Diskusije : Velika Britanija

Komentar
Kako idete za Srbiju?
07. decembar 2011. u 18.54
Od kad je British Airways ukinuo let koji je i onako bo mnogo rano ja sam znatno smanjila svoje odlaske za Bg.
Kako vi idete za Srbiju iz nasega glavnog grada?
Kolim kompanijama, koje su vam se marsute pokazale kao najbolje?
08. decembar 2011. u 02.48
Jeste vi u Londonu (bre) ikad čuli za Luton Airport? Razumijem ja da je to u neistrazenim divljinama sjeverno od Londona,ali nije zgoreg probiti se tamo. Ako Vam nije ispod casti da letite sa bilo čim ispod razine BA, EMirates i ostale elite ima jedna mala kompanija koja se zove Wizz Air koja leti za Bgd. Da Vam bude malo lakse, nije wizz air bas neke devete peke zveketalo,ipak su dio Lufthanse.
Mislim, znam ja da je Luton izvan „kruga dvojke”. Misim-nemisim
08. decembar 2011. u 06.13
Taj let je za mene isuvise rano, tako da je to maltretiranje. Ako pocnu da lete u neko normalno vreme možda ih i uzmem u obzir. Karte nisu jeftine, osim ako ne rezervises mnogo pre putovanja, povrh toga dok platim taxi do Lutona, ne isplati mi se.
artisticsoul
08. decembar 2011. u 07.02
Wizz air-om ne putujem, jer mi vreme ne odgovara. I suvise je rano. Cene se samo cine da su jeftinije ali kada saberes taxi i torbu ispadne isto kao pre BA ili sada Jat. Sem ako se karta ne kupi mnogo ranije, sto je u mom slučaju ne moguće.
Tako da mi vise odgovara Jat zbog vremena i cene, mada nisam nešto odusevljena njihovim service ali nemamo nešto mnogo opcija. Nazalost...
08. decembar 2011. u 07.52
Pošto nema BA varijante na meniju, JAT mi je i alfa i omega.
Tj i kada je postajala BA opcija, emitivno sam uvek preferirala JAT ali zbog prakticnih razloga, BA let mi je vise odgovarao: jutarnja satnica je omogućavala da se ne izgubi ceo dan u putovanju tj bez problema sam stizala na porodicni rucak i imala osecaj da nisam izgubila dan u putovanju. Takođe, za razliku od JATovog leta, BA je leteo preko Hrvatske a ne Madjarske te je samim tim putovanje bilo krace. Medjitim ,ne tako retko, oducivala sam se za povratak JATovim kasno-popodnevnim nedeljnim letom 9taj let dozvoljava duzi ostanak u matici).

Nisam isprobala Luton varijantu jer mi je trenutno a) neprakticna i b) neprivlacna (izbegavam Luton kad god mogu). U svakom slučaju, JAT je vise nego okej opcija. Nekoliko puta sam/smo menjali karte, kombinovali sa nekim drugima letovima iz/ka Beogradu i sve sam uvek lepo obavljala telefonskim putem tj u cas posla je sve lepo rešeno. Mislim da u JATu i dan danas postoji ta topla, ljudska komunikacija koju srdacno i pozdravljam i podržavam.

JV, nemoj da te nepostojanje BA leta obeshrabri. Beograd na svu sreću nije na kraj sveta tj lako je do Begesa doći, ocas posla se stigne zahvaljujuci direktnim letovima.

Takođe, „JAT Catering” nudi prekrasne suve sljive rolovane u divnoj cokoladi a ako lepo zatrazis, dobijes čak dve-tri. :) Pre par godina sam JATom letela na nas Uskrs. Stjuardesa je ljubazno darivala lepa, crvena uskrsna jaja. Sladak, topao cin.

08. decembar 2011. u 08.10
Ja sam ranije stalno putovala JAT-om čak i ako su bili nepovoljniji od drugih. Recimo sa BA sam umela da putujem za £99 a JATovu kartu retko da sam ikada dobila ispod £250. Onda su oveli onu opciju da skupis 10 i oni ti daju jednu, kad ono međutim, dva puta sam imala po 10 i dva puta su nalazili razloge da mi ne daju tu dzabe 11tu kartu jer sam navodno imala odlazak po jeftinijoj tarifi pa se ta karta ne vazi i tako. Otkud ja znam koja je koja tarifa kad uzimam kartu, ali dobro nema veze.

