Diskusije : Brak i porodica

 Komentar
Obavestenje - ulazak u Srbiju
baxuz
(φεμμινα™)
22. decembar 2012. u 17.29
Jedno obavestenje, možda će nekome u Evropi ko kreće na put sutra ova informacija znaciti.

Granice sa Srbijom kolapsiraju (Horgos, Kelebija, Batrovci). Moji roditelji su već 20 sati u kolima (iz IT), 8.5km je kolona ispred Batrovca, već 4 sata cekaju da dodju do naplatne rampe kod Zupanje a od naplatne rampe do granice ima još 4km, 8 traka je otvoreno na samoj granici ali svi stoje i automobili se ne pomeraju. Narod je besan, poceli su da se svadjaju po putu, puno ljudi ima sitnu decu u kolima i nervoza je ogromna. Hrvati na naplatnoj kažu da ovakav kolaps nisu nikada videli i ovoliko vozila koja ulaze u Srbiju.

Svi koji idete za Srbiju, trazite bolje alternativne granicne prelaze jer na ovim velikim prelazima se ceka preko 6 sati. Ja ove moje ocekujem tek oko 5-6 ujutru.

Gaterbajteri srećan vam dolazak u otadzbinu :)) Mora carina da vam zagorca malo zivot, al' navikli ste da radost zbog dolaska nema cenu :))
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. decembar 2012. u 18.01
Auuu, moj muž je danas oko 7 uvece krenuo za Srbiju, ide preko Kelebije.
Ocekujem ga sutra pre podne da stigne kuci.
Sad ga zovem i samo koliko sam mu čula glas, veza se prekinula, ali poslao mi je poruku da je sve u redu i da ga cekam.
Nadam se da će dobro proćiu putu i da neće puno cekati na granici.
Baks, tvojima takođe želim srećan put!
Znam koliko ih željno ocekujes. Da srećno doputuju!
baxuz
(φεμμινα™)
22. decembar 2012. u 18.05
na kelebiji se ceka nešto manje, oko 3-4 sata... ako zna za još neki granicni prelaz reci mu da ide na taj... uzas koja je guzva...

moji su posle 5 sati napokon presli naplatnu rampu na autoputu, sad cekaju na granici...
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. decembar 2012. u 18.23
Sad je gotovo, skoro je na granici, ne može da menja pravac.
Bas ti hvala Baks za informaciju, da se ne sekiram. Bar ću da znam šta ga je sprečilo da zakasni :)
Lep provod ti želim sa svojom familijom!
temudjin
(osvajac)
22. decembar 2012. u 20.58
Pored onako sumanuto jeftinih avionskih karti, za mene je kretenizam uopste ići autom tamo zimi.
Ne znam kako radi ali da li se unapred pa i godinu unapred može kupiti avionska karta tamo???

Prošli put sam iz Minhena za BG letio za nekih 120 evra.
Mislim,...koliki parmak možeš biti i cicijas pa izloziti sebe, svoju porodicu sa decom 20-casovnom torturom i koliko još unazad.

Ja pre ne bi isao na taj pisljivi „odmor”,..a još sto na tim zalopatanim putevima možeš i glavu izgubiti,...ehhh...

Ako covek sedne i putuje sam,.ajde de,..ali radis na Zapadu, imaš lovu, hoćeš Bozic i NG da docekas u rodmom mestu ili na Balkanu pa gde već,...i ti sada za 500 evrici,..jedes govna na putu, rampama i smetovima

Da je leto pa ajde de,..da i razumem...ali..
Matorac
23. decembar 2012. u 01.58
Treba stisnuti pa sesti u JAT avion
Republica
(®)
23. decembar 2012. u 04.04
Kako da ne , karte se mogu kupiti unapred.
Zaista se mogu naći pristupacne sada karte za Bgd iz EU.
Dosta kompanija leti za Bgd.
Nije JAT jedini . :0)))
E sad jedino ako si u nekom drugom gradu u Srbiji pa su ti nephodna kola.Mada i rent ima pristupacan sve vishe.

Meni se vishe puta desilo da i avionom zimi zaglavim tranzit npr.ali srećom sve aviokompanije su izashle u susret placen hotel,vecera,dorucak ,taxi>>>:0)

Napominjem da mi se to desilo sa Lufthansa, i Malev dok je radio.
Kolima jedino na neka skijalishta u EU.
Naravno gde nema cekanja na granicama.

