Diskusije : Politika

 Komentar
Policijski cas 24 sata - nerazumna mera
pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 14.52
Vucic preti uvodjenjem non-stop policijskog casa. Ide sutra od 17h do 5 ujutro, a zatim i dalje će da povecava policijski cas, bar preti.

Dakle, ako tako uradi, ljudi onda neće moći da idu u prodavnice. Ako samo par sati u toku dana ne bude policijski cas, onda će svi da idu u prodavnice u isto vreme. Time se povecava guzva u prodavnicama. Evo sad je uveo da penzioneri, koje nema ko drugi da snabdeva, svi u isto vreme pohrle u nedelju rano ujutro u prodavnice. Dakle, stvaranje guzve. Zašto nije rasporedio penzionere po grupama, pa svakog dana da jedan deo može da pazari?

Za sve ostale, preti se potpunom blokadom. I onda kaže, ne treba panicno da se kupuje. Pa on tim pretnjama stvara paniku! Evo ja ću prvi sutra da pokupujem zalihe maksimalno hrane, ako će da mi preti da će da zakljuca celu državu. Može se ocekivati panicno kupovanje, sa ovako nerazumnom merom, makar i kao pretnjom.

U Kaliforniji/San Francisku, postoji zabrana kretanja, ali sme da se ide do prodavnica i apoteka. Čak i u Milanu, gde ne sme da se ide na ulicu, izuzetak je za nabavke.

Dalje, ko će da radi ako uvede totalnu blokadu.

Imam utisak da se Vucic grubo izivljava. Legla mu je ova vanredna situacija, mislim da bi mu još vise prijala uloga kapoa u konclogoru, takav je izgleda karakter.

Mere karantina treba uvoditi razumno i pametno. Stvaranje guzvi u prodavnicama samo će da doprinese sirenju virusa. A prodavnice i apoteke nisu bile snabdevane danima, opet propust u organizaciji.

Nerazumne mere karantina 24 sata ne mogu opstati, i biće ignorisane. Ideja ogranicenja kretanja nije da se sve zaustavi, već da se sirenje virusa uspori.

Kada je već uspostavio veze sa Kinom, treba da nabavi testove, i omogući masovno testiranje kako bi se identifikovale i izolovale kliconose. Nek se sem Kine ugleda malo i na Juznu Koreju.

Broj zarazenih u Srbiji trenutno nije veci od par hiljada. Treba olaksati njihovu samoidentifikaciju TESTOVIMA iz Kine, a snabdevanje stanovnistva treba da bude olaksano, a ne otezano i sa povecanim rizikom od zaraze stvaranjem guzvi u prodavnicama. Koreja je nastavila da funkcionise uprokos zarazi. Kina je imala totalni karantin u Vuhanu. Vucic hoće da zavede totalni karantin ovde, iz njega izbija ono najgore - nepromišljene izjave, izivljavanje umesto pametno odmerenih, makar i strogih, mera.
keserPoruka negativno ocenjena. Pokaži

keser
(Тешем букве)
21. mart 2020. u 14.54
„Policijski cas 24 sata - nerazumna mera”

Ко тврди?
KeserovicPoruka negativno ocenjena. Pokaži

Keserovic
21. mart 2020. u 14.54
Ja de stanem pricam sa si pametan coek al ima ovih ugursuza što ne veruju:-)))
keserPoruka negativno ocenjena. Pokaži

keser
(Тешем букве)
21. mart 2020. u 15.00
Ја мислим да је разумна.

Циљ је да се избегне Италија.

Данас је било 900 мртвачких садука.

Дакле замислите
900 сандука на једном месту..
Унутра по један мртав.

А унутра у сваком од њих може бити било ко.
Ако кажем ко, уследиже клетве Баба Куране па се суздржавам...
CPHA
(Чувари ћирилице)
21. mart 2020. u 15.01
Па кад је читао твоје прогнозе на Сербиан Кафеу. :-)
Болесно се иживљава. Смјешка се, кревељи...јао. ја ћу вас укарантинити за ваше добро.
Јао.
Потпуно се слажем са свим што си написао.
Очекујем и код нас у Републици Српској исти сценарио.
KeserovicPoruka negativno ocenjena. Pokaži

Keserovic
21. mart 2020. u 15.02
Već mu dao minus:-))))))))
KeserovicPoruka negativno ocenjena. Pokaži

Keserovic
21. mart 2020. u 15.03
Ispunice mu se zelja...uapsice celu Srbiju...
keserPoruka negativno ocenjena. Pokaži

keser
(Тешем букве)
21. mart 2020. u 15.04
Ел Пречо звани пречка
перач на прозорите, Аламо, са својим „високоумним” коментсима
Jocko4
(observer)
21. mart 2020. u 15.09
Полицијски час у трајању 24 сата дневно је апсурд.
Додатни проблем је и Вучићево драмосерско најављивање, јер ни у овој ситуацији не пропушта прилику да се само-рекламира.
Чему служи такво понашање шефа државе ?