U svakom slučaju, u jednom momentu, kada mi je siptar bio u Londonu na check-in-u, nekako mi ih je doslo preko glave i resila sam da više ne putujem s njima. Takođe, krajnje je vreme da obnove flotu jer su im avioni zastareli i imaju ih samo 8 pa ih rabe do besvesti. Ja se sa njima ne osecam sigurno.

Bilo je tu još raznih incidenata, jednom čak i 13 sati kasnjenja u poletanju jer kad su sleteli englezi su se za glavu uhvatili u kakvom je stanju bio avion. Mo's misliti, englezi koji sve rade kao macka repom nisu mogli da veruju da su se nasi uopste usudili da polete s takvim avionom.

08. decembar 2011. u 08.12
Sad idem preko Minhena ili Ciriha. Zimi vise volim svajcarce jer oni greju svoje piste pa uvek mogu da polete, ne dolazi do zaledjivanja.
08. decembar 2011. u 09.42
Cinjenica je da JATovi avioni nisu picnuti što se interijera tiče, ali ipak su daleko od stadijuma raspadanja (JAT je, kao i BA, Lufthansa, KLM) u potpunosti zadovoljio IATA „Operational Safety Audit”).
Da li je to merodavna stavka ili ne, ipak se JAT ne razlikuje od ostalih vodecih kompanija.
Takođe, JAT 36 godina nije imamo fatalnu nesrecu sto samo po sebi govori u prilog da nasi inzinjeri ipak znaju šta rade a kada ustreba, popravke takođe vrse strucnjaci iz ogranka „ Lufthanza tehnik”.
U svakom slučaju, vreme je da se JAT malo osvezi, proširi ponudu i privatizuje u cilju pobaljsanja celokupne usluge.

Zao mi je što ne letis direktno jer je na tako kratkoj relaciji, presedanje veliki gubitak vremena ( i pretpostavljam zivaca). Naravno, ako imaš strah od letenja sa JATom, podrazumeva se da je najbitnije da izaberes opciju koja tebi lično najviše pase tj sa kojojm se ti najbezbednije osecas.

Želim ti (nama/vama/svima) sretna sva sletanja i poletanja.

08. decembar 2011. u 11.39
da ta nesreca od prije 36 godina nije ona kad je Vesna Vukovic prezivjela pad sa 10 hiljada metara ( a pala iznad mjesta u Ceskoj koje se zove Srpske Kamenice)?
08. decembar 2011. u 12.05
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I nije, taman obavim 'last min shopping, a na Minhenskom aerodromu na gate-u 66,7 i 8 , odakle polecu avioni za Italiju imaju kafic sa najboljom kafom...:))
08. decembar 2011. u 12.08
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nema delova za naše avione...:)
Imamo ih samo mi i to ih skidamo sa onih koji više ne lete pa dok ti posalju deo iz Bg to traje i traje i traje...
08. decembar 2011. u 12.36
Isao sam Jat-om 2 puta u zivotu. Prvi put sa malo prtljaga na ovu stranu, a drugi put sa mnogo prtljaga nazad. U pitanju je bilo useljavanje i iseljavanje sa ostrva, zlikovci mi naplatise 75 funti za overweight. Od tada, nisam vise usao u njihov avion, niti ću + imaju još uvek ono ruzno sugoslovensko ime.

Delta, nije u pitanju cast, ja mislim da je posredi lenost. Kad živis dugo u metropoli jednostavno naviknes da ti sve mora biti potaman. Izadjes iz kuce tu je autobus, podzemna, nadzemna, itd. Sve ti je u blizini nekako, pa tako i sav taj proces da se ide do aerodroma na koji se sa Kings Cross-a stize za pola sata predstavlja problem i jedina druga alternativa je taksi koji je skup, sigurno stojkovic iz Centralnog Londona. Ljudi su vezani za Hitrou jer pikadili linija vozi na sve terminale i nemas puno cimanja, a i vreme odlaska i dolaska je da kažem normalnije za većinu ljudi, a ima tu i lokal-patriotizma.

