Вести
Спорт
Селебрити
Лајфстајл
Дискусије
Кувар
Огласи
Дискусије
:
Филм
+0 / -0
0
Gleda li ko homeland i dextera?
fontisa
02. октобар 2012. у 15.38
evo, pocela sezona mojih najsladjih serijica :))) (ukljucujem i southland tu, mada će tek na proleće da se prikazuje)
za dexa pretpostavljam da će biti poslednja sezona, može posle neki spin-off. zamerka na ovu poslednju je tupljenje o prethodnim...brate kad se nešto voli onda se dobro zapamti šta je bilo pre.
a homeland...brody opet pocinje da nas uvlaci u njegov zivot i dramu, potpuno mi postaje svejedno na koju će stranu da se odluci, samo da se već odluci odjednom ! ubi me ta neizvesnost ...a carrie...apsolutno je razumem, njen osmeh na kraju..priceless...odličan izbor, lujka ostaje lujka, nema te lobotomije koja može da je preparira u bastovanku.
+0 / -0
0
Expander
(united colors of Benetton)
02. октобар 2012. у 15.53
Naaa...I don't really watch much of a tv )! these days ( it's not a line)!
Ali zato, Family Guy i dalje yebu kevu (istina, bolesnu), ali ljudi rade posao...
http://www.youtube.com/watch?v=VZxr5e9W9eg
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
02. октобар 2012. у 15.54
Ništa ja od tih serija nikad ne gledam, mada vidim da su bas te 2 popularne.
Procitah neki dan da je jedan od glumaca Sons of Anarchy ubio neku babu pa sebe.
Gledam samo South Park. A da, i Walking Dead sam pratio.
+0 / -0
0
fontisa
02. октобар 2012. у 15.58
expi nemam ni ja te ve nego skidam sa neta.
ovo ti je već drugi-treci put da kažeš kako nemas vremena, da li smem da priupitam nasta ti otkucava vreme? :))) ... ako nije tajna :)))
srbo, obe serije nisu tvoj fazon...u stvari...dexter bi možda mogao da prođe. homeland nema sanse.
+0 / -0
0
Expander
(united colors of Benetton)
02. октобар 2012. у 16.07
Sorry, pogresan linak, trebao je biti ovaj :D
http://www.youtube.com/watch?v=6cIw0yHQql4&feature=related
Daje kao krila, ma daje qurac palac ,,, mal ne rekoh daje šta...
+0 / -0
0
Expander
(united colors of Benetton)
02. октобар 2012. у 16.15
Otkucavao je na uraninim, a sada bogme i na azbest, ozracen sam sestro slatka!
Libo me, umrecu mlad...
+0 / -0
0
DjoleUK
(Heretic)
02. октобар 2012. у 16.15
Dexter je dobar mada sam gledao samo prvu sezonu. Sve ostale zapocnem pa nikako da izguram ( S.O.A., Boardwalk Empire... ).
Jedine koje sam kompletirao su Lost i Prison Break. Tek kada sam kompletirao Lost sam shvatio koliko je ta serija ustvari sranye.
P.B. je odlicna serija.
Neko gledao American Horror Story? Vredi li?
+0 / -0
0
DjoleUK
(Heretic)
02. октобар 2012. у 16.17
Uuuu...da da da...i Lie To Me. Serija ko serija je polu-trulex ali Tim Roth je car-kralj-prvakuskokuudalj
+0 / -0
0
fontisa
02. октобар 2012. у 16.20
gledala ja prve tri...
i smorilo me. ne može serija da zasjaji samo kada jesica leng udje u kadar.
inače dajem foru serijama pilot, druga i treca epizoda..i onda u 90 % slučajeva batalim. isto je bilo sa lost, sa prison brejk i gomilom drugih.
ocito mi idu one u kojima se likovi psiholoski prikazuju.
expi, SODA BIKARBONA leci sve..i rokaj alkalnu hranu :))
cekaj, ajd sad ozbiljno, stvarno si naj.ebao?!
+0 / -0
0
fontisa
02. октобар 2012. у 16.21
da i nju sam gledala :)))
i bila zaljubiska u tim rotha :) mada sam u njega još od „made in england” :)
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
02. октобар 2012. у 16.27
American Horror Story...tačno tako kako fonti opisa.
Pocne bledunjavo, pojavi se JL, bude ok, poslije opet sivo.
Ja odustao na pola...
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
02. октобар 2012. у 16.44
sa delom podmlatka odgledao sam sezonu i po Weeds onda su me smorili a uskoro i podmladak.
70s tv show samm gledao dosta dok nisu krenuli na koledz jedan od sitikomova koje sam gledao i gde bas ne mirisem sve od reda ali kao celina mi je sasvim ok.
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
03. октобар 2012. у 04.10
Skinula si PATU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+0 / -0
0
pseud
03. октобар 2012. у 07.11
Dextera nisam gledala moracu ga skinuti, 'southland' jesam - laganica, nije loše.
'Lost' je bio sav odgledan a 'Prison Break' prve 2 sezone, moracu ostatak odgledati jer prve dvije su odlične.
'homeland' razbija, dosad najviše drzi paznju i iscekujem sledeću (šta će se desiti...brr zakuvalo se, Brody rastrzan, Keri neumorna).
Isto pratim 'boardwalk empire' i 'downton abbey'...a 'nurse jackie' i 'modern family' su mi OK od ovih kratkih komicnih.
+0 / -0
0
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
03. октобар 2012. у 10.05
Nikad nisam uspio ispratiti nijednu americku seriju sa nekom ozbiljnoscu.
Mislim da se takav koncept jednostavno ne uklapa sa mojim karakterom, pa sam batalio nakon par pokusaja. Zamišljam par ljudi koji stoje iza toga i koji iz sezone u sezonu smišljaju kako da održe gledanost.
Dexter me je opasno iznervirao, vise puta.
Što se tiče sitcom beskrajnosti, kako uopste nekom padne na pamet ideja da otac prica djeci kako je sreo njihovu majku kroz sedam-osam sezona. Da sam ja na mjestu te djece, ja bih takvog oca polio benzinom i zapalio. :) Bez ikakvih zaiebancija sa necistom savjescu - burn, daddy, burn.
South Park i Simpsonovi su odlicni, ali opet ne mogu da gledam iz nedelje u nedelju.
+0 / -0
0
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
03. октобар 2012. у 10.32
I nemoj spin-off Deksterijade, za ime boga miloga.
OK, we get it!!!
On je krvolocan i ne može sam sebi pomoći, sestra mu se lozi na njega, koliko primjetih u jednoj od epizoda. I šta se još zakomplikovalo?
Ubi iebenog motherfucker-a vise i zavrsi seriju, a narod neka pati zbog njegove prerane smrti.
+0 / -2
-2
magenta
03. октобар 2012. у 19.21
gleda li neko Breaking Bad? Vidim u Srbiji je kao pravo kul pratiti ovu seriju. satro oni znaju ove americke fore, sve kontaju mada seriju jedino mogu daunlodovati preko nekih torenta i to bez prevoda. Smesni su bre. Inače serija je čujem super, glavni likovi su prof hemije kome su dijagnosticirali cancer i njegov bivši ucenik koji se daju u pravljenje crystal metha...Druga jako popularna serija je Mad men, ta je čujem isto dobra, ima je na Netflixu. Radnja se desava 60-ih u Americi i vise je drama.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
04. октобар 2012. у 03.35
ovaj sto ga je dexter koknuo u ovoj epizodi je shiptar enver gjokaj (iz dollhouse). naravoucenije - dexter ne voli shiptare : )
a stvarno vise smara sa onim flashbackovima na rano detinjstvo, to je najnerealnije od svega (jer inače je sve prilično nerealno)... ali opet - zanimljivo je za gledati, izdresirali su gledaoce na radoznalost...
+0 / -0
0
infonaut
(#)
05. октобар 2012. у 03.55
Homeland jeste zarazan, prva epizoda je stvarno bila odlicna, bez obzira sto malo možda preteruje sa povladjivanjem Islamu. Gluma i dalje na izuzetno visokom nivou.
Breaking Bad ne gledam, pogledao sam prvu sezonu (koja je imala samo 6 epizoda, ali sve su bile po sat vremena), i em sto su mi glumci prilično antipaticni, stvarno mi odvratna ta ideja da neko umire od raka, a izigrava nekog akcionog junaka već 5. sezonu, sto je totalni nedostatak obzira prema onima koji zaista boluju od raka (jer kao da im se ova serija svima ruga)... Ne kapiram nikako kako i zašto jedna takva serija može da bude tako popularna...
A ima neka nova JJ Abramsova serija 'Revolution'. Njegova produkcija su Lost i Fringe, pa verujem da je i ovo zanimljivo, pogotovu sto je sci-fi (ali post-apocalyptic). Nisam još gledao, ali nameravam, i mislim da ju je prilično korisno videti, s obzirom na priličnu buku oko toga da je zaista moguće da se desi tako nešto, tenu raznih survivalista (da neki jači solar flare unisti sve elektricne mreze na planeti, kaskadno, i nađemose u prilično opasnom i haoticnom svetu bez icega na struju, u kome ne bi bas bilo lako preziveti uopste)
http://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_
(TV_series)
I hvala Srbi na podsecanju za South Park, to i ja pratim inače (mada sa mali zakasnjenjem uvek)
+0 / -0
0
infonaut
(#)
05. октобар 2012. у 03.59
odn wiki-link za revolution direktno (onaj nije dobar jer se prekine pre zagrade)
http://tinyurl.com/bolrvrs
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
05. октобар 2012. у 15.43
@Magenta: Gledam ja (Breaking Bad) i serija je možda nešto najbolje što sam gledao u žanru TV-serija. Po osveženju koje je donela u serijski program, ne znam sa čime bih je uporedio... možda sa utiskom koji je ostvario Twin Peaks 1990-ih.
(Samo ne znam šta je smešno sa onim. Domaću televiziju skoro uopšte ne gledam, a SVE serije koje sam pratio i pratim, skidam sa torrenta ili gledam online na sajtu serije ako postoji.)
@Infonaut: Ja se tebi divim kako si uspeo da prestaneš da je gledaš. Ja sam bio prilično skeptičan prema seriji, pogotovo zbog kulta koji se odjednom podigao oko nje u USA. Mislim, penzos koji umire od raka i koji reši da diluje drogu, WTF? Nisam verovao da oko nečeg toliko odbojnog može da se razvije tako fenomenalna priča i snimi ovakvo TV remek delo.
Seriju sam počeo da gledam tek kada mi je ponestalo inspiracije, šta da odgledam pred spavanje. Ono, čuo sam da je dobra, ali nisam verovao da nešto što je toliko popularno može da bude toliko dobro. Onakav razvoj priče i likova iz sezone u sezonu, ono stvarno do sad nisam video nigde. Završila se 5 1/2 sezona i očekuje se 5 2/2 sa poslednjih 6 (ili 8) epizoda serije, toplo preporučujem svim ljubiteljima novog, inteligentnog i vraški interesantnog da ovo pod hitno overe.
+0 / -0
0
pseud
05. октобар 2012. у 20.36
Ne znam kako sam zaboravila spomenuti 'breaking bad', zaista je nešto posebno, jednostavno vuce za gledanje...svi su spontani kao da nisu pred kamerama...ma nemam zamjerke, masa detalja i prica i sve je osvjezenje.
Pa naravno i 'game of thrones' je vrh..kakvi karakteri kakva bajka (naj su mi Kalisi, patulja i Arija)
'mad men' sam sve odgledala, prve 2 sezone su odlične a onda sam gledala cisto eto sto rece gore pred spavanje i da vidim oce li se ista značajnije desiti...nije losa dramica
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 00.57
Mad Men volim. Zarazna serija, odlicna gluma, a i podseca me indirektno na neke lepe stvari iz detinjstva, sto je isto jak razlog...
