Vesti
Sport
Celebrity
Lifestyle
Diskusije
Kuvar
Oglasi
Diskusije
:
Brak i porodica
+0 / -0
0
Odvojeno spavanje
snajka
(♡)
14. maj 2012. u 23.47
Imamo dva para u društvu - koje se zna od davnina - a koji se razlikuju od ostalih jer:
1. par
Spavaju u istoj sobi ali u zasebnim krevetima.
Muž kaže:
-Moja keva nam kupila francuski ležaj za svadbu.
Trpeo sam je prvih 6 meseci braka, ali brate ne da se rita, skače preko mene, mlati me bre da ti ne pričam... Taj kevin poklon smo prodali i kupili dva kreveta!
Žena se na sve to smeje i kaže da joj se super jer ima svoj krevet samo za sebe!
Oboje su duhoviti, zabavni i 15 godina su u srećnom braku.
2. par
Spavaju u odvojenim sobama u poslednjih 7 godina. 22 godine su u braku i funkcionišu savršeno.
Ona:
Nisam više mogla da izdržim od njegovog hrkanja.
Ja:
-Pa dobro, a kako one stvari.. sex?
Ona:
Nikad bolje, kao da se zabavljamo. Vince, sveće, muzika a onda me on odnese u svoju sobu...
Kad zaspi, ja predjem u moju.
=============
Kod mene je drugačije...
Na jednom putovanju kroz Portugal, u hotelu nam daju sobu sa dva odvojena kreveta! A između neka komoda koja ne može da se pomeri da bi se kreveti spojili. Digla sam takvu dževu i frku da se sakupio menadžment hotela.
Glavni adut mi je bio „Gde ja da spavam ako nemam rame mog muža?!”
Dobili smo president apartman pod uslovom da ja (u)ćutim!:)
=============
Treba li spavati zajedno ili odvojeno... prednosti i mane.
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 00.12
Mi imamo tako veliki krevet da još dvoje bi moglo između nas da se ladno smesti. Sto da hodam do zeninog kreveta ili ona do moga, kada mogu da 'preko kreveta'
Leti definitivno spavamo odvojeni jer ja spavam otkriven i smeta mi vrucina,..ona zamotana vazda ko beduin...ali zato zimi ništa lepse ko kad se prikljucim na grijace tkz TA 'termoakumulacione'(njenio dupe) kao izvor ne samo toplote nego bi rekao i zivota.
Eh,..sto ti e zivot...nekada sam je mogao u sred noxci probuditi za sex a sada me mune samo sakicom u rebra ispod pokrivaca čim se priblizim sa teledirigovani stap...
I kada kažu ne ubezobraze se...malo morgen
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 00.18
Kad rekoh 'odvojeni' leti ...e to je sve na jedan taj krevet..ali u svoji coskovi:):):)..ma ko da si i na drugoj planetia a kamo li šta drugo...onaj moj deo sav zarozan, jastuci nema gde nisu...a kod nje nekako vazda uredno, slozeno i majku mu uvek lepse mirise
ps
ah da umalo da zaboravim,,..ako se ona digne pre mene i ode..ja volim da se svaljutam na njenu stranu,..zgrabim one njene jastuke i tada ako me ne probude mogao bi 5 dana spavati
:)
kada je nema,...pustinja. i sve dobije neku majku mu boju duboke sive
+0 / -0
0
snajka
(♡)
15. maj 2012. u 00.30
King size u domaćoj radinosti:)
Dok jurcaš po krevetu k'o maratonac, izazov je sve veći, nikad ne znaš koga ćeš da nadješ na drugoj strani!:))
+0 / -0
0
obicno
(.)
15. maj 2012. u 03.25
Za jedne je odvojeno spavanje „početak kraja”
Za druge „način održavanja zdrave i duga veza”
Možda su i jedni i drugi u pravu, jer kako za koje odgovara tako ljudi i rade. Problem vjerovatno nastaje onda ako se par ne slaze koju varijantu treba odabrati: jedno bi kao čitav zivot da se lijepi uz nekoga, drugo se osjeca uguseno od tolike bliskosti.
Mi lično prakticiramo i jednu i drugu varijantu. Kad je jedno od nas preumorno ili treba potpuni mir jer mu predstoji naporan dan odvojimo se u razlicite sobe: on rado radi do kasno u noc pa ostane u radnoj sobi, ja ponekad zaspim u dnevnoj, tako se desi da spavaca soba ponekad ostane prazna. Vikendom, smo po pravilu uvijek zajedno u spavacoj, zajedno smo i kad jedno od nas imalo neprijatan dan pa mu treba blizina onog drugog ima još raznih nekakvih situacija.
A sex, gdje to piše da se on desava samo u spavacoj sobi i samo u krevetu? Ne držim mnogo do tog planiranog i programiranog cina.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 04.00
covek se spavanjem regenerise, odmara, puni baterije... ako treba da delis krevet sa nekim ko te celu noc iscrpljuje, „maltretira” i non-stop budi, dok se ujutru ustajes iscedjen ko krpa, neispavan i nervozan, onda to nije odmor već zamor...
uopste ne vidim negativne strane spavanja u odvojenim krevetima ili sobama... svako se posteno naspava (a od toga ti zavisi dan) i ustane odmoran...
3/4 mog braka provela sam parkirajuci muza po krevetu... renda kelerabu celu noc a ja imam san k'o zec... taman ga uparkiram da cuti i zaspem, posle 2 sata me poklopi rukom i nastavi da mi renda na uvce... skupi mi se nervoza u zeludcu, mogla bi tačno da ga ubijem na mestu i da mi ne bude zao... onda lepo ustanem i odem da spavam na trosed... a on se tek onda ko beli medved raširi po krevetu... ujutru ustane lepo naspavan i sa osmehom na licu a ja smrknuta samo što ne ujedam...
tačno sam bila spremna da idem da kupim krevet za drugu sobu samo da mogu da spavam u miru...
rešenje je doslo sa mojim roditeljima u poseti... moji keva i cale inače spavaju u odvojenim sobama... ona gleda tv u krevetu i hrce, i treba joj ceo bracni krevet da se odmori, on mrzi tv u sobi i nikad nije zahrkao, a ima lak san...ona spava sa dogom, on sa pudlom...doga se seta, cakcu nokti po podu, kad pije vodu proizvodi buku od 60 decibela, a pudla se ne cuje...
kod nas u stanu moraju da spavaju zajedno sa 2 psa i to je jedan od većih vidova tragedije kad im se zadesi... e te godine moj muski roditelj prvi put nije smrknut pred odlazak na spavanje već mi sav srećan pokazuje caroban „lek” za spavanje sa mojom kevom: tampone za usi...
od tad i ja spavam mirno, ne čujem ništa, i nemam problema sa zeludacnom kiselinom cele noći..
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
15. maj 2012. u 06.29
Ja spavam sa muzem u krevetu...ne mogu da zamislim da se odvajamo. Ne smeta mi ni kad krce, ni ako pusti goluba...ja ga volim onakav kakav je (sad će Gala da pridoda haha)
U svakom slučaju, ako se ikada odvojimo u posebne krevete, ili ne daj Boze sobe, znacu da je to krah našeg braka i ljubavi.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 08.30
eferalgan, ako krenete da se odvajate, to znači da neko treba dobro da se naspava a ne da je kraj braka... :))
ja znam vise bracnih parova koji spavaju ko gde stigne nego onih sto dele krevet... još gde su sitna deca, ma idi, to uglavnom spava sa majkom a otac na trosedu...
i svi fukcionisu :))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 08.30
*funkcionisu
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 08.47
to što neko spava u istom krevetu 20-30 g ne znaci automatski da im je super veza.
ti sto spavaju zbog male dece na kaucu su po meni nespretni roditelji.
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
15. maj 2012. u 08.59
Pa vi spavajte na kaucima ako ćete tako bolje da se slazete sa suprugama...meni ne pada na pamet da se odvajam od mog macora :)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 09.04
efferalgan, jel radite nešto ili samo spavate zajedno.
ja isto mislim da tu gde covek nema zelju nocu da se trazi po krevetu i grli da tu nešto nije to to...
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
15. maj 2012. u 09.07
Naravno da radimo Leon, predemo ko macke :)
A kako je kod tebe? Zavrsite posao u bracnom krevetu i onda ti odes na kauc da spavas? :)))))
idilično nema šta haha
+0 / -0
0
obicno
(.)
15. maj 2012. u 09.09
efferalgan, jel radite nešto ili samo spavate zajedno
_____________________________________________________________
Pa žena je podatna, usluzna, servira mu i sebe i sve drugo u neogranicenim kolicinama. „Zatucana” je i gore i dolje. Nama ostalima preostaje samo da joj zavidimo.
Evo, ja prva, pojedoh se od muke i zavisti
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 09.24
;)))
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 09.27
http://www.eoss.buzdo.com/vicevi/jezik.jpg
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 09.34
Treba li zajedno ili odvojeno spavati?
Svi smo razliciti i druge stvari nam prijaju ili smetaju. Prema tome, nema pravila. Neka svako radi kako njemu pase. Ne mora da znači da je brak u krizi ako ljudi spavaju zasebno. Lično, ne znam da bih mogla trpiti hrkanje.
Mi ne spavamo u odvojenim sobama. Osim kad imamo „goste”, to jeste, kad neka od kcerki pozeli da spava sa mnom. I tada tata jedva pristane da ode u gostinksu sobu. Ako starija spava sa mnom, onda tata spava sa mladjom kcerkom jer je on njen mezimac. :) Mada, to se sve rjedje desava kako cure rastu. Inače, krevet nam je ogroman i svako spava na svojoj strani. Ja ne mogu spavati ni na cijem ramenu, niti da me neko dodiruje dok spavam. Ali, ne bih voljela ni zasebno spavanje. Moram znati da je tu, kraj mene.
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
15. maj 2012. u 09.41
Obično, sto si ljubomorna na moju zatucanost dole?
Je l' bi i ti malo? Pa nadji macora lepoto :)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 09.43
Obično, sto si ljubomorna na moju zatucanost dole?
>>>
svako može da prica, dokazi.
+0 / -0
0
obicno
(.)
15. maj 2012. u 09.47
Je l' bi i ti malo? Pa nadji macora lepoto :)
--------------------------------------------------
Nisam ljepota, to je to. Ko je još za rugobe zainteresovan! Ti si znaci ljepotica?
