Diskusije : Berza

 Komentar
Cuu - rezultati laboratorije
karabaya
(zabusavam)
15. novembar 2011. u 16.33
Ajde da pomjerimo na vrh ako nema niko ništa protiv?

Danas su dosli rezultati za dvije busotine i izgledaju ovako:
Highlights:•Diamond drill hole (DDH) CF411-2011 located 140 metres (m) north of DDH CF410B-2011, intersected 0.49% copper, 0.30 g/t gold, 0.04% molybdenum and 2.43 g/t silver (0.91% copper equivalent (CuEq)) over an interval of 387.8m starting at a core length of 287.0m.
•The 387.8m interval in DDH CF411-2011 is included in a 590.4m interval that averaged 0.39% copper, 0.25 g/t gold, 0.031% molybdenum and 2.06 g/t silver (0.73% CuEq). This drill hole stopped in 0.72% CuEq mineralization at a vertical depth of 615m below surface.
•DDH CF412B-2011 located 50m south and 75m east of DDH CF402-2010, intersected 0.48% copper, 0.27 g/t gold, 0.038% molybdenum and 3.61 g/t silver (0.89% CuEq) over an interval of 145.2m starting at a core length of 106.58m.
•The 145.2m interval in DDH CF412B-2011 is included in a 529.5m interval that averaged 0.38% copper, 0.28 g/t gold, 0.023% molybdenum and 2.30 g/t silver (0.70% CuEq) over a core interval of 529.5m from 106.58m to the end of the hole. This drill hole stopped in 0.45% CuEq mineralization at a vertical depth of 670m below surface,
•The interval from 6.58m to 106.58m in DDH CF412B-2011 averaged 0.33% CuEq as expected from the morphology of the deposit. and
•The mineralized intervals in both DDH CF411-2011 and CF412B-2011 are open at depth, to the east and to the west.

Znaci sve kako smo ocekivali i kako smo se nadali da će biti.
Ocekivali smo da mineralizacija raste sa dubinom što se i ostvarilo, a nadali smo se dobroj mineralizaciji što se takođe ostvarilo. Rekao bih da smo ozbiljno povecali tonazu kao i kvalitet.

Naročito mi pada u oci Elmerova opaska „as expected” sto je po meni poruka TCK-u da znamo tačno šta imamo i bez busenja (Titan IP) i da ne racunaju da ćemo se predati bez borbe.

Takođe lijepo iznenadjenje je srebro, ima ga znatno vise nego smo do sada racunali a sto će se i te kako odraziti na cijenu.

Lijepe vijesti a rekao bih da još bolje pristizu.

Long & strong, imacemo izgleda lijep Bozic :)
karabaya
(zabusavam)
16. novembar 2011. u 10.31
Maximization of Value of 50%-owned Galore Creek Project

In addition to the spin-out of NovaCopper, the Board of NovaGold has re-iterated its objective to unlock the value of NovaGold's copper assets in order to focus on the Company's flagship Donlin Gold project (please refer to the Press Release dated July 28, 2011). To that end, the Board of NovaGold has decided to explore opportunities to sell all or part of NovaGold's 50% share of the Galore Creek project („Galore Creek”) located in northwestern British Columbia. Galore Creek is one of the largest known undeveloped copper projects in the world and is located in a first-tier mining jurisdiction. If put into production as contemplated in the recently completed Prefeasibility Study, the Galore Creek mine would be the fourth largest copper mine in North America and the largest in Canada (based on current production figures from industry sources).

------------------------------------

Interesantna vijest mada ocekivana o cemu smo već pisali. Dakle komsije ne vide perspektivu jer su troskovi otvaranja porasli enormno. Ne vjerujem da će se iko drugi javiti i ocekujem da bi TCK mogao da otkupi tuh 50% i postane jedini vlasnik. Sad see samo mi cekamo i ako se potvrdi negativna cijena kostanja, TCK bi mogao da objedini oba nalazista i otvori dva rudnika. Novcem iz Shaft Creeka bi finansirao izgradnju Galora a kad se pokriju troskovi Galore bi mogao biti zlatna koka i TCK bi stao rame uz rame sa Freeportom što se bakra tiče. Ne zaboravimo da Galore ima u prosjeku bolju mineralizaciju od nas samo ga ubise troskovi izgradnje brane i tunela s cime mi nemamo problema.

Vrlo interesantan rasplet...
SME
(vernik)
16. novembar 2011. u 22.16
Kao da nam diskusija polako umire, nema interesovanja :(
Nešto kao i kompletna berza, svi su zbunjeni i cekaju neki rasplet.
Čujem danas kako savetuju da se ipak pare uloze u seniore tj. rudnike zlata dok se ne rese problemi u Evropi ... ja ipak ostajem uz neseg juniora !

Poslao sam (prvi put) jedan email u CUU ali sam dobio „diplomatski” odgovor u kojem se jedino izdvaja to da će se u multimionskom projektu uraditi sve precizno a da izvestaji kasne zbog velicine projekta.

Sve mi nešto mirise kao da je tu već postignut neki dogovor sa Teck ali mi možemo samo da cekamo i kao sto sam već dosta puta rekao, oni su sami ulozili dosta tako da moramo verovati da će uraditi najbolje sto mogu zbog samih sebe.
SME
(vernik)
17. novembar 2011. u 16.20
Još dva miliona PP !
Karabaya, šta kažeš sad na ovo ?
SME
(vernik)
17. novembar 2011. u 16.22
Ako može i komentar na ovo sa AC:

Key information in the News Release: „on a MINIMUM 120,000TPD open pit mine and is expected to be completed the fourth quarter of 2011”

Looks like Elmer wants us to know the production we should expect. Finally some positive outlook in the NR.
karabaya
(zabusavam)
18. novembar 2011. u 11.44
Ne znam zašto će se upotri...iti ovih novih 2 miliona ali vidim da se ne stede pare... možda nova kupovina zemlje ili nova busotina? U svakom slučaju ine dvije karte objavljene na CUU sajtu izgledaju jako dobro i pokazuju dva Scahft Creek-a.

Elmer sve čini da izvuce sto vise, da cijela operacija bude sto isplativija cime bi dao Ernestu municije za pregovore sa TCK-om. Znam da su pregovori već u toku :).
Da operacija će biti najmanje 120.000 t dnevno a možda i vise ako algoritam da pozitivan rezultat. Možda će se ići i na 180.000 u prvih nekoliko godina.
SME
(vernik)
18. novembar 2011. u 20.28
Znaš da su pregovori već u toku ?!
Kako to znaš ? Ako nije tajna .
karabaya
(zabusavam)
19. novembar 2011. u 11.02
Pa imam i ja svoje izvore informacija a ne samo narod sa bordova. :)
Ne mogu ti reci ko je i odakle ali si mogao skontati još u martu kad sam objavio ovde na diskusiji da dolazi i treci drill a zvanicno se to saznalo tek polovinom maja.

Sve je pod kontrolom.

Izgleda da će biti spinco... SC ide za pare a CUU ostaje da radi i dalje razvija Mike, ES, GK i Mess Creek zone. Ovo nije potvrdjeno 100% pa uzmi s rezervom ali se o tome pregovara kao i o cijeni.

Najbolja stvar koja bi nam se mogla desiti ovih dana je da TCK otkupi 50% Galore od NG. Mogli bi to dobiti za jeftino jer je NG u velikim problemima. Galore je za njih mrtav, za njega nemaju para, u Argentini nisu ništa bitno nasli niti napravili i ostao im je samo Donlin Creek na Aljasci koji je pod debelim znakom pitanja zbog environmental issues.
Uostalom pisali smo o tome još početkom godine.
SME
(vernik)
19. novembar 2011. u 17.44
Da ti iskreno kažem i meni se par puta pojavila takva kombinacija u mislima. Razlog za takvu kombinaciju je to što oni i dalje buse i ne cekaju rezultate, a pripremaju FS za 4.Quoter ?! Kako uopste možeš napraviti neki plan sa konacnim rezultatima ako nemas sve informacije ?! Koliko sam čuo, Teck i ne trazi sve precizno, ali za SC i onako imaju dovoljno dokaza, tako da sve to ide u prilog ovoj prici.

Kako ti vidis ( ili znaš ) rasplet takve kombinacije ?
Kao prvo - gde smo mi u toj kombinaciji ?
Recimo da nas isplate 100% za SC , šta će Teck uraditi, moraju platiti troskove ( x 4) dosadasnjih ispitivanja (koje bi Fox mogao uoptrebiti za daljne troskove na novim lokacijama) ali kako će NAS da plati posto CUU i sve akcije i dalje postoje.

Kao drugo pitanje - ko je vlasnik ostalih lokacija, znam da si pisao o tome ali sam nekako preskakao takve informacije, a evo sad me interesuje a ne znam.

I još jedno pitanje u vezi tvog komentara - kakve veze to ima sa nama ako Teck kupi 50 % od Galore ?

goldmz23
19. novembar 2011. u 18.54
zdravo ekipa CUUa

i mene zanima to što SME pita odnosno;

koja kombinacia događaja, bi se trebala desiti da stock CUU padne u nepovrat, da vi i ja kao moguči buduči investitor izgubimo pare?

Ako ja kao moguči buduči investitor uložim pare u CUU, šta se dešava ako netko preuzme firmu CUU 50% ili 100% i ostale moguče kombinacie?

pozdrav

SME
(vernik)
19. novembar 2011. u 21.16
Veceras sam slobodan i imam vremena za ovo. Dok cekamo Karabayu da odgovori, na neka pitanja ti mogu i ja odgovoriti posto imamo isto mišljenje i informacije.

Ako imaš vremena da cekas rasplet ove price onda su sanse da izgubis pare jako male. Procitaj nešto malo sa njihovog sajta jer ocigledno je da ti nisu poznati detalji ugovora Copperfoxa i Teck kompanije koja je vlasnik tog dela planine.

CUU je firma koja se bavi istrazivanjem i tako su na Shaft Creek-u, koji je vlasnistvo Teck kompanije, pronasli bakar. SC će sigurno biti na prodaju jer CUU se ne bavi kopanjem rude ali Teck ima prvi pravo da bira ( pod odredjenim uslovima, procitaj na njihovom sajtu) dali će da to odkupi ili ne.

CUU je u zavrsnoj fazi konacnog plana i posle toga SC ide na prodaju. Kada prodaju, onda bi i mi trebalo da nešto zaradimo:)
To je onako skracena prica. Ja verujem u ovu pricu i već dve godine cekam na ovo šta treba da se desi uskoro ali sam strpljiv i imam vremena da cekam koliko treba.

Nadam se da sam ti barem delimicno odgovorio na tvoje pitanje.
Kipe
(inzinjer)
20. novembar 2011. u 01.26
Po mom mišljenju, najbolje za CUU u vezi raspleta sa TCK-om,
je da CUU nepristane da TCK osim 75%, otkupi i preostali dio od SC, posto je isti zaista velik i još nedovoljno istazen, na kojem verovatno ima još terena za visokom mineralizacijom.

Dobra stvar za CUU, je i ta da CUU ima 100 % u vlasnistvu još lokacija koje u buducnosti treba ispitat.

Ohrabrujuce je i to, da je CUU rezervirao skladisnji protor u najblizoj luci, iz čega se da zakljuciti da u CUU-u i TCK imaju planove za skoru eksploataciju rudnika.
karabaya
(zabusavam)
20. novembar 2011. u 12.14
Nemam vremena da odgovorim na sva pitanja ali evo SME je dao neke odgovore.
Interesantna je veza Galore Creek-a i nas pa posto ja imam teoriju, ali ovo je samo moja teorija, pa evo i da objasnim zašto bi to nama islo u prilog.
Ako TCK preuzme drugih 50% Galore i postane 100% vlasnik to će znaciti dvije stvari:
a. TCK ide da postane svjetski igrac bakra i vjeruje u Galore cije otvaranje će kostati enormne kolicine novca.
b. Ako krenu na Galore onda je sigurno i da moraju ići prvo na nas jer SC je mnogo isplativiji i jeftiniji za eksploataciju. Još prošle godine sam pisao da po mojim nekim kalkulacijama bez SC-a nema i neće biti ni Galore Creeka. Znaci TCK bi uzeo SC da finansira izgradnju i pustanje u produkciju Galore u kom slučaju bi tako objedinjeni postali najveci rudnik bakra na svijetu sa dnevnim iskopom od preko 200.000 t rude i zivotnim vijekom od najmanje 45 godina.

