Вести
Спорт
Селебрити
Лајфстајл
Дискусије
Кувар
Огласи
Дискусије
:
Београд
+1 / -1
0
Zanimljivo
erinije
(studerande)
04. јануар 2011. у 12.38
# Djole
03.01.2011 14:36:43
„Pa nije mi samo jedno jasno. Javljali se gledaoci iz Nemacke i Svajcarske i sledeće izjavljivali javno ”Cela Nemacka je glasala za vas i cela Svajcarska isto„. Lepo moguće je sve ali jedno pitanje voditeljki Aleksandri i Pinku, pa koga ste pravili budalama molim vas? Ja živim u CH na vas broj 0900 niko nije mogao zvati iz Svajcarske i da da bilo koji komentar u direktnom prenosu. To vam može potvrditi i Nacionalna telekomunikacija Svajcarske takozvani SWISSCOM. Koje ste ljude ustvari gospodje angazovali i platili iz Srbije da zovu i da se predstave da su iz Svajcarske. Sramota, nezaboravite da nas ima svuda i po svim firmama, tako i u Telekomunikaciji Svajcarske, pa je lako dokazati da je broj koji ste dali bilo nemoguće iz Svajcarske zvati i hvaliti Katarinu a pljuvati Zoranu i Marjana. Želim vam puno uspeha i lopovluka i u ovoj godini, nezaboravite da pred svacijom kucom mecka zaigra. Niste toliko jaki koliko mislite. Pozdrav”
+1 / -1
0
erinije
(studerande)
04. јануар 2011. у 12.46
# Nesha
03.01.2011 18:38:24
„Marjane, kao bivši zaposleni u Telekomu, preporučujem ti da hitno preko suda zatražiš da se sačuvaju sadržaji SMS poruka kod operatora. Oni ih inače ne čuvaju tako da ti ostaje samo listing firme NTH koja je organizator glasanja. Inače NTH je Hrvatska firma sa sedistem u Švajcarskoj i služi Željku i Saletu za pranje love, tako da se u njihovu čestitost ne bih uzdao. Ista firma radi i glasanje za zvezde Granda. Sretno i dosta sa kontraaukcijama i ostalim lopovlucima za koje niko od pravih organizatora nije odgovarao. Čovek koji je ”ishakerisao„ Lutriju Srbije, 2 godine pre toga je samostalno istu igru organizovao sa Sašom Popovićem i bio je pošten!? Jedno pitanje za advokata, da li po zakonu o zaštiti potrošača imamo pravo da saznamo kuda i na koji način je otisao novac SMS glasača? Da li svako ko je glasao ima pravo na listing? Na primer, da li imamo pravo da saznamo koliko je glasova dobio svako od učesnika Zvezda Granda na svakoj od mreza? Ima indicija da ista ekipa na isti način organizuje preraspodelu glasova mimo volje ljudi koji su slali SMS poruke.”
+0 / -1
-1
erinije
(studerande)
04. јануар 2011. у 12.48
# ADVOKAT
03.01.2011 16:47:35
„Gsp;Marjane ja kao Advokat želim jedan savet da ti dam!!S obzirom da nemaš ugovor koji si morao i ti i svi farmeri dobiti prije ulaska na FARMI,imaš pravo da tužiš organizatore ovog Rialiti Šou-a,zbog toga jer oni kao organizatori po pravilu su trebali svim učesnicima da daju napismeno to jest ugovore direktno u ruke, svakom učesniku pojedinačno prije ulaska na FARMI.Za sve učesnike ugovor je isti i ukoliko je neko dobio od njih ugovor prekopiraj ga i sa tužbom podnesi prijavu protiv organizatora u Osnovnom Sudu u BEOGRAU ili ćeš ga dostaviti meni.Ukoliko imaš onu povratnu SMS poruku od onog prijatelja koji je glasao za tebe i dobio odgovor da se ti više ne nalaziš na farmi a bio si tamo, obavezno je možeš koristiti protiv provajdera TV-pinka!Ukoliko želiš pravnog zastupnika u dokazima protiv sumnje nameštanja glasova u korist ”pobednice„ Kataruine Živković a protiv produkcije Pink-a,javi se preko poruke na istoj ovoj stranici:Napiši; Za Advokata,a ja već imam tvoju adresu i mesto prebivilišta,na kojoj ću ti poslati pismo sa mojim važećim pečatom Advokata!!Zastupat ću te gratis,toliko da znaš!Ovo je pravi dokaz zloupotreba službenog položaja od strane produkcije kojom se nadam se mora pozabaviti Policija i Tužilaštvo Srbije!! ”
+0 / -1
-1
erinije
(studerande)
04. јануар 2011. у 12.52
# Slobodan
03.01.2011 23:25:25
„Još jedan dokaz da je prevara i večeras su samo njihovi bili uključeni telefonom u emisiji NAROD PITA.To tvrdim zato što sam zvao iz Slovenije i 2-3 puta sam dobio vezu telefon je zvonio ali su me prekidali kad su videli da nisam njihov,stvarno su prevaranti veliki.”
+0 / -1
-1
medljeno
(Боље живети 100 го)
04. јануар 2011. у 16.15
Кога нормалног заболе туки за срање које гледаш. М’рш у шталу.
+0 / -1
-1
medljeno
(Боље живети 100 го)
04. јануар 2011. у 16.16
Е, па разбановали сте ме. Да није нека грешка?
+0 / -1
-1
V6
(naucnik)
04. јануар 2011. у 16.25
staj to?
+0 / -1
-1
Lesoto
(Viribus unitis)
04. јануар 2011. у 17.03
Кога нормалног заболе туки за срање које гледаш.
////////////////////
Diskutabilno, veoma diskutabilno, barem kada je procenat normalnih u pitanju, od oka 'vako plafonce 20 %, ako se bas nategne i protegne.
Onih 80 % je stanje nacije, cinjenicno stanje, pogodi gde im je mesto?
+0 / -1
-1
erinije
(studerande)
04. јануар 2011. у 17.12
medljeno,
sram te bilo...kakav nivo komunikacije imaš? uzasno
ja ne gledam farmu i živim 3000 km daleko od Srbije...
Veoma sam normalana jer ne gledam Pink i te druge televizije na Balkanu sto imaju.
Samo sam htela pokazati kako mediji u Srbiji a i druge institucije manipulisu sa ljudima...
Bilo bi fino da Jozek može da ponovo dodje i da zavede red u zemlji Srbiji.
Mnogo se prostih i bezobraznih nakotilo...
+0 / -1
-1
medljeno
(Боље живети 100 го)
04. јануар 2011. у 17.24
Ериније, можда сам благо несмотрено излио садржај желуца по теби, али мало ми је превише сељадије и стоке која прати све на Пинку, па јој није ни то довољно, него додатно чита Курир и сличне медије.
Обзиром да си само заинтересовано цитирао/ла текст (који нисам прочитао до краја), а ниси навео повод твог цитата, добио си лепу дозу шлајма.
Извињење нећеш добити, због своје жеље и идола који је ето, хтео то или не, имао и доживео свој биолошки крај.
И, стока је стока, без обзира на којој удаљености живела.
+0 / -0
0
Mostro
(junior member)
04. јануар 2011. у 17.50
haha,
... evo ih razbanovani i razledjeni:))
+0 / -1
-1
Lesoto
(Viribus unitis)
04. јануар 2011. у 17.51
Erinije, izvoli maramicu, vlaznu.
+0 / -1
-1
medljeno
(Боље живети 100 го)
04. јануар 2011. у 18.04
Увек се нађе нека добра душа да да утеху мојим драгим саговорницима...
Куде си Мостро!
+0 / -1
-1
Mojti-Piton
(Croque-mort)
04. јануар 2011. у 18.06
Si vid'o Bole ... Fleka TV najgledanija u Srbiji , k'o Zvezda ! :)
+0 / -1
-1
medljeno
(Боље живети 100 го)
04. јануар 2011. у 18.14
Ма страшно.
Могу да се похвалим да сам од Фарме (хтео то или не, али свуда - у штампи, на разним сајтовима, али баш свуда) видео неких минут, два, и то док сам претрчавао по разним каналима, тек да видим где се шта даје...
Ћути бре Питоне, добро је док не постигне фанове к’о Партизан навијаче. Онда буде мото - друге телевизије се гледају, Пинк се воли :)))
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
04. јануар 2011. у 18.40
Ево, вратих и старо „занимање”...
Него, где нестадоше W, Брендита, Космополитенка, Влтава, КК, Пепељуга,..., да не кажем да нема Ставре? Поки и да не набрајам.
Јесу ли сви они бановани, или уби фб?
+0 / -1
-1
erinije
(studerande)
04. јануар 2011. у 19.03
Jozek nije moj idol...već on je inteligentan covek koji je imao dobru strategiju i znalo se ko sme da krade a danas u Srbiji svi kradu od jadnog, naivnog i napacenog naroda pod raznim izgovorima.
Normalni deo populacije ne može da se bori protiv tog zla u raznim oblicima koje im se servira.
Tvoj način komunikacije prema nepoznatim osobama predstavlja tvoj odgoj i verovatno je posledica frustracija iz detinjstva. Verovatno su ti roditelji ponosni sto su te takvog napravili...
Ti mora da si pravi Srbin...BRZI OD RAZUMA I jači od taste...
+1 / -0
+1
GregBrady
(actor)
04. јануар 2011. у 21.42
Ko normalan uopsta može da zove (ne bitno odakle)
...farme, V.Brat, Survivor...su DNO DNA CIVILIZACIJE !!!!!!!!!!!Nije mi jasno kukaju da nema za „leba” a placaju
30dinara, plus porez, plus mobilni pozivi, plus porez, plus, plus...ZAR su normalni?...ne bi bili ludi 100 Milosevica kad je narod, glup, glpu i još gluplji !!!!
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 00.08
Ubi rad. Za ovo sranje nemam vremena, sem kada sam na poslu.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 05.35
Добро бре Еринија. Олади капислу.
Волиш балкански стереотип, ма колико ту нешто феминизирано тврдила пазар. Кад видим неког „интелектуалца” како цитира нешто из неког од ријалитија, брзо потежем и нема извињавања, осим ако се исти захебава на ту тему. Обзиром да се то код тебе ни накоји начин не види, онда да поновим - М’рш у шталу.
+0 / -0
0
NVuk
05. јануар 2011. у 07.40
Pogledao sam par minuta kad sam bio dole, cisto da vidim na koju foru se na ikakvom javnom mediju pojavljuje GOSpoda (Jevric). Tipa sam svojevremeno upoznao u NYCu u tonskom studiju kolege i prijatelja. Njegovi „pajtosi” i sponzori (grupa PG** „biznismena”) su iz ciste lične zahebancije hteli da on nešto snimi. Cisto da imaju cemu da se smeju. I vukli ga po kafanama da „peva”, dok su mu se iza ledja, a i u lice (toliko je glup da ne kapira) smejali.
Par miliona YouTube posetilaca kasnije, on se poslednji smeje, ali ne samo na njihov racun već i jadne Srbije. I Pavicku sam svojevremeno znao, čak smo i nastupali nekad davno u Domu Sindikata zajedno u nekoj kombinaciji.
Ocigledno Srbija ide putem flamanskog dela Belgije gde već ne postoji ziv covek koji nije bar jednom bio na TV u nekom reality programu (oni su i izmislili koncept). Jadno.
**PG u NYu ne oznacava podgoricane, već Plavo-Gusinjane, kojih u gradu i okolini ima oko 10k - dovlace jedni druge pravo iz te zabiti.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 07.53
Мала паралела са Вуковим постом - случај Лепе Брене. Минимакс је позвао из чисте захебанције због „хита” Ћ(Ч)аћак док је још „певала” на камионима по Ибарској магистрали, и ето... Ту је још и мотор примитивизма Борис Бизетић и њихов велики покровитељ, покојни Минимакс.
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 11.32
medljeno,
to što ti potezes brzo znači da IMaš KRATKU I BRZU PAMET I divno je da si ponosan zbog toga.
Ono sto sam postavila nisu neki poznati citati...već misli nekih normalnih ljudi u Srbiji.
Šta je to „balkanski stereotip”?
Objasni mi, jer ja ne razumem ovu treminologiju koju koriste intelektualci kao ti.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 12.02
Где мене нађе да ти објашњавам!
Ајде ти лепо то покушај да дефинишеш, а ја ћу да ти помажем са „хладно, млако, вруће”.
И у вези моје памети, немам је. Чист инстикт.
И - врати се у шталу.
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 13.17
Naravno da treba da odjasnis israze kojima se koristis. Podrazumeva se da znaš njihovo znacenje čim ih koristis. A i zašto bih ja objašnjavala izraze kojima se ti koristis? Sasvim je prirodno da ih ti objasnih meni i drugima koji ne znaju njihovo znacenje.
Ja znam da na Balkanu živi najmanje pet razlicitih naroda, ali mi nije jasno šta je BALKANSKI STEREOTIP.
Objasni ili prestani da se ponasas kao Vendi...(komplexi su cudo)
Tipicno je za slabice da čim naidju na neku prepreku pocnu vredjati i ponizavati druge...da bi bili veci u svojim sopstvenim ocima.
Stidi se ako znaš šta to znaci.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 15.20
Sad bih ja da se umesam u razgovor, nevezano za Farmu.
Šta fali stali? Odatle je i krenuo da se gradi plan grada. Suvisno je objašnjavati kako? I posle mali kepec vredja seljane.
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 15.51
Fildzan_Viska,
ovaj „medljeno” ima neki komplex...(ne znam koje ga KOLENO svrbi)...tako da ne trebaš ozbiljno shvatati ovakav tip osobe.