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 10.07
uopste se ne slazem...
ako neko ima bebu koja se probudi 6x nocu i place i sa druge strane muza koja ustaje u 7 jer ide na posao i treba ceo dan da radi jer hrani porodicu, to ne znači da su roditelji nesposobni već da je muzu preko potreban san za funkcionisanje... da li ga treba dokrajciti i nocnim akcijama ili ga treba ostaviti da spava na trosedu ili u drugoj sobi...
i mrzim kad me bilo ko, pa i muž, dira dok spavam... kad spavam hoću bas to da radim - da spavam a ne da me neko maltretira, cacka, pipka i ostalo...
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 10.12
Bax, mislim da nema žene koja voli to pipkanje i diranje dok spava. :)
Moja djeca, dok su bile bebe, nisu nikad spavale u krevetu s nama. Opasna sam dok spavam tako da me je bilo strah drzati bebu kraj sebe. Prva 2-3 mjeseca krevetac je bio u nasoj spavacoj, a posle toga obe naše cure su spavale u svojim sobama.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 10.24
em što ne volim em ni ne diram... mrzim bre i kad me telefon probudi dok popodne dremam vikendom (ono od 3-5) a ako me neko nasilno probudi to je kataklizma, nervozna sam i ujedam... sa druge strane jako postujem kad neko spava, hodam na prstima i cinim sve moguće da se taj neko odmori... meni san dodje ko svetinja...
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 10.26
pa eto vidis bax, efferalgan bolje prolazi od tebe njoj je svetinja nešto drugo i samo prede ko macka;)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 11.15
„ebes zemlje koja bosne nema i coveka sto kraj žene drema” ;)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 11.15
ako, ako...
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 11.18
cuj dremanje svaki dan!..zato nikud da krenu, al važno je da kukaju..i sanjaju dobitak na lotu..
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 11.33
ko?
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 11.37
svi tamo po Srbijama:)
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
15. maj 2012. u 11.38
U ovoj temi ja sam ista kao Effi. Ne mogu da zamislim da nocu spavamo u odvojenim krevetima, a tek u odvojenim sobama, to bih shvatila kao ozbiljan problem u nasem braku.
I kad smo ljuti jedno na drugo spavamo zajedno.
Ne znam, verovatno je i to stvar navike, uopste ne osuđujem bracne parove koji spavaju odvojeno, ali u mom braku je to nezamislivo.
Kad nam je dete bilo malo spavalo je u svom krevetcu, koji je bio u spavacoj sobi, a ponekad bi je uzeli i kod nas u krevet.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 11.48
ma jok precious... od kad su uveli zapadno radno vreme, nema vise spavanja popodne... to je sad luksuz penzionera :)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 11.50
nego, pola vas prica o nekim dzambo krevetima... koje su to dimenzije posto ja ovde u srbiji nalazim samo 160x200 a u italiji je bio 160x190...
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 11.58
Kriska, tako i kod nas. Nikad nismo spavali odvojeno kad se posvadjamo. Ali, to je zato što komfor našeg kreveta niko ne da ni pod razno. :)
Bax, 2m je moj sirok, i mislim 220 dug.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 12.11
ma mante se vi tih filmskih klisea kad se ljudi posvadjaju spavaju na kaucu ;))
neko se tri puta na dan svadja i opet spavaju zajedno...
krevet od 190 duzine pa to bre vire noge vani ne možeš se zalepis glavom za zid ;))
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
15. maj 2012. u 12.13
Ja kad sam bas mnogo ljuta uzmem posebno cebe, ali iz moje strane kreveta ne idem nigde. :)
Najviše volim kad mi se nocu smrznu stopala, pa ih onako ledene podvucem pod njegove tople noge, iz momenta se i on ohladi :)))
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
15. maj 2012. u 12.16
on se ohladi ti ze zagrejes i onda je pat situacija ;))
opet samo efferalgan dobija posto ona uvek prede ;)))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 12.21
dusice pa i nije to nešto dzambo, ocekivala sam vise...
leone, italijani su niski, koji će im djavo vise od 190cm... doduse kome treba taj naruci duzi krevet... meni nije trebalo, mom muzu je bilo jedino bitno da krevet nema stranice jer on izbaci noge iz kreveta i tako spava...
+0 / -0
0
maslacakk
(cvet)
15. maj 2012. u 12.39
Ima jedan vic...
Huso i Fata se duugo nisu seksali i jednu noć Haso počne da pipa Fatu po nogama i oko nogu. Fata sva sretna misli u sebi a šta će to biti..., kad Haso odjednom stane. Tuzna Fata upita:- šta bi što stade Mujo, a on veli :
-našo sam daljinski :-)
Da li vi gledate TV u spavaćoj sobi?
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 12.44
o da... oboje... ako se nađemonegde gde nema tv u sobi, on izvadi svoj laptop i gleda film a ja čitam knjigu...
+0 / -0
0
maslacakk
(cvet)
15. maj 2012. u 12.45
I gubi li on daljinski? :-)
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 12.48
Obavezno. Tv u spavacoj nam je veci nego onaj u dnevnoj. :) Volim taj zavrsetak dana, kad se nas dvoje povucemo u spavacu da na miru da odgledamo film, uz vino i kokice. :) Još nam je sva spavaca u tamnim tonovima, ma, kao u kinu da sam. :)
U zadnje vrijeme sam se opasno navukla na Investigation Discovery Channel. Bolji je od svakog triler filma. :)
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 12.54
uz vino i kokice hahahah koje preseravanje pa to nigdje nema:)))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 13.01
ja bih se pre odrekla interneta nego televizora u sobi... kad se samo setim da smo pre 15 godina imali u spavacoj onaj malecki tv od 15„ i bili presrecni a danas mi je i 42” mali pa cekam da crkne (a neće još dugo) i da kupim novi od 60„...
ja priznajem da sam mnogo veci zavisnik televizije nego interneta, a moj muž je isti...”
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.08
Ja tv gledam samo navece, tamo posle 8-9.
Nisam znala da je preseravanje jesti kokice ili piti vino. Ali, svakakvih nas ima.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 13.12
zašto preseravanje precious?
niko mi ne donosi kafu ujutru u krevet i ne pijemo vino ali zato oboje jedemo sve i svasta u krevetu... jedna od naših najruznijih navika je nocno klopanje... moj muž leti obavezno ima flasu vode pored kreveta ili sok...
+0 / -0
0
maslacakk
(cvet)
15. maj 2012. u 13.13
w3
Nije preseravanje to je ugodjaj ;-)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 13.16
vala od kad su izmislili kokice iz mikro da znaš da je ugodjaj... :)
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.17
I mi zimi popijemo kafu u krevetu, a napravi je ko prvi ustane. A ljeti (a ljeto je 8 mjeseci u godini) je pijemo na bazenu ujutru, u hladu smokve. Ili ako je bas vruce, onda lezeci u plicaku. :)
Haha, kakvo je to tek preseravanje. :)
+0 / -0
0
maslacakk
(cvet)
15. maj 2012. u 13.18
Mi kad se okrecemo zajedno sa nama na jorganu se okrece i macak.
Kotrlja se desno lijevo.
Opasno zimi grije noge, ne znam šta bih bez njega.
Prije zvona mobilnog on me lupi sapom po obrazu.
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.19
Jeste, zenske, kokice is mirkotalasne su bas ugodjaj. Sve mi uzmi, ali kokice ne diraj. Meni je to često vecera. :)
+0 / -0
0
maslacakk
(cvet)
15. maj 2012. u 13.20
E vala odoh da pravim kokice. :-)
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.20
Macak spava s vama? Plasim se šta će tek Precious na to da kaže. :)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 13.26
e mi nemamo bazen, imamo lavor i turimo noge da nam se 'lade dok pijemo jutarnju kafu... a imamo i maltezera koji spava između nas i uredno se zalepi za kicmu mog muza i golica ga sa dlakom, onda ovaj poppizdi pa je izbaci iz kreveta... i tako ratuju nocu... :)
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.28
baksice, ovo ti je tipicno oponasnje americkog stila zivota u koji se ova tvoja soka ufurala. big screen TV(televizor s velikim ekranom) popcorn and wine:)) vjerovatno gledaju neku pornjavu da budu u trendu:)
nema ništa ljepse nego kad covjek ostane skroman i dosljenda onome kakav je bio i dosao u ovu zemlju..
ne znam kakvo je stanje u Srbiji danas,ali vjerujem da je malo onih koji nose TV u spavacu sobu.
moj stoji u prizemlju a ja uglavnom boravim gore. ne pada mi na pamet da kupujem još jedan jer nema ništa gore od dernjave te vea a ništa ljespe od mira poslije napornog radnog dana..
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
15. maj 2012. u 13.28
Da li je pres****anje ili ne, ali meni je najvece zadovoljstvo jutarnja kafica u krevetu. To je kod nas samo vikendom i praznicima kad mm ne radi.
Tada dobrih sat vremena meditiramo i nemoj neko slučajno da nam prekine ugodjaj.
TV u spavacoj sobi nemam i ovaj u dnevnoj mi je visak. Da nije mog muza ne znam da li bih ga ukljucila 2x mesecno.
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.33
Precious, seljanko neopevana, dozvoli da budemo razlicite.
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.33
vi iz Srbije, malo ranije dignite guzicu iz kreveta i latite se posla!!! otkad je dosla moda donosenja kafe u krevet, zdranja i pijenja po spavacim sobama??!! zna se gdje je astal, gdje se i kako jede, pa meni majka nije dala da nosim ništa ispred televizora nego pojedi brate za stolom pa idi gledaj..
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.34
joooj dablju ti si meni koma:))))
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.34
Precious, ko ti drma kavez?
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.35
Nemamo Tv u spavacoj niti smo ga imali. Ne jedemo u krevetu niti pijemo...uopste ne vidim poentu toga
eto sve da mi neko servira nešto u krevetu ja ne bi mogao ništa ni pojesti ni popiti a dane odem prvo i ne operem zube.
Prosto mi onaj ukus posle spavanja i ukus kafe ili hrane nikako ne ide
ali eto...
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.38
Pa majku mu, valjda ćeš se umiti i oprati zube prije nego ista uradis ujutru, udjes u kuhinju i napravis kafu.
