Diskusije : Brak i porodica

 Komentar
Depresija
PljucPljuc
(Fertig.)
29. oktobar 2013. u 09.01
da li u vashem drushtvu među kuchnim prijateljima ima depresivnih osoba ?

da li ste sami već bili depresivni i kolko vas je to dugo drzhalo?

kako ste se iskopali i kolko je dugo trajalo dog vam nije opet svanulo sunce?

odma da dodam za ove sto tje sad iskochiti sa fazonima ---> cedjenje narandzhe + limun, zelena salata i znojazha u znojazhu dakle spadaju sve vrste sportova, to je vetj poznato ali ima dosta i iz te grupe koji su depresivni

mb__
(poet)
29. oktobar 2013. u 09.25
bila, vidjela, pobjedila (ne daj boze ni najvecem neprijatelju)

otprilike: post, molitva ili šta već kod koga proizvodi osjecaj zasticenosti, ja nisam znala za bolje.., okupacija onoliko koliko ne izaziva stres i napor..šta još, da se sjetim..pomaganje drugima, neki volonterski rad ili sl. da bi se osjecali korisnima i vrijeme..
kod mene trajalo pet-sest godina..

kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
29. oktobar 2013. u 10.10
Imala sam u uzoj porodici meni veoma blisku osobu, koja je skoro 3 godine bolovala od depresije (anksioznost). Sto rece mb, ne daj Boze ni neprijatelju da se nadje u takvom stanju.
Pre svega, anksiozne ljude je teško shvatiti i pomoći im, pogotovo kod ljudi našeg mentaliteta i onih malo starijih osoba koji nisu u stanju da shvate da je takvo stanje bolest, koja se mora leciti.
Mnogi ih smatraju lenjim i razmazenim, a to je u stvari teško stanje gde je neophodna pomoć psihijatra i strucnih lica.

Pljuc, ako te detaljno zanima, mogu ti opsirnije pisati na koji način se ta moja rodjaka potpuno izlecila.

njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 10.15
u 29-toj a sad mi 42.

svi moji prijatelji su bili osjecajni i pametni pa su u ratu poceli da odlaze. bilo nam je 20-tak i htjeli smo zivot a mraka rata je mnoge pojela. jedna je isla sa mnom u srednju skolu,nije imala snage da prezivi gubitak decka...jedan se ispred mene ubio. neću da ti nabrajam da ne kažeš da sam previse mracna.

onda izbjeglistvo,tek tu je belaj..i sve nekako do amerike.
kad sam stigla onda sam i legla i rekla da me sad puste da umrem jer ja vise snage nemam. nisam ja samo depresivna,ja sam skroz luda al šta da mu radim:)

moja depresija nije mogla da se ljeci trckaranjem nego prvo ljekovima koje koristim 14 godina. nije da me vesele ali mogu fizicki da funkcionisem i nije dovoljno samo da se oslonis na ljekove. treba ti smjeh i da zaboravis ili se ne prisjecas..i zauzetost poslovima. mislim da su me poslovi dosta izvukli..i djete jer nije imalo nikog osim mene. vjerovatno bi poklekla da je ona imala ikog drugog,da sam ja imala ikog da se oslonim.

kad pritisne ja okrenem na zezanje i ludost:)treba mi puno smjeha ,po mogućnosti morbidnog:)

imaneka konekcija između depresije i vjere u Boga..i to velika.
treba pustiti i vjerovati u Boziju voljua ciniti sto možeš.
smrti se uopste ne bojim a ludila i te kako:)
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 10.39
nijedno zlo za zlo moja nidjice.
ja osjecam da si ti često tuzna i znam i šta te muci ali nemas tu snagu.

moj drug expander i ja bas pricamo na tu temu na jednoj diskusiji..
on me konta prilično:)

mi smo dosli do tog stanja da se zezamo sa svojim stanjem:)
Mexico1
(Trust_Nobody)
29. oktobar 2013. u 11.19
Nisam nikad bio depresivan,ali par ljudi sa kojim sam se druzio su bili depresivni i nadam se da neću to ni dozivjet...Mislim da nema vece yebade kad bas u svemu sve vidis crno.Najgore kad bi i probao da mu pomognes a on još gori,poslije neznas vise ni šta da mu radis,kako da se ponasas i šta da pricas.
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 11.52
kad ne možeš pomoći onda se pokusava terapija kombinovana sa ljekovima i aktivnostima.
ti meksiko treba da izbjegavas stres ali nisi podlozan depresiji.
ti si podlozan lucidnim snovima kad si pod pritiskom.
izguglaj „lucid dreams” pa mi reci..a i ne moras jer ja sve znam:)

pomogla sam mnogima i dovoljno mi je da pogledam u osobu i da je procitam ko otvorenu knjigu.nazalost,samo mogu da ih uputim i otvorim im oci ali ne mogu biti stalno pored jer jedva imam energije i za sebe.
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 12.33
PljucPljuc
(Fertig.)
29. oktobar 2013. u 12.41
@ njezna i mb drago mi je da ste prevazishli to tamno more :) i hvala vam na iskrenosti :)

PljucPljuc
(Fertig.)
29. oktobar 2013. u 12.48
@ kriska izvini bre :) i tebi naravno hvala:)
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 12.53
Pljuc, ako te detaljno zanima, mogu ti opsirnije pisati na koji način se ta moja rodjaka potpuno izlecila.
====================================================================
mene zanima..mene sve zanima:)

najteze je sa našim ljudima koji nikako da utuve razliku između antidepresanta i sedativa.
ja održim predavanje po pet puta i onda mi on kaže da je uzeo antipresant samo dva puta u sedmici i da ga smirio.
dodje mi da iz koze iskocim.
u pravu si kriska,sa takvima je najgore raditi.
Mexico1
(Trust_Nobody)
29. oktobar 2013. u 12.55
Zvjerka poslije onoga vise mi se to nije desilo...znam na šta aludiras,ali ja od malena imam snove,nekad dobre,a nekad loše...nije valjda da sam od rođenja u stresu,a imao sam fino djetinjstvo.
Mexico1
(Trust_Nobody)
29. oktobar 2013. u 12.56
Što se tiče lično stresa,ja mislim da je to za nas obične smrtnike nemoguće izbjeci...Ja mu skidam kapu ko nema nekih problema na danasnjem vremenu.
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 13.04
meni isto,samo jednom al dovoljno brate:)

čak mislim da ljudi često pomjesaju paralizu u snu sa vidjanjem demona i duhova.
ukoliko si nekad gledao emisije o natprirodnim pojavama,vecina ljudi vidi demone dok lezi ili prizaspe jer dogadjaj izgleda tako stvaran.

nidjice,daj malo ti sad brate. šta tebe muci?:)

nisi otvorila ovu temu bez nekog poriva.
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 13.11
Što se tiče lično stresa,ja mislim da je to za nas obične smrtnike nemoguće izbjeci...Ja mu skidam kapu ko nema nekih problema na danasnjem vremenu.
==================================================================
ma uzas,
zavidis li nekad našim starima?
sacekaju pemziju na zidicu,popiju po koju..ako ko prođe narugaju se il pozdrave..i boli ih uvo.
a gle starost ovdje..paper or plastic ..;)
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 13.18
al komsija,
ti si ovdje najmirniji..nikad se ne svadjas..stalozen,suzdrzan..
reci svojoj komsinici..kakav si kad eksplodiras?:))
ja imam osjecaj da su takvi ko ti najopasniji:)))
PljucPljuc
(Fertig.)
29. oktobar 2013. u 13.21
zapravo,vise paraliza u snu;

--------------------------------

ovo sam jednom dozivela prije 7 godina dva mjeseca sam trebala da se oporavim od toga i dan danas mi je to ostalo na umu

nabavila sam 3 budilnika koja sam navijala sa 1,5 razlike samo da nebi utvrdila san.

mb__
(poet)
29. oktobar 2013. u 13.24
nabavila sam 3 budilnika koja sam navijala sa 1,5 razlike samo da nebi utvrdila san
--
:D

njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 13.25
joj nidjice i ja..nema većeg straha u zivotu,jelda?

meni je smrt dosla sa onim odorama i lijepo me zagrli..ajme,ajme..još mi sapnu:„Biće sve u redu”. kao reala,nikakve razlike,svjetlo i dalje gori..uh.
poslje toga se ne plasim ničeg u reali:)
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 13.26
nabavila sam 3 budilnika koja sam navijala sa 1,5 razlike samo da nebi utvrdila san
=================================================================
..ebena strategija:)))
Mexico1
(Trust_Nobody)
29. oktobar 2013. u 13.33
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 13.18

al komsija,
ti si ovdje najmirniji..nikad se ne svadjas..stalozen,suzdrzan..
reci svojoj komsinici..kakav si kad eksplodiras?:))
ja imam osjecaj da su takvi ko ti najopasniji:)))
---------------------------------------------------------------------
Jedino sto me yebe u zivotu je nepravda,to će mi najvjerovatnije doći i glave...Inače što se tiče mene,tako nekako komsince.
Mogu da trpim pun qurac sranja,al ako mi padne mrak na oci...onda ne odgovaram za svoje postupke.Brrrr... nadam se da se to neće desit za vrijeme mog zivota.
PljucPljuc
(Fertig.)
29. oktobar 2013. u 13.34
nabavila sam 3 budilnika koja sam navijala sa 1,5 razlike samo da nebi utvrdila san
=================================================================
..ebena strategija:)))

10 kesica tamnjana i dva mjeseca spavanja na kauchu na kraju dovedem i Sveshtenika samo sam rekla ---> neshto se slabo spava u ovu sobu

jedva sam pregrmila
mb__
(poet)
29. oktobar 2013. u 13.36
nije mi se desila paraliza u snu, al mi se desilo da se budim i imam osjecaj da levitiram iznad kreveta..i nemam kontrolu nad tijelom..jednom i nikad vise. trajalo je kratko na svu sreću..

šta li je to...ili je to to?
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 13.43
Jedino sto me yebe u zivotu je nepravda
========================================
isto brate,stalono se samo zezam i pokusavam maksimalni fino sa svima ali ako vidim nepravdu ili da neko napada il preti nejakom ja za grkljan skacem:)
joj,izvukla sam bar nešto iz komsije..uh..na ljue muke..rjetko se otvara;)

mb,moja drugarica je imala to lebdenje u snu. mislim da joj se desilo jer je bila u takvoj situaciji u kuci da je htjela da odleti iz svoje koze;)
nemam pojma šta je to al može biti neka vrsta paralize u snu,takodjer.

nidjica svu kucu prekadila:))) ako,ako:)
ljudi ja moram raditi,zagovarate me..loanovi chekaju:)
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
29. oktobar 2013. u 13.53
Jedan od glavnih uzroka anksioznosti jeste stres, ali, u vecini slučajeva, ne stres koji te odjednom strefi, nego niz stresnih situacija, koje se nagomilaju tokom dužeg vremena.
Depresija se najčešće javlja kad se naizgled prebrodi i prođe prvi talas stresa, kad sve prođe onda te stigne.
To je užasan strah od straha, strah da ceš umreti ako zaspiš, srce ubrzano kuca, gušiš se, bojiš se da izadješ iz kuće, povlačiš se u sebe i u samoću, gubiš poverenje u ljude...
Ne znaš ni sam šta te je snaslo, a još manje možeš to da objasnis ljudima iz tvoje neposredne blizine, koji uglavnom nemaju razumevanja i misle da glumiš paćenika i budalu.