Obično svi koji se dosele u Beograd brzo zaborave odakle su stigli pa pokusavaju biti ono sto nisu.
Ali ima i ona divna izreka :„Ode covek iz sela, ali ne i selo iz coveka”
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 16.15
Dugo je on ovde. Na ovoj diskusiji mislim. Pre sam i ja imao mnogo ruzno mišljenje o selu, ali sam upoznao strava ljude, sredinom devedesetih godina. Nismo se ni čuli, ni videli pa brat bratu 18-19 godina i kad sam odvalio skoro godinu i po kod nas, meni trebale pare- da platim komunalije. Niko od gradjana iz metropole me se nije setio. Al' selo se setilo odmah. Da ne gresim dusu, družim se sa ljudima- koji mi naprosto ne dozvoljavaju da se latim za novcanik, ali takvi ti ne dolaze na internet. Rade da prezive. Ovamo se pljuje DS, a ovamo se ide po Tunisu. Videces sve, samo prati fabulu. Pozdrav!
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 16.40
Ето нових лепих познанстава.
Поки, како те није срамота да после толико година проведених у Манитоби, тражиш на зајам од људи који једва састављају крај са крајем? Навикло то на социјална примања па то ти је. Ради нешто дрипчино, немој само да жицкаш. Пази, зафалило му за комуналије... За чега ти онда није зафалило?
Еринија, ајде потанко објасни шта те мучи. Не могу да растумачим она накарадно и збрдаздола набацана слова. И да, дај Покију адресу, па да утврдите пријатељство :)) Можда сте комшије +- 1000 Кm...
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 16.47
Fildzan_Viska,
ja razumem sto kažeš. Samo sam htela pokazati da sto primitivniji ljudi to vise komplikovanije izraze koriste tokom komunikacije.
Ja ne živim u Srbiji i srpski jezik sam naucila daleko od Srbije, a zahvaljujuci mojoj baki i deki sam ovakva i ne vrsim podele ljudi po nacionalnoj osnovi, niti po mestu boravka i tako tim kriterijumima koje koriste ograniceni i iskomplexirani ljudi da bi se osecali većim.
Ja živim u multinacionalnoj sredini i nikada nisam pitala moje kolege a niti oni mene o nacionalnoj pripadnosti ili tako tim glupostima. Ako nekada diskutujemo o obicajima tokom praznika onda se i dodje do teme odakle vodi naše poreklo, a uopsteno to niko ne pita, niti je to bitno. SAMO u Srbiji sam primetila da je ljudima bitno da li je neko iz grada ili iz sela.
Jedan normalan i lepo vaspitan covek (bilo iz grada ili sela) ima opstu kulturu i postovanje drugih osoba i njihovog mišljenja. Kada neko napada bez povoda znači da ima neki problem.(medljeno)
Ovako prostacko vredjanje kao sto radi ovaj „medljeno” sam dozivela pre par godina od nekih momaka sa periferije Beograda.
Ja se ne ljutim na ovakav tip osoba je komplexi su jedna vrsta poremecaja psihe tako da im uvek oprostim...Nisu oni krivi sto su takvi.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 16.50
Еринија, сажетије и ако је могуће без тужних прича. Не могу себе да натерам да прочитам толико дугачак и толико испразан пост.
А ко је Венди?
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 16.53
medljeno,
ne muci me ništa.
Objsani šta je to BALKANSKI STEREOTIP
i napisi mi IZVINI,
jer si mi rekao:
1. da idem u stalu
2. da je stoka stoka bez obzira na udaljenost
Ako stvarno imaš neki psihicki problem onda te razumem i ne ljutim se..tako da i ne treba da mi napises IZVINI.
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 16.57
Objasni mi šta je Balkanski stereotip.
A Vendi je jedna pevaljka sto peva na raznim kafanam i vasarima u na primer Sapcu i tako.
Ta Vendi nauci neke izraze iz Vujaklije pa kada radi intervju onda se kosisti tim rečima...za koje često i ne zna u kom kontekstu da ih upotrebi...
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 17.00
erinije,
Ucis dripca starim trikovima. Par puta treba da se spustis na njegov bedni nivo, podsetis ga da je stipsa poreklom iz Srema(sto je ovde urlao i pominjao na sav glas) i on će da zacuti za vekove vekova. Za razliku od njega, radim posteno, ne otimam i spadam u „diskretne heroje”. I ne dam obraz za povisicu. Na zalost u Srbiji je beda, kopira se Amerika, a para nema ni od korova. Selo je jedino zadrzalo cast i obraz, a po Beogradu vlada prostitucija. Pozega, Arilje, Ivanjica, Sevojno. Lepi krajevi, bogati ljudi. Beograd ni nacrtan ne mogu. Lepe uspomene me vezu za taj kraj. Posebno za Cajetinu. Ignorisi malog coveka i otici će on. Pre to nisam znao. Sad znam.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 17.02
Ма о чему ти то?
Гњавиш људе са нечим што представља културолошко дно и још ти је и то мало, него преносиш коментаре о душевној боли пацијената и додатно шириш заразу. Класично наседање на преношење гласина и продужавање живота једном таквом трешу.
Пошто је реч о фарми (пази лепог Српског израза - фарма), сваком фану нечег таквог, могу само да поручим - М’рш у шталу (са додатком - стоко).
Ако желиш да расправљаш на тему да је примитивац мање примитиван ако загађује околину са већег растојања, стојим ти на располагању.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 17.02
Sabac je lepa varos, a Vendi je uvreda za zenski rod. Kraj price. I uopste svi koji gledaju te budalastine sa ruzicaste televizije nisu bas najzdraviji.
Glumci, sportisti, pisci. Niko nije iz Beograda. Retko koji, tacnije.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 17.05
Mali ima sreću, što se socijalizam raspao. U onom sistemu bi prodavao semenke na stanici, a danas može da mulja.
Teško vrijeme za matore. Kako objasniti mentolu, da je žena iznela sa gnusanjem neke od cinjenica? Ja da se pitam ukinuo bi' sva cuda tehnologije i zabranio bi' da se ubacuje tudjica. Umesto sto ljudima brane da se vesele, oni bi trebali da udaraju po dzepu, svakoga ko koristi tudjicu. Nikada u zivotu, nisam pisao istom.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 17.07
Поки, опет екавица? Криза идентитета, а?
Него, видим да си постао спонзоруша. Дружиш се само са онима који ти не дозвољавају да се машиш новчаника...
Поштујем сваког ко својим радом зарађује свој новац, а неко лепљење за политику и запослење преко истих, некако ми је карактеристично за тебе. Ја се гнушам истих. Без обзира на назив странке.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 17.10
Grdno si me omasio. Ja niti sam stranacki opredeljen, niti verujem u idole. To je svojstveno gnjidama. Nikada nisam pitao nikoga za pare, a da mu nisam vratio. Uglavnom su mi ljudi davali, jer to radi stara skola. To rade ljudi. Ti si iz neke druge price, kapiram ja to. Zato nismo i nikada nećemo biti za istim stolom.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 17.13
Извини Поки, какав је сада сценарио? Вратио си се, оженио и радиш за ситну кинту, или те издржава жена? А све време си у Манитоби, снег до оџака и трипујеш?
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 17.15
Ko si ti da ti se ja ispovedam? Jeste žena me izdržava? Jesi zadovoljan? Hajde mali covece, pokrij ženu cudno stenje...
http://www.youtube.com/watch?v=QsNDtcJokCc
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
05. јануар 2011. у 17.19
Ма разумем ја тебе.
Узмеш лопату и малко разбацаш снег... Буде боље.
Ајд’. Видимо се ових дана. Доста за данас.
Е, и обавезно узми адресу од Ериније. Можда се коначно и огребеш. Капира те као сродну душу. Искористи прилику док те не упозна :)))
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 17.26
Dobar si Ivice. Prosao ti je „blagdan”, zaboravih da ti ga čestitam. Nadam se, da razumes. Eh Srbijo, trpis i ti svasta.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 17.27
Za ovo sto si napisao, za ženu koju ni ne poznajes, kad sam ja odrastao(kako god da je bilo, a gore od sada ne može biti), samar ti ne bi ginuo. Fini Jozin socijalizam.
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 17.43
medljeno,
Hajde reci na osnovu čega zakljucues da sam ja obozavalac farme?
Ozbiljnih ti problema imaš? Zalim te.
+0 / -0
0
erinije
(studerande)
05. јануар 2011. у 17.55
Fildzan_Viska,
hvala za informaciju, odmah se primeti da je on iz neke manje sredine pa ga zato valjda i komplexi napali.
A najveci problem je da ti psihicki poremeceni ljudi neće nikada da priznaju da imaju problem i uvek misle da je greška u drugima...
Meni je njega zao...nemoj da se ljutis na njega...nije on jadan kriv sto je takav...jadna samo njegova porodica ako je ima.
Ja sam mu postavila isto pitanje da mi objasni pojam BALKANSKI STEREOTIP i šta on podrazumeva pod tim, a on jadan eto i ne zna šta je hteo da kaže a eto koristi taj izraz da bi izgledao otmenije.
Zao mi ga.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
05. јануар 2011. у 18.24
Ma on je mrtav covek, od koga se svi sklanjaju k'o od kuge i kolere. Laku noć,čujemo se. Ima dana.
+0 / -0
0
GregBrady
(actor)
05. јануар 2011. у 21.26
Nvuk...
Pogledao sam par minuta kad sam bio dole...
-------------------------------------------------
„dole” taj foliranski koncept bede je outplayed da bi sebe gledao sa visine onda si bio „dole”...ajde, imaš svoji pet minuta slave.
Za ljude koji su živeli/žive u NYC duže godina od tebe mogu da ti kažem da nas nisi bas nešto odusevio sa pricom što se hvalis da si upozao „Gusinjce” kao Ekrema (polu retardiranog jadnika)!
Ti „biznismeni” svi žive po Bronxu, Astoriji, ili oni koji sebe
smatraju stavrno uspesnim na S.I. uglavnom sa Siptarima sve je to ista veza...droga, hausmajstori, ili doormen!!! To su ljudi zaostali još vise nego kad su krenuli iz Gusinja, samo sto su sad uspeli sebi da kupe neko odelo u SIMS-u. Te takozvane kafane su DNO DNA iako može ko hoće da se hvali kako su u Njujorku...nijedna se ne nalazi u grada nego po principu kao u BG a pevas negde na Ibarska magistrala na pola puta do Cacka, tako naših ljudi i žive u „NJUJORK GRADU”...kuca-posao,posao-kuca...eto šta znaš!
Taj tvoj „prijatelj” ako je isti na koga ja mislim, (a verovatno jeste) po Srbiji prica kako saradjuje sa J.Lo. P.Diddy itd i eto od jednom Ekrem se nadje tu...doesn't mix my friend...sve foliranti do foliranta svejedno gde su Srbiji, PG-CG i NYC...kako kaže narod Mujo u Njujork, Mujo iz Njujorka! E sad to je stvarno JADNO!
+1 / -1
0
Fildzan_Viska
(mesar)
06. јануар 2011. у 00.36
Brady odmori malo. Peder bal je okoncan do sledeće godine.
+0 / -1
-1
NVuk
06. јануар 2011. у 07.29
Greze, ako se iz mog posta cinilo da se necime „hvalim”, onda se izvinjavam onima koji nisu dobro razumeli (ovom prilikom si to samo ti izgleda).
Pošto nisam siguran da je „geneza” fenomena GOSpode Jevrica poznata „dole” (cisto geografski pojam, jer živim dosta severnije), te sirem publikumu uopste, zato sam i napomenuo kako je „karijera' pomenutog uopste zapocela: kao klovna i dvorske lude zatucanih Gusinjana (o kojima imamo isto mišljenje). To slučajno znam iz prve ruke, a vecini možda nije poznato - videli onaj prvi Jutub spot i smejali se i pojma nemaju kako je do toga uopste doslo.
Kolega u cijem studiju se to desavalo nije iz Srbije i u istu nikad ne svraca, tako da se ne radi o istom liku, sto nije ni bitno za pricu. ”
+0 / -0
0
GregBrady
(actor)
06. јануар 2011. у 14.38
Vrlo dobro znam geografski pojam...drugo da iz Brazila ili neke tropske zemlje pa ajde, nego naših ljudi vole taj izraz radi osecaja ...that's ok you are entitled to your 5 minutes...
Sve si mi rekao ja sto sam sigurno vise godina od tebe u NY nikad nisam bio sa Gusinjcima tako da si mi sve objasnio !!
Za Filipa gore koji je opsedut sa pederima idi ndji momka biće ti lakse prijatelju!!
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
06. јануар 2011. у 15.21
Барбикс је наоружан личним искуством :))
Но.
Еринија, видим пратиш и естраду. Тужно.
Покс, обриши џваље да боље видиш. Где сам ја то тебе поменуо у било којој варијацији за фарму? Волиш да се трпаш и да си антипротиван свему што напишем па то ти је. Добићеш бре чир на желуцу од толико злобе. Ти ниси љубитељ фарме, ти си калуп по којем је фарма прављена :)) Стандард. Еталон.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
06. јануар 2011. у 15.44
Pa od tebe su i one krave sa iste vise:)
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
06. јануар 2011. у 16.46
cek, cek, vidim ovde neke stare likove koji su dugo bili banovani, pa reko daj da probam i ja da postiram da vidim da li sam i ja odblokiran.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
06. јануар 2011. у 16.55
Хозе, изгледа да је општа амнестија.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
06. јануар 2011. у 18.59
To b'ate neimarski. Uvek si bio ostar i beskrupulozan na jeziku. Zato te i cenim. Kako si? Kako klinci? Kako gospodja?