Breaking Bad ne mogu da gledam kad mi 2 glavna glumca nevidjeno idu na zivce. Može da bude ne znam kako dobro razradjeno, ali meni je to mucenje za gledanje, i sama ideja mi je odbojna u startu (zbog tog raka sto on kao ima), plus neke stvari iz hemije su cista podvala i laz (sto mi isto nije jasno zašto vuku gledaoce za nos i tako), recimo ono u 1. sezoni da je moguće les rastvoriti pomoću neke kiseline, i to u nekoj plasticnoj posudi koju ta kiselina navodno neće da izgrize, a to su sve ciste izmišljotine i gluposti.
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 08.35
infonaut:
====================
plus neke stvari iz hemije su cista podvala i laz (sto mi isto nije jasno zašto vuku gledaoce za nos i tako), recimo ono u 1. sezoni da je moguće les rastvoriti pomoću neke kiseline, i to u nekoj plasticnoj posudi koju ta kiselina navodno neće da izgrize, a to su sve ciste izmišljotine i gluposti.
=====================
??????
Izvini, jesi li ti išao u osnovnu školu? Čuo za npr. živu sodu?
Ako se opako zezaš, priznajem, naseo sam.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 09.24
Nije uopste koristio NaOH, nego hydrofluoric acid
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100222201140AA8ShTj
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 09.40
a šta mislis, da je zaista moguće tek tako rastvoriti ceo les pomoću neke supstance koju možeš da kupis u običnoj prodaji, da bi se ubice tako mucile sa izbacivanjem tela, i seckanjem na manje delove da bi bolje sakrili. I da bi da to zaista može, to i prikazivali tek tako na tv da svi vide...
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 11.08
infonaut:
================
Nije uopste koristio NaOH, nego hydrofluoric acid
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100222201140AA8ShTj
================
Google search je čudo, znam, i ne moraš da mi te rezultate stavljaš na uvid.
Spomenuo si da nije moguće da se „nekom tamo” supstancom koju je moguće čuvati u običnoj plastici može rastvoriti ljudsko telo i ja sam te pitao da li si ikad u životu čuo za živu sodu i da li si bio na časovima hemije u 7. razredu kada su se učili NaOH i KOH.
U pitanju su baze, a ne kiseline, koje rastvaraju i volovske kosti. Čuvaju se u običnoj plastici, ima ih u slobodnoj prodaji, a bogme i u skoro svakom domaćinstvu. Nezamenljive su za otpušavanje cevovoda iz kade ili slivnika u sudoperi. Ultra-mega-fancy Mr. Musculo nije ništa drugo nego obična mešavina NaOH i KOH. A to su koristile i naše bake, kada su pri klanju stoke pravile domaći sapun.
infonaut:
=============
a šta mislis, da je zaista moguće tek tako rastvoriti ceo les pomoću neke supstance koju možeš da kupis u običnoj prodaji, da bi se ubice tako mucile sa izbacivanjem tela, i seckanjem na manje delove da bi bolje sakrili. I da bi da to zaista može, to i prikazivali tek tako na tv da svi vide...
==============
Ne znam ja šta je tebi logično, ali mi se čini da voliš da istrčavaš pred rudu i držiš stručne govore o stvarima gde baš nisi siguran.
Ja nisam hemičar po struci, ali sam imao jaku 6-godišnju nastavu hemije u školi, znam da su NaOH i živa soda isto, a da je hydrofluoric acid HF ili fluorovodonična kiselina koja (1) zaista rastvara meso i kosti i (2) pakuje se u plastičnim kontejnerima, čak je slabija od HCl (sone kiseline) koja se takođe nalazi u skoro svakom domaćinstvu.
Ne znam kakvi su ono Yahoo!Answers, ali ovde jedan doktor (PhD) hemije upravo hvali seriju kako je sa naučnog aspekta tačna:
http://www.scriptphd.com/chemistry/2009/06/02/from-the-lab-breaking-bad-chemistry-good/
Tako da je dovoljno reći 'Serija mi se ne gleda iz subjektivnih razloga, a prvi serijal sam odgledao delimično i sa pola pažnje', nego je napadati po onim osnovama gde se, za divno čudo televizije, pokazala besprekorno.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 12.30
Pa ok, sve i da je moguće tako istopiti kosti tom kiselinom (da verujemo ovom 'expertu' da zaista jeste), to da je serija 'besprekorna' je isto tvoje subjektivno mišljenje. Serija koja otvoreno propagira kriminal (dilerisanje i proizvodnju droge) i koja je protivna logici (jer glavni navodno umire od raka ne leci se nego se izlaze svakojakom stresu i zdravlje mu se ne pogorsava nego zapravo popravlja) ne može da bude besprekorna.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 12.38
a ako te baze 'rastvaraju i volovske kosti', zašto ovaj profesor-pametni iz serije nije upotrebio te baze, nego kiselinu? Ajde prosvetli nas...
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 13.05
E, znaš kako mi cvile jajca da ikoga „prosvetljujem” elementarnim stvarima, još pogotovo kad tako zauzmu tako arogantan stav, pa još o sebi krenu da govore u množini? :)
Serija jeste besprekorna, u vrhu je najboljih TV-serijskih ostvarenja, može se nekome ne dopadati što je sasvim normalno, kao što neko može da kaže da ne voli EKV, ali ako im osporava kvalitet, a pri tom se loži na Bajagu i Dejana Cukića, to može jedino da znači da je žešće pglu.
Ja ovde ne govorim o svom ukusu. Postoje serije koje su daleko manjeg kvaliteta, ali mi više leže, npr. Becker, ali ova je odrađena stvarno vrhunski. Tvrdim da je seriju nemoguće tehnički ocrniti, ni po pitanju glume (vanserijska), ni po pitanju scenarija i razvoja likova (zacrtali nove standarde), ni po pitanju kompletne produkcije. Može se jedino žanrovski ne dopasti, kao što neko npr. ne voli SF, pa mu je potpuno svejedno da li će odgledati totalni treš tog žanra ili nešto vredno gledanja.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 13.11
pa nemoj sad tako. Ti si potegao te baze iz nekog razloga (ja sam pominjao kiselinu, jer se o tome i radilo o seriji), i još si posle rekao da su to „koristile i naše bake” (znaci i ti mesas tu neku mnozinu a ne bas jedninu), ajde onda, zavrsi šta si hteo da kažeš, kad si već gundjao tako agresivno i bez postovanja sagovornika... Reci kakve veze imaju te neke tvoje baze (koje su koristile i nečije bake) sa ovom serijom.
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 13.12
Da samo ponovim citat od kojeg je počelo:
infonaut:
===================
Breaking Bad ne mogu da gledam kad mi 2 glavna glumca nevidjeno idu na zivce.
Može da bude ne znam kako dobro razradjeno, ali meni je to mucenje za gledanje, i sama ideja mi je odbojna u startu.
Plus neke stvari iz hemije su cista podvala i laz (sto mi isto nije jasno zašto vuku gledaoce za nos i tako), recimo ono u 1. sezoni da je moguće les rastvoriti pomoću neke kiseline, i to u nekoj plasticnoj posudi koju ta kiselina navodno neće da izgrize, a to su sve ciste izmišljotine i gluposti.
====================
Za te 'neke stvari' iz hemije (ukupno 5) na radu serije su angažovani hemičari, i one su sasvim OK. Bolje i tačnije nego ijedna druga hemija u filmskoj fikciji. Plus, ovakvu ocenu izriče osoba koja ne zna šta su baze i koja:
(1) ne može da gleda seriju jer joj 2 glavna glumca 'idu na živce';
(2) ideja joj je odbojna u startu i baš je briga da li je dobro razrađeno ili ne,
vidi se da su to jedina dva razloga zbog kojih trešuješ seriju koja je, uzgred budi rečeno, ne samo sasvim OK, nego je jedno od najboljih TV-serijskih ostvarenja ikada snimljenih.
Prosvetljenje postoji samo za razumne ljude. Za nerazumne, samo dresura.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 13.16
i dalje ne razumem kakve veze ima ziva soda i baze. To sto galamis i nervozno napadas (nemam pojma zašto) i čak vredjas, to ne pomaze. Reci kakve veze ima ta ziva so sa Breaking Bad?
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 13.22
šta si hteo ti sa tim NaOH i KOH? Zašto si to pominjao? To je ziva misterija...
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
06. октобар 2012. у 13.41
Bez zelje da nekom ovdje držim stranu, meni nije jasni šta tebi nije jasno, doyaya...
Covjek je bukvalno nacrtao, ne znam kojim bi to još drugim rijecima moglo da se objsni.
Čitaj post po post ponovo, nerazumljivo da ne kapiraš...
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 13.53
šta je nacrtao? Napao me bezobrazno da ne znam šta su baze, a da nije uopste ni bilo reci o bazama. Procitaj i ti pazljivo. Ja sam pomenuo samo tu kiselini iz serije, a on je iz cista mira krenuo da me napada lično, mesajuci i te baze (NaOH i KOH, i neke babe i zabe)... Nije on ništa nacrtao, nego nešto nervozno nazvrljao što ne lici ni na šta, a kamoli na lep 'crtez'.
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 15.37
@Infonaut: Nisam ja napao tebe, nego sam uzeo u odbranu seriju za koju si ti izjavio da je, što se nekih stvari iz hemije tiče, čista podvala i laž.
To, jednostavno, nije tačno. U seriji glavni junak jeste profesor hemije, ali se mini-zapleta koji se razrešavaju hemijom ima u celoj seriji svega 5 ili 6 i svi su apsolutno verni, u granicama TV-fikcije. To 'u granicama TV-fikcije' znači da neke stvari još nijedan hemičar nije ostvario u praksi (npr. stvaranje onoliko ogromnih kristala živinog fulminata), ali jesu teoretski moguće i prepušteno je našem fiktivnom junaku, kao geniju na polju hemije, da ih ostvari.
Razlog za moju ljutnju na tvoj stav je što si toliko siguran u njega na osnovu apsolutno ničega - ja ti dam odgovor, a ti na to dalje odgovaraš na takav način da se vidi da ne samo što ne znaš najelementarnije stvari iz hemije koje se uče u osnovnoj školi, nego još mene teraš ovde da ti ih objašnjavam, kao, 'Ajde ti sad nama reci šta su to baze i ko su ti taj Koh i Naoh i kakve veze imaju sa živom sodom'.
Mislim, izvini. Poštujem tuđ stav i poštujem kritiku, čak i krajnje malicioznu ako je dovoljno inteligentna, ali ne volim kеnjanје i proCeravanje. Ne voliš seriju i to je OK, moralno ti je nepodnošljiva, i to je OK, ali nemoj srаti da je glupa, kad nije, i da u ime hemije podmeće 'čiste prevare i laži', kad to ne radi.
A ja ako sam tebe i tvoj ponos uvredio time što ti ovo pišem, izvini. Ali, izvinjenje bi trebao da pružiš i ti i da priznaš da, realno, ne znaš o čemu govoriš, a i da te cela stvar, opet realno, uopšte i ne zanima i da, zbog ta dva razloga, uopšte ne bi trebalo da budeš toliko uporan u ovoj raspravi. A ako te zanimaju objašnjenja o bazama, živoj sodi i fluorovodoničnoj kiselini, ostavi mi mejl, pa ću ti tamo sve potanko ispisati ako te toliko zanima, koliko se sećam, davno je bilo, da ne gušimo ovu temu time. Ali sumnjam da te to uopšte zanima, deluje mi samo da si uvređen bez razloga, jer si ti bio taj koji je nesvesno krenuo sa lažnim i netačnim tvrdnjama, a posle svesno nastavio to da brani.
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
06. октобар 2012. у 15.41
Pa eto, tačno takava utisak sam stekao i ja.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 15.51
pa opet mi nisi objasnio zašto si uopste pominjao NaOH i KOH.
Jel možeš na to najprostije pitanje da mi odgovoris (kratko)?
Podmeces mi opet sve i svasta, sam si poceo sukob. Ja sam samo govorio o toj konkretnoj kiselini, i mislio sam da to zaista nije realno (jer mnogi po internetu su tvrdili da je to nemoguće za tu kiselinu da uradi). Ti si iz nekog razloga pomenuo NaOH i KOH, i meni samo to nije jasno - zašto? Kakve veze oni imaju sa Breaking Bad? Molim te recimo mi to...
