Дискусије : Брак и породица

 Коментар
Jelka
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 10.03
Da li kupujete jelku i da li je kitite ?

jel imate pravu mirishljivu ili plastichnu!?

da li vam se partner duri oko jelke ili je i on ZA da se kupi!?

u mene Marinko svake godine napravi aferu oko toga ima vetj 3 godine da je sama kupujem i placam i čim je uvucem na vrata odma kazujem „shuti nezanima me šta ti mislis i platila sam je 10 eura”

a nikad je nisam nasla za 10 eura vazda ostavim 40-50 eura lichno mojih znojavo zaradjenih eura!

on u toj Jelki ne vidi nishta lijepo chak shto vishe u njoj vidi katolike ili ako nabrojim srba sa jelkom onda su to sve komunjare, ta diskusija meni ide na zhivce svake godine ista pjesma a mi svi ostali se radujemo jelki chak maca i ona sjedne ispod i mirishi po bodljama.

dakle!? (pitanja su vam gore odmah na pochetku:)..)
slatkoodsljiva
(glumica)
18. децембар 2012. у 10.16
Volim sve sto vole mladi. Po partijskoj duznosti sam čak I sadila jelke kao clan mladih izvidjaca.
Svoju okolinu ucim da jednom drvetu trebaju godine da izraste pa kupujem plasticnu da nam ne bi nestalo tariguza u buducnosti.
Ukrase slazem po bojama kako je nauka preporucila.
Kada prodju svi bozici I nove godine, jelku spakujem u supu da nije pod nogama. Kada se olinja, kupujem novu I nikada ne placam vise od 25.
Svjetlece lampe ne ukljucujem po njoj sto zbog potrosnje struje sto zbog mogućeg pozara a sto zbog senilnosti u prodavnici pa zaboravim da kupim. Ako I odrijesim kesu jedne godine, odmah po zavrsetku praznika bacam lampice jer ih ne bi otpetljavala sljedece godine, nema tih para.
Pod jelku idu pokloni, uvijek se zapsujem pa potrosim vise nego sto sam planirala.
Eto:))
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 10.22
Chekaj bona

pa one LED lampice netje da zapale kutju! valjda?
slatkoodsljiva
(glumica)
18. децембар 2012. у 10.25
A u šta ih ustekas? U gujcu?
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 10.29
A u šta ih ustekas? U gujcu?

----------------------------

pa chekaj bre

u steckdoZu jadna ne bila

šta ja znam kako je to u drugim drzhavama ali ja sam u novoj gradnji pa su utichnice tip top kao i struja u njima:))))

slobodno kupi LED lampice

ja svoje ushtekam oko 31 decembra i ne gasim ih do 15 januara :)))
polako_bolan
18. децембар 2012. у 10.32
Nidjice, šta si kupila Marinku za pod jelku?
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 10.33
;))))))))))))))))))

autsch, glumice ja o onima u zidu pricham

:)))))))
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 10.34
Nidjice, šta si kupila Marinku za pod jelku?

------------------------------

nishta:)) nakon shto su djeca izjasnila svoje zhelje + imajutji u vidu budzhet koji sam ocrtala josh mi ostala neka crkavica za dve tri limenke tunjevine za macu mi

:))))))))))))))

PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 10.41
a jel shvabo shta si ti kupio svojoj dragoj!?

josh da turim poklon za Marinka pao bi ko krpa od muke

:)
polako_bolan
18. децембар 2012. у 10.52
Ovo je druga NG bez jelke a pokloni su podijeljeni u oktobru:)

Najmladja cerkica bi rado kitila jelku ali nema prostora u ovom stanchicu
escada
(.)
18. децембар 2012. у 10.54
Kupi Marinku pljosku. Ima da te voli narednih 12 meseci.:)
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 10.57
Ovo je druga NG bez jelke a pokloni su podijeljeni u oktobru:)

Najmladja cerkica bi rado kitila jelku ali nema prostora u ovom stanchicu

---------------------------------------

ma samo da vlada ljubav i toplota nije bitna kvadratura, nema veze kitit će sledeće godine :)

PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 11.00
Kupi Marinku pljosku. Ima da te voli narednih 12 meseci.:)

-----------------------------

ima tri pljoske

i 50 litara rakije u podrumu

jedino da nabavim cisternu ..
polako_bolan
18. децембар 2012. у 11.04
a jel shvabo shta si ti kupio svojoj dragoj!?
„”„”
U subotu me bivšha pronasla u Mediamarktu!
Pridje mi iznenada sa strane i rece „cao Svabo...kako su djeca”

Ne mogu vjerovati da me ta ljubazna žena izvela 11.septembra i 6.decembra ove godine na sudjenje:))

Ne, nisam joj ništa kupio, draga Nidjice:)
polako_bolan
18. децембар 2012. у 11.10
Jbt, sto je tvoj Marinko domaćin:) ima 50 litara rakije, tri pljoske i ženu koja tegli jelku sa pijace:)
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 11.13
Ne, nisam joj ništa kupio, draga Nidjice:)

----------------------------------

mislila sam na onu drugu (znash vetj...)

:))))))))))))))
polako_bolan
18. децембар 2012. у 11.28
Mislis na ukrajinku? Neki dan je imala rođendan, boga pitaj koji po redu
mrsolj1971
(veterinar)
18. децембар 2012. у 11.36
Ne bi Srbin bio Srbin da se ne zove Marinko i da nije protiv celoga sveta, samo mu jelka smeta u „srbovanju” ... pa šta ako je katolicki-komunisticki, bitno je da dete uziva (ili deca)... šta bi sad trebalo, da deca nauce kako da povaju „dodole” ili šta već.
Mexico1
(Trust_Nobody)
18. децембар 2012. у 12.00
Meni lično,takođe svejedno za jelku,međutim za osmijeh na licu svoje djece,ako treba ima da je kitim svaki dan 365 dana u godini i boli me qurac šta će ko da kaže,dal je katolicki,srpski,muslimanski,jevrejski,tunguzijski ili nečiji drugi obicaj...That being said...Next !!!
temudjin
(osvajac)
18. децембар 2012. у 12.05
Nije mi jasno šta vam Marinko smeta
Danas ima vise budala na svetu kojima svasta ne smeta, nego budala kojima svasta smeta.
Kada vidim šta sve budalama nesmeta,..oni kojima svasta smeta, zapravo se time brane od ovih kojima svasta nesmeta

Okitimo i mi jelku poneke godine,..al eto prošle godine nismo.
One prave mirisu al kada iglice pocnu da opadaju,...a joj
PustaZelja
(i posle mene - ja)
18. децембар 2012. у 12.11
Uglavnom kitimo - kažem uglavnom jer smo poceli kad smo dobili prvu cerku, zbog nje. Zadnje 2 godine nismo kitli jer em smo bacili staru plasticnu jelku kad smo se preseljavali, em smo imali bebu pa nisam htjela ni da kitim.

Ove godine ćemo okititi ja mislim, samo treba da kupim novu jelku. Plasticnu. Ne pada mi na pamet da svake godine placam za jelku, a miris mi i ne pravi nikakav ugodjaj. Ja jelku obično okitim posle katolickog Bozica, poklone ispod jelke stavljam za Novu Godinu, jelka ostane i za nas Bozic, i ostane dok se ne nakanim da je skinem, nekad i mjesecima.

Lampice palim, ali ih pogasim kad podjemo na spavanje. Sto je sigurno, sigurno je.
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 13.47
Mislis na ukrajinku? Neki dan je imala rođendan, boga pitaj koji po redu

----------------------------

ma sve dok ima mjesta za svjetjice na torti nema veze koji je po redu

:)
polako_bolan
18. децембар 2012. у 14.17
Tortu je vjerovatno gasila sa muzem a ne sa svabom:)))
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
18. децембар 2012. у 15.23
jel? nema veze was nicht ist kann ja noch werden

:)))))))))))

polako_bolan
18. децембар 2012. у 15.28
:)
MAKPO
(косингас)
18. децембар 2012. у 17.37
Žena i deca kite jelku, a ja okitim kucu i ikonu badnjakom.

Plastika, samo plastika! Ima i da se kupi prava jelka, al' sve to nešto jadno izgleda. Jelki treba zima, a ne 30+ stepeni.

Pokloni za decurliju stoje ispod jeleke, i nesmeju, a i neće da diraju, dok ne padne 7 Jan 2013 PNK. Tu im se divim, prolaze pored njih kao da ne postoje. (ja ne bih izdrzao) ;o)

Imamo i neka svetla koje smo stavili one godine kada smo kupili i od tada i nestavljamo vise. Ko će to sve skidati. Mada ja kad bi uradio osvetljenje...trebao bi se posteno isprsiti da se uradi ono sto ja hoću, i da sve ide uz ritam muzike ;o)

Pozdrav
Mexico1
(Trust_Nobody)
18. децембар 2012. у 18.24
Makro,ja kakav sam i kad mi neka luda ideja padne na um,da sam kod tebe tamo u aus...ufatio bi kengura,okitio i pustio nek skace okolo.Mogu mislit al bi mu se drustvo ismijalo :))
NYC40
18. децембар 2012. у 19.03
Kitimo pravu jelku , nikad plasticnu nismo Ni imali. Kad su deca bila mala imali smo velike jelke I ONI su uzivali da ih kite , sad su veliki I kupimo Malu jelkucu , malO posla oko ukrasavanja a tako lepo mirise .
labudica
(EKV)
18. децембар 2012. у 19.36
na godinu ću, ove sada neću cisto mrsko mi

i kad budem, hoću da su samo dvije boje svjetala i kuglica, plava i možda bijela (svjetla samo plava, a kuglice plavih i bijelih).
Kad vidim previse sarenu jelku nekako mi djeluje ko' kich.
Mexico1
(Trust_Nobody)
18. децембар 2012. у 20.20
Ako ti bude dozvoljeno da kitis jelku onda se kladim da samo zelene kuglice dolaze u obzir...:))
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
18. децембар 2012. у 21.35
e,ja sam ko tvoj muž.Dobijem alergiju na samo spominjanje jelke, a moj muž obozava da je kiti,tj.ovom mladjem da ugodi.Meni je na pamet samo ko će da usisava one bockice, pa kakav lom napravi prilikom iznosenja,iglice svuda po kuci.Plastikanera nekako i prezivim,onu srmu je lakse usisati. Onda ih samo vrezim da li su prošli pored jelke i zakacili je, koliko i šta je palo sa nje, da li su nagazili na to što je palo i raznose po kuci...
Malateta
18. децембар 2012. у 21.58
Jelka,pa to je memi i mojoj Familiji posebna radost.Obično kupim svezu Jelku, pa mirise kuca dugo,dugo.Moja odrasla deca nikako nebi N.G,i Bozic bez Jelke.Ima Jelka nešto posebno, neku radost, sjaj,neki poseban znak.Već je okicena, 400svecica, i puno ornamenata,sija.Inače,ovo doba gdine meni je posebno.Dolazi N.G,pa onda Bozic.Divni praznici uz taj divni ukras, to je nešto sto volim ja i mija deca,i moj muž.Mišljenja drugih me bas ne zanimaju,zadovoljstvo i radost mi čini okicena Jelka.Pozdrav svima.
MAKPO
(косингас)
18. децембар 2012. у 22.23
Jesi pametan Mexi, moz's misliti!
Pa da zavrsim na glavnoj stranici 'Yahoo News' 'Ch7', pa još kazne, pa ono pa ovo...covek se hteo malo nasaliti, a naprave razbojnika od tebe ;o)

A jel znaš kad bi ga okitio? Nikad ;o) Ako si dobar bokser, moooooozda ćeš da ga oboris ;o)

Ja gledam da nađemneku mladju japanku, pa da se okitim ;o)

Pozdrav
labudica
(EKV)
19. децембар 2012. у 00.01
e kad su boje u pitanju osjetljiva sam, tako mene covjek uvjek poslusa kad kažem da se mora ovo ove boje ono one boje hehe

zvezda
19. децембар 2012. у 01.46
Mi postavili jelku još prošli vikend i djeca okitila.Imamo plasticnu jer mi dosadilo da svaki put zujim sa usisivacem oko one prave:))Koja će boja da krasi jelku ove godine to sam prepustila klincima,oni su se opredjelili za kombinaciju crveno/bijele jest da malo izgleda kicavo al im ne smijem reci:)))pokloni obično dodju za svetog Nikolu,posto živimo među katolicima a do Nove Godine je dugo mi nasli neku sredinu...navikli su na to odmalena pa se strasno raduju.Ah da,kuca nam je poput jelke sva u lampicama,sve sljasti:))))obozavam ovaj period oko Nove god. i Bozicasve mi je kao u bajci...još ako ima snijega onda je pun pogodak
LeaDiKaprio
(shumska)
19. децембар 2012. у 02.01
Mi imamo ogromnu jelku (kvalitetna kineska plastika:) ) koju sklapamo i rasklapamo svake godine.