+0 / -1
-1
NVuk
07. јануар 2011. у 08.10
Jeste Bole, opsta amnezija na svim diskusijama...
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
07. јануар 2011. у 09.25
:))
Амнезија није ни престајала!
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
07. јануар 2011. у 14.05
a bre medeni ti odma na velika vrata...
bas je lepo videti te opet :))
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
07. јануар 2011. у 14.19
baxuze kako je bilo na Zlaji? Hristos se rodi!
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
07. јануар 2011. у 15.49
kako je bilo?
7 dana sirovog relaxa...nirvana... :)
+0 / -1
-1
V6
(naucnik)
07. јануар 2011. у 16.17
Ja gledam farmu i pink svakog dana po vise sati. Navijam za gospodina ekrema i saljem poruke! Ekrem će pobedi! To Srbija voli :)))
HRISTOS SE RODI!!!!
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
07. јануар 2011. у 17.20
V6,
ti mora da si upao u neku vremensku rupu, jer farma je odavno zavrsena. a da se gledalo, gledalo se...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
07. јануар 2011. у 17.40
E bas lepo. Zlatibor je dobar k'o i istoimena birtija u Paviljonima, sa pet stolova i isto toliko stolica. A atmosfera stadionska:)
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
08. јануар 2011. у 06.19
Хозе прљави провокатор :))
Алоха Малерозо.
+0 / -1
-1
V6
(naucnik)
08. јануар 2011. у 06.26
Pompezni,
istina je da se gledalo i gde god sam dosao diskutovalo se o farmi. Ja sam je gledao ali ne bas često a sad znam da se zavrsila ali nisam bio u Srbiji tri nedelje pa sam to propustio.
Najjači su mi oni kad pocne diskusija o farmi znaju sve do jednoga ucesnika a pre toga kažu da uopste ne prate ni farmu ni pink!
Velika vecina ucesnika farme je olos najgori i ubace par normalnih osoba među njih i onda nastaje igranka bez prestanka koju narod voli!
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
08. јануар 2011. у 11.04
Najbolja sisa na Farmi: Vendi:)))
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
08. јануар 2011. у 12.11
Fildzan,
Pozdrav i tebi b'ate, mi smo svi dobro a nadam se i ti. Šta ima kod tebe?
Inače, uopste mi nije jasno zašto je kao „blam” gledati Farmu i Pink. Gledao sam, gledam, i gledaću i jedno i drugo...Pink je najjača TV stanica u Srbiji i na Balkanu uopste i zato je i najgledanija. Logicno zar ne? Takođe smatram da je „Farma” odlicna emisija, i po meni najbolji reality tv show koji sam ikada gledao i kod nas i u inostranstvu. Mnogo bolji i od Survivor-a i od Velikog Brata i od svega ostalog sto sam imao prilike do sada da vidim. Ali ponavljam, to je samo MOJE lično mišljenje, na koje svakako imam pravo. Evo Bole mi danas rece da ja lozim narod sa tom pricom, a ja to stvarno tako mislim i ne kapiram šta je tu cudno... Farmu sam gledao dosta redovno, najviše zbog Ekrema Jevrica, čiji rad i delo najiskrenije cenim, i mislim da je on bio najzabavniji od svih i da je velika steta sto su namestili da ona glavata Kaca pobedi, ali kao sto svi znamo ovo nije prvi put da Farmu „osvoje” zvezde Granda, i prijatelji Sase Popovica, iako je tu prava i jedina zvezda bio Ekrem, Eki, poznatiji kao „Bravo ti ga bate!”
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
08. јануар 2011. у 12.40
Ekrem je planetarna budaletina, kao takav morao je postati zastitni simbol televizije Pink:)
Ekrem je mila majka, kakvih kretena ima preko(znaš i sam). Reci D. da mi baci adresu, na koju mogu da joj uputim čestitke, zelje i pozdrave:)))
Nadam se, da je dobro održavas... Jer žena je k'o i auto, generalka s vremena na vreme mora da padne.
Za mene je sve to sund. Pratio sam prošlu „Farmu” radi Fircija, a nisam mogao da verujem da idiot(Bojanic) ima toliku podrsku kod nas.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
08. јануар 2011. у 15.04
Превише је треша, а фарма и слично су потребни као чир на буљи у свеопштем шунду.
То ме подсећа на давне школске дане. Баја је неко ко не учи, прави срања на часу, цирка, а неко ко ради на себи, бави се спортом, учи је штребер...
Мени су штребери увек били много интересантнији саговорници, док сам са овим будалетинама морао да се надгласавам да би нешто уопште рекао.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
08. јануар 2011. у 15.52
Баја је неко ко не учи, прави срања на часу, цирка, а неко ко ради на себи, бави се спортом, учи је штребер...
Slazem se potpuno sa ovim sto si izneo. Spadam u prvu grupu ljudi, pucala mi je patka da budem miran na casu, iz vladanja sam od treceg osnovne imao keca, a opet sam do osmog razreda bio jači od pola strebera po znanju, a i fizicki. Ucio sam, sto me je zanimalo- nebitne stvari sam eliminisao, a kada bi me streberi cinkarili za nestasluke, zavrsavali bi u krecu(kad majstori mesaju malter):) Posle su mi radili zadatke, ja lepo dodjem spreman na kontrolne.
Međutim posle su nas delili na „A” i „B” grupu iz matematike, fizike, a ja sam mrzeo prirodne nauke iz dna duse. Pa sam iz matisa, fizike, hemije imao cetvorku, a drustvene nauke su me zanimale i tu sam imao suvu peticu, kao i iz srpskog jezika. Voleo sam da čitam, iako sam imao sklonost ka pesnicenju. Lepo je rekao Prele „Skola nije za nas gradsku decu”:)
Doguras donekle u zivotu, posle batalis skolu. Vucic je palio baklju na Severu od malih nogu, pa se lepo ucmario u državni aparat. Vidis kako treba biti pametan.
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
08. јануар 2011. у 16.06
sve će to da dosadi narodu...i veliki bata i farma, parovi i survivor...i ovaj sto tek treba da pocne, dvor... pink je samo televizija koja se nasla u pravom momentu na pravom mestu i iskoristila trenutak da napravi pare...
prvi put istrazivanja u srbiji kažu da deci i omladini vise nisu uzor pevaljke i sponzoruse već sportisti...
ipak se nešto lagano menja u menatalnom sklopu srbije...na bolje...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
08. јануар 2011. у 16.22
Slobino vreme se lagano vraca na mala vrata. Nasilno nametnuta prica o kriminalcima, parama, prangijanju je sa Zapada odlično ugradjena u nasu omladinu, koje sam i sam bio deo:) Međutim sada se vracamo starim vrednostima. Prema najnovijim istrazivanjima, sve manje klinaca masta o zivotu preko:)
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
09. јануар 2011. у 01.16
nisam bas siguran da mladi u Srbiji ne mastaju o zivotu preko, a čak i da je tako, to je onda zbog toga sto su verovatno postali svesni da je to od preko već stiglo i ovde.
mislim da od povratka starim, tradicionalnim srpskim vrednostima (mada nisam bas siguran ni šta bi to trebalo da bude?) nema ništa, jer Srbija je samo jedna od gomile malih zemalja koje su zgazene tockom globalizacije. i tu povratka nema. Slobino vreme se ne vraca na mala vrata, Slobino vreme se nikada nije ni zavrsilo.
što se intelektualaca vs. prostih neskolovanih ljudi tiče, meni lično su uvek bili simpaticniji ovi drugi. ti tzv. „intelektualci” uvek nose sa sobom odredjenu dozu arogancije i umišljenosti da su toboze bolji od drugih samo zato što su nabubali vise informacija. mene to ne impresionira. nisam se nikad lozio na nauku, kulturu i sport. volim samo laku zabavu muziku, film, serije...i znam da bi sad kao trebalo da me bude „blam” zbog toga, jer ne čitam ni knjige, ali gle cuda, nije! šta da radim kad sam od ruskih klasika dobijao proliv, kao i od vecine drugih „pravih vrednosti” koje su pokusavali da nam nametnu...jednostavno, ne lozimo se svi na iste stvari.
a što se tiče prošle Farme, meni lično je jedan od najodvratnijih likova bio bas taj Firci, i slazem se sa Milosem Bojanicem kad mu je rekao „ti si samo bivši muž Marine Perazic i ništa vise” i po tome ga narod zna. ustvari, Milos Bojanic je isprcao u zdrav mozak i doveo do ludila gomilu tih kao kulturnih, intelektualnih i urbanih tipova i to do te mere da likovi jednostavno nisu mogli da se kontrolisu. pljuvali su ga, polivali vodom, psovali mu mrtvu majku, hteli da ga biju i to sve u emisiji koja treba da bude zabavna?!?! po meni bi pre trebali oni malo da se zamisle o sebi nego o tom Bojanicu.
a što se tiče Ekrema kao planetarne budale, mogu samo da kažem da bi bilo mnogo lepse i zabavnije na ovom svetu da je vise takvih budala...
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
09. јануар 2011. у 07.17
Све је то ствар избора. Не мислим да су ријалитији образац за васпитање деце.
Укинуо би их (да могу) без икаквог образложења. Како су постављени на екране, тако би их и скинуо. Гранд и осталу сељаду, емитовао бих од 2 до пет ујутру, па ко воли, нека гледа. Али, то је само врх леденог брега. Док гледају те будалаштине, људи не размишљају како и где живе. Нема везе што им дете напушта школу, има лоше друштво, скреће... И друга деца су таква... То је то прихватање наметнутих „вредности” и препуштање без борбе. Важније је да знаш да ли Венди има мецу и са ким се креше, него какве су оцене детета у школи и да ли га врбује нека секта, какво му је друштво... Код мене у крају, пар „дијабола” као ја, успело је да смени директора школе и да покрене нешто на боље.
Тако мало.
Види Поки, знао сам да запалим са часова и да ме нема по две недеље у школи, али када се вратим, није било ненаучених лекција. И увек математика, физика, на првом месту, а после све друго. Обзиром да сам живео у крају где је то сматрано за слабост, тренирао сам триста свашта... па после пар разбијених носева није било примедби на мој избор интересовања.
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
09. јануар 2011. у 08.31
nisam bas siguran da mladi u Srbiji ne mastaju o zivotu preko, a čak i da je tako, to je onda zbog toga sto su verovatno postali svesni da je to od preko već stiglo i ovde.
---------
slazem se...vise zapad ne nudi ništa sto kod nas nije već vidjeno...sve sto smo mogli prekopirali smo, i dobro i loše...to još najbolje znaju oni koji su bili „tamo” a onda dosli „ovde”...
ono sa cime se ne slazem je da slobino vreme dolazi ponovo ili da nikad nije ni prošlo... jednostavno u slobinoj vladavini tačno si znao kome treba koliko, danas ne znaš ni kome ni koliko...svi su postali alavi, gladni i zedni neke vlasti i nadmetanja cija je moc veca...korupcija je najrazvijenija privredna grana...
nekolicina ljudi drzi masu u saci, pa kako se ko snadje u igri macke i misa...
dalje... recimo sbb operater nudi 50 kanala, gde je problem da se jedan zvani pink zaobidje...dakle niko ne tera siroke narodne mase da se truju rijalitima, čak ih ne teraju silom ni da plate pretplatu...za razliku od rts-a koji me tera da placam 500 dinara mesecno za gledanje notornih gluposti i ponavljanje istih serija po milion puta...pa opet svi obaraju rekorde gledanosti...znaci narod to voli...pa sad ili je 3 miliona srba ludo ili je to prolazni modni trend...biće ovo drugo...
i mene mnogo vise nervira pretplata za rts nego jedan pink i njihova farma...
što se mog licnog ukusa tiče, dok je sport kluba i tenisa, može bre na svakom drugom kanalu da se emituje po jedan rijaliti i ponavlja jedna te ista serija, bilo domaća ili spansko/turska...uopste me ne pogadja...
mada, čini mi se da se fox (1 srpska tv) trudi da bude drugaciji i imalo bi tu šta da se probere za gledanje...recimo show ivana ivanovica i fajront republika...gotivim voditelje...
ima i na drugim televizijama dobrih stvari, te covek može da probere nešto da u miru pogleda...
svako prema svom ukusu, rece pas i obliza yaytza...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 10.12
To sve stoji baksuze.
Ali... Ivan se usra kopirajuci Jay Lena i Letermana. Kesic je jedini originalan, sa „Fajront republikom” mada i tamo ima gomilu nebitnih gostiju.
Mi smo na zalost, od Zapada usvojili samo idiotizme. Ništa dobro nismo pokazali narodu. Sebicluk, alavost, pokvarenost, prevrtljivost, da covek samo gleda kako da zayebe komsiju, brata, razdor u porodici. Pa zar je to zivot? Ubeđenje kako je bolje sljakati preko k'o kelner, nego kod nas za 500e mesecno u nekoj firmi. Ima toga, koliko hoćeš.
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
09. јануар 2011. у 10.46
ivan nikad nije ni krio da mu je emisija po uzoru na americki talk show... ali korektno je vodi...
ne možeš da kažeš da smo od zapada usvojili samo idiotizme jer to ne bi bilo tačno... možda bi pravilnije bilo da to što smo usvojili nismo najbolje primenili/iskoristili...ili smo to uradili onako kako je nasem mentalitetu odgovaralo...