Što se mene tiče, wizzair mi savrseno odgovara, parking im je relativno povoljan, pa se kola mogu i ostaviti na aerodromu(ko vozi) i uglavnom znam kada ću da idem na godisnji odmor i nemam problem sa planiranjem unapred tako da kartu mogu da uzmem i godinu dana ranije.

Nikada nisam shvatao zašto ljudi ne mogu ranije da kupe kartu, govorim uopsteno o nekoj srednjoj klasi(ako uopste i postoji danas) jer jednostavno ne mogu da poverujem da je neko toliko zauzet ili da ne zna kada će ići na godisnji odmor u Julu ili Avgustu ili kadgod mu se ide. Druga stvar sto mi odgovara kod wizzaira su novi avioni, vreme polaska i dolaska u Bg gde imam ceo dan pred sobom, a još bolje je vreme polaska nazad za London gde mogu direktno iz kafane na aerodrom i to bez da se budim, pardon, otreznim. :-)

U svakom slučaju, od sledeće godine planiram kolima sa duzom pauzom u Francuskoj u koju sam se zaljubio, pa reko' red je i guzicu da okvasim u francuskom moru, a imaju lepe 'cottages' dole na jugu gde možeš za hiljadu novaca 15-tak dana da uzivas, pa onda odmoran za Srbiju. :-)

Delta druže, ta nesreca bijase Januara '72. Ne znam je l' bilo kakvih nesreca posle.

08. decembar 2011. u 12.44
Nije 100 ali je 80, a iz centralnog Londona se najlakse stize Paddington Expressom, 15 min na svakih 15 min, mada od kad su dodali 5 ternminal i to se oduzilo.
Uporedo sa njim ide još jedan voz, znatno jeftiniji, mislim čak i jeftiniji nego tube karta za sve te zone do aerodroma.
D-U-K-E
(B.S.E.)
08. decembar 2011. u 16.24
Uvek sam voleo jutarnje letove.
Glupo mi je da idem za Bg popodne...to je izgubljeno vreme za mene.
Sto pre dodjem, pre ubacim sarme u stomak.

Pre sam leteo sa JATom i BA, al onda kad su poceli da luduju sa cenama, presao sam na meni dosta laksu i lepsu varijantu: Lufhanza( Lufthansa) i Svis (Swiss).
Ali meni omiljeni je bio i ostao Svis preko Ciriha. Lepi avioni, lep aerodrom...nekako opusteno deluje. A uz sve to, dobijes i po chokoladicu.
Svis mi je isto odgovarao jer imam let iz Birmingama, glavni grad Midlands-a, rano ujutru. Voz fatam i direktno na aerogaru za manje od cuku (sat)vremena.

Naravno Wizz Air je bio poslan od našeg Gospoda Boga, koji je čuo naše molitve za jeftinim prevozom do Majke Srbije.
Par puta sam leteo bas jeftino, al nazalost ja nespadam u onu grupu ljudi koji unapred uzimaju kartu. Ja vise volim da se neckam do poslednjeg momenta...nekako je lepse :)
Do Lutona voz i pivce u kupeu. A pri tom rani let.

x
08. decembar 2011. u 17.27

Svajcarci su zakon. Prošle sam godine presedala u Ciriha, i kao na stotine drugih ljudi, danima nisam mogla da poletim za svoju destinaciju (London). Sve je funkcionisalo kao sat. Jeste da su bile guzve, ali, svako ko je ostao, bez razlike, je dobio vaucer za hotel i tri obroka. Kad sam konacno , posle tri dana, stigla na Heathrow on je bio kao neki refugee camp, svi spavaju na podu, umotani u neke folije, deca placu, svuda djubreta, ma uzas živi. Dakle, kao sto rekoh, svajcarci su zakon...:)

