Vesti
Sport
Celebrity
Lifestyle
Diskusije
Kuvar
Oglasi
Diskusije
:
Romantični kutak
+0 / -0
0
Da li cilj opravdava sredstva?
Detektor
19. novembar 2010. u 09.43
Voleo bih da saznam mišljenje vas emotivaca (u koje i ja, priznajem spadam) o gornjem naslovu a na osnovu mog skorasnjeg iskustva...
Dakle, bio sam u vezi sa zenom koju sam bas voleo (i još je volim ali to ubrzano bledi) nekako smo se usaglasili sa našim unutrasnjim dilemama i zadnjih godinu i po proveli u jednom harmonicnom odnosu, bar sam ja tako mislio...pa nikad od mene ni psovku nije čula.
Prihvatio sam i njenu decu iz prvog braka, muski zalegao da u njenoj kuci sve funkcionise kako treba a moj stan potpuno zapostavio, trudio se koliko sam mogao da joj pomognem i krenuli smo da planiramo preselenje u veci, zajednicki stan, dakle konacno da oformimo porodicu.
A onda se u mene, tek tako i iznenada usadio crv sumnje, pokusao sam to da potisnem ali nije islo...i onda sam nacinio jedan, u sustini nemoralan cin...zavirio sam u njenu ličnu prepisku (teh. detalji sada nisu od vaznosti) da bih ostvario cilj: da li ta osoba zaslužuje da joj se do kraja predam...a saznao sledeće:
-da skoro godinu dana unazad održava konstantnu vezu sa dvojicom a ponekad je tu i treci muskarac i naravno, ne znaju jedan za drugog
-da se sprema da napravi i onaj, odlucujuci korak (znate već koji) samo da se ugrabi prilika kada ja nisam tu
-da im iznosi naše intimne stvari kako bi naglasila koliko joj je dosadno sa mnom
-da eto mora sa mnom da glumi kako joj je lepo jer me želi pored sebe s obrazlozenjem: ko će danas da prihvati ženu sa decom ali da nema ništa protiv povremenih susreta sa drugim...
Da opet ne idem u detalje kako sam raskinuo, uglavnom bilo je to brzinom munje, efikasno do bola a opet bez ijedne ružne reči ili psovke.
Dakle, naslov...jednim nemoralnim potezom (uvid u njene lične stvari) spasao sam sebe katastrofe i ostvario cilj: saznao ko je zapravo ta osoba.
Da sam ostao do kraja moralan kao sto nas to savetuju kojekavi psiholozi, saznao bih za mnogo gore stvari par godina kasnije kada bih već duboko zagazio, i materijalno i duhovno...a veliko pitanje je kako bih onda razresio tu uzasnu situaciju.
Dakle...da li cilj opravdava sredstva_
+1 / -0
+1
romantic_4ever
(.)
19. novembar 2010. u 10.28
Ako si već pozeleo da posegnes za prljavim sredstvima to samo znači da nisi imao poverenja u nju. Crv sumnje je verovatno neki njen konkretan postupak ili, uopste, njeno ophodjenje prema tebi u poslednje vreme itd.
Da je ona bila krajnje korektna i iskrena ti verovatno nikada ne bi ni dosao u iskusenje da joj ceprkas po privatnim stvarima, zar ne?
Veza u kojoj nema poverenja ne zasluzuje da opstane.
A razlog zašto joj je bilo dosadno s tobom je ovo:
„muski zalegao da u njenoj kuci sve funkcionise kako treba a moj stan potpuno zapostavio”
Muskarac koji legne ženi pod papucu postace joj vrlo brzo dosadan. Ti si, koliko si sam priznao, legao ne pod papucu, već pod cizmu!
Pamet u glavu sledeći put, znam da nije lako sebe naterati da budes musko, naročito kada si zaljubljen, ali barem probaj. I nikada u vezi ili braku ne zaboravi sebe. Kad izgubis sebe izgubio si i voljenu osobu. Barem pokusaj da razmišljas na taj način ... Nije lako, ali ti možda ti i uspe?
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 10.34
hajde daj neki primjer iz zivota, bez subjektivnih opaski
sa svim neophodnim detaljima, pa da pricamo
na ovakve izmišljene sucajeve nekako mi blesavo komentarisati
kako da objasnim
to je kao kad bi mi naprimjer ponudio plasticnu jabuku
i rekao mi, hajde zamisli da je ovo prava jabuka pa mi reci je li previse slatka za lijenu pitu
+0 / -0
0
_Srna
(ponovo na SC-u ?!)
19. novembar 2010. u 10.36
...OH...u šta si se ti uvukao...