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
09. јануар 2011. у 12.03
pa Farma i nije program za decu, kao uostalom ni drugi rijaliti programi. lepo na početku piše da nije za osobe ispod 18. znaci ni ja ne bih decu podizao u duhu tih „vrednosti”. to je zabavan i razbibrizan program, za odrasle, da se nasmeju, zabave i zaborave na svakodnevne probleme. ne vidim bas ništa loše u tome.
dalje, Pink kao TV stanica, daje narodu upravo ono sto on želi, zabavu i razbibrigu. mora da postoji nekakav ventil. ljudima je dosta vesti i sličnih bedaka. tako je Pink cinio i tokom sumornih '90-ih, secam se tamo negde sredinom pomenute decenije, kad su recimo pustili Forest Gump čak i pre premijere u Americi! i dan danas daju dobre filmove i serije, i hvala im na tome. mislim da tako rezonuje i vecina Srba iz Srbije. e sad, narodnjaci, turbo folk, i Grad vidim smetaju mnogima, iz meni neobjasnjivih razloga. mislite li da bi bilo bolje kad bi vrteli bluz, dzez i slično? ja ne mislim. pa mi smo seljacka zemlja, i nasa muzika je narodna muzika. nije ni bluz, ni dzez, ni rep, ni klasika...nego narodna i ne vidim sto bi se toga stideli?!?? čak je i taj toliko nipodastavani turbo folk upravo nas izum! to je ustvari jedna od retkih stvari za koju možemo da kažemo da je nasa i ne vidim uopste zašto ga se stideti. narod zna šta valja i šta mu odgovara. ja nemam problem sa narodnjacima i slusam ih isto kao sto slusam i americki rep, rock, trash metal, dance, techno itd. odrastao sam na Metalici i Slayer-u, ali volim i narodno...imate masu ljudi koja se recimo zgrazava nad pomenutom Metalikom, ali to ne menja cinjenicu da je to jedan od najpopularnijih i najuspesnijih bendova svih vremena sirom planete. a zašto? zato što je definitivno kvalitetan. e sad, što se to možda nekome ne svidja boze moj, o ukusima ne vredi raspravljati...mene recimo smaraju sportski kanali na kablovskoj i zaobilazim ih sve do jednog u sirokom luku, čak bi ih i izbrisao da nije žene koja voli tenis, kao sto sam uostalom i učinio sa svim kanalima tipa lov i ribolov i slične budalastine...mislim da se ne može bas tako lako manipulisati masama i prodati im neko totalno sranje, jer sve sto je mega popularno MORA da ima nekakav kvalitet, i cvrsto stojim iza te izjave.
„no sa cime se ne slazem je da slobino vreme dolazi ponovo ili da nikad nije ni prošlo...”
pa nisam mislio bukvalno da nije prošlo, već da je evoluiralo u ovo danas. nije bilo nikakvog prekida, već se lepo sve nastavlja u kontinuitetu.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 13.07
baxuze,
Zašto mi moramo bilo šta da usvajamo sa Zapada? Mi smo centar civilizacije, bez lazne skromnosti. Kad sklonis seljanu, pustis SMAK, ili recimo procitas Andrica, Nobelovca, pa procitas Crnjanskog, Selenica, ispricas ljudima da su Tesla, Pupin nasi izumitelji- zatim malo ih upoznas sa Ducicem, Skerlicem, Cvijicem onda ukapiras da je skromnost nasa vrlina. I da smo mi stara civilizacija. Nema potrebe da kopiramo bilo koga. Treba oni da kopiraju nas, možda nešto i nauce.
medljeno,
U moje vreme, ako nisi bio sportista, nisi mogao da budes sa dobrom ribom. Ili recimo muzicar...
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
09. јануар 2011. у 13.50
fildzan, sama cinjenica da smo u stotinama hiljada otisli/emigrirali na zapad daje ti odgovor...i dok smo se mi drzali istorije, tradicije, raznih ubeđenja i ko zna čega još, zapad je napredovao...e sad sto ima i kolateralne stete boze moj...nije toliko velika, jer da jeste svi bismo bili već ovde... a retki su oni koji se vracaju odakle su dosli...dakle, tamo je bolje...
pompezni, ti si potpuno u pravu...pink daje ljudima upravo ono sto žele da gledaju, cuju, vide... i kad ostale televizije kažu kako pink emituje sund i kic, u pravu su, ali bi dale sopstveno dupe za sve pare da budu na njihovom mestu...
a najviše gledalaca farme i ostalih rijalitija je među penzionerima sto znači da omladina i nije bas privucena...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 13.55
a retki su oni koji se vracaju odakle su dosli...dakle, tamo je bolje...
Znam lika sa Crnog vrha:) Vratio se lik u svoje selo:))) Nakon samo godinu dana... Drugi sa Jelice, treci sa Bukulje. Ne mogu ljudi bez sljivika i livada. Ovi pokondireni, osete malo asfalt pa ostanu. Ja se nisam snasao. Ja net koristim da razmenim mišljenje sa sunarodnicima. Mene nećeš videti na ovom cudu, kada budem kod nas+ nikada ne koristim tudjicu. Osim kada nekoga ismejavam. Svako ima pravo na svoje mišljenje.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 13.57
Ja vise cenim nekoga, ko sastavlja kraj sa krajem, ali kad mu udjes u kucu- on te doceka domaćinski.
Nego, kad dodjem kod nekoga u kucu, a on me doceka sterilno i stisce se.
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
09. јануар 2011. у 14.02
to su već razlike u kulturama i obicajima...
ne kaže se dzabe 100 sela, 100 obicaja, 100 žena, 200 sisa :)
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 14.03
U moje vreme, ako nisi bio sportista, nisi mogao da budes sa dobrom ribom. Ili recimo muzicar...
`````````````````````````````````````````````
Ili recimo dobar frajer...:)
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 14.05
ne kaže se dzabe 100 sela, 100 obicaja, 100 žena, 200 sisa :)
Sve to stoji:) Samo treba negovati te obicaje.
JV,
Mogao je frajer biti lep k'o Frenki:) Ako nije znao zalud sve.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
09. јануар 2011. у 14.14
Најгоре је непостојање критеријума.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 14.22
Bole,
Šta hoćeš time da kažeš? Da je bolji frajer mutavac, ali lep k'o slika, od lika koji je ruzan k'o lopov, ali koji brate ume da zavede zensko srce?
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
09. јануар 2011. у 14.25
ne znam o kojim to našim tradicionalnim vrednostima pricate? pa mi gotovo da nemamo ništa svoje. mi smo oduvek bili pomodari i kopiranti stranih trendova. u svemu. kulinarstvu, umetnosti, arhitekturi, nauci, sportu itd...oduvek su naše oci bile uprte napolje, i tako je i dan danas. nas narod je u sustini duboko iskompleksiran, i misli da je i strano govno bolje od domaće torte.
zato pozdravljam Pink jer on kol'ko tol'ko neguje nasu tradiciju, a to je seljastvo.
i taj turbo folk, opet ponavljam, je skoro jedina stvar koja je autenticno nasa...to je nas izum i trebalo bi ga patentirati.
svi ti nasi bendovi, koji definitivno jesu pravili odličnu muziku, tipa Smak, Corba itd, su uprincipu samo kopirali i podrazavali strane bendove i ubijali se da sto vise lice i zvuce kao oni.
na zalost, mi takoreci i nemamo nikakav nacionalni identitet, jer se patoloski trudimo da sto vise licimo na nešto sto nismo.
ako treba da biram između Sase Popovica i recimo isfolirane Lune Lu, kojoj je svaka druga reč strana, i koja ne može biti vise izvestacena glumeci neku urbanu intelektualku, ja ću naravno pre izabrati Sasu Popovica i Zvezde Granda.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
09. јануар 2011. у 14.30
У реду је Хозе :)) Не постоје критеријуми за поређење Луне Лу и Поповића, ал’ ајде.
Поки, причам о култури, не о мувању риба. За ово друго нема правила ни рационалних објашњења :))
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 14.32
ne znam o kojim to našim tradicionalnim vrednostima pricate? pa mi gotovo da nemamo ništa svoje. mi smo oduvek bili pomodari i kopiranti stranih trendova. u svemu. kulinarstvu, umetnosti, arhitekturi, nauci, sportu itd...oduvek su naše oci bile uprte napolje, i tako je i dan danas. nas narod je u sustini duboko iskompleksiran, i misli da je i strano govno bolje od domaće torte.
Bravo doktore! Ovo da sam ja napisao, stavili bi me na stub srama. Covece, šta se desilo sa lepim srpskim obicajima- da se nedeljom posete prijatelji, porodica, da se paze tudje žene- kad su ti drugari negde na putu? Pa majku mu, moramo li mi biti deset puta veci katolici od samog pape?
SMAKA što se tiče...
Jedinu pesmu koju su „prepisali” od note do note jeste legendarna stvar od Stiva Elisa koja se zove isto tako. Radomir je majstorski odradio to, da je meni sumadijska verzija mnogo bolja...:)
Pitali su Tocka jednom prilikom, da li je posuđivao deonice od Hendriksa na šta je on odgovorio iskreno „Ja za lika nisam čuo, dok nije umro- dok nisam otisao u Ameriku, da kupim polovni ”fender„:) Eto to je Tocak.”
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 14.33
http://www.youtube.com/watch?v=-zgJgFczVwM
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
09. јануар 2011. у 14.34
„Улазак у харем” је такође прекопиран :))
Нови стандард, ба, нови стандард.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
09. јануар 2011. у 14.39
http://www.youtube.com/watch?v=PhepLrdyCo4&feature=related
Какво роштиљање!
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 14.41
Bilo kako bilo. SMAK, Corba, Partibrejkersi, Atomci, Oktobar, pa sto mesta praznih pa tek onda ostali... Od Dugmeta priznajem samo albume sa Bebekom, ostalo je proseravanje...
„Ove ću noćinaci blues” majstorski obradjena stvar od BB Kinga „The thrill is gone”:)
Sad ću naći:)))
http://www.youtube.com/watch?v=jrFChQUQihE
BB:
A sada najveci lopov svih vremena:
http://www.youtube.com/watch?v=4fEbAwZkx8M
Lopovska verzija mi je nekako bolja, zato što mu do izrazaja dolaze sjajni Redzic i pok. Ipe...
A od ovih intelektualnih grupa Haustor i Azra... Majstori.
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
09. јануар 2011. у 14.52
Bole,
kako ne mogu da poredim? i Sasa Popovic i Luna Lu vode neke TV emisije koje su gledane, ili bi barem to trebalo da budu, u Luninom slučaju. samo sto taj ceo fazon koji fura B92 ne može i nikada neće moći da prođe u Srbiji, ma koliko medijskog prostora i para da neko odvoji za „manipulisanje masom”. to je Zeljko Mitrovic skapirao na vreme i postao to što jeste...i skidam mu kapu na tome. on je genije za biznis i nema mnogo takvih, koji mogu sebi da priuste da od*ebu onu kur*vetinu Angelinu Jolie, ali eto njemu se može čak i to.
Fildzan,
nisam mislio da je Smak kopirao ton po ton, već ceo fazon, od izgleda, gitara, zvuka itd. može Tocak da se folira koliko hoće, ali nasluso se on Zepelina i Deep Purple ko blesav i to se sve cuje u njegovoj muzici. a koliko je bio prepotentan, vidi se i po njegovoj davnasnjoj izjavi: „bolji sam od Pejdza”! cuj Pejdza, mislim nije Radomir los, ali Pejdzu nije mogao ni da stimuje gitare. Pejdz je izmislio to što Tocak svira. On kao gitarista, u svetskim razmerama, i po tehnici i po stilu je malo vise od prosecnog gitariste. pa čak i kod nas ima gomila boljih...
po meni, nasi virtuozni muzicari sa kojima možemo da se dicimo u svetu su Bora Dugic na fruli, Kemis na harmonici, Boki Milosevic na klarinetu, Boban Markovic na trubi i tako dalje...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 15.00
Kad jedan Klepton dodje u Beograd da se rukuje sa covekom ciju je „Plavu pesmu” čuo zahvaljujuci Bregovicu(dobri su ortaci), onda nemamo šta dalje da pricamo.
Porediti Pejdza i Tocka to ti je kao da poredis Maradonu i Kanidju. Dve razlicite pozicije, dva razlicita zvuka. Svaki je dobar na svoj način, ne možeš majstore porediti.
Isto kao kada bi poredio Badi Gaja i BB Kinga. Blues je nešto najlepse sto su crnci izmislili... Ne možeš to porediti, ja kad slusam takvu vrstu muzike, utonem u alkohol jednako, kao kada slusam narodnjake:)
Kemisa i Bosanca isto ne možeš porediti. Iako je Kemis evropski prvak u harmonici, kao i mali Joksimovic- samouki Bosanac je aranzirao brdo pesama, odsvirao iz glave toliko stvari, da se to granici sa genijalnoscu.
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
09. јануар 2011. у 15.18
zato pozdravljam Pink jer on kol'ko tol'ko neguje nasu tradiciju, a to je seljastvo.
------------
moram da se nasmejem, i to od srca... :))))))))))
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 15.22
Kad jedan Klepton dodje u Beograd da se rukuje sa covekom ciju je „Plavu pesmu” čuo zahvaljujuci Bregovicu(dobri su ortaci), onda nemamo šta dalje da pricamo.
`````````````````````````````````````````````
Odakle bre tebi ovakve price covece?:))
Kako možeš da pišes ovakve stvari..you are talking utter nonsense!
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 16.00
Clanak u Pressu. Bregovic i Erik se rukuju, onako prisno. Sad za Gorana možemo da pricamo šta hoćemo, ali da je obojio rokenrol pastirski, domaćinski i da se slusao po Doboju, Prilepu i Beogradu podjednako jeste. Dugme nikada u Sarajevu nije prolazilo dobro. Za SMAK se to ne može reci. Vidi da bi shvatila Tocka, moras slusati neke stvari po vise puta.