Иначе, полицијски час 24 сата дневно ни у ратним условима није оправдан, а кад се уводио, обично је трајао само неколико дана.
У овој ситуацији би требало остати на мери 12-то сатног полицијског часа и строгој примени истог, одн. ограничењу разлога за изласке из куће, као и ограничењу радијуса кретања.
Keserovic
21. mart 2020. u 15.10
O falim te Boze vracate se u normalu:-)))
pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 15.13
„Ко тврди?”

Vucic je zapretio.

A ja tvrdim da je to neodrzivo. Prvo mora da kaže, kako će ljudi da se snabdevaju, da to organizuje, pa onda da uvodi takve mere, ako bas hoće. 24 sata policijski cas znaci prvo da mora da organizuje kako da se ide na posao, oni koji idu na posao, onda kako da obezbedi snabdevanje, jer prodavnice i apoteke neće raditi itd. Ili će da blokira celu državu a to znaci ekonomski kolaps.

Ništa od snabdevanja u toj situaciji nije organizovano. Ali se preti. Sve i da organizuje snabdevanje, ljudi ne mogu da ne izlaze 24 sata, to se neće postovati. Sa ovakvim nivoom zaraze - par hiljada kliconosa, ta mera nema smisla. Samo će sutra izazvati panicno kupovanje i usled toga sirenje virusa. A vremenom, mera će se postovati sve manje i manje.

Kinezi su u situaciji u Vuhanu možda i morali da uvode takve mere, ali Vucic neće puno vise time postici, nego nekom odmerenijom merom. On bi morao da drzi takve mere onda bi one morale trajati mesecima, da bi uopste imale smisla. Ako se ikad iole to se bude postovalo, postovace se sve manje i manje, i samo je kupio malo vremena, možda nedovoljno ni da amortizuje efekte usled panicnog kupovanja sutra.

Sumnjam i da će to uvesti, ali je svakako sigurno da je ovim izjavama izazvao paniku. Ne znam šta su ga savetovali Kinezi, trebao je malo saveta i od Juzne Koreje da uzme. Ako uvede, ne valja. Ako ne uvede, sto je onda pominjao.

Pominjao je zato što on tako sebe dozivljava - kao siledziju zastitnika. Ta njegova strana je izgleda pobedila, i mislim da je izraz njegovih bolesnih tendencija. Kod Srba pretnje ne pale mnogo, izazvace samo inat, i nepoverenje ljudi, a to je jako loše u uslovima pandemije.

Mislim da mu je ovo jedan od NAJGLUPLJIH poteza. Vucic je inteligentan ali se ovde bas zaleteo. 24 sata policijski cas, to je mera totalno neodrziva na duže od nekoliko dana, a kriza će trajati MESECIMA.
Keserovic
21. mart 2020. u 15.18
Da uapsi 7 miliona ljudi zbog par stotina budala koji ne bi postovali policijski cas taman da cd da hnaju j da će na njih da se puca čim budu primeceni...
pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 15.27
„Очекујем и код нас у Републици Српској исти сценарио.”

Neće biti. Dodik kakav god da je, nije bolestan u glavu.

Jeste prognoze su loše. Treba shvatiti stvari ozbiljno. Ali ovo je ludost, neefikasna, nepotrebna, i kontraproduktivna! Ni u Milanu nije zabranjeno da se ide u prodavnice i apoteke.

To je kao da detetu pokusavas da objasnis da ne gura viljusku u steker. Možeš da objasnis, možeš čak i da lupis par samara. Možeš da stavis zastitu da steker nije pristupacan. A možeš i da olesis dete, „tako da zapamti”, i da mu pri tom razbijes par rebara - bolje razbijena rebra, nego da ga ubije struja, sto vise razbijenih rebara, bolje će da upamti. E ovo poslednje, to je nas Vucic!

Svaka pohvala Vucicu sto je kreno da preduzima ostre mere. Ni vanredno stanje nije problem po sebi. Ali zaneo se, postavio je neke nerazumne ciljeve, to je ista psihologija koja je terala da bude „supermen iz Feketica”. Hoće da zaustavi skroz pandemiju, da postigne nekakav rekord, ko zna šta je umislio. A metoda koju koristi je - izivljavanje.

Čak su i Kineske vlasti, koje su tukle ljude na ulicama što ne nose masku, čak su i oni postupali humanije od ovog cime Vucic preti. Jer se oni ipak plase za svoju vlast. Vucic mislim da strah ne oseca. Izgubio je razum skroz, misli da je narod NJEMU nešto kriv, pa će on eto da preti i da kaznjava.