Nemam sad vremena da opsirno pišem, ali da znate da leka ima.
Dobar psihoterapeut će uspešno izlečiti depresivnu osobu.
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 14.38
http://www.serbiancafe.com/lat/diskusije/mesg/45/16643647/another-earth.html?74

ovdje smo analizirali filmove vezane za depresiju pa ako niste pogledali ova dva filma možda ih nađetezanimljivim.

Mislim da je u filmu „Melanholija” prilično fino docaran tezi oblik depresije.

baresh
(zanatlija)
29. oktobar 2013. u 15.40
Seta Crnogorac sa djevojkom,pa kad su dosli do mosta rece;

Odje se jedna sa ovog mosta zbog mene ,bacila u rijeku.
Zašto? jel` iz depresije? upita ona. Ma jok jadna, no iz Niksica.
njezna_zverka
(manitanje)
29. oktobar 2013. u 20.03
bares:)))

podsjetio si me na jednok prijatelja sto su ga redovno skidali sa mosta. njegova zivotna prica je strasna a sali se stalno,valjda tjera muku.

jednom ga neki ogovarali i malo vise zezali a kaže on:„ljudi,vi zaboravljate da sam ja lud,imam papire,pobicu vas a dana vas neću robijati”:) ovi umukli,cute i gledaju svak u jednu tacku a ja umrla od smjeha. kaže on:„joj,samo ti mene shvatas”:)
baresh
(zanatlija)
30. oktobar 2013. u 08.32
He, he zvjerka,

I ti mene potsjeti na ovu trojku; Mexo - Bolan & Pljucku (Fatu)...
kad su setali Minhenom pa im se Fata izgubila. I oni krenu da je traže
vikajuci;Fato,Fato Fatooooo... naidje Janez pa pocne grdit`; sram da vas bude - bas ste nekulturni.Ja sam juče izgubijo moju Mojcu pa sam
dao u oglas: plavusa od 25 god. velikih grudi u minicu sa velikim stiklama...a tek će Mujo Hasi; hebes Fatu, ajmo mi trazit Mojcu.

p.s. ova trojke je simpa... bez njih bi ovdje bilo pusto;-)
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
30. oktobar 2013. u 12.04
Ja sam bila protivnik tih lekova, ali morala je da ih pije jer je zaista bila u bezizlaznoj situaciji.
Ti lekovi ti pruze koliko toliko smirenosti i miran san dok deluju, korisni su zato što si pod dejstvom tih lekova u stanju da razmišljas realno i smireno i polako shvatas da tvoj strah i strepnja nemaju osnova i nikuda ne vode.
Vremenom se lekovi postepeno smanjuju, u zavisnosti koliko je bolest pocela da jenjava i koliko je osoba postala stabilna i jaka.
Pored terapije lekovima veoma je bitno okruzenje. Depresivni ljudi uglavnom traže iste osobe za razgovor i druzenje, jer ih jedino takvi mogu u potpunosti shvatiti.
Bila sam u prilici da budem u drustvu depresivaca, oni samo pricaju o nesrecama i bolesti, to je strasno, da se zdrav covek razboli!
Pravi energetski vampiri!

Depresivne osobe treba da su u drustvu pozitivnih i veselih osoba i da izbegavaju svaki kontakt sa depresivcima i negativcima.
mb__
(poet)
30. oktobar 2013. u 13.31
Depresivni ljudi uglavnom traže iste osobe za razgovor i druzenje, jer ih jedino takvi mogu u potpunosti shvatiti.

-

onda ja nisam bila u depresiji, kod mene je bilo suprotno bas..samo teško je naći danas mentalno zdrave i vesele osobe, a pogotovo!.. okruziti se njima..

obično ljudi u zdravom okruzenju i okolnostima, ne padaju u depresiju

CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
30. oktobar 2013. u 14.07
Депресију треба лијечити, а не може се излијечити никада.
Мало се присјети да ли су отац или мајка имали симптоме депресије јер је и наследна болест.
Депресивне људе мораш стално нечим 'забављати', држати њихову пажњу, изводити ван на дружења...
Треба их упослити да стално нешто радуцкају јер је за депресивца најгоре блејање у празно.
Тада су раздражљиви, незадовољни, на све око себе су љути, љубоморни су на здраве особе, тужни су, равнодушни су према дјеци, партнеру.. много спавају...а помишљају чак и на самоубиство јер их ништа само по себи не може анимирати.
Побожни људи се лакше носе са депресијом, као што неко рече...пост, молитва, духовна музика, редован одлазак на богослужења...

mb__
(poet)
30. oktobar 2013. u 14.45
Депресију треба лијечити, а не може се излијечити никада.
-
jednako kao kad je i bilo koja druga bolest u pitanju, treba iz temelja promjeniti stil zivota, a to je obično nemoguće ili veoma teško, tako da možemo pricati o neizljecivosti zaista..mada, kada bi se se stekli savrseni uslovi, lijeci se posve „lako”

Мало се присјети да ли су отац или мајка имали симптоме депресије јер је и наследна болест.
Депресивне људе мораш стално нечим 'забављати', држати њихову пажњу, изводити ван на дружења...
--
: )) smijesno..dakle, sva su djeca depresivna..ok..

Треба их упослити да стално нешто радуцкају јер је за депресивца најгоре блејање у празно.
-
a za zdrave ljude je preporucljivo i poželjno?


Тада су раздражљиви, незадовољни, на све око себе су љути, љубоморни су на здраве особе, тужни су, равнодушни су према дјеци, партнеру..
-
koliko i svaki drugi bolesnik..ustvari svaki bolesnik je depresivan..ja bih rekla da je depresija simptom, a ne bolest..
ono sto zovemo depresijom je u stvari nezadovoljstvo cinjenicnim stanjem i nemogućnost da se ono promjeni..

много спавају...а помишљају чак и на самоубиство јер их ништа само по себи не може анимирати.
-
i te kako ih može animirati pomak na bolje u onome zbog čega su nezadovoljni

Побожни људи се лакше носе са депресијом, као што неко рече...пост, молитва, духовна музика, редован одлазак на богослужења...
-
eh, sad pretjerujes..cuj, bogosluženje..

njezna_zverka
(manitanje)
30. oktobar 2013. u 14.47
hahaha Baresh:)ovaj je još bolji:)

moje drustvo jeste drustvo depresivaca koji su se iscupali,znaju šta im fali,ponekad padnu al mi imamo mnogo smjeha i kvalitetnog vremena.
vrlo su intelignetni i borbeni s obzirom šta im se desilo.
spremamo se za halovin da se obucemo kao Game of thrones„ likovi:)

nismo ni ”gotichari„ ni ”EMO„..mi smo veseli morbidni ljudi:)”
mb__
(poet)
30. oktobar 2013. u 14.52
blago onom ko rano poludi, sav mu zivot u veselju prođe : ))
mb__
(poet)
30. oktobar 2013. u 14.57
ja bih rekla da pod uticajem stresa neko poludi, a neko ostane normalan, tj. depresivan : )))
Mexico1
(Trust_Nobody)
30. oktobar 2013. u 15.02
Mene kad nešto ono bas syebe da bi se samoubio,onda dobijem neku snagu i postanem još jači...Dignem glavu i kažem:E nećeš kad ti Mexico kaže,ima da se izdignem još bolji i jači.Mislim da mi se to par puta već desilo(za vrijeme rata i ovdje nakon jedne kardinalne greške i gluposti koju sam napravio), i poslije toga sam sebi se nisam mog'o nadivit :))
Otud mi se i svidja ona fraza...Sto te ne ubije,to te ojaca.
mb__
(poet)
30. oktobar 2013. u 15.20
u ratu mi se nikad nije desilo, čak me bilo strah da ne poginem : )))

ali ovdje..hm...desavalo mi se da posustanem i imam osjecaj, ne da bih se samoubila.. ili možda i da, ali da ću jednostavno krepati..međutim, ne stignem da isplanirami, a desi se to, sto kažeš: e neću,...hoću bas da vidim šta će dalje biti : ))
njezna_zverka
(manitanje)
30. oktobar 2013. u 15.40
i ovdje nakon jedne kardinalne greške i gluposti koju sam napravio)
==================================================================
uvatila te žena u svaleraciji?
garant,garant!!!!!..zato si ti meni tako strasiv:)))
njezna_zverka
(manitanje)
30. oktobar 2013. u 15.44
ali ovdje..hm...desavalo mi se da posustanem i imam osjecaj, ne da bih se samoubila.. ili možda i da, ali da ću jednostavno krepati
==================================================================
e,ja sam sad u toj ffazi..svenucu al neću ja biti ta koja će dici ruku na sebe..i mene cupa moja znatizelja. zanima me sve pomalo..svako polje umjetnosti,nauke,geografsko,istorijsko,psihologija,annunakiji,cupakabre,baba roge,masoni,iluminati..tako da kroz tu moju radoznalost vidim interesovanje za ljepote zivota.
mb__
(poet)
30. oktobar 2013. u 16.07
i ja to radim i stvarno pomaze

čim mi se dese da se na sabahu rasplacem na neku tugaljivu pjesmicu, ja se odmah upisem u skolu, vodeci se onom: od koljevke pa do groba, najljepse je djacko doba...

i kad se umorim od skole, ...ma, niko sretniji od mene...maturirala yeeeh!! : ))))
Mexico1
(Trust_Nobody)
30. oktobar 2013. u 17.08
0
njezna_zverka
(manitanje)
30. oktobar 2013. u 15.40

i ovdje nakon jedne kardinalne greške i gluposti koju sam napravio)
==================================================================
uvatila te žena u svaleraciji?
garant,garant!!!!!..zato si ti meni tako strasiv:)))
------------------------------------------------------------------
Ma kakva svaleracija i kakva žena,pa ja to ne mogu uopste ni da svrstam u grešku :))...Druge stvari su u pitanju.Znam ja da bi ti sad to volila raskopat nego hljeba se najest...ALI ???? :)))
tufnica
30. oktobar 2013. u 17.28
Depresija je bolest kao i svaka druga, samo sto je kao i sve „bolesti duse” obavijena nekim velom tajne i neistrazenosti uostalom kao i sam ljudski mozak.
Svako može „upasti”u nju, samo što se kao u fizickoj snazi tako i u mentalnoj razlikujemo.Ne prolazimo svi isto kroz zivotne prepreke, nekad se i isklizne. Nekom okidac bude gubitak posla a neko prođe kroz ratove, izbeglistvo, smrti najdrazih neokrnjen.
Nisu sve depresije neizlecive, daleko od toga, vecina se izleci na ovaj ili onaj način, tj. sa terapijom medikamentima ili bez.Ipak mislim da je u svakom slučaju potreban razgovor sa strucnim licem.
Što se genetike tiče, veoma mali broj depresija ima veze sa tim. Postoji mišljenje da deca depresivnih osoba 2-3 puta lakse padaju i sami u depresiju.Tu je diskutabilno šta je u pitanju, sama genetika ili model ponasanja, princip ugledanja. Nešto kao i sa samoubistvom i ucestaloscu istog u pojedinim porodicama.
njezna_zverka
(manitanje)
30. oktobar 2013. u 19.43
komso,ne zanima me ako nije ništa romanticno;)

čitam vas gore i prilično se slazem.

nismo svi isti,neko izgori na suncu za 10 minuta a neko ne.
tako je i sa traumama.
znam da sam kao djete jače saosjecala kad pati bilo covjek il zivotinja. jednom sam se spustila niz uzak prolaz u kanalizaciju da spasim macu a jednom u nekakvu kaljuzinu da me nisu mogli oprati za sedam dana..isto zbog mace.:)
mislim da se covjek tako rodi.