Nego, sve je za ljude. Međutim moram ti priznati da se pitam šta te to tera da mislis da bi se ona zapravo udala za tebe sve i da nisi saznao za ostalu trojicu ili ti već koliko ih je bilo?
Moj savet ti je da bezis od te žene jer ćeš biti povredjen.
Pozdrav.
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 10.43
Moj savet ti je da bezis od te žene jer ćeš biti povredjen.
----
zar nije već pobjegao?
+0 / -0
0
_Srna
(ponovo na SC-u ?!)
19. novembar 2010. u 10.45
Nisam ubeđena. Čitaj mu prve redove...
Takođe ne bi bio ovde na neki način, mada to nema veze, coveku treba da sa nekim poprica i da vidi kako drugi ljudi na to gledaju...
Eto, ja sam mu rekla svoje mišljenje...
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 10.49
zar nije pitanje: da li cilj opravdava sredstvo?
on bi da caska o tome, a ne o: should I stay or should I go?
+1 / -0
+1
Leon01
(ekonomista)
19. novembar 2010. u 11.21
Dakle...da li cilj opravdava sredstva_
>>>>>>
da, a da je žena bila na svom mestu šta bi tad bilo, i da je još saznala da si je kontorlisao?
a na drugu ruku niko nije nevini ne kupuje se macka u djaku. zavrsena prica ;)
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 11.30
prica je izmišljena
i totalno neinspirativna
za iole ozbiljnu diskusiju
mi smo ovdje ipak na romantici
malo postovanja
ne bi skodilo
+0 / -0
0
Detektor
19. novembar 2010. u 11.35
@mb_ona
Slučaj je 100% tačan, nikakva izmišljotina (plasticna jabuka itd)...
Naravno da neću iznosti do u detalje...svasta od tebe
@Srna
vezu sam definitivno prekinuo, gotova stvar
@romantic_4ever
Bilo je i mrkih pogleda svakako...ali čovek (bar ja) svesno pređe preko toga pripisujući ih tegobnoj svakodnevici.
@Leon01
O tome nisam razmišljao, nagon je bio jači...
+0 / -0
0
_Srna
(ponovo na SC-u ?!)
19. novembar 2010. u 11.42
Pa cek bre, ako je covek sumnjao, naravno da će kontrolisati!
Svaki covek poseduje sesto čulo! Neko manje, neko vise. Glupo covek samo ga neće slusati nego se praviti da je sve u redu...Mislim gluposti!
Još sad on (narator ove price) ispade kriv. Mislim...ahah...
Ovo kao da je patetika a ne romantika...It's a thin line kažu...
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 11.43
O tome nisam razmišljao, nagon je bio jači
---
?
šta reci, dragi gledaoci?!
kad obuzdas nagone
neće ti terbati nikakva sredstva
niti ćeš razmišljati o cilju
nego ćeš putovati bezbrizno
uzivati u tom putovanju
i
jedino sto ćeš trebati je
da prilagodis voznju uslovima na česti
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
19. novembar 2010. u 11.58
mb_ona
(isto)19. новембар 2010. у 11.43
O tome nisam razmišljao, nagon je bio jači
---
?
šta reci, dragi gledaoci?!
kad obuzdas nagone
neće ti terbati nikakva sredstva
niti ćeš razmišljati o cilju
nego ćeš putovati bezbrizno
uzivati u tom putovanju
i
jedino sto ćeš trebati je
da prilagodis voznju uslovima na česti
>>>>
eh, ko da je to tako lako kontolisati, eto ja kao musko ga razumem i naravno nama je lakse pricati i priznati te nagone pa šta ko da je covek protiv svega pelcovan.
i ja bih voleo da imam ono dugme „osecanja on/off”
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 11.58
što se tiče dileme
ja sam protiv CILJEVA ili ti tz. META
a sredstva služe za ciscenje mrlja
međutim, ako se redovno održava
i voda je dovoljna
prirodno, efikasno i bez napora
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 12.03
i ja bih voleo da imam ono dugme „osecanja on/off”
-----
osjecanja i nagoni nisu jedno te isto
:))
(smjesni ste mi)
+1 / -0
+1
MobiWalker
(Alepholog)
19. novembar 2010. u 12.18
Sasvim je nevažno da li je konkretna situacija izmišljena, ili nije. Ona je moguća i skoro svakodnevna u ovo vreme. Skoro da je opšte mesto u nekim vrstama međuljudskih odnosa. To što je u konkretnoj priči ON taj koji je „izigran” je samo igra verovatnoće. Isto se dešava i obrnuto. Jahači nekako uspevaju prepoznati konje i to je to.