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.38
joj temudjine, ja ovu nisam pratila prije al ovo je da umres od sege ahahahah:)))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 13.39
precious mislim da gresis... nema stana za koji ja znam da nema u svakoj sobi tv... ako nije tv onda je komp sa tv karticom, uglavnom zbog mesta jer nasi stanovi su mali...
ja te ne razumem, kakav americki stajl zivota kad moderne tehnologije ulaze u svaku poru coveka... kao sto svi imamo ves masine tako danas svi imamo i sve ostalo...
jeste ovo siromasan balkan ali svi razvlacimo laptopove po stanu, sve vise imamo tablete, pametni telefon skoro svaki drugi ima, plazme na velika vrata ulaze u stanove itd...
ja to ne vidim uopste kao preseravanje već kao normalnu stvar... to što možda ti živis tako jednostavno ne mora da znači da su drugi pusteni sa lanca...
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.39
Budala se i na brasno smije.
+0 / -0
0
maslacakk
(cvet)
15. maj 2012. u 13.41
Ni mi ne jedemo i ne gledamo tv u spavacoj. Nemamo ga u sobi jer treba da se odmorimo dobro.Nekad zaspem uz njega al u dnevnoj pa se prebacim u spavacu. Ranije sam znala zaspati uz radio i ujutro se buditi umorna sve mi mozak registruje u snu. Samo nam je macak hir za sad.
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.41
Ma, Bax, dzaba ti njoj objašnjavas osnovne stvari. Ona bi da bije svakog ko je drugaciji od nje.
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.41
slazem se,..ali koja je poenta vracati se u krvet
To je po meni nazadluk i upropasti cio dan. Od povratka nema napretka
Ako sam se digao iz kreveta...onda sam ustao,..umio se i oprao zube,..razbudio se,..otisao čak dole u kuhinju napravio tu kavu(mada mogu danima i da ne pomislim na istu),...i šta sad..treba da se vrnem i legnem u krevet??
Mislim Ok...shvatam da neki ljudi pored ukusa imaju i odredjene 'rituale zadovoljstva'...pa razumem i ne osuđujem daleko bilo,...ali ja eto nemam tu naviku ili potrebu
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.44
Što se tiče TV-a...dokazano je da u 90% slučajeva TV u spavacoj je direktno povezan sa muskom impotencijom...cast izuzetcima...mada eto ja ne verujem u sve šta dokazu...ali ipak...
PS
E baxuze,..i ova moja prirodno i po karakteru ne voli da se cacka dok spava,..ali ako joj nadjes zicu..da vish kako se slatko budi...hahahaha
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.44
kakv siromasan balkan, kad čitam ove price povraca mi se od muke. nidje vece ladovine a boljeg zivota.
mislim da si skontala šta sam htjela reci, nije upitanju gledanej tv-a u spavacoj sobi nego sve ovo sto je pripisala.ali, vi ste drugarice, nisam ocekival drugaciji odgovor.
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
15. maj 2012. u 13.45
Kod mene ta moda pijenja kafe u krevetu traje godinama. Ne ustajem iz kreveta, tek posle kafe se umivam i perem zube.
Nije sve u pravilima, treba covek sebi i malo uzivancije da priusti.
Nije ni meni majka dozvoljavala da se jede u krevetu, a spavanje je bilo dozvoljeno samo do 8h, vikendom do 9.
Cesto imam obicaj da u sali kažem svojim roditeljima:
„Od kad sam se udala, ja sam se naspavala”
:)
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.46
...al eto...ja bih se vratio u krevet za sex,..neko za kafu..valjda mu je to..to onda
:):))
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.47
Moj muž je veca spavalica od mene i teško mu se ujutru razbuditi. Ja sam u stanju da skocim čim sat zazvoni. I onda volim da mu ugodim ponekad i razbudim ga kafom u krevetu, pogotovo ako treba da ustane. Ali, kažem opet, to se desava samo ponekad i to zimi. Ljeti bas ne volim ljencariti u krevetu i rano se budim. Cesto, dok on ustane oko 9, ja sam već 300 stvari uradila.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 13.48
dobro temudjine, ali zato ti imaš neku drugu naviku koje mi ostalo nemamo...
razliciti smo... svako živi po nekim sopstvenim standardima koje je postavio...
ni ja ne bi mogla da pijem kafu u krevetu ujutru, jer onda moram da uzmem i cigare, pa pikslu, pa da zasmrdim spavacu sobu, a ne pusim u sobi i tako... ali zato legnem u krevet i ponesem kutiju plazma keksa i dok gledam film pojedem keks, a onda mi se prispava pa tv stavim na tajmer, zagrlim jastuk, i odem u svet snova... :)
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.48
ma kakva bre pravila kriska...rekoh prosto ne mogu da podnesem taj okus u ustima...pogotovo davno kada sam pusio...jao bre,...pa ko katran da imaš u ustima kad se probudis...i šta? sada to trebaš da speres kafom...bljak:):):)
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.49
nevjerovatno! izmrviti plazmu na posteljinu i onda na tom spavati!
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.53
nisam ništa drugo ni rekao baxuze
Mislim da to sve potice od mnogo drugih stvari.
ja kada legnem u krevet, želim da je taj krevet cist, prozracan i malo hladnjikav. Odmah zaspem
Ako sam recimo lezao i citao knjigu pa ugrejao taj krevet..e onda će mi teško biti zaspatri
i tako
Jedino toplo ili toplina ili nazovi vrucina sto mi ne smeta je toplina njenog dupeta,..e to mi je tek misterija koju nisam provalio
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 13.54
auuu bre, precious tebi fali seks keve mi... ti si danas nenormalna sa izjavama :)
kakve bre mrve, pa za šta imam kera nego da skuplja mrve i lize noge :)
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.55
Ti bi, Precious, trebala malo vise da ugadjas sebi i uzivas u zivotu. Malo vise da se seksas, malo vise da trcis, malo vise da uzivas u suncu, malo vise da se družiš sa pozitivnim drugaricama. Garant bi ti i pogledi na zivot bili malo opusteniji, ljepsi. Ne bi samo napadala ljude i vikala „ne ovo, ne ono”. :)
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.55
utusi vise temudjine sa svojim sexualnim zivotom..
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.55
Precious vas samo zayebava :):):)
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 13.57
pa da se pretvorim u tebe:))) boze sacuvaj!
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 13.58
hahahah...
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 13.58
Aah, to bi ti 'tela. :)
+0 / -0
0
precious
15. maj 2012. u 14.01
odo sad da optrcim 4 milje po prodavnicama;)
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
15. maj 2012. u 14.02
Ma sjedi sad kad je Temudjin dosao. Kud ćeš. :)
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
15. maj 2012. u 14.04
Temi mislila sam na pravila koja smo poneli iz roditeljske kuce.
Bogami kod mojih su bili ostri kriterijumi. Znalo se gde se jede, gde se gleda tv, gde se spava.
Ja u svojoj kuci nisam toliko stroga, vise je opustena atmosfera. Do skoro smo iskljucivo jeli u trpezariji za velikim stolom, a sad sve vise jedemo u dnevnoj sobi. Nekako nam bas prija, pogotovu vecera. U spavacoj sobi nikad ne jedemo, nismo se ni setili toga, mislim da mi ne bi prijalo.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 14.04
nekad se tako spavalo po pravilima... soba izluftirana, krevet hladan...
ja bih crkla da legnem u hladan krevet, tačno bi se rasanila... dok smo živeli u italiji gde je grejanje basnoslovno skupo imala sam elektricno cebe u krevetu... ovde u bg nemam potrebe jer je uvek 22c u stanu...
leti ne gasim klimu jer ne mogu pak da spavam ako mi se znoje ruke i noge... ali uvek imam prozor na kip otvoren, mora da mi ulazi svez vazduh i ako klima radi...
nikad ne namestam krevet, ako nisam nasla jastuk onako kako sam ga ostavila ujutru iznerviram se...
mog muza bole uvo za sve gore navedeno... on može i na drvetu da spava kad mu se spava, bitno je samo da je zimi toplo a leti hladno u stanu... a ja sam pipava u pm...
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 14.22
ma kao sto rekoh,..nije do pravila. jednostavno neka vrste navike.
Moja stara je imala uzasnu naviku da ujutro uleti u sobu i bilo leto ili zima sirom otvara prozore ko da ćemo se podaviti ako ih ne otvori.
Ima istancan miris da se nekada zapitam ko je u prednosti, ona ili lovacki pas. Namirise čak i strah kao i laz:):):)
Samo mogu vam reći da nikada nisam u zivotu lepse spavao nego kod svoje sada već pokojne bake. Ona je imala posteljinu od cesljane(koju je ona dva puta godisnje prala i cesljala vune). Nije noc prošla da ona ako je sunce napolju ne izbaci jastuke i posteljinu preko prozora da ih kako je govorila sunce umije. Njena soba je mirisala kako sam dobio ideju u glavi 'mirisom duse'...nešto između ciste tkanine, dunje u cvatu, nevena, majcine dusice i još nekih tajnovitih trava.
Kada tu legnes ko da umres. Nit se mrdnes ni pokrenes. Probudis se uvek cio veseo, raspoložen,...neverovatna stvar...neverovatna
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
15. maj 2012. u 14.22
Vise ni ja Baks ne sklanjam posteljinu sa kreveta u spavacoj sobi, sve do sledeće presvlake.
Do skoro sam to radila, dosadilo mi vise. Najlepse mi je kad se uvece samo bucnem u krevet.
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
15. maj 2012. u 14.35
Eh Temi, podseti me sada na moju babu. Kod nje se isto tako od sabajle otvarali prozori i posteljina i jastuci se stavljali na prozore da se vetri.
Moja baba je stirkala posteljinu. Kad sam se udala odemo mm i ja kod nje, baka nam uvece spremi krevet za spavanje, kad smo se ujutru probudili moj muž kaže:
„Neverovatno kako sam lepo spavao na onim kartonima”
:)))
+0 / -0
0
Gala06
(......)
15. maj 2012. u 16.05
efferalgan, jel radite nešto ili samo spavate zajedno.