Po ovom pitanju nismo nikad pitali decu nego mamu :) Ne mogu da opisem koliko volim jelku sa sijalicama. Stavili smo i tajmer da se pali kad padne mrak i gasi kad odemo na spavanje. Milina jedna :)

Okitimo jelku 1 dec i skidamo je, teska srca, 1 feb.

Da se ja pitam ne bi je vracala u kutiju uopste :)
LeaDiKaprio
(shumska)
19. децембар 2012. у 02.07
Inače, što se poklona tiče, darivanje u nasoj kuci pocinje 24 Dec a zavrsava se 7 Jan. U tom periodu malo malo pa navrati Deda Mraz.

Novogodisnji praznici su nam toliko dragi da planiramo budzet preko cele godine za taj period - treba izdrzati toliki napad kupovanja poklona. Zato nasu kasicu-prasicu tovimo preko cele godine a onda je zakoljemo u decembru :)

U februaru sve ispočetka.
NYC40
19. децембар 2012. у 05.43
Da ne otvaram novu temu : salje te li čestitke i ako saljete da li prave čestitke još uvek saljete ili elektronske?
Mexico1
(Trust_Nobody)
19. децембар 2012. у 09.33
Jesi pametan Mexi, moz's misliti!
Pa da zavrsim na glavnoj stranici 'Yahoo News' 'Ch7', pa još kazne, pa ono pa ovo...covek se hteo malo nasaliti, a naprave razbojnika od tebe ;o)

A jel znaš kad bi ga okitio? Nikad ;o) Ako si dobar bokser, moooooozda ćeš da ga oboris ;o)

Ja gledam da nađemneku mladju japanku, pa da se okitim ;o)

Pozdrav
-------------------------------------------------------
Probao bi na takedown i zavrno mu nogu :))

A što se tiče japanke...ehhhhh,i ja bih htio da se okitim sa T-Mobile girl al yebiga :))
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
19. децембар 2012. у 10.26
Od kad znam za sebe u mojoj porodici se za Novu Godinu kitila jelka.
Roditelji nam, u noći 31. decembra kad mi deca odemo na spavanje, stave poklone ispod jelke, pa kad se prvog januara probudimo, odmah trčimo da vidimo šta nam je deda mraz doneo.

Ja sam ta generacija kad se u svakoj kuci slavila Nova Godina i sijala jelka i ne mogu da zamislim NG bez jelke i ukrasene kuće.

Kod mene se jelka kiti uoci Nove Godine i otkitimo je posle 14. januara, Srpske Nove Godine.
Do skoro smo kupovali prirodnu jelku, ali stvarno su muke žive kad pocnu da opadaju iglice, pa svaki cas treba da se cisti i usisava.

Prošle godine sam kupila malu plasticnu jelku, ne zauzima puno prostora, a praznični je ukras u kući.
Na terasi u drvenom burencetu imam bor, koji godinama negujem, potkresujem mu vrhove i uvele grane.
Taj bor pred svaku NG okitim sijalicama, ne znaš da li lepse izgleda spolja kad se gleda, ili iz sobe, dok sijalice svetluckaju i obasjavaju mi prozore.

Volim i slavim Nove Godine, uz jelku, poklone, bogatu trpezu, veselje.
Svetla
19. децембар 2012. у 11.30
Jelku ne kupujem i ne kitim.
Poklone ne dajem niti ih primam.
Cestitke saljem samo onima koji salju meni.
temudjin
(osvajac)
19. децембар 2012. у 11.44
..posteno!!

MAKPO
(косингас)
19. децембар 2012. у 17.57
Mexi ;o)

NYC, pa neke godine saljemo, neke ne saljemo...sve zavisi da li stignemo da ih napravimo. Hvala ti sto si me podsetila, moracemo napraviti neke pa poslati. Da ih dobijamo, slabo, veoma slabo. Može se prebrojati na jednoj ruci ;o)

Eto žena mi sinoć dobaci 'rekao si da ćeš svake godine kupiti po jedno osvetljenje, a ti ništa!'

Rekoh 'j38iga zeno! ajd sad ću početi ;o)'

Pozdrav
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
19. децембар 2012. у 18.16
Nekada su bile popularne novogodisnje čestitke. Niko nikom vise kartonske čestitke ne salje.
Mi smo u kuci imali punu kutiju novogodisnjih čestitki, ne znam da li ih mama još uvek cuva, ili ih je pobacala.
Ja čestitam onom koga sretnem na ulici, poželim mu srećnu nastupajucu godinu, pa boze zdravlja, da se čujemo i vidimo.
baxuz
(φεμμινα™)
20. децембар 2012. у 03.59
danas, iz ove perspektive kicenje jelke mi je oturanje para... em nemam gde da je stavim, em me mrzi da je kitim, em za novu godinu nisam kod kuce...

tako da nema jelke, nema poklona, nema ničega... dan kao i svaki drugi...

NYC40
20. децембар 2012. у 05.35
Ja I dalje saljem čestitke. Moji srariji rodjaci nemaju Internet pa bi se iznenadili ako bih prestala da Im saljem . A inače saljem onima koji meni uvek salju , to je tradicija. Moja generacija I mladji svi iako čestitaju putem interneta isto saljemo I prave čestitke . Družim se sa pozitivnim ljudima I njima saljem čestitke, prestala Sam da trosim novac i vreme na gundjalice.
sladjana
(xxxxxx)
20. децембар 2012. у 09.08
Jao ne dan boze da je moj muž ko taj tvoj Marinko ... Mi imamo jelku svake godine, doduse plasticnu ali mi to super jer nema da se posle baca već u kutiju i u podrum. Sad za vikend će da bude kicenje :) svi volimo da kitimo jelku i deca i muž a ja tek posebno. Meni ovi praznici zbog toga najviše i dragi jer svuda nešto sljasti, sija, treperi. Pa kad je okitimo i nakacimo mali milion lampica na nju divota jedna... uvece samo ona svetli u sobi , prelepo... Pokloni dolaze pod jelku , uglavnom za decu a za nas videcemo... kod mene se pokloni otvaraju za novu godinu... tako sam i ja odrasal u komunistickoj Jugoslaviji, ali smo ipak imali svake godine jelku i akcenat je bio na novu godinu... Bozic se slavio kao i kod svih ali nije bilo poklona za Bozic već za Novu :) i jedva raskitim jelku do kraja januara , hahaha prosto mi posle fali :)
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
22. децембар 2012. у 13.10
Jao ne dan boze da je moj muž ko taj tvoj Marinko ... Mi imamo jelku svake godine, doduse plasticnu ali mi to super jer nema da se posle baca već u kutiju i u podrum. Sad za vikend će da bude kicenje :) svi volimo da kitimo jelku i deca i muž a ja tek posebno. Meni ovi praznici zbog toga najviše i dragi jer svuda nešto sljasti, sija, treperi. Pa kad je okitimo i nakacimo mali milion lampica na nju divota jedna... uvece samo ona svetli u sobi , prelepo... Pokloni dolaze pod jelku , uglavnom za decu a za nas videcemo... kod mene se pokloni otvaraju za novu godinu... tako sam i ja odrasal u komunistickoj Jugoslaviji, ali smo ipak imali svake godine jelku i akcenat je bio na novu godinu... Bozic se slavio kao i kod svih ali nije bilo poklona za Bozic već za Novu :) i jedva raskitim jelku do kraja januara , hahaha prosto mi posle fali :)

------------------

divno:)
Lesoto
(Cartman for President!)
22. децембар 2012. у 14.34
Kitjenje jelke nije srpski pravoslavni obicaj.
Matorac
22. децембар 2012. у 16.15
Plasticne jelke i kondome koriste snobovi i emotivni invalidi

Nije to strasno, vecina su takvi, sto mogu i ovi postovi iznad potvrditi

Kome nije bitan miris jelke, njemu nije bitan ni miris koze partnera
mrsolj1971
(veterinar)
22. децембар 2012. у 19.02
Matorac,

da li sapunjate macora?

:-)
Matorac
23. децембар 2012. у 02.41
Posle seksa, ako je nužno
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
24. децембар 2012. у 07.21
Plasticne jelke i kondome koriste snobovi i emotivni invalidi

Nije to strasno, vecina su takvi, sto mogu i ovi postovi iznad potvrditi

Kome nije bitan miris jelke, njemu nije bitan ni miris koze partnera

--------------------------------

:))))
slavica_t
24. децембар 2012. у 18.12
Mi kitimo jelku, ja i deca, muž malo gundja ali i on voli, svetla , ukrasi i sve ostalo sto visi po zavesama prozorima i plafonima.

ja sam odrasla u inostranstvu i otac mi nikad nije dao da kitim i nismo kitili jer srbi imaju badnjak a ne jelku, jelte :).Muž mi je odrastao u Srbiji i njegovi su uvek kitili tako da odkako smo se uzeli kitimo.
Poklone ne dajemo za katolicki bozic ili za novu godinu već samo za nas bozic i deca su navikla da strpljivo cekaju sedmi januar i pored toga sto svi njihovi vrsnjaci dobiju poklone dvadeset petog decembra.

Inače, ne kitim zbog dece, ili zbog sela ,već zbog sebe :P, a deca nek uzivaju ali isto želim da deca znaju da smo napravili taj ustupak i da znaju kada se slavi i kada se daju pokloni.

Ako neko ima muza koji vidi sve kroz veru i pripadnost onda sam to ja ali eto on nema ništa protiv jelke, i poruci Marinku da ima gorih budala od njega :P samo treba da ih potrazi i da zajedno popiju tu rakiju da se ne ubudja i pokvari :) i onda nek dodju kod mene da isprazne sve ove flase :D da bi moj dragi muž mogao još da dovuce .

sladjana
(xxxxxx)
26. децембар 2012. у 12.52
Ja sam odrasla u Srbiji u vreme socijalizma ali mi nismo bili komunisti. Jelku smo koliko se ja secam uvek kitili i ne vidim šta sad tu ima veze dal je pravoslavni obicaj ili nije. Bas me zabole uvo :)
sladjana
(xxxxxx)
26. децембар 2012. у 12.54
„Plasticne jelke i kondome koriste snobovi i emotivni invalidi”

Matorac loše po tebe ako tako ocenjujes ljude ... u mom slučaju gresis , niti sam snob niti emotivni invalid... a što se kondoma tiče, meni ne trebaju jer ne menjam partnere a ovi koji to cine bolje bi im bilo da ih koriste, ma koliko ih ti ocrnio da su emotivni invalidi...
Lesoto
(Cartman for President!)
26. децембар 2012. у 14.58
Kod vas komunista naravno da nema veze, sreća pa je socijalizam crk'o odavno, zajedno sa tjopavom nakazom.
polako_bolan
26. децембар 2012. у 15.07
. a što se kondoma tiče, meni ne trebaju jer ne menjam partnere a ovi koji to cine bolje bi im bilo da ih koriste, ma koliko ih ti ocrnio da su emotivni invalidi...
„”„”
Jel'se to zalis ili hvalis?:)
temudjin
(osvajac)
26. децембар 2012. у 22.15
Matorac
2012-12-22 04:15 PM

Kome nije bitan miris jelke, njemu nije bitan ni miris koze partnera
----------

Bome se 'moj partner' ne trlja od jelku da bi mirisala,...niti kaci na usi one 'pine' omirisivace za auta
za tudje žene ne znam
slavica_t
27. децембар 2012. у 05.45
Bome se 'moj partner' ne trlja od jelku da bi mirisala,..