Mexico1
(Trust_Nobody)
30. oktobar 2013. u 20.23
Ihhhh gdje sam se ja sve zavlacio zbog mace...:))
NYC40
30. oktobar 2013. u 21.56
Mexico, mogu da pretpostavim gde si se sve zavlacio .:)

U ovom zivotu jedino sto je depresivno je cinjenica da svi moramo da umremo jednog dana. Zivot je tako kratak I nikad mi nije pala pomisao o samoubistvu da kratim I onako kratak zivot. Kad bi živeli nekoliko stotina godina pa hajde nekako možda se coveku I smuci a šta je to jedno 60-80/90 godina? Ništa! Dok lupnes dlan odlan zivot prođe kao san.
Zato kas padnes nemoj da lezis I da se valjas po prasini I da kukas nad svojom jadnom sudbinom, nego pronadji primere jso gore situacije nego sto je tvoja pa ustani otresi prasinu I kreni dalje.
Najbolji metod da se podigne raspoloženje je pomisao, moglo je I gore da bude. Ako nisi na ulici I ne spavas na klupi u parku, ne bolujes od neizlecive bolesti onda si srećan.
Bacite te tablete I ne trujte se sa njima.
Za žene preporucujem knjigu „A Thousand Splendid Suns” OBAVERZNO, OBAVREZNO PROCITATI, garant da ćete videti kako ste srećne I te depresivne pomisli o svom jadnom zivotu će vam nestati zacas. A onda bacite se na meditaciju, jogu pa I religiju a na lekove okrenite ledja.

CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
31. oktobar 2013. u 03.10
Је ли ово докторка из Њујорка против депресије препоручује књигу Хиљаду чудесних сунаца?
MAKPO
(косингас)
31. oktobar 2013. u 04.13
U ovom zivotu jedino sto je depresivno je cinjenica da svi moramo da umremo jednog dana.
____________________________________________________________________
Ne slazem se s ovim nikako! Samo onaj ko nije proziveo zivot može da se plasi smrti!

Na kraju krajeva, najlakse je umreti ;o)

Ne treba sebe tesiti lošim primerima tj. gledati losijeg od sebe.
Za primer coveku trebaju bolji da bi napredovao i jacao.

Što se tiče depresije, ljudi recite me gde vas ima najviše?

Da uplatim odmor, pa neka vas moja žena leci, samo primamo kes lovu, ništa cekici, plastika ;o)

Ja stvarno nemam vremena za depresiju ;o)
Kad sidjem s vage budem malo depresivan dok ne stignem do frizidera ;o)

Što se tiče ovih cudnih dogadjaja, meni se davno pre skoro možda 10-ak godina desilo nešto, tj. osetio sam boziju ruku al' kao DOBRU opomenu/znak. Dva dana, a naročito noći nisam mogao sebi doći. Pitao sam se najglupljeg pitanja (ne znam ni sam zašto), al' neka i hvala Mu.

Nikad me grom nije udario, al' mislim da je grom mnogo blazi ;o)

Nego Pljuco, jedan (sto bi Mexi rekao) djidji midji s Marinkom i ima da ode depresija ;o)

Pozdrav
PljucPljuc
(Fertig.)
31. oktobar 2013. u 05.28
Depresija je bolest kao i svaka druga, samo sto je kao i sve „bolesti duse” obavijena nekim velom tajne i neistrazenosti uostalom kao i sam ljudski mozak.
Svako može „upasti”u nju, samo što se kao u fizickoj snazi tako i u
kako se zdrava osoba mozhe zashtiti da uz depresivnu osobu ne postane takođe depresivna? i da li je uopshte mogutje da depresivac od svog brachnog druga „napravi” depresivca? shta ako depresivna osoba netje sebi da prizna da jeste depresivna da li je mogutje da se s vremena na vrijeme oda drogama kao npr alkohol? ono po fazonu sve dublje proviri u chashicu?

PljucPljuc
(Fertig.)
31. oktobar 2013. u 05.30
Nego Pljuco, jedan (sto bi Mexi rekao) djidji midji s Marinkom i ima da ode depresija ;o)

Pozdrav

------------------

da je seks dobar kako ga ovuda velichate doktori bi to propisivali na recepat!

PljucPljuc
(Fertig.)
31. oktobar 2013. u 05.43
U ovom zivotu jedino sto je depresivno je cinjenica da svi moramo da umremo jednog dana. Zivot je tako kratak I nikad mi nije pala pomisao o samoubistvu da kratim I onako kratak zivot. Kad bi živeli nekoliko stotina godina pa hajde nekako možda se coveku I smuci a šta je to jedno 60-80/90 godina? Ništa! Dok lupnes dlan odlan zivot prođe kao san.
Zato kas padnes nemoj da lezis I da se valjas po prasini I da kukas nad svojom jadnom sudbinom, nego pronadji primere jso gore situacije nego sto je tvoja pa ustani otresi prasinu I kreni dalje.
Najbolji metod da se podigne raspoloženje je pomisao, moglo je I gore da bude. Ako nisi na ulici I ne spavas na klupi u parku, ne bolujes od neizlecive bolesti onda si srećan.
Bacite te tablete I ne trujte se sa njima.
Za žene preporucujem knjigu „A Thousand Splendid Suns” OBAVERZNO, OBAVREZNO PROCITATI, garant da ćete videti kako ste srećne I te depresivne pomisli o svom jadnom zivotu će vam nestati zacas. A onda bacite se na meditaciju, jogu pa I religiju a na lekove okrenite ledja.

--------------------------------------------

ove tvoje preporuke jedino mogu pomotji osobi koji su „salonski-depresivni” u sushtini to i nisu al eto poshto dva dana pada kisha i ne mogu da obuju sandale one uzmu fon u ruke da se izjadaju drugarici kako dva dana pada kisha a ona nemozhe da izvede nove sandale u shetnju pa zavrshava „jao moja ti jesam depresivna”

dakle takve osobe imaju impuls da sve to rade shto si ti navela

i nije ti fazon savjetovati narodu da pobaca te tablete pogotovu ako su im od pomoći.
PljucPljuc
(Fertig.)
31. oktobar 2013. u 05.45
Depresija je bolest kao i svaka druga, samo sto je kao i sve „bolesti duse” obavijena nekim velom tajne i neistrazenosti uostalom kao i sam ljudski mozak.
Svako može „upasti”u nju, samo što se kao u fizickoj snazi tako i u
---------------------------------------------

kako se zdrava osoba mozhe zashtiti da uz depresivnu osobu ne postane takođe depresivna? i da li je uopshte mogutje da depresivac od svog brachnog druga „napravi” depresivca? shta ako depresivna osoba netje sebi da prizna da jeste depresivna da li je mogutje da se s vremena na vrijeme oda drogama kao npr alkohol? ono po fazonu sve dublje proviri u chashicu?
NYC40
31. oktobar 2013. u 06.24
Ne kažem da bace tablete odmah nego da pokusaju druge metode lecenja depresije pa ako uspe Sami će videti da Im tablete ne trebaju .
NYC40
31. oktobar 2013. u 06.30
Ima puno takozvanih self healing metoda ne treba da se oslanja covek na tablete . Te tablete imaju za neke loše posledice.
PljucPljuc
(Fertig.)
31. oktobar 2013. u 06.34
Ne kažem da bace tablete odmah nego da pokusaju druge metode lecenja depresije pa ako uspe Sami će videti da Im tablete ne trebaju .

-----------------------------

to se konstatuje s ljekarom i shta on savetuje, u vechini sluchajeva to se ne baci preko notji vetj se umanuje doza postepeno.
PljucPljuc
(Fertig.)
31. oktobar 2013. u 06.49
Ima puno takozvanih self healing metoda ne treba da se oslanja covek na tablete . Te tablete imaju za neke loše posledice.