-----------------
pa grokcu, onako u duetu :P
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 17.08
nema vise toga... posteljina ne mirise vise tim mirisom... samo sam jednom spavala tako kako vas dvoje opisujete, u austriji u nekom malom gradicu... bila je zima i imali su u hotelu najfantasticnije perjane jastuke i jorgan... spavala sam kao beba...
kad dune vetar iz panceva i ponese smrad koji ne popusta par dana, ne otvaram ni prozore... čak mi se čini i da moj stan ponekad smrdi a ustvari smrdi vazduh koji disemo...
zimi ni ves ne stavljam napolje da se susi jer se još uvek greju na kaljave peci oko mene pa mi ves bude sav crn...
otvoris vodu u kupatilu a ona smrdi na kanalizaciju... odavno ne pijem cesmovacu...
i tačno osetim razliku kad odem na zlatibor i beogradski smog zamenim cistim vazduhom...
+0 / -0
0
vltava
15. maj 2012. u 18.20
svi imamo neka lepa secanja iz detinjstva kada smo upoznavali prve mirise; živeli ususkani brigom roditelja ili starijih i dok je u nama živelo dete, cisto, neiskvareno. a onda odrastemo, steknemo nove navike, izgubimo to dete u sebi, i trazimo način na koji bi opet bili ususkani:) ocigledno, svi to radimo razlicito.
ne suska vise ustirkana posteljina; zagadjen vazduh; tehnologija od kreveta do tv-a ni prici onoj nekada.
kod mene jedino što se ne menja, konstanta koju ja ne moram da trpim, ali moji u beogradu moraju, je komsinica iznad našeg stana. bar dva puta godisnje kuhinja mora da se kreci jer njena ves masina je u kuhinji, crevo iskoci i voda dodje u nas stan; cvece zaliva kao da ima bastu pa sav visak prljave vode ide direktno na ves na nasoj terasi (betonska ograda i ne vidi se spolja); a kada pere terasu, zamišlja da ima privatno dvoriste. poslednji put kada sam bila tamo, probudila sam je u 3 ujutro jer je zid iznad i oko prekidaca za kupatilo bio natopljen vodom. tu ciku i dreku je trebalo doziveti! izvinula se, ljubazno zamolila da pogleda šta joj curi u kupatilu, a ona u vrisku da se vratim odakle sam dosla jer moji joj nikada ništa nisu zamerili (ja pomenuh da to nije prvi put i da su te stete skupe i neprakticne za stare roditelje).
tako da cadj, zagadjenje, buku i ostalo dozivljavam mnogo prijatnije. odnosno, moji roditelji.
+0 / -0
0
JV
(...)
15. maj 2012. u 18.35
Vltava, ja mislim da tvoji roditelji trebaju da stave neku nadstresnicu, tj da produže plafon svoje terase, pa kad zaliva da to ne ide direktno vama.
Što se teme tiče, spavamo zajedno, mada, sad skoro je imao neku operaciju pa smo spavali u istoj sobi u odvojenim krevetima i bilo nam je takođe ok. Morama priznati da imamo potpuno razlicite navike. Ja recimo, kasno lezem i volim da čitam pred spavanje, dok on ide ranije i odmah gasi svetlo. Ja imam tvrd san, on lak, on ustaje rano, ja nikad pre deset pa tako i mogu da zamislim da jednog dana, kada iz dana u dan budemo bili zajedno, pocnemo da spavamo u odvojenim sobama...:)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
15. maj 2012. u 18.35
ja imam tu sreću da imam iole kulturan ispod-iznad komsiluk... da ne racunam bacanje hleba po mojim kolima i mrvice na simsu, to je dijagonala od mene, a oni su kreteni..
oni sto su pravili vece probleme, umrli su...
+0 / -0
0
NYC40
15. maj 2012. u 18.53
Jedite gde hocete , spavajte kako hocete, što se zamarated tim pravilima gde šta mora da se radi. Zivot je kratak. Samo opusteno bre. Vikendom sa decom lepo za velikim stolom, preko nedelje za stolom u dnevnoj sobi. Ako je neki dobar program na Tv zašto nebih gledala i jela , nego da moram da sedim u kuhinji da ne daj Boze ne padne mrvica na pod! Zato sto negde piše da to nije pravilno? Ma 'ajde. U mojoj kuci je sve pravilno što se emeni čini pravilnim i opusta me posle posla.
Precious molim te kupi omiljenu cokoladu i istrosi je u krevetu pa se malo valjaj po njoj , sakupljaj mrvice i poijedi , onako u inat maminom odgoju. Previse si ozbiljna za svoje godine , učini nešto „ludo ” ponekad.
+0 / -0
0
JV
(...)
15. maj 2012. u 18.54
Sasvim sam se odvikla od tog primitivnog ponasanja po našim zgradama. Ovde toga nema. Secam se jednog slučaja tipa libanca koji je doveo mamu u goste, koja je svakoga dana ljustila neko povrce u serpi sa vodom, a je krompir a su sargarepe, i onda tu vodu zafrljaci kroz prozor na ulicu , kao sto je verovatno radila i u svom selu. Elem posto Engleska nije Liban, dosli su iz opstine da sinu objasne neke stvari, a nedugo posle toga su mu i rekli da se odseli, posto ga je ganula nepravda učinjena njegovoj majci pa je i on poceo da divlja...:)
+0 / -0
0
vltava
15. maj 2012. u 19.11
njujorcanka, bas tako. svako sebi organizuje zivot kako mu odgovara.
nisu sve komsije takve, osim nje svi su prijatni i pazljivi. normalni. ova je čak sela i napisala mom tati pismo pominjuci to kako su se oni „zajedno” borili u nob-u (???), kako su dobri komsijski odnosi vazni sto ja, njegova cerka, ne razumem jer me je zapad iskvario?!? jedina „dobra” strana je što se kuhinja kreci cesce:(
mnogo ljudi živi po gradovima od rođenja, ali ne steknu urbane navike i nemaju obizra prema okolini. bahatost, prostakluk ili nešto treće, ali može biti zaista neprijatno.
gospodja iznad (saborac!) je rekla mom tati da ne želi da oni stave tendu ili bilo šta sto bi joj uskratilo pogled na dole, na ulazna vrata, kako bi videla ko joj zvoni, iako imaju kameru povezanu na tv. dovoljan je samo jedan „ometajuci faktor” da ti od zivota napravi „pozoriste u kuci”.
+0 / -0
0
JV
(...)
15. maj 2012. u 19.16
Pa onda ćeš morati ti da je stavis, posto je gospodja saborac nesnosna.
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
15. maj 2012. u 23.17
Pravila posebno kao ona kucna iporodicna za razliku od mišljenja plitkih ljudi NISU NASTALA jer se nekom digla patka jedan dan(mada ruku na ima i glupih pravila i nametnutih),..nego su iskristalisana visegodisnjim čak visevekovnim iskustvima.
RecimoPRIMERA RADI za zdravlje porodice u celini gde pod 'zdravlje' mislim odnosi i korelacije u porodici i braku je VRLO KRUSALNO da porodica eto jede ZAJEDNO i na okupu. Da se sastaju oko stola i da znaju za red i rutinu.
..Nego da od 4-5 ukucana svako zgrabi iz frizidera šta hoće, kad hoće,..da jedu na 4 razlicite strane kuce i da NE JEDU ono sto je za SVE napravljeno nego svaki da izvoljeva ja volim ono, onaj ovo itd itd...i da se ponasaju kao u nekom stratistu ili hotelu.
Kako se ukucani posebno majka i otac ponasaju i te kako zavisi kako će deca sutra formirati svoje porodice i šta će im krusalno biti.
da li se sastajete ne samo oko stola, nego i oko projekata slavlja, rođendana i resavanja porodicnih i zivotnih pitanja su vrlo bitne stvari.
Ja izvinite prvo neću jesti u krevetu iz razloga sto nikada ne bi dozvolio da moje dete jede u krevetu. Dakle pravilo ima dubok razlog. Ja ne želim da mi dete odraste u kretena koje hoda u kuci do 3 po podne u pidzami, ispija kafe i stikla i cucla cigaru za cigarom.
Da se pretvori u TV kauc krompir i da im sav prozor u Svet bude TV.
Pravila kucnog reda moraju biti ne zato da bi 'davila' ko sto peva Corba, nego jer imaju DUBOK KOREN i UTICAJ na odgovornost sutra i odnos tog deteta i clana te poorodice na sam zivot.
Niko ne voli da bude niti ljudi vole kada je neko ustogljenko i 'drvena Marija',..ali neki red i mere se moraju i znati i postovati.
Meni je tako ugodno hodati gologus ili u gacama po kuci,..pa ne možeš lupiti budalastinu i reci „radi šta hoćeš da ti se radi” ko sto neki lupe pa ostanu živi jer hoće da ispadnu liberalni a ispadaju obični geaci i totalno nezrele osobe. Naravno posto imam dvoje dece i to zenske dece da moram znati neki red kako ću se oblaciti i po kuci hodati,..tako isto koliko uredan biti i GDE JESTI.
Kako dete da nauci kulturu ako mu roditelji sede na krevetu i rukama bez ikakvog escajga cepaju recimo klopu...ili za stolom krkaju ui grabe rukama i prstima ne koristeci escajg????
dakle pravila IMAJU svrhu i to poucnu, primernu i NEOPHODNU
i najlakse izvaliti „ma radi šta ti se već radi”
+0 / -0
0
LeaDiKaprio
(shumska)
16. maj 2012. u 02.11
Iako se tema interesantno razvila slazem se sa NY: šta se bre koga tiče ko kako spava?? Ili, još bolje: zašto neko oseca potrebu da se brani i objašnjava zašto spava ovako a ne spava onako?
Odakle nam, kao naciji ili možda još sire kao vrsti, toliko nagomilanog osecaja krivice?
Ukratko: spavam kako mi dodje i stateboliqrac kako ja spavam.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 03.08
temudjine, ti sad zalazis u zonu elementarno vaspitanje vs. lično uzivanje, što ne može u isti kos...
naravno da moras da imaš pravila u kuci sa dvoje male dece, jer sve ono sto vide od tebe, sluzi im za primer...
kroz to smo svi prošli i tako je svako od nas dobio kucno vaspitanje...
ne verujem da je bilo ko od nas u detinjstvu mogao da jede u krevetu, gleda tv posle crtanog u 19.15h, spava go ili seta u pidzami ceo dan itd...
ipak ovde pricamo o licnom hedonizmu u koji nije uracunato vaspitanje dece...
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
16. maj 2012. u 03.14
Evo je Gala stigla iza nocne smjene.