Iz ovoga slijedi da ih Ernesto drzi za... zna se već šta, i može po potrebi da zavrce :). TCK nema izbora, a jasno je po svim predvidjanjima da će u narednih 10 i vise godina biti nestasica bakra i morace da ponudi cijenu kojom bi Ernesto bio zadovoljan.

O opciji da TCK odustane od nas odn. da digne ruke neću ni da razmišljam jer je previse dobro da bi se ostvarilo... mi bismo u tom slučaju prodali sve za cijenu od najmanje nekih 17$.

Pošto mi nismo imali vremena da izbusimo sve ali smo sve pokrili sa TitanIP i imamo cistu sliku, pretpostavljam da će Ernesto i Elmer u pregovorima insistirati na tome da su rezultati Titan IP 100% podudarni rezultatima busenja te da se moraju uzeti kAO i da je buseno. Ako to uspiju da ostvare sve dalje će biti lako i slika će se sama sloziti.
A ako Ernesto ne bude zadovoljan ponudom onda će se TCK-u ukazati najgori mogući scenario a to je da mu 25% SC-a otkupi Freeport, BHP Billiton ili Rio Tinto koji će da budu operatori SC-a do otvaranja a imace u 100% vlasnistvu i sve okolne parcele koje mi sad imamo - Mike, ES, GK i Mess Creek. Em sto će TCK morati da ih gleda okolo em će morati da ima placa do zadnjeg dolara da oni otvore rudnik.
Don Lindsay nema puno izbora rekao bih :)
SME
(vernik)
21. novembar 2011. u 10.02
Kipe,
Ako bi Teck kupio i naših 25% to bi bilo brze i lakse za nas ali realno gledajuci mi možemo da trazimo drugog kupca za naših 25% odvojeno od Teck. To je i Karabaya napisao, čak i imena potencijalnih firmi. Mislim da bi vise dobili od „kineza” ili nekog drugog nego od Teck, jer bi nam oni (Teck) smanjili cenu jer bi se radilo kao o „whole package deal” a ovako bi možda mogli dovuci i nekog novog potencijalnog kupca za ostala nalazista.

Karabaya, interesantno razmišljas u vezi Galore Creek-a i ima smisla sve sto si napisao ali mislim da Teck nema razloga da zuri sa njima i da trosi pare na njih. Nas SC je velik, verovatno ćemo imati još toga da im ponudimo i oni bi se obezbedili za neki duzi period i bez ogromnog ulaganja u GC. Mislim da će se oni radje bolje pozabaviti sa nama da dabiju ova druga nalazista koja su tu u blizini i tako zavrsiti posao, a GC može još da ceka, sad je na losem glasu i nebi trebalo biti nekog velikog interesovanja za njih.

Za Titan snimke is potpuno u pravu, nije Elmer dzaba pominjao na onoj konferenciji da se Titan snimci slazu 100% sa rezultatima busenja, to je jako mudar potez jer ih stavljamo pred svrsen cin da moraju da nam poveruju i bez ostalih troskova i vremena potrebnog za busenje.

I ponovo isto pitanje još jednom, dali možeš da nam kažeš gde je granica SC koji je u vlasnistvu Teck-a a koje su naše teritorije?
karabaya
(zabusavam)
21. novembar 2011. u 18.58
Pisao sam Jasonu da utvrdimo tačno i evo šta je odgovorio:

I think they must be offered, but would also be negotiated.
I think we'll keep em as part of the deal.

Ovo se odnosu na Mike, ES, GK i Mess.
Dakle nešto između koliko sam shvatio u svakom slučaju morace se i o tome pregovarati pa nije znaci automatski 75% back in.

Potrazicu mape da vidim ima li neka na kojoj se tačno vidi razgranicenje SC-a.
SME
(vernik)
22. novembar 2011. u 09.15
Koliko ja mogu da povezem iz ove dve recenice - oni će verovatno ponuditi sve sto imaju, to je i logicno, a na Teck je da odluci šta će uraditi. Neće im biti lako jer mogu da imaju sve to ali lako mogu i da izgube, a nama sve ide na ruku ... u dobroj smo poziciji.

Koliko sam čuo, Elmer ceka još neke rezultate srebra pre nego što se odluci za sledeći korak, reci mi koliko je ucesce srebra u dosadasnjim rezultatima i koliko bi ga uopste moglo da bude u SC. Neki optimisti najavljuju da bi možda mogli postati „Silver Fox Metals” :)
karabaya
(zabusavam)
22. novembar 2011. u 14.34
Kako sada stvari stoje sa srebrom i uzimajuci istorijske uzorke ima ga prosjecno oko 1.5 g/t, međutim sve nove busotine vracaju oko 3 g/t. Stari metodi obracuna nisu bili dovoljno sofisticirani pa se zato ide na ponovno testiranje uzoraka na srebro.
Racunaj sad ako se dnevno bude vadilo najmanje 120.000 t rude to je 360 kg srebra dnevno. U breccia zonama će ga sigurno biti i vise pa sad možemo sracunamo jer je unca 32 grama a cijena je $32 po unci.
Od srebra i ja ocekujem velike pare.

A ne zaboravi ni renijum koji se sad prodaje za oko $4.500 kg :)
Kipe
(inzinjer)
22. novembar 2011. u 22.15
Konacno jedna dobra vest,
danas je CUU poprilicko skocio, i to kad smo se najmanje nadali,
kad svi stockovi padaju drasticno.

Da pitam našeg softer maga „realistu”, jesili li prodao CUU?

Realista
(programer)
23. novembar 2011. u 06.04
Prodao sam CUU.V pre mesec dana.
Stokovi su mi dosadna rabota i prestajem trenutno sa stokovima, tako da se ponovo končetirisem sada na nekretnine trgovinu.

Možda se vratim stokovima kada udjemo u recesiju na kraju sledeće godine, tako da pokupujedm neko stokove kada su na dnu.
SME
(vernik)
23. novembar 2011. u 20.32
Ja bih se sad rado resio nekih od mojih nekretnina i pare ulozio u CUU ali mislim da je sad već kasno. Juče sam prebacio 5000 sa LOC na moj racun kod questrade-a, pola sata pre nego sto je cena pocela da skace, već sam mislio da sam propustio voz ali evo danas smo opet malo dole, nadam se da će sutra sredstva biti odobrena za kupovinu i da CUU neće skociti pre otvaranja.
Ernesto je iskoristio sansu da dobije akcije po niskoj ceni, ujedno i nama daje sansu da uradimo isto, Realista razmisli malo ...realnije:)

Kipe, kakva je tvoja situacija sa CUU?

Profesore, ne cujes se u zadnje vreme, šta se desava
Realista
(programer)
23. novembar 2011. u 21.40
Profesionalci sada shortiraju stokove.

Moj ti je savet da prodas CUU.V jer će svi stokovi sledećih godinu dana da idu dole.
Ja trenutno nemam vremena da se bavim stokovima, a kada bih imao vremena onda bi takođe shortirao stokove.

Eto javi mi koja će cena CUU.V stoka da bude sledce godine u junu.

Moj prognoza (malo mi software tu pomaze) je da će CUU.V da bude oko 50 centi.

Takođe onaj lozac što se predstavlja kao karabaja vam neće vratiti pare kada CUU.V propadne.

Realno propadaju u krizi i čitave države, a što ne bi propao neki tamo CUU.V stok.
Realista
(programer)
23. novembar 2011. u 21.52
Čak ima sanse da CUU.V padne na oko 40 centi i za manje od 2 meseca ako padne uskoro evro.

Evo linka:

Poslednji dani evra kakvog znamo„

”Ovo su poslednji dani evra kakvog znamo„, navodi velika švajcarska banka Kredi Svis koja predviđa krah evra i to vrlo verovatno do sredine januara.



U izveštaju bankara se dodaje da će se kriza u evrozoni odraziti na do sada jake finansije Francuske i Nemačke, kao i na najjače banke, piše Vol strit žurnal.

Švajcarci u svojoj prognozi ističu da, ukoliko se ne dogodi nešto ”revolucionarno„ u razmišljanju čelnika EU, može se očekivati poplava krize od koje niko neće biti pošteđen.

”Bitno je vreme kada će se shvatiti da se treba okrenuti racionalnom ponašanju u bankarskom sektoru„, smatraju švajcarski analitičari, dodajući da bi Evropska centralna banka trebalo da preuzme istaknutiju ulogu u sprečavanju kolapsa evrozone, odnosno finansijskog sektora.

Dramatična situacija biće potencirana kada se na finansijskom tržištu osete sve posledice krize u Italiji, Španiji i Portugalu, a nije isključeno da će Francuska i Nemačka vrlo skoro početi jače da osećaju posledice sadašnje krize.

Bankarskom sektoru u Evropi preti novi šok
Analitičari upozoravaju da bankarskom sektoru u Evropi preti novi šok, nakon što su kompanije i štediše u problematičnim zemljama evrozone posjednjih nedelja povukli milijarde evra depozita iz banaka.

Brojne italijanske i španske banke nedavno su objavile smanjenje sredstava na depozitima velikih korporacija i drugih institucionalnih klijenata, i to tempom koji se meri u dvocifrenim procentima.

Depozitna baza španskih banaka u trećem kvartalu 2011. smanjena je za 48 milijardi evra, objavila je španska centralna banka. Domino-efektom povećale su se i pozajmice bankama iz Evropske centralne banke, na rekordni nivo od 2009. godine.

Banke u zemljama poput Španije, Italije i Portugala pokušavaju da zadrže klijente i privuku nove, rekordno visokim kamatama na depozite, ali time povećavaju i cenu vlastitih transakcija. Tako je u Italiji samo u septembru kamata na depozite porasla na 2,6 odsto, gotovo dvostruko više od kamate koja se nudila početkom ove godine.

Bankarski sektor, osim masovnog povlačenja depozita, ugrožen je i zbog činjenice da evropskim bankama dogodine dolaze na naplatu obveznice u vrednosti od 800 milijardi evra.”
Kipe
(inzinjer)
23. novembar 2011. u 23.26
SME, ja sam od prije investirao novac u CUU, i neplaniram da odustanem.
TCK će nastojiti da sto manje plati za 25% CUU-ov deo,
a najbolju cenu za nas je ako ostanemo u igri i nepristenemo da
nas iko kupi, pogotovo posto CUU ima još poseda kojima je 100% vlasnnik, a koje treba još ispitat, a za to će trebat vremena.
Znaci CUU ima perspektivu, jedini problem je ova kriza u Evropi.

Što se ice krize u Evropi, nadam se, da će Evropljani uspeti da nadu rešenje ove krize,
sto pre to bolje.
Nemci traže oste mere stednje i nedopustaju stampanje evra,
oni su u pravu gledajuci dugorocno, medutim sadasnja situacija je toloko losa,
de je potrebna trenutna akcija za spas u država koje su trenutno u krizi. rešenje je kao i uvek u kompromisu.
SME
(vernik)
24. novembar 2011. u 20.52
Kipe, naravno da će se naći neko rešenje, samo je pitanje vremena, i koliko će ko da odresi kesu, to je sve. Ako euro i propadne neće biti kraj sveta, meni je sasvim svejedno dali se njihova valuta zove euro ili marka ili bilo kako drugacije, nešto će biti, nešto moraju imati a to novo možda bude i bolje nego sadasnji euro. Znam samo jedno da se ništa katastrodalno neće desiti tako brzo. Ovi problemi oko zaduzenosti traju već vise od godinu dana i trajace još dugo ali...

Realista, CUU će u Junu možda i biti 50 centi, to je sasvim moguće jer kad prodaju ovo sad sto imaju onda će verovatno cena padati dok se ne zavrse istrazivanja na drugim delovima planine. Moj plan je da sacekam ovo sad kad objave FS i kad se proda ovo sad sto su nasli ( Shaft Creek) a siguran sam da će to biti pre Juna.
Ako si siguran da će berza da pada onda treba da sortujes sad a ne kad krene na gore.