Veliku, veliku grešku je napravio sa tom najavom! Mislim da neće uvesti 24 sata policijski cas i da će se dozvati pameti, mada ništa ne iskljucujem, ali je ovom izjavom izazvao daleko vise stete nego koristi. Ako ništa, prodavnice će sutra biti ispraznjene, mogući su razni incidenti.

cenim_ja
21. mart 2020. u 15.32
da recem i ja koju ,za rekord..
PRVI put podržava vucicevu odluku,
neko rece u italiji danas 900 mrtvih,jucer 650,koliko je sutra videt će se...
cenim da je situacija zesce zaebana u svetu i ne sme se pustiti narodu za volju...
za sve hrabre i pametnije od nas,koji vole da se druže i tako to,predlozio bih vucicu da ima da sava centar,arenu,zvezdin i partizanov stadion i sve sto ima(ionako zuji prazno),pa da ih fino zakljuca unutra pa neka dernece i provode se do mile volje)ali niko napolje dok se situacija ne smiri...normalno,neka im se dostavi hrana i voda i osnovne zivotne potrebstine...
CPHA
(Чувари ћирилице)
21. mart 2020. u 15.41
Иде се на застрашујуће мјере.
Министар полиције је изјавио да полицајци излазе на улице са дугим цијевима.
Додик је рекао да ће за кршење полицијског часа слиједити казна од минимум 500КМ, па чак и затвор.
У задње вријеме Додикове изјаве су парафразиране Вучићеве. Скоро...copy paste.
Додуше, јуче сам провела у граду пар сати као пјепак...видјела више ових 65+ него млађих.
pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 15.45
„za sve hrabre i pametnije od nas,koji vole da se druže i tako to,predlozio bih vucicu da ima da sava centar,arenu,zvezdin i partizanov stadion i sve sto ima(ionako zuji prazno),pa da ih fino zakljuca unutra pa neka dernece i provode se do mile volje)ali niko napolje dok se situacija ne smiri...normalno,neka im se dostavi hrana i voda i osnovne zivotne potrebstine... ”

Mora da postoji izuzetak za snabdevanje, setanje ljubimaca, odlazak na posao i slično. Kafice i slično neka zatvori, ali ne može da blokira sve. Baska sto će ljudi i pored toga da se okupljaju, inkognito. Samo je izazvao dodatnu paniku, jer mere ne pogadjaju samo one koje ti mislis, već pogadjaju one koji imaju legitimnu potrebu za minimumom mobilnosti.
cenim_ja
21. mart 2020. u 15.48
prosto kao pasulj

svi,ama bas svi da se zakljucamo u kuce u isto vreme sirenje virusa je zaustavljeno

zarazeni ili umiru ili se lece

nako 3 sedmice max 4 virus gotov

KeserovicPoruka negativno ocenjena. Pokaži

Keserovic
21. mart 2020. u 15.54
Nije korona medved pa da legnes i pretvaras se da si mrtav ti veoma skolovani i uceni covece...znaš li koliko sluzbi MORA da radi čak i kad bi obični gradhani bili zakljucani?
Dal je moguće da strah kod pojedinaca izaziva potpuno zakrcenje mozdanih celija...pa ne može ova situacija da se prevazidje...ajd da zaspimo pa će se probudimo 25 maja ta kitin rođendan...
pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 15.57
„nako 3 sedmice max 4 virus gotov”

Virus bi se vratio. Ne može se sve blokirati na dugo vreme. Mere moraju biti pametno odabrane i sprovedene. Ovo sto predlaze je ludilo.

I da uzmes da streljas sve redom, unistices virus. I nas sa njim. To je ta logika.

cenim_ja
21. mart 2020. u 15.58
jedan jedini način je da se zaustavi sirenje...a to je nemoguće ostvariti voljom naroda...jedan je dovoljan za za...e sve ( od jednog je i krenuo virus)
znaci mora extremno da bi svi razumeli...

sada je 180 zarazenih u srbiji,ako je smrtnos 5% a manja je ...to je 8 mrtvih ako se sada svi zakljucamo ali totalno
naravno ovo je idealan scenario a znamo da tako nešto ne postoji...

znaci pridodamo još malo(koleteralna steta)

ovaj scenario sto opisah vrvtno nećemo videti ali zato ćemo nazalost videti broj žrtvi zbog blagih mera,i neozbiljnosti gradjana...
na zalost na svom slučaj,jer nismo pametni da to vidimo na slučaju italijana
cenim_ja
21. mart 2020. u 16.03
eh sad „šta bi bilo kad bi bilo”...
nije bas tako..
pa po tvom ako će se vratiti onda cemu sve ovo...kraj covecanstva je evidentan
ne znam i ne želim da predvidjam šta će biti
možda sutra izmisle lek
možda su ga već izmisli
možda je ovo sve igra
...
samo znam da je naj efikasnije da zaustavi sirenje virusa toralna izolacija(naravno bit će posledica )ali mislim da će biti dosta manje nego od virusa
cenim_ja
21. mart 2020. u 16.07
a sa obziorm da već 10 ti dan ,niti gde idem niti mi ko dolazi (a nisam jedini)
ja pojma nemam zašto je to toliki problem
ponekad je malo dosadno i to je sve...
a sa obzirom koliko rizikujem izlazkom da se malo zabavim ...neka hvala
pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 16.08
„jedan je dovoljan za za...e sve ( od jednog je i krenuo virus) ”

Da bi se virus zaustavio, potrebno i dovoljno je da R0 bude manje od jedan. To znači da svaki kliconosa u proseku zarazi manje od jedne osobe.

Dakle, mere ne moraju biti ekstremne. U svim modelima kod karantina, pretpostavlja se da narod to ne postuje 100%. Ali sve jedno, mere imaju i tad efekta.