08. decembar 2011. u 17.36
Mene zanima druga vrsta zanimacije, kombinacija hedonizma i mazohizma, ako tako nešto postoji. Govorimo o vremenu kad sam putov'o sam. Znaci wizz za zagreb, pa sa aerodroma taksijem za zeljeznicki postaju. U taksiju pomenem namjerno „stanica” par puta, pa fore tipa nemam dinara, joj jedva cekam doći kuci da jedem leba masti. naravno ovo pod uslovom da je taksista normalne velicine i nema neku ustašku insigniju vidljivu:). jbg, nisam toliko hrabar. U vozu za slavoniju bih se pretvarao da sam englez hrvatskog podrijetla i zapocinjao razgovore sa mladim ljudima.
Sad je drugacija situ(l)acija pa biramo najkrace putovanje i vremenski najboolje sto ranije ujutro ne bi li zaspala)za mog stovraga trogodisnjeg. Dva sata s njom u avionu i osjedis ko ravaneli.
Duke,pa mi smo „zemljaci”. Rory mi je zemljak po otadzbini a ti po imigraciji. Nek ste oboj'ca živi i zdravi
08. decembar 2011. u 18.10
Kakve kraljice...:))))
Sto sam ih vise slusala to sam se vise smejala.

08. decembar 2011. u 18.19
Da te citiram:

„presumption is the mother of all f*uck ups!” ;)
08. decembar 2011. u 18.22
Kaži mi na šta si to nadovezao...:)
08. decembar 2011. u 18.23
Cenim da nikada nisi letela wizzair-om, ispravi ako gresim. :)
08. decembar 2011. u 18.42
Nisam, letela je moja sestra, jednom i nikad vise...:)
Ipak su to neka iskustva koja ne moraju biti prozivljena da bi moglo da se pretpostavi kako izgledaju.
Cenim da nikada nisi 'sreo' ajkulu ali ipak ne bi usao u vodu kad bi joj video peraje...:)
09. decembar 2011. u 03.13
JV, dopada mi se predatorska metafora.

I ja volim da letim do Ciriha, ali a) iskljucivo sa City Airport-a (Meka i Medina) i b) iskljucivo kada mi je finalna destinacija ovaj lep grad.

Nego kaži, da li ti prija „Nikola Tesla” aerodrom i njemu slični? Tako se lako sve brzo obavi na malim aerodromima. Jedan od mojih omiljenih (ponajvise iz sentimentalnih razloga) je godinama bio podgoricki. Iako onomad neugledan, imao je nekog sarma. Sada je taj aerodrom potupno renoviran sto je dakako dobro za Crnu Goru ali ipak, s druge strane, ovaj aerodrom potpuno lici na ostale aerodromske zgrade tj nema autenticnosti. Ponekad kada u kratkom vremenskom roku letim iz jednog grada u drugi, iz drugog u treci pa opet u krug, potpuno zaboravim gde sam jer danas (ako zanemarimo velicinu) svi aerodromi lice jedni na druge.

Jun ove godine, gori nebo-gori zemlja varijanta iako nije posteno svanulo, u slast jedemo domaće priganice sa medom NA prekrasnom Cetinju. Nakon toga, pravac podgoricki aerodrom. Kad tamo, Costa Cafe (sterilan, sa još sterilnijim tzv kolacicima, kroasanima koji to i nisu). Obuze me neka tuga tada zbog ove loše strane globalizacije. Što se ne bi prodavale gore pomenute priganice umesto aditivimima napumpana plasticna hrana koja pride nije lokalnog porekla? No, to je neka sasvim druga tema.

09. decembar 2011. u 05.01
08. decembar 2011. u 18.42

Nisam, letela je moja sestra, jednom i nikad vise...:)

------------------------------------------------------

Ja upravo mislim suprotno, svako od nas je razlicit i ono što se nije svidelo tvoje sestri ne mora da znači da se ne bi svidelo tebi. Ti možeš da pretpostavis da je „loše”, ali ne možeš da znaš. ;-)

Do kraja će se ispostaviti da je delta bio u pravu. :-)