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 16.02
nisam te pitao za zivu sodu ništa. Nju si ti isto pomenuo. Ja sam sam nju pretvorio u NaOH, da ne bude zabune, jer je tebi zapravo to i bio cilj upotrebljavajuci taj narodski izraz 'ziva soda' a ne hemijske elemente. Sad mi i to podmeces, kao da si ti meni rekao NaOH, a ne ja prvi (za zivu sodu). I još ćeš da me ubeđuješ da nisam čuo za periodni sistem, do koje mere si bezobrazan.
+0 / -2
-2
magenta
06. октобар 2012. у 16.14
Ohoho,terapija vidim popusta Pasuljanac poceo artiljeiju:)))
+0 / -0
0
Babette
(office mite)
06. октобар 2012. у 16.44
Ja nikad nisam čula ni za jednu od tih serija, ali znam da na Siciliji tope nezahvalnike u kadama punim kiseline. Nit' ko šta čuo nit' ko šta vid'o.
Na Sardiniji ih daju svinjama. Isto uspesno uklanjaju dokaze, iako nisu kisele, već naprotiv, veoma ukusne.
+0 / -0
0
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
06. октобар 2012. у 16.46
Oko čega se sve ljudi umiju ostro posvadjati (na internetu a i inače) bi bila dobra background tema za neku televizijsku seriju od 18 sezona i cirka 400 epizoda.
Kažu da su Honduras i El Salvador ratovali zbog fudbalskog meca, ali ja sumnjam nešto u to, mada mi je fudbal sasvim solidan razlog (jedan od rijetkih) za dugogodisnji herojski i castan rat na bojnom polju bez mijesanja civila. Pa ko voli (fudbal) nek' izvoli.
E sad sam se sjetio serije koju sam imao strpljenje gledati.
http://www.youtube.com/watch?v=_VBoD92ui70
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
06. октобар 2012. у 16.48
Ja sam naravno čuo za seriju, nema ko je ne hvali, ali nisam gledao ama nijednu epizodu.
Bas sam se odvikao od gledanj svega toga a i pracnje kojim je to danima i u koliko sati.
Ma film i cao, nemam vremena još i za serije, pa dok iscekas reklamu...ma idi...
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
06. октобар 2012. у 16.51
Jeste stvarno bio fudbalski rat.
Nazvana 100 casovni fudbalski rat, još mi pokojni stari pricao o tome.
Naravno da je najprje isla poolitika pa kulminiralo na nekoj utakmici, ali je eto postojao.
http://en.wikipedia.org/wiki/Football_War
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 16.52
i neće da odgovori zašto je pomenuo zivu sodu (NaOH) u onom prvom postu od 06. oktobar 2012. u 08.35
„Izvini, jesi li ti išao u osnovnu školu? Čuo za npr. živu sodu? ”
(vrlo ruzno obracanje, bez elementarnog postovanja, totalno bez logike i razloga)
Pomenuo je malo posle - da su tu zivu sodu (NaOH) uz KOH koristile „naše bake, kada su pri klanju stoke pravile domaći sapun.” i da su te dve baze, NaOH (ziva soda) i KOH „nezamenljive su za otpušavanje cevovoda iz kade ili slivnika u sudoperi”
Ali nigde ama bas nikako ne pominje KAKVE VEZE ZIVA SODA IMA SA BREAKING BAD? Niti su otpusavali cevovode i slivnike, niti pravili domaći sapun. Barem ja nisam gledao epizode gde se tako nešto radilo (ukoliko jeste).
Dakle zakljucak je da je pomenuo zivu sodu (NaOH), samo da bi - lupetao kojesta, sto većeg i duzeg lupatanja radi !
: )
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 16.53
Rekoh 'izvini', šta sad još treba? Izvini ako sam stekao pogrešan utisak. Živi organizam se može rastvoriti širokim spektrom kiselina i baza koje ne nagrizaju plastiku, čuvaju se u plastici i ima ih u prodavnicama i u domaćinstvu. NaOH i KOH sam spomenuo jer su primeri takvih supstanci koje koristimo za otčepljavanje odvoda, a smrtonosne su i visoko nagrizajuće za živo tkivo, rastvaraju čak i kosti. Spomenuo sam ih jer su 100 puta poznatije od pomenute HF (fluorovodonične kiseline), a ima ih svugde, kako bih osporio ono tvoje 'da su takve stvari moguće, svi bi to radili' i pokazao da je to moguće, jer si supstance slične tome i sam imao bar jednom u svom domu, a u školi si učio za njih kakav efekat imaju.
Još jednom, izvini ako sam bio grub, bezobrazan, ako sam te napao i slično. Međutim, očigledno je da seriju nisi baš 'skapirao', a nadmećeš se u objašnjavanju kako je glupa i odbojna.
Čak i ono moralisanje kako propagira zločin. Pa šta to znači, da su Sopranos najgora serija svih vremena jer je glavni junak mafijaški kapetan, a potom i bos? Lik koji organizuje ubistva, lično ubija, iznuđuje novac, premlaćuje, umešan je u trgovinu drogom, vara ženu i mrzi svoju majku.
Daj da povučemo liniju. Breaking Bad u fokusu ima najveću transformaciju ličnosti koju sam ja ikada video u ijednom filmu ili TV-seriji koja mi pada na pamet, a zasigurno jednu od najvećih ikada opisanih. Po rečima scenariste, „transformacija g. Čipsa (lik stidljivog profesora iz filma Goodbye Mr. Chips) u Skarfejsa”. Serija iz sezone u sezonu ne počinje da liči na mlaćenje mrtvog konja, u šta je i Dexter upao nakon 4. sezone, već suprotno svemu serija postaje sve bolja i bolja jer se odvija po planu, ne gubi na kvalitetu i ne vrti se u krug.
Odlična, čak vrhunska drama sa elementima trilera, akcije, povremenog humora, SJAJNO izgrađenim likovima od glavnih do sporednih i odličnom, interesantnom i iznenađujućom pričom. Ja sam već gore napisao, s obzirom na to da ove serije nema na TV kod nas, ne mogu 'slučajno' da je gledam, već moram da je skidam sa interneta i planski odvojim sat vremena po epizodi da bih je gledao. Priča o 'profesoru hemije kome je dijagnostikovan rak, pa on potom kreće u privatnu proizvodnju droge' delovala mi je odbojno, odvratno, čak i glupo. Moja velika greška - trebalo mi je nekoliko godina otkako je serija krenula i na desetine pročitanih hvalospeva o njoj da bih se nekako nagnao da skinem prvu sezonu, shvatim koliko je serija zapravo kvalitetna i dobra, te nastavim da je gledam da bih na kraju formirao ovakav utisak kakav imam sad.
Evo nekoliko kratkih klipova za one koji nisu gledali, a zanima ih da zavire o čemu se otprilike radi:
http://youtu.be/FnGhaSdJShc
http://youtu.be/XcYuOstYbxo
http://youtu.be/--z4YzxlT8o
http://youtu.be/O47UY80V
Kfo
http://youtu.be/0vtulFRilrY
http://youtu.be/CtZpo89mmJo
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 16.58
infonaut:
===============
i neće da odgovori zašto je pomenuo zivu sodu (NaOH) u onom prvom postu od
===============
Pa dobro, brate slatki, pusti me da se prvo istuširam, spremim sebi večeru pošto sam sam kod kuće, pa da tek onda otvorim temu i vidim da li si nešto napisao, pa da ti odgovorim. Treba valjda nešto i da jedem, majka mu stara.
+0 / -0
0
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
06. октобар 2012. у 17.00
Nema ništa jesti dok traje diskusija. To je neodgovoran odnos prema sagovorniku.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 17.06
pa pitao sam te posle kratko ljudski i ako te baze 'rastvaraju i volovske kosti', zašto ovaj profesor-pametni iz serije nije upotrebio te baze, nego kiselinu?
A ti nisi hteo da odgovoris nego se pravis kao da je sve apsolutno jasno svakom, jedino meni nije!?
Pa ako je zaista nešto tako prosto-ocigledno-jasno, daj u 2 reci reci, ZASTO GENIJE-NAD-GENIJIMA NIJE UPOTREBIO TE BAZE nego tu glupavu kiselinu koja im je 'pojela' celu kadu plus pod ispod kade (zbog nesporazuma u vezi kontejnera)
Jer po tom tvom stavu da su NaOH i KOH nešto tako fantasticno i idealno za rastvaranje kosti (čak volovskih), da si se ti nasao za shodno to i da pomenes ovde mudro, zašto ti je teško da odgovoris otkud da profesor po tebi nije te baze sam izabrao, kad mu već tako pripisujes genijalnost.
+1 / -0
+1
SrboPeuljanac
(Sanjar)
06. октобар 2012. у 17.08
Nisam bas super veliki fan benda, ali ova pjesma tačno odgovara pojedinim situacijama. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=5XcKBmdfpWs
+0 / -0
0
Babette
(office mite)
06. октобар 2012. у 17.18
Bas tako, dokon pop i jarice krsti.
Bolje vam se sedite pa gledajte te serije, no što se ovde glozite oko gluposti.
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 17.26
@infonaut:
Ne razumem, pitaš me zašto Volter nije iskoristio NaOH umesto HF? Pa zato što bi NaOH mogla Džesiju da prsne u oko, pa ga oslepi i unakazi, pa bi ti onda pitao zbog čega umesto nje nije iskoristio neku jednako delotvornu, a manje agresivnu kiselinu, poput fluorovodonične na primer, a koju u seriji i jeste iskoristio.
Nego, jesi li ti pomalo, onako, za posmatranje, ili mene ovaj grip toliko trese da sam ja taj koji se ponaša sumanuto, a to ne primećuje?
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 17.30
ok, pa dobro ne moram da budem expert iz hemije, wiki bi trebalo da zna dovoljno (jer ga ipak azuriraju experti, uz vrlo strogu kontrolu kvaliteta sadrzaja):
http://en.wikipedia.org/wiki/Potassium_hydroxide
(ovaj čak ni nema primenu kao rastvarac, ali ima recimo tu tvoju saponifikaciju, i to ciscenje/otpusavanje cevi)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_hydroxide
a ovaj Sodium (NaOH, ta tvoj 'ziva soda') za nešto sto bi bilo neko rastvaranje ima samo 'Dissolving amphoteric metals and compounds', tj rastvara samo aluminium i slične metale. Otkud to da rastvara KOSTI (i ostatak ljudskog tela)? Otkud tebi to, kad tako samouvereno tvrdis...
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 17.33
ok, kiselina to razumem da ima raznih koje bi mogle, i da su neke opasne (ali sam pretpostavljao da ne može bas to tako lako da se i kupi i barata time u kuci). Ali otkud ti ovi hydroxidi NaOH i KOH da mogu za to? To mi nije jasno...
+0 / -0
0
pseud
06. октобар 2012. у 17.43
isuse :) kiseline baze folovi golovi, nikad nisam gotivila hemiju al 'breaking bad' mi otvori oci, koje su tu mogućnosti ih :)
Walter i Jessie, carevi...dobro se sjecam jedne scene kad Jessie oce da otvori vrata od auta i udje al brava se nešto zaglavila i on ono drmne pa nogom lupi i konacno otvori, to kao da je bilo spontano i neplanski i prođe...kakve dijaloge vode mislim stvarno
Ma kakve reklame i TV, to se sve skine s neta i to po čitave sezone pa s merakom jednu za drugom klik, klik
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 17.52
„zbog čega umesto nje nije iskoristio neku jednako delotvornu, a manje agresivnu kiselinu”
Naravno NaOH nije kiselina, nego baza. To verujem da je banacanin samo u brzini malo neprecizno izjavio (jer po toj recenici bi se moglo zakljuciti da ga je isto svrstao u kiseline, a ne baze). Ili su to neke od tih njegovih namcorastih zamki/navlaka... :)
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 18.05
a tačno, ja ne volim serije gde su glavni glumci kriminalci. Ni Sopranos ne volim uopste, a taman posla Prison Break i slične. The Wire mi se recimo svidja, to sam odgledao svih 5 sezona, ta serija jeste nešto specijalno, kompleksno, realno, zivotno... A ova izivljavanja gde se od glavnih glumaca prave neke transformers-'prima done' kojima kao treba da se divimo i klanjamo na fenomenalnoj glumi - ma kojesta, zabole me, kada mi je samo lik odbojan i odvratan.
