Diskusije : Navijači

 Komentar
Molio bih „strucnjake” za analizu!
TC-64
21. oktobar 2021. u 17.08
Kako to da se taj navodni osvajac duple krune i LK, a zapravo samo vlasnik vazdusnog Evropskog pehara, spotakao na prvog malo tezeg protivnika koga je Zvezda prošle sezone dobila u dve utakmice?
Da čujem „strucnjaci”
Zvezda_do_Tokija
21. oktobar 2021. u 17.11
Njih bi Braga pobedila 5:0 u Beogradu he he he
TC-64
21. oktobar 2021. u 17.13
Cisto me zanima da čujem zašto ne mogu da pobede ništa jače od Flore, Anortozisa i Santa Klare? Sve gigant do giganta!
Zvezda_do_Tokija
21. oktobar 2021. u 17.31
evo samo jedno pitanje...Od te 1966-te, i te njihove cuvene 'Titule', nek mi neko kaže samo jedno zvucno ime (pored Celtic-a) koga su oni pobedili i zibacili iz Evro Kupova?! Niiiikkooooog! he he he

Od 1966te pa naovamo samo da pomenem neka imena ko je Zvezda izbacila... Real, Bajern, Liverpool, Arsenal, Glazgov Rendzers, Olimpik Marsej, Keln, Anderleht, Roma, Kajzerslautern (koji je 12 meseci kasnije postao Prvak Nemacke), Olimpijakos, Panatenaikos, Galatasaraj, itd itd itd
Zvezda_do_Tokija
21. oktobar 2021. u 17.33
Mi smo pobedili i Liverpool u Liverpool-u, i Bajern u sred Minhena...he he he

ukupno smo odigrali 4 utakmice protiv strasnog Liverpool-a.. .Skor? 3 pobede Zvezde, jedna pobeda Liverpool-a, gol razlika 6:6 ;-)

srbo001
(FUDBALER)
21. oktobar 2021. u 18.07
Brzi,jači,spremniji!
Pitanje je zašto su oni brzi,jači i spremniji?
To vazi i za vas.Ali ste tu u maloj prednosti,jer je Stankovic doveo pomoćnike iz Italije koji dosta uspesno rade na kondiciji sa igračima.
Zašto je Stojkovic doveo kondicioni trener iz Japana?
TC-64
21. oktobar 2021. u 18.18
Zvezda do Tokija, dodaj spisku i spanske timove Barselona, Espanjol, Valensija, Atletik Bilbao. Utakmice su igrane 60-h i početkom 70-h.
Zvezda_do_Tokija
21. oktobar 2021. u 18.22
TC-64..svakako...i to sve od te njihove famozne 1966 i nepostojece 'Titule' - sem u njihovim glavama i na njihovom wed site-u he he he

a oni? Fljamurtari, Petah Tikva, Samrok, ...i ko bi sve njiove Evropske blamove pobrojao!? he he he

Zvezda_do_Tokija
21. oktobar 2021. u 18.38
Zvezda_do_Tokija
21. oktobar 2021. u 21.07
TC-64
21. oktobar 2021. u 18.18

Zvezda do Tokija, dodaj spisku i spanske timove Barselona, Espanjol, Valensija, Atletik Bilbao. Utakmice su igrane 60-h i početkom 70-h.

Pobedili smo i Benfiku, 3:2 u Beogradu
semperaliquem
22. oktobar 2021. u 11.36
Да је Партизан играо од почетка као после примљеног гола дао би три комада.
Ја сам изненађен зрелошћу појединих играча и баш су сада изгубили када су показали сигурну игру.
Једна пропуст, играч сам два метра од гола.

Звезда је насупрот томе приказала најгору игру до сада. Могла је да изгуби са три разлике.
ZAGI-DS
(instalater)
25. oktobar 2021. u 08.15
Što je ovo Grobari? Zar nitko u obranu Partizana da srane?
Koeln, Real Sociedad, Newcastle, Steaua, Anderlecht.