Što se tiče ove metafore sa ajkulom, da ti odgovorim. Recimo da je moje dete u toj vodi, ne bi se jedne sekunde razmišljao da li da udjem i odgrizem toj ajkuli peraje. ;-)
09. decembar 2011. u 05.02
*tvojoj sestri
09. decembar 2011. u 05.16
Pg je bio skroz 'retro' iz doba kada se putovanje avionom nije maltene izjednacilo sa autobuskim saobracajem kao sto je to danas.
Trebao bi uskoro tamo put da me nanese pa ću ti preneti utiske...:)
Cesce sam isla na Tivat, uglavnom leti pa kad izadjes iz aviona, zapahne te onaj vreo vazduh kao iz rerne. Pre jedno 5,6 god, nas je islo ,i moj dragi, hoće covek da iznajmi kola. Reko' nisam sigurna da imaju rent-a-car a on me gleda belo kao - nisam normalna, svaki ga aerodrom danas ima. Elem, stvarno, nadje ga on i sav ozaren likuje jer boze moj, he proved me wrong, ali se na kraju ispostavilo da imaju kola ali nemaju kljuceve od njih...:))

Najmanji aerodrom na koji sam ja isla je verovatno veronski. Ima samo jednu traku za prtljag. Uopste, italijanski aerodromi vrlo podsecaju na naše.

Moram priznati da volim Terminal 5, najlepsi je...:)
09. decembar 2011. u 05.22
Eh, da ti je dete u vodi, ne menjaj premise...:)
Word-of-mouth je nešto najbolje da ti pomogne da steknes pravu sliku. Zar ne vidis da je sve zastupljenije da ljudi kupe neki proizvod pa on-line ostavljaju komentare i vrednuju ga, upozoravaju na njegove mane ili hvale ono sto je dobro.
Htedoh da kupim neki sto preko John Lewis sajta i reko' aj' da kliknem na customers review. Tu nađemda je tesak za sklapanje jer su neke rupe duboke , srafovi kratki, reko' aj neću...:)
09. decembar 2011. u 05.30
Eh sad, ti možeš sestru, a ja ne smem dete... :)

Možda je i lujki komsinica rekla da poznaje sve Srbe u Engleskoj i da su svi na socijali? ;-)

Dobri su ti reviews, i mi smo nedavno uzimali weather station i normalno ja izaberem jeftiniju opciju od 30 novaca, žena kaže ne valjaju customers review, kažu da je losa. Reko', yebali te customers review! :-)

Na kraju sam mor'o uzeti onu skuplju koja radi bez greške. :)
09. decembar 2011. u 06.12
word of mouth je vrlo dobar izvor informacija ali generalno ljudi su vrlo subjektivni. sad ću da generalizujem, kao ovi sto kažu da su svi srbi na socijali, pa ću reći da sam sklon da uopsteno govoreci englezi nisu bas podobni za ocjenjivanje nečega jer dosta njih ima vrlo zatvoren i jako im dugo treba da prihvate nešto. nekidan, donese neki lokalni sandwich shop neke samples kod nas na posao da kao probamo. u pitanju su bili obični pannini sendvici sa spanskom serano sunkom i topljenim sirom( za moj ukus super nešto). dve britanke za recepcijom i dve iz kuhinje nisu htjele ni probati: I don't like pannini and this „seruti” ham„. A probace mutton tika masala any time??? Prije će prihvatiti kinesku i tajlandjansku i indijsku hranu nego evropsku koja im treba biti bliza.
Tri boje plavo,posjeti rijecki aerodrom pa ćeš viditi šta je mali aerodrom. Vozis malo brze i promasis ga. Najbolji dio je prelaz preko mosta sa kopna na Krk.
Da se vratimo na word of mouth. Moja uciteljica maltezanka(al bi se ucili samo da je sreće) je ovisna o Trip Advisor-u iako je, po sopstvenom priznanju, bar 5-6 puta pogresila slusajuci complainte s istog.
btw, Plemicka Visosti, riba se preziva Mifsud. Sjecas se onog malteskog fudbalera s istim prezimenom? vjerovatno jedini fudbaler s malte koji je iole poznat.”
09. decembar 2011. u 06.34
O da, i Tivat mi je mio. A da su Crnogorci proširili ponudu, cinjenica je. Evropska Banka za Razvoj i Razvitak im deli i kapom i sakom što se oseca u infrastrukturi i u servisnim uslugama.