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
06. октобар 2012. у 18.09
Gospode Bože i presveta Bogorodice, majko Isusa iz Nazareta...
Imaš ti dugme neko, gde se gasiš, leba ti?
+0 / -0
0
fontisa
06. октобар 2012. у 21.15
hahahha :))))
vas dvojica...priceless :D
kada zemunac grli devojku?
kad vozi u rikverc
+0 / -0
0
Expander
(work hard, play harder!)
06. октобар 2012. у 22.08
Idemo dalje...
http://www.youtube.com/watch?v=GVP8kT5Wii4
+0 / -0
0
fontisa
06. октобар 2012. у 23.02
HAHAHAHA :))))
totalno sam zaboravila na tu scenu :)))
sjajno!
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
06. октобар 2012. у 23.14
Nikad se vise neko kao Bata neće roditi.
Cast svima, ali je bio najbolji.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
06. октобар 2012. у 23.35
banacanin, ti si digao buku, ne ja. Upao si u nevolju jer ne razumes da su kosti najtvrdja ORGANSKA materija. Volter nije ni mogao da koristi NaOH, to ti je totalna nebuloza sto tvrdis da je uopste mogao (i nećeš da priznas da si lupio, jer tvoj ego ne priznaje greške). Fosilni ostaci mogu i milione godina da opstanu pod normalnim uslovima na ovoj planeti (da ne mogu, pitanje da li bi mi ista znali o toj evoluciji po darwinovom receptu), a aluminium i metali za cas se razgrade se i rastope (odredjenom reakcijom) sto kosti, kao organske neće.
To sa tom kiselinom iz prve sezone je po svemu sudeci zapravo to što realno najviše izdvaja tu seriju, jer ima milion filmova sa nekim ubistvima, ali takvo nešto nije nigde vidjeno, barem ne tako u 'kucnoj radinosti', jer ima sličnih rastvaranja po nekim fabrikama i topionicama i sl.
I imaš ti gluma i transformacija likova po silnim filmovima i serijama odličnih, ali nemas tako nešto da nekom kiselinom ubica se otarasi svog lesa kod kuce, u nekom kupatilu. Eto Dexter (o kome je zapravo ovaj topic, sem Homelanda) poubijao silne ljude, i expert je za sve i svasta u vezi 'procesiranja' tela i njegovih 'ostataka', pa on nema tu famoznu kiselinu koju ovaj iz BB ima, nego mora da se muci i secka svoje leseve. Zašto on to nema? Doduse on mora najcesce brzo da se otarasi lesa, pa recimo da nema vremena da ceka da kiselina to 'pojede'. Ali u mnogo slučajeva ima vremena na pretek (jer je les neko vreme 'na sigurnom'). Zašto u tim slučajevima Dexter ne koristi tu kiselinu, nego mora da se muci i secka i ubacuje u te kese/torbe, i posle rizikuje da bude uhvacen sa tim kesama. To jeste nešto specijalno za tu seriju, a tebi je taj detalj kao nešto nebitno i sporedno (sto naravno nije). I čak si dezavuisao sa tim NaOH i KOH, koji nema sanse da rastvore kosti (jer kosti elem nisu metal), i ni dalje mi zaista nije jasno šta si ustvari hteo sa ta 2 jedinjenja.
: )
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
07. октобар 2012. у 04.34
Expander:
===================
Idemo dalje...
http://www.youtube.com/watch?v=GVP8kT5Wii4
===================
Hahahahah, o Gospode. :)))
Evo, napuštam taj dvojac jarčeva na balvanu. Pomenuta je bila serija Breaking Bad i ponadao sam se da se o njoj razvila diskusija, a u stvari sam krenuo da učestvujem u verovatno najbesmislenijem dijalogu koji sam ikad vodio na ovim stranicama. :)
+0 / -0
0
infonaut
(#)
07. октобар 2012. у 05.03
to „krenuo da ucestvujem (u dijalogu)” je zapravo „zapoceo”, jer ti si taj dijalog zapoceo, meni se obrativsi prvo direktno u svom postu od
05. oktobar 2012. u 15.43
a onda taj dijalog iznenada zaostrio pitajuci jesam li isao u osnovnu skolu (!?) i nešto se bezobrazno iscudjavajuci (za šta bi ustvari trebalo da mi se izvines, jer je bilo u funckiji cistog podmetanje nečeg em netačnog, em nevezanog za tu seriju)
06. oktobar 2012. u 08.35
i posle poceo i da se deres i vredjas i lažeš... umišljajuci valjda da sam ja neki 'spijun', a ti neki 'bataStojkOvic' koji treba da me 'raskrinka'...
stoga, ocigledno je da je problem kod tebe, a ne kod mene... i trebalo bi zapravo da si mi zahvalan sto sam imao strpljenja da ti kulturno na to i skrenem paznju...
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
07. октобар 2012. у 06.47
Click -> Turn off.
+0 / -0
0
magenta
07. октобар 2012. у 08.46
Breaking Bad nije serija o hemiji,kiselinama I formulama.Ustvari,sve što se tiče toga je mnogo cheesy.Ova je serija o izborima koje covjek mora da napravi u zivotu.Glavni lik kome konstatuju rak ima izbor da ili posudi novac za hemoterapiju ili „to break bad”tj.pocne da „kuva” crystal meth.
Serija je super snimljena,odlicni specijani efekti,Dzesi pinkmen je kul gaj,odjeca,ponasanje,jezik..radnja se desava u Alburkeriju a u Njujorku...dugacija od drugih..
+0 / -0
0
infonaut
(#)
07. октобар 2012. у 09.15
jeste tačno. naravno da nije o hemiji... ja sam rekao posle da onaj momenat rastvaranja lesa kod kuce (pomoću 'specijalne hemije') je nešto zaista originalno sto nijedna druga serija nema (a zaista sam bio mislio da je to neka izmišljena fora, jer mi je delovalo neverovatno da zaista može to kod kuce, i ne samo meni, nego i drugim ljudima, koji zapravo vise prate i vole tu seriju od mene... ali evo, saznao sam ovde da je moguće da ta 'fora' ipak 'drzi vodu' i da je 'odistinski', a ne 'zezanje'... i ok onda)... Ostalo, to pomenuto u BB, ipak nije toliko unikatno-originalno, a nivo ne sporim da je visok u nekim aspektima (možda čak i zaista 'jako visok'), ali meni je jednostavno odbojna zbog glumaca, i zato nikako ni da krenem sa 2. sezonom, a jesam poskidao 4, nego sam odavno stao posle prve sezone... Nekom drugom isto tako je neka druga kvalitetna serija odbojna zbog glumaca, pa je ne zato ne gleda, i to je svačije pravo da ne voli glumce. Odbojna zbog glumaca mi je i recimo nazovi-komedija 'Curb your Enthusiasm', ali ta je nešto totalno drugo, i sam kvalitet glume je dosta losiji. Ali za mnoge, ta serija je isto odlicna (navodno se 'popravila' u kasnijim sezonama), i vole te glumce (a koje ja isto ne mogu da smislim).
pozdrav
+0 / -0
0
infonaut
(#)
07. октобар 2012. у 09.35
da, a zanimljivo je i ovo:
http://healthwars.co/286/cancer/chemotherapy-kills-more-people-than-it-cures/
crni humor.
+0 / -0
0
magenta
07. октобар 2012. у 11.27
dadac, vama u Srbiji jednostavno nije lako da razumijete pola stvari u seriji pocevsi od slenga do samog nacina zivota u Americi. ljudi se uzivljavaju se ne zato što je vole nego zato što misle da će tako ispasti cool. recimo scena iz BB sa „amswering machine ”yo,yo,yo
http://www.youtube.com/watch?v=DrXqPIFsZSI
je li ovo stvarno kontate ili ja podcjenjujem vase poznavanje engleskog?
+0 / -0
0
infonaut
(#)
07. октобар 2012. у 15.30
magenta, drago mi je da si dozivela amneziju (pa si zaboravila ko gde živi), ali vidim da je ipak samo delimicna, a ne totalna.
Pa dobro, shvatio sam da se tebi svidja kad neko zove svakoga (bez obzira na pol) sa crnackim Bitch, pa onaj suglasnik I izgovori kao IJA (ili čak IJAIJAIJAIJA) pa se cuje Biya(yayayay)itch. Meni je to idiotizam gangsta-rap-kulture, koji kada se belci iz srednje klase prime na to (jer ovaj Jessie uopste nije iz siromasne porodice) zapravo je cisto ruglo za zdrav razum. U ovoj seriji The Wire sam se naslusao svega i svačega iz tog crnackog repertoara neverovatnih izraza, tj varijacija i tumbacija reci i slova, ali posto ja uvek skinem komplet subtitles (i to bas engleski), mogao sam tačno i da čitam kako se te njihove neverovatne svakojake fraze i redjaju u obliku engleskih slova, sto mi je priznajem bilo zanimljivo, dokucujuci tu njihovu logiku zašto li su smislili da nešto kažu bas tako...
A kada broj telefona 'mangpupski' recituje sa dodatim 'to the' između cifara. Gluposti za malu decu! Ne znam stvarno šta je to tebe u toj 'greeting' poruci za voice-mail toliko odusevilo.
Inače, i to je isto iz prve sezone (koju sam pogledao), i secam se dobro te scene.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
07. октобар 2012. у 17.42
... a pa evo texta te poruke, kopirano baš iz srt-a (epizoda s01e02 Cat's in the Bag)
„Yo, yo, yo, 1, 4, 8, 3 to the 3 to the 6 to the 9, representing the ABQ. What up, beyotch? Leave it at the tone.”
http://en.podnapisi.net/breaking-bad-2008-subtitles-p1220337
+0 / -0
0
infonaut
(#)
07. октобар 2012. у 17.47
i zeznuo sam se, prva sezona BB ima ustvari 7 epizoda (po sat vremena), a ne 6 kako sam rekao... pobrkao sam sa nekom ancient aliens koji je imao 6 u prvoj, a posle prve malo vise po sezoni, kao sto je i BB imao isto posle prve malo vise po sezoni)
+0 / -0
0
magenta
07. октобар 2012. у 22.45
Super si Dadac,meni je trebalo vremena da skontam,ne znam gdje ti živis,ne pratim ove diskusije najredovnije.znaci,nisi u Srbiji?
+0 / -0
0
Expander
(work hard, play harder!)
08. октобар 2012. у 04.52
A ko je uopste taj Dexter (zvuci kao opasan tip), jel' on možda u nekom srodstvu sa Basom Mrkaljom?
Možda će vam zvucati ironicno ali sa jedne strane moje ograde živi komsija koji ima neka 2 pticara (valjda) i zovu se Dexter & Alex.
A sa ove druge strane (zapadne) Italijan Tony ima Nemackog ovcara - Rexa, crnijeg i od samog gavrana ali je divan/korpulentan i mnogo laje bez potrebe a to mi bas često ide na zivce? :)
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
08. октобар 2012. у 05.56
Berkowitz was interrogated for about thirty minutes in the early morning of August 11, 1977. He quickly confessed to the shootings and expressed an interest in pleading guilty.
During questioning, Berkowitz claimed that his neighbor's dog was one of the reasons that he killed, stating that the dog demanded the blood of young, pretty girls. He said that the „Sam” mentioned in the first letter was his former neighbor, Sam Carr. Berkowitz claimed that Carr's black labrador retriever, Harvey, was possessed by an ancient demon and that it issued irresistible commands that Berkowitz must kill people. Berkowitz said he once tried to kill the dog, but was unsuccessful due to supernatural interference.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
08. октобар 2012. у 11.12
Dex&Lex je koliko se secam bilo ime neke kompanije iz one popularne serije iz 80tih 'Dynasty' koju su osnovali ona Alexis (bivšu ženu glavnog 'junaka' Blejka (Keringtona), koja je bila kao neki negativac, ali zapravo omiljeni lik mnogima) i neki (isto-bogatas) što se prezivao Dexter (nije mu to bilo ime , kao ovom 'ubici' iz ove serije, nego prezime, a ime mu je bilo kratko Dex, tj zvao se Dex Dexter), s kojim je ta Alexis (Colby/Carrington, a koju je igrala Joan Collins) neko vreme bila u strasnoj ljubavnoj vezi.