S kojim doktorom si se sinoć povatala? :)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 03.35
pa majku mu bax ko da je italija merilo za celu evropa, to što su oni niski ne znači da su kreveti dovoljni od 190 cm treba 10 cm kod nogu i 10 cm kod glave da odbijes za komotno spavanje ako spavas normalno a ne pola na krevet a pola van kreveta ko tvoj muž onda ti dovoljno i manje od 190 cm.. i opet razmiljam 190-10-10 = 170 sad u italiji nema po tvom ni jedan iznad 170 cm...cuj sa strane nešto pa nismo u mrtvackom sanduku... ja i nisam veliki 180 i opet se secam ranijih godina gde god sam isao na letovanje kreveti bili kratki za mene ako spavas lepo ispruzen na ledima ako se skupis ko fetus onda možeš i na metar da spavas ;) mada je sve i stvar navike osim u vojci kod kuce nikad nisam imao krevet ispod 160x200cm
+0 / -0
0
-bombica-
(♫)
16. maj 2012. u 03.47
Simpo Vranje radi krevete 180x200cm.
+0 / -0
0
-bombica-
(♫)
16. maj 2012. u 03.49
Evo je Gala stigla iza nocne smjene.
S kojim doktorom si se sinoć povatala? :)
__________
Ima li pilota u avionu? Na šta ovo lici?
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 04.18
leone ja rekoh da je to standard u italiji a ne da niko ne pravi...
+0 / -0
0
NeGazirani
16. maj 2012. u 04.23
Velicina kreveta u Kini je max. 1,8m duzine.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 04.25
a kad smo kod simpa, moj dusek za b. krevet je njihov i ja sam mrtva nezadovoljna... posle godinu dana zivota se deformisao, a kostao je 450 eura... 30cm debeo dusek od memorijske pene, teško sranje, koje ću za plafon godinu dana morati da menjam jer na njemu vise nećemo moći da spavamo...
+0 / -0
0
-bombica-
(♫)
16. maj 2012. u 04.33
Ih ko zna kako ste djipali po njemu:)))
+0 / -0
0
vltava
16. maj 2012. u 04.35
baxuzna, jel ti stvarno imaš toliki visak zeludacne kiseline za varenje kojekakvih izjava, ili sve u cilju pristojne komunikacije? svaka cast!
vrlo je „krusalno” (crucial? krucijalno, kako nekada kažemo I u srbiji iako imamo prevod: važno, značajno, ili neki nepostojeci jezik?)treba imati dug fitilj za tako nešto:)
30cm memorijske pene i deformisao se nakon godinu dana? uvalili su vam neku tragicno losu (i jeftinu) kopiju. ili nije bio dovoljno „gust”, cvrst. ima ih razlicitih. moj ima samo 10cm, traje već 7 godina, i kao nov je. originalni memory foam ima dozivotnu garanciju (ili dok firma ne propadne), i kvalitet je neprevazidjen. preksupo, ali vredi.
reklamiraj im. ne znam kakvu garanciju ste dobili uz taj dusek.
+0 / -0
0
-bombica-
(♫)
16. maj 2012. u 04.45
Stvarno ne znam kakvi su im ti duseci od memorijske pene ali meni je onaj običan sa zicanim jezgrom trajao vise od 10 godina a nije bio skuplji od 200 evra.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 04.53
posto vidim da se diskusije vode ko šta ima i voli i ko je kakav...
prvo jedenje u krevetu uvece je po meni nešto nezamislivo ujutru kafa u krevet je sasvim ok zašto ne bi popio kafu polako se budeci, al uvece jesti, ne... durgo ko koliki televizor u spavacoj ima i zašto je suvisno i svako kako hoće, neki imaju i ono platno pa je 100 incha...al sto rece temi nema ništa gore za neke stvari od televizora u krevet...
a treće, moj krevet i matraca su u vrednosti od 2000 evra, sto je po meni vrlo bitni je: da i kad kupis skupu martazu onda kupis onu koja ima test odlično ovde ima institucija koja testira to, samo matraca bez onog federa ispod je kostala oko 1000 i prezadovoljan sam sa njom ovo mi je druga oz te radnje sa odlicinim testom e tu se odmaras a ne na kaucu pred televizorom ili u krevetu dok cele noćiradi tv tu nema sanse da spavam ili odmorim se.
liliputanima je standard siguno manji no u kini.
+0 / -0
0
NeGazirani
16. maj 2012. u 04.54
10 godina za jedan dusek je previse.
Iz higijenskog razloga ja ih svake 5-e godine menjam.. bez obzira na stanje i izgled.
+0 / -0
0
-bombica-
(♫)
16. maj 2012. u 05.06
Kažu da je 7 godina idealan rok trajanja duseka,mada i to je individualno jer ne habaju se svi isto a i ne održavaju.
+0 / -0
0
NeGazirani
16. maj 2012. u 05.11
Ako si u mogućnosti da toliko platis sto da ne,Leone!
Moj pok. otac je uvek govorio:Pola veka provedes u cipelama i na duseku...nemoj na tim stvarima da stedis.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 05.12
LeaDiKaprio
varas se nije to nagomilanja osecaja krivice već suprotno, bar meni tako deluje vise je ono kurcenje mimo svih pravila i standarda..cuj u pola noćijedes u krevet, ne spava se dobro sa punim stomakom, zedan si po noći kiselina ovo ono..
drugo već sam jednom reko dole kod nas nema se za hleba a za frizure se uvek ima tako i za televizore nemaju ljudi da jedu a mora da bude plazma od 37-40„ ne mislim sad direktno na baxa, u FULL HD na nekoj kablovskoj koja jedva prenosi signal al važno je imati??? tako veliki tv ti treba ako je razdaljina vise od 4 metra od tacke gledanja ne ako si na 2 metra od tv.
primer svaba moj kolega covek koji ima par stanova koje iznajmljuje i platu da te boli glava kupio si tako veliki TV tek kad je izaso u penziju, kaže sad mogu da se i malo luksuziram a imam i vrmena za tv, disciplina celog zivota a i nepotrebno je imati zbog sat dva so gledaš na dan.
al ako pricamo ko kako spava onda se i vidi ko dobro a ko loše spava a vidi se ko kolko često prede u krevet ;)))
kriska valjda spomenu budjenje u osam, viked u devet, teror živi. nije nikog iteresovalo al ako spominje onda si covek stvara mišljenje i kometarise šta je to nenormalno na diskusiji?”
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 05.17
NeGazirani
16. мај 2012. у 05.11 Ako si u mogućnosti da toliko platis sto da ne,Leone!
Moj pok. otac je uvek govorio:Pola veka provedes u cipelama i na duseku...nemoj na tim stvarima da stedis.
>>>
bas to je poenta cipelu i dusek ću uvek da platim posteno jer u njima najvice provodimo vreme. mogu da uzmem Recaro sedista koja kostaju hilhade evra za 7 minuta do posla i 7 do kuce, pa jel sam ja lud?
al zato matraca na kojoj spavam u proseku 8 sati pa kostala kolko hoće za sedecih 7-10 godina.
+0 / -0
0
obicno
(.)
16. maj 2012. u 05.38
Pola veka provedes u cipelama i na duseku...nemoj na tim stvarima da stedis.
_____________________________________________________________________
I ja postujem ovu staru izreku, pogotovo onu prvu stavku: na cipelama ne stedim. Bili su stari ljudi mnogo mudri.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 05.54
ne znam šta da vam kažem... keva na zlatiboru kupi dusek od 100 eura i ispostavi se da je bolji od mog koji kosta 4x vise... u cemu je problem nemam pojma niti mi je sad to važno... moracu da kupim novi i ok... u simpu neću sigurno...
leone ako ćeš tako, moja snaja je kupila dusek od konjske dlake, kosta 7000 eura, kaže spavaju ko bebice...
jbg ja nemam ni tvojih 2000 ni njenih 7000...
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
16. maj 2012. u 05.58
Slazem se i ja da na udobnoj obuci i dobrom krevetu ne treba stedeti.
Jesam za to da se u kuci postuju određena pravila, naročito tamo gde ima dece, jer navike koje izneses iz roditeljskog doma ostaju za ceo zivot. ipak, nije strasno ako malo i odstupimo od strogih pravila, da bi sebi ugodili i uzivali.
Ja recimo ne volim laptopove, zgodnije mi je da sedim na udobnoj stolici ispred velikog monitora, dok moj muž nema sanse da za racunarom sedi vise od 10`. On se izvali na trosed, pa laptop na kolenima.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 06.01
a tek sto nemam potrebu da se nekom pravdam dokle god sam ja poreski obveznik države srbije i svoje pare sama zaradjujem...
zabole me...
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 06.05
Žena vana Crni petak koja trosi trotacke kao da ne postoji sutra. Blagi uzas.
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 06.12
www.tempur.com.au
Ova 'memory foam' je br.1 a sve ostalo je smuti pa prospi.
Šta je zdrav krevet?
Zdrav krevet mora da ima drvenu bazu da vazduh ispod slobodno cirkulise. Prostor ispod kreveta ne treba da je natrpan kutijama i sl. dzumbusom. Dusek, kao sto neko gore rece, mora da se menja na oko 5 godina. Potrebno ga je redovno rotirati dva puta mesecno: i po sirini i po duzini, svaki sledeći put novi polozaj.
Ovakav krevet je jedini higijenski ispravan. Prosto i jednostavno: drvena baza i dobar dusek. Plus dobar jastuk.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 06.14
ajde bre dosadna si i ti...
+0 / -0
0
bananas
(complicated mind)
16. maj 2012. u 06.19
Za tebe su zaduzeni precious i drztuz. Nisi mu valjda sredila ban? Sujeta je cudo...
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 06.26
tako je strukturalna...ovaj bananice :)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 06.34
leone ako ćeš tako, moja snaja je kupila dusek od konjske dlake, kosta 7000 eura, kaže spavaju ko bebice...
jbg ja nemam ni tvojih 2000 ni njenih 7000... .
>>>
nisam ja to reko, ja sam ga na akciji kupio pa upola kostao pratio sam mesecia znam da ih kad tad prodaju upola cene...
ja smatram da 400 u srbiji sto je jedna prosecna plata treba da se nadje bas dobra matraca...
+0 / -0
0
bananas
(complicated mind)
16. maj 2012. u 06.34
Crni petak ti je bolje stajao. Onda si bila faca.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 06.37
tako je strukturalna..