Nadam se da su ti stigli roditelji Bax a i da će tvoj dragi stici bez previshe sati provedenih na granici Krishka. :0)))
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. decembar 2012. u 05.27
U pravu ste, avion je zakon i kad god smo u mogućnosti putujemo avionom, ali ovaj put moj suprug je iznenada posao. Zadnji dan su mu odobrili nekoliko dana odmora, tako nije stigao da rezervise avio kartu.
Tek je sada stigao u Beograd, ko zna koliko je cekao na granici.
Guzve su ogromne.
baxuz
(φεμμινα™)
23. decembar 2012. u 08.07
Avion ima smisao kad nemas šta da poneses, kad ides kuci ko u goste i kad nikako nemas dve zivotinje od kojih je jedna doga a ni kola ti ne trebaju mesec dana jer si u centru grada.
U suprotnom, ako boravis u zlatiborskoj vukoyebini gde bez kola ne možeš ni po hleb, ako 2 psa treba da stavljas u box i to lepo platis aviokompaniji + 2 karte, ako imaš kucu za koju uvek poneses nešto a rentakar te kosta 900 eura za mesec dana, onda put kolima i te kako ima smisao.
baxuz
(φεμμινα™)
23. decembar 2012. u 08.12
Zaboravih da dodam da su moji 10 sati cekali na granici. Put je trajao 26 sati. Odspavali 2 sata i produzili na Zlatibor, još 4 sata puta i taman da stignu, posle Uzica opet zastoj, bila teska saobracajka.

Ipak ja i moja keva držimo rekord. Jedne godine, tad se nije islo preko HR nego preko HU, putovale smo 36 sati od Rima do Beograda. Stigla sam ko vostana figura kuci.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. decembar 2012. u 08.17
E tu si u pravu Baks. Šta mi sve vucemo iz Nemacke, nema sanse da nas sa tolikim prtljagom prime u avion :)
baxuz
(φεμμινα™)
23. decembar 2012. u 08.24
Moja keva kad natrpa onog dzipa, meni ne preostaje ništa drugo nego da se krstim kad stignu u BG. Ispadaju stvari, kerovi, koferi, sve i svasta za kucu... uzas jedan. Reko kad će bre da ti se smuci vise da putujes tako, kaže kad joj doga ode na onaj svet onda će da leti avionom. :)
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. decembar 2012. u 08.29
hahahaaaaaa... Evo moj muž donosi televizor i cipelarnik.
Ovaj za cipele u predsoblju mi se raspao, pa još dok sam bila tamo preko ebay narucim predivan cipelarnik, za smesne pare.
Gde ćeš to avionom da poneses :)
mrsolj1971
(veterinar)
23. decembar 2012. u 08.58
Pa kako ste vi opisali dolazak, sa pretrpanim dzipovima, cipelarnicima, poklonima... pa šta je cudno onda sto prelazak granice traje toliko dugo... pa mora to neko da pregleda i ocarini ljudi moji. Koliko li je samo onih koji će da pokusaju da prokrijumcare neke ilegalne stvari u ovo vreme koristeci guzvu... treba to sve pregledati, proveriti, promesati, sa svakim popricati, svakog „procitati”... pa naravno da će biti guzve.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. decembar 2012. u 09.21
To je guzva samo u vreme praznika, inače na Madjarskoj granici nam samo otvore i zatvore gepek, samo onako ovlaš pogledaju i dovidjenja.
Ponekad nam ni pecat u pasos ne udare.
_bezGranica
23. decembar 2012. u 09.22
Tražili ste, gledajte.
________________________________
„Pa kako ste vi opisali dolazak, sa pretrpanim dzipovima, cipelarnicima, poklonima... pa šta je cudno onda sto prelazak granice traje toliko dugo... pa mora to neko da pregleda i ocarini ljudi moji.”
mrsolj1971
(veterinar)
23. decembar 2012. u 09.25
„inače na Madjarskoj granici nam samo otvore i zatvore gepek, ”