Zato su izgleda ta 2 imena (zbog popularnosti te Dinastije) što se rimuju nekako 'legla' mnogima kao nešto pogodno za neko imenovanje, makar i papagaja... : )
http://en.wikipedia.org/wiki/Dex_Dexter
+0 / -0
0
infonaut
(#)
08. октобар 2012. у 11.15
odn ne papagaja, nego pasa pticara. Sorry, nešto sam se bio prebacio...
+0 / -0
0
infonaut
(#)
08. октобар 2012. у 11.20
ustvari je ime te kompanije izgleda bilo obrnuto lex pa dex, i sa crticom između, tj kao 'lex-dex'... Da ne ispadne da sirim 'dezinformaciju'
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
08. октобар 2012. у 12.18
Čekaj, @Magenta, normalno je da u seriji mora biti nekih lokalnih, regionalnih ili nacionalnih fora koje su spolja nerazumljive. Toga ima i u domaćim filmovima, čak i muzici (ja do svoje 20. godine uopšte nisam mogao da razumem o čemu peva Riblja Čorba u pesmi 'Cava', pa sam svejedno voleo i slušao taj bend).
Ne verujem da BB toliko počiva na lokalnim forama, da ne može biti dobra serija ako se povremeno propusti i neki fazon.
Evo zbog čega je meni ona scena bila smešna, a da li sam shvatio - ne znam. Skajler je pritisnula opciju da se pozove broj sa kojeg je stigao poslednji poziv, tj. broj sa kojim je Valter pričao. Ne sećam se s kim se Volt pretvarao da je pričao, ali valjda je rekao da je pričao sa nekom tele-anketom, školom ili onom prijateljicom koja mu je nudila novac za lečenje. Umesto da se javi neko od pomenutih, javlja se answering-machine nekog vulgarnog hip-hopera koji u svom slengu toliko skrnavi pravilan engleski jezik da se Skajler diže kosa na glavi (pre toga je branila sinu da u svoj rečnik ubacuje reči 'yo!', 'bro!' i sl.). Svi znamo kakav je Džesi napaljenko na čitavu tu hip-hop gangsta subkulturu, ali da odrepuje svoj broj (kako ono beše, up to the three, to the six, to the nine!) i još na kraju doda nešto što odgovara našem 'ša bilo, kučko?' (i još ne kaže 'bitch', nego ono njegovo karakteristično 'biatzzch'), plus WTF izraz na Skajlerinom licu = fora na koju se nasmeješ.
Ako ima nešto što sam propustio, ne znam, ali i ovo je dovoljno da se čovek nasmeje.
Kao i ono kada pregleda njegov website, pa tamo piše (u rubrici šta voli, šta ne voli) da voli MILF-ove, a Skajler se zapita 'Šta li mu je to MILF?' :) Neprocenjivo. :)
+0 / -0
0
infonaut
(#)
08. октобар 2012. у 12.31
dobro, priznajem i slazem se. Ta scena jeste zaista svojevrsno remek delo, barem za te 'porodicne' serije. I odlično si primetio i dobro opisao okolnosti, njena reakcija uvijena u taj kontekst, zaista jeste izuzetan kvalitet za jedan tv-program. I mene je ta scena zapravo odusevila, i zbog takvih scena i jesam odgledao celu prvu sezonu. Ali posle kad je obrijao glavu, i poceo da izigrava ramba, i svi oni kriminalci (pogotovu onaj hispano-lik iz Training Day, koga isto ne mogu da smislim), su mi tu seriju učinili dovoljno odbojnim za dalje gledanje...
Ali možda bi trebalo da nastavim... samo ima toliko dobrog toga trenutno, da je teško naći vremena. Recimo i ova nova Revolutions je odlicna, a i Boardwalk Empire je i dalje dobra, plus ovi Homeland i Dexter...
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
08. октобар 2012. у 13.09
Možda bi trebala posebna tema za ovu seriju. Npr. ovde ne rekoh ni reč o Dexteru, mojoj takođe omiljenoj seriji.
Dextera nisam gledao dalje od 4. sezone, učinilo mi se da gubi na priči. 1. sezona mi je bila odlična, 2. takođe, 3. pomalo slaba, a 4. opet dobra.
Odlična ideja za serijal. Bolesna. Tera na razmišljanje. Jedna od najboljih tema za razgovor je zbog čega je Dekster pozitivac i zašto ga doživljavamo kao pozitivca? U pitanju je lik u čijim akcijama nema ničeg plemenitog, samo zadovoljenje kriminalne potrebe za ubijanjem. Njegovo kanalisanje tog sadističkog nagona na najgore ubice i zločince kojima želimo takav kraj, nije nikakav plod njegove plemenite namere, već samo rezultat Harijevog kodeksa kojem je naučen da bi preživeo, da ne bi bio otkriven i poslat na električnu stolicu.
A opet ga doživljavamo kao superheroja. Poput superheroja, Dekster nosi svakodnevnu masku i živi životom običnog, dosadnog građanina, a noću otkriva svoj pravi lik. On čisti ulice grada, izvodi pred lice pravde sve one koji su se o nju najgroznije ogrešili, a mislili da su se izvukli. On je projekcija Božje pravde svakog običnog građanina koji je doživeo nepravdu i kojeg sistem nije zaštitio. Sa druge strane, društveno smotan i sve vreme pokušava i trudi se da živi normalnim, običnim životom. Sve vreme se trudi da oponaša 'ljude poput nas', da bude jedan od njih - on se njima divi, što takođe imponuje i izaziva simpatije. Ove stvari, dovoljne su da se svesno zažmuri na jednu ključnu stvar: motiv. Ove stvari teraju nas da sebi za motiv kažemo „ma, to nije bitno” i sasvim zavolimo lika.
Dekster nas je zapravo naterao i da se zapitamo, da li je kod superheroja motiv uopšte bitan, ako čini ono što treba da čini? Da li heroj može da bude jednako i psihopata i manijakalni ubica koji to ume da kanališe, kao i moralno ispravan lik koji na scenu stupa u ime viteških ideala?
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
08. октобар 2012. у 15.13
Prepricali ste vidim sve zanimljivo sad ne moram da je gledam.
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
08. октобар 2012. у 15.25
@MarkizDeNoviSad:
Ako misliš na Breaking Bad, veruj mi na reč da nije prepričano ni 0,1% :)
Čak i situacije koje smo spomenuli, ne predstavljaju nikakve spoilere, niti prelomne momente, već jednostavno anegdotske detalje. Sve ono što jeste bitno, a ispričano je, dešava se još u pilot-epizodi.
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
08. октобар 2012. у 15.58
Dobro ionako ne bih shvatio.
+0 / -0
0
bedwyr
(iz ravnog Banata)
08. октобар 2012. у 16.36
Kladim se da bi, i to bolje nego 50% ljudi ovde. :)
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
08. октобар 2012. у 17.36
dozvoli da primetim da zestoko masis u svojim procenama, pre
debelo podbacujes a sad mnogostruko prebacujes. ovo su ovde
sve vrsne poliglote sa vise jezika prekaljene zivotom po raznim stranstvima ima među njima i trbuhozboraca čak. ja sam ti samo
od onih koji znaju da pogledaju i film na stranom jeziku koji ne razumeju.
+0 / -0
0
vocko
09. октобар 2012. у 13.17
ja tju sachekam da homeland isteraju celu sezonu a onda tju je dobijem od bate, atvorim se u gajabu, kupim cjak grickalica i soci i iznadrogiram se. skoro me spopaa jedna moja matora drugarka da gledam neku tinejdz treshericu. bouze dragi, ko da gledam ove turske limunade. ili cignjske. pardon indijske. samo shto je amerika u pitanju. i d' me izvinete - ne mog se skinem. navuk'o sam se ki djanki na gun. josh par sezona i tri dana - pa da se otkachinm djanka
+0 / -0
0
car_dusan_silni
(srednjovekovni roler ruler)
09. октобар 2012. у 20.08
Au, al ste se raspanjili vas dvojica.
Dexter do sad najbolji, bilo je par dobrih sezona i onda par malo slabijih, ali ove dve epizode izgledaju mnogo mocno, šta li će se izroditi - videcemo.
Homeland - nisam bio u toku nego sam ovde upecao fontisin komentar pa sam skinuo prvu sezonu i zavrsili smo je pre 2 dana - opet taman da pocnemo sa novom sezonom. Mnogo ne volim da gledam seriju koja je trenutno u toku - veci merak kad imam celu sezonu i onda gledam full time kao dugacak film.
Breaking bad - ne gledam u kontinuitetu jer za razliku od vecine ljudi kojima se serija svidja, meni i ne lezi. Ništa objektivno, jednostavno me smara gledanje, prica, zaplet, likovi...ali daleko od toga da neću da je pregledam.
Game of Thrones - mnogo mocna stvar, ali ću da se namerim i procitam knjige.
Šta još...Good wife - žena gleda, ja sam prestao posle treće sezone.
True Blood - nisam pregledao zadnju. Previse sladunjava i malo je smorila posle 3 sezone.
+0 / -0
0
fontisa
11. октобар 2012. у 16.27
auu kako li će brody sada da se izvuce?!?!?
kako divna recenica od carrie „ I was so sure and I was so wrong!”
brate, kao da mi je citala misli.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
13. октобар 2012. у 03.30
ta Carrie je jedno predivno biće... Ova 2. epizoda je bila zaista fantasticna. I ja jedva cekam treću sutra.
A krenula i poslednja sezona Fringe-a (serija koju ja dosta volim, inače je slična X-Files-u, samo u nekim aspektima i dosta bizarnija), sinoć bila 3. epizoda već (tek sam se sad setio da i to ide), Ova sezona će imati nešto manje epizoda, samo 13 (za razliku od prethodnih koje su imale 22-23 po sezoni). Izgleda JJ hoće ozbiljnije da se baci na svoju novu seriju Revolution, koja je zaista dobra. Možda najrelevantnija serija ikad, bavi se o vrlo ozbiljnom problemu koji je zastrasujuce realan, na prilično uverljiv način, uz vrlo pristojnu glumacku ekipu (naravno opet nekoliko glumaca koji su bili i u Abramsovoj popularnoj seriji Lost)
+0 / -0
0
fontisa
19. октобар 2012. у 16.48
ne mogu frindge da gledam, toliko mi je besmisleno da jedan covek se razume u sve...a ona plavusa ima konstantno isti izraz lica 'nad.rkani pogled moj'
napravise papazjaniju ali je okej za osnovce. pretpostavljam.
evo ja se davim u sherloku od bbc-a, svaka epizoda je sat i 20min. nego mi se desi da odpsavam partiju dok traje, pa moram da vratim nazad.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
20. октобар 2012. у 12.22
pa likovi iz fringe-a jesu malo bezveze, to si u pravu, ali ja to gledam vise zbog same ideje i radnje koja zaista pomera neke granice vidjenog u tom horror-paranormal-sci-fi-u. Zapravo iz neke radoznalosti kako će da raspletu te neke neverovatno paranoidne zaplete, i bas me i iznenade najcesce pozitivno, da se ipak nije raspalo, nego se slozile kockice nekako, te ne smatram da sam bio prevaren i gubio vreme, već zapravo video nešto zaista originalno i relativno 'pametno'...
Uostalom još samo par epizoda i gotovo (ima 13 epizoda poslednja sezona)
Inače duh pre 2 i po godine i postavio ovde topic o toj seriji, sa puno pomenutih drugih serija, i milion nekih linkova na torrente (od kojih sad verovatno retko koji radi)
http://www1.serbiancafe.com/lat/diskusije/mesg/45/14738102/fringe-i-ostale-dobre-serije-trenutno.html?65
Nova sezona je dosta dobro krenula, desava se u 2036-oj godini, i ima i par novih glumaca...