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 06.40
leone kada sam kupovala dusek, znala sam da treba da platim i da treba da traje 5 godina ali nisam mislila da će tako brzo da propadne... no dobro, boze moj...
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 06.47
Možda ste se ugojili a nije bio odredjene nosivosti? Sve se treba raspitati pre kupovine. Ti memory foam su zeznuti. Utones i ne možeš tako lako da se okrenes a još ako imaš tezinu, teško se iskobeljati iz rupe u toku noći
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 06.50
dusek po testovima i preporuci, koji sam ja kupio, piše da treba da se manja na 7-10 godina ovisno od tvoje tezine... moj je za tezinu od 75-100 a ja imam 80 znaci razlika je dal ja lezim ili neko od 100 kg a i ne znojim se ko neki gde im je krevet mokar ujutru, imam dusek koji dise i ima navlaka koja se pere znaci moj je eto oko 5 i ko nov je. ja ga okrecem cvakog meseca i dijagonalno ga vrtim a debljine je 18 cm imam federdaske ispod koji je bas dobar...7 zona...
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 06.55
Dusek mora da se vrti. Svi oni 'francuzi', sofe na razvlacenje, tzv. ensembles, duseci koji ne mogu da se okrecu, baze koje ne mogu da se ciste ispod i slično su jednostavno nezdravi. Feng shui lepo kaže da je važno da ispod kreveta struji vazduh i da je cisto. Čim ne možeš redovno da usisavas ispod ili imaš neki krs i lom, u tvoju sobu je do daljnjeg useljena negativna energija.
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
16. maj 2012. u 07.14
Ja mislim da ove žene koje spavaju odvojeno od muza (a vade se na bebu) su zapravo jako nesrecne zbog toga, pa onda lažu same sebe i sve nas okolo kako im je to divno jer konacno mogu da odmore.
E pa ja vam ništa ne vjerujem. Ako volite svoje muzeve, kako vam može biti svejedno da ne spavate u njegovom zagrljaju?
:P :P :P
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 07.19
vole one al i voleti je razlicito nekom je dovoljno i to drugim pak nije, neki vole samo glavom i razumom drugi i telom i srcem ;)
a treci i dusom ;))
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 07.22
Koji crni zagrljaj? Covek se nocu prevrne vise puta i kao da će ostati u jednom polozaju, malo sutra. A to sa bebama znaju samo oni koji su prošli kroz takve more. Deca su razlicita, postoje ona koja su teska na jelu, spavanju, kako se kome zalomi. Ako ljudi imaju problem sa mladuncetom i ne mogu da ga usrafe da spava, a uz to moraju da idu na posao i funkcionisu, negde pomaze da neko vreme promene spavalacke aranzmane. Znam primere na tu temu. Pa šta? Deca rastu i sve to prođe.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 07.23
to ti je isto ko sa keksom, svi se mi keksamo, nekom je dovoljan bez predigre i opustanja u zagrljaju, posle keksa okrecu se na drugu stranu i zaspe drugima pak ne, kompletan keks im je uz predigru i opustanje i zaspati u zagrljaju...
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 07.29
struktura vidi se da se razumes u zdavo spavanje...samo znam ja to i bez fenshu ne treba bukvalno svatiti „spavati u zagrljaju” naravno da se covek okrece al bar leci ili zaspati a kasnije kako kome neki se i probude zagrljeni...
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 07.35
a kasnije kako kome neki se i probude zagrljeni...
...ko sa kucetom a ko sa mackom...
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
16. maj 2012. u 07.40
Da mi posle *eksa okrene ledja i pobegne na metar od mene, ili ne daj boze da ode da spava u drugi krevet, osecala bih se kao poslednja dr*olja.
Sve zavisi od covekovog mentalnog sklopa. Ja sam mnogo emotivna i prija mi neznost i paznja osobe koju volim, pogotovo mi posle oonog, neznost posebno prija.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 07.47
to je sito ko onaj ko trci odma u kupatilo da ocoti tragove mogu da mi pricaju šta hoće al tu nešto ne stima...
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
16. maj 2012. u 08.00
Pa naravno da ne spavas cijelu noc u zagrljaju muza i u jednoj pozi. Pa ukocio bi se :)
Ali važno je da zaspes u zagrljaju. Da li on mene zagrli, ili ja njega, sasvim je nevažno, važno je da se pripijemo jedno uz drugo kao pijavice :)
A posle se prevrcemo do mile volje kako kome odgovara.
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 08.40
sve same bracne idile... svi utonu u san u zagrljaju supruznika... da,
zanimljivo... hoću reci svako ima neki svoj model... da li se krevet
deli sa sobom, sa kucetom, mackom, sa dva kuceta, sa muzem, sa
bebom, većim detetom... sve je to svejedno dok god covek može da
uhvati kvalitetan san...
ako covek nije naspavan onda... onda ne može ni da funkcionise kako
treba...
ne može na poslu da da svoj maksimum, ne može da ispuni zahteve porodice
jer je umoran i hronicno neispavan... to nije zdravo... i ima posledice koje nisu naivne... da, upravo tako...
i ja se slazem da su tamponi za usi super izum... za cas se usrafe i nema problema sa bukom... jedino ako u toku noćiispadne i otkotrlja se
u mrve i dlake nije ga zgodno naći... dok ga trazis možeš da se
rasanis a to je vrlo nezgodno... gluvo doba noćije cudno... mrak...
senke... udaljeni zvuci... tada smo sami sa sobom dok svi spavaju... a meni je svejedno... neka spava kako ko hoće... na kraju dana... covek je sam svoj najveci neprijatelj... do osam treba da se vecera a posle toga... posle toga treba biti milostiv prema svom organizmu...treba
ga odmoriti... da, odmoriti... da miruje do ujutro a ne da vari
kojekakve grickalice i slatke sokove... tako kažu doktori... i bilo je
na televiziji... da, pricali su na televiziji...
+0 / -0
0
precious
16. maj 2012. u 08.51
Šta je s tobom structura!man's se baksice! Dodju s nekih drugih diskusija samo da kvare!
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 08.51
s oprostenjem ja znam najmanje 3 para koji spavaju odvojeno...
jedna te ista prica, ne mogu da se odmore jedan od drugoga, sve im nešto smeta, a oni ko bumbari, nije ni cudo kako se nezdravo hrane i kasno jedu ne spavaju po celu noc jer im vari organiszam onda i najmanji sum cujes te ustajanja pa u WC i tako to...to što oni pojedu za veceru ja pojedem u dva dana...deluju mi ko hronicno umorni i nenaspavani...a vala malo i frustrirani izgleda fali i još po nešto ;)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 08.58
pa ti probaj da legnes između njih, možda se nešto promeni :)
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 08.59
ja isto znam neke parove koji spavaju odvojeno... tako je kada svi žive u minimalno (po naski) trosobnim stanovima... pa se ima mesta da se
separatise... jedino tako... jer, ko će da ode da spava u dnevnu sobu
na sofi pitam ja vas... odvojeno može da se spava samo ako je tu još
jedna soba...
razmišljam... muž i žena ako imaju jednu spavacu sobu i dvoje dece...
hmmm... svako dete ima po sobu i to su tri spavace sobe... plus dnevna... ovde na zapadu ako se kaže dvosoban stan ili kuca to znaci
dnevna soba (ili boravak) i još dve spavace sobe... trosobno je sa
tri spavace plus dnevna... znaci moraju imati 4 spavace sobe da bi se
luksuzirali sa razdvojenim spavanjem... upravo tako...hmmm...
a to sve znači da odvojeno spavati nije uopste lako... nije zbog
nedostatka prostora... to je bitan detalj morate se sloziti...
ja znam jedan par... imaju pet spavacih soba... njih cetvoro i kompjuter... svi imaju po sobu... i super funkcionisu... neko voli da
cita u krevetu do kasno... onom drugom smeta svetlo... ljudi se sa godinama menjaju... gube stare navike... prigrle nove... dobiju neke
neocekivane zelje... sudare se sa ocekivanjima koja... hmmm... ako
ih ne ispune donesu samo frustraciju... nezadovoljeni motivi... a
los san jako utice na ljude...
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 09.10
haha bax pa na šta ti ja licim
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
16. maj 2012. u 09.13
structura <<da li se krevet deli sa sobom, sa kucetom, mackom, sa dva kuceta, sa muzem, sa bebom, većim detetom... sve je to svejedno dok god covek može da uhvati kvalitetan san...>>
structura <<Da li se ja prcam sa muzem, Perom, Savom, Milom ili sa svom trojicom...sve je to svejedno dok god ja imam kvalitetan sex>>
Jesi li to mislila reci structura?
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 09.19
haha bax pa na šta ti ja licim
-----
na pomoć prijatelja :)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 09.22
aaah bax nisam ti ja od onih prijatelja...
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 09.22
ljudi su osecajni... pa sa svojim kucnim ljubimcima dele sto, sofu i
krevet... divno je cuti kako drago cetvoronogo biće ravnomerno dise...
a i prakticno je... zimi nam ne treba termofor... samo treba paziti
da ga se ne ugusi... to može biti opasno... ili ako nemorno spavamo pa
cimnemo ljubimca kolenom on se može prenuti i ujesti ili ogrebati...
iz dubokog sna ne valja naglo preci u iznenadno budjenje... tako kažu na tv doktori...
najbezbednije je ako ljubimac spava NA nama... onda nema mogućnosti da se ugusi jer nije ispod jorgana ili već kakvog drugog pokrivaca... da,
to je logicno, zar ne... meni jeste... a vi kako hocete... i oni...
kako već hoće neka se pokrivaju...
+0 / -0
0
precious
16. maj 2012. u 09.29
Ajde vise odyebaus! Nisi interesantna!
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 09.40
pozdravljam ljude koji su procitali Lord of the Rings (a pre toga
Hobita)... ljude koji su procitali... a posle gledali film... ljude
koji se secaju mape Mordora...
pozdravljam lepu ideju... izabrati nik koji podseca na LOTR... na
genija Tolkina... genija... da... vizionara... upravo tako...
preciousss...
http://www.youtube.com/watch?v=Gk4Ntcq5uNg
+0 / -0
0
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
16. maj 2012. u 09.40
Коме се спава одвојено нека напусти душек ноншарлантно.:-)
Ја свој темпурпедик не остављам ни под разно.