--------------------------------------------

da li to znachi da po tvome treba cjelu granu sasjetji jer imamo dovoljno self heailing metoda?

prichala mi radna koleginica da je njena drugarica preko noćipostala „nesposobna” jednostavno nije mogla ustati iz kreveta muzh je nosao ko malo dijete do toaleta pa je tushiro i oblachijo zhenu od 42 godine, 7 dana je to tako ishlo osmi dan promumlja vodi me negdje ja ovako ne mogu vishe i dan danas je na ljekovima ali funkcionishe a da li je prije tog kraha bila vetj depresivna i pokushavala neke self healing metode to nebi znala retji.
mona_liza
31. oktobar 2013. u 07.54
Vjerovatno je NY mislila da se terapija sa lijekovima upotpuni sa nekim alternativnim metodama.Bioenergija je jedna od njih po meni i jako dobra stvar.
Naravno ako se strucno radi ,a ne za pravljenje para i prodavanje magle kao sto pojedini rade.
tufnica
31. oktobar 2013. u 08.48
kako se zdrava osoba mozhe zashtiti da uz depresivnu osobu ne postane takođe depresivna? i da li je uopshte mogutje da depresivac od svog brachnog druga „napravi” depresivca? shta ako depresivna osoba netje sebi da prizna da jeste depresivna da li je mogutje da se s vremena na vrijeme oda drogama kao npr alkohol? ono po fazonu sve dublje proviri u chashicu?
____________________

Prvi korak ka izlecenju je prihvatanje bolesti. Depresija dolazi polako,neprimetno i sasvim je logicno da treba vremena da se prihvati problem. Najcesce je porodica ta koja prva primeti da nešto nije u redu.
Tada ni u kom slučaju ne treba forsirati odlazak kod lekara zbog depresije jer će se u tom slučaju najcesce naici na otpor od pacijenta.
Tu krecu price,„nisam ja lud” i još vece udaljavanje od porodice.
Najlaksi način za dolazak do lekara je upravo jedan od simptoma depresije poremecaj u spavanju, neko ima nesanicu a neko spava po ceo dan. Za prvi put treba se bazirati na tako nešto a lekar će vrlo lako od nesanice doći do uzroka tj. depresije.U kasnijem toku trazi se uzrok depresiji a kad se do toga dodje predjen je ogroman put do izlecenja.
Porodica mora da bude strpljiva, saosecajna,oprezna čak i u najobičnijem razgovoru jer se vrlo lako isklizne i pacijent pocinje i od njih da se izoluje. On jednostavno misli da ga niko ne razume pa i oni najblizi. U sustini on je u pravu jer niko ne zna kako mu je ako i sam nije prolazio kroz tako nešto.Iz najbolje namere i saosecanja prema njemu ljudi naprave veliku grešku. Nikada se npr. ne može reci „znam kako ti je” već „ne znam kako ti je ali sam tu da ti pomognem u svemu”.Bezvoljnost ka bilo kakvom radu kao jedan od simptoma depresije mnogi pokusavaju da formulisu kao lenjost i samim tim nailaze na otpor bolesnika.Nije pomoć ni raditi sve za njega, nekad je i nemoguće fizicki, već ga treba ukljuciti u rad ali da on to vidi samo kao vasu pomoć u odredjenom poslu. Svaki zavrsen posao pojacava samopouzdanje i veliki je korak ka uspehu.
Kako živeti pored depresivne osobe a ne postati i sam depresivac? Kako biti jak i ne dozvoliti da te neprimetno povuce? Teško je ali ipak moguće.Treba se u nekim stvarima čak i od najblizih ograditi, napraviti barijeru da bi zastitili sami sebe.
Kao prvo, ne treba zapostaviti sopstvene potrebe. Kad to kažem prvenstveno mislim na druzenja jer zivot sa depresivcem vrlo lako može postati jedan zacarani krug izolovan od sveta.Bez nekog navaljivanja trebalo bi i njega ukljuciti u odredjene drustvene aktivnosti pa mic po mic.

Sve u svemu, sustina je u strpljenju i ogromnoj ljubavi, nikako žrtvi da naglasim jer je to sustina u ocuvanju sebe u blizini depresivca.
Teško je ali se može doći do uspeha i izlecenja a po mom mišljenju nikako se ne treba upustati u to bez saveta strucnog lica.
moana
(eliotness)
31. oktobar 2013. u 14.13
Leba ti Njujorcanka, jel' bi i dijabeticaru rekla da baci pilule i proba sa self healing metodama? 'Bes insulin, okreni se religiji..
K'o da religija ima nekakve veze sa bolescu..
tajka
(trener)
31. oktobar 2013. u 18.39
Dobra tema. Tema koja sve nas vreba iza ćoška!

Elem...Povremeno odvezem komšiju koji je davno„ puko'” na pregled kod našeg zemljaka , neuropsihijatra . Jednom prilikom zaustavim doktora sa strane i priupitam:
-Kako bre...šta se desilo sa čovekom? Bio je pametan, dobar i svestan. Odkud ta depresija odjednom?
-Pokvari se mozak kao i sve !
reče i nastavi da prepisuje lekove za smirenje.

Onda ja kad sam ostao sam sa pacijentom u kolima dok su se kupovali lekovi , pitam dotičnog pacijenta s obzirom da sam siguran da nas ignoriše i 'ne konstatuje' selektivno.(spava..ćuti...sklanja se)
-Da nije možda 'čika ...' greška bila kad ste otišli u penziju što se niste vratili u Srbiju? Tamo ne bi bili usasmljeni...imali bi čime da se bavite...

- Da vidiš da je tako...reče i pogleda me sasvim 'čisto'.

To sam ga pitao jer sam godinu dve pre toga dobio od njega pesmu koju je on napisao . Izrecitovao mi je na slavi jer je čuo da i ja ponešto napišem...pa opet zaćutao...

ŽIVOT

Život je veseo,
život je tužan,
život je sladak,
život je gorak,
živote stani
izgubih korak.
S korakom ovim
stigoh na kraj sveta,
živote moj tuđina mi smeta.
Tuđina braćo
nikome nije laka
u tuđem svetu
ledena je raka.

Pesmu(odličnu) sam preradio jer je po meni previše mračna ali smatram da je u njoj deo odgovora zbog čega je naš čovek oboleo. Dodaću tome i nasledni faktor jer sam čuo da mu je i otac bio depresivan.
Moj Zaključak cele priče bi mogao da bude ako imate navedene dodirne tačke sa simptomima depresije , da se sklanjate od ugrožene sredine...da menjate život da ne bi život i stres menjao vas...
da se ne predajete...da se uvek nečim okupirate i da maštate...
za novim i lepšim.)) da se smejete))

p.s
pa ne sele se ptice tek tako?!))

MAKPO
(косингас)
31. oktobar 2013. u 19.01
da je seks dobar kako ga ovuda velichate doktori bi to propisivali na recepat!
________________________________________________________________

Da Dr. dobijaju neku proviziju od ovih keks preporuka garant bi svima preporucili, al' ovako...hemija i para radi svoje.

Pozdrav
njezna_zverka
(manitanje)
31. oktobar 2013. u 19.32
joj Tajka:(

može da se umre od tuge.

tajka
(trener)
31. oktobar 2013. u 20.00
Da bre 'zverko.'

Dok čeka da zaspi ćuti i kunja u krevetu po ceo dan.
Ustaje samo kad mora .
Svi misle kako je 'prolupao' i da radi na svoju štetu ali ja ne delim to mišljenje.
On je izabrao san prepun zelenih livada i veselih sela. U njemu peče rakiju, okreće prasiće na ražanj i priča sa svojim seljacima uz pivo da li će biti rodna godina ili ne. Gleda peizaže, stoku i uživa u svom rodnom kraju.
Menja san za javu prepunu 'straih blaziranih Amera', kredita i reklama.
Čika Aca se 'preselio'odavno i za uvek samo što okolina to ne vidi.

njezna_zverka
(manitanje)
31. oktobar 2013. u 20.29
postoji vise vrsta depresija..
u mom slučaju se reflektovala i fizicki jer je tjelo odbijalo hranu tako da je malaksavalo,gubitak koncentracije,balansa..
umorno tjelo još vise tone u san jer nema energiju.
sjecam se da mi je sve padalo sa viljske jer su ruke tresle od nemoci pa onda bacim i viljusku i sve k vragu..pojedem i odma sve povratim..

niko me nije shvatao ni podržavao i mislim da je to probudilo onu prkosnu snagu da ustanem i iznenadim sve koji su me pokopali i digli ruke prerano. mislila sam se kako će moj tata,tamo daleko..da podnese ako cuje...

morala sam naći vjeru iako o njoj nisam ništa znala. nekako mi se cinilo da u crkvu idu najgresniji i da su svi popovi lopovi..a onda sam shvatila da je i to djavolja robota,da me odvrati. Bog je DOBRO i PRAVEDNO i MILOSTIVNO a to će uvjek da pobjedi,samo sporo,mi smo mazni pa bi da on sve brzo rjesi..a sve na ovom svjetu sto ide na naglo puca. kad auto pregrije cekas da malo ohladi pa onda ljevas antifriz.smrzlo puca ako ga naglo zalijes vrucim.

i usnim ja san,kao viziju jer kažu da san koji dugo pamtis ustvari dolazi kao poruka od vise sile.
stojim na poljani,pozornica sa crnim zavjesama i starac u odjelu mi prilazi,sjed.
pitam ga:„ko si ti” a on kaže:„ja sam tvoj andjeo.”
pa kako si tako star,andjele moj?
uto ga neko ubode nozem u ledja i pojavi se sam djavo ispred mene,iskezio se i kaže:„evo ti tvog andjela!!!”
zacudo,unjela sam se djavolu u facu i reko:„bog je zadnji i pobjednik! ti samo trenutno vodis.”

nije ko u filmu,ustala sam polako,pocela da jedem,pocela da se smijem..trenutno ću pasti al odmah ustajem. sad znam da je moja sudbina u njegovim rukama,da samo on zna zašto su neki otisli prije mene,možda je tamo puno bolje il vrse neku ljepsu ulogu u kosmosu. ja sam tako mala da znam odgovore a sve oko mene je nastalo po nekoj savrsenoj matematickoj formuli i u skladu...neki mnogo jači razum od moga.

nema kod Boga gresaka,samo mi ljudi se srdimo jer ne razumijemo i ne znamo sve. sad znam da sam samo ja krivac za sve svoje nedace,da moram podnjeti udarce i kazne ko velika cura..da se na kraju sav trud i postenje ipak isplati..jer je on krajnji pobjednik.

ne pitam se vise zašto se ruzne stvari desavaju nevinim jer ne znam kad je ova igra pocela,od kad nam kosmicki balans racuna grehove i iz koliko zivota. sad ucim da prastam,da se kajem,da priznajem svoje greške a opet sam tako gresna..sto znači da imam još puno da ucim od NJEGA.

nisam vjernik po standardu,kako bi se ocekivalo,ja sam ga nasla u srcu,u sebi..sad se lakse zapinje i pada..i ustaje.

njezna_zverka
(manitanje)
31. oktobar 2013. u 20.53
meni je dato mnogo vise vremena nego tvom starcu Aci.
uhvatilo me rano a njega u poznim godinama i on je imao samo jedan svoj svjet bez kojeg ne može i ne zna. ja sam imala vece sanse.

zasljepi nas gnjev prema sudbini i dok se ne pomirimo sa sudbinom mi ostajemo paralisani,u svom svjetu zaljenja samih sebe ali promaknice mu smjeh i igra unucica,toliko toga sto mu je dato i sada ali ne vidi,jer nije oprostio sudbini.
baresh
(zanatlija)
31. oktobar 2013. u 21.13
„sad znam da sam samo ja krivac za sve svoje nedace,da moram podnjeti udarce i kazne ”

Upravo tako zvjerko...

Biti covek i ono sto jesi to je pre svega uzeti punu odgovornost za za svoja dela i nedela. Uz to moći biti uvek nasamo sa svojom savescu
i onda kad te grize i kad ti je mirna.
Biti ono sto jesi znaci moći odrediti pravi odnos prema svima oko sebe,prema onom ko je do tebe,i onda kad je visi, i kad je nizi, i kad je ravan tebi.