Karabaya, hoćeš li mi vratiti pare ako CUU propadne ?
karabaya
(zabusavam)
25. novembar 2011. u 08.42
Naravno samo reci u kojoj valuti želiš :)

Salu na stranu, ali kad keshiramo SC i ako se obistini spinco + nasa zemlja, nema sanse da CUU bude 0.40$. Bar ne prema mojim kalkulacijama.
SME
(vernik)
25. novembar 2011. u 09.40
Eto Realista, vidis da hoće vratiti:)

Karabaya, reci mi šta je to „spinco” , čuo sam dosta puta ali moram da priznam da nemam pojma o cemu se radi
karabaya
(zabusavam)
25. novembar 2011. u 12.29
To bi bilo da mi i TCK napravimo zajednicku kompaniju za dalja istrazivanja SC-a sa odgocarajucim ucescem u profitu.
TCK ulozi pare a mi rad i znanje i na kraju dijelimo profit.

----------------------------------------------------
Canada is the world leader for mining financings, and lawyers have come up with no shortage of ways to make them happen.

The „spinco” has emerged as a favoured means of arranging the sale of junior companies. The rise of China has led major mineral producers with ties to Asia to buy significant stakes in Canadian juniors in return for guaranteed access to future mine output. Royalty deals are a favourite where it's possible to find a situation that fits the model.
SME
(vernik)
28. novembar 2011. u 08.49
Danas će biti dobar dan, nadam se i cela ova nedelja, možda objave i kakve dobre vesti...

Šta onda da radimo ako se uskoro objavi FS ili čak neka ponuda? Dali da prodajemo ili da idemo dalje? Šta bi ti uradio?

Kipe, ovo je pitanje i za tebe i sve ostale koji drže CUU akcije i koji su uopste raspoloženi da iznesu svoje mišljenje. Pošto je sasvim sigurno da će se FS objaviti uskoro možda bi bilo korisno svima nama da podelimo mišljenja oko toga - šta raditi dalje?
karabaya
(zabusavam)
28. novembar 2011. u 09.39
Što se mene tiče stvar je jasna - cuvam i ne prodajem ništa dok ne dobijem pare od TCK-a a onda ću da vidim šta će se desavati sa ostatkom (čitaj spinco).
Moj scenario je slijedeci, TCK ulazi sa 75% a za ostatak SC-a placa nas u cash-u ili neka kombinacija sa dionicama sto mi takođe odgovara. Ostale zone ES, GK, Mike i Mess Creek posto nisu istrazene Ernesto i Elmer neće prihvatiti nikakav premium nego će ići na spinco... dakle mi ćemo nastaviti da busimo a TCK će da placa. U ovom slučaju vidjecu kakva će biti cijena CUU, možda prodam a možda i ostanem pa da cekam još godinu dvije dok se i to ne zavrsi.

Ja i dalje mislim da sve u svemu vrijedimo najmanje 8$.

Moramo cekati rezultate BFS-a i 14 busotina koje cekamo jer od toga sve zavisi. Nadam se da će ovaj put srebro konacno izaci na svijetlo dana i biti ukljuceno u obracun sto bi nam garantovalo troskove po unci bakra iz 2008 od -32 c, ako ne i bolje sto bi nas učinilo vjerovatno najprofitabilnijim rudnikom na svijetu u narednih 20 - 30 godina. A to se debelo placa.

karabaya
(zabusavam)
28. novembar 2011. u 09.45
U stvari da pojasnim scenario: ucjenjujemo TCK - ako hoće da otkupe naših 25% onda otkupljuju samo Main i Paramount zone za cash a ostale zone kao i nasu zemlju prenosimo u spinco.

Mislim da je ovo fer opcija i da bi TCK pristao na to a nama onda ostaje da otkrijemo još jedan SC uz naravno odgovarajucu cijenu.
SME
(vernik)
28. novembar 2011. u 10.38
Čuo sam razne prognoze daljeg odvijanja situacije oko cuu koje su u sustini jako slične kao i ova tvoja, ali ja sam hteo da čujem na koju cenu bi pristali da prodamo akcije. Recimo šta uraditi ako odmah posle objavljivanja FS cena skoci na 3-4 dolara?
Ja sam inače mišljenja da ako cena dodje do 5-6 dolara bilo kada, da bi prodao recimo 30-50% . Ako to bude neka cena kad se sve zavrsi, znaci objavimo i FS i novi RE i dobijemo ponudu, onda bi verovatno prodao i vise, recimo 80% ili čak sve.
karabaya
(zabusavam)
28. novembar 2011. u 10.47
Sve zavisi od cijene ali ajde da sacekamo da vidimo pa ćemo onda odluciti. Ne mogu praviti razanj a zec još u sumi :)
SME
(vernik)
28. novembar 2011. u 11.28
Ma znam, nego da napravimo zasedu da nam zec ne pobegne :)
karabaya
(zabusavam)
28. novembar 2011. u 11.40
To se ne može desiti, imamo najboljeg snajperistu na svijetu u liku i djelu Elmera Stewarta koji je do sada upucao 5 komada a ovaj nas će biti sesti po redu :)

Municiju dostavlja Ernesto, dakle mirno spavamo :)
Kipe
(inzinjer)
29. novembar 2011. u 20.27
Iznenaden sam da je CUU u zadnje vreme anemican stock, s malim volumenom. Zaista ne mogu da verujem da nema vise zainteresovanih investitora.

U vezi skore objave FS, TCK ima još 4 meseca do odluke, a to je negde do kraja aprila ako sve ide po planu.
Meni se nezuri ako treba još mnogo duže cekat.
Uzor nam može biti veliki Warren Buffett, koji kad kupi stock-ove i drzi ih skoro za celi zivot.
SME
(vernik)
29. novembar 2011. u 22.50
Kipe, verovatno postoji razlog zbog čega se insajderi ne uzbudjuju oko niske cene akcija. Ako bi hteli, oni bi mogli da sa recimo 500 hiljada akcija u par puta da podignu cenu i na 2 dolara, ali to ocigledno njima nije cilj.Verujem da ovo šta se sad desava nije slučajno. Zar mislis da njima nije važno šta će biti sa njihovih 200+ miliona ulozenih u taj projekat. Verujem da će oni uraditi sve potrebno da situacia ne izmakne kontroli i da cena akcije nije problem. Ja sam ubeđen da je sve pod kontrolom.

Danas mi je „sinula” neka ideja i kako mi danas mozak radi mislim da je ovo u pitanju:

Mislim da oni već imaju konacan dogovor sa Teck i samo se ceka da se FS i zvanicno odradi da nebi neko doveo u pitanje regularnost procesa jer je Teck ipak velika i ugledna kompanija.
Teck-u ne treba FS da se odluci šta da rade jer su njihovi strucnjaci zajedno radili tj. Pomagali oko istrazivanja tako da oni već imaju i znaju sve potrebne podatke.
Mislim da je Karabaya u pravu da će nas Teck isplatiti verovatno tako što ćemo dobiti određen broj njihovih akcija, recimo 1:10 ili 1:8 ili nešto slično. U tom slučaju nije bitna cena naše akcije nego broj akcija, zbog toga i insajderi sami gomilaju i ne sekiraju se za trenutnu cenu. Zbog toga je cena bila niska, a to je i njima odgovaralo, pogotovo Ernestu prilikom PP. Ernesto je 20. okrobra kupio 100 hiljada akcija po $1.30 , 21. i 24 oktobra još po 50 hiljada po $1.20... ja sam kupio pre par dana još 4000 po $1.24 :))))

Teck bi mogao da izda nove akcije i kupi nas bez trosenja gotovine (osim naših troskova) uz obrazlozenje svojim akcionarima da oni dobijaju veliki rudnik u zamenu.
Našim insajderima bi to odgovaralo zbog toga sto bi zadrzali većinu akcija i imali i dalje punu kontrolu narednih godina u toku daljeg istrazivanja.
Dali će odnos za Teck akcije biti 1:10 ili drugacije, zavisi od toga dali će oni praviti novi ugovor sa nama oko ostalih teritorija i dali će nas finansirati, mislim da će tu biti cenkanja.

Mali vulume u zadnjih nekoliko nedelja možemo obrazloziti i sa tim da insajderi ne kupuju ništa već od 26 oktobra. To može biti znak da je nastupio blackout period, recimo od 60 dana, kad insajderi ne mogu da kupuju pre objavljivanja velikih informacija. Ako je to tačno onda bi 27. Decembra (četvrtak) mogli imati konacan BFS !!!

karabaya
(zabusavam)
30. novembar 2011. u 09.36
Slazem se sa svim sto si rekao, a ceka nas vjerovatno lijep dan idealan za objavu rezultata... zlato je poraslo, bakar je jutros presao $3.5 i izgleda da će biti sve u zelenom.

Ajde Elmer daj nam par busotina da imamo o cemu da pricamo dok cekamo FS.
SME
(vernik)
30. novembar 2011. u 09.57
Ako je blackout nastupio onda će i danas biti mali volume a to znači da cena neće ići značajno na gore odnosno sad sve zavisi od ovih spekulanata koji drže recimo nekih 20% naših akcija, sad zavisi od njih šta im odgovara.
Ja se vise radujem ukupnom rastu berze i ceni bakra jer će to da ima veci uticaj na nas buyout, ali ja sam za sve sto ide vertikalno :)
karabaya
(zabusavam)
30. novembar 2011. u 13.40
Danas nam ide sve na ruku... Evropa stampa znaci metali idu gore :)

Reuters - 25 minutes ago
By Francesco Canepa LONDON, Nov 30 (Reuters) - European shares rallied in tandem with other risk assets on Wednesday after leading central banks announced joint action to inject liquidity into financial markets strained by the euro zone's debt crisis.
norijega
05. decembar 2011. u 22.14
CUU je nešto slabo aktivan. Šta se desava? Ili su pregovori u toku? Ima li ko kakvih informacija?
karabaya
(zabusavam)
06. decembar 2011. u 08.10
Ništa potvrdjeno ali sam nacuo da je TCK izasao sa prvim predlogom, naravno nezvanicnim, i glatko je odbijen. Naravno ovo je rekla - kazala i nema potvrde.
Juče je senor EE upumpao još 2 miliona i ne zna se zašto će se upotri...iti pa nam ostaje da cekamo do daljeg...

Možda bi se danas mogli pojaviti neki rezultati busotina od ljetos, bilo bi krajnje vrijeme mada je danas bakar u malom padu kao uostalom i zlato i srebro.

Uostalom još par sedmica i sve će se znati...
SME
(vernik)
06. decembar 2011. u 10.28
QUX je prodat za 3.5 B ili $15/share , akcionari razocarani, ocekivali bar $30...navodno 27 miliona shares short !
Karabaya, koliko oni imaju bakra u odnosu na Shaft Creek ?
karabaya
(zabusavam)
06. decembar 2011. u 14.00
Ne znam tačno koliko imaju ali je nalaziste vece od našeg... za sada. Ovaj posjed nije njihov i dijele ga po pola sa Japancima (Sumitomo). Rudnik jese polymetric prophyry deposit kao i mi ali nemaju zlata, samo bakar i srebro koliko sam vidio.

Kad dodjem kuci procesljacu malo vise pa ću se javiti, danas sam bas zauzet.
Imported_from_SERBIA
(Hacker-Pschorr)
06. decembar 2011. u 18.28
Mislim da je Karabaya u pravu da će nas Teck isplatiti verovatno tako što ćemo dobiti određen broj njihovih akcija, recimo 1:10 ili 1:8 ili nešto slično. U tom slučaju nije bitna cena naše akcije nego broj akcija, zbog toga i insajderi sami gomilaju i ne sekiraju se za trenutnu cenu.
______________________________________________________________________

SME, ne znam kako ti razmišljas kad ovako nešto izjavis, kažeš!!! Zar onda nije lakse kupiti TCK akcije, ako nije bitna cena CUU akcije u zamenu za TCK akcije!!!
Meni je i te kako bitna cena akcije, jer nema tu prebijanja bez $ znaka.