Sinoć je bila 4. epizoda, znaci još 9 je ostalo. I ukupan broj epizoda svih 5 sezona biće tačno 100.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
20. октобар 2012. у 12.31
uh, zezn'o sam se, nije bila 4. sinoć uopste, tek sad vidim. Ja to postirao bez da sam uopste potražio torrent. Nego će 4. tek sled. petka, a ovaj petak su preskocili, pa je ostalo na 3. Svejedno, ja još nisam pogledao ni tu 3. od prošlog petka...
: )
Nego kakva je serija Copper? To nešto bas hvale, a to bi trebalo ustvaro da je iz vremena Sherlok Holmes-a, a i ta serija je BBC-jeva valjda.
+0 / -0
0
fontisa
24. октобар 2012. у 02.16
info, za tebe je serija rubicon...na zalost ja zaspim na pola iako ima sjajne fore i fazone, ali ne mogu brate da prezivim usporenost.
anyway, zivo me zanima da li će se sada otkriti ko je poturio zilet u homeland i vrlo me je iznenadio nagli obrt sa keri na kraju
a dexter se polako zahuktava. krvi do kolena. nalazim apsolutnu sličnost sa dexom što se mojim normama/codes...henry's code / fontisa's code.
isto otkrih da patim od misofonije, napokon konkretna dijagnoza. ko razume, shvatice, ali ću se u potruditi da se izlecim ako mogu do polovine 2013. kažu da nema leka, ali verujem da je mozak cudo. samo da naucim da presaltavam te zice koje prave kratak spoj u mojoj glavi i zbog čega moj zivot mora da se adaptira oko toga. a mnogo je naporno.
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
24. октобар 2012. у 08.42
Ipak sam skinuo komplet prvu sezonu American Horror Story i odlucio da je odgledam svu, bar makar ovako dok treniram.
Juče opet odgledah prve dvije epizode...ma i nije to toliko loše.
Ima tu nečega.
Nastavljam dalje danas.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
26. октобар 2012. у 03.24
hvala fonti na informaciji za Rubicon, deluje zanimljivo. Mislim da sam čuo za tu seriju, i da sam i imao nameru da je potražim, ali sam u međuvremenu zaboravio, pa hvala na podsecanju. Evo skinuo sam je već, pa ću da je (pr)overim.
Dexter jeste ok, i tok njegovih misli je prilično pametno srocen (uz specificnu odličnu muziku koja baca u odredjenu vrstu transa), samo je istina da mnogo vise lici na neku bajku nego sto ima veze sa realnoscu. Ali i ja ipak volim da gledam tu seriju, radoznao sam da vidim kako će da se serija na kraju zaokruziti i razresiti.
A Homeland je sve zanimljiviji i zanimljiviji. Zaista neverovatno dobra i realisticna serija...
A zao mi je sto čujem za taj problem sa osetljivoscu na zvukove, i želim da se sto pre to prevazidjes. Evo ima jedna prilično dobra C2C emisija koju preporucujem kao informaciju koja ti potencijalno može biti od dosta koristi (sveukupno manje od 2 sata, delovi 2-3-4, je glavni gost,
inače 1. deo nije ovo ovome, ali je isto odličan gost, tako da je ceo program od tog dana zaista odličan, svih 4 dela.
Host te emisije je inače sporedni host, koji je sad samo jednom mesecno, i on sam ima neki problem sa sluhom - tinnitus, o cemu je često i pricao, i zato je i doveo ovog (odlicnog) gosta, koga zato i preporucujem da cujes, jer možda nešto saznaš sto ti bude bas korisno.
imaš preko torrenta (kao 4 mp3-a) odavde , to ako hoćeš da slusas preko mobilnog, 'u hodu', sto je ustvari najzgodnije, ja ove programe najcesce tako i slusam. I zaista mislim da se isplati posvetiti vreme cuti ovo, naročito preko slusalica, recimo umesto slusanja neke muzike (da ti ne uzme vreme od nečeg vaznijeg).
http://h33t.com/torrent/4093412/coast-to-coast-am-09-09-12-psychology-of-sound-h33t
ili na youtube-u (to isto)
http://tinyurl.com/bmyugu7
recap je taj isti kao na sajtu coast to coast-a (koji inače ima svaku noc program, za razlicitim gostima, i često su bas dobri)
http://www.coasttocoastam.com/show/2012/09/09
puno pozdrava
+0 / -0
0
vocko
26. октобар 2012. у 11.31
koliko je ukupno novih epizoda homelanda izishlo. ja dobio chetiri komada juche od bate
mala pichica me josh uvek radi i netje da mi sine the walking dead nove epizode. a skida neko smetje za sebe. nikako da mu nametnem moj ukus...jbg! uvek sranja sa mladjom bratjom i sestrama...
+0 / -0
0
yhvh
26. октобар 2012. у 12.48
možeš za svaku seriju sve potrebno lako da saznaš sa wiki (preko googla nadjes wiki link na seriju). Imaš uvek s desne (sa glavnog clanka za seriju) onaj mali link 'list of episodes', pa kliknes i vidis datume emitovanja, i tako saznaš da li je i koliko dosad emitovano.
Za homeland je dosad bilo 4 iz druge sezone, a u nedelju će 5. (za dexter je ista stvar, samo sezona nije druga nego već sedma).
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Homeland_episodes
(direktan link)
+0 / -0
0
infonaut
(#)
26. октобар 2012. у 13.08
evo link na na nove Walking dead (malo a bas kvalitetno, mkv format) prve 2 epizode treće sezone... (ja ih još nisam pogledao).
http://tinyurl.com/8kmeuad
- s03e01
http://tinyurl.com/9s3nmt3
- s03e02
(treba kliknuti na onaj link pored 'Download torrent:', gde su ona potkovica i zvezdica)
pozdrav
+0 / -0
0
fontisa
26. октобар 2012. у 16.17
hvala info, evo preslusah, mislim ...rekose dve reci o misofoniji, ali okej. ali bogami, uopste mi nije svejedno kada pricaju o oruzju za mase, upotrebom zvuka i kuvanjem bubnih opni na bazi mikrotalasnih frekvencija. uzas.
+0 / -0
0
vocko
29. октобар 2012. у 13.49
zato ja odgledao sinotj prve dve epizode novog serijala homeland. vecheras tju druge dve dok mi bata skine petu
+0 / -0
0
infonaut
(#)
29. октобар 2012. у 20.41
nema na cemu fo.
Homeland me opet odusevio, razbili se ljudi od glume, i posle mi čak suze u ovoj epizodi, bez zezanja. I Dexter je ova epizoda bila prilično dobra (jer u zadnje vreme umeju da budu i malo dosadni)
pozdravi
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
29. октобар 2012. у 21.07
yebote, do yaya, koliko to imaš nikova majke ti???
+0 / -0
0
dadayaya
(mind over matter)
30. октобар 2012. у 00.20
samo jedan imam...
+0 / -0
0
dadayaya
(mind over matter)
30. октобар 2012. у 00.28
...ali me prebacili iz lampe u bocu, i malo sam se zaplivao sa obale na obalu...
+0 / -0
0
fontisa
30. октобар 2012. у 14.20
homeland, vezano za glumu: skolski primer kako se dobro rade bits (scena između brodija i keri u investigation room)
i ista scena odnos muzike ...kada pocinje da ulazi u scenu
ko voli da se bavi teorijom glume i mise-en-scenes, ovo je idealan primer za analizu
+0 / -0
0
PojkiPojk
(moto)
01. новембар 2012. у 08.41
najbolje je kada prsluk neće da opali
ma daj ne seri vuchesh me za nos chitavu sezonu sve si super organizovao i na kraju sirijac nije dobro smuckao okidach
al dobro idemo dalje
da i sirijac iz nekog razloga ne želi u kucu za izvlachenje i bezi e sad ja to nisam ukapirao dal će da ga smaknu tamo nego ono uspanichio se ne veruje nikom to je samo jel sirijac bezvredni koji eto zna oko eksploziva i tih sranja ali nije dovoljno stabilan
uvatice ga već ona cia plava riba morash imati poremecaj kao ona da bi mogao da preskachesh logiku a zakljuchujesh ispravno
a možda se narednik brodi i predomisli i predje na ispravnu stranu
uglavnom jedno veliko neurolingvistichko programiranje
kao dobri su muslimani imaju i filozofiju ispravnu i staru ali eto nashe drushtvo ima ipak bolje vrednosti i mi se borimo za nashu stvar
a tek spucali smo 80 tamo neke dece gde bi posle toga prso svako iole vredan i nasha vlada je kurva zatashkava ali ipak brodi je negativac preneo je to na domaći teren
samo olako iznoshenje gadosti devastira sam chin bombardovanja shkole i pripremi te na josh svakakve sve gore i i gore zlochine na jedna nachin da ogluvish vishe o tome a na drugi da si jadna jedinka kojoj nema spasa i
e to u nekoj drugoj seriji
uglavnom mi i oni na njihov zivot i smrt
takav je poredak svetske ekonomije danashnjeg sveta
breaking bad slichno ali na unutrashnjem terenu
+0 / -0
0
infonaut
(#)
01. новембар 2012. у 11.03
u pravu si za logiku u Homeland, mnogo toga ne stima. Ali jesu se bar potrudili da prikazu nešto sto je kolkotolko taboo na relativno smeo način (islam na jedan dosta pozitivan način, a neke ugledne amerikance i njihova dela demonizovao), i to kroz seriju (na filmu jeste sličnog bilo možda i bolje, ali za mali ekran, na 'nedeljnoj bazi' mislim da nije).
To je ipak jedna pozitivna novost i ima neku odredjenu vrednost, pogotovu sto je gluma zaista odlicna, a i radnja i situacije dosta dobro osmišljeni (bez obzira na tu omasenu logiku, a to jeste ipak svojstveno za fikciju prilično često, pogotovu kod tv-serija), i likovi zanimljivi i dobro psiholoski obradjeni.
Ako hoćemo malo bolju i ispravniju logiku, onda bolje gledati nešto o svetu od pre 80-90 god, recimo Boardwalk Empire, tu nema šta mnogo do omane, jer je sve ipak u dosta strozijim (istorijskim) okvirima. A i u toj seriji je gluma fantasticna, i situacije i radnja prilično zanimljivi, kao i psiholoska obrada likova.
+0 / -0
0
vocko
03. новембар 2012. у 06.20
odgledah prve chetiri epizode homelanda novog serijala i opet postavljam pitanje. može li se nabaviti original izraelski po kome je, koliko sam razumeo, americhka kopija pravljena.
takodjer, pitanje za srbu. brate srbo, nabavih seriju 'haven' po delu stivena kinga 'kolorado kid'. pocheo sam da ghedam, imam dve sezone, i pitanje je - šta je u pitanju - samo stevin scenario, ili roman, ili zbirka pripovedaka. nešto me se bash i nije dojmilo onih nekoliko epizoda u prvom serijalu.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
05. новембар 2012. у 18.36
homeland je stvarno pun iznenadjenja, uopste nije lako predvideti sled dogadjaja, za cas se sve obrne i promeni, eto izginuo prakticno ceo njen CIA tim u ovoj epizodi, skroz neocekivano... Serija nije dosadna ama nijednog sekunda, i zaista zarazna (jedva cekas da vidis nastavak).
A dexter u novoj epizodi ima opet par malo duhovitijih sinhronicity-momenata, onako u stilu bajkotito-crnog humora (čega nema bas u svim epizodama, i u ovoj sezoni je mislim i manje bilo dosad).
+0 / -0
0
fontisa
07. новембар 2012. у 14.10
obe poslednje epizode su me smorile sinoć. a bas sam se radovala...
homeland ga istupi sa onom malom antipaticnom, ko djavo a-la beverly hills nad/rkani klinci, kolutanjem ociju, raspustenom kosuljom...onda tačno namerno prikoce, pa ga utanje, pa keri izdrami ozbiljno ...i onda bum-tras niotkuda. pa cekaj, jel cia toliki TOLIKI debil...da niko nije napolju, ni pozadi, ni svuda okolo?!?! sad već postaje fantazija ko septembar 11.
a dexter, ona plavusa mi iz profila uzasno antipaticna, quinna ne mogu da gledam koliko je mrsav, jel on bolestan? wtf? laguerda nema smisla, sjajna gluma batiste...on me je bas vratio u zivot da ne zaspim od dosade.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
08. новембар 2012. у 01.25
pa dobro, sad ispada da ti se ove 2 topic-serije bas i ne svidjaju preterano, a krenulo je od velike odusevljenosti.