E sad...da li je postavljač trebao da je „špijunira” ili nije...moje mišljenje je da nije. I to ne radi moralno-nemoralnih razloga. Čovek koji laže, živi u laži...on se lažno i ponaša, pa ma koliko dobar glumac bio, odaće ga gomila sitnica koje se naprosto ne mogu kontrolisati. Od boje glasa, pogleda, pa do klasičnog „govora tela”. Onoj drugoj „naivnoj” strani ostaje samo da dobro razvije veštinu i osećaj posmatranja, pa da mu ne treba nikakvo proveravanje. Svi mi imamo ugrađen taj „biološki poligraf” koji je mnogo precizniji nego što bismo poverovali. Zovemo ga nekada instiktom, intuicijom, slutnjom...ali je on gotovo pouzdano tačan (osim kod mentalno obolelih, kojima je i pogled vozača GSP-a neki ZNAK).
Neko od diskutanata je to već napisao - sama činjenica da je on imao POTREBU da je proverava već govori sama po sebi. Da je sve bilo normalno, verovatno se ta potreba ne bi ni javila.
Stvari se mnogo brže otkrivaju veštinom posmatranja i slušanja, nego aktivnim proveravanjem.
I da dodam - apsolutno se slažem sa onim što reče Romantic: Ako čovek u nekom odnosu zapostavi sebe, onda je logičan sled stvari da će ga i partner tako tretirati.
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 12.44
da, ali ovo nije konkretna situacija
+0 / -0
0
MobiWalker
(Alepholog)
19. novembar 2010. u 12.49
Mb_Ona...kako si ti tako sigurna da je ova priča izmišljena? Mislim da je opisan događaj koji je vrlo moguć. Nije napisao da ga je varala sa vanzemaljcima i da su mu krali živu za interstelarni pogon :)
Ili misliš da neko kome se to dogodilo ne bi o tome javno pisao?
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 12.56
kako?
ovako:
Svi mi imamo ugrađen taj „biološki poligraf” koji je mnogo precizniji nego što bismo poverovali. Zovemo ga nekada instiktom, intuicijom, slutnjom...
?!
osim ako nisam mentalno oboljela da ne kažem bolesna
bilo bi previse smijesno
hahhah:)))
+0 / -0
0
Detektor
19. novembar 2010. u 12.57
@MobiWalker
Taj biološki poligraf koji navodiš nije baždaren na iste granične vrednosti kod svih ljudi, nekome će se uključiti lampica mnogo pre a nekome mnogo kasnije...pogotovu ako se neko mnogo voli onda je i opreznost manja...potiskuju se mogući alarmi.
Ja da sam to čekao, a bez aktivnog proveravanja za par godina bio bi u shitu do guse, ni tamo ni vamo pa ti vidi.
Dalje, kada se neko iskreno voli slabo tu prolaze ti mačo fazoni tipa ja Tarzan a ti Džejn, ne gleda se to nego se ide srcem do kraja...sve se čini za voljenu osobu bez da se gleda u detalje...sve dok nešto ne postane baš očigledno da bode pravo u zenicu oka.
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 13.05
kada se neko iskreno voli
----
šta znaci ovo „kada se neko iskreno voli” šta to podrazumjeva?
i zar to onda ne podrazumjeva da ti tu osobu nisi iskreno volio?
+0 / -0
0
MobiWalker
(Alepholog)
19. novembar 2010. u 13.07
Detektoru, ljubav je ljubav, a razum je razum. Ne znam zašto se uvek pretpostavlja da jedno isključuje, ili umanjuje drugo? Naš biološki poligraf uvek reaguje, pitanje je da li nama trenutno odgovara da čujemo i razumemo njegove signale, tj. koliko smo spremni da se suočimo i sa negativnim porukama, koje nam nisu mile&drage. Mislim da to nema veze baš sa ljubavlju, koliko sa našom spremnošću da se nosimo sa istinom. Yebi ga, nećeš verovati, ali i meni se dešavalo da volim...zamisli, tako da nisam baš skroz neupućen u te rabote ;)
Mb_Ona...onda je tebi poligraf osetljiviji od magnetnog kompasa kod lososa :) Ovo je ipak samo pisani text...mada, nije isključeno da i na pisanu reč reaguje :))))
+0 / -0
0
Detektor
19. novembar 2010. u 13.10
@mb_ona
Izgleda draga moja da ti imaš neki ozbiljan mentalni problem (izvini, nije uvreda), kao da si sazdana od gomile negacija ovoga i onoga i kao da ti jedina znaš šta je šta...možda bi bilo dobro da ne učestvuješ u diskusiji kad očigledno nemaš šta pametno da kažeš.