Prebijanje akcija je OK ako ću da zavrsim pozitivan, u suprotnom nemam koristi od prebijanja.
SME
(vernik)
06. decembar 2011. u 20.10
To je samo jedna od mogućih opcija, ja nisam rekao da će tako i biti, ali ako bi tako bilo, onda bi ti tj. svi mi ukljucujuci i insajdere zadrzali naše CUU akcije i dodatno dobili (10:1) TCK akcije... ali ajde, da ne komplikujemo, uskoro ćemo znati sve.
SME
(vernik)
06. decembar 2011. u 20.40
SME
(vernik)
06. decembar 2011. u 22.36
karabaya
(zabusavam)
07. decembar 2011. u 12.07
Evo odjeka iz stampe:

DealTalk: KGHM's bid for Quadra sets stage for a bidding war

3 hours ago - Reuters
DealTalk: KGHM's bid for Quadra sets stage for a bidding war
By Euan Rocha and Julie Gordon

TORONTO (Reuters) - KGHM's C$3 billion ($2.96 billion) bid for Quadra FNX is widely being viewed as a low-ball offer, and its proposal may well result in a full-blown bidding war for the Canadian miner, which controls one of the world's largest undeveloped copper projects.

Even though copper prices have pulled back in the wake of the euro zone debt crisis and economic uncertainty in other parts of the world, analysts believe a dearth in large-scale copper assets bodes well for the price of the metal.

Given the promising outlook for the red metal, Quadra's controlling stake in the $3 billion Sierra Gorda copper-molybdenum project in Chile could well draw some of the world's largest base metal miners into a bidding war.

Investors are already betting that the friendly bid by the Polish miner is far from a done deal. Quadra FNX closed at C$15.88 a share on Tuesday, well above the C$15-a-share offer price, signaling anticipation of a sweeter bid.

While Quadra has advised its shareholders to vote in favor of the KGHM offer, market sentiment suggests the two sides would struggle to attain the two-thirds majority required for the deal to proceed.

Stifel Nicolaus analyst George Topping believes large base metal miners such Antofagasta and Xstrata might want to take a close look at Quadra, especially given the geographic overlap that the companies share with Quadra in North and South America.

„We note that the break fee is only 2.1 percent, which is low, so we would expect the potential for other bidders,” said Topping, who pegs Quadra's net asset value (NAV) at about C$20 a share.

„On a NAV basis, it's a low bid. ... At the very least, I think there will be a higher offer from KGHM to encourage Quadra shareholders,” he added.

NO AUCTION PROCESS

Quadra also said it did not conduct an auction process, before reaching the friendly deal with KGHM, giving further credence to speculation that rival bidders may emerge if given the opportunity to conduct a due diligence process.

Although Quadra's deal with KGHM prevents it from actively soliciting rival bids, Quadra's management on a conference call confirmed that nothing in the agreement would preclude it from allowing a rival bidder to study its books should a potentially superior offer emerge.

Cormark Securities analyst Cliff Hale-Sanders says the bid for Quadra is well below the net asset value multiples paid in other recent base-metal acquisitions, including the multiple that Barrick Gold paid earlier this year to acquire Africa-focused Equinox.

„In our view, based on the current bid, the Polish company is essentially paying for the operating assets and getting the development assets and exploration upside at Robinson for free,” said Hale-Sanders in a note to clients.

„We do believe there is room for another bidder to come in and still realize value,” he said, naming Teck Resources and Vale as potential suitors.

OPPORTUNISTIC BID

Scotia Capital analyst Tom Meyer describes KGHM's offer for Quadra is opportunistic as the Vancouver-based company's shares were among the most inexpensive in the sector.

„It is clear to us that the market price was the key driver of this deal and became the reference price which drove the final offer price,” said Meyer in a note to clients.

Shares of Quadra still trade below the stock's 52-week high of C$17.55. Analysts believe the stock was at the cusp of regaining upward momentum following recent operational improvements at the company's Robinson copper-gold mine in Nevada.

„I see Quadra FNX as a company the market has perceived as a serial disappointer and its depressed the price of Quadra FNX's shares to a remarkable extent,” said Salman Partners analyst Raymond Goldie.

„I can see just over C$28 worth of value in the company, so my belief is that this is the beginning of a bidding war.”

karabaya
(zabusavam)
07. decembar 2011. u 12.14
Nemoguće je porediti njih i nas posto oni imaju 5 otvorenih rudnika, ali možemo porediti njihov najatraktivniji dio - Sierra Gorda i nas SC.
Sinoć sam pravio poredjenje i sve sto sam nasao ide nama u prilog mada su oba nalazista relativno slična.

- Oni su istražili sve i to je to a mi smo istražili samo 2% od SC.
- Nemaju zlata
- Naše zlato i srebro sami pokrivaju troskove operacije rudnika pa bakar nas dodje dzaba.
- Kolicina mineralizacije će kod nas rasti jer imamo ES, GK, Mike i Mess Creek zone koje još nisu busene a dale su pozitivan IP otisak.
- Imamo i nasu zemlju koja nije pod ugovorom sa TCK-om.
- Kanada vs Chile... ipak velika razlika u nasu korist.
- etc...
karabaya
(zabusavam)
07. decembar 2011. u 12.46
A market nam bas ne ide na ruku ovih dana:

http://af.reuters.com/article/metalsNews/idAFL5E7N72BG20111207
SME
(vernik)
07. decembar 2011. u 15.14
Ovu danasnju pricu vidim samo kao trenutnu situaciju. Nemacka dobila pozitivne rezultate njihove ekonomije za prošli mesec pa se malo okurazili ili je to samo jedan od njihvih pritisaka na ostale.

Pogledaj kako su nam danas blokirali cenu, pratim od jutros, konstantno je nekih 300 K za Bsize i nešto malo manje za Asize i to dozvoljava samo 3 centa pomeranja, neka nova igra, sve dok im negde Ernesto ne udari sa par miliona pa će da se puse mamu im yebem.
SME
(vernik)
07. decembar 2011. u 21.00
Ubeđen sam da je trenutna cena rezultat manipulisanja, secam se kad si rekao da bi svaki drugi junior skocio pod nebo kad bi imao rezultate kao mi, pogotovo rezultati od zadnjih uzoraka koje su objavili, i sa tim se potpuno slazem. Nije mi jasno da su toliko naivni da misle da će dobiti takav rudnik na osnovu trenutne cene ili prosecne cene za neki period ???
Pa zar misle da je Ernesto nasao pare na putu i sad ne zna kako da ih potrosi. Kao sto neko rece na SH, Ernesto je igrac.
Nije Ernesto ulozio sve sto je imao kao mi, i sad mora da proda posto-poto, nego on može da ceka koliko treba samo da dobije ono sto hoće, zna šta ima u rukama i samo tera napred. Sad je sasvim sigurno da je blackout period u toku i uskoro istice. Verovatno neće objaviti ništa 27. Decembra jer verovatno neće nikoga ni biti na poslu :) ali zato u Januaru...pa još dopunimo TFSA ...možda cekaju da nas obraduju za nas bozic !

Imported, izvini ako sam nejasno opisao moje prognoze, sve su ovo samo nagadjanja jer bez informacija niko ne može reci šta će se tačno desiti ali evo i mene interesuje kakve su tvoje prognoze. Ocigledno je da još držiš CUU shares, ocekivao sam i druge da se malo ukljuce u diskusiju ali ako da su se svi odselili na Novi Zeland:)
karabaya
(zabusavam)
08. decembar 2011. u 07.29
Da ja malo spekulisem:

Cijena za istrazene zone SC-a (Main, Paramount...) se zna i utvrdjena je već. Nateze se oko cijene neistrazenih zona, Mike, ES, GK i Mess Creek jer TCK hoće to za male pare ali nas Pancho Villa se drzi Elmerove teorije da TitanIP = busenje i ne odstupa. TCK se vraca sa drugom ponudom ali je opet odbijen i to traje... igra se ping pong i svaki put Ernesto iscjedi po koju kap soka vise. Sem toga tu je i zemlja ciji je vlasnik 100% i nije istrazena.

Ernesto zna da TCK mora da uzme 75% da bi postao vecinski vlasnik ali i onda ima kvaka koja im nikako ne ide prilog - da bi to i dobili moraju otvoriti rudnik u strogo odredjenom roku ali i tada CUU ostaje operator do otvaranja. Ukoliko TCK ne isfinansira i otvori rudnik u roku od 4 godine gubi sva prava po ugovoru, sem nekih 2%, i sve prelazi u vlasnistvo CUU-a. Sem toga ako TCK sve ispuni po ugovoru tih preostalih 25% Ernesto može prodati bilo kome, nema nikakvih obaveza prema TCK-u. Doduse TCK ima pravo prve bracne noći odnosno mi ne možemo prodati 25% drugome dok TCK prvi ne da svoju ponudu, ali mi tu ponudu ne moramo i prihvatiti ako se pojavi neko drugi s boljom ili mislimo da će se pojaviti.

Da bi izbjegli sve to TCK ima samo jedno rjesenje, otkupiti CUU 100% i ugasiti kompaniju a Ernesto to zna i smjeska se...
Mislim da kad je potpisan ugovor između CUU i TCK, TCK nije bas puno vjerovao u valjanost projekta.

Big mistake... BIIIIIG MISTAKE! :)
SME
(vernik)
08. decembar 2011. u 07.50
Poceo si sa „da ja malo spekulisem” , ali pišes kao da si insajder!!! Ako je sve tačno onda je dobro, ja nekako postajem nestrpljiv ali evo sad si mi pomogao da bolje zapocnem dan.

karabaya
(zabusavam)
08. decembar 2011. u 10.31
Pokusavam da složim kockice u neki mozaik koji bi koliko toliko imao smisla. Znam šta je po ugovoru ali buni me neobjavljivanje rezultata bar 10 busotina koje su u AMEC-u još od ljetos.

Nešto se iza brda valja, to mi je savrseno jasno pa spekulisem i prevrcem s jedne strane na drugu.

Postaje zanimljivo :)

SME
(vernik)
08. decembar 2011. u 22.39
Nešto sto je specificno za CUU jeste da nikad nisu radili na promovisanju kopmanije, nikakvih prezentacija ni oglasa, čak nisu tražili ni listing na TSX-u ili Njujorku, ne trude se da naprave velike vesti, sakrivaju rezultate i ne sekiraju se za cenu akcije ??? Kao da rade nešto tajno, ali jedina stvar koja ih izvlaci su PP koji ipak pokazuju da nešto dobro skrivaju.
Ne znam kako ti se slazu ove kockice, meni nikako !
norijega
08. decembar 2011. u 23.11
Ta nezainteresovanost CUU-a za reklamu i promovisanje, meni deluje kao da oni u stvari već odavno imaju neki dogovor sa TCK, i sada samo cekaju da se zavrse određeni poslovi na busenju i sredjivanju rezultata busenja, i da onda taj dogovor javno objave.

Btw, slusam danas Marka Fabera na njegovom blogu. Pitaju ga u šta ulagati, i on kaže da misli da deonice americkih firmi sada i nisu preskupe, i da bi se tu isplatilo ulagati u narednom periodu. Uglavnom, pitaju ga da kaže ticker jedne od tih firmi za ulaganje, na šta on odgovara: Dzi - Ou - El - Di :)
karabaya
(zabusavam)
09. decembar 2011. u 07.53
Ja bih radije es aj el vi i ar :)

Ovih dana kad mi padne na racun bonus idem u berbu maple leaf srebrnjaka i kupujem najmanje 2 tube od po 25 komada.
Dabogda nikad ne zatrebalo ali neka ih.
SME
(vernik)
09. decembar 2011. u 21.41
Norijega, slazem se sa tobom da je moguće da oni već imaju dogovor, i koliko sam čuo, pre objavljivanja FS oni moraju dobiti dozvolu od Teck kompanije da ga objave a to znači da će ga oni prvi pregledati. Ja pretpostavljam da se to upravo sad desava. Kad se jednom dogovore oko svega onda će samo to zvanicno da potvrde. Ovako sad mogu da se na miru dogovoaraju bez pritiska akcionara ili kompetitora. To mi nekako izgleda jedino logicno kad uzmemo u obzir to njihovo ponasanje.

Što se tiče zlata, ja nikada nisam bio previse naklonjen tome. Imali smo jednu debatu pre par meseci oko zlata, jedni su tvrdili da će ići na gore, jedni na dole a na kraju se ispostavilo da prakticno nije otislo nigde, čini mi se da je u tom periodu cena bila nešto preko $1600.