Pa to i jeste logicno!
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. decembar 2012. u 12.27
Vi koji ste preko okeana, ne mozete to da shvatite.
Odlucili ste se za zivot tamo daleko i dodjete u svoju zemlju samo kao gosti, sa jednim kofercetom.
Nosili biste i vi sve i svasta, da imate mogućnosti.
Nemate pojma šta sve ljudi strpaju u kola i u autobuse - namestaj, tepihe, kompjutere, automobilske gume, bicikle...
Mi koji smo blizu, živimo i tamo i ovde. Najmanje 3-4x godisnje dodjemo kuci u Srbiju.
Mnoge dobre i kvalitetne stvari mogu mnogo povoljnije da se nadju u inostranstvu, pa zašto ne bih strpala u kola i donela u svoju kucu.
Matorac
23. decembar 2012. u 14.20
Grpek mi je skoro prazan kad prelazom granicu bez familije, ali zato me pretresaju i traže drogu. Slovenci
obicno
(.)
23. decembar 2012. u 14.49
Vi koji ste preko okeana, ne mozete to da shvatite.
------------------------------------------------------
Ne živim preko okeana, ali ovo nisam nikada i neću nikada shvatiti.
Isla sam ove godine 5 puta u zavicaj i nikada nisam nosila vise od jednog „koferceta” sa par stvarcica za obuci, mada je i ovo bilo često suvisno,eventualno po koji pokloncic specijalno za nekoga ili neku priliku (npr.prinova u porodici).
Kad sam dolje živim kao i oni dolje i kupujem sto i oni kupuju, kad sam ovdje kupujem sto mi ovdje treba. Izbjegavam guzve, kao ove sada praznicne, npr. 25. ujutro nema ni žive duse na granici (već par puta provjereno). Za sve ove godine upali smo 2 puta u visecasovna cekanja na granicam i to nas je naucilo pameti. A to sa 100 torbi, kesa, kutija mi je vise nego suludo: pogotovo kad vidis šta sve ljudi pokupe po otpadima ili pokupuju pa da ti se utroba okrene.
Jednom smo nosili 2 para djecijih skija, naše dijete preraslo pa eto da ih nekome od familije poklonimo, drzali nas vise od sat vremena na granici: nisam htjela da im platim carinu, ili neka ih upise u pasos pa ih vracam ili se vracam odmah i ostavljam ih u Hrvatskoj...Nisu dozvolili ni jedno ni drugo, hoće ljudi da im damo pare i gotovo. Neću u detalje o glupom razgovoru koji se otegao ali da nisam imala strani pasos zavrsilo bi se sigurno drugacije nego sto jeste. Nisam na taj prelaz nikada vise otisla, ali nisam vise nikada ni nosila ništa, ni poklone. Valjda zato nas vise niko i ne pregleda.
baxuz
(φεμμινα™)
23. decembar 2012. u 15.12
Za 20 godina prelaska svih mogućih granica, samo jednom su me pretresali i nikad vise. Na granici obično Turke istresaju iz gaca dok naše ljude redje.
Inače delim kriskino mišljenje, sto da bacam pare ovde kad mogu tamo da kupim u pola cene. Doduse zadnjih godina stvarno ništa ne vucem iz IT, putujem sa 2 kofera i to je to. A kad idem za HR na more onda odavde nosim sve i svasta jer imam duplo i treba mi za onu kucu.
Na kraju krajeva moj auto, moje stvari, moje pare potrosene, kome se bre ja pravdam...
Republica
(®)
24. decembar 2012. u 06.55
Holandija nije jeftina kao Nemacka.
Ja se svaki put shoknem kad skoknemo do Nemacke.
U proseku je 40% jeftinija.

U Bgd-u ima se kupiti vihse nego u Ams-u.
Veci izbor , verujte mi.Sada.Ranije dok su bile sankcije sam nosila vishe poklona.Sada se sve kupuje u Bgd-u.
Pantija
24. decembar 2012. u 09.07
Naravno da ne treba da se pravdate nikome šta radite sa svojim parama, ali nemojte ni da se cudite sto toliko cekate na granicama dok carinici otvore svaki gepek i pregledaju poneku torbu ili kutiju. Dok god ljudi vuku televizore, frizidere, namestaj i pola opreme za kuce, biće takvih cekanja. Mi prekookenaski imamo po jedan kofer, niko to ne otvara jer skoro svaki aerodrom ima pse koji lako onjuse kofere i sve prođe relativno brzo.
Ja vise ni kajmak, sunke i ostale naše specijalitete ne nosim, sto nema ovde, ne mora ni da se jede.
mrsolj1971
(veterinar)
24. decembar 2012. u 09.17
„Na kraju krajeva moj auto, moje stvari, moje pare potrosene, kome se bre ja pravdam...”