Drugim rečima;biti ono sto jesi - ne može se a da nisi sposoban da preciscavas racune i sa Bogom i sa djavolom.
njezna_zverka
(manitanje)
31. oktobar 2013. u 21.47
da,pomiriti se sa sobom. ni najgora ni najbolja al taka kaka sam;)

trebalo mi je nekih 15-tak godina da utuvim sve ovo:) a opet se osjecam blagosloveno sto su mi oci otvorene.

još ću mnogo da ucim i gresim ali imam osjecaj kao da najvazniju formulu znam i da je sad sve lakse.

njezna_zverka
(manitanje)
31. oktobar 2013. u 21.52
ja sam dobila ovaj film na poklon pa da podjelim sa vama;)

http://www.youtube.com/watch?v=yAx6Ivq8fW8

laku noć:
mona_liza
01. novembar 2013. u 10.06
Dobar film ,'curiosity killed the cat',kao i obično. Ali poruka filma za kraj je malo „neobična” i može da se shvati svakako :D
njezna_zverka
(manitanje)
01. novembar 2013. u 10.26
ja sam drugacije dozivila film.

on je okasnio za spasenje jer tako jao želi uci u crkvu ali mu se ne dozvoljava.
on ne shvata kako bog djeluje i ostaje u svom paklu da postavlja toliko pitanja.
mislim,svi razlicito shvatamo i dovizljavamo simboliku. ja na primjer ne volim Pikasa dok mi je Salvador Dali tako pristupacan i jasan.

dozivila sam ovaj film kao opomenu ukoliko ne nadjes put.

:)

mona_liza
01. novembar 2013. u 10.53
Šta mislis da li je on nasao to što je tražio na kraju ?
njezna_zverka
(manitanje)
01. novembar 2013. u 11.38
on je tamo gdje pripada i sto je zasluzio.
ubica,sebičnjak..upao je zamku jer je tražio vise i osjetio se kao mali Bog ali je likovao samo na tren. film zapocinje sa citanjem tarota a to je isto grijeh.
pravi vjernik ne trazi odgovore u kartama ili kod proroka bilo koje vrste jer je pomiren sa sudbinom koju mu je Bog namjenio. ukoliko zavirujes i želiš znati šta će da se desi ti zapravo vredjas Boga i pokazujes da nemas povjerenja u put na koji te on vodi.

on ništa nije shvatio niti se potrudio.
njezna_zverka
(manitanje)
01. novembar 2013. u 12.38
mona-liza,pogledaj Melanholiju ako stignes.
meni je pravo legao.

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
01. novembar 2013. u 21.44
U radu je spas!Znala je baba Jovana često da kaže.
Ja bih sve te depresivne rasporedila po vojvodjanskim njivama,primenila radnu terapiju i izlecila im depresiju za cas:))
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
02. novembar 2013. u 06.54
Jeste, nepismena baba Jovana je pametnija i bolje zna od skolovanih lekara i doktora.
Šta će nam uopste lekari, ajmo svi kod baba Jovana da nas lece kad se razbolimo.
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
02. novembar 2013. u 09.23
Iskreno da ti kažem, kakvih sve lekara ima i kakve propuste prave dansnji lekari,možda su te nepismene babe Jovane mnogo bolji psihoterapeuti od ovih dansnjih pismenih i ucenih sto bi ti rekla.Da ne pricam o farmaceutskoj industriji...

Veliki sam postovalac narodnih izreka ,koje su proistekle upravo od tih nepismenih ( običan narod)jer su se pokazale u milion slučajeva istinitim.
tajka
(trener)
02. novembar 2013. u 18.33
Veliki sam postovalac narodnih izreka ,koje su proistekle upravo od tih nepismenih ( običan narod)jer su se pokazale u milion slučajeva istinitim.
--------------------------
Mama
Veliku je cenu platio nepismen, primitivan i zaostao seljak dok je usvojio po koju mudru izreku, mada je vrlo mračno i dalje po gudurama.

Pomor novorođene dece, umiranje od naivnih bolesti ...kratak vek...
sve se pravdalo sa par izuzetaka (koji potvrdjuju pravilo)

ON (ONA) NIKAD KOD DOKTORA NIJE IŠAO!? (slučajno preživeli)

Verujem da se više šališ no što si ozbiljna.

To što postoje diletanti među doktorima ne znači da poverenje treba da daš baba qranama)) ae pozz tebi i Kriški i čuvajte se...

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
02. novembar 2013. u 20.59
Tajka, bre ti to mene malo zezas.I sam si napisao da treba da se okupiraju necim, i dao primer tvog prijatelja da ga doktror kljuka lekovima a covek i dalje živi zivot u snovima. Vidis da je i Zverka nasla spas u religiji i veri.Da joj se neko tamo javio.

E, a ja bih u startu sve to poslala na vojvodjanske njive,pa duge njive kukurizi mali ,pa Dano ,Dano pile moje malo.Em, svez vazduh a svi znamo koliko je kiseonik dobar za mozak, em, Sunce zbog vitamina D,em, okupirani samo tako:)))
Ne samo depresivne, meni bi isli svi oni dokonasi i dokonasice sto pricaju o bezparci i tako to.

Nas narod je mudar narod!
tajka
(trener)
02. novembar 2013. u 21.35
A šta misliš nikome pre tebe to nije palo na pamet? To livada,rad itd

Ne zezam se.

Komšija ima 70 i kusur i predao se a zverka je bila mlada i izvukla se željom.

Pa što se ne izleče milioni obolelih kad je tako lako?
ae bre))...pogledaj koliko homlesa ima okolo i prose...'prolupali' ljudi...Ne kažem da u trenutku i ja ne pomislim slično kao ti ali duboko u sebi znam da nije tako .
U tim mozgovima je nešto što zdrav razum ne razume.Razumeš?))

Čemu onda duševne bolnice, zatvori..lekovi...terapije...
ako imamo livadu ?



tajka
(trener)
02. novembar 2013. u 21.38
OD BESKUĆNIKA S’ LJUBAVLJU

Prilazi mi beskućnik dok čekam zeleno svetlo na raskrsnici ,gestikulirajući da hoće nešto da mi kaže.Ma neću njegove novine koje kao lečeni narkoman ili ‘alkos’ dobija besplatno od države i prodaje da preživi. Ne želim ni da ga gledam onakvog jadnog, ispečenog na floridskom suncu.
Neobrijanog i možda opasnog.
Ne otvara mi se ni prozor jer znam ako neću novine, idu druga pitanja:
„Daj mi dolar bar ili odbaci me do ćoska, a ja žurim... Žurim, bre, da li razumeš Srpski da se sretnem sa kumašinom Boćom. Čeka me jer menjamo komplet kuhinju.
Ipak otvorim. Možda zbog njegovih nebo plavih očiju koje me molećivo gledaju i koje mi šalju neke sasvim miroljubive signale.
Jedva sam razumeo njegov ”napukao„, krkljav glas da je prekoputa ulice na istom zadatku njegova ”koleginica„ a možda i ljubav, 'kojoj je taj dan rođendan pa jedino što traži očajni, prljavi beskućnik je da zatrubim dok prolazim pored nje. Samo to !
To je njegov poklon njoj za taj svečan dan. Njegova nežna pažnja.
Ništa me ne košta pa tako i učinim i vidim njenu podignutu ruku sa *Sun Sentinelom, njen blistav od zadovoljstva osmeh i neskrivenu radost.
Odlazeći sa tog mesta čujem da i drugi vozači sporadično trube.
Veselo je jutros u Pompano Biču.
Zaboravio sam na tu epizodu.
Vraćajući se posle nekoliko sati istom trasom čuo sam a i video isti ritual sa nadolazećim automobilima.
Zatrubio sam ponovo, sad jače, hoću reći duže.
I sretoše nam se nasmejani pogledi za tren u čudnom trouglu :
Ona, on i ja.
U vrtlogu života čovek je izgubio stan, posao, zdravlje,ugled…
Ali je sačuvao dušu.

P.S.
I kakve veze ima sve ovo sa sportskim pričama pita se revnosni čitalac?
Pa možda i ima pošto je ”beskućnik„ bio u prugastom fudbalskom dresu ”Montereja„ iz Meksika pa mora da je i on pikao fucu kao klinja, kao što je i njemu majka zasigurno tepala kao malom
”čedo moje„.
Po drugi put za kraj
P.S
Ako Vam slučajno i nije rođendan danas, zatrubiću još jednom
TRUUUUUUUUUU!!!
Za Vaš lep dan i mali osmeh
baresh
(zanatlija)
03. novembar 2013. u 09.26
„Veliku je cenu platio nepismen, primitivan i zaostao seljak dok je usvojio po koju mudru izreku, mada je vrlo mračno i dalje po gudurama. ”

Tako nekako,ne samo da je mracno već je i pusto zahvaljujuci potomcima
tkzv. 'itelegentu' koji je postao žrtva osusenja duse koju su narodni napori u svojoj dusevnosti proizveli a Evropa posula svetlucavim peskom -odozgo.
Nasa intelegencija,u strahu da ne bude dovoljno napredna,gubila je siroko poimanje o zivotu koje ne može da se strap ni pod kakav okvir donesene ideologije. Ta nasa intelegencija i dan danas sve te stvari vidi-tumaci suvo,fotografski,tanko,povrsno,priugotovljeno,
nedozivljeno kroz priredjeno znanje stranih faktora. I to ne kroz obično formalno primanje u skladu kroz coveciju dusevnost,već kroz primitivni intelekt, te od naroda pravi masu,tj. material za svoje eksperimetisanje.
Zato ovaj nas ovovremeni intelegent ima prilično talenta da se postane kolekcionar i skupljac najrazlicitijih struja,vetrova i uopste uticaja sa strane. Drigim rečima sam se raskorenio ulazeci u pozajmljene duhovne i socijalne osnove koje ne kriticno i halapljivo
guta.
Ono sto smo bez materijalnog pribora i izraza doneli sa sobom iz istorije i cime smo osvojili svoje mesto među ostalim evropskim narodima,ovi ovovremeni 'naprednjaci' su istrosili,a ono sto smo materijalno stekli kao civilizaciju - nije naše.