-------
hahahahaha

mislis da matorac svojoj partnerki pokloni jelku da bi se odmorio :P

a posle samo mirise jer se ništa ne dize hahhahahhahahaha

sladjana
(xxxxxx)
27. децембар 2012. у 06.45
polako bolan ako te bas zanima hvalim se !!
Matorac
28. децембар 2012. у 08.42
Da Sladjo, Matorac je takođe imao samo tri partnerke u ovo pola veka zivota:)
Leon01
(ekonomista)
28. децембар 2012. у 09.41
Bome se 'moj partner' ne trlja od jelku da bi mirisala,...niti kaci na usi one 'pine' omirisivace za auta
za tudje žene ne znam

>>>

;)))))))))

.

svabo kako te hvale, ko ovakve provodadjije ima njemu ne gine brak ;))
Gala06
(......)
28. децембар 2012. у 15.52
Sto ja volim da čitam ovu Nidje-veze( alias ko grom iz vedra neba munja, alias pljus-pljus) a pogotovu njene price iz dobrih starih vremena na SC, o njenom virtuelnom muzu gastarbajteru, virtuelnoj svekrvi..., meni bude toliko zabavno da obozavam da ih čitam :)))

PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
28. децембар 2012. у 16.27
Sto ja volim da čitam ovu Nidje-veze( alias ko grom iz vedra neba munja, alias pljus-pljus) a pogotovu njene price iz dobrih starih vremena na SC, o njenom virtuelnom muzu gastarbajteru, virtuelnoj svekrvi..., meni bude toliko zabavno da obozavam da ih čitam :)))

----------------------------------

odgovori na temu a kosku bacaj na drugom mestu

to ti bash ide od ruke
Gala06
(......)
28. децембар 2012. у 17.18
A dobro. Dakle, imam veliku plasticnu, i da kitimo je. Nemam porodicnih problema i nesuglasica zbog jelke.
Matorac
29. децембар 2012. у 08.59
Stigle mi narucena drvena jelka i plasticna žena:) koju prvo da okitim?
Gala06
(......)
29. децембар 2012. у 10.39
Matorac, poslusaj svoje srce, pa šta ono kaže.
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
29. децембар 2012. у 12.29
Stigle mi narucena drvena jelka i plasticna žena:) koju prvo da okitim?

---------------------------------

unmöglich
Matorac
29. децембар 2012. у 14.47
Srce mi radi na rezervi, ne znam do čega je

Unmöglich? U pravu si Pljuc, od silikona je:) kad ostaris kao ja, ne uocavas razliku između silikona i akrila, piletine i kokoshevine, fozarele i mozarele

maja3s
(diskutant)
30. децембар 2012. у 09.07
čini mi se da danas vise muskarci cuvaju tradiciju nego žene...

svaka cast za muzeve koji se bune protiv kicenja ;-)

mi okitimo Badnjak na Badnji dan bude sav svjetlucav...a jedan dio badnjaka zapalimo u kaminu po nasem obicaju :)))

slama ispod Badnjaka i pokloncici u njoj + orasi ljesnjaci i jabuke...a da tvrde bombone ili lizala :D
Leon01
(ekonomista)
30. децембар 2012. у 09.50
tradicija je jedno i to treba da se odrzi i ispostuje, ko sad pored još kiti jelku ili ne kit to je njegova stvar...
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
30. децембар 2012. у 10.27
čini mi se da danas vise muskarci cuvaju tradiciju nego žene...

svaka cast za muzeve koji se bune protiv kicenja ;-)

mi okitimo Badnjak na Badnji dan bude sav svjetlucav...a jedan dio badnjaka zapalimo u kaminu po nasem obicaju :)))

slama ispod Badnjaka i pokloncici u njoj + orasi ljesnjaci i jabuke...a da tvrde bombone ili lizala :D

--------------------------------

i ja to sve imam

iako mi ta slama ide na zhivce jer mi machka trchi po njoj pa je razvuche po celom stanu

i deca mi chak pijukaju mada sad vishe love evro nego orase i bonbone

pored svega toga ipak volim i Jelku
Lesoto
(Cartman for President!)
30. децембар 2012. у 11.08
tradicija je jedno i to treba da se odrzi i ispostuje, ko sad pored još kiti jelku ili ne kit to je njegova stvar...
////////////////////////////////////////////
A jesi nekad video katolika da kiti Badnjak?
Leon01
(ekonomista)
30. децембар 2012. у 11.19
od kad je jelka katolicka?
Matorac
30. децембар 2012. у 11.23
Od prošle godine Leone!
Leon01
(ekonomista)
30. децембар 2012. у 11.50
Lesoto
(Cartman for President!)
30. децембар 2012. у 14.55
Da, papa lupio atest, nego, pitanje nije bilo cije je drvce već da li katolici kite badnjak.:)
Matorac
30. децембар 2012. у 15.28
Leon živi u DE, gde su protestanti još uvek vecina

Što se tiče katolika u svetu, nema ih mnogo, možda 10-15%! Budisti, protestanti, pravoslavci, islamci...i ostali, su ogromna vecina

Papa je samo jedan od papaka
Lesoto
(Cartman for President!)
30. децембар 2012. у 16.50
Nije uopste u tome sustina niti me zanima gde on živi jer mu je poreklo srpsko, pišem o našim obicajima i sklonosti našeg naroda da usvaja tudje a zapostavlja i ne neguje svoje obicaje a svima nama, barem vecini, ako se izuzme par ovih ovde što se klanjaju Alahu je zajednicka religija i pripadnost istom narodu. U Srbiji su katolici po brojnosti odmah posle nas pravoslavaca sa nekim procentom 20, broj protestanata je zanemarljiv (3-4%).Znam za put bozicne jelke, odakle je sve pocelo i kako se sirilo i izvan evropskog kontinenta ali isto tako znam šta znaci uvodjenje tudjih obicaja na teritoriji Srbije, od kada se na tome radi kao i cemu sve to vodi.
Što se tiče broja rimokatolika u svetu, cifra je tu blizu 20 odsto svetske populacije i brojniji su i od muslimana i hinduista.
Da li je papa papak ili ne, u tvoju procenu ne želim da zalazim ali je cinjenica da kroji sudbinu velikom procentu stanovnistva na planeti, ne znam da li si primetio kako se rukuje?:)
Ekumenizam se u pravoslavnu crkvu infiltrirao 1979. godine i to na velika vrata i pravoslavna crkva je dobrim delom pod kontrolom vatikana. Na to ne možemo da uticemo jer smo malecki ali možemo da se držimo i da negujemo naše obicaje, tradiciju, religiju, jezik, nacionalni identitet itd. Negde prošle godine su se vodili i intenzivni pregovori u Becu između rimokatolickih i pravoslavnih bogoslova i najavljivano je poboljsanje odnosa kao i priznanje pape za vrhovnog poglavara. Papa je zver lično a zveri nemaju papke.:)
A i peder je brate, jeste da i Bog voli Pradu ali crvene lakovane cipelice su bas pederske.:)
Matorac
30. децембар 2012. у 17.34
entitet itd. Negde prošle godine su se vodili i intenzivni pregovori u Becu između rimokatolickih i pravoslavnih bogoslova i najavljivano je poboljsanje odnosa kao i priznanje pape za vrhovnog poglavara. Papa je zver lično a zveri nemaju papke.:)
****
Nije papa zver, nego su pravoslavni bogoslovi domaće zivotinje:(
Lesoto
(Cartman for President!)
30. децембар 2012. у 18.03
Da, nazalost.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
30. децембар 2012. у 20.43
Ja proslavu Nove Godine i kićenje jelke uopste ne doživljavam kao religiozni čin.
Nova Godina se slavi u celom svetu i to nema nikakve veze sa religijom.

Uopšte me ne zanima ko je prvi izmislio da se za Novu Godinu okiti jelka i ispod jelke stavljaju pokloni.
Znam kako sam se kao dete tome radovala, kasnije kad sam rodila svoje dete ispunjena sam bila njenom srećom i radošću dok kitimo jelku, pa kad onako malecka 1.januara ujutru skoči iz kreveta i otrči da vidi koji je poklon ispod jelke čeka. Radost neopisiva!
Sad imam maleckog sestrinog sina koji zna da ga ispod tetkine jelke čeka poklon.
Prvo ide kod babe i dede da vidi šta ima ispod njihove jelke.
Deda, iako je lošeg zdravlja, danas je sa svojim unukom kitio jelku,
praznična novogodišnja atmosfera, odiše toplinom i radošću u kući.

Srećni vam novogodišnji i predstojeći praznici!
Puno sreće, veselja i zdravlja vam želim!
temudjin
(osvajac)
30. децембар 2012. у 21.11
Lesoto
(Cartman for President!)
2012-12-30 04:50 PM
Ekumenizam se u pravoslavnu crkvu infiltrirao 1979. godine i to na velika vrata i pravoslavna crkva je dobrim delom pod kontrolom vatikana.
---------------
:)
Da Lesoto,..toliko Vatikan upravlja Pravoslavljem da Papa nikada nije dosao u koju Pravoslavnu zemlju.
A koliko Vatikan „kontrolise”,..pa eno iz Vatikana mole da ih se sledeće godine primi u Nis na 1700-godisnjicu Milanskog edikta i prema pomenutom dokumentu grad rođenja cara Konstantina tj PRVOG rimskog imperatora koji je prihvatio Hrišćanstvo
Izvođenje Oratorijuma „Konstantin Magnus” u Nišu je planiran za 3. jun 2013. godine

Sve hrišćanske Crkve Sveta će tog dana i svi njihovi poglavari biti u Nisu, Srbija,biće i određeni kardinali..ali neće biti Papa kojem eto bas ta Srpska Pravoslavna koja kako ti kažeš je pod Vatikanom nedozvoljava Papku ulazak.
Dzaba prošle i pretprošle godine vracanje silnog bogatstva(koje je vekovima popljackanu iz pravoslavnih zemalja),..dzaba izvinjenja javna..

Stoga,...pazi šta lupaš

PS
i nisu oni katolici,...pre hrišćanskog raskola Crkvi, svaki HrišćaNSKI VERNIK se zvao „KATOLIKOM”.
Oni su RIMO-katolici,..a i mi i oni su KATOLICI. Dakle mi smo Pravoslavni ili ortodoksni katolici a oni RIMOkatolici

Matorac
Rimokatolika je preko milijarda. Mislim da ih čak ima vise i od muslimana, nisam siguran u zanje vreme jer ih dosta vernika napusta,..ali ih ima bruka.
temudjin
(osvajac)
30. децембар 2012. у 21.31
70% ljudi iako rimokatolici u Spaniji i dan danas poklone stavljaju deci na 7 Januar po starom kalendaru.
Obicaj je u vezi dolaska 3 mudraca(Tri Kralja-Maga) sa Istoka koji su se poklonili i nicice pali pred rođenim Isusom, a zatim darovali Isusa zlatom, tamjanom i smirnom.
Čin poklonstva(klanjanja pred Isusom) tri mudraca, praćen simbolikom darova, preispituje čistoću naše vere. Isus je prikazan kao Kralj, kao Bog i kao Čovek.
Darovi, zlato, tamjan i smirna u istočoj su kulturi puni simbolike:
=zlato simbolizuje novorođenoga kraljem, vladarom.
=Tamjan pokazuje da ga priznaju Bogom, Uzvišenim, jedini vredan našega postovanja i poklonstva.
=Smirna pokazuje da ga takođe priznaju i čovekom, vrednim najvišeg poštovanja, dakle Bogocovekom (miomirisna mast-smirna je za ukop pravoga čoveka).
slatkoodsljiva
(glumica)
31. децембар 2012. у 05.06
Koliko gluposti na jednom mjestu!
maja3s
(diskutant)
31. децембар 2012. у 06.21
kriska,

Ja proslavu Nove Godine i kićenje jelke uopste ne doživljavam kao religiozni čin.
Nova Godina se slavi u celom svetu i to nema nikakve veze sa religijom.

------------------------

možda ti ne dozivljavas ali ono jeste...