+0 / -0
0
Detektor
19. novembar 2010. u 13.14
@MobiWalker
„Ne znam zašto se uvek pretpostavlja da jedno isključuje, ili umanjuje drugo?”
Gledaj baš moj slučaj...misliš li da je razumno prihvatiti ženu sa decom, dakle sve to na grbaču (grub ali istinit izraz) i baš u današnje vreme?...to može samo ljubav da opravda a razum nikako.
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 13.19
Mb_Ona...onda je tebi poligraf osetljiviji od magnetnog kompasa kod lososa :) Ovo je ipak samo pisani text...mada, nije isključeno da i na pisanu reč reaguje :))))
------
ne znam šta je. nadam se samo da nemam kakav mentalni problem...
@mb_ona
Izgleda draga moja da ti imaš neki ozbiljan mentalni problem (izvini, nije uvreda), kao da si sazdana od gomile negacija ovoga i onoga i kao da ti jedina znaš šta je šta...možda bi bilo dobro da ne učestvuješ u diskusiji kad očigledno nemaš šta pametno da kažeš.
----------
moguće, ne negiram...nadam se ipak da nije to u pitanju...
dobro, onda...postovacu tvoju zelju i neću vise ucestvovati u „diskusiji”
zaista nemam šta da kažem (pametno, to se podrazumjeva)na ovo...
+0 / -0
0
MobiWalker
(Alepholog)
19. novembar 2010. u 13.23
Ja tako ne gledam stvari. Ne mislim da je to prihvatanje „na grbaču”, ali to je samo moje viđenje i naravno da nemam tapiju na ispravnost. Dešavalo se da imam neke dodire sa ženama koje imaju decu i nikada nisam doživljavao to kao neku svoju „žrtvu”, naprotiv. Ako nekada nešto činim za one koje volim, činim to radi sebe i svog osećaja, tako da nema ni govora o nekom „žrtvovanju” sa moje strane. Ali, kao što već rekoh, svako je priča za sebe i naravno da moji stavovi i način života nikako nisu neka referenca ispravnosti. ja ovako, ti onako...i opet svako živi samo svoj život.
Svako dobro.
+0 / -0
0
No-1
19. novembar 2010. u 19.45
Detektore bre...da ova (mb_ona) nije slučajno ta osoba sa kojom si imao lepe namere..uhuh...?
:)
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
19. novembar 2010. u 21.09
kako si to pogodio?
nevjerovatan si
nadmasio si i mene!
+0 / -0
0
No-1
19. novembar 2010. u 22.21
...za malo,pa da kažem,napisem ono sto misli,,ipak neću...
:)
+0 / -0
0
_Srna
(ponovo na SC-u ?!)
20. novembar 2010. u 08.02
No1 djavolak jedan mali! Brisi i ne guraj svoj slatki nosic, možeš nastradati ko' ja ;-))
Nego, vreme je da na na ovoj diskusiji neko otvori lepsu romanticarsku temu...
Detektor, uz duzno postovanje, ne da vasa tema ne zavredjuje diskusiju, ali nekako moram reći da nije ni malo romanticna...:-((
ps. Romanticniji je danas moj Subotnji rucak koji spremam uz crveno vince i Dire Straitis(iz kolekcije mog muza! ;-)...A nisam ih slusala ne pamtim...
+0 / -0
0
kempes
(samo medo)
20. novembar 2010. u 09.49
Po meni si samo dokazao (i sebi i nama) da sto si bolji prema ljudima, to su oni veca djubrad do tebe.
+0 / -0
0
_Srna
(ponovo na SC-u ?!)
20. novembar 2010. u 09.51
Oh Kempesu...ne budimo malodusni! :-)
+0 / -0
0
_Srna
(ponovo na SC-u ?!)
20. novembar 2010. u 12.50
Nego,
Detektoru, evo nešto za tvoju dusu...
http://www.youtube.com/watch?v=UrTofIyDR94&feature=player_embedded#!
ps. Nevalja biti Cigan...;-))
Pozdrav!
+0 / -0
0
Detektor
20. novembar 2010. u 18.25
Hvala, baš mi se svidelo...:)
Inače, to kada mi se desilo...kap alkohola nisam okusio mada volim da ponekad popijem...valjda je taj šok bio toliki da sam se jednostavno smrznuo.
+0 / -0
0
No-1
20. novembar 2010. u 20.42
Eh,da su svi kao No-1,tj,on nikada ne trci za Tramvajem,Autobusom,ZENOM..ide sledeći/a..