Ako se od našeg coveka odbije narodno hrišćanstvo,patrijahalno junacki duh,seljacka socijalna osnova i moral narodnih izreka
(o cemu je reč na ovoj temi),danasnji nas covek je cist kolonijalac,
lažni Evropejac,periferijski poslednji zapadnjak - a tudjin drugima
pa i samom sebi.

p.s. hajde rode nas zatrubi još koji put TRUUUUUUUUUUUUUUUU da izmamis sto vise osmeha...bi će ti(nadam se)lakse.

poz. i bez zadnjih namera;-).
tajka
(trener)
03. novembar 2013. u 09.47
Auuu gde ti ode!

p.s
tema je pojava i metode lečenja depresije.
Od baka Jele do genija samo korak fali)).
baresh
(zanatlija)
03. novembar 2013. u 09.59
Imaš izbor...

p.s. baba Jela je ipak nasa, uz to po svemu mnogo bliza od genija...
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
03. novembar 2013. u 10.26
Tajka, kao prvo baka je Jovana a ne Jela:))) Drugo ,dosta si u pravu što se tiče genija i koraka.Baka je stvarno genije, mudra i duhovno bogata da bi joj pozavideli mnogi uceni.Nije moja baba samo da napomenem.
Ja coveka ne gledam kroz diplomu već kroz dela i reci.Od svakoga mogu da naucim nešto,pa i od onih koji nisu po mojim merrilima.Makar, mogu da naucim kako ne treba da se ponasam ako ništa drugo.

Napisala sam recenicu koju je ona izgovarala ali nisam napisala da bi ona terala njih na njivu nego JA.
U to ime prepricacu ti jednu pricicu koju sam procitala i mnogo mi se dopala.
Sedi jedan covek na klupicu pored kuce.
Prođe jedan i pomisli:
-vidi lencuge sedi i ništa ne radi.

Prođe drugi i kad vide ovoga sto sedi na klupicu isto nešto pomisli a ja sam zaboravila šta:)

Prođe treci covek i misli
-sigurno je covek radio celi dan,umorio i sad seo da odmori.

Šta hoću reci ,da kakve su ti misli takav ti je i zivot:))))

Projektovanje mog napisanog i aludiranje na tamo nešto me je podsetilo na ovu pricicu ...
PljucPljuc
(Fertig.)
03. novembar 2013. u 10.46
lechenje depresije snagom i voljom a neko reche da je depresija bolest volje.

sad ja nemam pojma ali znam da mi ovi sto savetuju rad i samo rad strashno idu na zhivce

na zapadu je to vodetja bolest, dusha oboljela a nidje se ne radi ko na zapadu. Ovaj fenomen koji navodi majka2 i njivama babe Jovane, njiva je narodu sluzhila da ne skapa od gladi sto znaci njihova jedina potreba je bila da su siti i poprdljivi oni i njihovi ukuchani.

takođe me mrzi ovde raspravljati o snagi motike znajutji da je vechina zabacila tu motiku i potrchala u gradove a mnogi i na zapad gde sad on-line dijele savjete kopanja a zanemare chinjenicu da mnogi vilene po 10 sati po poslovima gde se bore za opstanak u jednom modernom drushtvu gde su svaki dan izlozheni strahovima od ostajanje poslova do zdravlja, gde ih svaki dan grize crv sumnje da li je vrijedno ostavljati djecu samih kod kutje uz mikrotalasnu samo za shaku dolara vishe da bi preshli na utjehu samih sebe jer tje ipak motji da kupe djetetu novi smartfon ili tablet ili ili ili. a u sushtini postaju sve vishe marioneta zhivota koji sve vishe gubi kvalitet jer se sve vishe zhrtvuje mic po mic porodica a mnogi ostaju i brez partnera jer se pogubi onaj zajednichki povez ljubavi.

ako tome mozhe pomotji motika onda svaka chast i motiki
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
03. novembar 2013. u 11.28
joj, da prevedem baba Jovana je mislila da radom se okupiraju misli a ja bih poterala na njivu a ne ona:)))

Posteno da ti kažem, kad bi doslo stani pani ne bih se libila ni motiku da uhvatim u ruke jer neće mi kruna padne s glave.

Vidis, moj otac je pobego od motike i valjda je zbog toga i s vremena na vreme umeo da mi podseti sa krilaticom 'znanje je novac':)))

Jednom me posalali roditelji na fak sa mnogo manjom svotom novca nego sto su imali obicaja da mi daju.Razmišljam ,sigurno još ih nije primio platu,poslace mi kasije...Prođe pola meseca,nesalje.Pitam ga šta bi gde su pare.Cale mi samo rece da je znanje novac. Resim da pocnem da spremam ispit,fiziku.Otvorim knjigu ono crvendac ( para)okrenm list, opet crvendac i tako okrecem list za listom i sve do kraja knjige crvendaci;)
Nije ga mrzelo da sitni pare i da ih redja u knjigu.

Sad se hvatas za jurnjavu za parama.Ne mora sve odmah,sadJa sam iz sasvim neke druge price a možda i druge planete jer su mi pisanja pojedinih strana i neshvatljiva a koliko vidim i ja nisam mnogima jasna:)

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
03. novembar 2013. u 12.03
Samo da dodam i obecavam da vise neću da diskutujem na ovu temu:)))

Meni je polako bolan ili ti Svabo covek pravi primer, koliko god da te sibaju zivotni vetrovi,da covek može ostati normalan.

Izborio se za decu,podize ih ,vaspitavata ,pruzaa im sve sto i mi koji smo u braku, nije se izgubio u toj jurnjavi za novcem već ostao i dalje sarmantan:))

Skidam kapu!
tajka
(trener)
03. novembar 2013. u 12.22
Jednom me posalali roditelji na fak sa mnogo manjom svotom novca nego sto su imali obicaja da mi daju.Razmišljam ,sigurno još ih nije primio platu,poslace mi kasije...Prođe pola meseca,nesalje.Pitam ga šta bi gde su pare.Cale mi samo rece da je znanje novac. Resim da pocnem da spremam ispit,fiziku.Otvorim knjigu ono crvendac ( para)okrenm list, opet crvendac i tako okrecem list za listom i sve do kraja knjige crvendaci;)
Nije ga mrzelo da sitni pare i da ih redja u knjigu
------------------------------------

OVO JE SUPER! Bravo za ćaleta!
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
03. novembar 2013. u 13.42
I ja kažem Bravo za Maminog tatu! Originalno i duhovito!

Mama i ja se divim Svabi i svim ljudima poput njega, ali nije svačiji mentalni sklop iste jačine i stabilnosti.
Anoreksija je ozbiljna bolest, koja se u vecini slučajeva mora leciti kod doktora specijaliste.
njezna_zverka
(manitanje)
03. novembar 2013. u 21.16
ocigledno je da sve vrste mentalnih bolesti prati nemogućnost kontrole nad sopstevnim mozgom i mislima.

ja bih veselo ali moj mozak prebira sve nepravde svjeta i svu tuznu proslost..anoreksicar postaje opsesivan svojom zeeljom za skidanjem kila da mu mozak čak salje lazne signale pored zdravog vida. mislim na ono kad sebe vide debelim u ogledalu.
narkomani ili pijanci popustaju impuslima svog mozga u zelji da zadovolje potrebe i nadomire ono sto im pruza zadovoljstvo.

kako postati gospodar svog mozga i misli? tu se krije kljuc ali je teško.

ukoliko preokupiramo svoje misli radom ili se umorimo do te mjere nas mozak ne može da nas zavarava shtetnim mislima i zato ima istine da je u radu spas. osim toga,prilikom fizickih aktivnosti ili seksa se luci hormon zadovoljsva..koji može biti od velike koristi.

ipak,često se desi da nas neprimjetno uhvati u svoju mrezu gdje je fizicki nemoguće napraviti korak a kamoli potrcati.

drugo,PET scan je fizicki dokaz razlicite aktivnosti mozga depresivca i normalnog covjeka.
http://www.mayoclinic.com/health/medical/IM00356

znaci,danas imamo fizicki dokaz da je nešto drugacije u mozgu depresivca,sizofrenicara ili serijskog ubice.

njezna_zverka
(manitanje)
03. novembar 2013. u 21.45
tajka,
na sličan način posmatras svjet oko sebe... saosjecas sa ljudima i radujes se tudjim osmjesima. drago mi je da postoje ljudi poput tebe.

ja nekako vjerujem da su svi veliki pjesnici i pisci bili i veliki depresivci..znači da depresija može doći kao teško breme ali i kao dar u isto vreme:)

Oberstaatsanwalt
04. novembar 2013. u 03.13
depresija nastaje kao posljedica nerazumijevanja zivota. i iz tih protu rijecnosti, otvara se zivot i iz laganog shvacanja lijeci se covjek.

A njezna-zvijerka je sanjala interesantan san, ali je dala djetinjast odgovor svome demonu da Bog uvijek pobjedi na kraju.
tajka
(trener)
04. novembar 2013. u 06.15
Pa zverko nadam se da nikada neću postati veliki pesnik (pisac)
mislim depresivan)).

Otuđenje, SAMOĆA i stres napadaju dušu ali joj i pomažu da kroz borbu ličnost izađe jača no ikad. Izazov ne treba izbegavati već pobediti.



Nešto jako

Oću da napišem nešto stvarno jako
nešto što će da se pamti samo tako!
Izvini, ne mogu bez vina,
večeras mi ne treba bina.

Zato ću noćas da sanjam i pijem
u četiri zida smišljam i pišem
varljiva sećanja da izbrišem.
Oću da izbacim sve iz sebe
tako mi tebe, tako mi mene.

Oću da napišem nešto
vrlo jako, ali veruj
uopšte nije lako.
Izgužvao mi se jedini sako
i prolilo belo vino
a ja pevam i dalje
sa moje slučajne bine.

Pišem još više i duže...
ej samoćo, moj jedini druže!
tajka
(trener)
04. novembar 2013. u 06.19
Inač tvoja pobeda zverko nad depresijom je velika kao planina.
Malo ko može to.
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 07.49
Inač tvoja pobeda zverko nad depresijom je velika kao planina.
Malo ko može to.
==============================================================
ne vjerujem da se može pobjediti skroz ali se može nauciti funkcionisati i balansirati.

naucila sam da vise nikad ne padnem tako duboko i prihvatila sebe dreugacijom pa čak i da pravim sale na racun svoje negaitvnosti:))
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 07.50
A njezna-zvijerka je sanjala interesantan san, ali je dala djetinjast odgovor svome demonu da Bog uvijek pobjedi na kraju.
=====================================================================
a šta bi mu ti odgovorio Obere?:)
baresh
(zanatlija)
04. novembar 2013. u 08.34
„Pišem još više i duže...
ej samoćo, moj jedini druže!”

He he Tajka ljubi ga majka;-),

Ništa bez kafitja,vina i dima
da leba nema al` to mora da ima...

p.s.:
Da cudna li sveta ova
prolaznoga postojanja,
Zagonetke svih umova
neumornih za saznanja

Sve mudrosti nama znane
utehe su malo vredne,
za trenutak da se stane
usled magle nepregledne.

Um zastade u sred tmine
razum presta biti sto je,
i ne znajuc` šta da cine
zatajise oboje.

Nasta doba pustih nada
menjati se nešto mora,
tudja mis`o preovlada
nasa klonu od umora.