Pljuc,

ništa meni moje ne ide na zivce :)
pa i mace da ga imam...mogu to jednom godisnje a djeca ne da uzivaju već je to Ogromna Radost za njih :DDD
i moji dobiju nešto u kesu ;-)))

--------------------

za ostale komentare,

nije samo katolicka već i protestantska...
pokloni se pod jelku stavljaju za Bozic 24.dec. u svom zapadnom svijetu koji slavi katolicki i protestantski Bozic

Kinezi imaju svoju NG u februaru...ne djele poklone

Lesoto
(Cartman for President!)
31. децембар 2012. у 12.40
Lupaš gluposti Temudjine, nigde nisam napisala srpska pravoslavna crkva, pre nego sto krenes u neki dijalog prvo procitaj tekst, ovako si samo povrsan ili imaš sindrom seletivnog citanja.:)
I šta kažeš? Vatikan moli? Možda ali u nekoj bajci ili bujnoj masti pojedinca. Vatikan je toliko jak da uslovljava i trguje a to je već velika razlika.
Crkva je biznis kao i svaki drugi biznis i prema njoj kao prema instituciji nemam neko naročito postovanje, odnosno prema zaposlenicima u toj instituciji jer pohlepa koja je njima ovladala je duplo gori cin u odnosu na pohlepnost običnih smrtnika.
A kad već spominjes srpsku pravoslavnu crkvu onda pokusaj malo i da se informises i upoznas sa desavanjima i problemima bas kada je ekumenizam u nasoj crkvi u pitanju i ko je to rekao ne.:)
temudjin
(osvajac)
31. децембар 2012. у 14.24
Lesoto
(Cartman for President!)
2012-12-31 12:40 PM
Lupaš gluposti Temudjine, nigde nisam napisala srpska pravoslavna crkva, ...
=========
Kakva je razlika između „Srpska Pravoslavna Crkva” i „Pravoslavna Crkva”???
temudjin
(osvajac)
31. децембар 2012. у 14.26
i na koju ti to Pravoslavnu mislis onda sto je pod Vatikanom
temudjin
(osvajac)
31. децембар 2012. у 14.28
Rimokatolicizam je Religija,..Pravoslavlje je Vera
Toliko o tvom „Crkva kao Biznis”

ps
I da,..malo Googlaj pa ćeš da vidis da „mole” da dodju u Nis
Upravo sada tj ovih meseci Pravoslavna Crkva vaga hoceli ga pustiti da dodje
Lesoto
(Cartman for President!)
31. децембар 2012. у 15.04
ebo medjed bukvu pa isp'o Temudjin.:)
Nastavak dijaloga sledi iduce godine. Sve najbolje.
temudjin
(osvajac)
31. децембар 2012. у 15.39
Jel to tvoj argument i odgovor na jasno pitanje???
:):):)
ajde de onda...sad je sve Ok,...iznenadio be se da si ko šta koherentno odgovorila. Ovako samo potvrdjujes koliko mi verbalna uvreda nekog parmaka dodje kao kompliment
_HAJDUK_
(shalabajzer)
01. јануар 2013. у 02.53
Ono..jes' da lupaš k'o !@#$ po samaru...al' 'ajde...

Nije ni cudo sto većinu boli uho za simboliku te omorike kad nam vodeci teolozi na SC istoriju tumace via google search-a. Recider nam boga ti...did you feel lucky?

A i taj...„šta me briga, deca vole”...argument vam je bajat...
Mislim, bio sam i ja klinjo pa sam se radovao badnjaku, zaoblici, polazniku...
A ne komadu plastike...i to samo da se ne bi koji extra put moralo...usisavati..

Mislim, konj i ja sto uopste komentarisem...

Sretna nova!
Lesoto
(Cartman for President!)
01. јануар 2013. у 05.58
Opet selektivno citanje Temudjine? U mom poslednjem javljanju je pisalo da se dijalog nastavlja dogodine a to je sada.
Nazalost, ti si bukva koja ne barata osnovnim pojmovima, koja ovde pokusava da se kur-ci nekim znanjem a imaš i problem sa razumevanjem napisanog. Ako ti napisem crkva kao institucija, da banalizujem na nivo jednog balvana, to ti je recimo jedna gradjevina u kojoj rade njeni uposlenici isto kao i u svakom drugom biznisu a crkva je veoma unosan posao. Kada mi neko lupi post scriptum u okviru kojeg spominje religiju i veru i to pomesa sa crkvom kao insitucijom (objašnjenje za bukve gore ako se uzme u obzir selektivno citanje i odsustvo paznje), onda sa takvom osobom i nema nekog dijaloga jer ja donekle mogu da se spustim na tvoj intelektualni nivo ali ti nikako ne možeš da dostignes moj i zašto bih trosila vreme?:)
Idemo dalje, da li ti je poznata pravoslavno-katolicka deklaracija koju su potpisali Patrijarh Atinagora i papa pavle bem li ga koji? Sporazum sklopljen u Konstatinopolju sezdeset i neke a susreti nastavljeni i do dan danas samo sto su ova dvojica pokojni a susrete su nastavili njihovi naslednici.
Da li ti je poznato da je nas Patrijarh Irinej bio u ustašiji a da nije posetio Jasenovac, uzgred, tema razgovora je bila ekumenskog karaktera.
Da li ti je poznat termin jezuit? Sam Bog zna koliko ih je ubaceno u redove srpske pravoslavne crkve a dokaz da nešto nije u redu i da se radi na raz...-avanju srpske pravoslavne crkve a time i celog jednog naroda imaš koliko hoćeš ili još bolje, popricaj sa nekim bolje obavestenim i istinskim vernikom sa podrucja Srbije.
Zašto si pobeg'o sa Romanije Temudjine? Šta mislis koliko papak ima udela u tom genocidu koji se desio nad našim narodom i svim prethodnim genocidima?
Da li ti je poznato Temudjine kroz šta je prosao vladika Amfilohije zbog protivljenja odrazavanju peder parade u Beogradu?
Ima čestitoga sveta među našim svestenstvom ali ima i pohlepnih smradova kojima nazalost ništa nije sveto i dusu bi prodali djavolu, ustvari to i rade nazalost.
I za kraj, Temudjine, jesi okitio jelku? Mislim da je to tema.:)
temudjin
(osvajac)
01. јануар 2013. у 11.21
Čim ti pišes na 'govancici' ustaškoj, meni je jasno koliko je sati.
Nasla se ustaškinja koja zaposlene zove 'uposlenicima' da prica o Pravoslavlju

Lesoto
(Cartman for President!)
01. јануар 2013. у 11.59
bem te u poznavanje lingvistike, uposlenik od glagola uposliti.
polako_bolan
01. јануар 2013. у 15.54
0

temudjin
(osvajac)
01. januar 2013. u 11.21

Čim ti pišes na 'govancici' ustaškoj, meni je jasno koliko je sati.
Nasla se ustaškinja koja zaposlene zove 'uposlenicima' da prica o Pravoslavlju
„”„
Гријешиш Теми!

Много људи је убијеђено да су писменији ако пишу на ХР
Дио Срба сједи на ХР вијестима и ТВ, тако да им аутоматски хрваштина улази под кожу
А онај малени дио не мисли ништа, него пише српски:))”
Lesoto
(Cartman for President!)
01. јануар 2013. у 16.32
Zaposlenik i uposlenik su sinonimi i srpske reci, djelatnik i namjestenik su reci koje koriste hrvati da bi se sto vise razlikovale od srpskog jezika kojim i govore jer nemaju svoj. Isto vazi i za bosance odnosno po novom bosnjake koji su srpski jezik preformulisali u bosnjacki.
A jeste vas dvojica nekad živeli na teritoriji Srbije?
temudjin
(osvajac)
01. јануар 2013. у 17.24
Topuze(Lesoto),..u srpskom jeziku postoje samo „zaposleni”,..zaposlenici ne postoje
ili
Dakle zaposlen-zaposleni...

zaposlenik-zaposlenici je hrvatska govancica

djelatnik i namjestenik...apsolutno nemaju veze sa tim i totalno su druga znacenja od uposlenog i zaposlenog

kao sto i „uposlen' i 'zaposlen' su totalno druga znacenja

Uposlen covek nešto radi na kratko
Zaposlen je znacenje rada na dugo vreme,...i veze se sa karijerom

Ti možeš biti TRENUTNO uposlena muznjom krave ili cepanjem balvana...mada si zaposlena kao vozac bagera
temudjin
(osvajac)
01. јануар 2013. у 17.26
ps...
a ako si ti Srpkinja,..ja sam eskim
Lesoto
(Cartman for President!)
01. јануар 2013. у 19.38
Obe reci ti se nalaze u recniku Matice Srpske.
Djelatnik i namjestenik imaju potpuno isto znacenje kao i zaposlenik i uposlenik ali se koriste u hrvatskoj, u Srbiji ih nećeš cuti osim možda kod hrvatske nacionalne manjine dok se zaposlenik i uposlenik koriste u Srbiji ali su vise arhaicne reci, posebno uposlenik. Ti niti si rođen u Srbiji niti si ikada živeo u Srbiji i drzi se svoga dijalekta i narecja naucenog u Han Pijesku.:) Gde ti je nestala ijekavica? Ne znam zašto i cemu potreba da menjas svoj govor? Koliko Srba iz hrvatske koristi bas tipicno hrvatske reci zato što su tamo rođeni, zavrsili skolu? Da li su Srbi iz Dalmacije ustaše zato što koriste ikavicu i ovde u Srbiji? Zamisli kad bi ih tako napadale budale po ulici zbog narecja ili dijalekta?
Topuz je buzdovan?:) Reč topuz se ne koristi u Srbiji već buzdovan sto delimicno opisuje i neke crte tvoga karaktera a pazi buzdovan je reč turskog porekla, da nisam možda i bula?:) Ili je recimo toljaga prikladnija?:)
Šta je recimo sa Srbima iz Pirota? Ja njih skoro da i ne razumem kada pricaju između sebe, da li su oni možda Bugari? Da li si ti balija zato što si rođen u Bosni?
Idemo dalje Dzingis Kane, ukop nikad nećeš cuti u Srbiji itd do neke nove prilike, mrzi me da čitam tvoje tekstove trenutno ali verujem da bi bilo dosta toga za analizu.
Moracu da te razocaram, mada ne znam zašto se stidis svoga seljackog porekla, ja da sam rođena u seljackom ambijentu ne bih imala taj problem ali eto rođena sam i živim u gradu čitav svoj zivot i to u prokletom centralnom grejanju.:)
temudjin
(osvajac)
01. јануар 2013. у 19.44
ti srpkinja nisi, pa se gicaj koliko hoćeš. a poserem ti se po sred tvog vatikana...tvoje jelke i tvog jezika

ps
Srpska jeste ijekavica, ali nije 'govancica' tj kajkavica

srpski je reci ZAPOSLENI
majmunski je reci ZAPOSLENICI
Lesoto
(Cartman for President!)
01. јануар 2013. у 19.54
Znaš kako me boli tjoshak šta ti mislis...
A što se ti nerviras? Jel sija jelka? Ako, ako.:)E moj Srbine pravoslavni.
Lesoto
(Cartman for President!)
01. јануар 2013. у 19.59
E da, zaboravila sam, nemam jelku tako da zalim slučaj ali u vatikan slobodno možeš da odes što se mene tiče.:)
Leon01
(ekonomista)
02. јануар 2013. у 05.23
lesoto, eto ti odogovor od kriske koje u potpunosti delim.
ko od nove godine i jelke pravi religiozne cinove nema veze šta je religija i obicaj.

Ja proslavu Nove Godine i kićenje jelke uopste ne doživljavam kao religiozni čin.
Nova Godina se slavi u celom svetu i to nema nikakve veze sa religijom.
Leon01
(ekonomista)
02. јануар 2013. у 05.47
za sve ove godine da se neke stvari primetiti:

svremena na veme pojavi se neko i popuje...

svremna na vreme pojavi se neko i soli nsvima pamet...

svremna na vreme pojavi se neko i uci šta je lingvistika...

svremena na vreme pojavi se neki balije i ustaša i objašnjava nam istoriju i uci nas srpstvu...
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 07.53
Jeste, intuicija ti je veoma izrazena, ja sam i balijanerka i ustaškinja i shiptarka itd. Nije mi ni važno mišljenje jer ja znam ko sam i šta sam ali ste se vi negde na vasem zivotnom putu pogubili.
Država je u k, narod u k, srpstvo u k, pravoslavna crkva u k pa nije ni teško zakljuciti zbog čega, dok se ona raširena tri prsta ne skupe biće ovako ako u međuvremenu kao narod ne nestanemo.
Beogradjani mrze ove sa juga i preko Drine, ovi sa severa su za njih ustaše ili madjari, mrze Srbe iz CG, ovi sa severa mrze primitivce sa juga i ove iz BG i sve vise idu ka autonomiji, Srbi sa Kosova su shiptari i primitivci, ovi preko Drine mrze ove iz BG jer i njih BG mrzi i to je jedno vrzino kolo. Mrznja, mrznja i samo mrznja koja nam kao narodu nije svojstvena i vreme je da se zapitate zašto je to tako.
polako_bolan
02. јануар 2013. у 08.15
Država je u k, narod u k, srpstvo u k, pravoslavna crkva u k pa nije ni teško zakljuciti zbog čega, dok se ona raširena tri prsta ne skupe biće ovako ako u međuvremenu kao narod ne nestanemo.
„”„”
Sto bi nestali kao narod? Ili si mislila da će par miliona zavrsiti kod prijatelja u komsiluku?