Boze,bar danas ima da se probira,kako musko,tako zeMsko...ima ih kao SMOKAVA bre...Sorry..ali,zašto kupiti nečije mrvice...?
Dok sam momak,svugde mi je konak,zar ne.
Pozz
+0 / -0
0
Detektor
21. novembar 2010. u 11.16
Da zaključimo temu...
dakle, moje je shvatanje sada da je ona mučenica obolela, nju je svladala STRAST.
Strast svi posedujemo, u ovom ili onom obliku i ovog ili onog inteziteta, onoga trenutka kada dozvolimo da strast nadjača ono ljudsko u nama to postaje bolest i povređuje sve u neposrednom okruženju.
Ponekad je teško to prepoznati jer je u današnjoj civilizaciji strast primarna osobina, da se ima bolje, veće, lepše, bogatije...a onda nije potrebno mnogo da čovek postane krpa.
Ne mrzim je više, duboko je žalim i zaista joj želim ozdravljenje.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
22. novembar 2010. u 04.45
mb_ona (isto)19. новембар 2010. у 12.03i ja bih voleo da imam ono dugme „osecanja on/off”
-----
osjecanja i nagoni nisu jedno te isto
:))
(smjesni ste mi)
>>>>
jesmo, jer ti nije poznata muska genetika, ili bolje receno, narav.
osecaj je skoro isto i nagon, barem kod muskaraca, sad sto nas je zakon, moral i drustvo navelo na to da se kontlisemo to je druga prica, kao sto i drugi diskutanti napomenuse „biološki poligraf” pa „instinkt” i tako te stvari, nekom proradi, al nije u stanj da ga tumaci, a nekom mnogo kasnije, na zalost neko nije sposoban da se vlada ni time sto vidi...
nema svako sreće ko ja da predvidi stvari u vecini slučaja, pa da znam šta je šta, i čak i kod mene dolazi sa zakasnjenjem od par dana i nedelja, jel kao sto sam već jednom napomenuo nije sve u organizmu sinkron, nešto se javi ranije drugo pa kasnije.
i sto rece mobi, ne možeš nikad znati da li je tacna ili izmišljena prica, jel je jako realna, i vidis svakodnevno, čak i u bizem srostvu i komsiluku ;))
+0 / -0
0
lijana22
22. novembar 2010. u 15.39
Šta je ona rekla na tvoju odluku o raskidu?
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
22. novembar 2010. u 15.42
svaka prica je prica za sebe
ali!
prica je jedno, a zivot je drugo i vice-versa
da bi se diskutovalo na temu „da li cilj opravdava sredstvo” imajuci za podlogu neku pricu, morali bismo pricu secirati do u najmanje detalje i osvijetliti iz vise uglova, te opet ne bismo mogli valjano suditi.
zašto? možda upravo zbog tih urođenih instikta ili nagona?
ili osjecanja? ili potreba? koje nisu iste kod sviju
ti kažeš da su norme te koje sputavaju nagone? hajde da se složim.
onda možemo jedino pricati iz tog ugla. normalnog? srednjeg?
ali tu nema diskusije...to je već davno ustanovljeno i poznato. pomalo se mijenja kroz istoriju. uzasno polako...i uvijek po sredini,... i uvijek postoji lijevo i desno?
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
22. novembar 2010. u 15.43
i sto rece mobi, ne možeš nikad znati da li je tacna ili izmišljena prica, jel je jako realna, i vidis svakodnevno, čak i u bizem srostvu i komsiluku ;))
---
prica je uvijek izmišljena
+0 / -0
0
Detektor
22. novembar 2010. u 17.19
@lijana22
Ostala je bez teksta...a zatim me napala da sam ja kriv što eto traži nekog drugog...
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
22. novembar 2010. u 18.39
a onda si joj ti zapjevao ovako nešto?
http://www.youtube.com/watch?v=krF18x9uemg
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
23. novembar 2010. u 10.52
mb_ona (isto)22. новембар 2010. у 15.43i sto rece mobi, ne možeš nikad znati da li je tacna ili izmišljena prica, jel je jako realna, i vidis svakodnevno, čak i u bizem srostvu i komsiluku ;))
---
prica je uvijek izmišljena
>>>>
ebi ga cepidlacis, zameni pricu sa pitanjem ili dogadjajem.
ja inače izbegavam da delim i savete akamoli da sudim nekom, sa sto ni sam ne mogu sebe da kontrolisem, uvek.
ja sam već reko, kad pronadjem ono dugme on/off, nazovi ga kako oćeš za nagon, osecaj, potrebu e tad ću možda i suditi, do tad nemam prava.