Tokijska Zvezdo, kada ste to izbacili Romu, Anderlecht i Olympiakos?
TC-64
25. oktobar 2021. u 16.25
Kada Keln? Od Kelna su pukli 5-1 70-h! Jedino ako ne mislis na neku prijateljsku utakmicu. A klubove kao sto su Sosijedad ili Njukastl, Zvezda je izbacila na desetine.
Od 1966 kada su pobedili Mancester junajted oni su do sada od velikih timova izbacili samo Seltik i pobedili Romu i nikog vise od velikih timova. Sve ostalo su osrednji timovi. Oni su kao i Dinamo Zagreb bez ikakvih većih rezultata u Evropi 70-h i 80-h.
Pitas što ne odgovore? Pa zato što nemaju pojma. Ko DA odgovori? Kamiondzija windy koji nije u stanju dva broja da zapamti ili onaj puvadzija srbo koji se lozi na svakog klinca koga vidi na terenu u njihovom dresu.
TC-64
25. oktobar 2021. u 16.29
Olimpijakos smo pobedili 3-1 2019 u LS
Anderleht smo pobedili 3-2 1991 u KS
Romu smo pobedili 2005 u Kupu UEFA ili Ligi UEFA ili kako se to već zvalo.
Nismo izbacili samo smo ih pobedili u BG. Mi racunamo i te i takve pobede. A njih je mnogo. Oni takve mogu da izbroje na prste jedne ruke.

ZAGI-DS
(instalater)
26. oktobar 2021. u 08.24
Koeln nisu izbacili već su ih samo pobijedili u BG. Valjda i oni mogu računati na te i takve pobjede.
Zaboravio sam dodati i Lazio koji,doduše, nisu pobijedili ali su ga izbacili. Barem su Rimljani ostali iza njih u grupi.

Znam za pobjede nad tim klubovima, ali ih je Zvezda do Tokija stavio na listu izbačenih pa sam zato to pitao. Koliko mi je poznato Zvezda nije nikada izbacila niti jedan od tih klibova dok je Partizan uspio izbaciti Anderlecht.
I zbog čega su važne 70-e i 80-e? Pa valjda se sve računa
TC-64
26. oktobar 2021. u 10.35
Otkud ti to da su Lacio pobedili?Izgubili su 1-0 i 3-2 1998 i ispali.Doduse obe utakmice su bile odlične ali ih nisu pobedili.A 2004 su igrali sa Laciom 2-2 iako su vodili 2-0.Tako da si nešto pobrkao.A što se tiče Kelna jesu ih dobili 1-0 u Bg 1973 ili 1974. A što se tiče tvog pitanja u vezi Olimpijakosa,Rome i Anderlehta te pobede sam napisao i naglasio da ih nismo izbacili.
TC-64
26. oktobar 2021. u 10.47
Inače mogu oni da racunaju pobede kako ti kaže, ali oni o tome nemaju pojma, jer to racunas ili ti ili ja,a ne oni.Aoni.A Lacio je verovatno i izgubio neku utakmicu pa onda taj tim koji ih je pobedio u grupi može da racuna da ih je izbacio.
TC-64
26. oktobar 2021. u 10.49
Sve se racuna naravno,samo govorim o decenijama u kojima skoro da nije bilo velikih rezultata.
ZAGI-DS
(instalater)
27. oktobar 2021. u 08.26
Nisam ništa pobrkao glede Lazia. Pročitaj još jednom što sam napisao.
Sporting Lisabon su također izbacili.
Svakome dođe neko „mračno” doba. Oni su ga imali, kao što kažeš 70-ih i 80-ih, baš kao što ste ga i vi imali do prije koju godinu kada su vam klubovi poput Newcastla ili Sociedada bili predaleko da biste upoće i igrali sa njima. Odnosno kada ste ispadali još u sezoni „kupaćih gaća”. A to je trajalo dobrih desetak godina.
TC-64
27. oktobar 2021. u 09.50
A ti procitaj da sam ja dodao da su drugi klubovi u grupi pobedili Lacio pa imaju pravo da smatraju da su izbacili Lacio, a ne Partizan koji j eigrao nereseno. To sto smo ispadali u letnjem delu, pa ispadali su i oni. I opet brkas stvari. Spominjem 70 i 80-e zato što slede posle 60-h kada su imali najvece uspehe. A Sporting Lisabon je treci klub u Portugaliji posle Benfike i Portoa. Mi smo izbacili Lester, pa šta. Ni ne racunamo to. Pobedili smo i Seltu, pa ne racunamo ni to. Pobedili smo Bragu, Genk i Ludogorec, pa ne racunam ni to. Ne racunam ni Spartu iz Praga.
ZAGI-DS
(instalater)
27. oktobar 2021. u 16.32
Što je po tebi izbacivanje u grupnoj fazi?
Kako tretiraš vaš dvomeč sa Olympiakosom (3:1,0:1)? Imate bolji međusobni omjer a Grci prolaze dalje u Europsku ligu dok vi ispadate? Ko tu koga izbacuje?
Vjerujem da, kada bi išao tražiti, bi našao desetke takvih primjera gdje jedan klub izbacuje drugi a da ima lošiji omjer. Čak možda i oba poraza.