Sve sto kriza duže traje i sto je vece rasparcavanje, rjesenje će biti bolje po nas:)
Kostace manje krvi nego u drugom svjetskom, jer će se raditi drugacije
Neće biti Tita, Draže, Kralja, Slobe...da zavrse utakmicu nerijeseno i da FIFICA naknadno proglasi poraz Srba:)
Leon01
(ekonomista)
02. јануар 2013. у 08.34
i ja se uvek pitam zašto...

nekad na putu smo se zahebali, hteli smo da budemo nešto posebno pa smo se nasli u ulozi loptice kojom su svi igrali ping pong.

a da ne spominjem ljude kao rankovic koji su se u pogresno vreme nasli na pogresnom mestu koji su voleli vise ustašu iz bele kuce nego srpstvo ili na zalost miloseviceve, babiceve, matriceve i slične njima...
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 09.26
PB, kad uzmes u obzir stopu nataliteta i mortaliteta, godisnje u Srbiji nestane jedan manji grad, mnoga sela su pusta i ljudi i dalje beze iz ovog beznadja jer nikakvu perspektivu nemaju. Sad ko ima neku kintu a misli na buducnost može da kupi i kucu i zemlju za jako male pare.
Ne znam da li si citao izjavu americke ambasadorke u vezi uvoza genetski modifikovane hrane? Cista ucena. Pretpostavljam da znaš koje su posledice gmo.
Sledeća stvar je veliki porast kancerogenih oboljenja i sve vise mladih obolelih od raka, bombardovanje je dobrim delom doprinelo ovakvom stanju.
Pa chemtrails, haarp, vakcine...
mogući su novi sukobi u Presevu, Bujanovcu i Medvedji kada se bude uklanjao spomenik a ako ga ne uklone onda su zdapi, Vojvodina je isto kriticna, Novi Pazar takođe.
Problema preko glave a Srbija nikad slabija u svakom pogledu, bez vojske, ekonomski dovedena do prosjackog stapa. Ja nisam optimista uopste.
Narod je isto fijuknuo i nije ni cudo, sevaju nozevi kao dobar dan, onaj ludak je izbo njih sedam za docek, pa jel mora bas svako njesra da se preslika sa zapada? Na tv ide neka budalastina koja se zove preljubnici, vodi je onaj derpe Karamela, oni su kao neka detektivska agencija koja hvata ljude u prevari, ide u udarnim terminima, da cujes te izraze, motive prevare, pa to je da ti se zeludac okrene šta pustaju na tv i koga pustaju na tv, koji je to otpad ljudski. Ides ulicom i pitas se koliko tempiranih bombi u ljudskom obliku imaš oko sebe. Jako je velika kriza nazalost i to u svakom pogledu. Usred Beograda se peva pesma ruza hrvatska, igra rock and roll cela jugoslavija, neko je tu lud, glup, retardiran.
Leon01
(ekonomista)
02. јануар 2013. у 09.59
ti ako si na licu mesta potrdjujes to što sam ja procenio davo i pricam godinama, sad bi se ovi ih BG javili i rekli bi da nije tako, samo ili idu zatvorenih ociju kroz zivot ili im je tolko dobro i izolovani su i ne interesuju ih šta se radi oko njih...

pratim po malo eto taj natalitet je sad na novogodisnjim vestima spomenut ako sam zapamtio cifru godiste 40 000 stanovnika ima manje u srbiji, znaci tolko vise izumiru nego što se radjaju...

naravno da nas neće ostaviti na miru proces koji je krenuo trajace još dugi...
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 11.00
Na licu mesta čitav svoj zivot.
Što se spornih koncerata tiče, ne postoji mogućnost negiranja jer postoji gomila snimaka na yt, najavljuju koncert i u Novom Sadu, pa koliki debil moras da budes da bi otisao na njihov koncert? I nisu oni jedini iz hrvatske koji su svirali u Srbiji, samo sto im nisu prostrli crveni tepih za docek. Kad je dolazila tereza kesovija to je bio opsti haos, u sekundi su zaboravljene sve njene izjave, merlin takođe. Kratka pamet šta li.
A narod? „E stoko moja bezrepa.” Kao da im je neko ugradio neke cipove u mozak i upravlja njihovom svescu:). Pazi, kriza je uzasna, nikad gore nije bilo, svi tjute kao da se sve to desava nekom drugom.
Tako oko 40 000 je cifra. Kad sam radila popis a popisala sam nešto preko sto domaćinstava, sokirala sam se koliko je mali broj dece, desetak recimo i samo jedan bebac, uglavnom su to bili stariji ljudi koji žive sami a deca su im negde preko ili nemaju ama bas nikoga a bilo je i bas tragicnih prica. Mladi bracni parovi se ne usudjuju da imaju decu jer im je buducnost neizvesna.
polako_bolan
02. јануар 2013. у 11.01
Ništa se sad posebno ne desava a da se već nije desilo u proslosti

Onaj ko prezivi, biće car:))
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 12.25
Lesoto
(Cartman for President!)
2013-01-02 07:53 AM
Država je u k, narod u k, srpstvo u k, pravoslavna crkva u k pa nije ni teško zakljuciti zbog čega, dok se ona raširena tri prsta ne skupe biće ovako ako u međuvremenu kao narod ne nestanemo.
=======

PARDON!..zakoci malo. Sve to gore sto si nabrojala i te kako super funkcionise,..ali kako kažeš u qrcu su nam takvi likovi kao ti.
Ti i takvi kao ti sa svojim razmišljanjem, delovanjem pravite stanje 'u qrcu'
primera radi
Ne možeš TI seruckati o stanju u Pravoslavnoj Crkvi kada je Srpska Pravoslavna Crkva tu milenijum i po i KOJA KAKVA JESTE se odrzala i SRPSTVO, svoj itegritet i Veru sacuvala i u 1000 puta gorim vremenima.
Ne može jedan BRABONJAK kao ti,..koji se iskakio tek juče, od ko zna koga i kakvog DAVATI SUD šta vredi a šta ne,..ko je pod kim a ko nije.

podji od toga da si ti u 'k',..a ne narod, srpstvo i crkva.

temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 12.28

Deda Mraz, Jelka itd itd...je daleko vise postao obicajni cin nego uopste religijsko-verski
U socijalistickim i nekad tkz komunistickim zemljama se takođe kitila jelka za Novu Godinu

A lik ovog Deda Mraza sa ovom belom bradom i u crvenom je napravima KOKA-KOLA
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 12.48
podji od toga da si ti u 'k',..a ne narod, srpstvo i crkva.
//////////////////////////////////////////////////////////
Ni najmanje.:)
Za sve ostalo sto si naveo, mogu i hoću da pišem i niko ne može da mi zabrani čak i o crkvi i pojavama koje ni u tim redovima nisu izuzetak. Kad si ti bio u Srbiji Temudjine?:) Kad tako izricito tvrdis da stvari odlično funkcionisu?:)
Srbija samo što ne bankrotira, stopa nezaposlenosti je oko 25 odsto, slede nova otpustanja, nejvise iz metalskog sektora, šta je tu super Temudjine? Ti imaš neki kvrc u glavi? Možda je to tebi super?
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 12.56
heheh
Naravno da funkcionise! Pa samo znanje o duzini vremenskog opstanka mi je dokaz.

Ako vidis kucu ili zgradu i piramidu koju je tek covek tek izgradio,..šta po tvom 'cenjenom' mišljenju' ima sansu da duže prezivi vreme? Zgrada ili piramida??

Poucen iskustvom egipatskih piramida svako normalan će doneti sud da je piramidalno gradjenje postojanije

Tako isto i narod i te institucije koje ti pominjes,..IMAJU ISTORIJSKU narav da OPSTAJU,..dakle već same po sebi dokazuju KVALITET.

Ono sto je nekvalitetno su likovi kao TI,..u tim institucijama

Nije Pravoslavna Crkva i NAROD u 'k',..ti i takvi kao ti ste u 'k'
A vi ste obično ona vrsta nesoja koja ni sebi samim ne zna da pomogne a svakom drugom i svacem nalazui manu
Ne sekiraj se ti ni za Pravoslavlje ni za Narod,..biće njih i kada se tebe niko ne bude secao
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 13.01
Super, a kad si bio u Srbiji?
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 13.01
Da li si ikada živeo u Srbiji?
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 13.07
Da, država nam je izuzetno dobro funkcionisala pod ds-om i ostalim zutatjima.:) Toliko je dobro funkcionisala da se iskreno nadam da će ovo ciscenje koje je započeto biti sprovedeno do kraja, to je zbog odlicnog funkcionisanja.:) Za vreme slobe država je funkcionisala takođe.:) Tjopavi je tek posebna prica. Ne lupaj gluposti.
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 13.10
Jesam živeo sam u Srbiji,...i kakve veze Srbija ima uopste ista sa tim.

kakve veze primera radi ima jevrej sa Izraelom? Jevreji su živeli 2000 godina bez Izraela...i dan danas ih vise živi izvan nego u Izraelu.
Izrael je tu radi Jevreja,...a nisu Jevreji tu rati Izraela,...bas kao sto Srbije savrseno nije bilo 500 godina ali jeste SRBA
Srbija je tu radi SRBa a ne obratno.
Pa te TERITORIJE ni ne mora biti,Srbi će postojati

država je teritorijalno-socijalni pojam...Narod ili Nacija je nešto sasvim drugo

To sto je kriza, nema se para, zaposlenja itd itd itd...kako bi ti bilo da si recimo ROB,..šta bi onda?
Uvek je bilo loših vremena,..samo je stvar kako se ko ponasa i ko je u tim lošim vremenima. Lako je SRBOVATI U IZOBILJU I DOBRIM VREMENIMA,..Srbuj kada ti je loše
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 13.18
Hajde ti malo čitaj, www.svetosavlje.org, tekstova koliko hoćeš:
У ком се стадијуму налазе покушаји екуменистичког унионизма у односу на Православље?

Журним корацима ка великом религиозном збратимљавању, „представници” и издајници Православља дају обећања и ангажмане све необичније у погледу уједињења вера.
Сада следи прихватање тзв. Charta Oecumenica, са настојањем и жељом да то буде закон Закона и догма Догми, једна врста статута („демократски” изабран од стране ССЦ), по коме ће бити руковођена будућа „екуменистичка црква”.
Charta између осталог садржи, све одлуке којима су се „православни представници” током времена удаљили и одбацили учења светих Отаца и праву веру и лукаво потписали отпадништво (апостасију) у наше име, у име правоверног народа Цркве Православне!
Другим речима речено, учинили су „тајну безакоња” за све ово време, скривено од очију верника, да ови немају појма о донешеним одлукама, него тек онда када се буду отрезнили и пробудили „збратимљени” са јеретицима да више не могу ништа учинити.
Ако говоримо о лицемерству екуменизма, у Трансилванији се примећују политичке уцене и изнуђивања и на стотине подигнутих судских оптужби. Ови судски спорови су подигнути и воде се од стране грко - католичких (унијатских) парохија са православним манастирима (подигнутим пре 1700. године), а са аспекта поновног препуштања имовине пређашњем власнику - непојмљиво, зар не?!- на бази потписа који су под тортуром принуђени од православних за време аустро - угарске окупације. И на само малој просторној раздаљини, према истоку, ови католици се целивају и грле, моле се и саслужују заједно са православним јерарсима из Молдавије.
Ево само неколико од хиљаде лица и наличија екуменизма и велике обмане православних екумениста.
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 13.21
Lesoto,..ti si jedna povrsna budala.
Nasla si se prepirati o stvarima kojima samo vidis povrsinu dok je SUSTINA za tebe nepoznata.
Sve to što pricas i kako pricas može se naći samo kod neskolovano-neodgojenih osoba koji su svoje 'znanje' tako neodgojeni pokupili iz lokalnih vesti i novina, internet vesti itd itd

Srbija je nazalost puna posle Socijalizma (kao i uopste Balkan ) takvim brabonjcima koji nisu intelektualno na nivou da shvate stvari a ponasaju se i pricaju o tim stvarima kroz svoja povrsna shvatanja

I šta se desava u drustvu kada su tu likovi slični tebi
U Srbiji DANAS radi takvih kao TI,..stvari su CRNO-BELE,..dakle ljudi se ili skroz SLOžE ili se POSVADJAJU oko nečega
Nema sredine

temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 13.27
Lesoto,..nije argument utrapiti nekome nekakav sajt i reci 'čitaj malo ovo' da bi ispala argumentovana i nacitana.
Dolazis u protivrecnost,...pozivas me da čitam 'Svetosavlje„,..a sama si opozitna upravo svojim nastupom, razmišljanjem i pricom Svetosavlju i Pravoslavlju

zapravo,..vrati se i procitaj šta si od početka napisala. primetices da tu ne postoji 'nikakav stav',..nego cisto pljuvanje i 'KRITIKA',..stvarima za koje svojom pricom pokazujes totalno neznanje