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
23. novembar 2010. u 12.30
sad ja cepidlacim...
naravno da cjepidlacim.
inače, izgubila sam nit
ne znam vise ni o cemu pricamo zapravo
o pricam ti pricu?
o ovakvim svarima se ne diskutuje u areni
to što se desava između njih je samo njihova stvar
svaka diskusija na tu temu
je po meni prazna prica i može
da sluzi samo kao zabava za dokone
sto me strasno iritira kao dogadjaj.
a prica me ne dotice uopste...
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
23. novembar 2010. u 12.46
svaka diskusija na tu temu
je po meni prazna prica i može
da sluzi samo kao zabava za dokone
sto me strasno iritira kao dogadjaj.
a prica me ne dotice uopste...
>>>>
tvoj licni vid...
sobzirom da te ne dotice dosta pricas ;)))
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
23. novembar 2010. u 13.08
sobzirom da te ne dotice dosta pricas ;)))
----
ne dotice me prica
nego dogadjaj: diskusija na temu samo da prođe vrijeme
i komentari kao ovaj tvoj
šta hoćeš da kažeš ili da dokazes?
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
24. novembar 2010. u 04.11
mb_ona
(isto)23. новембар 2010. у 13.08sobzirom da te ne dotice dosta pricas ;)))
----
ne dotice me prica
nego dogadjaj: diskusija na temu samo da prođe vrijeme
i komentari kao ovaj tvoj
šta hoćeš da kažeš ili da dokazes?
>>>
ocu da kažem sto sam i reko, da cepidlacis sa rečima, te nije prica te je dogadja te ovo ono, te igre reciju koje ti igras, a non stop nešto zboris a ne dotice te ništa, eto...
+0 / -0
0
Detektor
24. novembar 2010. u 04.12
@mb_ona
Pronašao sam mnogo bolji odgovor...vredi pogledati
http://www.youtube.com/watch?v=IOmGqE7o7vI&feature=related
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
24. novembar 2010. u 04.13
a da zaboravih, ja da mislim da prica ili ti digadja ne može da bude u RL ne bi ni jednu reč progovorio, inače bi bio na zonu sumraka jer tamo se zbori o nerealnim stvarima
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
24. novembar 2010. u 09.26
ocu da kažem sto sam i reko, da cepidlacis sa rečima, te nije prica te je dogadja te ovo ono, te igre reciju koje ti igras, a non stop nešto zboris a ne dotice te ništa, eto...
--
ja se igram rečima? ti si, bolan, bezooobrrazan...ti si..., ti si...BOLEST!!!
i jeste ja CJEPIDLACIm. eto! NAAMJERNO!!!
a da zaboravih, ja da mislim da prica ili ti digadja ne može da bude u RL ne bi ni jednu reč progovorio, inače bi bio na zonu sumraka jer tamo se zbori o nerealnim stvarima
---
ovaj CITAV sajt je zona sumraka, BOLAN...nisi to primjetio?
(s kim JA pricam...)
Pronašao sam mnogo bolji odgovor...vredi pogledati
--
? tuzno... i nije smijesno uopste...
vi muskarci ste velike...BUDALE!
(spasavaj se ko može...neću navracati ovdje jedno pet dana hahah:))))
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
24. novembar 2010. u 10.00
mb_ona
(isto)24. новембар 2010. у 09.26ocu da kažem sto sam i reko, da cepidlacis sa rečima, te nije prica te je dogadja te ovo ono, te igre reciju koje ti igras, a non stop nešto zboris a ne dotice te ništa, eto...
--
ja se igram rečima? ti si, bolan, bezooobrrazan...ti si..., ti si...BOLEST!!!
i jeste ja CJEPIDLACIm. eto! NAAMJERNO!!!
a da zaboravih, ja da mislim da prica ili ti digadja ne može da bude u RL ne bi ni jednu reč progovorio, inače bi bio na zonu sumraka jer tamo se zbori o nerealnim stvarima
---
ovaj CITAV sajt je zona sumraka, BOLAN...nisi to primjetio?
(s kim JA pricam...)
Pronašao sam mnogo bolji odgovor...vredi pogledati
--
? tuzno... i nije smijesno uopste...
vi muskarci ste velike...BUDALE!
(spasavaj se ko može...neću navracati ovdje jedno pet dana hahah:))))
>>>
prvo nisam ti reko sto sam bolestan ni zlonamerno, reko sam sto zapazam iz tvog pisanja.
drugo nisam bolan.
i treće, budale moza al nismo ludi, i tvoje pravo, možeš i cele nedelje da nas izbegavas mi smo tu ;))
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
24. novembar 2010. u 11.37
prvo nisam ti reko sto sam bolestan ni zlonamerno, reko sam sto zapazam iz tvog pisanja.