Моји родитељи спавају одвојено већ годинама, у посебним собама. Тата је остао у спаваћој, ваљда сам ја на њега хаха.
Ма мама изводи бијесне глисте, искрено.
А од овог млађег свијета, ја не знам никога да спава одојено.
+0 / -0
0
struktura
(Bene Gesserit)
16. maj 2012. u 09.46
pre nego odem... da podvucem... spavali bi mnogi odvojeno makar tu i tamo... ono... da internetisu iz kreveta na miru... ili da slusaju muziku do kasno... čitaju... suskaju... ali... nemaju ekstra sobu za to a dnevna nije neko rešenje... krevet je krevet... sofa na izvlacenje nikada neće biti krevet već gnjavaza za kicmu... ništa lepse nema nego kada se potrbusi na sred kreveta... onog kreveta 163x200... ostalo su prazne price... samo prazne price...
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 10.17
do 30 ne, znam par njih, emancipacija čini svoje ;)))
sobzirom da 2/3 žena keks igra samo sporednu i nebitnu ulogu u zivotu ne cudi me da sve cesce spavaju odvojeno.
+0 / -0
0
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
16. maj 2012. u 10.23
А, нема то везе са сексом. Своју страну кревета и свој јастук не дам! И не напуштамммм! :-)
Није ваљда да цијените собу и кревет само због секса? :-))
Ихх, колико има других мјеста за, мислим, то!
:-)
+0 / -0
0
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
16. maj 2012. u 10.26
Да вас питам, када имате госте на ноћењу а немате собу за госте, гдје спавају?
Уступите ли им вашу брачну собу, рецимо да је брачни пар у питању или...гдје их, овај, паркирате током ноћи-двије-три:-)
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 10.26
ne al se 90% desava u spavacoj tako da je nezamarujuci podatak.
a ako joj nije bitan keks sumnajm da će umorna da visi na jednu nogu pod tusem ;)
+0 / -0
0
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
16. maj 2012. u 10.28
блесав си :-)))
Ако је преуморна за једну ногару, онда јој нема друге него на све четири. :-)))
+0 / -0
0
ahha
(nemam)
16. maj 2012. u 10.31
Nema univerzalnih pravila, kako svaki par želi.
Presladak komentar postavljacice teme„ kako da spavam kada nemam rame svog muza”
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 10.33
;))))
tako nešto a sto komodnije i lenjive onda se prepuste ko zabe na ledja ;)))
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
16. maj 2012. u 10.44
Ja mislim da bi se ja i moj muž nekako otudjili jedno od drugog ako bi spavali u odvojenim sobama.
Za mene nema vece prisnosti nego spavati zajedno u istom krevetu.
To sto kazete da vecina ljudi koji su dugo u braku spava razdvojeno meni je zaista cudno od kud vam te informacije.
Moji roditelji (66 i 71 godina) spavaju zajedno u svom bracnom krevetu. Pa moji otac i majka kad su negde u gostima i promene krevet po celu noc ne mogu da zaspe. Navika je cudo.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
16. maj 2012. u 10.56
kriska
ja sam ko dete izbegavao da spavam kod nekih durgara u sustini sam to jedino radio ako su imali bas dobre krevete i kad sam u goste iso gledao da ako je vise od noćiodsednem u hotel. ja sam ko prebijen kad promenim krevet ne mogu da zaspim.
ne znam za druge, odkud meni? ma pricaju ljudi sami od sebe a komsiluk i sa kime se družiš znaš valjda ko odvojeno spava ko ne.
kažem uvek iste price ili pricaju da ne mogu od drugog da spavaju ili nestgo u fazonu ma ja zaspim gde stignem te na kauc te u deciju, onda znaš gde deca spavaju sa majkom u krevet ;)))
mislim da su srbi tu genijalci po tom pitanju ;)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 11.01
ne spavam ni ja kriska dobro kad promenim krevet... a što se tiče gostiju ustupim im trosed na razvlacenje...
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
16. maj 2012. u 11.07
Gosti idu u gostinjsku sobu. Svoj krevet ne ustupam nikom.
Jbt, kakav mentalni sklop ljudi ovdje. Svadjali bi se i zbog razlicitih navika drugih ljudi oko spavanja.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 11.14
gde je bre politicka korektnost i postovanje razlicitosti :))
+0 / -0
0
w3__
(Necu)
16. maj 2012. u 11.18
Skuceni smo, skuceni. :)
+0 / -0
0
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
16. maj 2012. u 11.31
Ja legnem na jedno mesto a probudim se na drugo:) Sto kaže moj muž ne može ujutru da me pronadje.Obično se budim ili mi je vruce ili sam gladna, pa kad sidjem da ruckam, mrzi me da se penjem i prilegnem u dnevnu sobu, a nekad zaglavim i u suterenu.
Moj muž , kao i Temijeva Zelja zraci neku tolptu,kao da spavam pored „smederevca”, još kad pocne da pucketa -hrci ,milina Bozja:)
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
16. maj 2012. u 12.04
Tako vam je to kad imate velike kuce i stanove na po 2-3 nivoa, pa mozete da se sirite u komociji :)
Ja ovde u Minhenu imam skroman stan (dnevna, spavaca i jedna mala soba za cerku kad nam dodje), ne treba nam vise.
Ovde su stanovi mnogo skupi, ne pada mi napamet da placam stan po nekoliko hiljada evra mesecno.
Svoj novac gledam da sto je moguće vise ulazem u Srbiji, tamo nameravam da provedem ostatak zivota.
Najsladje mi je bilo kad sam se udala, spavali smo na jednom tesnom kaucu. hoćeš - nećeš mora da se priljubi telo uz telo, nemas kud. :)
+0 / -0
0
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
16. maj 2012. u 12.07
Kriska, kod mene rata za kucu je ista kao i kad bih iznajmila stan.
Iznenadila sam se kad mi je jedan drug koji živi u Zenevi reko da placa stan 2000 svajcarca.
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
16. maj 2012. u 12.11
Joj kad pocnu ovi sto su digli dozivotne kredite da pametuju.
Nemam snage da pišem debatu na temu „kredit za kucu”. Otisli bi mi zivci a tutucima ništa ne bih dokazala.
Evo ovde u Beogradu cupaju kose svi koji su digli kredite prije 5-6 godina ono kad je bila euforija. Skocile im kamate 25% a dinar pada...a plate u dinarima, a rate u eurima.
+0 / -0
0
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
16. maj 2012. u 12.23
A ja sto mrzim kad neko gura nos u tudji novcanik i prica neke stavri napamet, a na to još i generalizuje stvari:)))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 12.41
dobro eferalgan ne možeš da poredis naše stambene kredite sa zapadnim... kod nas nisu normalni i deru ti kozu sa ledja sa kamatama a na zapadu je stambeni kredit najnormalnija stvar...
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
16. maj 2012. u 12.57
Razumem te Mama, i ja bih ovde u Nemackoj kupila stan ili kucu da imam malu decu, koja se ovde skoluju i žive.
Nas dvoje smo sami, stan nam ovde sluzi samo koliko da prenocimo i da imamo elementarne uslove za zivot.
Ja se u Minhenu osecam kao turista :)
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
16. maj 2012. u 13.14
Da, samo sto u Srbiji rigas za stan od 50 000 evra...a u americi i Kanadi za istu kvadraturu rigas 250 000...300 000...400 000 dolara zavisno od lokacije.
A ti stanovi su ili od drveta ili od slame :))))) posto je tamo beton misaona imenica.
Ne daj boze ostanes bez posla...ne platis jednu ratu, odnese ti država sve,ko te pita.
Najpametniji su nasi gastarbajteri koji pristekaju lovu na zapadu, a onda dodju pa kupuju nekretnine na našim prostorima.
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
16. maj 2012. u 13.54
Šta znaci „rigas” nikad nisam čula tu reč?
Cena stanova u Minhenu je skoro ista kao i u Beogradu, a kolike su Nemacke plate, a koliko Srpske!?
Još u Srbiji pri kupovini stana imaš veliku sansu da ostanes i bez para i bez stana.
Moji prijatelji su pre dve godine kupili stan u Beogradu, koji je još nekom prodat. Još uvek se sude, nije im još ni na vidiku ni stan koji su kupili, ni povracaj novca.
Takve prevare u sređenimzakonskim državama su nepojmljive.
+0 / -0
0
obicno
(.)
16. maj 2012. u 14.47
Najpametniji su nasi gastarbajteri koji pristekaju lovu na zapadu, a onda dodju pa kupuju nekretnine na našim prostorima.
_____________________________________________________________________
Ne bih sad da polemisem, ali ova vrsta „gastarbeitera” sigurno ne spadaju u najpametnnije, čak šta vise... Mnogi se nikada ne naspavaju u tim kucama i na tim dusecima (u našim krajevima) ni jednu godinu a kamo li duzinu vijeka jednog madraca.
Zivot traje od rođenja pa do groba a ne planira se neki zivot tamo negdje i tamo nekada, koji samo rijetki dozive i prozive, a i oni vrlo kratko, kako su zeljeli i planirali.
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
16. maj 2012. u 16.11
Pa ne kupuje se nekretnina da se spava na madracu, nego da se od nje ima neka korist (rentiranje recimo) a i to je novac.
Moj bivši gazda živi u Londonu, poslednjih 10 godina se bavi kupovinom stanova po Crnoj Gori. Prvo su mu roditelji umrli, pa je taj stan izdao a od kirije placao kredit za drugi stan. Treci stan je uzeo on na kredit pa ga izdao i od one kirije placao kredit za četvrti stan.
Covjek se bavi kupovinom i izdavanjem i do sada već ima 4 otplacena stana na svoje ime i još ko zna koliko stanova pod kirijom. Živi u Londonu...boli ga uvo, dodje 2x godisnje da izvidi situaciju i vrati se.
Sve će to jednog dana ostati njegovoj djeci (ima ih troje) a i sredice se za pod stare dane.
A u Londonu živi u običnom stanu i placa kiriju kao i svi drugi smrtnici :))))
+0 / -0
0
obicno
(.)
16. maj 2012. u 17.00
Izdavanje stana: isprobala, nasankala se i nikad vise. Stan prodala!
Još sam dobro prošla, znam ljude koji nisu mogli ni prodati a da prije toga nisu debelu svotu novca za renoviranje ulozili. O nemogućnosti otkazivanja podstanara nasilnika ili nasilnim useljenjima da i ne govorim.