Drugo, broj obolelih u Srbiji nije isto sto i broj registrovanih. Treba mnogo, mnogo vise testova. R0 se može smanjiti i boljim testiranjem stanovnistva.

Pametne mere su uvek bolje od grubih, siledzijskih mera koje su uz to i manje efikasne jer ovako ekstremnu meru retko ko će postovati, pogotovu na duže. Koreja je recimo imala vrlo pametne mere, Kina je delovala grublje i sa zakasnjenjem, sto je donekle pravda.

Kod nas nije toliko kasno da bi se morale primenjivati ovako nerazumne i glupe mere, možda čak i kontraproduktivne. Treba delovati pametno - pojacati možda kontrole, TESTIRATI, organizovati snabdevanje, prevoz na posao.

Ali, to je komplikovano, lakse je ovako - udri, pa ko prezivi, pricace!
pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 16.14
„po tvom ako će se vratiti onda cemu sve ovo”

da se „razvuce kriva”, smanji opterecenje bolnica, izbegne sok kao u Italiji, i u slučaju da leto deluje na zaustavljanje virusa, uspori epidemija dok ne dodje bolja klima. U protivnom, samo da se uspori, kako bi bilo manje mrtvih zbog lakseg rada bolnica, i kako bi se docekao lek/vakcina.

A vratice se jer je ovo pandemija, znaci nemoguće je prakticno bolest ugusiti jer će uvek odnekud da procuri, samo usporiti.

Mora se napraviti razuman balans između onog što se postize, i onog što se žrtvuje. I mora se uzeti u obzir da ovakve mere podrivaju poverenje ljudi u vlast i u roku od par meseci, postaju veoma kontraproduktivne.
cenim_ja
21. mart 2020. u 16.14
sve se slazem...al ne razum zašto odmah ne doneti krajnje mere nego ,ići postepeno(samim tim dozvoliti efikasnije sirenje virusa)
možda sam ja preozbiljno shvatio sve ovo,ali ovo meni ne mirise na dobro nikako..
inače nisam nikakav panicar ,sve dosadasnje sarsove ,antraxe,svinjske i pticije gripe tako reci i ne pamtim niti sam se obazirao na njih dok su trajali...

Keserovic
21. mart 2020. u 16.14
Kaki si ja ne verujem da sti negde isho i da ti je neko dolazio i pre ovoga:-)))
cenim_ja
21. mart 2020. u 16.22
idem gde se osecam prijatno,a moja kuca je otvorena za sve(i hvala svevisnjem retko prođe dan da mi neeko od prijatelja ne dodje na kafu ili rucak)

pestko
(odzacar)
21. mart 2020. u 16.23
„.al ne razum zašto odmah ne doneti krajnje mere nego ,ići postepeno(samim tim dozvoliti efikasnije sirenje virusa) ”

Zato sto svaka od takvih mera ima svoju CENU, ne samo ekonomsku, već recimo i u zivotima izgubljenim usled tih mera, ljudi koji zbog policijskog sata neće imati lek ili pomoć kad im treba itd.

Onda se mera ne uvodi, ako nije neophodna ili bar da korist bude veca od stete. Ili ako ima mnogo boljih i pametnijih alternativa.

Mera policijski sat 24 sata je vrlo ekstremna, neodrziva (posle par dana će se postovati daleko manje), nepotrebna, kontraproduktivna, i verovatno neće biti ni uvedena. Ali Vucic je pomenuo da je od utorka moguća i takva mera, i samim tim, izazvao PANIKU - posledice ćemo videti sutra!

Dakle, ponavljam - izuzetno los potez Vucica, sto je odlucio da preti merom, koja je toliko ekstremna i kontraproduktivna, da je verovatno ni sam Vucic neće zapravo uvesti!
keserPoruka negativno ocenjena. Pokaži

keser
(Тешем букве)
21. mart 2020. u 16.32
Сви контрааргументи измишљање топле воде.

Нико неће увести нек меру а да није припремио сва решења.
cenim_ja
21. mart 2020. u 16.36
svakako da ima svoju cenu i negativnu stranu(i ja sam to napisao i to na par mesta u predhodnim javljanjima)
ali smatram da će ta cena biti znatno manja ..
kada bi recimo narod pristao dobrovoljno na izolaziju,u tom slučaju vojska i policija bi mogla da se iskoristi u druge svrhe a ne da rominjaju po praznim ulicama...
ima milion scenarija i teoretskih rešenja...ebi ga ,teško je uraditi pravu stvar unapred,a kad se ovo sve zvrsi onda ćemo svi biti pametni i videti koje smo greške napravili(generali posle bitke)
zaebano bratac...cuvaj sebe i svoje najblize
keserPoruka negativno ocenjena. Pokaži

keser
(Тешем букве)
21. mart 2020. u 16.59
Pestko:

„Ako u Vuhanu može u Srbiji ne može”

„Ako ni u Milanu nije yasto bi onda u Srbiji”

Извини Пестко што ти овде кварим рејтинг. Али ово никако не штима!!!
Precanin
(Нека буде борба �)
21. mart 2020. u 17.25
Драмосер ће сутра поново да нешто или уведе или укине.
Нема мира, ово је сад или никад, бити у центру пажње 24 часа.
Он на ТВ а ботови раде, милина.