---
a sto zapazas? sto ti TO za-pa-zas?! sto?!
drugo nisam bolan.
--
jesi bolan, bolan...
ja kažem „bolan (ne bio)” svima koji me iznerviraju, bolan...
i treće, budale moza al nismo ludi, i tvoje pravo, možeš i cele nedelje da nas izbegavas mi smo tu ;))
----------
niste ljudi, slazem se...ali niste ni bogovi
sad, šta ste, ne bih da otkrivam...jedino ko ste :))))
i četvrto:
izbjegavacu vas u subotu, jedva cekam.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
25. novembar 2010. u 11.18
mb_ona
(isto)24. новембар 2010. у 11.37prvo nisam ti reko sto sam bolestan ni zlonamerno, reko sam sto zapazam iz tvog pisanja.
---
a sto zapazas? sto ti TO za-pa-zas?! sto?!
drugo nisam bolan.
--
jesi bolan, bolan...
ja kažem „bolan (ne bio)” svima koji me iznerviraju, bolan...
i treće, budale moza al nismo ludi, i tvoje pravo, možeš i cele nedelje da nas izbegavas mi smo tu ;))
----------
niste ljudi, slazem se...ali niste ni bogovi
sad, šta ste, ne bih da otkrivam...jedino ko ste :))))
i četvrto:
izbjegavacu vas u subotu, jedva cekam.
>>
za-paz-am da ne čitaš dobro, reko sam nismo „ludi” ne „ljudi”
ljudi možemo da budemo teško je biti covek ;)))
što se ljutis, i ne volim ni tepanja a ni to tvoje bolan, nisam bolan i tacka.
i ja jedva cekam e sad šta ;))))
daleko sam ja od boga, man se ironije :(
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
25. novembar 2010. u 14.13
?!
...
dobro, hajde, zapazaj, kad volis da zapazas
i posto vidim da ti stvarno smeta
prestacu,...,samo ne mogu da kažem šta ću prestati
jer ćeš onda zapaziti da sam nastavila, a ja hoću da prestanem.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
26. novembar 2010. u 07.01
hvala ti jel stvarno ne volim ;))
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
26. novembar 2010. u 11.09
eto, dobio si sto si tražio? haj' sad...furaj
i nemoj zaboraviti da zapazas!
eh...(cuj, nije on bolan...k'o da ga neko pita...„...jer stvarno ne volim”...hahah...cudna covjeka)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
27. novembar 2010. u 09.46
b_ona
(isto)26. новембар 2010. у 11.09eto, dobio si sto si tražio? haj' sad...furaj
i nemoj zaboraviti da zapazas!
eh...(cuj, nije on bolan...k'o da ga neko pita...„...jer stvarno ne volim”...hahah...cudna covjeka)
>>>
haha furaj, bas si kul, tss
naravno da se pitamjer, odakle si sele... jer sam srbijanac znaci ni pod razno „bolan” fuj, ako ne razumes onda si dvojka ;))
i sreća moja jel si reka da ćeš danas da nas postedis ;))
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
27. novembar 2010. u 22.55
slusaj, sele, ako si ti srbijanac, sele, ja nisam!
ja sam marsovac koji je aterirao u centar svijeta
nego, ne treba meni tvoja dvica, evo je tebi nazad
za uspomenu i dugo sjecanje!
eto tako...
+0 / -0
0
slatkoodsljiva
(glumica)
28. novembar 2010. u 22.09
poznam jedan sličan slučaj. On se zaljubio u neku ženu ali je htio da sazna sve o njoj prije nego sto joj pridje i zapocne vezu. Ali to „sve o njoj” se oteglo bez kraja jer je stalno nalazio nove situacije i želio da posmatra nju kako ona reaguje. I tako se njegova zelja da je dobro upozna ne bi li je osvojio pretvorila u zelju da je dobro upozna da ne bi bio necim povrijedjen poslije, pa onda sve to se pretvorilo u opsjednutost.
Posmatrao je on nju tako godinama i mislio da on živi sa njom tako što je posmatra. Nije joj nikada prisao i ona njega nikada nije upoznala a on je o njoj znao sve.
Bolest? Ili je i to trebalo da bude „cilj opravdava sredstvo” pa nešto krenulo pogresnim putem?
A mogla je biti jedna prica
+0 / -0
0
Detektor
29. novembar 2010. u 04.32
Može biti da se taj čovek već bio dobro opekao (kao ja sada) pa je zabrazdio u drugu krajnost...