Znam da su i oni ispadali u ljetnjem periodu ali su također u istome periodu jednom igrali i Ligu Prvaka a Europsku ligu u nekoliko navrata. Od kada su uvedene grupe u Kupu UEFA, nisu imali desetogodišnji „mrak” u kojem se niti jednom nisu uspjeli plasirati u grupnu fazu poput vas.
I nemoj se sada uhvatiti za 70-e. Nemoj uspoređivati 70-e sa današnjim vremenima jer danas i osrednji klubovi mogu izboriti proljeće u Europi za razliku od tadašnjih vremena. Onda i nije bila velika sramota ispasti u prvim kolima. Puno je veća sramota danas se ne plasirati u skupine.
--------
„Mi smo izbacili Lester, pa šta. Ni ne racunamo to. Pobedili smo i Seltu, pa ne racunamo ni to.”

A računaš Espanjol? :-)
I što ima veze što je Sporting treći klub u Portugalu? Koji je Athletic u Španjolskoj? Koji Espanjol? Kaiserslautern, Koeln?



TC-64
27. oktobar 2021. u 17.18
Uvek bre napravis zavrzlamu. Zato je znaimljivo sa tobom diskutovai))
Idemo redom...
-------------------------------------------------------------
Što je po tebi izbacivanje u grupnoj fazi?
Kako tretiraš vaš dvomeč sa Olympiakosom (3:1,0:1)? Imate bolji međusobni omjer a Grci prolaze dalje u Europsku ligu dok vi ispadate? Ko tu koga izbacuje?
Vjerujem da, kada bi išao tražiti, bi našao desetke takvih primjera gdje jedan klub izbacuje drugi a da ima lošiji omjer. Čak možda i oba poraza.
--------------------------------------------------------------------

Mi smo ispali tada zato što smo slabije igrali sa Totenhemom nego sto je Olimpijakos igrao. I zato nismo bili treci. Znaci i da smo pobedili Olimpijakos 5-1, ne bi nam vredelo. Znaci izbacivanje je samo ako si nekoga pobedio, a on je zbog toga ispod tebe na tabeli. U ovom slučaju bi pobeda od 3-1 vredela samo da je Olimpijakos ispod nas i tada bi mogli da kažemo da smo ih izbacili. Nas je izbacio njihov neresen rezultat sa Totenhemom.

Znam da su i oni ispadali u ljetnjem periodu ali su također u istome periodu jednom igrali i Ligu Prvaka a Europsku ligu u nekoliko navrata. Od kada su uvedene grupe u Kupu UEFA, nisu imali desetogodišnji „mrak” u kojem se niti jednom nisu uspjeli plasirati u grupnu fazu poput vas.
I nemoj se sada uhvatiti za 70-e. Nemoj uspoređivati 70-e sa današnjim vremenima jer danas i osrednji klubovi mogu izboriti proljeće u Europi za razliku od tadašnjih vremena. Onda i nije bila velika sramota ispasti u prvim kolima. Puno je veća sramota danas se ne plasirati u skupine.
--------

Ne upoređujem ja 70-e sa ovim vremenom jer to i nije moguće. Govorim da 70-h nije bilo uspeha kao 60-h. A tos e odnosi i na Dinamo i na Pratizan. O tome ja pricam,a ne poredim 70-e sa danasnjim vremenom. I danas u grupe može da udje i Dandalk i neki Karabag i Bog sveti zna kakve još ekipe, Dudelanz, tako da sa tim se slazem.

„Mi smo izbacili Lester, pa šta. Ni ne racunamo to. Pobedili smo i Seltu, pa ne racunamo ni to.”