PA ONDA NEMOJ NI DA SMARAS OVDE ZALOPOJKAMA O VISESATNOM CEKANJU I DUGIM KOLONAMA NA SRPSKOJ CARINI, NISU U PITANJU CARINICI NEGO „VI”!
PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. decembar 2012. u 09.36
:)
baxuz
(φεμμινα™)
24. decembar 2012. u 10.26
veterinar, zaboravljas da ja sedim u udobnoj fotelji u beogradu... htedoh samo da upozorim narod koji putuje da potrazi alternativne granicne prelaze da bi manje cekao i pre se dokopao kuce...

usput guzve su bile i na naplatnim rampama ispred trsta gde se cekalo vise od 2 sata... tu nema kajmaka i sira na pregled pa se opet ceka...

nema potrebe da vristis na sav glas pogotovo sto te tema ama „ich” ne dotice!
JV
(...)
25. decembar 2012. u 09.51
Nije on ni citao temu, samo je anti-protivan po difoltu...:)
Bas je lep gest sto si upozorila na te guzve.
polako_bolan
25. decembar 2012. u 15.09
Jelo, kad si pre obisla svih osam kontineneta?
temudjin
(osvajac)
25. decembar 2012. u 15.16
Yebiga, onda ni te guzve nisu cudo.
Ja kada idem negde ne pada mi na pamet da teglim. Nisam krenuo u cergarenje, nego da se odmorim i provedem vreme sa voljenim osobama.
Toliko stvari koliko mi ne predstavlaj problem poneti,..i nekoliko plasticnih kartica ako zatreba. Obično najviše ponesemo za decu.
Poklone ne nosim, NIKADA I NIKOME,..ako je darivati urucim 'kovertu' tj pare i čestitku i to je to. Ako nekog treba drugacije darivati GLEDAM DA PARE OSTAVIM U SRBIJI i RS,..a ne ovamo

Kod nas ljudi ko cigani CERGARE. Sto papci ne pomognu domovinu pa ono sto kupuju po belom svetu kada dodju u Srbiju TAMO KUPE u toj Srbiji.
Nego pare ostave pred granicom,..a molim te kukaju na 20 sati cekanja.
Pa sve ima cenu

To sa psima razumem,...
temudjin
(osvajac)
25. decembar 2012. u 15.27
Kada sam isao nekoliko puta,..primetim idiote sa decom manje od godine,..krenuli na yebeni 'vakejsen'.
Mislim,..kako se idiotima da,..da mrcvare i sebe i bebu,...

Evo recimo i ovde,..ljudi VISE po prodavnicama satima i satima,..pa ljudi koliko vam za zivota to treba da se toliko mucite i maltretirate,..za nešto pisljivo kome će cena već pasti za nedelju dana i onako i koje će već za nekoliko dana regularno kupiti bez ikakve furtutme i guzve,...neverovatno

kako neko sebe može izmaltretirati evo sada da krene za Srbiju i dan ceka u autu????

ja nikada to nisam video osim na slikama
polako_bolan
25. decembar 2012. u 15.48
Temi, ljudi putuju kad imaju odnosno kad im daju slobodne dane

Pre desetak godina me zamolila neka medicinska sestra Pozarcevanka da je odvezem do auto puta, kako bi njen zemljak ustedio vrijeme ne ulazeci u grad
E, taj njen zemljak vozi naše ljude u malenom busu (vw ili reno) jeftinije nego sto to je prevoz u autobusima!

Straaaaasno, ljudi se stisnuli, torbe im pod nogama, nema vazduha odnosno usmrdili se:(
Jao bre R. sto sebi dozvoljavas ovo, bar ti imaš dobru platu? Ovo je katastrofa, pretovaren mini bus je nesiguran, hoćeš da se negdje zalijepite?