Meni, najbolji savet koji sam čuo za ovu situaciju je bio : Have some dry powder ready and buy on dips ! Za ovako nestabilan market, a verujem da će ovako još dugo da bude nestabilan, ovo je najbolji savet. Treba imati kesa za situacije kad market padne naglo i onda uskociti. U zadnjih 6 meseci smo imali dva puta takvu situaciju. Tad se na brzinu može napraviti i do 50% , uz malo sreće možda i vise, ali ako to poredimo sa zlatom, da ga recimo kupis danas, kolike su sanse da zlato skoci 50% u kratkom roku i da se ponovo vrati na isto, ili recimo dva puta u 6 meseci. Ako to izracunamo na grubo, recimo da je zlato danas 1700 x 50% = 2500. Ili kolike su sanse da zlato naglo padne na 1000 dolara ?
Znam da se neki ne slazu sa mnom i to je u redu ali ja svoj profit ( ili gubitak) najradje merim u procentima pa makar prodavao drvene eksere.

Ako kesiram CUU, planiram da ostavim 50% u kesu i da cekam „dips”.
karabaya
(zabusavam)
10. decembar 2011. u 07.40
Što se tiče cijene zlata i stagnacije u zadnjih 6 mjeseci mislim da se radi o korekciji. Cijena zlata je rasla zadnjih 10 godina iz dana u dan pa je vjerovatno moralo doći i do male korekcije.
Ali u ovom okruzenju nekontrolisanog stampanja para korekcija nije mogla biti pad cijene nego jednostavno njena stagnacija.

Što se mene tiče ja ne odustajem od moje teorije i nastavljam da ulazem u zlato i srebro. Zaista ne vidim ama bas ništa na vidiku sto bi moglo da okrene trend.
norijega
10. decembar 2011. u 10.50
Mislim da je, za ova nestabilna vremena, najbolju strategiju investiranja dao Mark Faber:
- 25% in cash
- 25% RealEstate
- 25% stocks
- 25% Gold
SME
(vernik)
10. decembar 2011. u 13.55
Karabay,
Što se tiče trenutne cene zlata, ja sam samo hteo da kažem kako prognoze mogu biti pogresne i kako niko ne zna šta će se desiti pa tako i prognoze Marka Febera treba uzeti sa rezervom.
Da će cena zlata ići na gore to je sigurno, ali kada i koliko ? Karabaya, ja znam da ti volis srebro i to je u redu ali znam da ti ne investiras SAMO u srebro i zlato, znam da imaš CUU akcije tj da je veci deo novca na berzi.
Kada neko pita strucnjake za savet gde da napravi pare, pretpostavljam da je zainteresoban da zaradi sto vise novca u sto kracem roku. Za takvo pitanje, zlato nije odgovor.
Ako si pogledao ono predavanje Jim Rogersa u Austriji, jedan covek ga pita kako da zaradi pare u agrokulturi a Jim mu odgovara da kupu farmu !?
Da će farma biti skuplja nekada u buducnosti to je 100% sigurno ali opet isto pitanje: kada i koliko ?
Problem oko saveta bogatih ljudi, ili recimo menadzera hedge funds, je to što je njihov glavni interes da sacuvaju kapital i da ne izgube to što imaju, znaci njima je dovoljno i 5-10% godisnje, meni nije. Da ja imam 100 miliona, dovoljno bi mi bilo 5 miliona godisnje, međutim to nije moj slučaj.

Ti znaš da ja imam dosta nekretnina (realestate properties) ali ja to nikada nisam drugima savetovao, zašto ?
Ja sam u nekoj specificna situacija u kojoj se nalazi jako mali broj ljudi. Inače return na nekretninama obično je manji od 8%, osim u nekim specificnim situacijama ali ja to radim onako usput, kao i sto ti kupujes to srebro, mali rizik, nemam puno obaveza i nešto malo drugacije za svaki slučaj.

______________________________________________

Norijega,
Ovo je jedan tipican diplomatski savet za koji niko ne može da ga optuzi da je pogresio. Ovo je formula za balansirano investiranje, rekao bi za mladje ljude koji imaju vise vremena pred sobom ali kao neki strucnjak trebao je da ponudi nešto agresivnije ili preciznije.

Možda ja nisam realan ali recimo 25% u kesu, ok ali šta da radis sa njima ? Ako je to emergency fund onda je 25% previse, ako nije ti ne znaš šta da radis dalje sa njima. Realestare sam već objasnio gore. Zlato i stock - koji odnos ? Dali ti treba agresivno investiranje ili cuvanje kapitala ? To nije objašnjeno i zato ne volim takve savete.

karabaya
(zabusavam)
10. decembar 2011. u 15.26
SME, ja stvarno ne znam šta će biti sutra ali „znam” šta će biti prekosutra i po tome se rukovodim.
Ubjedjen sam, ali zaista ubjedjen, da se ovaj svijet kakav znamo urusava u samog sebe i da vrijeme ovog papirnog novca koji sada imamo prolazi. Ni jedna zemlja zapada ne može rijesiti problem nego samo zatvaraju rupe novim stampanjem i zaduzivanjem. Taj balon će pukuti ali da li će to biti iduce godine ili za tri, pet stvarno ne znam.
Ja nisam strucnjak za dnevne spekulacije na berzi pa se u to i ne upustam i ja ulazem na dugi rok i u ono u šta vjerujem.
Možda i nisam u pravu ali vrijeme će pokazati... za sada me ide pa ćemo vidjeti za dalje.

Jeste, sve sam na berzi prebacio na CUU još u avgustu prošle godine a usput kupujem srebro i slazem. Znam da zlatu i srebru ne raste vrijednost nego samo cijena izrazena u papirnim novcanicama, ali kupovinom cementiram vrijednost sto je u ovim vremenima čini mi se jako dobro raditi.

Realista
(programer)
12. decembar 2011. u 19.29
Ima CUU.V support na 94 centa. Tu negde kada padne ispod dolara, ja ću ga kupiti ponovo i čim malo skoci odmah treba prodavati.
Nisu vremena da se igra long na duže od sedmicu dana.
karabaya
(zabusavam)
13. decembar 2011. u 12.51
Evo juče smo dobili opet fenomenalne rezultate ali u isto vrijeme je i FS odgodjena za prvi kvartal. Nije receno zašto ali sam siguran da je u pitanju redefinisanje kopa posto je busotina 415 dala sjajan rezultat i pokazuje da se mineralizacija proteze na sjever. Može se lako desiti da su Paramount i Mike zone spojene.
Srebro je ludilo, sa 8 grama po toni se otvaraju rudnici srebra a donijece nam i dobre pare na kraju. Uglavnom svaka busotina u 2011 je donijela oko 1% mineralizacije a do sada smo racunali u prosjeku sa nekih 0.46% uz cut off od 0.30.

Znamo da u FS neće uci rezultati ove godine, koji su zapravo najbolji ikada, ali dolaze poslije FS i objedinice sve. TCK-u to i ne treba u FS, znaju oni vrlo dobro šta je i kako je.

Elmer ocigledno hoće da izvuce sto vise i što se mene tiče ovaj produzetak je u funkciji toga pa sam ok. Navikao sam na kasnjenja, kad si u rudarskim stokovima onda je ovo normalna pojava.
A bio sam se naperio sad za Novu :).

Ako ostane cijena oko dolara do 24. neću kupovati kovanice kupicu još CUU.

Ah da, i Elmer je izabran za direktora u Liard-u koji kontrolise TCK. Interesantan razvoj situacije.
Profesor-Kanada
(Profesor)
14. decembar 2011. u 21.24
Samo za Informaciju:

VANCOUVER, Dec. 14, 2011 /CNW/ - Copper Fox Metals Inc. („Copper Fox” or „the Company”) (TSXV: CUU.V - News) is pleased to announce the closing of a financing by an insider for net proceeds of $4,000,000 (the „Financing”).

The Financing consisted of the issuance of 3,278,689 units at a purchase price of $1.22 per unit, for aggregate net proceeds of $4,000,000. Each unit consists of one common share of Copper Fox and one common share purchase warrant of Copper Fox. Each warrant entitles the holder thereof to acquire one common share of Copper Fox at an exercise price of CDN $1.35 prior to 5.00 PM December 13, 2012.

Monies raised from the Financing will be used to fund costs associated with completing the Feasibility Study and 2011 exploration expenses at Schaft Creek.

In accordance with applicable securities legislation, securities issued pursuant to the Financing are subject to a hold period of four months plus one day from the date of completion of the Financing.
karabaya
(zabusavam)
15. decembar 2011. u 08.25
Kupujem još akcija CUU ovih dana čim prebacim pare. Ako je Ernestu CUU dobar za $1.22 ne znam zašto bih se ja mislio na $0.90 jer on sigurno zna i vise i bolje od mene.

Geoloska studija nam sugerise da sto vise budemo isli ka sjeveru procenat zlata i srebra bi trebao da raste proporcionalno. Uostalom i DH415-2011 je to potvrdila a njome smo uduplali Paramount zonu gdje će biti starter pit. Ako se trend nastavi Mike zone bi lako mogao da se pretvori u zaseban rudnik zlata i srebra.

Ernesto i Elmer po meni ne bi trebali da pristanu na bilo koju cijenu koju bi im TCK ponudio nego bi trebalo da se krajem marta krene na busenje ka sjeveru makar to donijelo još jedno odgadjanje.
Ice_Cold_Milk
15. decembar 2011. u 18.02
Karabaya,

Jesi li se predomislio? Srebro i zlato na rasprodaji. Treba cekati još malo pa udariti kontru.Kakva nedelja, kakav orkestrirani napad ovih bandita.Pozdrav!
SME
(vernik)
15. decembar 2011. u 21.06
Ja sam kupio prošle nedelje 4000 akcija po 1.24 , ako budem uspeo da ubacim u januaru još $5000 u TFSA biće dobro. Verujem da će cena da skoci početkom januara upravo zbog TFSA kontribucija pa ću možda sacekati do sredine januara... nije mi vise ništa jasno ni šta je bolje da uradim
karabaya
(zabusavam)
16. decembar 2011. u 07.31
Iste me muke muce, ne znam stvarno da li pare potrositi na CUU ili kupiti srebrnjake? Možda ću pola-pola... ne znam.
Mislio sam danas da odem do minta ali evo sacekacu otvaranje da vidim kako će CUU da startuje danas pa valjda ću se odluciti. U svakom slučaju dobra prilika i za jedno i drugo.

Danas je bakar skocio 1.6% pa će valjda i CUU pratiti trend?
SME
(vernik)
16. decembar 2011. u 08.59
U tom slučaju ja bih radje odabrao CUU koji ima bar neke teoretske sanse da skoci 200-300 % ili vise u narednih 2-5 meseci sto nebi rekao da će se desiti sa srebrom.
Kad kesiras CUU, onda kupuj srebro i zlato.
Moj problem je u tome sto sam nestrpljiv, forsiram uplate i idem u minus na racunu a onda za par dana cena padne za 25%... , zbog toga sad nisam siguran kad da uplatim na TFSA acc.
karabaya
(zabusavam)
16. decembar 2011. u 12.15
Ama znam ja to ali me svrbi...
Znaš onaj osjecaj i zvuk kad prevrces kovanice u ruci a one se sjaje :))).

Moram kupiti makar malo ovih dana, nisam pazario ništa ima već vise od dva mjeseca.

A ovo je moja radnja gdje pazarim... blizu mi je posla pa svratim:

http://www.cdncoin.com
Ice_Cold_Milk
16. decembar 2011. u 14.49
Karabaya ti bas zavoleo te srebrenjake :)). Srebro bi trebalo na duge staze da ide gore x2 x3 ali ipak treba uci u pravom momentu u poziciju. Trenutni odnos zlato/srebro je 54. Biće odnos 58-60 i cena oko 25. Videcemo.

karabaya
(zabusavam)
17. decembar 2011. u 11.25
Znam ja to i zato ga i kupujem.
Znam da će na kraju dostici svoju relanu odn. istorijsku cijenu od 16:1 i na to idem... ulazem na duge staze.
A kad dodje na 16:1 onda će ići još gore jer srebro nestaje iz zemljine kore velikom brzinom a i sve vise se trazi kao industrijski materijal za razliku od zlata.