cenim_ja
21. mart 2020. u 17.42
sad ili nikad...
a ja bih rekao bilo kad samo ne sad...

vedri i oblaci skoro 10 godina ...pusti još par meseci da se ovo smiri pa onda pvedi planiranu bunu...iako se debelo neslazemo ,ja ću biti odmah iza tebe
Precanin
(Нека буде борба �)
21. mart 2020. u 17.46
Та будала има одлучујћу ријеч у свим па и ванредним стањима. Ништа влада, ништа скупштина!
Не што му припада по уставу него што је болесник све узео у своје руке.
Спашава Србију болесник.
Он спашава!
Која смо ми несрећна нација, да нас ово западне у овако кризним временима.
И оно наказно гованце на челу владе.
Које је он, наравно, поставио!
cenim_ja
21. mart 2020. u 17.48
potpisujem sve sto kažeš...
seljakipo
21. mart 2020. u 19.16
Policijski cas 24 sata - nerazumna mera
=======================================
nije tačno,..., ALI in-vivo je apsolutno tačno. Pošto je jedan deo pucanstva stoka,i to stoka koja ume da nervira jedino ekstremne vaspitno popravne mere su učinkovite, ALI, konopac treba da se zateze mic po mic polako da se ne bi pokidao. A kad je sva stoka u stali onda stoku pustas na pojilo i pasnjak u manjim grupama, jer ako ih pustis sve u istom dano sve će izjesti i neće ostati ništa za sjutra. Svaki seljak domaćin ovo radi svaki bozji dan. U početku je možda teško i cudno, ali posle par dana svi se naviknu
..., Pravi gazda , domaćin je isto i autoritet, ALI ne zato što vice i samara ko god ne slusa. Pravi gazda je autoritet jer se dokazao ličnim primerom. Kada gazda jedno misli, drugo govori, treće radi a napredak je jako mali, gubi autoritet, koji mora batinom da iznudi.
Pravi gazda i domaćin nema motke ni stapa, on koristi par reci koje sva stoka i živina i clanovi domaćinstvaa razumeju.
Voditi domaćinstvo nije lako.
CPHA
(Чувари ћирилице)
21. mart 2020. u 19.26
Ако је неко гледао емисију на ТВ Прва. Чули сте шта су љекари одговорили на питање о полицијском сату 24/7..гостовали су директори/начелници болнице Драгиша Мишовић,Лаза Лазаревић...епидемиолог Кон и још један лекар.
Непотребно!
12 сати, ОК!
Aquila
(*)
21. mart 2020. u 19.40
Pre nekoliko dana su Vučić i njegovi lekari savetovali da se ljudi opuste i idu u Milano u šoping...

Toliko o tome koliko su upućeni, znaju šta rade ili ne znaju.

Kada su videli da su zabrljali, zaboli su nož u grudi srpskoj dijaspori. Trenutno im je dijaspora glavni i dežurni krivac. Kao da su svi oni nesrećnici što su se vratili jer nemaju zdravstveno osiguranje i posao trenutno, donosili odluke a ne najlepša usna na Balkanu!

Sada kada su se Kinezi umešali ima malo nade...možda nešto i bude dobro na kraju! Nadajmo se.

Totalna zabrana izlaska bi bila katastrofalna jer Srbija nije u stanju da snabdeva svoje žitelje svim potrebnim telefonskim narudžbinama i isporukama. Prva usna Balkana se ponaša kao da je predsednik Singapura a ne Srbije.
cenim_ja
21. mart 2020. u 19.46
srno ,isto tako ovde danas kanadski lekar rece da je vlada kanade trebala još juče da zbranu kretanja,danas je kasno,a sutra je već prekasno...vlasti ga ne ebu...

ocigledno da će posledice biti razlicite ...sve će se videti i to uskoro

ja bih lično vise volio da je i u kanadu kao srbiji..policijski cas i sve sto ide uz to...

a vucko nakon ovog poteza ima dva puta

1.ako se ispostavi da je bio u pravu postaje dozivotni vladar srbije ,ali će za vreme svoje vladavine promeniti ustav i i sebi dodeliti vecni zivot,tako da će vladati srbijom do kraja njenog postojanja
cenim da je to do kraja 2040-e
2.a ako se ispostavi da nije bio u pravu onda nikom ništa...nastavlja po starom😂😂😂😂😂
ali_deda_i_40_ajduka
(udaren u glavu)
21. mart 2020. u 19.57
Nisam bas pazljivo pratio, znam da je najvavio produzenje policiskog casa od 17h do 5 ujutro sledećeg dana. Ovo za 24h policiski cas nisam čuo. Meni bode usi to što se stalno poziva da brine o starijoj populaciji a već po koji put izjavljuje da će starijima od 65 biti omogućeno da kupe hranu od 4 ujutro do 7 ali da je to tako namesteno da bi ih obeshrabrio da izadju iz kuce i kupe hranu. Onda danas Rasim Ljaic koji je zaduzen za to ne preti i obavestava sasvim normalno da stari idu da kupe hranu. Mnogo je sve kontradiktorno, brinem za stare, određujem vreme koje je nebulozno za kupovinu i još izjavi da to radi namerno. Ništa od izgvorenog nema logike, samo pretnja, cuvas mi zdravlje a moris me gladju. Sveo ovo postaje suvise suludo, jucerasnje maltenje plakanje premijerke sto je jedan pacijent preminuo, predtavljanje doktorke koja ga je lecila i na kraju ta doktorka nije dobila priliku ni jednu reč da kaže. Može 24h policiski cas ali to podrazumeva ogromnu logisticku podrsku da bi zatvoreni ljudi u kucama preziveli a to niko ne može da obezbedi.
Jocko4
(observer)
21. mart 2020. u 23.05
cenim_ja,