Eto, zbog pae evro se ljudi maltretiraju:(

Drugi primjer, dio naših ljudi se vozi selima madjarske, kako bi izbjegli naplatne rampe na autoputevima:(

Gdj ti živis Temi?:)))) nemas pojma kako su se ljudi stisnuli za evro

Još samo da znam gdje su im one stotine hiljada zaradjenih evro:)
obicno
(.)
25. decembar 2012. u 16.11
Gdj ti živis Temi?:)))) nemas pojma kako su se ljudi stisnuli za evro
_____________________________________________________________________

Nema Temi pojma koliko evro vrijedi, oni preko bar vjeruje samo u dolare

A ruku na srce, imaš sada u našim krajevima (Srbija, Bosna) gotovo sve kupiti sto i drugdje u evropskim zemljama, a i cijene su tu negdje. E sad, ko gleda da prođe jeftinije kupuje i na zapadu manje kvalitetnu ili polovnu robu pa onda ne vidim logike kad kažu: da kupe jeftinije i bolje.
A hajde de, k'o Mujo kad je kupovao zilete za dinar i po pa prodavao za dinar: biznis je biznis.
obicno
(.)
25. decembar 2012. u 16.19
Kako sam u Bosni gradila i namjestala vikendicu mogu samo ovo reci: ima zaista sve, i dobrog i kvalitetnog gradjevinskog materijala i dobrog i kvalitetnog namjestaja i tehnike... doduse sto je kvalitetno to je i skupo, kao i svugdje, samo jedno nedostaje: dobri majstori, zanatlije... To je stvarno najlosija atrana, u stanju su sve da upropaste (cast malobojnim izuzecima) i kad bi ponovo nešto pravila to bih uvezla: MAJSTORE!
polako_bolan
25. decembar 2012. u 16.31
:))

Pogotovo ako se sazalis na familiju i njih angazujes za gradnju:))

Što se tiče materijala, najbolji su oni koji se hiljadama godina koriste u gradnji, kamen, drvo, cigla, krech...:)
E sa sto neko hoće smrdljive tapet i jupol, to je njegov problem
temudjin
(osvajac)
25. decembar 2012. u 16.39
vala da mi toliko evro vredi da bi se guzio 20 sati na bilo kojoj granici, ja ne bi ni isao.
To mu ga dodje, ti bi da se karas a da ti ne udje.
da maltretiram sebe, svoju porodicu i još da se izvalim pare,..pa ne bi ni isao.
Ali eto, kažu razliciti smo. Za mene je to cisti kretenizam.\
A nije da nema rešenje.
kupis kartu, pola, ma i godinu ranije,..letom si za par sati na Balkan,..par sati nazad. Proveselis se, provedes se,.., iznajmis od prijatelja, poznanika itd itd...ima x ljudi koji bi se udarali nogama u guzicu da evo neko ko jadodje u |Srbiju i da mu eto ja za 15-30 dana iznajmim auto za 300-400 evra.
A ne da kupim ili iznajmim svu opremu za skijanje i šta već ne.\pa kada ides na odmor IDES,..ne jedes govna ko <cigan preko Karavanki>
polako_bolan
25. decembar 2012. u 16.54
Kakve bre koverte Temi? Za samo jednu tvoju kovertu mogu napuniti gepek raznim smecem koje ću poklanjati familiji
Treba li još da navodim koliko je bitan efekat raspakivanja stvari iz auta?:)

A obilazak svih kuca i vikendica koje sam napravio a ne koristim ih?

Zaboravili smo patnju u povratku na zapad! Vracamo se puniji nego sto smo dosli:)

Ja lično do Zagreba izbacujem pilece koske kroz shibe-dah a od Ljubljane izbacujem cevape:)
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
25. decembar 2012. u 18.09
Ljudi, na granici su guzve samo u vreme praznika, ostalim danima ne ceka se vise od pola sata.
To nema nikakve veze sa prtljagom, mozete da idete i praznih kola, ali ako je guzva necete brzo preci granicu.