A računaš Espanjol? :-)
I što ima veze što je Sporting treći klub u Portugalu? Koji je Athletic u Španjolskoj? Koji Espanjol? Kaiserslautern, Koeln?
-------------------------------------------------------------------
Espanjol je bio 60-h. Atletik Bilbao takođe 60-h. Kajzerslautern je bio prvak Nemacke godinu dana posto smo ga izbacili. Pogledaj sastav Kelna iz 1989, pola Nemacke reprezentacije! A dobili su nas uz pomoć sudije u revansu. A Nemacki tim je Nemacki tim koji god bio. Znaš kako se gleda jačina lanca? Po najslabijoj karici. E tako je i u fudbalu. Jačina jedne lige se gleda po tome koliko je jak poslednji na tabeli. Benfika i Porto su uglavnom ispred Sportinga. I bio je prvak Portugalije možda 5-6 puta u poslednjih 50 godina.

ZAGI-DS
(instalater)
28. oktobar 2021. u 14.32
Tema mi je zanimljiva. Mislim da nisam ja napravio zavrzlamu već nemate jasne kriterije. OK, znam da ove diskusije ne treba preozbiljno shvatiti. No, možemo je uozbiljiti.
Dok je bio igrač Reala, Ferenca Puskasa su tada španjolski novinari jednom pitali: jeli ovaj Real najjača momčad svih vremena? Na to im odgovara da nije, jer je Honved bio jači.

Zašto ovo pišem? Zato jer smatram da bi kriterij trebalo gledati u kontekstu vremena kada su utakmice igrane. Evo, već drugi puta spominješ Dinamo iako on nije tema.
Kada bi se držao vaših kriterija nabrojao bi 20-ak klubova koje je Dinamo ili pobijeđivao ili izbacivao a koji su zvučna imena.
Na listi bi bio jedan Bayern. Ali, moje mišljenje je, da nije bilo isto izbaciti Bayern 63-e ili 70-ih i kasnije. Dok sam bio klinac, stariji navijači modrih su mi pričali da je Bayern tada bio prosječan Bundesligaš i da je veća fora tada bilo izbaciti Ferencvaros. Čak su mi govorili da je veći doživljaj bio u revanšu pobijediti jedan Celtic iako je Dinamo hvatao nedostižnu prednost Škota i na kraju je ispao.
Kada bi spomenuo Slovan Bratislavu, svi biste se slatko nasmijali. A Dinamo ih je izbacio u momentu kada su bili aktualni pobjednici KPK-a.
ZAGI-DS
(instalater)
28. oktobar 2021. u 14.34
Razumiješ? Nije isto izbaciti Koeln kada je i on bio, kako ti kažeš, okosnica njemačke reprezentacije prije 30-ak godina ili to učiniti danas kada oni balansiraju između prve i druge lige.
Znam, lijepo je revanširati im se, ali oni su u tom momentu imali drugih briga glede opstanka u ligi pa se i nisu previše sekirali zbog Europe.

Zbog toga mislim da tu nije mjesto klubovima poput Espanjola ili Athletica koji u 60-ima nisu bili neka europska sila a zapravo nisu to niti danas. Imaju povremene bljeskove i to je to. Espanjol je 88-e igrao finale a već slijedeće sezone je ispao iz prve lige. Athletic je nekada davno bio prvo ime španjolske lige, dok još nije bilo eurokupova, a onda su se Real i Barca uozbiljili...Mislim da su po broju titula još uvijek četvrti klub u Španjolskoj, ali teško da bi ih danas mogli smjestiti u nekakvu imaginarnu španjolsku „veliku četvorku”.

Lijep pozdrav!
TC-64
31. oktobar 2021. u 08.48
Tema mi je zanimljiva. Mislim da nisam ja napravio zavrzlamu već nemate jasne kriterije. OK, znam da ove diskusije ne treba preozbiljno shvatiti. No, možemo je uozbiljiti.
Dok je bio igrač Reala, Ferenca Puskasa su tada španjolski novinari jednom pitali: jeli ovaj Real najjača momčad svih vremena? Na to im odgovara da nije, jer je Honved bio jači.
----------------------------------------------

Slazem se apsolutno. Zato i razdvajam periode i to sve vreme pokusavam da ti kažem. Šta je bio Anderleht predvodjen Tomislavom Ivicem, koga je Zvezda ispala '82 i koga je cinila skoro cela Belgijska reprezentacija, a šta je bio Anderleht 2010 kada je od Partizana ispao na penale u kvalifikacijama za Ligu Sampiona? Razlika je nebo i zemlja!
------------------------------------------------------------