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 16.09
Da li ti shvatas da su englezi ljubazni po default-u, da ne kažem difoltu, posto ne volis engleske reci u nasem jeziku i toliku prednost dajes turcizmima da ti je i nik turska reč...:)
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 16.17
Difolt bi bilo šta?
Pazi, ja sam odrastao sa njima. Meni ne smetaju. Meni vise smetaju nasi novopeceni skorojevici, koji se pale na gusle, teferice i seljakluk:) Koji su u svojim bolesnim glavama napravili rat i raselili gradjane. Nekaraktera imaš svuda. Zašto bih se ja svadjao sa nekim zbog imena? Gluposti. Englezi su fasisti. I to javno ispoljavaju.
„Fildzan Viska” je prvi album samostalnog Pusenja onog sarajevskog. Po njemu sam izabrao nadimak. Kome smeta, neka ne cita. Ne stidim se turcizama, niti ih eskiviram. Dok su Turci harali Balkanom, Crkve su nam bile pune- nisi nedeljom mogla uci u iste. Sluzbe su se održavale vise puta sedmicno. Danas zjape prazne. Dakle nije bilo toliko loše. Turska tada i sada, k'o dupe i oko.
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 16.29
Default bi ti bio original setting. Dakle, prve reci koje englez nauci nisu mama ili tata nego sorry, please i thank you...:)
Ljubazni su i nasmejani, kulturni i šlifovani u komunikaciji sa ljudima, a šta stvarno misle, to ćeš malo teze da saznaš...:)
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 16.37
Znam ja kako oni razmišljaju i šta misle:)))
Ja ih posaljem u tri materine, da znamo da se ravnamo... K'o primitivac, ali barem sam iskren i nema pretvaranja... Da su naše žene onako ruzne, ja bih isto bio komplekasas. Svo zlo je i krenulo od njih.
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 16.45
You've lost me there. Are we talking about you or Clapton and Bregovic?:)
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 16.53
JV,
Ne moras da mi pišes na engleskom, znam da si ga savladala nakon toliko godina zivota preko(mada to i nije nešto s cime se ja ponosim, ali hajde)...
A sem toga, Klepton nije klasican Englez, covek je muzicar. Oni se svi međusobno postuju. Ukapirao je, da je dosao u drugu zemlju na svetu, kada je muzika u pitanju generalno. Ispostovao nas i tako. Mada ja strancima uvek volim da udaram packe, kad ih vidim kako su slatkorecivi. Isprovociram ih za tili cas, pa pokazu pravo lice:)
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 16.59
Ruzna li je...:)
http://www.hitched.co.uk/images/news/images/x_1730_800270957_0_0_7006027.jpg
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 17.06
Ko je ova?
P.S. Ne palim se na plavuse.
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 17.12
Ma pusti, jedna ruzna engleskinja, just the evidence to support your claim about how ugly they are...:))
http://www.topnews.in/files/sienna_miller.jpg
Boze dragi kako je nije sramota da izadje na ulicu
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 17.17
Ne palis se na plavuse?!:)
Evo ti onda ova gaborusa...fuj
http://www.herdaily.com/blogimg/Entertainment/cheryl%20cole.jpg
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 17.21
Još jedna nedopustivo ruzna...:)
http://static.poponthepop.com/images/gallery/keira-knightley-photo.jpg
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 17.32
http://www.prohaircut.com/gallery/kate_winslet_oscars_l_48991.jpg
E sad ti ostavi barem 4 naše lepe poznate žene...:)
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 17.48
Ko su ovi skrndelji? Posebno ovaj krokodil sto ga okaci poslednjeg?
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 17.50
Ja ću na tvoje četiri, okaciti samo jednu nasu:
http://www.icelebz.com/celebs/ana_ivanovic/photo76.html
Slatko „dete” zar ne?
+0 / -1
-1
JV
09. јануар 2011. у 17.52
Da, okacices jednu jer ih vise ni nema vise...:))
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
09. јануар 2011. у 18.09
Vidis, na ove tvoje utvare mi dodje da bacim peglu...
Kad vidim naše dete, koje vredi za njih četiri ozari mi se lice. Mnogi joj zameraju što se kresala mada niko ne zna sa sigurnoscu, kod nas se uspeh ne trpi... Ali sad kad se vratila svom poslu, sada svi cute...
Nina Moric... Nije nasa, ali je strava ribetina:) Ne moramo kopati po slavnima, možeš samo izaci na ulicu i smrznuti se... Probaj, ja ti pricam iz iskustva:) A bio sam na Ostrvu i osecao sam se k'o narkoman u manastiru:)
+0 / -1
-1
Doberman
09. јануар 2011. у 21.22
Nema sumnje da su sociolozi 1001% slozni u jednom,
da farmu gledaju osobe, sa niskim mogućnostima realnog rasudjivanja.
Bas su fini i neće da upotrebe reč Debili ili Dijabole. Ili Bolidi.
Bogatog li srpskog jezika. Asovi to i onako neće razumeti.
Pa sam gazda Pinka je olicenje farme, transformacija budaka u
emancipinovanog Ekrema..
Dzaba mu sto je čuo za Betovena..
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
10. јануар 2011. у 05.25
ja pricam o Tocku sa stanovista gitare, koju i sam sviram 21 god. i mogu samo da kažem, da sve sto on svira mogu komotno i ja da odsviram. „Ulazak u harem” mi se nikad nije svidjao, jer je to jedna paljevinska stvar u fazonu: „mama vidi šta ja umem!” a napravljena je takođe za paljevine koje ne znaju kako se svira gitara i misle da je to nešto teško, a zapravo je vrlo lako. međutim, ja ne mogu o tome da diskutujem sa nekim ko ne zna kako se svira gitara. Tocak ima taj svoj neki stil, a to je da prstima, tj. noktima svira elektricnu gitaru, tj. nešto prcka, umesto da ko covek uzme trzalicu kao sto svi drugi rade. jedino Jeff Beck svira el. gitaru prstima, ali to radi daleko bolje i cistije od Tocka, tocak mnogo toga smulja, jer ta njegova tehnika uopste nije za el. gitaru, već za akusticnu. poredim ga sa Pejdzom jer se on sam poredio sa Pejdzom pre 30 god. i još je tvrdio da je bolji od njega?!? sto je prosto smesno.
Tocak je po meni samo imao sreću da uleti u dobar bend, i to je to. to mu je dalo mogućnost da se iskaze, ali Smak nije samo Tocak. Smak nije iskljucivo gitarski bend i njega podjednako cine i drugi clanovi. da se razumemo, ja volim Smak, ali ne mislim da je Tocak toliki genije na gitari. Vlatko Stefanovski je recimo nekoliko klasa iznad Tocka, ali to može da shvati samo neko ko i sam svira gitaru, i zna šta je gitarska tehnika.
što se tiče Farme, samo da dodam, da je ona olicenje i slika i prilika našeg drustva, zato je to zaista pravi REALITY show, da ne može da bude realniji i zato je tako i gledan.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
10. јануар 2011. у 05.41
Хозе, свака ти се дала :))
Види Хозе, играм преферанс 30 година, али последњих 15 једва једном, двапут годишње...
Кад иде та фарма, да одгледам целу емисију и да се невиђено забавим те релаксирам? Заборавих, већ је готова. Са’ћу вене да исечем због пропуста.
Е насмеја ме од ране зоре.
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
10. јануар 2011. у 09.04
Bole,
da, zavrsila se nazalost. a sto, kao nije relna slika našeg drustva? ja mislim da je prerealno.
ja ne znam šta ustvari vama smeta? to što vecina nema isti ukus kao vi? ne kapiram...
gde vam je tolerancija, smisao za demokratiju, pravo na izbor itd?
ni meni se recimo ne svidja fudbal, koji je „najvaznija sporedna stvar na svetu” i koji velika vecina naprosto obozava, pa ipak neću reći da je glupost (iako meni lično jeste) i da ga treba zabraniti. nek gleda bre ko hoće, ja znam da ja neću, i sve je uredu.
+0 / -1
-1
medljeno
(скот)
10. јануар 2011. у 09.20
Ако је то нека реалност, онда је не треба улепшавати, него порадити да се промени. Фарма и друге фарме ТО промовишу као исправан модел понашања. У томе је мала разлика.
Ал’ ајде, да ти не кварим забаву. Знам те.
+0 / -1
-1
NVuk
10. јануар 2011. у 09.29
Dobermane mesas babe i zabe, ili po Pinku zmije i zabe-zabe. Palma je čuo za Sopena i Betovena, a ne Mitrovic. Ima razlike iako su im televizije na istoj talasnoj duzini (mozdanih talasa).
O umecu R. Mihajovica u ZAgrebu poznatijeg kao „коТАЋ” nije vredno trositi reci.
Elem, Hozeova odbrana Pinka je problem -- nebriga države o kulturnom identitetu naroda je tuzna stvar jer covek tezi lakom zadovoljenju potreba i niskim strastima. Uvek je bilo i biće onih koji pokusavaju da udaraju, ili shasholje ispod pojasa, ako to zakoni dozvoljavaju. Amerika nema ministarstvo za kulturu, sve se obrce oko dolara i Dzeri Springeri, Opre i rijaliti vladaju. Izgleda da nam je to (i Hozeu) uzor. Nazalost.
Odbrana je pozeljna, i naravno sasvim moguća. Francuska ima zakon koliki procenat pesama na radiju MORA biti na francuskom. I to im je odrzalo kvalitetnu domaću scenu i identitet, te jezik. I mnogi drugi narodi imaju pravila šta može a šta ne u radio/TV difuziju - i u kojim kolicinama. Nama je svejedno.
Još nešto: „čak je i taj toliko nipodastavani turbo folk upravo nas izum!” -- ovo je neistina. To je turski, arapski i delimicno grcki izum. I vecina prvih turbo pesama Cece, Lukasa i ostalih su pesme tamosnjih zvezda na koje je nakarabudzen srpski tekst. Primera masa.
Srpski „izum” i tradicija je klasicna srpska „dvojka”, sedmica, juznosrpska devetka i tzv „orijental” - dakle ti ritmovi proizasli iz našeg folklora, sa standarnim narodnim orkestrom (vidi sastav RTSovog na primer). I par standardnih lestvica, bez grckog frigijskog (ala „Pesma od Bola” Lukasa i mnoge druge turbo) i arapskih modusa i nacina pevanja iz nekih Cecinih pesama. I bez sargija, sazova, oud-ova, zurli...
Kada se to jednom „primilo”, poceli su i nasi „strucnjaci” da valjaju slične hitove i tako se sad truje generacija za generacijom. Turbo siva i tajkunska ekonomija + turbo politika - uvoz iz Rusije, te turbo kultura iz Amerike, turbo-muzika iz Turske... e tu se slazem da nemamo mooda i volju da održimo svoje. Svi u tranziciji uvoze, ali zašto bas iz ovih shlj izvora? Bilo je puuuno boljih uzora za „uvoz”, ako već nešto mora.
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
10. јануар 2011. у 10.02
Svi u tranziciji uvoze, ali zašto bas iz ovih shlj izvora? Bilo je puuuno boljih uzora za „uvoz”, ako već nešto mora.
--------
zato što je to isprobani model koji donosi siguran dobitak bez opasnosti od gubitka...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 10.51
SMAk cine basista(zaboravih mu ime), zatim Kepa, Boris, kasnije Najda.
Voleo bi' da te čujem kako sviras- pa da ti kažem „dobar si”, ili „ne znaš”. Ja imam uvo samo takvo, 30+ godina slusam muziku, deo je mene. Ne možeš mene uciti o nekim stvarima.
Verujem da je i Blekmur u tvojima ocima muljator:)
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
10. јануар 2011. у 12.09
ok ajmo redom,
Bole,
tebe smatram za prijatelja, ali me stvarno već smara da me stalno ubeđuješ da ja to tako ne mislim, jer me ti „znaš” i znaš šta mislim. ocigledno me ne znaš ako stvarno mislis da ja ovde lozim ljude u vezi Farme i Pinka. ako ne verujes, a ti slobodno okreni moje roditelje, pa ih pitaj da li sam gledao Farmu svaki dan ili nisam. i oni su se isto zgrazavali nad tim, jer i oni izigravaju neke prefinjene intelektualce al jbg, ja imam pravo na svoj ukus, i nećeš mi ni ti ni bilo ko drugi nametati šta treba da gledam i volim. mislim stvarno svasta?!? i ja za gomilu stvari na koje se ti lozis možda mislim da su bzvz pa ti ne kenjam. ja ti najozbiljnije kažem šta mislim i ako ne možeš to da svaris nemoj vise uopste da pricamo o tome.