Bas kao recimo primera radi ateista koji pljuje po Bibliji a da je nikada nije ni otvorio da procita,..a onda nekom nutka www.biblija.com da se 'biblijski obrazuje'
Smesna si...”
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
02. јануар 2013. у 13.34
Nije ni u tom ex Yu komunizmu sve bilo toliko loše, ja nemam ruznih secanja iz tog vremena,
naprotiv, sve najlepse me vezuje za to doba mog zivota.
Sad ispada da svi treba da se stidimo sto smo u tom dobu odrasli i da prestanemo da kitimo jelke,
to mu jel`te sad dodje kao neka sramota!?
Ja se ne stidim, jer nemam čega.
Jelku ću za svaku Novu godinu da kitim, to kod mene nema nikakvo religiozno ni versko obelezje.
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 13.38
Slazem se kriska,...kicenje jelke je vise obicaj nego religijski cin.
Možda je to I religijski cin ili je kao takav nastao,..ali ljudi su ga prihvatili i kao obicajni cin
Savrseno možeš videti i ateiste kako kite jelku...
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 14.00
A ko kaže da Srbija već nije porobljena? Naravno da Srbija ima veze sa celom pricom jer smo sticajem okolnosti Srbi a Srbija je nasa matica koja je sve manja i sve je vise razjedinjena i to ništa nije slučajno.
Hajde reci mi iskreno Temudjine, tvoji unuci i praunuci, pod uslovom da ostanu da žive u Kanadi, šta će oni biti? Pa i deca ako su tu rođena. Ne mislim ništa loše i ne provociram te ovim pitanjem. Koliko njih rođenih u emigraciji zna srpski jezik? Zašto se ljudi iseljavaju kada sve super funkcionise kako ti kažeš? Avanturizma radi?
Ja prva ne dozvoljavam neko pljuckanje a imala sam prilike bas sa emigrantima da pišem o ovim temama, jako bi se iznenadio kad bi procitao mišljenja mnogih ali isto tako ne mogu da zmurim i da se pretvaram da je sve u redu kad nije. Crkva je u haosu, ja nisam generalizovala već sam pisala o pojedincima. Da li među crkvenim velikodostojnicima ima pohlepe? Pa naravno da ima, to je i pokojni Patrijarh Pavle konstatovao. Da li je Srbija opeljesena i dovedena do prosjackog stapa? Jeste. I ko je kriv za to? Možda ja? Da li u narodu vlada apatija? Naravno da vlada i naravno da u narodu ubijaju svaki oblik nacionalnog identiteta. Da li vrse progon svih patriotskih organizacija u Srbiji? Da li je pre par meseci zabranjen Otacastveni pokret Obraz? Hajde da budemo malo realni Temudjine, od zmurenja bas i nema neke vajde.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
02. јануар 2013. у 14.02
Tačno tako Temudjine. Obicaj koji ja želim da nastavim.
Od kad znam za sebe, moji baba i deda su kitili jelku za Novu godinu, moji roditelji su kitili jelku,
slavio se docek Nove godine u svakoj kuci.
Ja sam to vreme zapamtila kao najlepse godine svog detinjstva i mladosti i ne želim da svojim pokoljenjima uskratim taj dozivljaj.

To ne znači da sam manje Srpkinja i Pravoslavka od ostalih Srba koji ne kite jelku.
Za mene proslava Nove godine nema nikakvih dodirnih tacaka sa religijom i verom.
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 14.15
Dolazis u protivrecnost,...pozivas me da čitam 'Svetosavlje„,..a sama si opozitna upravo svojim nastupom, razmišljanjem i pricom Svetosavlju i Pravoslavlju
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
Gde sam ja napala Pravoslavlje i Svetosavlje? Kopiraj.
Ja ti idiote pricam o pojavama unutar pravoslavne crkve i pojavama u drustvu u kojem živim.
Nedgojen je hrvatska reč. Jao pa ti si ustaša.:) To je Temudjine tvoja logika a kad nastane Temudjin kao produkt medjeda i bukve to uopste nije iznenadjujuce.
Glup si, šta drugo da ti kažem, bezobrazan takođe i prvi si ovo zapoceo a ja ne odstupam, da si komunicirao pristojno razgovor bi se vodio onako kako i treba da se vodi ali nazalost ti si divljak kojem je reč kultura i vaspitanje nepoznanica i zato si i dobio par epiteta, marva poznaje samo jedan jezik.”
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 14.21
Lesoto
(Cartman for President!)
2013-01-02 02:00 PM

Hajde reci mi iskreno Temudjine, tvoji unuci i praunuci, pod uslovom da ostanu da žive u Kanadi, šta će oni biti?
------------

Evo ti vrlo lepog i cistog primera tvoje budalastine.
To pitanje može postaviti samo osoba na vrlo niskom intelektualnom nivou
I šta ja treba...da te sada uveravam da će biti Srbi, ili da ti kažem da će biti Kanadjani:):):)?????

A evo ti i odgovora
Ja ne gatam u grah ili kafu niti imam 'carobnu kuglu' da vidim šta će ko i kakav biti u buducnosti,..ali ti mogu reci šta znam
ako ostanu u Kanadi biće DržavLJANI Kanade,..sto ih ne pravi LIčNO apriorije NACIONALNO kanadjanima
ja svoju decu ODGAJAM ko Srbe,..to je MOJ posao i ono šta ja znam,...šta će oni biti je rezultat tog odgoja i njihove volje da budu Srbi...i da svoju decu odgajaju kao Srbe. To dalje je do njih a ne do mene.

Tako da ti je pitanje idiotsko na isti način kao sto TI TVRDIS DA JE U SRBIJI STANJE KRIMINALNO,..a ja te pitam recimo da živis u Srbiji
„Hajde reci mi iskreno Lesoto, tvoji unuci i praunuci, pod uslovom da ostanu da žive u Srbiji, šta će oni biti?”
Lopovi ili kriminalci?
da li ti sada možeš da bar naslutis koliko tvoj mozak 'fazno kasni'
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 14.25
Lesoto
(Cartman for President!)
2013-01-02 02:15 PM
Dolazis u protivrecnost,...pozivas me da čitam 'Svetosavlje„,..a sama si opozitna upravo svojim nastupom, razmišljanjem i pricom Svetosavlju i Pravoslavlju
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
Gde sam ja napala Pravoslavlje i Svetosavlje? Kopiraj.+++++++++++

Upravo svojim nivoom razmišljanja, stavova i šta si napisala
Pocela si od toga kako je Pravoslavlje VEC pod Vatikanom...

To bi isto bilo kao kada bi recimo nekakav pop silovao neko dete,..a ja radi toga proglasio Hrišćanstvo za veru siledzija

Ti zapravo izgleda kako sada naslucujem nisi ni svesna šta pricas,..čim me to pitas”
temudjin
(osvajac)
02. јануар 2013. у 14.30
Odoh i ja...pozdrav
Lesoto
(Cartman for President!)
02. јануар 2013. у 15.16
Lepo je sto ti tvoju decu vaspitavas da budu Srbi i samo tako nastavi ali oni u skoli uce engleski ili francuski jezik i jedina veza sa maternjim jezikom ste im vi. Moram da priznam da si ti jedan od retkih, dobar deo emigrantske dece ne zna srpski jezik ili tek nešto malo, ostalo je samo srpsko poreklo a oni su postali Kanadjani, Amerikanci itd. To nije moja budalastina već cinjenicno stanje. Ali dobro, ti živis u iluziji.
Nisam upotrebila termin kriminalno, vrati se unazad pa procitaj a da mi pricas bajke o stanju u Srbiji u kojoj pritom ne živis, da pišes kako je sve super a nema veze sa stvarnoscu e to ne može ali to je opet ta ebo medjed bukvu logika.:) Moje dete vaspitavam da bude Srbin i dobar i posten covek i u tome i uspevam.
Da, vatikan ima uticaja na pravoslavnu crkvu i ponavljam, u Konstantinopolju je potpisana pravoslavno-katolicka deklaracija pre par decenija a susreti su se nastavili. Iza licemerne vatikanske price o ujedinjenju i postovanju pravoslavne duhovnosti se krije samo jedan motiv-unistenje pravoslavlja i unijacenje pa ti ako hoćeš veruj a ako nećeš niko te ne tera ali ipak se obrazuj. U pravoslavnim redovima ima onih koji teze ka ujedinjenju a ti razmisli koji je njihov motiv. Dakle, u pitanju su pojedinci i to nikako nije moj napad na pravoslavlje već samo i iskljucivo na ponasanje pojedinaca. Opet ponavljam, među pravoslavnim svestenstvom ima casnih ljudi ali ima i pohlepnih smradova a ja bas nemam potrebu da nešto idealizujem.
Da li je normalno da jedan svestenik, konkretno Peranovic ubije onog narkomana lopatom i da roditeljima zavisnika uzima nenormalne pare za lecenje ako se to mze nazvati lecenjem? Da li je normalno da u Srbiji možeš da kupis drogu kod prve osnovne skole? Da li je normalno da ludak izbode njih sedam na doceku nove godine? Isto se desilo i na Beer Festu. Da li je normalno da je dete u Novom Sadu moralo da posegne za nozem u nužnoj samoodbrani i izbode dvojicu koji su ga mesecima maltretirali, otimali novac i lične stvari? Mali se zalio razrednom staresini, direktoru skole, niko ništa nije preduzeo. Da li je normalno da onaj Music isto u Novom Sadu pretuce devojku na smrt? Onaj mucenik iz Nisa je ubio cerku ometenu u razvoju jer vise nije imao sredstava za zivot. Ko je kriv zato što je poginulo dvoje kadeta na Pasuljanskim livadama? Izgleda niko. Ko je kriv sto je u ns diskoteci u pozaru poginulo sestoro mladih? Ni tu izgleda niko, do sada niko nije odgovarao, platili su kaznu za prekorecenje radnog vremena.
Slusaj, nemoj vise nikad da napises kako u Srbiji sve super funkcionise a u kakvim okolnostima živi ovaj narod još uvek se dobro i drzi ali ti fitilji su sve kraci.
polako_bolan
02. јануар 2013. у 16.03
Лесото, скрати мало постове, иначе ће те већина читати површно

Знаш да већина није на овом сајту и да нисмо само на сајтовима, него имамо и приватан живот, рад, питање...
maja3s
(diskutant)
02. јануар 2013. у 18.37
kriska, ne možeš biti Pravoslavna Srpkinja a slaviti mrsiti 31.12 i 1.1. protivrjecna si
možeš biti nešto drugo...

nije da samo katolici i protestanti slave Bozic 24-25/12 već i Rumuni Bugari Grci

međutim...

Vecina pravoslavaca slavi Bozic 7. jan. :)))
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
02. јануар 2013. у 18.44
„kriska, ne možeš biti Pravoslavna Srpkinja a slaviti mrsiti 31.12 i 1.1. protivrjecna si
možeš biti nešto drugo...”
------------------------------------
Kako mislis ne mogu biti Pravoslavna Srpkinja? Šta sam ja to drugo?
PasLutalica
(putnik)
02. јануар 2013. у 21.54

Lesoto
(Cartman for President!)
02. januar 2013. u 07.53
Jeste, intuicija ti je veoma izrazena, ja sam i balijanerka i ustaškinja i shiptarka itd. Nije mi ni važno mišljenje jer ja znam ko sam i šta sam ali ste se vi negde na vasem zivotnom putu pogubili.
Država je u k, narod u k, srpstvo u k, pravoslavna crkva u k pa nije ni teško zakljuciti zbog čega, dok se ona raširena tri prsta ne skupe biće ovako ako u međuvremenu kao narod ne nestanemo.
Beogradjani mrze ove sa juga i preko Drine, ovi sa severa su za njih ustaše ili madjari, mrze Srbe iz CG, ovi sa severa mrze primitivce sa juga i ove iz BG i sve vise idu ka autonomiji, Srbi sa Kosova su shiptari i primitivci, ovi preko Drine mrze ove iz BG jer i njih BG mrzi i to je jedno vrzino kolo. Mrznja, mrznja i samo mrznja koja nam kao narodu nije svojstvena i vreme je da se zapitate zašto je to tako.

///////////////////////////////////////
Koje dosadno predavanj!