Zašto ovo pišem? Zato jer smatram da bi kriterij trebalo gledati u kontekstu vremena kada su utakmice igrane. Evo, već drugi puta spominješ Dinamo iako on nije tema.
Kada bi se držao vaših kriterija nabrojao bi 20-ak klubova koje je Dinamo ili pobijeđivao ili izbacivao a koji su zvučna imena.
Na listi bi bio jedan Bayern. Ali, moje mišljenje je, da nije bilo isto izbaciti Bayern 63-e ili 70-ih i kasnije. Dok sam bio klinac, stariji navijači modrih su mi pričali da je Bayern tada bio prosječan Bundesligaš i da je veća fora tada bilo izbaciti Ferencvaros. Čak su mi govorili da je veći doživljaj bio u revanšu pobijediti jedan Celtic iako je Dinamo hvatao nedostižnu prednost Škota i na kraju je ispao.
Kada bi spomenuo Slovan Bratislavu, svi biste se slatko nasmijali. A Dinamo ih je izbacio u momentu kada su bili aktualni pobjednici KPK-a.
-------------------------------------------------------------------
Apsolutno se slazem i upravo zato i spominjem Dinamo koji je do početka 70-h imao uspeha u Evropi, a posle toga ništa decenijama. Zato sam i spomenuo da Partizan i Dinamo skoro ništa nisu uradili u Evropi 70-h i 80-h. Iz toga razloga. znam da je Dinamo 60-h i početkom 70-h pobedjivao i to ubedljivo Bajern, Juventus, Ajntraht, Olimpik Masej, Lids, HSV i to je to. I zašto mislis da bih se smejao sto je Slovan iz Bratislave bio jak tim. Niposto ne bih. Znam da je odrao Vojvodinu 70-h 6-0, da je Zvezda u 60-h u dva navrata imala velike bitke sa njima sa polovicnim uspehom u onom Mitropa kupu. Zanimljivo da od ispadanja od Dinama, Slovan narednih 40 godina nema nikakvih upeha u Evropi. Sa Seltikom ste igrali 2-1 0-3, verovatno ste vodili 2-0, ali niko nije prosao taj Seltik od tadasnjih naših timova. Ni Dinamo, ni Zvezda, ni Vojvodina.

---------------------------------------------------------------
Razumiješ? Nije isto izbaciti Koeln kada je i on bio, kako ti kažeš, okosnica njemačke reprezentacije prije 30-ak godina ili to učiniti danas kada oni balansiraju između prve i druge lige.
Znam, lijepo je revanširati im se, ali oni su u tom momentu imali drugih briga glede opstanka u ligi pa se i nisu previše sekirali zbog Europe.
--------------------------------------------------------------------
Zato sam i govorio o najslabijoj karici u lancu i kako se gleda njegova jačina. U trenutku kada je igrao sa Zvezdom Keln je zaista bio poslednji na tabeli, ali to upravo govori ne toliko o slabosti Kelna, nego o jacini Bundeslige. Cime ne precenjujem ni Zvezdinu pobedu niti uzdizem Keln. Samo iznosim jedan pogled na stvari. Slazem se i za Espanjol i za Atletik. Ali ime dolazimo do toga da svaki period, na cemu stalno insistiram, i moramo da gledamo razdvojeno, iz delova, jer timovi su razlicite jacine i uspeha kroz decenije. Hajduk koji je nekada mogao da izbaci Stutgart, pobedi HSV ili Torino danas ispada od timova sa Malte i Kazahstana. Ima takvih primera mnbogo po Evropi. Izgleda da moramo parcijalno da gledamo. Od momenta do momenta. i nas takođe tako treba posmatrati. Imamo uspeha, pa ga nema decenijama, samo kod nas je nešto drugacija situacija. Haos i od sankcija i politicki i sve i svasta, kriminal, korupcija, sve to i u fudbalu i oko njega je uticalo na kvalitet igre i igrača kod nas.
ZAGI-DS
(instalater)
04. novembar 2021. u 04.54

Svaka čast za Slovan. No, Slovan jednostavno ne zvuči dovoljno atraktivno, pa bi i mnogi navijači Dinama rekli: „yebo Slovan, kakav Slovan itd.”.
Kao što si rekao, nakon toga više nemaju rezultata, ali ako pogledaš sastav čehoslovačke reprezentacije iz 76-e, vidjet ćeš da je Slovan dao uvjerljivo najviše igrača.
Navijači većinom percipiraju zapadne klubove kao velike klubove. A čak ni ti zapadnjaci nisu uvijek „vrh vrhova”. Ako prosječnom navijaču daš na biranje koji bi klub više volio da njegov klub izbaci, Nottingham Forest ili Dinamo, vjerujem da bi velika većina izabrala Forest. Jer, em su bivši dvostruki prvaci Europe, em su Englezi...jbg ljepše zvuči izbaciti njih nego li nekakav Dinamo...a već su 25 godina drugoligaši!