NVuk,
da, pogodio si, dok sam živeo u Americi, jedna od omiljenih emisija mi je bio upravo Jerry Springer koga spominjes. i šta ćemo sad? jer me zato treba ubiti? ja to volim, kao i milioni drugih ljudi i ne vidim u cemu je tu problem osim možda u nekoj tvojoj umišljenosti da si toboze bolji i „iznad” nas koji to volimo. ja vam lepo kažem pustite ljude da gledaju i uzivaju u onome sto ONI vole. ko ste vi da drugima namecete svoj ukus i odredjujete šta treba da gledaju a šta ne?!? ne kapiram stvarno odakle vam tolika drskost i arogancija da druge omalovazavate i nazivate kretenima zato što zaboga vole ono sto vi ne volite?!? to je po meni krajnje netolerantan stav. takoreci fasizam, koji natura neko jednoumlje iz meni nepoznatih razloga. e pa neće da može sto bi rekao Marjan Risticevic (drugoplasirani na Farmi, za neupucene).
uostalom, ako vam Pink i Farma ne valjaju, ajde da čujem koje to emisije i TV stanice po vama valjaju? bas me zanima. inače na Pinku se pre podne mogu gledati odlicni domaći filmovi iz svih perioda čak i crni talas koji nisam nikada ranije imao prilike da vidim...ali sam zahvaljujuci Pinku eto video i to. sad ću verovatno da čujem zašto je i to „loše”
Fildzan,
e za Blekmura si se pogresio. Blekmur je Tockov idol (a i moj), koga je slusao i pokusavao da imitira, ali radi se o tome da je Blekmur jedno 5 klasa ispred Tocka. Blekmur je bio inspiracija i uzor ne samo Tocku već i gomili drugih gitarista među kojima su i Yngwie Malmsteen i Van Halen. Blekmur je po meni jedan od najboljih gitarista svih vremena, ne samo po tehnici već i po originalnosti. on je jedan od prvih uveo neoklasicizam u rok muziku. ulazak u harem je po meni sličan pokusaj samo sa orijentalnom skalom koja je neuporedivo laksa za sviranje. no dobro, ko razume shvatice...mislim u našim okvirima i za to vreme Tocak JESTE bio strava...ali ne mogu previse da se lozim jer znam i za bolje.
nadam se da se niko nije uvredio jer ovo je samo diskusija, u kojoj svako ima pravo na svoje mišljenje, a naročito na ukus.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 12.41
Slazemo se. Vidi ovako.
Mene Parpl, BB King, SMAK kad sam najnervozniji opuste... Jednostavno to je tako. Zaredjam desetak stvari i tako to krene. Imam ortaka Beogradjanin je takođe, kod njega je frizider poluprazan, ali su mu police pune LP ploca. Ne gotivi diskove nikako, slusa kasete i ploce. Nema mobilni telefon, internet, ali zato covek svira gitaru da se oduzmes... Proizvodi isti, ako ne i bolji zvuk od Blekmura. Ima kod nas tih majstora koliko ti Bog hoće. Ja ne dam na svoje, a postujem tudje.
http://www.youtube.com/watch?v=9_Iq9CWuqM
Posle ove stvari, nikada vise nisu morali ništa da izbace. I celog tog albuma. Tekst je fenomenalan, o muzici nećemo:) Pola indijanaca, njihovih sunarodnika ne razumeju sustinu ove pesme. Jer nisu živeli istu.
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 12.41
Zurio sam:
http://www.youtube.com/watch?v=9_Iq9CWuqMM
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
10. јануар 2011. у 12.56
evo, utisak nedelje ne bi bila losa emisija da nema one njanjave sto je vodi...ne mogu ženu duže od 3 minuta da slusam...
insajder, reakcija, patrola...
survivor sam gledala ali ne redovno...pa mi dosadi kad ništa ne rade...
sa rts-a ne gledam ništa sem dnevnika...
gledala sam trenutak istine na pinku, bilo mi je fascinantno dokle ljudi mogu da idu zbog para...
sa ostalih televizija pokupim po koji dobar film...serije ne pratim...
od svih kanala ja najviše gledam TLC...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 13.07
Ja kod nas kad sam ne gledam TV. Juče recimo 17 stepeni+ SV. Stefan. Ko bi sedeo kuci?
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 13.35
Evo legendarne pesme od SMAKA:
http://www.youtube.com/watch?v=YBilgdOoja4
Na svakoj solazi Tocka, drugar bi rekao „Ovde ide majstor”...
Tekst je inače napisao pok. Dusko Trifunovic. Ljakse iz Sijekovca, kod Bos. Broda.
+0 / -1
-1
Pompezni
(hvalisavac)
10. јануар 2011. у 16.15
jeste ovih dana je bas toplo, eto juče smo čak brali poljsko cvece (?!?) sa klincima na Kosutnjaku...ladno niko maslacak i bele rade...da ne verujes...a što se tiče TV-a, ovde preko SBB-a imam za 810 kinti mesecno 80-ak kanala, i bolji program nego u USA sto sam imao za 50 baka...ima svasta, ja najviše gledam ID (Investigation Discovery) i Pink naravno... :))))
a baksuz dobro rece, ona njanjava...hahahaha...grozna je, sva onako masna i isfolirana...ko i luna lu i ostala satro „urbana” ekipa iz naših medija, postali si mi totalno odurni...Insajder je odlicna emisija, ali to nije zabavno i razbibrizno, to je samo da te izbedaci...ja volim Kursadzije! :))
p.s. inače bate, udarna vest danas je da zatvaraju 'Demiju.
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
10. јануар 2011. у 16.45
e sto sam i ja informisana a živim u beogradu...ko je bre luna lu...aj bud'te fini pa mi okacite neki link da vidim još jednu njanjavu i upoznam se sa njenim stvaralackim likom i delom... hvala! :)
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 17.22
B'ate pa zar si ocekivao da u moru seljastva, dziberluka(ne mislim na ljude sa sela, nego na ove Sojice) kultno mesto poput 'Demije opstane?
Jad i beda burazere...
baksuze,
http://www.youtube.com/watch?v=8NIHFnUK1tI
:))
Tet je krik sezone. Uzivaj!
+0 / -1
-1
baxuz
(φεμμινα™)
10. јануар 2011. у 17.49
ova nije njanjava...nit mirise nit smrdi...
+0 / -1
-1
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 17.57
Al' tet je zakon:) Meni je najbolja televizija „Studio B”:)
+0 / -1
-1
JV
10. јануар 2011. у 20.17
Ja TV uopste ne palim ali zato radio i kompjuter, ne gasim...:)
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
10. јануар 2011. у 23.44
Snimi sto nam neki „dusebriznik” lupa minuse.
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 04.13
a mislim i da znam ko je to...heheheh
inače, ja vise volim TV od kompa, navika mi je od najranijeg detinjstva da čim ustanem pripalim TV. često mi zuji u pozadini sa utisanim tonom, čak i kad ga ne gledam, al volim da zraci! ;)))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
11. јануар 2011. у 04.49
kad ustanem još ljudski ni oci ne otvorim odma' se hvatam za daljinski i palim tv...jutarnji program studia B...nekako mi najviše leze...lagani su...volim voditeljke i njihove priloge...
u međuvremenu skuHa se kahFa i ide budjenje jedno sat vremena...onda me pojede radni dan...
vikendom tv radi ceo dan, nema veze sto ga niko ne gleda, on mora da radi, da prica, da brblja, da se nešto gleda... recimo tenis...
uvece se uspavljujem uz tv i ne mogu da zaspem nikako negde gde nema tv...
u sustini tv zavisnik sam... bez interneta mogu, al' bez tv-a nikako...
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 05.51
potpisujem!
p.s. ili se kaže poDpisujem? nešto mi ne ide srpski pravopis
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 06.02
Вести, Симпсонови, кад налетим, одгледам оног бангавог доктора, а од скора, не пропуштам (скоро) Преваранте на РТС-у. Иначе, клинац ме шиканира са цртаћима, а принципијелно нећу да имам више телевизора од једног у кући.
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 06.20
vesti slabo, tu i tamo, Simpsonove ne podnosim, kao ni South Park, to mi je totalno debilno. voleo sam svojevremeno Beavis & Butthead, ali bez obzira šta ja mislim o tome, ne bih nikada rekao da treba zabraniti nešto samo zato što se meni ne svidja, i da je loše sto postoji...
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 06.43
Нешто не верујем у овакву демократију. Сувише ми вуче на фашизам (проамерички).
Медији сада у Србији, имају јасан задатак скретања пажње са тужне стварности. И тек ће бити лоше.
Сви стубови друштва су пољуљани - војска уништена, судство - не функционише, здравство - бирократизовано и ако нешто желиш да урадиш како треба, изволи у приватну клинику, или чекај пар месеци, школство - прављење медиокритета, поклањање оцена и формирање „стручњака”. А о задужењу државе (не видим нешто у шта су уложене те паре), окупираном и отуђеном делу земље, не бих. Битно да се зна ко је кога на којој фарми...
Весеље ће тек да почне, када на нека места дођу клинци који су добили диплому само зато што су били на предавањима, без обзира на стечено знање. Не дај боже да дођем код неког таквог лекара...
Зато сам Хозе против фарми, јер служе као анестетик. Да је више запослености, пара, сам начин живљења био би фокусиран на - где ћемо летовати/зимовати, где вечерас излазимо, код кога ћемо или ко нам долази и слично.
Не мора овако да буде.
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 07.16
„Нешто не верујем у овакву демократију.”
pa znaš kako, ja ne verujem ni u kakvu demokratiju, pa ni ovakvu. po meni demokratija nikada nije postojala, ne postoji i nikada neće postojati nigde na svetu. po meni je to najobičnija bajka plasirana sa ciljem da se narodu uvali jedna lepo upakovana diktatura. zato se uvek najiskrenije iznenadim kad čujem da neko uopste veruje u tu pricu. a naročito kad veruje da on kao pojedinac može da menja svet.
ti me u svojim razmišljanjima podsecas na mog caleta, koji je takođe zakleti utopista i idealista. :))
ali ono sto izgleda ni ti ni on ne shvatate je to da je ova nasa prica u Srbiji, samo mali deo mnogo vece, globalne price i da će biti onako kako odluce svetske gazde i tu se ništa ne može. ali to nije ništa strasno, jer to nije samo kod nas tako. tako je svuda. ti se tu ništa ne pitas, kao ni ja. znam da je to koncept koji je teško prihvatiti, ali tako je. ne samo da pojedinac ne može bilo šta da promeni, nego čak ni grupa običnih gradjana, ma koliko ona brojna bila. najbolji dokaz za to je cinjenica da nikakve demonstracije i borba protiv sistema nikada nije urodila nikakvim plodom, nigde u svetu. osim naravno ako opet ne verujes u bajke o „revolucijama”. mislim sve je stvar u šta ko veruje, tj. želi da veruje. a neko jednostavno i ne želi da prihvati cinjenicnoj stanje iako je vise nego ocigledno.
„Не мора овако да буде.”
opet se ne slazem. sama cinjenica da je tako, znači da tako mora biti. u zivotu se sve desava sa razlogom i uvek je onako kako je jedino bilo moguće. u suprotnom ne bi tako bilo i mi nebi o tome zvakali.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 07.43
Хвала ти што ме поредиш са ћалетом. Импонује :))
Дефинитивно имамо најгори могући сценарио, а стварно не мора да буде тако, ал’ ајде. То је моје мишљење. Мало идеализма и утопије у суровом материјализму никада није на одмет.
Ови шупци на власти плаћају цену доласка на власт. Анонимуси и мишеви изведени на светло дана. Новопрокламована елита. Зонаши. Уплашени и без м*уда... Но.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
11. јануар 2011. у 08.31
ono sto sam ja primetila u zadnjih godinu dana je da se ljudi otudjuju...
nekako smo se ranije mnogo vise druzili...bilo je i drugih kriza pa se sedelo vikendom i rostiljalo u prirodi...leti na terasama onih koji žive u kuci...
skupljali smo se da igramo jamb i karte...gledalo se zajednicki sport kad igra srbija, navijalo se iz sveg glasa...
odlazili bi popodne na reku da muskarci popiju ladno pivo a mi žene da istrtljamo koju...
danas svako svojoj kuci sedi, niko nigde ne izlazi, trecina sedi i blene u televizor i razne farme, druga trecina gleda sport...a treci se bave situacijom u zemlji i regionu...
tu i tamo se okrene telefon da se pita kako babe i dede, žene i deca...kad treba da se organizuje neki rostilj, 7 dana im treba samo da smisle da li će uopste da se pojave a ne nešto drugo...
kao da se nešto promenilo, samo ne znam šta...možda i znam al' sve mislim nije to to...
+0 / -0
0
JV
11. јануар 2011. у 09.15
Медији сада у Србији, имају јасан задатак скретања пажње са тужне стварности. И тек ће бити лоше.
````````````````````````````````````````````
Šta sad, to je oduvek bilo tako. Moja drugarica je editovala vesti na RTS-u za vreme Slobe koji je jednom zvao da joj kaže da ulepsa to malo.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 09.24
Раније је поред политичких манипулација било и програма, данас су само манипулације.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 09.37
po meni je to najobičnija bajka plasirana sa ciljem da se narodu uvali jedna lepo upakovana diktatura. zato se uvek najiskrenije iznenadim kad čujem da neko uopste veruje u tu pricu.
----
Одговорно тврдим да демократија као облик владавине не постоји. Зато сам и написао - амерички фашизам. Све је под контролом. И тек ће да буде.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
11. јануар 2011. у 10.49
onda nam ništa drugo ne preostaje nego da sanjamo americki san...
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
11. јануар 2011. у 11.03
ono sto sam ja primetila u zadnjih godinu dana je da se ljudi otudjuju...
nekako smo se ranije mnogo vise druzili...bilo je i drugih kriza pa se sedelo vikendom i rostiljalo u prirodi...leti na terasama onih koji žive u kuci...
skupljali smo se da igramo jamb i karte...gledalo se zajednicki sport kad igra srbija, navijalo se iz sveg glasa...
odlazili bi popodne na reku da muskarci popiju ladno pivo a mi žene da istrtljamo koju...
danas svako svojoj kuci sedi, niko nigde ne izlazi, trecina sedi i blene u televizor i razne farme, druga trecina gleda sport...a treci se bave situacijom u zemlji i regionu...
tu i tamo se okrene telefon da se pita kako babe i dede, žene i deca...kad treba da se organizuje neki rostilj, 7 dana im treba samo da smisle da li će uopste da se pojave a ne nešto drugo...
kao da se nešto promenilo, samo ne znam šta...možda i znam al' sve mislim nije to to...