: )
U principu serija Dexter je takva od početka (tj i prethodnih sezona), ti sporedni likovi nisu nikad bili bogzna šta, a i to nije toliko ni bitno za pricu (jer meni je prica uvak najbitnija, a ne da li je neko od tih sporednih smrsao ili smara uvek istim grimasama ili slično, jer to maltene da je i fora da svi likovi ostanu tako suplje-prazni, posto je to elem Majami, a tamo je sve valjda tako glupavo-povrsno (sem svemocnog madjionicara blod splatter-a koji ima uvek vremena napretek i uvek izbegne sve kamere i slučajne prolaznike). I ne može se nešto reći da su price iz prethodnih sezona bile bas nešto bolje nego iz ove tekuce, sve i da su sporedni likovi bili za koju nijansu zanimljiviji i psiholoski 'bogatiji'. Ma isti djavo, ali gura evo 7. put (sad je tačno na pola sezone), i gurace još 6+12 epizoda, jer tek sledeća (8. sezona) je finalna.
Homeland jeste ono s klincima u kolima sablonski, ali to se isto da ocekivati da bi se serija i s te strane 'popunila' nekim dodatnim zapletima, i opet nije to bas tako nerealno-nemoguće da se neki razmazeni klinac slično ponese. Plus po meni ova cerka recimo prilično dobro glumi (u nekim scenama možda čak i bolje nego njena majka Brazilka-vanzemaljka iz serije V} i nešto mi scene s njom (cerkom) bas i nisu toliko smetale, makar i te sa drugim klincima). A ono za upad komandosa, opet ni to nije tako nerealno (jer CIA ipak nisu vojnici, nego prevashodno spijuni 'intelektualci') i ovi su ih preduhitrili i iznenadili (i nadjacali), pre nego sto im je stiglo pojacanje. A i posto je ta serija isto sad tačno na pola sezone, ovaj masakr je znaci i bio smišljen bas kao 'trik sredine sezone', koji je jednostavno po piscima bio neizbezna nužnost serije, iz nekog razloga.
+0 / -0
0
fontisa
08. новембар 2012. у 17.40
samo zadnje epizode obe serije :))
+0 / -0
0
vocko
09. новембар 2012. у 06.49
fontiso mori - trchish ki tele pred rudu. pa serija se tek razbuktava. setjash li se priche o nashoj omiljenoj seriji? isto tako i ti i ja bejasmo nezadovoljni fabulom radnje na sredinii iste - druga sezona. al' pred kraj sezone se popravishe. e...tako tje bidne i s homelanda i ovo drugo shto ti pratish a ja jok
+0 / -0
0
fontisa
15. новембар 2012. у 14.15
koja bese to serija?
vocko ja se ne secam šta je bilo juče !
šta bre tek se razbuktava ! ma sad me nerviraju jer su upali u tok iz koga na neku foru ne znaju da se izvuku i samo prave još veca sr/anja.
čak se vidi i po glumcima. damien se još i dobro drzi ali clair postaje zbunjena bitovima. i ja bih na kraju krajeva.
onda onooooooolika smaracina od scene u zatvoru...pa da li su normalni? znaju li da vecina danasnje publike zahteva brzi tok radnje, što ne znači da su gluplji ili manje inspirativni, jednostavno brzina dozivljaja, primanja informacija i kultura su se adaptirali svakodnevici.
a dexter...moj kucni ljubimac...nedostaje mi lajla :(
ma jedva cekam southland.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
16. новембар 2012. у 11.06
da, ta bleda britanka-vampirusa jeste bila haos. Bili su super par (ali to je bilo bas davno, pre nekih 5 godina). Ali ja ne bih bas rekao da je ova nova ludaca losa. Bolja je riba i od Rite i od Lumen.
Za Homeland mislim da preterujes sa osudom, serija je zaista odlicna, aktuelno, kvalitetno, zanimljivo, šta ćeš vise. Svaka epizoda mnogo vise vredi nego recimo neki glupi Skyfall ili sl. I ova Keri razbija kako je uverljiva kao glumac, svaka njena scena sa Brodijem prakticno zasluzuje oskara.
Btw, jedna od tekucih vesti u Americi je ova peticija koju je pokrenuo Teksasa kao inicijativu za otcepljenje od SAD svih saveznih država koje žele. Zanimljivo... Ali eto, i toga ima, nije zezanje (Teksas je recimo do 1846 i bio bas posebna/prava država sa svojom zastavom i organizivanom vlascu (i prikljucen je savezu među poslednjima, kao nezavisna republika), za razliku od svih ostalih koje su bile samo neke 'teritorije'). To je bas pomenuo gost na:
http://www.coasttocoastam.com/show/2012/11/13
(prvi sat)
(
http://en.wikipedia.org/wiki/Republic_of_Texas
)
A i ove 3 druge serije koje isto pratim su sve prilično dobre - Fringe (koji ima zaista zanimljivu finalnu sezonu po meni), Revolution (pocinje malo vise da lici na Lost, ali uglavnom je dobro) i Boardwalk Empire (Martin Skorseze ocigledno zna šta radi). I South Park crtac ima epizode iz 16-te sezone dosta dobre, nisu gubljenje vremena. Walking Dead još uvek nisam poceo 3. sezonu (iako sam skinuo svih 5 epizoda dosad), nešto mi se to bas i ne gleda trenutno.
+0 / -0
0
fontisa
16. новембар 2012. у 19.47
pa dobro...ne valja kad hvalim a ne valja ni kada gundjam :))
sve to pobrojano smo već raspravljali, brate mili...smaranje mi na kub . pocinje x files da se snima ponovo... :)) jeee :)
+0 / -0
0
vocko
17. новембар 2012. у 03.03
dok se ne snimi novi x files moja ti je preporuka da gledash ponovo californication i divish se duhovniju-gologuzanu...u nedostatku necheg boljeg )))
+0 / -0
0
fontisa
21. новембар 2012. у 17.02
dexter osma bila kao nekada :)))
homeland divlja u nebesa
još im fali UFO.
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
23. новембар 2012. у 10.13
nemas vremena gledaš sve serije. bezi bre.
+0 / -0
0
fontisa
23. новембар 2012. у 16.14
ma ajde...i ovo sto gledam je na kasisicu :))
vocko, david duhovni mi ne opsti kao pastuvcina. mada rispekt za smelost uloge, sjajan je.
a gologuzane gledam non-stop oko mene. pocev od gejsha bildera iz zgrade do she-males u naselju sto imam. nocu iznicu ko pechurke.
i svaka ima bolje dupe nego prosecna žena. samo kažem, ne zavidim ...
+0 / -0
0
MarkizDeNoviSad
(Sinter)
23. новембар 2012. у 18.10
sad si postala i sexpert za muske guzce. ne kontaktiramo prosecne šta nas briga za te tvoj olivudske fejk. oracija možda.
+0 / -0
0
fontisa
23. новембар 2012. у 19.57
oracije garant ima trcastu :))
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
27. новембар 2012. у 01.13
Odgledao sam prvu sezonu Ammeican Horror story.
PRVA LIGA!
+0 / -0
0
vocko
27. новембар 2012. у 07.04
fontiso mori, shta tje ti ti trandje i ostali iz fabrike bluda - garant moja malenkost i marki ima da te zapanjimo sa pozadine. mene svako zemsko koje je bilo s mene 'telo da poseduje u goozicu, al' se nisam dao. josh sam django :)))
ne mora nikak'a kozmetika i hirurgija da radi - kod mene je genetika takva. rodila mama lepoticu :)))
sh'a da ti cham-pri, pre neko vehe, u subotu sam napravio lom u bifence. zemskinje ki salata, ja mu ga dao malo po gasu, pa dzuska, pa koketiranje (znash da sam koketa-amaterusha), pa privatjavanje i tako...zavrshih u sitne sate, a sutradan mi glava ko suncokret bila...jbg. tako ti je to kad otju pod stari dani da budnem u fazonu.
ne diraj mi u homeland. odlichhi su. i toliko mi idesh sad na zivac sa tog dextera da tju expresno da iskopam seriju i pochnem da je gledam. a pojma nemam o chemu se radi od istu. bi ti dabl ju, sutra idem kod bate po novu sezonu 'haven-a'. odgledao neke silne fimlove - svashta-neshto. pisatju vetj kako sam ih 'video' kad imam vreme...aj' pa tako...
ps. marki br'te a ti? el ako sam te pomenuo s gooza ili se ljutish na me
+0 / -0
0
pseud
27. новембар 2012. у 09.02
Homeland 9. epizoda meni dosad najbolja, konacno se nešto desava.
E skinula sam tog Dextera prošli još mjesec i nisam mogla prestati gledati dok nisam dosla do najnovije sezone sedme!
dobar je samo još ne mogu provaliti dal ga gotivim ili osuđujem kako kad mi je...al serija jeste originalna i nonstop napeta.
+0 / -0
0
vocko
27. новембар 2012. у 09.07
e sad mi josh i ti nabij komplex od dextera. izgleda da sam ja jedan od retkih magaraca ovde koji nema pojma o dexteru. moratju da nalazim seriju pod 'itno
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
27. новембар 2012. у 09.10
Nisi sam, nisam ni ja gledao nijednu epizodu...
+0 / -0
0
vocko
27. новембар 2012. у 09.17
dobro je srbice. odma mi lakshe kad nisam jedini
+0 / -0
0
fontisa
27. новембар 2012. у 17.09
vocko može li slika te guze? :))
ništa ti ne verujem :)))))
ja sam prestala da pijem, skroz...ma kap popijem glava pocinje da cepa. imam kod kuce droge i alkohola ko u dobra stara vremena, i to nudim goste kad dodju :) hvala bogu ovde su svi na nečemu. al najgore od svega sto mi to donose kao poklon (nekad bilo kafa i cigarete...ehhhh...ili cokolada)
dajte vase neke slike bas sam nešto znatizeljna da vas vidim ponovo...dugo nismo ni kacili ništa.
vocko, dexter, southland i luther ... atmosfera moje duse je jednaka southland-u a volela bih da sam bar pola dextera.
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
27. новембар 2012. у 17.31
Evo, od prije tačno mjesec dana, nisam se poslije ove ni slikao vise...
http://i90.photobucket.com/albums/k267/SrboPeuljanac/IMG_1383.jpg
+0 / -0
0
fontisa
27. новембар 2012. у 18.27
hahahhaa, ocesljan ... ko ja :)))))
+0 / -0
0
vocko
01. децембар 2012. у 05.36
ej, nema bre lale ko da mi uslika goozu u zadnje vreme. slabo me muvaju zemskinje. a i u zadnji mesec dana samo sam jednom izlazio u shtetu. i bash sam se oshtetio sa goilom maligana. znam da je bilo nekog pipkanja, ali to je sve chega se setjam. a slike jedino da stavim sa mojega drugara, sa njegovog petog rodjosa od pre neki mesec. bassh smonervirali mamu i tatu jer smo prduckali pred gostima. 'teo brat da me ubij shto uchim glupostima njegovo dete a moga drugara. alli barem od mene nije chuo ni jednu psovku. nauchio sam ga odavna da pokazuje shipak da bi mogao da ukapira gde stoji kliker kad se igramo klikera. nauchio sam ga da pravi avijone od hartije i da se igramo njima pre nego li da igramo video igrice. nauchio sam ga da krade cvetje iz tudjih basthi i poklanja devojchicama koje mu se svidjaju. ali to za njegovog tatu gluposti. al zato shoferske psovke chuje svaki dan kad ga tata vratja izh obdanishta. to je u redu valjda...ako odem za novaka u evropu - kachitju vam slike sa goozatim jevropljankama ))))
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
01. децембар 2012. у 16.04
Odgledah prve 2 episode prve sezone Homeland-a.
Pa..i nisam bas nešto odusevljen.
Nadam se da će postati bolje...