Tako je recimo i sa Celticom i Rangersom. Poznati klubovi sa armijom navijača, tradicija Old Firma, sve to lijepo zvuči, a oba kluba su od sredine sedamsesetih postali prosječni. Čim se sudare sa nekom jačom ekipom oni su out. Tu i tamo ponekad bljesnu ali daleko od stare slave iz 60-ih i 70-ih kada smo i vi i mi od njih ispadali. Svako vrijeme nosi svoje.

Ako je neki klub standardno jak od početka do danas, to je Real. Jedino oni imaju konstantu rezultata. Nisu uvijek na vrhu ali su uvijek tu negdje.
Bayern i Juventus od kraja 60-ih su sila i Barca od dolaska Cruyffa, dok su svi drugi imali ponekad duge periode loših rezultata. Bili na vrhu, pa padali, pa se vraćali.

Spominješ Hajduk a ja ću spomenuti sofijski CSKA. Nisu neka „zver” od kluba, poput Hajduka nisu nikada išli dalje od polufinala a čak tri puta su bili krvnici aktualnih europskih prvaka(Ajax, Forest i Liverpool), što je po meni za svaki respekt.
Kad smo već kod Hajduka, sjećam se da su vodili tešku bitku sa Universitateom iz Craiove i jedva prošli na penale. Kada danas spomeneš taj klub nekom od navijača rekli bi: Unive...što? A sezonu
ranije su igrali polufinale Kupa UEFA. I vjerujem da bi razbili prošlogodišnji Feyenoord kojeg je Dinamo izbacio. No, priznat češ,
Feyenoord ljepše zvuči.

Ne želim potcijenjivati niti jedan klub koji je neko izbacio, ali mislim da je nerealno nabacati imena klubova i donositi neku ocijenu
već da treba, kao što si rekao, posmatrati periodično kada je neko bio jak.

Lijep pozdrav!

TC-64
04. novembar 2021. u 13.32
U pravu si za sve sto si rekao. Ima manogo timova koji danas nisu ništa sto su nekad bili. Spominjes CSKA iz Sofije. Pa posle onog dvomeca sa Barselonom u polufinalu KPK '89 godine, Stoickov je nedugo zatim i presao u Barsu.
Ko se danas seca i koga j ebriga kako su u prvoj polovini 80-h igrali Dandi junajted i Aberdin. Da je Aberdin pobedio Real u finlau KPK. Da je Dandi bio u finlau Kupa UEFA i da je znao da odere Borusiju MG 5-0! A gde su sad i jedni i drugi. Nigde odavno!
Koga briga sto je Briz znao da razbije Zenit i Borusiju Dotmund sa po 5-0 i Zvezdu 4-0. Sto je 70-h igrao u finaLu Kupa Sampiona i Kupa UEFA i koje je sve velike timove izbacivao. A sad ih nema nigde ili skoro nigde.
Velika Rumunska Steaua ( u poervodu Zvzeda) nekad bila velika a prolse godine igra sa TSC iz Backe Topole 6-6! Najludja utakmica koju sam u zivotu gledao! Gde je cueni Dinamo i zBukuresta?
Kda pricano o CSKA iz Sofije šta je uopste sa Bugarskim klubovima? Osim Ludogoreca nema nijednog vrednog nekih rezultata poslednjih godina. Madjari isto. Ponekad udje u grupu onaj bivši Videoton ili Fehervar ili kako se već zovu i Ferencvaros ali sve je to tanko.
Pa klubovi iz bivše Istocne Nemacke. Dinamo iz Berlina i Drezdena, Karl Cajs, Lokomotiva Lajpcig... Pa timovi iz Cehoslovacke koje is pominjao. Pa timovi iz Austrije, Rapid, Austrija... A da ne spominjem timove i zbivseg SSSR kao na primer Dinamo Tbilis ili Dinamo iz Moskve koji su imali svoja finala, a danas ih nigde nema odavno.

 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Oil Diffuser Bracelets?
.