Pa tako se porobljava jedan narod. Ne znam da li si primetila, pored svega sto si navela i s cime se slazem, ali na ulicama nema ljudi posle ponoci? Razumem da je radni dan, radilo se i pre 20 godina- pa se znalo izaci, naći na rostilju, opustiti se malo.
Danas se ljudi opustaju preko Fejsbuka, TV-a, kablovske, interneta. Za stvarne susrete nemaju vremena, kao negde zure. Ali za budalastine ovog tipa ne. Ja pola tema i ne čitam, znam da će da me smore i da mi upropaste dan.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
11. јануар 2011. у 11.36
Pa tako se porobljava jedan narod. Ne znam da li si primetila, pored svega sto si navela i s cime se slazem, ali na ulicama nema ljudi posle ponoci?
-------
pa sad ne bih se slozila sa tobom...ili skoro nisi bio u beogradu...nadji live cam pa pogledaj...
+0 / -0
0
JV
11. јануар 2011. у 12.47
Baxuzna, ima li još ona live-cam kod konja?:)
Htela Kvadratna (nasa ne ovdasnja) da ide po cigare pre neku noc pa da nam mase. Ja nisam mogla da je nađem..:)
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
11. јануар 2011. у 12.54
baksuze,
Kako nisam? Vratio sam se pre par dana? Bio sam devet meseci, doduse ja sam se kretao iskljucivo po levoj strani Save. Centar ne racunam. Ja ti pricam o zemunskom keju, k'o da je racija nastala posle ponoci. Sve umre. Cetvrtkom malo zbog „Goge” zivne. Savski kej, kod mene u kraju je druga prica. Al' generalno gledano, puno je sljama doslo- pa ni Beograd nije sto je nekad bio. Po manjim mestima, gradovima imaš sve to o cemu pricas.
+0 / -0
0
NVuk
11. јануар 2011. у 12.55
<<< i oni su se isto zgrazavali nad tim, jer i oni izigravaju neke prefinjene intelektualce>>>
Ovo mi se ne svidja. Ako je neko obrazovan, ulozio (i on sam, a i okruzenje, roditelji) truda i vremena u formiranje svog ukusa, on po tebi pocinje nešto da „izigrava”. A samo oni koji se zadovoljavaju najprostijom zabavom za koju ne mora da se ukljucuje mozak su jedini normalni.
Kao klinac sam citao Lunov Magnus strip, čak i poneke stripove, ali su mi potom roditelji u ruke pomalo trpali biranu literaturu, od Srpske trilogije, preko Zil Verna pa kako sam rastao nadalje, pa su ove druge stvari brzo prestale da me stimulisu.
Danas uzmem Den Brauna u ruke i njega još svarim zbog tematike, ali nekog Ladlama ostavim u pola. Posle procitanog recimo Apdajka, Rusdija itd, kad čitaš recenice ovih masovnih, nekako ti je kao da jedes Big Mek posle leskovacke pljeskavice. Jadno. Pritom volim romane, akciju, a ne neku filozofiju. Ali pravi roman, vrsnog autora a ne jeftino djubre sa shtanc masine nekog Pink-majstora.
Isto je sa muzikom, isto sa TV programima.
Od TV serija sam najviše voleo one gde nema glupog lika (ala Dzoi iz prijatelja i sl.), već je humor izradjen. Tipa Frejzer.
Nemoj pogresno da me shvatis - ja potpuno razumem pametne, čak i vrlo obrazovane ljude koje mrzi da se izostre, kojima odgovara najmanji zajednicki sadrzilac, bez truda, opusteno. Brzo se živi, ima tu i lenjosti, uticaja okoline - pa ih razumem. Ali ih pomalo zalim.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
11. јануар 2011. у 13.17
ja sam voleo i dalje volim da prelistam zagora, blek stenu. komandanta marka posebno. pomaze mi da razumem ove indijance kojima sam okruzen. zalosna sova je intelektualac, kakvih ovde ima:)
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 13.25
„medljeno
(скот)
11. januar 2011. u 07.43
Хвала ти што ме поредиш са ћалетом. Импонује :))”
da, naročito ako se zna da se sa njim nikada nisam slagao u vezi bilo čega.
„Дефинитивно имамо најгори могући сценарио, а стварно не мора да буде тако, ал’ ајде.”
pa brate evo izvoli ti menjaj ako mislis da može drugacije. ja sigurno neću.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
11. јануар 2011. у 13.28
bora je lepo definisao svog caleta:
„matori, opet lupeta seca se
svoga vremena”:)
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 13.38
„NVuk,
Ovo mi se ne svidja. Ako je neko obrazovan, ulozio (i on sam, a i okruzenje, roditelji) truda i vremena u formiranje svog ukusa, on po tebi pocinje nešto da ”izigrava„.”
da, pokusava da izigrava neku nadobudnu velicinu, jer vecina takvih likova su arogantni i podcenjivacki gledaju na druge za koje smatraju da ne dostizu njihove visine i dubine, sto mi je krajnje bezvezan stav. ako oni imaju pravo da podcenjuju nekoga i ja imam pravo da podcenjujem njih. mislim te nazovi „intelektualce” sto su formirali svoj prefinjeni i istancani ukus i koji imaju potrebu da drugima objasne da je to što vole bez veze.
i meni su moji pokusavali da nametnu svoj ukus, neke njihove kao „prave vrednosti”, kulturu itd. ali nisu uspeli, jer nije sve za svakoga. ne mislim da iko ikoga može da oblikuje po svom ukusu, niti to uopste treba i da pokusava. svako zna šta mu najviše odgovara. recimo moj matori može da slusa samo blues i jazz, i zbog toga je umislio da je mnogo cool. a keva klasiku. ja za razliku od njih mogu da slusam sve. slusam i Mileta Kitica, i techno trance, gangsta' rap, trash metal itd. ali moram priznati da su mi blues, jazz, country i klasika najdosadniji muzicki pravci.
o knjizevnosti zaista ne mogu da diskutujem jer nikad nisam voleo da čitam i ne znam uopste o cemu pišes. ja volim film, tv, muziku, serije, reality shows...i naravno Big Mac. uopste mi nije jadan u poredjenju sa leskovackom pljeskavicom. volim i jedno i drugo, ali ne mislim da je ista losiji.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
11. јануар 2011. у 13.39
b'ate ko te ne zna:)
recimo moj matori može da slusa samo blues i jazz,
nasli bi se nas dvojica:)
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 15.16
Хвала ти што ме поредиш са ћалетом. Импонује :))„
da, naročito ako se zna da se sa njim nikada nisam slagao u vezi bilo čega.
-----
На то и мислим!”
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 16.06
pa evo ti ga brate pa se druzi sa njim, umesto sto pokusavas mene da prevaspitas. :)))
+0 / -0
0
NVuk
11. јануар 2011. у 16.12
Pompezni, nema nikakvog nipodastavanja niti omalovazavanja. Cemu?
Hvala na komentaru jer si sam sve rekao: „nisu uspeli, jer nije sve za svakoga”.
Slazem se potpuno. Nas narod lepo kaže nije zvaka za seljaka.
A ni seljak za zvaku i obe ove stvari kažem u najpozitivnijem smislu - svakom svoje.
Nema ništa vise ili manje kul u slusanju ove ili one muzike, klasicne, dzeza, eskimske, africke (ima ih koji odu u neki etno-world fazon pa misle da su kul). U svakom zanru ima dobrog i lošeg, izuzev trash zanrov naravno, koji su nastali samo kao jurnjava za parama i podilazenje najnizim strastima: dakle moderni kantri, liberachi, britni spirs i slično, turbo kod nas - ima djubreta svuda.
Za razumevanje klasike i dzeza treba malo (vise) obrazovanja, a ko to predje postanu mu jasne „rupe” i trivijalnost lošeg trasha i teško to vari. Slično sa hranom - ne mogu vise da klichem kako je BIP super posle godina belgijskih piva. Napijes se i od jednog i od drugog. Kome je to dovoljno, neka mu - super, ništa protiv.
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
11. јануар 2011. у 16.23
i da rezimiram, Ekrem je za mene pravi car i moj idol.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 17.09
Хозе, првомприликом размењујем са твојим маторим џез и блуз колекцију. :))
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 18.05
Danas uzmem Den Brauna u ruke i njega još svarim zbog tematike, ali nekog Ladlama ostavim u pola. Posle procitanog recimo Apdajka, Rusdija itd, kad čitaš recenice ovih masovnih, nekako ti je kao da jedes Big Mek posle leskovacke pljeskavice. Jadno. Pritom volim romane, akciju, a ne neku filozofiju. Ali pravi roman, vrsnog autora a ne jeftino djubre sa shtanc masine nekog Pink-majstora.
Isto je sa muzikom, isto sa TV programima.
---
Покушао сам да прочитам нови Ладламов роман прошле године и одустао сам после пар страна. Једноставно, не лежи више као када сам са 17/18 година прочитао Матарешку заверу...
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
11. јануар 2011. у 18.20
jelo izgleda da nema vise kamere kod konja...evo pokusavam nešto da otvorim na nekom sajtu ali ne ide...
ima kamera po novom beogradu i po mostovima i to je sve...
reci joj da sledeći put ide ispred moje firme, dacu vam ja pristup svima da gledate :)))
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 18.21
Малерозо, без реклама :))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
11. јануар 2011. у 18.46
ti si tuda prosao milion puta...samo što ne znaš :)))
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
11. јануар 2011. у 18.49
Обзиром да ти знам делатност...
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
11. јануар 2011. у 19.30
a kad bi ti rekla da se znamo? :)
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 00.47
lep je grad ujutru. posebno sami centar grada, ali za mene je Beograd kao grad jednostavno najbolji. sad steta, sto recimo nemaju kameru po blokovima kad radni narod navali na posao:) svasta bi se tu moglo videti. moja ortakinja inače jedan kroz jedan najbolja riba u gradum, radi preko puta solitera u kome živi:) ta ne sme u pecenjaru sama da ode, a da je ne zagledaju. zato uvek idem sa njom kad god sam tu:)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 03.46
i ja obozavam beograd kad krene na posao...svi spavaju za volanom, kao da ne znaju gde su krenuli, voze ko da su juče dosli do dozvole, polovina je neuroticna - vozacki monolozi i mahanje rukama su obavezni dekor u takvim situacijama...preko mostova prelazis kao preko mravinjaka...a za svaki slučaj poneses tetanus ako te besni gradjanin ovog grada ujede jer si mu se slučajno nasao na putu...
oh, kako volim beograd...
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
12. јануар 2011. у 06.11
„kao da ne znaju gde su krenuli, voze ko da su juče dosli do dozvole”
ovde narod ne zna ni da vozi ni da hoda. idu sredinom ulice čak i ako ima prohodnih trotoara (sto je inače retkost) i neće da se sklone uopste kad vide auto...čak i kad im svirnes nije im pravo...nego obavezno naprave dramsku pauzu da razmisle da li da se sklone ili ne. ustvari, mnogi se i nar*aju kad im sviras da se sklone i u cudu te gledaju sto im sviras dok stoje na sred ulice.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 06.36
a sad imaju i novu foru ako si primetio...
više ne iskacu ispred autobusa ali iskacu na pesacki prelaz...
posto ih novi zakon o saobracaju stiti, uvereni su da ih vozaci nanisane na 200m od kola, uz obavezno citanje misli i telepatski razgovor...
tako krenu da pretrcavaju ukoso zebru...i sad ti vozis, vidis nigde nikog nema, kad baja iskace dijagonalno pravo ispred tebe i ti krenes da kocis ko lud da ga ne zgazis...i još se nadrkka kako ga nisi video i kako te nije sramota...
e posto mi pun kofer takvih ludaka koje ću da zgazim na pravdi boga i da ga još robijam jer boze moj on je na pesackom prelazu, lepo sam stavila kamericu u kola...pa kad ga zgazim ima i da mu narezem cd za uspomeni a i da zna za sledeći put kako da izvede taj potez kamikaze...
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
12. јануар 2011. у 06.48
ziva istina...narod je totalno odlepio
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 06.55
Пустите се гажења пешака. Сад скоро сам имао саобраћајку, на сву срећу само материјална штета. Одмах по судару (забо сам се Ладом у леви задњи део новог bmw- a који је излазио са тротоара), истрчао сам као без душе да видим да нисам изломио човека или направио инвалида од њега... Сада сасвим другачије гледам на вожњу. До саобраћајке, возио сам манијакално оштро, нервирао се кад видим ментоле како коче саобраћај,..., сада - либо ме туки. Возим оштро, али се не нервирам када налетим на спораћа, пустим пешака да претрчи без да га ја убрзавам... Шта ако се скот саплете, згазиш га, да га носиш на души док си жив. Нема везе да си 100% у праву, направио си инвалида од неког...
Малерозо, може нека нека асоцијација, па да и ја тебе знам, а?
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 07.14
ne može medeni, svaka asocijacija bi bila iznosenje mojih i tvojih privatnih podataka, a to ne dolazi u obzir... :))
ali sledeći put kad te sretnem, predstavicu ti se, pa ćeš i ti mene da znaš... sad bi to imalo smisao, onda nije...
+0 / -0
0
NVuk
12. јануар 2011. у 07.17
U CG poceli masovno da uvode kruzne tokove. Ranije si mogao da ih izbrojis na prste jedne ruke u čitavoj državi - sad ima i po manjim gradovima.
Ali narod nema pojma kako da se u istima ponasa, sto bi rekli ameri free-for-all. Bole njega sto si ti već u krugu, upada kad mu se prohte i pravo ka sredini da presece sto krace. I iz sredine ladno izlazi, bez migavca, sece koga stigne. Niko naravno ne kaznjava.