Ne bih nešto da izigravam Vajat Erpa u Tumbstonu. Ko voli nek izvoli.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 17.23
a kad se ja samo setim na šta je nas stan licio posle 10 godina izdavanja... još je ona bila doktorka a stan sav strokav i prljav...
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
16. maj 2012. u 17.24
Covjek se bavi kupovinom i izdavanjem i do sada već ima 4 otplacena stana na svoje ime i još ko zna koliko stanova pod kirijom. Živi u Londonu...boli ga uvo, dodje 2x godisnje da izvidi situaciju i vrati se.
------
ovo na zapadu nije moguće
samo da ti kažem draga moja. mislim nasi smo pa ako si se ovde provarila da ti se drugde ljudi ne smiju.
Kredit kada uzmes je otprilike 25-30 godina.
Placanje komunalija, kredita i glavnice je tako fino regulisana stvar da uslovi zivota na Zapadu pa skoro poklapaju rente i te troskove.
Otprilike ako ti ostane 200 dolara nakon tvojih 'obaveza' udaraj se nogom u dupe
Dakle 4 stana i neka mu ostane na svakom po 200 je 800 dolara sto njemu nije dovoljno da jede i živi
Ako hoćeš na Zapad da zaradjujes rentanjem onda zgrada sa desetinama stanova i puno zivaca ILI
DA ISKESIRS STANOE PA IZDAJES
za tvoju infrmaciju 1/1 stan u Torontu od recimo 300,00-400,000 dake OTPLACEN
tvoji troskovi mesecni
600-1200 zavisno od zgrade ODržavANJE
Struja 150
Taksa na Imovinu 200-350
dakle da bi imao Kondo na Zapadu recimo u Torontu JEDAN KROZ JEDAN treba ti takođe SVAKI MESEC od 1000- 1800 da izgrcas
Amožeš rentati od 1200-2000 stanove od 300,000- 400,000
pa ti vidi
+0 / -0
0
obicno
(.)
16. maj 2012. u 17.28
Pa je li ti nisi procitao da je tu riječ o Crnogorcima, kod njih sve može a prstom da na mrdnes
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
16. maj 2012. u 17.31
mislim da ti nju nisi razumeo, ona kaže da njen bivši gazda kupuje stanove u crnoj gori a ne na zapadu...
u cg on nema te troskove...
+0 / -0
0
MAKPO
(uljar)
16. maj 2012. u 18.41
Kad je neka druga žena u krevetu sa mnom, onda moja žena spava na kaucu il' u drugoj sobi.
;o)
Pozdrav
+1 / -0
+1
JV
(...)
16. maj 2012. u 20.48
mislim da ti nju nisi razumeo, ona kaže da njen bivši gazda kupuje stanove u crnoj gori a ne na zapadu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ko bre nije razumeo?! ON! Taj bre ne mora ni da procita a već je sve razumeo...:))
+0 / -0
0
temudjin
(osvajac)
16. maj 2012. u 21.43
Ma naravno...eto ja nisam razumeo...
Biće ipak da vi niste razumele
Elem
da vam tako pametnim objasnim
Drugarica efferalgan(volim kokoske), nije samo ispricala pricu o svom 'poznaniku' Crnogorcu nego tu pricu PREDLAZE. Pa ako pazljivije čitaš onda vidis da umesto srpske reci 'izdavanje' odma u startu stavlja „rentiranje',.što se apriorje odnosi onda na nas koji smo na zapadu
E sada,.. ja njoj u startu kažem da mi na zapadu to ne možemo da radimo kao njen drug u CG,.a garant i on ne bi mogao da nema tesku vezu nekakvu u Banci u Cg jer valjda tamo dize kredite
”
+0 / -0
0
MAKPO
(uljar)
16. maj 2012. u 21.59
Ako taj CG to tako čini (oni nikada ne rade jel da), onda to nisu crnogorska 'posla'. Mora da se poenglezio ;o)
Pozdrav
+0 / -0
0
efferalgan
(volim kokoske)
17. maj 2012. u 05.56
temudjine prvo čitaj tekst pa onda kkomentarisi...eto ti si se prosuo a ne ja.
A kao drugo, argument izdavanje-rentiranje ti je ravan vicu. Puknuce mi prostata od smijeha :))))
+0 / -0
0
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
17. maj 2012. u 06.16
I ja sam imala neprijatno iskustvo sa podstanarima, koje smo primili u stan koji nam je ostao posle smrti moje svekrve.
Taj stan smo prodali i kupili smo lokal (poslovni prostor) koji izdajemo.
Onda smo kupili još jedan lokal i sad planiramo još jedan da kupimo. Izdavanje lokala se dosta isplati i nemas brige da će ga zakupac demolirati.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
17. maj 2012. u 07.26
u pravu si jelo... i ja budala što se trudim... :)
+0 / -0
0
maslacakk
(cvet)
17. maj 2012. u 12.23
Izdavanje stanova je velika lutrija.
Kao zamislis neki plan, profit a onda sve pare potrosis u renoviranje istog i placanje zaostalih racuna. Ima slučajeva da stanari u toku noćiisele,ostave kljuc pod brisac i hrpu racuna.
Sumnjam da taj u CG može to da radi da nema nekog da trckara i obilazi stanove, jer drugacije se ne može.
+0 / -0
0
masha_mali
(svastanesto)
17. maj 2012. u 14.58
Mi smo kao par #2. Kao da si nas opisala. :)
+0 / -0
0
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
18. maj 2012. u 13.00
Brate meni nikako nije jasno :
-U Kanadi i Americi zabulis se u kredite i cupas kosu za drvene i slamnate kuce.
-U Begradu ( Srbiji) „rigas” i udavi te kamata za stanove.
E, jedino u Crnj Gori cveta biznis.Isplatljiva je kupovina stanova.
Može li neko da mi objasni kako to tamo cvetaju ruze:)))
+0 / -0
0
polako_bolan
19. maj 2012. u 21.01
to samo Srbijanci raznisljaju da dignu pare preko noći))
zašto vam je doope toliko zinulo za novac?
2012-ta je godina, razmislite koliko još mjeseci zivota imate:)
ova kriza će obezvrijediti zlato i dijamante, a vi se zamlacujete glupostima, umjesto da se opustite i živite normalan familijaran zivot
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
21. maj 2012. u 05.15
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)16. мај 2012. у 13.54
Cena stanova u Minhenu je skoro ista kao i u Beogradu, a kolike su Nemacke plate, a koliko Srpske!?
>>>
Bavis se dezimformacijama, nikad pa ni tad neće da bude.
Ako uzmemo u obzir da svaki grad ima onaj centar grada sto ga zovu i City Ring onda je u minhenu sigurno i 5 puta skuplji stan nego u begradu.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
21. maj 2012. u 05.26
obično
(.)16. мај 2012. у 17.00Izdavanje stana: isprobala, nasankala se i nikad vise. Stan prodala!
Još sam dobro prošla, znam ljude koji nisu mogli ni prodati a da prije toga nisu debelu svotu novca za renoviranje ulozili. O nemogućnosti otkazivanja podstanara nasilnika ili nasilnim useljenjima da i ne govorim.
Ne bih nešto da izigravam Vajat Erpa u Tumbstonu. Ko voli nek izvoli.
.
baxuz
(φεμμινα™)16. мај 2012. у 17.23a kad se ja samo setim na šta je nas stan licio posle 10 godina izdavanja... još je ona bila doktorka a stan sav strokav i prljav... .
>>>
ja se uvek pitam koga ljudi poznaju ili kome izdaju stanove...
secam se kad smo se uselili pre 20 g stanovali neki doktori u stanu pre nas, to ko svinjac a doktori...no moralo je tako jer je stan od firme bio..
kad izdajes stanove prvo nazoves starog izdavalaca pa se raspitas, ako nisu stanovali negde pre toga gde možeš da se raspitas uzmes im dobru kauciju pa renoviras od toga ako mora.
neke price ovde kako treba izdavati stanove a stanovati pod kirijom su smesne ili si lovator pa izdajes stanove a imaš kucu ili si kupis stan iplatis ga pa kupis još jedan i izdajes dalje kako bi taj nasledio deci, obrnuto je vise no glupo jer šta će ti stan u valsnistvu kad umres.
+0 / -0
0
Leon01
(ekonomista)
21. maj 2012. u 06.00
to samo Srbijanci raznisljaju da dignu pare preko noći))
zašto vam je doope toliko zinulo za novac?
>>>
oce to kod nas ;))
neki spominju da se uzeli krediti u srbiji u evrima a imaš državu koja ima dinar ? oce to kad ne mislis glavom...
Kupovina jednog stana i izdavanje istog je investicija za buducnos, pokrijes troskove kredita ako nešto ostane dobro... ko misli da će od toga da se opari ima pogresnu racunicu.
+0 / -0
0
labudica
(EKV)
26. maj 2012. u 05.58
svo vrijeme smo spavali spojeni jedno s drugim, al sad su pocele prave vrucine pa ako ga samo pipnem osjetim toplinu koja je i od vrucine pa ono nije ugodno i onda nekako se suzdržimo da se ne diramo.
Al ipak ujutro u četiri sata vidim ja on mene zagrlio dusa moja, malo je hladnije ujutro
+0 / -0
0
MissMontreal
24. jun 2012. u 06.41
upalo mi je par detalja u oci na koje sam se zgrozila ali ona sto jede plazma keks u krevetu i onda neopranih zuba zaspi a pas joj za to vreme lize mrve s krevete i noge je ubedljivo najgora.
bljak!
Looking for Oil Diffuser Necklaces Sterling Silver?
Life Press
Hipnoterapija za podizanje samopouzdanja
Najvažnije prehrambene navike
Lekovita svojstva kikiriki putera
Mali znatiželjni pingvin
Fenomenalni trikovi sa aluminijumskom folijom
Suvi miks za palačinke i vafle
Izaberite državu:
Australija
Austrija
Bosna i Hercegovina
Crna Gora
Evropska Unija
Francuska
Holandija
Hrvatska
Kanada
Nemačka
Sjedinjene Američke Države (SAD)
Srbija
Švajcarska
Švedska
Velika Britanija
Latinica |
Ћирилица
|
English
© Trend Builder Inc. i saradnici. Sva prava zadržana.
Terms of use
-
Privacy policy
-
Marketing
.