Mišljenja sam (a takav sam uvek i bio) da se treba ići srcem bez obzira na prethodne poraze. Neka mi oprosti ženski rod ali poznato je da su bivše prostitutke najbolje supruge na svetu tako da gledanje u nečiju istoriju ne može dati kompletan sud o toj ličnosti.
Druga je stvar kada se krene zajedno kroz život pa onda jedno počne da se lomi...to se rešava od slučaja do slučaja...gotovo da nema pravila.
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
29. novembar 2010. u 10.37
A mogla je biti jedna prica
-----------
ku'ćeš veću pricu od ove koju si upravo ispricala?
+0 / -0
0
mrBin-boy
(Evgenije)
29. novembar 2010. u 10.43
-Zemljace mani se ti tudjih otpadaka,oni su dobri samo za povremenu vezbu,jer da su bili dobri,to ne bi ni postali...no se drzi pravih devojaka,da te glava ne boli sa dilemama raznoraznim :)))
-Malo grubo,al je tako odvajkada bilo i biće !
:)
+0 / -0
0
kempes
(samo medo)
29. novembar 2010. u 17.53
Oh Kempesu...ne budimo malodusni! :-)
Možda je malodusnost, ali je sigurno i istina.
Što ne znači da treba prestati biti covjek.
+0 / -0
0
mb_ona
(isto)
29. novembar 2010. u 18.42
Možda je malodusnost, ali je sigurno i istina.
Što ne znači da treba prestati biti covjek.
----
da sto si bolji prema ljudima oni postaju gori prema tebi?
da! nevjerovatno ali istinito...
i ne treba prestati biti covjek samo im treba...
mislim, dati... do znanja...da si covjek
ma, dodje to s vremenom, ta tehnika...
covjek se uci dok je ziv!
+0 / -0
0
slatkoodsljiva
(glumica)
29. novembar 2010. u 22.41
-Zemljace mani se ti tudjih otpadaka,oni su dobri samo za povremenu vezbu,jer da su bili dobri,to ne bi ni postali...no se drzi pravih devojaka,da te glava ne boli sa dilemama raznoraznim :)))
-Malo grubo,al je tako odvajkada bilo i biće !
---------------------------------------------------------------------
sa ovim se potpuno slazem!!!
Samo dobra vjezba za budjenje iz sna.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
30. novembar 2010. u 04.17
mb_ona
(isto)29. новембар 2010. у 18.42Možda je malodusnost, ali je sigurno i istina.
Što ne znači da treba prestati biti covjek.
----
da sto si bolji prema ljudima oni postaju gori prema tebi?
da! nevjerovatno ali istinito...
i ne treba prestati biti covjek samo im treba...
mislim, dati... do znanja...da si covjek
ma, dodje to s vremenom, ta tehnika...
covjek se uci dok je ziv!
>>>
da i ti nešto pametno kažeš ;)))))
salim se ne zameri, apsolutno tačno...
ne treba gubiti nadu u ljude, pokazi im samo granice dokle mogu sa tobom i budi i dalje dobar, dobro se ne vraca uvek dobrim, al kad najviše zatreba, tad se i vrati...
+0 / -0
0
lijana22
30. novembar 2010. u 15.02
Ono što ne treba nikom drugom ne treba ni tebi, ali ono sto bi svi hteli hteo bi i ti.
+0 / -0
0
YYYY
06. decembar 2010. u 23.43
циљ оправдава средства. Само уколико можеш утећи после тога. Ако не можеш, онда боље води рачуна о средствима.
Дакле: ДА али условно.
+0 / -0
0
YYYY
08. decembar 2010. u 03.43
slatkoodsljiva
(glumica)
Posmatrao je on nju tako godinama i mislio da on živi sa njom tako što je posmatra. Nije joj nikada prisao i ona njega nikada nije upoznala a on je o njoj znao sve.
---------------------
ахахахахааа...каква прича!! Мислио да живи са њом тако што је посматра?!!! хехехе...има нас свакавих.
+0 / -0
0
Gagichica
(Razmislicu)
10. decembar 2010. u 06.26
Odgovor: Ne uvek.
+0 / -0
0
GRKINJA
18. decembar 2010. u 18.14
?
Looking for Oil Diffuser Bracelets?
Izaberite državu:
Australija
Austrija
Bosna i Hercegovina
Crna Gora
Evropska Unija
Francuska
Holandija
Hrvatska
Kanada
Nemačka
Sjedinjene Američke Države (SAD)
Srbija
Švajcarska
Švedska
Velika Britanija
Latinica |
Ћирилица
|
English
© Trend Builder Inc. i saradnici. Sva prava zadržana.
Terms of use
-
Privacy policy
-
Marketing
.