...
...
...
...
tajka
(trener)
04. novembar 2013. u 08.51
zanatski dobro uradjena pesma.

izlaza iz deprsije je ljubav

Ljubav traje

Kad joj na uvo šapneš:- volim te,
dok ona spava, znaš dobro čuće te,
jer se ljubav budi dok reč putuje.
Kad spremaš kuću, ručaš sa majkom,
posle pričaš uz kafu sa tajkom.

Kad unuk potroši pola dana
stigne sa puta da ga pozdravi baka.
Vrati se školi sa štrulom od maka
pa je podeli sa tri sobna ortaka.

Kad te prijatelj stavi na prvo mesto
što se danas ne radi tako često.
Kad te dete pozove i pita:
-Kako si ‘deaddy’?
Ljubav sa nama u društvu sedi.
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 08.57
vid ti njih dvojice al se sutaju sa romantikom;)

baresh
(zanatlija)
04. novembar 2013. u 09.41
_ al nas mjerka - ova zvjerka;-)

Ljubav je osecaj koju svako zivo biće poseduje.

E sad koliko ko istu poseduje,zavisi od niza uslovljenih zivotnih okolnosti.
Da se 'postapnem' narodnom umotvorinom:

'U svakoj osobi postoje dve klice, jedna dobra a druga zla. Koju vise podržavamo ista će bolje napredovati'.

Nama najpoznatija i najdraza je ona ljubav MaterinskA:

Otkud tebi tol`ka snaga
voleli bi silno znati,
neznih ruku oka blaga
neumorna mila Mati.

Tvoja briznost i toplina
u cijoj smo senci bili,
s` mnostvo truda i vrlina
put zivotni ucvrstili.

Kad se naše misli srodne
sa prosloscu ranom sretnu,
ove tajne natprirodne
nisu kadre d` odgonetnu.

U podledu tvojem blagom
razumesmo šta si htela
a nadahnu cudnom snagom
besmrtna su tvoja dela.

Kod pomena tvog imena
sve utihne - čak i sila,
moc je tvoja necuvena
slava j` tebi Mati mila.

p.s. ajde zvjerka(gospe ti) nešto iz 'ljute KraJine;-)

Vuk magare na plot nagoniJo...;-)
tajka
(trener)
04. novembar 2013. u 10.03
Ja da se pitam i da mogu rešio bih sve probleme ovako:

Beli slavuj

Kad bih pevo’ kao slavuj beo
Il’ imao čarobnu sviraljku
pa ispustim zvuke tajnovite
da me svi ljudi u mislima prate.
Napravio bih život kao bajku,
sjedinio sve ljudske razlike
govor jedan bio bi od muzike.
Ne bi bilo više državnih granica,
ni mračnih zatvorskih tamnica.

Pored vode sve bi česme
točile melodične pesme.
Guste šume pored reke
preko trave opalo iverje,
vredni seljak žito seje.
Sneg da veje topao ko’perje,
mekanih postelja svuda je.
Ne bi bilo zla, gladi i straha
nestalo bi mržnje,bolesti i rata.

Bilo bi sve kako deca žele
kuće od čokolade i karamele.
Ptice bi nam uz poznati cvrkut
raznosile smeha svaki drugi minut.
Kad bih pevo’ kao slavuj beo
il’ imao čarobnu sviraljku
svi bi ljudi bili plavog neba deo,
živelo bi se u ljubavi tečno
kao u bajci srećno i večno.
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 10.19
vao,
cekaj malo,jeste vas dvojica napisali te pjesme o majci i miru?

kroz moju lozu putuje dar za slikanje a inspiraciju u stihovima dobijem jedino kad otkacim,onako vise u folk fazonu:))

volila sam „vuk magare..” kad pjevaju rodjaci na slavi u selu..bilo mi je i smjesno pomalo ali tako jedinstveno i milo kad ih slusam.
dugo mi je trebalo da shvatim da je „vuk magare” zapravo erotska pjesma:)

baresh
(zanatlija)
04. novembar 2013. u 10.27
Lepo sroceno Tajka
samo nastavi tako
pesma je kao bajka
želim ti dobro svako...

Nego ako nastavimo ovako, ode depresija u cor-sokak ;-)
tajka
(trener)
04. novembar 2013. u 10.40
Svakako da je pesma moja
(verujem i zanatlija da je autor postavljene o majci)

*Baš je meni prošla misao kako se depresija 'topi' pod naletima nežne i tople pesme ..priče))

a nestaje potpuno posle šaljive avanture vuka i magarca))

p.s
znači imamo recept
baresh
(zanatlija)
04. novembar 2013. u 10.55
„volila sam ”vuk magare..„ kad pjevaju rodjaci na slavi u selu..bilo mi je i smjesno pomalo ali tako jedinstveno i milo kad ih slusam.”

Nebih rek`o samo na selu nego, uopste gdje ima Krajisnika.

p.s. obzirom da sam kraJiski zet,'sudjeno' mi je da se sa njima najviše i družim, a s`time podrazumjeva i uvazavam.

p.s.s. uz to sam porijeklom Era, tako da su mi ekavica-ijekavica
podjednako mile & drage, kao i narodna tradicija - uopste.
baresh
(zanatlija)
04. novembar 2013. u 11.01
Hvala kriska na uvazavanju,

napomena: da nije babe Jovane, nebi bilo ni nas - samo da znaš;-)
tajka
(trener)
04. novembar 2013. u 11.01
Da bre Kriška. Neosetiš od kad a lepo ti!))

zanatlija jel' si blizu Kostojevića (kao moji preci)?
baresh
(zanatlija)
04. novembar 2013. u 11.06
Tajka - bas Iz K... , da ne bude zabune;-)

p.s. odoh u malo u setnju(gluvarenje), pa se čujemo...
tajka
(trener)
04. novembar 2013. u 11.17
Super obrada Kriška!
Nadam se da vas na leto slušam uživo)).

------------------------------------------

i ja odo da ubacim neku loptu u koš.Zadovoljan sam od jutros od krš pesme napravio sam solidnu bazu za ljubavnu a popraviće mooooo još malo.
Lepo i korisno smo se i ispričali)) pozz
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 11.32
kod mene na poslu kažu da sam najmirnija i nikad ne galamim i ne setam..ne znaju oni da je moja zabava zanimljivija :)

zavidim vam na talentu za pisanje.

cek da odradim nešto posla pa ću da malo izanaliziram vas stihove još jednom..cisto da vidim koliko duboke duse se krija iza vasih misli;)
il sto rece hercegovac;)..da odmjerkam;)
Oberstaatsanwalt
04. novembar 2013. u 12.20
@ zvijerka
Nije ti palo na pamet da se boris i da mu otmes noz iz ruku?
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 12.41
nije Obere:)

noz je ostao u ledjima andjela i on je pao pred moje noge.
sjecam se samo da sam bila bjesna i nisam se uplasila djavola mada je izgledao uzasan,crven,izkezio se ..k'o u horor filmovima.

Oberstaatsanwalt
04. novembar 2013. u 14.14
A to je bio pravi djavo? Ili neki demon?
Po cemu znaš? I zašto je onaj andjeo a ne Bog?
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 15.08
pa mislim da je starac andjeo predstavljao moju nadu u bolje a djavo je mracna sila koja me opominje da je kraj i da nemam vise ništa ali nešto u meni prkosi i kaže:„Nije kraj,sad zle sile vode ali će sunce da grane kad tad” i to je ono bitno.
to je bio samo san kroz koji se reflektovala moja svakodnevna unutrasnja borba.
Oberstaatsanwalt
04. novembar 2013. u 15.35
noz simbolizuje u snovima najcese falus, i sad ja mogu tumacit san, da je djavo potencijom ubio tvoga princa, možda ti je neko oteo muskarca na pokvaren način, a ti se nisi borila, ili si se naivno borila.
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 15.45
vjeruj mi da mi je muskarac bio zadnja briga a i ne znam da mi je iko oteo muskarca za zivota. :)
mada,nebi se borila za muskarca.nek ide gdje mu je ljepse..ne shvatam žene koje se nešto kao bore da vrate svoje frajere,sacuvaju muzeve..

ja bih bila ta koja bi prva izasla ako vidim da se koleba između mene i neke tamo. ocigledno to nije to ako nije siguran koju želi.

Oberstaatsanwalt
04. novembar 2013. u 15.52
PA ZASTO si onda bila depresina?
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 16.06
Obere:)

zavrsila mi se smjena. Pozdav do sutra:)
PljucPljuc
(Fertig.)
04. novembar 2013. u 16.42
ova tema se nekako otela kontroli

dodjoshmo i do pjesmica

Oberstaatsanwalt
04. novembar 2013. u 16.45
dobro, priznaćeš sutra.
PljucPljuc
(Fertig.)
04. novembar 2013. u 17.15
meni nije

.
tufnica
04. novembar 2013. u 17.17
Kako nije Nidjo, vidis da se samo ceka audicija kod dr Nedeljkovica:)

http://youtu.be/fkm-ts07XkQ
PljucPljuc
(Fertig.)
04. novembar 2013. u 17.26
laku notj
Mexico1
(Trust_Nobody)
04. novembar 2013. u 18.06
Pljucki odgovaraju samo negativne stvari,prema tome paz'te šta pišete ovdeKan...Man'te se romantike... nego,jel bila gdje kakva poplava ili pozar...Jel ko koga ubio i tako te stvari...pa nemojte da nam Pljucka ode ranije u besiku zbog romantike ccccc. :)))
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 20.42
hahhhahaha..ajme meni s vama:)
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 20.50
komso,ja mislim da nidjica treba pod hitno da nadje ljubavnika.:)
to ljeci depresiju,ko rukom:)))

Leon01
(ekonomista)
05. novembar 2013. u 03.35
nemo ko da mi dirao Pljucku :)
Oberstaatsanwalt
05. novembar 2013. u 06.17
evo sad kaže: nadji ljubavnika da izljeci deprsiju. Znaci u obatnom zakljucku: ako ga nemas, imaš depresiju. Odmah sam je prokonto.
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
05. novembar 2013. u 07.26
Гдје сте депресивци.
Примате ли нове чланове.
;-)
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
05. novembar 2013. u 07.28
Звјеркин неконтролисан смијех ми је увијек био сумњив.:-)
Ко неконтролисано црта емотиконе помало је фијууу.
Додуше, ништа страшно али помало вуче промаја.
;-)
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 07.46
:))))
mene zovu „smajli”..nikad nisam ozbiljna i djetinjarim mnogo a trebala bi paziti kad se salim preko ovog ovdje..

naravno da se salim sa mojom nidjicom:)

CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
05. novembar 2013. u 07.48
Нисам чула кришка, сад сам мало погледала на нету.
Веома једноставно, вјерујем да ће ми добро доћи истезање тог дијела тијела. Баш ти хвала.
Кажу ко не смрша, тај порасте 1 сантиметар.:-)
Пробаћу, неће ми много нашкодити и да порастем још мало.
:-)
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 07.56
ja spavam nogo a nemam problema sa kilazom.
prespavam par obroka;)
Mexico1
(Trust_Nobody)
05. novembar 2013. u 08.31
+2
njezna_zverka
(manitanje)
04. novembar 2013. u 20.50

komso,ja mislim da nidjica treba pod hitno da nadje ljubavnika.:)
to ljeci depresiju,ko rukom:)))
-------------------------------------------------------------------
To je komsince njen problem,evo već,pa laz je reč minimum 6 god...:))
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 08.44
:))

ja sam stvarno pokusala da je ubjedim al neće ni da cuje. Kaže:„Meni je moj Marinko sve,prestani zverko nemoralna”..i ja šta ću,odustala..
:)..a bogami bi joj pomoglo;)

njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 08.55
http://www.kurir-info.rs/velika-prevara-politicari-oprali-milione-preko-smrti-male-tijane-clanak-1070665

čitam vjesti cekajuci meeting i naletim na ovo.. ako je ovo tek istina onda neću izlaziti iz depresije nikako.

eto zašto mrzim vjesti i zašto preferiram ignoranciju i zaebanciju.