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
03. децембар 2012. у 23.42
Znaci, gledam Homeland po redu, prvu sezonu, zavrsih 6 tu epizodu...šta su ti Americke patriotkinje, čak i pitzcke daju ne bi li provalile da Brodi laže na lie-detector testu...idi bre, umro sam od smijeha...:D
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
04. децембар 2012. у 00.03
Ali mi se nevidjeno svidjelo kad su onoga muslimana mucili sa tim sto mu pustaju brutal death metal, full force na zvucnike, a on znoji li se znoji...:-)
Rekoh ženi...yebote, kako bi se neko zayebo da mene s ovim muci...samo bih još zatražio gajbu pive, par kutija cigara, internet connection i vozi Misko, party sam sa sobom samo takav, ne bi me NIKAD slomili da im nešto kažem...:D
+0 / -0
0
fontisa
04. децембар 2012. у 02.32
pa svi smo drugaciji...na primer...dosta dobro podnosim fizicku bol a vala i emotivnu...ali zvuk ...pa iz keca bi me ubili. gledah davno neki dok o gvantanamo tehnikama...i kad je stiglo do svetla, auuu bogami nije mi bilo lako...jako mi je osetljiv vid na odredjene lampe, nastaju glavobolje...e onda doslo do mucenja sa zvukovima...za deset sekundi bi me ubili sigurno jer bih dozivela srcani udar. a imam super zdravo srce :)
+0 / -0
0
DjoleUK
(Heretic)
04. децембар 2012. у 14.21
Sva muzika nastala iz formule: Krv+Znoj+Psovanje je ono sa cime mi nikad ne bi doakali.
Poznajem brutalnost svake fele: Od Grindcorea preko FreeJazz-a do japanskog Noise-a.
Međutim, kada bi poceli sa chart singlovima, pop-dance-r'n'b-trte-mrte ovo-ono...sve bih priznao.
Dok si rek'o „keks”.
+0 / -0
0
fontisa
04. децембар 2012. у 14.28
ti si redan slučaj iz HC branse. ne secam da si rekao da se bavis muzikom, osim kao fan.
mada čitam danas da mi koji pusimo cigarete imamo loše pamcenje :))
+0 / -0
0
DjoleUK
(Heretic)
04. децембар 2012. у 14.39
I ja pljugam ali koliko-toliko pamtim.
Jesam, svirao sam po raznim bendovima ( drums ) nekih desetak godina.
Znaci, kad bi likovi poput Vocka ili Dojajnog bili DJ-interrogators, još sa vrata sve priznajem.
+0 / -0
0
fontisa
04. децембар 2012. у 15.49
uhhh :) ...[ubice me muž ako procita ovo :D]... ali na koncertu uvek imam krash na bubnjara :))))))))) bruka, bruka, bruka :)
valjda zato što je sav aktivan i ruke i noge i daje sve od sebe...ne znam...omaklo bi mi se samo ako bih vidala kijanua kako pokusava da svira bas... tad bi ko tele u sarena vrata gledala :)
anyway, isli dragi i ja na henry rollinsa pre neku noć.nije koncert nego tour o svom zivotu kao...henry je toliko bio politicki korektan da mi se zesce, znaš već šta...a za ovog mog HC-ovca, pola sata mi je drzao monolog o tome kakva je bila muzicka scena. i dalje mi nije jasno kako mozete da slusate tu muziku. jel i ti imaš dijagnozu? :))
+0 / -0
0
fontisa
04. децембар 2012. у 15.57
daj neki bend da čujem :) da ga izjutubiram ako ga ima
+0 / -0
0
fontisa
04. децембар 2012. у 16.04
discord, definitie choice, unision?
+0 / -0
0
DjoleUK
(Heretic)
04. децембар 2012. у 16.06
Nema tu šta da se shvati. Jednostavno svakome su usi drugacije nastelovane. Ono sa cime se ja izodusevljavam,za nekoga je Sodoma i Gomora.
Ne radi se se samo o ukusu. Ukus bi trebao da ti pomogne da razlikujes dobro od lošeg. Kvalitet od sranya.
A ovo drugo...ne znam...valjda treba biti takav fabricki.
Kako volim HC danas, tako sam ga isto voleo sa tamo nekih 10-11 godina kad sam ga prvi put čuo.
+0 / -0
0
DjoleUK
(Heretic)
04. децембар 2012. у 16.09
Postavljao sam ja tu i tamo po neki klip kao i neke spiskove bendova na Srbin zahtev
+0 / -0
0
SrboPeuljanac
(Sanjar)
04. децембар 2012. у 17.22
A da, tu se naravno slazem.
Da mi puste slinana sakica i slično...ma čak da mi puste i operu..priznao bih ono i šta nisam uradio...
+0 / -0
0
vocko
07. децембар 2012. у 11.05
dzoule shinko! nisam bre ja tolko ochajan. po stoti put kažem da sam svashtara ali i roker u dushi. ali onaj starog kova. death metall - nein. mada moz da prođe uz neku finu metalku. ali zato grupe tipa deep purple, whitesnake, ac-dc. metallica i ostalo slichno može u svakom raspoloženju. a electro-pop i derivati su mi u dushi i srcu jer sam rastao uz ovu muziku kao i ona uz mene i moju generaciju.prvi u carsko selo recimo provalio depeche mode sa prvim singlom koji sam slushao u skoplju pa jedno shest meseca i jache pre nego su ga pocheli pushtati u prvom kultnom kafe u nishu. imao sam stariju seku u skoplju koja je volela da izvlachi nove stvari, pa me zarazila a ja onda moje nishke kuchitje...
bilo je t s pochetka davnih osamdesetih. a pre toga sam se nashao u doridu sa rokerima preko starijih nekih cica okasnelih hipipichaka...
prema tome dzoule - ti mu dodjesh neshto kao doktor-specijalizant a ja kao doktor opshte praxe. kapish.
si prob'o nekad da nasnimish na kasetu od devedeset minuta snimish neshto tipa ratm, ali sam jednu pesmicu, a odma iza neshto od shemse i njezinog vetra. pa da onda u sred zuraje na koju se skupljaju ovi za koje smatrashmene i dadu da pustish da ide. da vidish taj uzas. kaki crni gvantanamo. da vidish kako se shminkeri razbegavaju.
obozaao sam tako neke zezalice...inache tvrdim. kad mu ga na zuraji daju po maliganima i opijatima i dobroj muzici na pochetku, kad se masa dovoljno uzari i upali - možešh i ceciku nacionale da im pustjash uako su doktori specijalisti ko ti i srba. ima da ripaju. provereno x puta od moje malenkosti
+0 / -0
0
infonaut
(#)
08. децембар 2012. у 03.54
od novije elektronike, evo nešto zanimljivo (i prilično dobro) sto čini mi se nije bilo spomenuto - Chromeo, bend iz Montreala (jevrejin i arapin, izdali dosad 3 albuma):
http://www.youtube.com/watch?v=fGksDvKZ9ek
(Bonafied Lovin')
http://www.youtube.com/watch?v=6XCcWlgVqHA
(Night By Night)
http://www.youtube.com/watch?v=Zm4JVkH0T-E
(Hot Mess)
http://www.youtube.com/watch?v=kkyYxAv6kB4
(When the Night Falls)
Homeland je mnogo dobra bila 10-ta epizoda, i ostalo je sad još samo 2 do kraja sezone. Inače, koliko vidim, ta serija je postala zaista prilično popularna i mnogi je prate... Dexter isto na nivou bila prošla epizoda, isto još 2 epizode ostalo do kraja sezone. Boardwalk Empire je fino zaokruzio sezonu za vikend. A Revolution i Walking Dead (koji je postao zaista odličan u 3-oj sezoni) su isto zavrsili, jer su sad na malo duzoj pauzi obe serije (posto se Walking Dead nastavlja u februaru, a Revolution tek krajem marta). Fringe (čija je finalna sezona prilično mracna mada i dosta zanimljiva) je bio na kracoj pauzi, ali je sinoć bila nova epizoda, i ostalo je znaci do kraja cele serije još 5 epizoda.
+0 / -0
0
vocko
10. децембар 2012. у 03.10
dobar ovaj chromeo dado. hvala na vestima. skinutju ga
+0 / -0
0
infonaut
(#)
10. децембар 2012. у 12.12
odličan electrofunk, relativno originalan. I meni je ovakva pametna synth dance muzika uz melodicno pevanje kroz vokoder zaista supercool... pozdrav.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
10. децембар 2012. у 12.14
...Homeland i Dexter su sad obe na 11 epizoda, i ostala samo poslednja, i izgleda da će Dexter biti uhvacen ili bar privremeno uhapsen, jer ima ta neka scena njegovog hapsenja u preview-u za sled. epizodu (sto je moglo da se ocekuje s obzirom na greške koje je pravio u ovoj sedmoj sezoni, koja jeste puna raznih gluposti), ali zna se da je tek osma sezona finalna, pa ćemo videti još šta će se dogadjati, jer ipak se ne zavrsava konacno ove godine.
ali od Homelanda (za koji se isto zna da će se nastaviti posle ove druge sezone) se ipak vise ocekuje, ako želi da izgura na neki veci broj sezona od 3, jer trenutno ne deluje da ta serija ima potencijal da malo duže potraje, ako nešto bitnije ne promene u samoj postavci, jer glavni negativac iz prve i druge sezone je u ovoj (11-oj) epizodi 2-ge sezone) uhvacen i ubijen (manje-vise iznenada), pa treba dakle naći nekog novog glavnog negativca u novoj sezoni, a to ipak znaci i neke malo vece promene, nego sto je recimo bilo posle prve sezone, jer druga se tačno nastavila na prvu, skoro bez ikakvih promena).
Dakle u ovu nedelju (16-od dec) je finale sezone za obe ove serije...
+0 / -0
0
fontisa
10. децембар 2012. у 18.48
jedva cekam da se dexter zavrsi zauvek :)
ma koliko ga volim ovo sada postaje mucenje za mene. još kad vidim da je u jednoj sceni savrseno obrijan, da bi u sledećoj (koja se vremenski nastavlja na prethodnu) imao onu neku sacuvaj boze bradicu...
a homeland...we'll see :)
gledah novog borna, preskocite slobodno. besmislica.
treba da idem da gledam killing them softly, samo ne znam kada ću.
+0 / -0
0
infonaut
(#)
17. децембар 2012. у 06.40
i izvukao se ponovo Dexter na kraju, i sve se opet nekako razresilo u njegovu korist (uz nove žrtve), pa je 'miran i na sigurnom' do sledeće sezone. Zaista cudna serija, da se ne desava na Floridi sigurno ne bi bila tako hipnoticki-dopadljiva...
A finalna epizoda (2. sezone) Homelanda je bila zaista fantasticna. Opet jedan neverovatan preokret, koji je delovao ovaj put i prilično mocno i uverljivo, i relativno realisticno. Ipak je to jedna od najboljih serija ikada vidjenih, sa izuzetnim nabojem, dubinom i 'prostorom', uz besprekornu i emotivno bogatu glumu...
+0 / -0
0
pseud
19. децембар 2012. у 21.32
Homeland se bas zakuvao, valja izdrzati do iduce sezone.
Dexter postaje potpuni monster, mogli su ga vala ufatiti i okoncati a ne ovako u 8. sezonu, sto je mnogo mnogo je.
+0 / -0
0
vocko
24. децембар 2012. у 02.41
samo da prijavim. odlichno zavrshena druga sezona homelanda. jedva chekam tretju
+0 / -0
0
vocko
09. јануар 2013. у 11.42
a prati li neko nove serijale? elementary - tj. novo ruho dojlovog detektiva. i person of interest. ovo drugo moz' da prođe. sherlok u modernom njujorku - da nije lusi liju kao dr. watson, moglo bi i da se zaobidje
Looking for PomPom Keychains?
Изаберите државу:
Аустралија
Аустрија
Босна и Херцеговина
Велика Британија
Европска Унија
Канада
Немачка
Сједињене Америчке Државе (САД)
Србија
Француска
Холандија
Хрватска
Црна Гора
Швајцарска
Шведска
Ћирилица |
Latinica
|
English
© Trend Builder Inc. и сарадници. Сва права задржана.
Terms of use
-
Privacy policy
-
Маркетинг
.