A iz tebe prosto ljubav zraci iz svakog tvog komentara posebno prema Srbima koji sada kite jelku>Čak ti nije bilo pravo kada su poceli sa čestitkama i zeljama za Novu godinu[po tebi ranije} pa nisi izdrzala da ne ostavis svoj zajedljiv komentar na Emigraciji.Srećom te tamo vise niko ne ferma tako je i tvoj komentar osto neprimecen.
Shvatam tvoju muku,osecas se usamnljeno ali ne shvatam tvoju mrznju.
Usput da te pitam,jesi li se sada ovde preselila?Jesili si nasla žrtvu koju ćeš kinjiti?

Lesoto
(Cartman for President!)
22. decembar 2012. u 14.34
Kitjenje jelke nije srpski pravoslavni obicaj.


Lesoto
(Cartman for President!)
26. decembar 2012. u 14.58
Kod vas komunista naravno da nema veze, sreća pa je socijalizam crk'o odavno, zajedno sa tjopavom nakazom.

//////////////////////////////
Sretna nova!
Simba
(...)
31. decembar 2012. u 15.51
SRETNA NOVA GODINA,BOZIC I NASTUPAJUCI PRAZNICI I Najviše ZDRAVLJA A ZATIM SrećE,LJUBAVI I MIRA U NOVOJ I DA STE MI ZIVI I ZDRAVI I DA NASTAVIMO SA EMIGRACIJOM I DA SE NELJUTIMO JEDNI NA DRUGE želIM SVIMA OD SRCA!! SIMBA!

Lesoto
(Cartman for President!)
01. januar 2013. u 06.10
Simba, poranila si dve nedelje.:)

Lesoto
(Cartman for President!)
03. јануар 2013. у 05.15
Tja, sve je to deo posla dzukac, sa novom godinom tu su i novi radni zadaci, nove rubrike koje treba oziveti a koje ne ispunjavaju kvotu i tako kad već zabadas svoju psetju njuskicu u uredjivacku politiku sc.:)
Krenes lepo redom, prelistas sve rubrike kao sto već i radis samo sto sada malo proširis asortiman i sve ti se kaže samo.:)
Ako se pokazes možda te i preporucim upravi sc, uz neke male izmene i korekcije bio bi dobar administrator.:)
Leon01
(ekonomista)
03. јануар 2013. у 05.39
nije da samo katolici i protestanti slave Bozic 24-25/12 već i Rumuni Bugari Grci

>>>

to mu dodje ono držimo se obicaja dok ne promene kalendar ;)))

pa i nasa crkva da se slozila sa predlogom, koji je bio dat da se prebacimo na julijanski kalendar, mi bismo isto slavili kad i ostali, al ko da je to bitno kad se slavi, bitno je jedino da li slavis hristovo rođenje ili ne, oni koji ne slave nisu hrišćani.
Leon01
(ekonomista)
03. јануар 2013. у 05.44
PasLutalica je isto konstantovao sto i ja, šta god da si, ništa lepo o srbima, pravoslavlju nije receno... ili je covek pun mrznje, besa i šta ja znam čega vise ili nije srbin i praoslavac...
ne moze covek ako živi u jednom drustvu loše da mrzi koren, možeš da ne volis trenutno stanje al mrzeti drustvo, tu se treba prvenstveno zapitati nad sobom???
Lesoto
(Cartman for President!)
03. јануар 2013. у 07.22
Ne bih se slozila sa tvojom konstatacijom, prosetaj malo do srpske pravoslavne crkve i obrati paznju na njihov vozni park, šta bi tek bilo da se nisu zavetovali na skromnost?
Ne znam da li ti je poznat slučaj Vladike Kacavende, bio je kandidat za Patrijarha? Bezobrazno se obogatio tokom rata i u Bijeljini je sagradio luksuzni dvor za koji on lično kaže da je to parce raja na zemlji a to bas nešto i nije u duhu Pravoslavlja koliko je meni poznato.
Evo ti slike pa proceni sam:http://www.vesti-online.com/Vesti/Ex-YU/25594/Srpski-Versaj-vladike-Kacavende
A onda proceni i ovu sliku pa i čitav tekst o Patrijarhu Pavlu:
http://www.manastir-lepavina.org/vijest.php?id=4297
E vidis, ako nisi sposoban da napravis razliku između pohlepe Vladike Kacavende i skromnosti Patrijarha Pavla onda mi zaista nemamo o cemu da pricamo a Patrijarh Pavle je bio upravo ono sto je i trebalo da bude, vodio je zivot u skladu sa svim pravoslavnim crkvenim zakonima.
Dakle, ne napadam Pravoslavlje već bahate i pohlepne pojedince.
Ako je u okviru jednog drustva kriminal u porastu, ako su u okviru jednog drustva u porastu razna devijantna ponasanja kod ljudi onda znači da u tom drustvu nešto nije u redu i treba traziti uzrok da bi se navedeni problemi eliminisali ili barem smanjili pa time ne može niko da tvrdi da je sve super i to neko ko se možda nakratko zadrzao u Srbiji kad je oteran sa Romanije i dok je sređivao papire za bezaniju u Kanadu, nadam se da nije pobegao i od vojne obaveze.:)
Lesoto
(Cartman for President!)
03. јануар 2013. у 07.28
I da, samo još da dodam, moj komsija, pravoslavni svestenik je poslat u penziju, čitaj oteran iz srpske pravoslavne crkve jer se ostro usprotivio ekumenizmu, skroman poput Patrijarha Pavla, njegova supruga takođe, izgleda da su takvi ljudi odnosno svestenici nepozeljni u danasnje vreme.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
03. јануар 2013. у 20.26
Meni samo nije jasno otkud nekima smelost da određuju ko je koliki Srbin i Pravoslavac.
Otkud im kredibilitet za tako nešto? Je li im to lično Bog napisao pravila?
Vera je nešto najintimnije sto covek nosi u duši, svako veruje onako kako oseca i zaista je neprimereno i bespotrebno nametati drugima da treba da veruju bas tako kao i oni, jer zaboga, jedino je tako pravilno.
I verski obicaji se razlikuju, nisu u svakom kraju isti i ko može da tvrdi da su bas njegovi obicaji pravilni i od Boga receni?
temudjin
(osvajac)
03. јануар 2013. у 20.57
Po tome kriska jer se tako smatra.
ja mogu primera radi reci za sebe da sam indijanac,..i visvi ovde mozete da slegntete ramenima i kazete 'pa hajde, covek je indijanac,..tako se oseca i tako smatra'

ali šta se desava kada ja zapravo sretnem indijanca ili indijance???

Ej,..haug!!!

pa me ti indijanci pitaju
---kako ti je ime???
a ime mi nije indijansko

ajde de..

---kojim jezikom ili dijalektom indijanskim pricas
a ne pricam ni jednim

ajde de

---da li sprovodis naše indijanske obicaje, da li negujes nasu tradiciju i cuvas nasu kulturu,..da li pleses oko vatre ili pletes 'hvatace snova'
ni to ne radim

ajde de

---da li verujes u Vecna Lovista i Manitua
ni to ne verujem

E vidis,..onda ti indijanac kaže i pokaze da sam ja 'qrac od ovce' a ne indijanac.

Indijanci su me zapravo pitali 'za njihove <<vrednosti>>' koje ja nisam dakle delio sa njima.
---------------------

Mislim da sam bio slikovit i jasan u objašnjenju.

Ne može se neko kriska smatrati Srbinom jer eto nije prist'o ni kod muslimana ni kod hrvata a cisto jer je 'srpsko' mesto ostalo upraznjeno posle sloma Jugoslavije i te 'nacije'.

Neko sebe može smatrati kako hoće i želi..pa makar i amebom...ali kada dodje među amebe vidi da sa njima nema ništa zajednicko.

Nekim „nacijama” to nije bitno pa primera radi Nemac može biti i Rimokatolik i Protestant,..a kod nekih nacija to ne može,..Ne može recimo Jevrej biti a da je Budista...primera radi
Jevrej je Jevrej

Tako isto...ne možeš biti Srbin a u isto vreme biti Protestant ili Budista ili Musliman ili Rimokatolik...a bome ni ko ATEISTA.
Možeš ti reci šta oćeš,..ali te SRBI Među SOBOM NE SMATRAJU SVOJIM

I za vreme Jugoslavije svi oni koji su poticali od Srba a bili su komunisti PRESTALI SU BITI SRBI,..bili su Sugosloveni

Pa sad posto nema Sugoslavije i propalo,...da bi bio SRBIN

IZVOLI PRIHVATI SRPSKE VREDNOSTI

ne možeš se zvati necim i biti nešto, A NEMATI TE VREDNOSTI

NE MOžeš VREDNOVATI I GAJITI 'JUGOSLOVENSKE' VREDNOSTI A ZVATI SE 'SRPKINJOM'

Mislim da bi ovo napokon i detetu trebalo biti jasno..jednom za svagda

temudjin
(osvajac)
03. јануар 2013. у 21.09
usput budi receno,...možeš ti prihvatati lepe i korisne stvari od drugih naroda, nacija i kultura,..to srpstvo ne brani.
ako se deca vesele jelki(posto smo na ovom topiku),...srpstvo ne zabranjuje 'yebenu jelku',..
ALI SRPSTVO „ZABRANJUJE” DA SE NEKO SMATRA SRBINOM KOJI KITI JELKU A NE IDE DA OKITI KUCU PRIMERA RADI BADNJAKOM. Koji ide i slavi Noc Vestica a ne slavi Slavu ili „Lomi Kolac”

Ako si Srpkinja,..izvoli neguj nasu tradiciju, kulturu i obicaje u svojoj kuci

to 'pride' od vrednosti drugih naroda i kultura ti SRPSTVO NE ZABRANJUJE
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
04. јануар 2013. у 06.07
Normalno da postoje neka određena pravila. Smatram da svaki Srbin treba da postuje i neguje svoju tradiciju i pravoslavne svetkovine.
Ako si Pravoslavac sigurno u svojoj kuci nećeš slaviti muslimanski bajram ili kineske praznike,
ali nije u redu da se za Srbina koji slavi internacionalnu Novu Godinu kaže da nije Srbin Pravoslavac.
Po nekima ispada da su Pravoslavci samo oni Srbi koji redovno poste kad su dani posta, ovi koji ne poste i koji za Novu godinu jedu mrsnu hranu, nisu Srbi Pravoslavci.
Sa tim se uopste ne slazem.
Uostalom Srbin je po rođenju pravoslavac, ako je rođen od oca Srbina i majke Srpkinje, ne može nikako biti indijanac, musliman ili budista.
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 07.37
može, može, ne bi imali toliko balije...
temudjin
(osvajac)
04. јануар 2013. у 07.57
ali nije u redu da se za Srbina koji slavi internacionalnu Novu Godinu kaže da nije Srbin Pravoslavac.
----------

ja u klin ti u tarabu,..opet

Ne zabranjuje tebi SRPSTVO da slavis međunarodnu Novu Godinu, Dan Žena,..da kitis jelku ili ako si u Americi da slavis Thanksgiving...

Ali kriska,..ne možeš se ti samonazivati srpkinjom a primera radi da kitis tu jelku, slavis međunarodnu Novu Godinu a da nećeš takođe da okitis kucu Badnjakom, da ne proslavis familije Slavu ...itd itd itd

Koje dakle onda ti VREDNOSTI imaš SRPSKE?? Šta negujes? Po kojim parametrima se nazivas onda SRPKINJOM?

STA TEBE ONDA CINI SRPKINJOM

Slusaj,..vrlo je perfidno i ruzno videti nekoga ko kiti jelku ili evo razloga i prilike videti nekoga da slavi međunarodnu Novu Godinu i optuziti ga da nije Srbin recimo,...a covek slavi i Bozic i kiti Badnjakom i slavi Slavu i Vaskrs i decu odgajau srpskom duhu.

Ali je takođe vrlo ruzno i perfidno viditi coveka koji tvrdi da je Srbin i koji slavi i Novu i kiti jelku i deca mu skacu po Helovinu i šta ti ja znam,...a ništa SRPSKO neće NI DA SLAVI NI DA <<<<SPROVEDE>>>,..a govno tvrdi da je Srbin

PO CEMU JE ONDA TAJ SRBIN??