Трудо је вечерас најавио да је могуће увођење ванредног стања у Канади. Пратићемо вести и чућемо детаље.
seljakipo
22. mart 2020. u 00.49
..., ZYUG

..., međutim i dalje, stoka ume da nervira, a prirucnik vaspitno popravnih metoda je tanka knjiga, i zadnja strana je blizu.

..., ništa ovo novo nije, i u Dusanovom zakoniku a i posle bio je zakon za stoku. Pa kaže:..., svaki MANGUP (odbegla stoka) koji se nadje , a ne zna mu se gazda privesti i po kratkom postupku...

fakti su fakti, a ko neveruje može sam da se uveri

Lorka
(поета)
22. mart 2020. u 01.53
Вучић је типични садиста и диктатор. Као такав, нашао се у улози која му савршено одговара. Сваком диктатору је потребан непријатељ којим ће да застраши народ. Корона је савршен непријатељ за Вучићеву позицију - опасност је заиста реална, а то значи да је народна побуна искључена. Одлично време за садизам државника-диктатора над народом!

Међутим, чињеница је да корону не смемо потценити. Опасност постоји и мере су потребне. Али, поред иживљавања над народом (полицијски час то јесте) потребна је савршена организација која ће омогућити да народ преживи а да се вирус елиминише, а то је спреман и организован здравствени систем и мобилни сви субјекти државе и друштва који се баве цивилном заштитом и друштвеном безбедношћу.

Ако тога нема, узалуд ти и полицијски час, мој председниче! Лако је забрањивати, хапсити и кажњавати, али главни циљ је спашавати, а спашавати може неко чија свест је изнад апсачијске свести и пушчаних цеви.

Ако је држава спремна да се организује у снабдевању народа у условима такве репресије, онда могу да оправдам Вучићеве мере. Али, колико се сећам, он се само десетак дана пре тога спрдао са вирусом, тврдећи да је чашица ракијице довољна да вирус побегне (од једног екстремног става ка другом - типично за конвертита).

Питам се, колико ће усмрђелих лешева да се нађе по кућама и становима након што ова пропаст прође? Не мислим на оне који би помрли од вируса, него на оне који би умрли од другог узрока.

Рецимо, узалуд је штитити народ од вируса, ако ће током те 'заштите' да умре од глади.

seljakipo
22. mart 2020. u 03.30
..., Вучић је типични садиста и диктатор. Као такав,...

..., burazeru, virus ne razume ni Srpski a ni drugi jezik

ovo ti ništa ne pomaze
CPHA
(Чувари ћирилице)
22. mart 2020. u 06.07
Слажем се Аквила, прије свега да те поздравим. Дуго те није било.
:-)
Изузетно арогантан однос представника Србије према српској дијаспори.
Синоћ изјавише, мислим да је то рекао Вучић, да је у Србију стигло 300 хиљада из Европе. Мислим...нису сви дошли. И колико путника дневно је прелазило границу.
Дочек шта сте који мој долазили, да урушите наш здравствени систем, сад вам Србија ваља...па онда његов драматичан преокрет у драмосрању...али ми ћемо вама помоћи...итд ..итд..
Страшно.

Па нису сви дошли. И ако су дошли да умру у својој земљи, имају бар на то право. Ако дође до колапса...неће ни ићи у болнице. Умријеће у својој кући, сахраниће их у српску земљу.
keser
(Тешем букве)
22. mart 2020. u 06.30
U pravu je.

Mnogi su dosli jer je dzabe.

U Austriji bi morali da plate jer su radili na crno i ngde porez nisu uplacivali.

Drugo, gasterbajteri se ponasaju veoma arogantno.

Ponizavaj Srbiju kao ja sam dosao iz Nemacke šta vi tu ima da mi odredjujete... i t sl.
Može o sutra.