Mexico1
(Trust_Nobody)
05. novembar 2013. u 09.36
Uzas...Komsince nemoj vise da čitaš vijesti,uva'ti se kakvog ljubavnog romana.
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 09.40
pa da me iskvare sa kojekakvim idejama..nooo:)

ja sam ozbiljna i postena žena:))
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 10.04
znam kriska,prepolovice volju dobrih ljudi koji spasavaju djecicu.

znam da trenutno skupljaju za jednog malenog iz republike srpske i ima toliko djece sto im je novac hitno potreban a novca nema niti se iko oglasava da se taj fond prosljedi.

Mexico1
(Trust_Nobody)
05. novembar 2013. u 11.39
Kriska i mi smo odavde sakupili novac za tog malisana i oca mu i poslali po covjeku koji je isao tamo i direktno mu urucio novac...Drago mi je sad kako čujem i kuca im se pravi a i spasice ocu nogu...Što se tiče majke šta reci. :((
MAKPO
(косингас)
05. novembar 2013. u 16.15
Narode, ste čuli za onu japansku metodu doktora Fukucudzi - Ležiš i mršaviš!?
________________________________________________________________-

Jel se može to radit s hrano u ustima ;o)

E stvarno sada, ako je ono istina iz kurira sto je Zverka postavila ovde, onda u PM!!!

Pa zar je do toga doslo, da se preko rođenog i bolesnog deteta zaradjuje...

Nazalost mala Tijana nije pobedila bitku...u takvim slučajevima, naročito gde je ogroman novac prikupljen, trebao bi se odma oduzeti i pomoći nekome drugome.

Zbog ovakvih prokletih lopova...

Što se tiče crnjaka, Pljucko, kažu da će dogodine udariti kisela kisa i sve će otici u qurak!

Pozdrav
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 19.08
no Makro,to sa kiselom kisom nije istina,nazalost;)

ocemo još mracnih vjesti?;
http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/102988-foto-ubojica-iz-vojnica-od-malih-je-nogu-odrastao-u-četnistvu.ht ml

dakle,20-togodisnjaci na kordunu.
Cura je htjela da učini ljubomornim svog bivšeg decka. kobajagi ljubavni trougao ali ja ne vjerujem. Bosko je Srbin sa Korduna a decki su doseljenici hrvati.
Bosko je dovezao curu,decki su pritrcali da ga napadnu a Bosko ih oladio.
pazi kako sad propaganda predstvalja Boska..koji je napadnut od dvojice,u svom autu..
mogao je samo da ih preplasi ali je ovo ubistvo u afektu. naravno,mediji se trude da drugu dvojicu predstave nevinim andjelima a Boska ljudozderom. Kako da se ne nerviram?? Kako???

moram prestati citati vjesti ali ako ocete još nesretnih sudbina sa tragicnim ishodom samo recite.

ocu reci,ja nebi..ne želim citati znati jer će me potresti ali onda se osjecam tako neinformisano i glupo. zato čitam a znam da će me izjesti.

njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 19.25
nisam mislila na makog Gojka nego na bolesnog djecaka Igora.

njemu ne treba previse novca i moglo se izvodjiti iz tog fonda.

http://www.glassrpske.com/drustvo/panorama/Igoru-hitno-potrebna-pomoć/lat/135543.html
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 19.28
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 19.46
Eto, Gojko ne pati od depresije, nema on vremena za to, ima preča posla.
Samo se nadam da ga neće kasnije stići
=======================================================================
nadam se da će mali Gojkic biti dobro.

nazalost,sve traume iz djetinjstva se reflektuju kasnije kroz zivot.
izgubljena majcinska ljubav i osjecaj odbacenosti je ogroman oziljak koji će morati savladati.

vjerujem da je ova akcija dobrih ljudi i volje pomogla mnogo vise nego trenutnoj situaciji jer će Gojko da nosi i lijepu sliku ,humanog svjeta oko njega.

djeluje jak. dobro je sto nije povucen i sramezljiv.
Ima predivan osmjeh:)
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 19.50
ne znam Kriska,stalno nešto rujem,čitam ,analiziram:)

jesi pogledala video sa malim Igorom?

ostavljen od majke,tumor,besparica..

Drago mi je da vidim da pomazete i imate dusu.

ljudi kao vi vracaju vjeru.
Mexico1
(Trust_Nobody)
05. novembar 2013. u 20.26
Šta znam Kriska...Kad sam vidjeo malog Gojka nekako me podsjetio na mene samog,samo sto za razliku od njega, mene i majku je otac napustio kad sam imao 6 mjeseci,u mnogo teskom i siromasnom vremenu.Majka je prolazila i kroz trnje i gloginje ali me se nikad nije odrekla i odgojila me u covjeka.
Zato kažem gore...za njegovu majku nemam rijeci jer nije ni vrijedna pomena.
Citao sam sad kako su ljudi pomogli malom i ocu mu i u parama i u svemu ostalom,sad se kao javlja i nedostaje joj...Uffff,ma bolje i ne pricat.
tajka
(trener)
05. novembar 2013. u 21.02
Dobra se energija stvorila ovde. Bravo ljudi)).
njezna_zverka
(manitanje)
05. novembar 2013. u 21.46
izgleda „tajko” da je ovdje najviše onih sa dusom:)

znaš komso,moja cerka raste tako bez oca koji živi u istoj zemlji a u 8 godina je dosao jednom da je vidi.
strasno sam se plasila da joj to ne narusi samopouzdanje i osjecaj vrednosti ali je izasla u pravu i dobru curu.
stalno sam osjecala da moram da joj dam vise..da nadoknadim..

na dan oceva,ovo ljeto,mi je donjela poklon i ja gledam zbunjeno...kaže ona:„poklon za tebe..sretan dan oceva majko i oce!!”:)

to je bio i tuzan ali i predivan dan.

uspjela sam da je naucim da ljubav nije rjec nego djelo i odricanje.
roditelj je onaj sto te vodi i bori se za tebe a sebičnjaci nisu zasluzili djecu i možemo samo da ih zalimo.

cudna je moc ljubavi prema djetetu. dala mi je snagu da se dignem iz pepela,na tabletama da radim po dva posla..zapravo i ja treba da zahvalim njoj. zivot je cudo:)

uvjek se sjetim bake iz „Striborove sume” kad je rekla da nebi mjenjala sudbinu za vjecnu mladost i ljepotu pa makar i najnesretnija bila kraj sina.

Mexico1
(Trust_Nobody)
06. novembar 2013. u 07.40
Dobro jutro radni narode...podne je(negdje). :)))

Hvala Kriska i ja tebi takođe želim sve najbolje,i ne samo tebi nego bi volio da svi na svijetu mogu biti zdravi i srećni,djeca posebno.

Zvjerka znam ja da si ti borac, i pored svega sto ti se desilo izmogla si snage da se izboris sa svim nedacama sto ti je zivot naturio,a kada sad pogledas to svoje dijete i kada vidis da te ono lično razumije i shvata(pretpostavljam po njenom gestu prema tebi) jer je već izgradjena osoba...pa cijena je stvarno bagatela zar ne :))
Nek je ziva i zdrava,a za nas je lako...

Pozzz
njezna_zverka
(manitanje)
06. novembar 2013. u 08.03
dobro jutro komso:)

djeca su inspiracija,velika.
borila sam se da joj razvijem ljubav prema saznanjima,da joj proširim svjest. Frojda ima u malom prstu i cita ljude na prvi pogled. tačno se vidi majkina kopijica,samo normalnija:))

doslo je njihovo vreme a mi stari..kako nam bog da:)
mb__
(poet)
07. novembar 2013. u 14.46
evo čitam nešto sto mi potvrdjuje neka moja spontana otkrica
i otkriva kako sam ja to uspjela, onomad, a sad evo opet jurcam u nepoznato..

dakle, tajna je u postu tj. ishrani! (koje otkrice..)
a da ne spominjem prestanak pusenja i ostavljanje kafe..
ono sto sam se molila bilo je extra : )))
moglo je i bez toga, ali nije skodilo, uglavnom...

http://www.magazin.ba/featured/istina-koja-je-skrivena-od-javnosti-kiselost-organizma-je-uzrocnik-raka-i- ostalih-bolesti-18889.html?fb_action_ids=10202539190270174&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&actio n_object_map=%5B413408172098427%5D&action_type_map=%5B%22og.recommends%22%5D&action_ref_map=%5B%5D
njezna_zverka
(manitanje)
07. novembar 2013. u 20.22
mb,vidi ovo sto sam postavila ranije na zdrvalju;

http://www.serbiancafe.com/lat/diskusije/mesg/119/16627154/soda-bikarbona-kao-ljek-protiv-raka.html?6

za nimljivo je jer sad dosla do sličnog zakljucka kad je rjec o kiseloj sredini.

bove_
(ekonomista)
09. novembar 2013. u 15.16
Po mom ličnom uverenju depresija je direktno povezana sa hranom. Kakvi lekovi kakva veštačka hemija. Hrana je ta koja utiče na hemijske procese u tvom mozgu, zato treba težiti što raznovrsnijoj i domaćoj hrani. O tome razmišljaju čak i deca, više ćeš čuti na http://j.gs/1857990/wrong-food-system
mb__
(poet)
12. novembar 2013. u 12.21
hvala zvjerko!

hvala i na ovom zadnjem linku!

recepti za zdrav zivot postoje odavno, problem je sto ih mnogi tucmace pogresno ili nedovoljno ozbiljno..čak su pojednostavljeni do te mjere da ih i najobičniji smrtnik može shvatiti, ali dzaba..

sve se nalazi u bibliji..

 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Tassel Necklaces?
.