Hoće li to sve biti za 5, 10 ili 30 godina ne znam i ne uzbudjujem se previse... važno je da ga imam i da ga kupujem za sareni papir.
norijega
17. decembar 2011. u 14.22
Karabaya, umesto novica bolje kupuj poluge, i to od 100 unci. to se najviše isplati, mali je premium u polugama.

U vezi CUU jedno pitanje. Ako je sve odlozeno za prvi kvartal 2012, da li to znaci i da se pomera onaj rok on 120 dana koje ima TCK da da ponudu? to znači da moramo da cekamo verovatno negde do avgusta da se ovo sa cuu razresi? koju cenu bi bilo realno ocekivati? Ako je sada trzisna cena 1$, da li je moguće dobiti u pogodbi 2$?
karabaya
(zabusavam)
18. decembar 2011. u 05.20
TCK mora odluciti da li preuzima svojih 20%, 40% ili 75% u roku od 120 dana od dana objave FS sto znači da se početak odbrojavanja odlaze za prvi kvartal.
Ne vjerujem da će TCK cekati 120 dana pa tek onda izaci sa ponudom jer ako to uradi onda gubi cijelu jednu kalendarsku godinu, a znamo da mora otvoriti rudnik u roku da bi po ugovoru ostvario svoja prava.

Nije moguće ocekivati cijenu od 2$ za CUU, ta cijena ne može biti manja od 5$ prema svim pokazateljima. CUU akcijama se opasno manipulise da bi se investitori obeshrabrili a to se lako može vidjeti ako se prati Level II.

Dalje, posto je CUU u vecinskom vlasnistvu insajdera, tj Ernesta Echevarrie, kod otkupa se neće nuditi premijum na trenutnu cijenu nego će se platiti prava vrijednost. Mi ne moramo prodati kompaniju TCK-u ako ne ponudi koliko mi odn. Ernesto smatra da vrijedimo.

Ako danas uopste postoji stok sa sigurnim dobitkom onda je to CUU. Iduce sedmice kupujem još bez obzira na trzisnu cijenu.
norijega
18. decembar 2011. u 11.56
Karabaya, iz tvojih usta u bozije usi :)
Ja bih bio zadovoljan i sa 2.5 - 3$.

Kao sto kažeš, na berzi se strasno manipulise akcijama. Pitanje je da li je berza stvarno „berza”, ili se tu vise radi o nekim zakulisnim igrama i dogovorima.

karabaya
(zabusavam)
18. decembar 2011. u 17.09
Bićeš jako obradovan.
SME
(vernik)
18. decembar 2011. u 22.28
Berza jeste berza ali nije uvek u pravu tj. Nije receno da uvek prati ekonomiju.Sad pred kraj godine na berzu uticu i razni drugi faktori pored svih ekonomskih i politickih desavanja. Tax loss selling ima veci uticaj nego sto sam i sam nekada ranije mislio.
Ali ova godina je upravo specificna po tome. Neki su napravili pare u prvoj polovini na koje moraju da plate porez, a zbog pada berze u drugoj polovini sad su možda u minusu i zbog toga će radje prodati akcije i umanjiti profit da nebi platili porez... neko solomonsko rešenje ali prezivecemo i to.
Kraj za tax loss je 23. Decembar tako da ako ko planira da kupi povoljne akcije treba to uraditi sto pre.
Realista
(programer)
20. decembar 2011. u 00.17
Izgleda da ulazimo u double dip recession. Može se desiti da CUU.V probije support level ispod 0.94$ i onda je sledeće testiranje na oko 50 centi.

Izgleda da nije vreme za amatere da kupuju stokove, osim ako nisu short sellers.

Ja planiram tek negde za 6-7 meseci da kupim ponovo stokove, jer ne vidim da će ni americka ekonomija, a ni evropska ekonomija da se nešto poprave u sledećih 6 meseci.

SME
(vernik)
20. decembar 2011. u 17.00
Jesi li to sam tako zakljucio ili ti to pokazuje onaj tvoj softver ?
Realista
(programer)
20. decembar 2011. u 20.10
Izgleda da CUU.V neće probiti 94 centa (to je support koji mi pokazuje software) i danas je skocio na 1.05 sto je dobar signal da će u sledećih nekoliko sedmica da CUU.V ide sigurno gore. CUU.V ima gornji support na 1.48$ i donji support na 94 centa, sto znači da onaj ko je kupio CUU.V ne bi rebao da ga prodaje ispod 1.40$ jer će najverovatnije da za par sedmica CUU.V da dohvati 1.48$.

U principu CUU.V je ispod prosecni stok, ali svi će stokovi u nekoliko sledećih sedmica da idu gore sto je dobro za investitore.

aquariusnorth
(sisac golubova)
21. decembar 2011. u 00.30
ma dosadan si vise sa SVOJIM softverom...evo odakle kopiras...
http://www.americanbulls.com/StockPage.asp?CompanyTicker=CUU&MarketTicker=VSE&TYP=S
Profesor-Kanada
(Profesor)
21. decembar 2011. u 00.50
Samo za informaciju a ne za preporuku:

11:39 AM EST - COPPER FOX METALS INC. (CUU): David Macdonald purchased 50,000 shares at $1.01 on 12-20-11 -- bringing his total stake to 56,000 shares
SME
(vernik)
21. decembar 2011. u 07.38
Link za jedan od sajtova koji objavljuju aktivnosti insajdera graficki a ispod grafikona i detaljno

http://canadianinsider.com/node/7?ticker=cuu
karabaya
(zabusavam)
21. decembar 2011. u 08.48
David ima čini mi se oko 12 miliona akcija.
SME
(vernik)
21. decembar 2011. u 09.57
karabaya
(zabusavam)
21. decembar 2011. u 14.24
Impresivno kao i Elmerova uostalom...

Nego evo sam se vratio iz kupovine srebrnjaka (nisam mogao da odolim :) i kupio 50 Leafs po $36.50 i 10 Filharmonija po $36.17. Ovi austrijski su malo jeftiniji jer nisu finoce .9999 kao nasi nego „samo” .99. Njih nisam imao pa ajde rekoh da dodam u kolekciju, a najmanje 5 će ih sad otici kao pokloni za Novu.

Cekam da mi se prebace neke pare na racun sutra ili prekosutra pa ću dokupiti i CUU i zavrsiti za ovu godinu.
Realista
(programer)
21. decembar 2011. u 19.17
Nikada nisam čuo za americanbulls kompaniju, ali eto oni isto govore kao i ja, jer koriste tehnicku analizu.
Nije trenutno vreme za stokove.
Kipe
(inzinjer)
21. decembar 2011. u 22.06
Realista u pravu si nije vreme za kupovinu stokova.
Svakome ko planira da kupi koji stok, ja bih savetovao bolje i zadrzat postojece pare, nego izgubit.

Trenutno zbog loše ekonomske situcije, svi stokovi su podecenjeni od 10%-60%,
a pitanje koje se namece je gde je dno?

Koliko ja vidim, još nismo blizu.

Ko zna, možda je CUU izuzetak. :)
SME
(vernik)
21. decembar 2011. u 22.58
Kipe, ja se ipak ne slazem u potpunosti. Ja bih ipak investirao bar 50% da sam kesirao CUU.
Sirovine i rudnici su jako jeftini, pa čak ako i padnu još, bolje je kupiti sad nego juriti ih kad krenu na gore, jer to je najgore rešenje.
Obično se covek teze odluci da trosi pare kad berza pada, isto kao što se teško odluci da proda akcije kad je berza u usponu ali to je jedno od pravila. Teško je reci kad će biti to dno, ali jedno znamo - da smo nisko !
SME
(vernik)
22. decembar 2011. u 09.39
Short positions su pale na 7 hiljada, podatak vazi za 15 decembar sto može da znači da su sad verovatno još nize !

http://infoventure.tsx.com/TSXVenture/TSXVentureHttpController?GetPage=SecuritySummary&SECURITY_ID=213560&M... =CDNX&SEC_SYM_SID=2&HC_FLAG1=on
karabaya
(zabusavam)
22. decembar 2011. u 16.37
Opasno smo krenuli danas na gore, volume je veliki i na moju zalost izgleda da će se trenad nastaviti i sutra kad mi dolaze pare na racun. Eh da su dosle prije dva dana...

Dakle što se tiče CUU planova radi se FS i rezultati busenja od ljetos NEćE biti ukljuceni jer bi to odgodilo FS za još nekih 6 mjeseci. Razlog je, kao sto sam ranije rekao, taj sto će se morati raditi nova studija kopa koji mora biti pomjeren prema sjeveru. Dakle ide se u FS bez ovih novih busotina a onda kad pocne odbrojavanje možemo ako treba i to da odradimo. Prema Elmeru nije bitno da li će sve biti ukljuceno ili ne, TCK već sve zna i sve im je jasno.

A što se tiče moje male investicije od juče Eric Sprott mi daje za pravo kad kaže:

According to U.S. Mint statistics, the same amount of money is going into buying silver bullion as is going into buying gold bullion. With gold trading at more than 50 times the price of silver, that means investors are buying 50 times the amount of silver from the U.S. mint as gold.

China used to export 100 million ounces of silver just a few years ago. Now they import 100 million ounces each year.

In the physical market for silver, Sprott says „All I'm seeing are buyers.”

The price ratio between gold and silver used to be 15 or 16:1. Now it's over 50:1. Meanwhile, silver in the Earth's crust is just about 15 times more abundant compared to gold.

According to numerous sources, Sprott says gold and silver should be trading at a 16:1 ratio. That means with gold at $1,600, silver should be changing hands at about $100 an ounce -- 245% higher than the current level of $29 per ounce.
SME
(vernik)
22. decembar 2011. u 19.18
Nešto si pomenuo da planiras da poklonis koji srebrenjak za Novu godinu, gde mogu da se prijavim?
karabaya
(zabusavam)
23. decembar 2011. u 09.33
SME
(vernik)
26. decembar 2011. u 22.23
Bio juče - zatvoreno :)
karabaya
(zabusavam)
28. decembar 2011. u 05.58
:)

Skokni ovih dana jer stvarno vrijedi vidjeti. Prvo sam ulaz kroz dupla vrata... moras pozvoniti da ti otvore pa onda udjes i cekas da se vrata za tobom sama zatvore i tek onda se druga vrata za ulaz otvaraju sama.
A kad udjes obrati paznju na pod, ispod staklenog poda ima bar milion dolara u zlatu i srebru a da ne pominjemo postavke po vitrinama.

Pare su mi legle na racun i samo cekam otvaranje danas da dokupim CUU. Nadam se da cijena neće značajno skociti odmah po otvaranju. Treba kupiti sad prije nego krene TFSA grabez. :)
SME
(vernik)
28. decembar 2011. u 06.17
Reci mi dali ti imaš TFSA racun otvoren, ne secam se da si ga pominjao?
karabaya
(zabusavam)
28. decembar 2011. u 08.51
Nemam TFSA, imam samo RRSP i investment zbog nekih neslaganja sa CRA :).
I ova dva su mi sasvim ok.
karabaya
(zabusavam)
28. decembar 2011. u 10.41
Pokupio jutros po otvaranju 5.200 komada i sad cekamo kraj januara i FS pa šta nam bog da.
norijega
28. decembar 2011. u 11.35
Ako je FS krajem januara, da li to znači da TCk ima 120 dana od kraja januara?

karabaya
(zabusavam)
28. decembar 2011. u 14.12
Da.
norijega
28. decembar 2011. u 14.37
hvala na odgovoru Karabaya.

Btw, izgleda da će ovih par dana biti odlično za kupovinu deonica, a bogami i zlata i srebra. verujem da će se to već u januaruy isplatiti.
karabaya
(zabusavam)
28. decembar 2011. u 16.51
Da i na to racunam.

Mada što se tiče CUU ne vjerujem da će TCK cekati s odlukom svih 120 dana jer nema smisla.
Ovaj dolazeci FS neće ukljuciti ništa od ovogodisnjih busenja koja su bila najbolja ikada, tako da će poslije doći još jedan RE koji će i to ukljuciti a ako TCK bude cekao još stosta se može ubaciti pa će ih svako odlaganje kostati sve vise.
SME
(vernik)
28. decembar 2011. u 23.20
Svi mi imamo „probleme” sa CRA ali TFSA treba iskoristiti. Pricao sam sa jednim prijateljem koji ima investement agenciju, on čak smatra da će se tu nešto menjati jer previse novca odlazi ne-oporezovano. Ja imam tri TFSA a na jednom imam 25000 CUU deonica, planiram da dodam još $5000 sad u januaru i tu će biti peko 30 hiljada deonica. Ako budemo imali sreće tu bi moglo biti preko 100 hiljada dolara koji će otici neoporezovani.