Mene već odavno nervira hasterbajtersko ponasanje mnogo pre korone a vast nije previse cinila da ih nauci da postuju nasu državu.
E sada oce lecenje i to dzabe.
Sada im je Srbija dobra a Nemacka nije.
Keserovic
22. mart 2020. u 06.58
Vasko vuciceva a ZASTO su radili na crno?
Od čega su pobegli iz Srbije...Jesu li to ti koji su se „zaposlili” u vucicevo zlatno doba...šta da rade ti jadnici koji su dosli na zapad be bi li prehranili sebe i decu?
Nije njima Srbija sad postala nego im je jedini izbor ostala...Socijalno osigurani u Austriji ne da ne moraju bilo šta da plate već i zadnji prosjak na socijali je bolje osiguran j zbrinut nego tvoj vucko...oni su na prvi pomen mogućeg zagusenja respiratora narucili 500 000 komada ako znaš da procitas ovaj broj...
zoxthegreat
22. mart 2020. u 07.52
keserovic ne znam za naše emigrante iz evrope ali nasi u americi
su najgori srbi posle hrvata. dobro oni I ne dolaze često I kada je bila redovna situacija.

što se tiče vucica I njegove odluke

narod se iskvario mnogo i u srbiji, niko mu i ništa ne valja
a vecina bi samo da sedi I kritikuje usput da lade m leti a zimi ih zagrevaju celi dan popodne

pa da se desi epidemija a može da se desi I ovako sa policijskim casom
I da imamo stanje ko u italiji pocele bi price
tipa „pickoustati je trebao da uvede vandredno stamnje, oce da nas pobije namerno …”

narodu ne možeš da ugodis nikako. neki kažu pomrece od gladi ako ne umru
od korone. pa nigde nije unapred zarctano ko će da umre od korone ko od gladi a ko od nečeg sasvim treceg ili desetog.

ako je istina da svi smrtni slučajevi u italiji su od korone
onda treba mesec dana da se sedi u kuci

problem je sto niko ne zna ili se možda I zna ali ne sme da se razlgasuje ko je ovo sve napravio I kakvece biti kratkorocne I dugorocne posledice
keserPoruka negativno ocenjena. Pokaži

keser
(Тешем букве)
22. mart 2020. u 07.57
„Keserovic
22. март 2020. у 06.58

Socijalno osigurani u Austriji ne da ne moraju bilo šta da plate već i zadnji prosjak na socijali je bolje osiguran j zbrinut nego tvoj vucko...oni su na prvi pomen mogućeg zagusenja respiratora narucili 500 000 komada ako znaš da procitas ovaj broj...”

Прочитао број али нисам сигуран да ти разумеш шта си написао.
Сада знам да си у АУ. Супер.
Резонујеш као прави гастербајтер. Тамо је говно слађ неготорта у Србији. Па блатац остани тамо а нас остави на миру. Немамо ништа против што нас не волиш и што мислиш да си у свему боши јер си тамо.
Keserovic
22. mart 2020. u 08.12
Svud smo mi isti ma gde živeli,male razlike postoje ali samo potvrdjuju pravila...samo u ovom slučaju se NE POSTUPA PO TOME KAKVO JE NECIJE MišljENJE KAKVI SMO MI VEC PO TOME KAKVE POSLEDICE MOGU DA BUDU...sad sd ISTO postupa kao da smo svi zločinci ili svi nevina deca...isto kao da smo svi cuskije poput kesera ili akademici...meni ne smeta nikakva disciplina,vojnik sam od rođenja...i srpski i Bozji...ali disciplina MORAda bude svrsiskodna i nikako u sluzbi pojedinca...kako je moguće da za svakog vazi zakon ili uredba ako je ne postuje taj prvi među nama?
Kako je moguće da sve stane a rijaliti rade?

A ti cuskijo odluchi se jel da dolazim(o) ili ne...u oba rata sam dosao..sad ne moram jel tako?
keser
(Тешем букве)
22. mart 2020. u 08.50
:-)

Ај, ако си заиста долазио да се бориш све ти опроштено. :-)
Имаш право и да зајебаваш хахаха
zlatiborac
22. mart 2020. u 09.10
„A ti cuskijo odluchi se jel da dolazim(o) ili ne...u oba rata sam dosao..sad ne moram jel tako?”

Neki se uopste ne obaziru kako vladati sobom u vreme POSTA.

p.s. ono jes da greh ulazi na usta,ali je daleko veci onaj
koji izlazi.
p.s. ništa lično - samo primecujem...

;-)
keser
(Тешем букве)
22. mart 2020. u 09.25
Е, али још ми јасно није зашто хвалиш Швабу а кудиш своје? Тако се не ради ако је човек Хришћанин.
Мислим, ништа лично такође, само ја то не могу да повежем.
zlatiborac
22. mart 2020. u 09.38
Naravno da ti jasno kad se ne ophodis hrišćanski.