U pravu si za italijanske aerodrome - zaista podsecaju na crnogorske. Veronski je sladak ali je aerodrom u Perudji, iako na prvi pogled neugledan, za cistu peticu. Sto bi ti rekla, bas je retro tj jedan (čini mi se jedini) izlaz koji se (kada je vreme lepo) maltene zavrsava na samoj pisti tj ispod razapetog satorcica, sedis na klupici, gledaš brdasca i bez stresa, cekad da se ukrcas. Jedina je mana sto na toj relaciji saobraca Rayan Air (bljaks). Tj dve su mane - tzv tipicni klijenti Rayan Air-a nisu po mom ukusu, ali dobro de, da ne ispadnem snob sada. ;) Lepo si ti rekla: dani kada je avio saobracaj bio luksuz su pluskvamperfekt. Tzv niskobudzetne kompanije podobrano naplate usluge prtljaga, usluge ove,usluge one tako da bas i nisu povoljna opcija. Jezim se dana kada će upotreba mobilnih biti u potpunosti dozvoljena tokom leta jer obično oni koji ne znaju da diskretno upotrebljavaju vokalne atribute, sednu do mene. Pih...

Držim te za obecanje tj javi utiske kad se VRNES iz Podgorice. Ja ovih dana planiram put do Argentine ali su cene letova tokom prestojecih praznika katastrofalno visoke (za neverovati: £2500 po osobi za direktan let a ni indirektna opcija nije bolja: £1700 a putujes 1000000 sati) tako da ću kanda morati (u svakom pogledu a na zadatu temu) da se spustim na zemlju tj jedini put do Argentine ove godine mi je preko Ernesta Sabate i Pjacole. Ali, ima dana za mejdana sto kaže nas narod.

09. decembar 2011. u 06.50
cutim da je u pitanjy typo, jer mejdan i megdan su dve potpuno razlicite stvari...
09. decembar 2011. u 06.56
Hvala za ispravku.U pravu si, u pitanju je lapsus calami.

09. decembar 2011. u 06.58
čini mi se da je mea culpa. ja sam mislio na majdan(kamenolom) ali ispada da nas narod kaže i mejdan i megdan za bitku ili mjesto za bitku.
09. decembar 2011. u 07.09
Pusto tursko? ;) Mislim da mejdan ima veze za trgom, bunarom, konjima, nekom vrstom stecista za putnike namernike? Možda gresim ali u svakom slučaju, razumeli smo se.

Kad smo kod Turaka, jesi leteo njihovom nacionalnom kompanijom? Poboljsali su se znatno od kako su u saradnji sa KLM-om.

09. decembar 2011. u 07.36
„ko će to znati,moj profesore?”. tolikim turcizmima nam pokvarise nas lepi jezik. mamlazi tipa osmanlijski:).
Nisam imao priliku koristiti Turkish Airlines („mlad organizam a prihodi niski”:)) ali sam ih proucavati morao ze neki rad na faxu. Dok ih nisu holandezi uzeli bili su uglavno orijentisani kao nacionalni prevoznik turske, nešto kao JAT. a sad su bogami world player.
09. decembar 2011. u 07.42
Majdan je rudnik (aka Majdanpek), pek je zlatonosna reka.

Neki nasi piloti su poceli da lete za turke, čak je bilo govora da će oni kupiti Jat. Za vreme sankcija kod nas su poceli da lete i za Rayanair da bi imali dovoljan broj sati letenja i tako održavali dozvolu.
09. decembar 2011. u 07.44
*Ryanair
09. decembar 2011. u 07.51
Ja ovih dana planiram put do Argentine
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lucky you...:)
A je l' možeš da kupis economy pa da napravis up-grade s miljama?
09. decembar 2011. u 08.18
„pek je zlatonosna reka”
eto još jednog dokaza da je Gregori Pek poreklom Grigorije (neki tvrde Georgije) iz Majdanpeka. Covjek naso zlato kod nas ali zbog propisa i podmetanja klipova u tockove u vidu da komsiji crkne krava, coek oso u ameriku. i posto popularan. ne sam da je otkrio el dorado nego je kasnije postao zenskih srca lomilica i heroj sedme umjetnosti. eto...
09. decembar 2011. u 08.57
A i zeka-peka iz jendeka...:)
09. decembar 2011. u 08.59
:) Stigosmo od JATa do Gregori Peka a sve preko Majdan(pek)a i sposobnih Turaka (njihova ekonomija je trenutno za zavidnom 11om mestu što se tiče stope rasta).