Planiram da prebacim sa margin acc. $5000 na taj TFSA odmah sad u januaru, na drugi ću dodati novih 5 hiljada a treci će morati malo sacekati, možda kasnije kupim BXX.

Ja verujem da će cena skociti početkom januara pa ću malo da rizikujem i da sacekam par nedelja da vidim šta će se desavati.

Što se tiče TCK,i ja verujem da oni neće dugo cekati posle objavljivanja FS ali Elmer I Ernesto ocigledno neće da rizikuju i usput spremaju i novi RE ako nešto krene naopako. Nije to loše, oni bolje znaju situaciju, koliko puta u zivotu covek ima sansu da nadje toliko rude. Bolje polako i sigurno. Pošto se ekonomska situacija neće uskoro popraviti, ja verujem da ćemo mi imati sansu da kesiramo CUU i da ponovo kupimo nešto drugo povoljno.

Citao sam danas neke izjave od Veta, navodno pricao sa Elmerom i on mu rekao da još rade na FS i da su zadnjih dana bas dosta uradili ?! Meni to nekako zvuci prazno. Šta još imaju da toliko rade kad koriste stare rezultate ... to je samo odgovor da ga skinu sa k... slusajuci razna druga mišljenja , mislim da oni kupuju vreme za novi RE.

Malo sam zbunjen sa kupovinom insajdera. Oni su ocigledno planirali da objave FS sad u decembru jer nisu kupovali ništa skoro 2 meseca ali posto je plan promenjen sad ponovo kupuju. E sad ako planiraju da objave FS u januaru ili februaru to znači da nebi vise trebali da trguju. Ako se to i dalje nastavi to onda može da znači da black out neće ni biti potreban tj. da će Teck sve da kupi i bez zvanicnog objavljivanja FS.
norijega
29. decembar 2011. u 00.27
SME jedno pitanje - kakve se to promene u vezi tfsa spremaju? koliko se secam, harper je pred prošle izbore obecao da će se limit podici na 10k godisnje. meni to ima vise smisla, ako hoće da motivisu ljude da stede i ulazu pare za penziju, a to im je valda cilj?

i ja još planiram da dokupim cuu, a kasnije i bxx (mada imam i sada nešto bxx, a i cena mu je sada dosta niska oko 11-12 centi)
karabaya
(zabusavam)
29. decembar 2011. u 05.17
Ni meni nije bas jasno šta je to Elmer uradio ovih dana kad FS radi nezavisna kompanija a ne mi? Možda su sređivali podatke za novi RE koji bi trebao izaci ubrzo nakon FS?

Ja sam ovih dana studirao malo pomnije geoloske karte sa sajta i pokusavao da sklopim neku sliku ali zbog nekompletnih rezultata busotina nisam mogao da uradim blok ni ugrubo. Kad bi makar objavili koje busotine su geofizicke bilo bi mi lakse ovako nam ostaje samo da cekamo rezultate.

U svakom slučaju 2011 je pokazala ne jedan nego dva SC-a s realnom mogućnoscu da se pojavi i treci na juznoj strani prema Mess Creek-u. A povrh svega ne zna se ni koliko daleko ide sjeverna ekstenzija, vjerovatno skroz ispod samog vrha Mt LaCasse u kom slučaju bi najvjerovatnije odrubili i sam vrh i krenuli prema dole. Moglo bi se desiti da se ovde otvori rudnik koji će raditi narednih 50-60 godina jer ni 2% nije istrazeno a povrsinski uzorci potvrdjuju mineralizaciju na sve strane.

Pitaj boga koliko je sve ovo...
SME
(vernik)
29. decembar 2011. u 09.15
Dobro si primetio da FS radi druga kompanija. Ali to može da znači da oni imaju FS u rikama i sad ga potpisuju !!!
Verujem da će tu biti i jedan deo u kojem Copperfox daje svoje mišljenje ili bar uvod i zakljucak, možda to sad rade.
Evo ja sam jutros poslao email Majku i ocigledno je da su na poslu, dobio sam odgovor. Pitao sam ga kratko i jasno - zašto BFS kasni?
Kaže da FS neće puno kasniti, a za novi RS im treba još nekoliko meseci jer je to dug proces... ali da FS vise neće odlagati !!!
Ma kažem ti ja, oni kupuju vreme za RE.
Druga stvar ( po mom mišljenju) Elmer je rekao da bi sledeći rezultati busenja trebali da povecaju cenu deonice. Kako on to zna? To nije bio slučaj kad su objavljivali rezultate ove godine. Koliko znam oni uskoro treba da objave rezultate sa 4 busenja , mislim da će oni tad nagurati cenu i tako prisiliti TCK da plate ono sto traže ili ode nas deo nekom drugom.
Što se tiče velicine SC, msilim da bi trebali biti oprezni, navikli smo da se rezultati poboljsavaju ali i tome mora doći kraj, ipak i ovo do sad je dovoljno dobro.

Što se tiče promena u vezi TFSA, ja ne znam tačno, ja sa ovim covekom igram indoor soccer i tako ponekad malo pricamo u vezi berze. Ja sam ga ubedio da kupi CUU na početku godine kad smo imali onaj uspon ali on je prodao čim je krenulo na dole. On inače investira novac onim starim bogatim Talijanima i to uglavnom u bulue chips kompanije, sigurnije mu je, a njima naplacuje proviziju za usluge. Skoro je „kupio” dobrog Audija pokrivajuci margin call nekom coveku...
Ali ja sam ubeđen da ako dodje do promena u vezi TFSA da će to biti na nasu stetu, nije njima važno dali mi stedimo za penziju, njima je veznije da im prisitize novac od poreza.

Ja ću sigurno kupiti nešto od BXX kasnije mada vidim da i tu se nešto cudno kuva, neverovatna velecina bid-ask size a mali volume prometa. Ako si citao onaj gore post u vezi investiranja u juniore, jedno od pravila je to da kompanija ima istrazivanja na vise lokacija, sto bxx upravo ima, jer je dovoljno da na jednoj lokaciji nešto pronadju i da cena skoci a sa vise lokacija manje rizikujemo da ako nešto ne ide po planu na nekoj od lokacija. Druge prednosti su to što znamo lokaciju tj. da pored Nevade buse i tu pored SC, a znamo i Elmera, pa on je nas prijatelj !
Moja žena kaže - radi šta hoćeš samo nemoj da ja izgubim pare, pa sad ti vidi ?!
karabaya
(zabusavam)
29. decembar 2011. u 09.58
Ma pare nećeš izgubiti, to je bar jasno.

Ono sto ja mislim da se desava je da su se vjerovatno o cijeni SC-a već manje-vise dogovorili posto TCK zna vrlo dobro šta je i kako je. Uostalom njihov geolog sjedi s Elmerom i rade sve zajedno.
Jedino šta ostaje je to da pregovaraju o JV odn. sklope novi ugovor za dalja istrazivanja tog podrucja a za taj posao niko nije ni blizu dobar kao mi odnosno Elmer. TCK neće da gubi vrijeme na busenja, nije to njihov posao niti ih zanima.

Moj scenario je dakle da će SC da se keshira a onda CUU nastavlja sa radom tj. kompanija se ne gasi.
Međutim nešto me kopka u zadnje vrijeme mogusnost da dodje do ujedinjenja CUU i BXX i da ta nova kompanija nastavi rad na istarazivanju gore. I mi i BXX imamo svoju zemlju gore a Elmer je CEO obe kompanije... ne znam koliko je ostvarivo ali mi spekulacija nije ni za odbaciti.

U svakom slučaju ako dodje do JV ugovora mi ćemo imati cash + vrijednost akcija nove kompanije sto bi bilo jako dobro.
karabaya
(zabusavam)
29. decembar 2011. u 10.07
Eh da, ako dodje do JV ugovora to će znaciti da mi zadržavamo sva prava po ugovoru a ako TCK hoće da mu mi (čitaj Ernesto) damo odrijesene ruke onda će to morati i platiti debelo. Ne zaboravi da dok god postoji CUU mi smo operatori sve do otvaranja + možemo svojih 25% prodati kome hoćemo i kad god hoćemo. I naravno ako oni ne ispostuju ugovor onda je sve naše za dzaba.

Mislim da ih Ernesto drzi za jajca i polako zavrce ovih dana, nije on dzaba kresnuo 6 miliona prošli mjesec... zna taj šta radi vjeruj mi.

SME
(vernik)
29. decembar 2011. u 11.00
I ja sam ranije verovao da su se oni već dogovorili sa TCK ali sad nisam toliko siguran jer zašto bi onda odlagali objavljivanje FS. Zašto su se sad usmerili na objavljivanje novor RE?
Sa novim RE oni hoće da dokazu „nekome” šta su sve nasli ove godine. Mi smo ti koji dokazuju, a kod nas najuticajniji je Ernesto. Mislim da Ernesto nije bio zadovoljan sa ponudom i sad ide dalje. Njemu se ne zuri kao nama. Možda nije bas on zakocio, uvek se nadje neko ko ima drugacije mišljenje, ali ako ponuda nije bila dobra zašto je onda prihvatiti. Ni meni ne treba ponuda od recimo 2 dolara po akciji.

Ta kombinacija za ujedinjenje sa BXX ima smisla.
karabaya
(zabusavam)
29. decembar 2011. u 11.30
Novi RE je definitivno vrsta pritiska na TCK jer će pokazati i ostalima šta imamo i privuci će paznju i interesovanje.

Proces evaluacije je vrlo komplikovan a naročito ako se bude islo na JV zahtjevace se vise znanja i pameti od advokata nego od geologa. Bas u primjeru sto sam ga naveo gore, ako TCK hoće da se mi odreknemo nekih prava po postojecem ugovoru i ne prenesemo ih na novu kompaniju onda to ima da se plati. E sad koliko to vrijedi nama a koliko njima veliko je pitanje... gdje se naći? Mi hoćemo pare a oni cist racun i dugorocnu unosnu investiciju.

Elmeru se zuri da objavi FS sto prije i da TCK-u krene odbrojavanje, to je bar jasno, jer procjena je da ne vrijedi cekati duže sto bi izbilo TCK-u iz ruku prenemaganje i otezanje kao taktiku bilo da se radi o JV ili totalnom by out-u.

Bilo šta da je po srijedi imam apsolutno povjerenje u Elmera i Ernesta kao nikad ni u koga do sada. Do sada su vodili sve kao po koncu a onaj zakup skladista u Port of Stewart me izbacio iz cipela.
Kipe
(inzinjer)
29. decembar 2011. u 12.50
Steta sto je od proljeca berza propada,
da nije tako, CUU bi sada bio oko $2, čak i vise.

CUU se netreba zurit, jer to zemljiste ima ogroman potenicjal,
znaci vreme radi za nas.

Sme nemoj mislit da kad prodas CUU, da ćeš lako naći neki novi dobar stock.

SME
(vernik)
29. decembar 2011. u 22.01
Nikad ne reci nikad !
Naravno da će biti teško naći neko drugo nalaziste kao sto je SC i CUU, ali naći ćemo neko drugo rešenje. Nikada do sad nisam rizikovao ovoliko i stavio sve pare u jednu kompaniju. Posle ovoga ću, kao sto sam skoro jednom izjavio, ostaviti pola para u kesu i cekati eventualnu krizu a pola ću investirati u vise razlicitih kompanija. Zahvaljujuci Karabayi verovatno nikad vise neću izaci iz ovog sektora i Kanadskih rudnika. Imamo ih dovoljno ovde.
Evo jedan kratak Americki video u investiranju u Canadi gde se pominje kompanija Agnico Eagle Mines

http://screen.yahoo.com/investing-in-canada-chile-and-colombia-27725549.html;_ylt=AtA1mt6mfplEFOnuuzJJVO_3ckIv;_y lu=X3oDMTI1bmlpYmp0BG1pdANVUFAgQXV0b3BsYXkgUmVsYXRlZCBWaWRlbwRwa2cDaWQtMjc3MjU1NDkEcG9zAzEyBHNlYwN2Y19uYXYEdmVyAw--;_ylg =X3oDMTFub3NkcmFlBGludGwDdXMEbGFuZwNlbi11cwRwc3RhaWQDBHBzdGNhdAMEcHQDdmlkLWdhbGxlcnkEdGVzdAM-;_ylv
karabaya
(zabusavam)
30. decembar 2011. u 10.34
Otprilike razmišljam i ja tako nešto s tim sto ću ja definitivno još da svratim u onu prodavnicu na Richmond Hill-u i upotpunim kolekciju.