p.s. po onoj;'ko nije s` tobom - taj je protiv tebe'.
Keserovic
22. mart 2020. u 10.04
Nit sam bio pravi borac nit neko ko zayebava...ko bi to radio sad nek ga Bog pita...ali ja teško mogu da objasnim ljudima koji ne veruju kakav je to komfor kad si ubeđen da je Bog s tobom...
Keserovic
22. mart 2020. u 10.22
A ovo sto pitas sto hvalim svabe a kudim naše...pa šta treba da lažem,za mene nema većih licemera od gastosa koji tvrde da jevu Srbiji bolje nego na zapadu...pa koji qrac trazis tamo on u nekoj pripizdini ako ti ne valja...lažu...i ovima sto su na socijali je bole nego dole,što ne znachi da bi mnogima da hice da rade to što rade ovde i pogotovo toliko...možda bilo bar isto i u Srbiji...
Kad bih ti rekao kako sad izgleda u Bechu ti ne bi verovao...na prvi pogled ...potpuno isto nedeljno popodne kao i svako drugo pre ove situacije...a ispod sve vri od te borbe protiv virusa...
sine_bane
22. mart 2020. u 10.35
Zox, i ja prihvatam tvoje mišljenje da su nasi Srbi u US-I najgori posle hrvata i da to argumentujem, svi oni rade za strane obavestajne sluzbe!
ali_deda_i_40_ajduka
(udaren u glavu)
22. mart 2020. u 11.19
Gledam danas TV u Hrvatsko nema ko ne nosi masku a kod nas prvoih nije bilo a sad će d aih bude al nećeš moći da izadjes da kupis. Toliko kontraverze za tako malo vremena, svinose maske juče na doceku aviona iz Kine, jedino AV ne nosi, sastnci sa stranim državnicima svi nose AV. Stalno se grdi narod a on prvikoji treba da bude primer ne nosi masku. Policiski cas 24 casa, tamo gde je uved dozvoljen je odlazak u prodavnicu. Ne znam šta da vise mislim, AV je i svoju decu stavio u volontere isto bez maski. Da lioni imaju lek ili su imuni jer su primili neku vakcinu. Pocinjem da razmišljam o teorijama zavere koje se vrte godinama na yotube, smanjiti broj stanovnika na neki mali broj. Danas su pustili starce u prodavnicu, rano ujutro, kako je hiljadu puta AV već ponovio da ih destimulise da izlaze. Zašto cela nacija ispasta zbog onih koji ne postuju propise, bahate se, kolektivna kazna za ceo narod, Rijalitiji rade, zaluđuje se narod preko TV. Tamo ne važe zakoni, milioni zaludjenis gledaju, neka qurvetina procita daje taj i taj zarazen Corona virusom. Šta se desilo, nit je izbacena nit je ona i tikoji su je na to podgovorili izvedeni pred sudu kakose izvode ostalikoji pišu na facebook uznemirujuce vesti. Veliki sef i njegova žena koji je bio propagadna masina svakom rezimu, samo je skidao jednan kaput i oblacio drugi i sad on ima svoje zakone, za njih ništa ne vazi sto vazi za običnu raju.
Lorka
(поета)
22. mart 2020. u 14.59
Дочек шта сте који мој долазили, да урушите наш здравствени систем,
****************************************************
Доскора се србска власт хвалила како 4 милијарде евра стиже у Србију из дијаспоре. Дакле, ваши еври су добро дошли, али ви нисте!

А мигранти из арапских земаља? Они су ваљда цењенији гости од Срба који долазе на своја родна огњишта?

Наравно, чињеница је да треба стопирати путовања, без обзира о коме се радило, а ја верујем да након рестриктивним мера људи више и не путују. Зато не видим разлог да се неко вади на дијаспору.
zoxthegreat
22. mart 2020. u 17.37
sine_bane, šta misli krembilko o mom mišljenju je bitno veoma malo
zbog takvih I sličnih kretenka kao sto si ti I imamo ove viruse
Lorka
(поета)
22. mart 2020. u 17.57
Seljakipo: Вучић је типични садиста и диктатор. Као такав,...
..., burazeru, virus ne razume ni Srpski a ni drugi jezik
ovo ti ništa ne pomaze
********************************************************
Вирус не разуме, али ти разумеш, резуме Вучић, разумеју сви Срби а и несрби који говоре србски.
marisav
(Besposlicar)
22. mart 2020. u 22.51
Vucic je glup! Ali, ajde, nećemo sada da se međusobno obracunavamo. Naravno, slazem se sa onima koji tvrde da kad ljudi u nekoj zabiti ili zaboravljenom stanu, a nemocni da normalno hodaju ili sa nekim stupe u kontakt NORMALNO CE POCI DA TRAžE HRANU,,PA MAKAR TO ZNACILO JURISATI NA VUCICEVE MITRALJEZE...U LOGORIMA KAD LJUDI OSETE DA GUBE BITKU SA ZIVOTOM ONDA NIKAKVE PRETNJE Više ne VREDE...ZAMISLITE GLADNIH 10 MUSKARACA U NEKOM SELU KOD IVANJICE, LESKOVCA ILI CRNE TRAVE,,,STA CE,,DA SEDE U KUCI I CEKAJU DOBROVOLJCE SRPSKE NAPREDNE STRANKE KOJI SU SE ORGANIZOVALI NA DORCOLU ILI VRACFARU,,,BUDALASTINE..Prvo se mora organizirati sluzba, za sve vreme i za sva mesta,,onda može da sledi naredba NI MAKAC U SledećIH 10 ILI NE ZNAM KOLIKO DANA,,OVAKO OVO JE KAO PADA KISA A AJDE NAREđUJEM NARODU DA SVAKU KAP SprečI DA PADNE NA ZEMLJU,,,PA JE LI IKO NORMALAN VISE U TOOJ ZEMLJI?
 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Unicorn Gifts?
.