...i naravno da Srbin IMA PRAVO da kaže nekom da nije Srbin,...jer ako se taj ne ponasa ko Srbin,..CEKAJ MALO,..ma nećeš majcin sine da nas 'razvodnjavas na sitno',..NISMO MI NI SA KOLCA NI SA KONOPCA
Nekase taj 'srbin' nosi u tri lepe,...neka se zove JUGOSLOVEN ili Marsovac nas se ne tiče,..neka se i zove Srbin..ali ne u nasem drustvu I PRED NAMA

Na isti način ko kada bi nam neki balija rekao,..Eto ja sam Srbin i smatram sebe Srbinom,..ali malo klanjam po dzamijama
MRSH!!!

temudjin
(osvajac)
04. јануар 2013. у 08.14
Po nekima ispada da su Pravoslavci samo oni Srbi koji redovno poste kad su dani posta, ovi koji ne poste i koji za Novu godinu jedu mrsnu hranu, nisu Srbi Pravoslavci.
------------------
To ko posti je stvar Duha i Vere,..vise nego SRPSTVA,..mada
Duh i Vera sa Srpstvom bi trebala da ide zajedno
ali ajde,..nećemo cepidlaciti
Niko Srbe ne tera da POSTE,..niko te na kraju NE TERA DA BUDES SRPKINJA

Ima ih kroz istoriju X sto su se i odrekli i primili i druge Vere i druge nacije,...SRBI TE NE VUKU ZA RUKAV

Srpstvu nije bitno koliko nas ima,...nego koliki je nas KVALITET

Ima ona Biblijska
„Zadnji na Zemlji, prvi na Nebu”

ako nas treba nestati,..nestace nas PO NAšIM MERILIMA,..a nećemo se ofirati i govna SRBIMA zvati,..tek da bi neko imao da nosi naziv Srbin.

Eno puna Amerika Kunta Kinta,..koji su primili
I IME I PREZIME
I VERU
I JEZIK I PISMO
I KULTURU I OBICAJE

svojih ROBOVLASNIKA
Pun je Svet takvih

Srbin je ostao Srbin kada je ladno mogao otici u prvu dzamiju i naguziti se ka Meki i Medini..SVE BI NJEMU I PORODICI MU BILO LAKSE
ALI NIJE

zato i ja i ti sada PRICAMO SRPSKI OVDE,..a ne turski, nemacki ili koji hoćeš
bas jer je neki tamo i tvoj i moj...kojem se ni imena ne secamo stolecima ODUPIRAO
zato i ti i ja nosimo TA SRPSKA IMENA I PREZIMENA...i ti smo koji JESMO.

I turci i nemci i italijani i madjari i kovec ne...svi su oni imali nekakva SVOJA 'kicenja jelki', međunarodno ovo ili ono...sve je to SRBIN nekada i morao sprovoditi ali je razlika STO JE CUBVAO SVOJE

Šta ti kriska SRPSKO CUVAS? Šta negujes? STA PRENOSIS?
pitaj se to

pa se onda 'koprcaj' ko jeste i ko nije Srbin,..ko te smatra, a ko ne

temudjin
(osvajac)
04. јануар 2013. у 08.29
Mislim posmatraj to ovako,...ja iskreno ne mogu da shvatim da to ljudima nije jasno

to bi ti isto bilo ko kada bi recimo ti tvrdila ovde pred nama da si navijac C.Zvezde,...a u isto vreme isla na utakmice Partizana i ko kad-kad nosala dres Partizana,...a čak nikada da odes na utakmicu Zvezde ili da te vidimo da obuces dres Zvezde

a još se koprcas i bunis u stilu...'jaaaaaooooo,..ja ne volim da pevam zvezdine navijacke pesme'

pa svako ziv bi te pitao
'Cekaj bre,..pa koga ti ovde zayebavas???'
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 08.59
polovina cigana bas to i rade ;))

oni su u dusi partizanovci al ne smeju da kažu to javno jer je u njihovom kokruzenju svako ciganin ;)))
Lesoto
(Cartman for President!)
04. јануар 2013. у 09.46
Lepo je to što pojedinci usvajaju tudje obicaje ali da li su se ti isti pojedinci zapitali da li ti tudji usvajaju naše obicaje? Neko je tu lud.:)
Inače u Srbiji se iz godine u godinu sve vise usvaja proslava noćivestica, nekako se intenziviralo pod zutajima da su ostali na vlasti možda bi nam uveli i dan zahvalnosti, ko će ih znati, zasada noc vestica još uvek nije državni praznik.:) Onaj kome ove pojave bas nešto i nisu normalne on je ksenofobičan, primitivan isl.

Uostalom Srbin je po rođenju pravoslavac, ako je rođen od oca Srbina i majke Srpkinje, ne može nikako biti indijanac, musliman ili budista.
////////////////////////////////////////////////////////////////////
A poturice i unijati? Rođeni od oca Srbina i majke Srpkinje pravoslavne veroispovesti. Ima i budista među Srbima. Ima i ateista, Jehovinih svedoka, subotara, nazarena itd. To su mali procenti ali ih ima među Srbima, pravoslavaca ima 85%.

I tako, dok mi ovde bistrimo juče je demoliran manastir „Bogorodicino uspenje” u okolini Vladicinog Hana, pokraden je novac od priloga, ikone unistene, u Presevu se vijori albanska zastava a eu trazi kompromis kada je u pitanju spomenik u Presevu.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
04. јануар 2013. у 09.51
Temudjine, govoris nešto sto ja uopste nisam rekla.
Ja kažem da za mene proslava Nove godine i ostali državni praznici nemaju bas nikakve veze sa mojom verom i religijom
to treba razgraniciti. Jelku ne kitim iz religioznih razloga niti to dozivljavam kao neki verski obred.
Pravoslavne svetkovine postujem i slavim naše velike praznike, Bozic i Uskrs.
Krsnu slavu, ocevu i majkinu, slavimo u kuci mojih roditelja. Kad njih više ne bude bilo, prenecemo slavu na mene i moju sestru.
U nedelju je Badnji dan, spremila sam paketice za decu koja će mi doći.
Kod nas je takav obicaj, da na Badnji dan deca idu od vrata do vrata, pevaju bozicne pesme, a domaćini im daruju skromne paketice.
Ove godine sam za Bozic u svom rodnom gradu i imam priliku da proslavim po svim našim obicajima,
ali ti Temudjine i oni koji su u inostranstvu nemaju priliku da im deca iz komsiluka, na Pravoslavno Badnje vece, kucaju na vrata i pevaju Bozicne pesme.
I da hoćemo, ne možemo uvek striktno da se pridržavamo naših obicaja, jer nismo svi u mogućnosti.
Na razlicitim stranama sveta živimo, ali to ne znači da smo manji Srbi i Pravoslavci.
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 09.55
eto ja sam u nemackoj oko 25 g, još nikad nisam slavio ili bio na parti noc vestica ili halloween-a.

to što neko slavi jer misli da je to kul i da tako treba nek slavi.

to što npr. arapi i muslimani be bi preuzeli neke obicaje ko npr. noc vestica to je samo sto njima za takve stvari padaju gleve ili ih izbicuju ili kamenuju, a to se zove demokratija...
slatkoodsljiva
(glumica)
04. јануар 2013. у 10.13
Nemoj da mi ko dira Temudjina! Da nije bilo njega I još sličnih njemu na ovoj stranici, ja ne bih nikada pocela slaviti Bajram. Mene je SC stranica naucila da budem ponosna na ono šta sam I ko sam! Zdravi I živi bili pa me probudili!
Hvala!
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 10.19
a za to smo ti zahvalni ;)
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
04. јануар 2013. у 10.20
Nisam ni ja Leon, noc vestica, dani zahvalnosti i ostali tudji praznici su mi potpuno strani i nimalo me ne zanimaju.
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 10.22
mogu ja i u dzamiju da udjem da pogledam al neću se klanjam i molim.
slatkoodsljiva
(glumica)
04. јануар 2013. у 10.26
Leone, kad bih te ja propustila kroz krilo izgradio bi ti dzamiju veću od „Sofije”;)
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 10.40
ne sumnjam u tvoje sposobnosti al kad ne bih znao šta si i ko si ;))
slatkoodsljiva
(glumica)
04. јануар 2013. у 10.44
Wooow koji kompliment, sad ću se besim od sreće! Cojek zna ko sam I šta sam Ali I dalje ne sumnja u moje sposobnosti. Pa ja sam vam, drugovi I drugarice, veoma sposobna!
;)
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 10.47
de polako procurices ;))))

pa slusaj ja po prici procenim za šta si, u rali bi te omirisao, imam neki talenat za to ;)
slatkoodsljiva
(glumica)
04. јануар 2013. у 10.55
Mirisem na Dolche Gabana;) šta ti to kazuje?
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 11.00
ima jedna stvar ja sam nekako alergican na parfeme, nisam pravo da dobijem alegiju al zna da mi bude malo muka...

samim time znam da cenim izuzetno priridan miris kad ti taj udari na nos, eebes dolce gabanu ;)))
slatkoodsljiva
(glumica)
04. јануар 2013. у 11.03
Pa prirodno mirisem na divlji mosus;)
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 11.10
ne kaže se badava „ne mirisu se” ;)))

na feromone i hormone ;)))

mora da mirises na, sad se priseti kako mirise soba posle keksa, kad si izasla napolje pa kad ulazis opet u nju? e taj misis je to što ti mosus nazivas ;)))
polako_bolan
04. јануар 2013. у 11.14

mora da mirises na, sad se priseti kako mirise soba posle keksa, kad si izasla napolje pa kad ulazis opet u nju? e taj misis je to što ti mosus nazivas ;)))
***************
kako je onda tek u autu, kad se vratis sa kratkog pishanja?
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 11.15
ako je nov mirise na plastiku, ako je star smrdi na gorivo ;))
slatkoodsljiva
(glumica)
04. јануар 2013. у 11.20
Ne znam ja kako mirise soba poslije sexa, ja držim prozore otvorene da ne izgubim zrak dok se dernjam, a I da zabavim komsije. Ne znam ni kako mirise staro auto, nisam imala tu nesrecu da vozim stara auta:))
Leon01
(ekonomista)
04. јануар 2013. у 11.26
Ne znam ja kako mirise soba poslije sexa, ja držim prozore otvorene da ne izgubim zrak dok se dernjam, a I da zabavim komsije. Ne znam ni kako mirise staro auto, nisam imala tu nesrecu da vozim stara auta:))

>>>

e vidis sad ti je tu stvar ukusa, al sa manjkom kiseonika se bolje uziva ;)))

da zabavis komsije ;)) podesti me na mog kosiju inače je iz maroka, doveo mladu pre par nedelja, šta ćeš covek neizivljen cekao je jedno godinu dana od prosidbe do zenidbe...a ima neki stari krevet, šta li ga ja znam, a možda je zalepljeni za zid, pa mi lupa po celu noć,lepa zabava...
polako_bolan
04. јануар 2013. у 11.31

slatkoodsljiva
(glumica)

04. januar 2013. u 11.20


Ne znam ja kako mirise soba poslije sexa, ja držim prozore otvorene da ne izgubim zrak dok se dernjam, a I da zabavim komsije.
******************
:))))

zašto ja nemam takvu zabavljacicu u komshiluku?:(

ova debela parokova žena se dernja na djecu, za neizdrzati
Lesoto
(Cartman for President!)
04. јануар 2013. у 12.48
Nemoj da mi ko dira Temudjina! Da nije bilo njega I još sličnih njemu na ovoj stranici, ja ne bih nikada pocela slaviti Bajram. Mene je SC stranica naucila da budem ponosna na ono šta sam I ko sam! Zdravi I živi bili pa me probudili!
Hvala!
/////////////////////////////////
Jock, još ti spavas, kad se budes probudila slavices Bozic.
polako_bolan
04. јануар 2013. у 13.00

glumica će mi biti pocasni gost kad budem slavio sunet:)) ona će mi i ljute rane previjati:)
maja3s
(diskutant)
08. јануар 2013. у 07.52
Mir Bozi Hristos se Rodi Braco i Sestre Pravoslavni Srbi !!!

krska, ne može se mrsiti na sedmicu posta pred sami Bozic i slaviti TUDJU NG...jer ako spominjes već budiste i muslimane ovo je isto hrišćanska NG samo od ekumanista...

najradosniji hrišćanski praznik Bozic...mogu djeca da se raduju svaki dan ali najradosniji dan Bozic trebalo bi da im je ovih dana zar ne i tad da dobijaju poklone...jer se tako djeca uce da se poklon dobija svako 7 dana i da nema veze kad je šta ?

nisi ti kriska jedina ima takvih kao ti puno...nismo mi toliko krivi već nasi roditelji koji su nas pogresno naucili...a mi smo ti koji treba greške da ispravimo...i da naucimo nasu djecu i unucice pravim vrijednostima...i sam nas Patrijarh Irinej kaže Mir i Ljubav vratite se ljudi vjeri i svome onda ćete lakse da živite u svojoj kozi kad osjetite tu toplinu Pravoslavlja i kad shvatite šta imate u potpunosti
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Tassel Necklaces?
.