Nego evo sam bas prije dva mjeseca kreirao portfolio na google/finance, cisto onako da pratim kretanje nekih blue chips koji isplacuju dividende i evo kako izgleda danas:

http://imageshack.us/photo/my-images/508/portce.jpg/

Uzeo sam kao za primjer po 500 dionica od svake kompanije da bi imao malo bolje poredjenje a sto je ispalo nekih $333.300. Sve u svemu portfolio je u laganom minusu zahvaljujuci stagnaciji u cijeni zlata i srebra kao i losem zadnjem kvartaku BMO. Nakupilo se i nekih $500 od dividendi ali posto sam „kupio” sve 1 novembra nemam dividende banaka koje su i najbolje.
Ništa naročito ali eto samo kao mala igra cisto da se ima neki pregled. A mogao bi još neko ovde da napravi svoj portfolio pa da vidimo s vremena na vrijeme kako stvari stoje jer cekaju nas značajna ulaganja u 2012 :)))

Ah da, nije loše za procitati:

http://www.topstockanalysts.com/index.php/2011/12/28/the-warren-buffett-of-canada-says-this-commodity-coul d-rise-245/
SME
(vernik)
30. decembar 2011. u 17.17
Pogledao sam ovaj portolio, veliki zaokret, nema nijednog juniora ?!
Primetio sam nekoliko energy stocks kao i finansijskih, licis na nekog penzionisanog investitora !
Ako stignem ovih dana napravicu i ja jedan pa da vidimo kako bi prošli.
Ja bih za sad obisao banke, iz tvog portfolija volim CNQ i SVM, ali da ne otkrivam bas sve, videces uskoro. E da, zaboravio sam TCK.
karabaya
(zabusavam)
30. decembar 2011. u 18.10
Penzionerski, bas tako hehehehehe...
Pa zar nećemo u penziju poslije povratka sa Fiji-ja? :)

Ma ne, uzeo sam pomijesano iz svakog sektora po nekoliko da vidim performanse u odredjenom vremenu. Takođe sam stavljao samo stokove koji dijele dividende i namjerno nisam uzimao juniore jer je to za drugi neki portfolio. Dodise nisam stavio ni jednog iz osiguranja koje mrzim mada dijele dobre dividende.

Ako zarate dole sa Iranom pa ovi zatvore moreuz možeš li zamisliti koliko će skociti ovi nasi oil sand iz Alberte? Sad ne bi bilo loše uloziti u Cenovus, COS, SU i ostale.
karabaya
(zabusavam)
03. januar 2012. u 13.37
Evo istresao sam po dzepovima i dokupio 850 komada po $1.15, sad stvarno nemam vise. :)
SME
(vernik)
03. januar 2012. u 16.05
Sa ovim našim CUU covek mora da ima konjske zivce. Nadao sam se da ćemo danas preci 1.20 i da otvorimo novu temu za 2012.godinu a mi samo 1 cent nagurali :(
Realista
(programer)
04. januar 2012. u 07.00
Danas je najbitniji dan za CUU stok. Ako zavrsi u plusu onda će da bude u uptrendu i ide ka 1.48$, a ako zavrsi u minusu, onda bi mogao da ponovo testira 1$.
SME
(vernik)
04. januar 2012. u 11.35
E kako bas danas tako bitan dan kad je berza u minusu i CUU će verovatno isto tako zavrsiti ?
SME
(vernik)
04. januar 2012. u 11.39
E kako bas danas tako bitan dan kad je cela berza u minusu a tako će verovatno i CUU zavrsiti
karabaya
(zabusavam)
04. januar 2012. u 13.59
Ma ima mali onaj program... onaj sto krlja, krlja pa izbaci :)
Realista
(programer)
04. januar 2012. u 17.46
Izgleda ništa od CUU.
SME
(vernik)
04. januar 2012. u 19.58
Kako to da nam ranije nisi javio za D-day, ja već dve godine držim ove akcije i da sad to tako lako i neprimetno proleti pored mene ?
Realista
(programer)
04. januar 2012. u 21.30
Eva ja sam spremam da se kladim da će u nekoliko sledećih dana da CUU ide dole (najverovatnije na oko 1.05$). Ne zanima me long term procena stoka.
Ja sam ga sada shortirao na 1.15$ pa ćemo da vidimo koliko ću da zaradim.
JABUKA22
(u)
05. januar 2012. u 10.30
Izvinjavam se sto upadam ovde ali vi mi izgledate kao najbolji poznavaoci.Procitao sam većinu diskusije oko cuu i odlucio sam krenuti,nikada nisam kupovao stocks pa me interesuje u Kanadi gdje je najlakse,najjeftinije i najjednostavnije ili možda on line kao Canada Trust.Ja samo kupujem cuu za sada.Hvala
Realista
(programer)
05. januar 2012. u 10.49
Jabuko, ne kupuj stokove, jer dok ti naucih kako šta oko stokova, izgubice pravo malo bogastvo. Kupi sebi kondo ili veću kucu, to će ti biti najbolja investicija.
SME
(vernik)
05. januar 2012. u 10.51
Realista, bas su mi simpaticni tvoji komentari, samo nastavi, stvarno uzivam da ih čitam. Evo da ti postavim i jedno pitanje da imaš o cemu da pišes:
Kako to da si bas izabrao CUU da shortiras i zašto samo tako malo da ide dole 1.05 to nije ništa, ja sam mislio da ćeš ti postaviti nekih 0.60 ili 0.80 kao donju granicu
mksk
(fin. adv.)
05. januar 2012. u 10.57
Realista, get real pls..ako si ti izgubio malo pravo bogatstvo dok si naucio kako da trgujes, to je tvoj problem..gloom & doom

Jabuka, dobra je CUU share price sada..možeš malo da sacekas još koji cent,ali ne mora da znaci..
Good luck

btw, meni je Questrade super
Realista
(programer)
05. januar 2012. u 13.35
Jabuka mi deluje kao početnik. Obično 99% početnika gube pare dok ne nauce tehnicku analizu.

Pošto izgleda samo ja znam kao se trguje na short term, eto reci ću vam za par dana kada trebaju da se kupe ponovi CUU.V, tj reci ću vam kada sa short prelazim na long.
aquariusnorth
(sisac golubova)
06. januar 2012. u 00.49
realisto...kako to sad ti jedini znaš...valjda hoćeš reci ,ZNA onaj ko je napravio Program koji ti KORISTIS ...nekako mi ne izgleda fer (priznaćeš ) da svojatas tudjeg znoja trud...
karabaya
(zabusavam)
06. januar 2012. u 07.52
Jabuko otvori investment account u nekoj kuci koja se bavi time, prebaci pare tamo i onda možeš sam da prodajes/kupujes online. Vecina nas tako radi. Recimo sve kanadske banke to imaju pa se raspitaj u onoj kod koje već imaš account.
Za početak ne bi bilo loše da te neko iskusniji uputi i da s njim odradis par transakcija.

Realisto kako to da ti program nije juče uhvatio CMK?
Eh kad bih ja imao taj program gdje bi mi bio kraj... :)
Realista
(programer)
06. januar 2012. u 10.32
Rakao sam još pre mesec dana da je u skoroj buducnosti CMK stok puno bolji od CUU, pa su me nasi ljudi popljuvali.
Najbolje je da svako gleda svoj biznis.
Realista
(programer)
06. januar 2012. u 10.37
Pokrio sam stok CUU.V na 1.12$ Nisam zaradio puno, ali šta je tu je.

Stavio sam buy order na 1.05 , a on je dohvatio sma 1.09 pre nego sto je krenuo gore na 1.12$.
CUU je zilaviji stok nego sto sam mislio.
JABUKA22
(u)
08. januar 2012. u 08.49
Hvala!
SME
(vernik)
11. januar 2012. u 09.41
Karabaya, imaš li kakvih informacija od tvojih insajdera ?
Šta mislis dali je tačno da je David juče prodavao ono preko National Banke, ja sam proveravao insiders trading za juče i nema nikakvih podataka. E sad dali se to smatra pod insajder trading ili je moguće da je to bio neko sasvim drugi od National banke, ne znam dali neko može imati bas sve te podatke i tvrditi da je to bio David Macdonald.
karabaya
(zabusavam)
11. januar 2012. u 13.06
Nemam ništa opipljivo sem spekulacija, a David ne bi trebao da bude insajder po meni. Jedino u slučaju da nema po zakonu neka vremenska kvaka da po napustanju firme još neko vrijeme se racuna da si insajder.

Ne brine me uopste...
SME
(vernik)
11. januar 2012. u 13.18
Pa zar on nije vise tamo ?

Pitanje za profesora, jeli može ovo ovako :

The PP shares from the tax flow through:

Cost $1.25

Tax shelter 46% = $.58

Mining tax credits in Ontario $?

Their actual share cost less than $ .67
Profesor-Kanada
(Profesor)
12. januar 2012. u 00.01

SME, kada prodas 'Tax Flow Through' akcije the Adjusted Cost Base (ACB) je $0.00.

Investor u Ont. ima pravo na 5% Ont tax credit. To je OFFTS
Ontario-focused flow-through shares.

Mineral-exploration tax credit je 15%.

karabaya
(zabusavam)
13. januar 2012. u 14.17
Novih $1.400.000 po $1,10???

VANCOUVER, Jan. 13, 2012 /CNW/ - Copper Fox Metals Inc. („Copper Fox” or „the Company”) (TSX-V: CUU) announces that it has entered into an agreement with Mr. Ernesto Echavarria to settle $1,400,000 of debt by way of issuance of 1,272,727 common shares of Copper Fox to Mr. Echavarria at an issue price of $1.10. No warrants were issued in respect of the shares for debt transaction. Mr. Echavarria is a director, an insider, and a control person of Copper Fox, as defined by the regulations of the TSX Venture Exchange, and has from time to time made advances to Copper Fox, as required, interest free and with no set terms of repayment. Completion of the debt settlement with Mr. Echavarria is subject to the approval of the TSX Venture Exchange.

karabaya
(zabusavam)
20. januar 2012. u 14.08
Dobro napredujemo zadnjih dana, oni sto su prodavali u decembru da bi uknjizili gubitak sada se vracaju i kupuju ponovo... neumorni su kao i senor Ernesto. Sve izgleda da ne može bolje i ocekujemo izvjestaje laboratorije nadam se iduce sedmice. Dugo cekamo ove busotine, još od ljetos.

Mislim da je sada odlično vrijeme da se pocne polako akumulirati ANI i BXX. Nakon zavrsetka price sa CUU, vecina investotora će htjeti da nastavi da prati Elmera i Ernesta a biće i dobro potkovani parama. Pretpostavljam da će vrijednog akcija obe kompanije skociti strelovito već prvog dana po kesiranju.

karabaya
(zabusavam)
20. januar 2012. u 15.14
Banks up, miners down on lackluster TSX

Fri Jan 20, 2012 11:45am EST

[+] By Jon Cook

TORONTO (Reuters) - Canadian stocks were little changed late Friday morning, as signs of progress in the battle against Europe's debt crisis helped lift financial issues, though miners fell after weaker Chinese manufacturing data.

Ali mi se dobro držimo.
norijega
02. februar 2012. u 16.51
Izgleda da dolaze bolji dani za cuu deonice. Danas smo dosli do 1.37$.

Veoma interesantan interview koji je dao Marc Faber:
http://marcfaberblog.blogspot.com/

Kaže da će berza da raste narednih par meseci, a da će u drugoj polovini godine doći do velikog pada. I meni se čini da će da se ponovi 2011 godina kada je berza rasla do maja/juna a zatim krenula da pada, opgotovo juniori.
 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Mantra Bracelets?
.