JV, cene koje sam pomenula su vezane za ekonomsku klasu tj iste us u ponudi za vreme ovog pred-praznicnog ludila tako da je (ako se ne dogodi neko cudo) put u Argentinu sada samo opcija u glavi tj divim joj se iz daljine. Za utehu, Evropa je (dok još postoji...) na dohvat ruke. Volim Eurostar jer nema nikakvih peripetija, cekiranja, drz' ne daj varijanti.

09. decembar 2011. u 09.03
btw, Plemicka Visosti, riba se preziva Mifsud. Sjecas se onog malteskog fudbalera s istim prezimenom? vjerovatno jedini fudbaler s malte koji je iole poznat.„

----------------------------------------------------------

Je l' to onaj Michael sto je igrao u Koventriju i Barnsliju, nije se nešto naigrao? Mislim da je i za Kajzerslautern igrao nešto sitno 2-3 utakmice možda. :-)

Da ne kvarimo temu fudbalom, dobra je, a i pauza za rucak se oduzila. ;-)”
09. decembar 2011. u 09.05
Ma kvarite slobodno što se mene tiče...:)
Eto, secam se da je i Kezman leteo Jatom za London, nekoliko se puta potrefilo da smo bili u istom avionu.
09. decembar 2011. u 09.46
taj,taj,nema drugih. sila je ta malta,onomad je kockaste syebala nekim remijem čini mi se. a i nas bi kakvi smo. kad volimo pomagati razvoj fudbala u nerazvijenim (fudbalskim) regijama tipa estonija, kazakhstan, azerbjdzan i sl.
Kezman, jel to onaj sto je 2000 na EP dobio crveni u prvoj minuti nakon ulaska kao zamjena? ;)
Nego,de da čujemo Vase mišljenje o stanju našeg fudbala? Otrpilike znam Plemicevo:)
D-U-K-E
(B.S.E.)
11. decembar 2011. u 09.37
e da,
Dosta puta sam leteo sa našim domaćim selebritima kad sam isao preko Ciriha.
Cek da se prisetim...hmmm
evo ovako:
1) Aca Lukas
2) Seka Aleksic i njen deckic (deckic jer je nizak)
3) Zeljko Joksimovic
4) Jelena Karleusa??
5) The CECA

A preko Wizz-a sam leteo sa našim imigrantskim selebritima.
sena04
11. decembar 2011. u 13.47
U koje vreme leti WizzAir nazad iz Beograda? Čini mi se jezivo rano?

northweald
11. decembar 2011. u 15.55
dok sam imo chryslera ja sam iso 2, 3 puta godisnje. izbacim ovu tegobu, pokupim sira,kajmaka,pancete, suhe mesine pa pravac za jug. sad sa ovim autom sto ga imam ne pada mi na pamet ići u srbiju.pa tako nisam bio ima već 3 godine.
11. decembar 2011. u 18.32
To je jako dug put, koliko ti je uzimalo vremena?
northweald
11. decembar 2011. u 20.31
trebalo mi je oko 24 sata otprilike (ne kontajuci noć) krenem ujutro i uvece nedje u njemackoj pored puta prespavam, onda ujutro na put i kasno uvece sam u zemunu/novom beogradu, ovisi dje prvo idem

14. decembar 2011. u 20.28
Tri boje plavo, aerodrom u Pg je nov novcijat i lici na mnoge druge jr je sav siv, od podnih plocica do krovne konstrukcije. Staru zgradu, onu o kojoj smo pricale, sada koriste za kancelarije i neke magacine. Letela sam Montenegrom jer imaju nove avione i srpske plote a to je, po mom mišljenju, najbolja moguća kombinacija...:)
17. decembar 2011. u 11.11
Svima da vam kažem da ovo preko Beca i nije tako loše. Jes' da se ima samo 40 minuta između, ali je sasvim ok da se stigne ako prvi let ne kasni. Tim putem sam isla sasvim slučajno jer mi je Swiss bio otkazan zbog lošeg vremena pa su mi na nasem aerodromu promenili kartu...:)
 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Lava Rock Bracelets?