U noćikad je moj muž stigao na carinu, zastoj je napravila dugacka kolona siptara sa kosovskim pasosima.
Na madjarskoj granici su bez problema prošli, jer Madjarska je priznala Kosovo, ali na nasoj carini ih nisu pustili, svi su zbog njih satima cekali.
Posle nekoliko sati otvorili su drugu traku za carinu i prolaz je krenuo bez zastoja i velikog cekanja.
Ne znam šta je bilo sa ovim siptarima sa kosovskim pasosima i da li su uopste presli nasu granicu.
temudjin
(osvajac)
25. decembar 2012. u 19.52
Ko im je kriv pa se qrce preko Srbije sa kosovskim pasosima.
Neka idu preko zemalja koje su ih priznale Slovenija, Hrvatska, CG i onda Kosovo
ja ih ne bi ni pod razno pustio
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
26. decembar 2012. u 06.40
Slazem se Temi, ali zbog njih su i drugi ljudi ispastali i satima cekali, umesto da su carinici odmah otvorili drugu traku za one ciji pasosi nisu problematicni.
Meni uopste nije jasno šta su tražili na Srpskoj granici sa kosovskim pasosima.
Nisam ni znala da oni imaju i svoje pasose. Strasno!
polako_bolan
26. decembar 2012. u 12.03
Šta je strasno Krisko? Sto je Svabo morao uzeti bosanski jer nije mogao dobiti srpski pasos?:)

Jbg, srbijanci bi naterali siptare da imaju srbijanski pasos a srbima iz rep srpske ne daju:)))

Za Krisku:))
http://m.youtube.com/watch?v=-QnPIp8s96I
elektra4-
26. decembar 2012. u 15.03
ja sam cekala u 8 mesecu na izlasku usred noći3 sata bez veze sve nas je u busu pretresao to nisam u zivotu dozivela da mi zavlaci ruku u kese,otvaram rucni prtljag,,3 sata usred noćicekali da sam bila primorana u onaj smrdljivi plasticni wc dqa idem di nebi da mi plate 100000 evra
polako_bolan
26. decembar 2012. u 15.14
Jesam li sanjao ili su na granici naplacivali izlazak iz Srbije?:))

To bi trebalo ponovo uvesti, lupiti cijenu da se ne bi svako usudio za povratak!
Srbiji je potreban filter na granici:)

Siptarima bi naplacivao 50 evrica, da ne obilaze naokolo:)))

elektra4-
26. decembar 2012. u 16.13
ja bih da se naplati svaka koska izbacena iz auta a cevapi dvpstruko
polako_bolan
26. decembar 2012. u 16.27
Ja bih da se oglodje svaka koska, nema veze koliko kosta:)
elektra4-
26. decembar 2012. u 17.38
reko si da ih glodjes i bacas kroz prozor nemoj sad da vrdas
Leon01
(ekonomista)
27. decembar 2012. u 10.50
Hrvati na naplatnoj kažu da ovakav kolaps nisu nikada videli i ovoliko vozila koja ulaze u Srbiju.
>>>

nisu videli još od „oluje”
elektra4-
27. decembar 2012. u 14.31
Matorac
28. decembar 2012. u 08.44
Hrvati na naplatnoj kažu da ovakav kolaps nisu nikada videli i ovoliko vozila koja ulaze u Srbiju.
>>>

nisu videli još od „oluje”
***
Nisu znali da nas mlooogo imade
diagnostika
(operator)
28. decembar 2012. u 22.37
hehe,zato kad velemajstor žika dođe na granicu samo čuješ,her žika,hello her žika,ja im samo podelim po koji upaljač i cigarete i prođem bez carine
MAKPO
(косингас)
01. januar 2013. u 00.38
Pored onako sumanuto jeftinih avionskih karti, za mene je kretenizam uopste ići autom tamo zimi.
__________________________________________________________________

Pa meni da davaju dzaba da letim avionom, ja ne bih isao. Obozavam da vozim duge relacije, da stanemg gde ja hoću i kada ja hoću da stanem, da ne zavisim od nikoga. Mi uzivamo da se vozikamo autom i hvala Bogu i deca isto vole.

Jedino bi zimi smanjio par zemalja i ne bih se zaj3b@vao po exYU putevima ;o)

Pozdrav
elektra4-
01. januar 2013. u 09.37
a mi smo ko deca putovali autom kroz bosnu pa stajali po tim nekim znamenitostima, jednom kao uzecemo njihov burek njbolji je kaod ono smrdi...pa zrnat..nikad vise
 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Mantra Bracelets?
.