Kazne cuda cine, pa tako bi i za te pesake. Secam se akcije još ranih 80tih kad su poceli redovno da kaznjavaju pesake po Beogradu, uljudio se bio narod za kratko vreme.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 07.24
Вуче, уведу се закони, људи у зенту првих пар дана, а онда видиш да се нешто и не спроводе, па се врати старим навикама...
У реду Малерозо. Кажи само где/код кога смо се видели и очас посла ћу те лоцирати.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 07.28
hoćeš i na kafu da dodjes? :)
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 07.39
Добро кад је тако.
Можда сутра, данас сам везан за кућу. Покушавам да те/вас лоцирам, али ми не полази за меморијом. Не, на Дорћолу су други људи, а знам им никове са нета...
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 07.52
opusteno...sescemo jednom da se ispricamo...ima vremena...
i onako je sve bila puka slučajnost...kasnije si ti nestao sa diskusija...
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 07.58
Но.
Само да знаш да није фер.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 08.13
nećeš mi zameriti...znam :)
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
12. јануар 2011. у 09.38
i kod nas su poceli da uvode kruzne tokove, čak i u Guci koja broji 2.000 stanovnika! sa druge strane, u Amerci za 10 godina ne mogu da se setim da sam igde video kruzni tok čak i u najvecim gradovima...Ameri to nemaju, zato kad dodju u Evropu ne mogu da se snadju u kruznom toku, pa kad u njega udju ne znaju da izadju. :)))
ja mislim da je Bole covek koji je upoznao najviše ljudi sa ovog sajta. Bole, jel znaš cifru? neko skuplja slicice i salvete, a Bole likove sa Neta! ;)))
+0 / -0
0
NVuk
12. јануар 2011. у 10.00
Diskusija otisla u drugom, „kruznom” pravcu, ali ne mogu da odolim da ne prenesem prilog Nikite Mihalkova prethodnom diskursu - iz intervjua u danasnjoj Politici:
„– Ми се морамо одупрети лажној култури и супротставити јој истинску културу, што подразумева да је не можемо пасивно усвајати, већ се у њу укључити само личним стваралачким радом и личним доприносима – каже Михалков, додајући, да сматра да је дошло време да се оканемо културе широке потрошње, која се усваја уз незнатне способности, без икаквих интелектуалних напора и по најјевтинијој цени. То се односи и на филмско стваралаштво претрпано ”инстант производима за једнократну употребу и испирање мозга.„
Nema šta da se doda ni oduzme.
”
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 10.13
i ja obozavam beograd kad krene na posao...svi spavaju za volanom, kao da ne znaju gde su krenuli, voze ko da su juče dosli do dozvole, polovina je neuroticna - vozacki monolozi i mahanje rukama su obavezni dekor u takvim situacijama...preko mostova prelazis kao preko mravinjaka...a za svaki slučaj poneses tetanus ako te besni gradjanin ovog grada ujede jer si mu se slučajno nasao na putu...
oh, kako volim beograd...
pa ti zapali u italiju, ako ti tu ne valja i ostani tamo. fuj!
to što si napisala, vazi za vozace na zapadu. u vreme ove krize, autobusi su nikad puniji. u torontu samo da znaš, niko se ne vozi kolima. metro, tramvaj i da vidis.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 10.36
fildzan ti kao da imaš idealizovanu sliku grada beograda...izvini, ali već postaje naporno citati te...
i molim te, nemoj da me ucis šta je beograd u 8-9 ujutru... ne onaj novi već stari, sa sve mostovima koje ti ne prelazis...tako si rekao...
nas 5 ovde svako jutro odlazi na posao i svi 'ocemo da zaginemo od guzvi po gradu, samo ti to smatras zanimljivim...
nemoj majke ti...
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 10.37
ja mislim da je Bole covek koji je upoznao najviše ljudi sa ovog sajta. Bole, jel znaš cifru? neko skuplja slicice i salvete, a Bole likove sa Neta! ;)))
---------
zar nisi i ti na toj listi...ako se dobro secam :)
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 10.39
a ko te bije po usima da radis s druge strane mosta?:)
to se lepo nadje posao na novom beogradu i Bog te veselio.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 10.42
Види Хозе, још увек сам радознао к’о млад мајмун, мада сам ближи 50-тим, него четрдесетим. Волим да видим тог неког ко куцка у својој канцеларији, стану,..., заштићен ником и када се појави уживо. Тих пар сати које неком посветим никако не сматрам изгубљеним временом, а искрено, више је позитивног искуства од оног другог. Не бих сада појединачно да набрајам.
Овде је Малероза мене провалила са неког места у граду...
+0 / -0
0
NVuk
12. јануар 2011. у 10.43
Izdržite još malo. Vidim pola mosta preko Adi već visi u vazduhu.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 10.56
ništa ne može da zameni druzenje uzivo. ovo je bas budalastina, ali kad nemas drugi izbor.
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
12. јануар 2011. у 11.25
NVuk,
Nikita Mihalkov? bljak! ne volim ruse, kao ni njihovu kulturu i umetnost.
Fildzan,
da ali mi u BGD-u nemamo metro, u tome je razlika. a mostovi su katastrofa, ne može da se predje u spicu po 2 sata. svom srećom ja nemam bas šta da tražim na NBG pa ne utice na mene. ali vidim da je saobracaj postao veliki problem u ovom gradu, a parking da ti ne pricam.
baxuz,
da, i ja sam na tom spisku, ali mi je to zanimljivo jer ja nemam isti. svi ljudi koje sam upoznao sa neta za malo vise od10 god. koliko sam na njemu, mogu da se izbroje na prste jedne ruke.
Medljeno,
ma ne pitam te ja da nabrajas pojedinacno, nego te pitam za cifru. znam da znaš tacnu brojku ajde šta se foliras, nema razloga da se stidis. jel preko 100? :))) hehehehe
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 11.43
dzaba sto će da zavrse most kad mu fale prilaznice...e to će već malo da saceka...
možda budemo i jedini grad u svetu koji će imati most ali ne i put do njega...
+0 / -0
0
Pompezni
(hvalisavac)
12. јануар 2011. у 11.58
hahahahaaaaa
tačno tako baxuzna, kod nas ništa ne može da se uradi kako treba do kraja...uveg nešto izosljare na kraju.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 12.03
i posle pompezni reći da nismo svi ko alisa u zemlji cuda...
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 12.14
dosta se ulagalo u Beograd. dajte pare cacku, leskovcu, pirotu, novom sadu, zrenjaninu. oni ljudi hoće da rade. o pancevu i zemunu da ne pricam.
+0 / -0
0
Doberman
12. јануар 2011. у 13.46
Mladja-kradja radi na tome.
Mislim na decentralizaciji.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 13.50
Мање од 10, Хозе пријатељу.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 13.54
red bi bio.
ja sam iz beograda, preselio u sremsku kamenicu. godinu i po dana najlepsi period u mom zivotu... malo mesto, ali zato pod najgorim sankcijama, bili smo kao jedan. sad i to malo mesto trese globalizacija samo tako, ali... ljudi se i dalje okupe oko kazanceta subotom, nedeljom. ono o cemu je baksuzna pricala...
moj drugar beocinac, ciga. sad živi na petrovaradinu. ni većeg ciganina, niti boljeg coveka.
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 14.08
dzaba sto će da zavrse most kad mu fale prilaznice...e to će već malo da saceka...
----
Има ту још „ситних детаља” о којима мора да се поведе рачуна. Био сам на пар састанака на којима се причало о буци и издувним гасовима и о мерама које ће бити предузете пре пуштања саобраћајница у рад. Љди који су пре 14 година купили станове у кућама поред пруге су га издували, јер им нова саобраћајница пролази на 15 метара од прозора и у висини је њихових кровова...
Помињу се неки панели који смањују буку и укупну загађеност, али гле малера, нису монтирани пред пуштање саобраћајнице, али би требало да се монтирају почетком 2012. На пролеће треба да се сади трава и дрвеће које би требало да смањи прљавштину... Са друге стране, колико је то лоше, толико и добро што нема директне везе Цареве ћуприје са Бановим Брдом... А о фамозном тунелу кроз Топчидерско брдо, биће приче када се прикупи 80 милиона евра, колико би требала да кошта његово пробијање и изградња... Неко у старту није рачунао да ће наићи на камен, а стари мајдан тик поред...
Неозбиљно до краја.
+0 / -0
0
Doberman
12. јануар 2011. у 14.14
Nisam bio u S.Kamenici, ali sam Sklankamen video na youtubetu.
Mnolgo lepo mesto.
Kao da je na nekom uzvisenju, sa prekrasnim pogledom na Dunav?!
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 14.17
Сланкамен је у ствари у рупи, али је део на којем се налази стрм, па делује као да је на узвишењу. Када погледаш од дела када се скреће ка Сланкамену и прођеш цркву у Сасама (Нови Карловци), терен падака Дунаву...
+0 / -0
0
Doberman
12. јануар 2011. у 14.23
Hvala na objašnjenu Medljeno.
To sto sam video zaista je delovalo impresivno.
Ma znam ja za tu 'varljivost fotografije' ali eto, prvi utisak
uvek nadvlada. Pozitivno ili negativno.
+0 / -0
0
Doberman
12. јануар 2011. у 14.28
Izvinjavam se,
nisam pazljivo procitao, pa sam „u rupi” shvatio, kao da je samo mesto rupa.
Pa da opet pitam,
Da li je Slankamen lepo mesto?
+0 / -0
0
medljeno
(скот)
12. јануар 2011. у 15.02
Ако си био, знаш.
Рупа - географски, не место као место. Све и да хоћу, бања која тамо постоји говори сама по себи.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 15.14
dobermane ovaj misli da smo nas dvojica isti likovi:)
kamenica je stvarno raj na zemlji.
+0 / -0
0
Doberman
12. јануар 2011. у 16.01
Ако си био, знаш.
++++++
Ne znam, kako bi mogao da znam? Nisam bio nikada.
Zato sam u prvom javljanju i napisao, da sam Slankamen video na yuotubetu. I da mi se učinila kako mi se učinila.
Mesar, zašto tvrdis de je S.Kamenica lepo mesto?
Nisam bio ni tamo, ali me interesuje mesto, kao neka recimo buduca trajnija destanacija.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 16.03
mene jedino sto interesuje vezano za most je da li ću ja da stignem brze od centra grada do barajeva... u svemu ostalom trenutno ne vidim nikakvu sopstvenu korist...osim naravno u manjim guzvama...
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 16.10
prijatni ljudi. kao recimo u kraju u kom sam odrastao. nijedno loše iskustvo ne nosim odatle, dunav blizu. svi se znamo. uostalom ta manja mesta su ti zakon. zato sam gotivio 45-ti:)
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 16.18
tebe opasno drndaju na toj sljaci, pa se onda istresas na tastaturi. odmori malo.
+0 / -0
0
Doberman
12. јануар 2011. у 16.57
tebe opasno drndaju na toj sljaci, pa se onda istresas na tastaturi. odmori malo..
+++++++
da li se to odnosi na mene ili baxuza?
baksuz,
da li si ti iz Barajeva?
ako jesi, da li si zadovoljna tim mestom?
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
12. јануар 2011. у 19.03
nisam dobermane iz barajeva, tamo imam vikendicu i ništa vise...a mestom nemam šta da budem zadovoljna ili ne...obično selo...
+0 / -0
0
NVuk
12. јануар 2011. у 19.04
Ja bih probio tunel od 29tog, negde na dnu Takovske, pa kroz čitavo brdo do Milosa Velikog negde kod generalstaba. a jedan krak da skrece ka Brankovom mostu. To bi resilo masu problema.
Ali osecam da bi na toj lokaciji arheolozi prekidali rad svaki dan i nikad se ne bi zavrsilo. Ko solunski metro.
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 19.35
Vikendica u Barajevu, kuca na Zlatiboru i kuka. Malo li je, majku mu? Ja bih treb'o da izvrsim samoubistvo, pa opet cutim i trpim.
da li se to odnosi na mene ili baxuza?
Care nemam razloga tebi da se obracam ostrijim tonom. Ti si pravo osvezenje u ovom moru dileja.
+0 / -0
0
Doberman
12. јануар 2011. у 20.50
Znaci S.Kamenica po tebi je onako fino mestance za opustanje..
Čuo sam ja za to iz ranijih nekih prica, ali eto, bas me ti sada podseti na nešto sto sam zaboravio, a bilo mi je u prvom planu interesovanja.
Moracemo to da izvidimo..
+0 / -0
0
Fildzan_Viska
(mesar)
12. јануар 2011. у 21.57
Imaš i po Kamenici sada svega i svačega i ništa nije, kao sto je bilo pre 17 godina. Ali u svakom slučaju, izvidi sam. Obavezno svrati u piceriju „SV. Stefan” u Vojvode Putnika(bivša Matije Gubca)... Nećeš se izgubiti, jednostavno je videces. Toliko, da ja na netu mogu da ti napisem kako i kuda da se kreces. Vredi otici. Imaš leti trke automobila na Miseluku to je tradicija. Fruskogorska kampovanja, zezanja. Lepo je.
Looking for Tassel Keychain ?
Изаберите државу:
Аустралија
Аустрија
Босна и Херцеговина
Велика Британија
Европска Унија
Канада
Немачка
Сједињене Америчке Државе (САД)
Србија
Француска
Холандија
Хрватска
Црна Гора
Швајцарска
Шведска
Ћирилица |
Latinica
|
English
© Trend Builder Inc. и сарадници. Сва права задржана.
Terms of use
-
Privacy policy
-
Маркетинг
.