Дискусије : Брак и породица

 Коментар
Razlika u godinama
kriska
11. децембар 2011. у 05.23
Zali mi se jedna poznanica da im sin odnedavno živi sa zenom koja je 18 godina starija od njega i ima sinove, skoro njegovo godiste.
Rekla sam joj da ga puste da živi svoj zivot, ali ona kaže da ih je sin strasno razocarao i da sa tim ne mogu da se pomire. Muž joj je doziveo nervni slom kad je saznao.
Kaže mi: „Lako je tebi da tako kažeš, a pitala bih te kad bi tebe snaslo to sa tvojim detetom kako bi ti bilo”
Iskreno, ne znam kako bih reagovala, ali sigurno ne bih bila odusevljena.

Kako biste vi kao roditelj reagovali?
Poletarac
11. децембар 2011. у 05.27
Ja bih u znak protesta odmah našao neku koja je godište mog sina.
elektra4-
11. децембар 2011. у 05.40
ljubav je prolazna,zabavice se neko vreme i svak na svoju stranu
NYC40
11. децембар 2011. у 05.55
Bila bih razocarana I da je 10 g. Starija a kamo li 18.
mrBin-boy
(Evgenije)
11. децембар 2011. у 07.46
-Nek se vjezba dijete,dosadice mu ubrzo [:))] opusteno !
Republica
(®)
11. децембар 2011. у 08.00
Ne znam Kriska. :0)
Uglavnom kazhemo da je zhena mladja u odnosu na musharca ...toliko i toliko godina.

Zashto ne bi bilo isto mushkarac je mladji 18 godina od zhene sa kojom se zabavlja nego zhena je starija 18godina?

Kad mushko ima mladju zhenu to je ponos i dika.
Kad zhena ima mladjeg mushkarca , drvlje i kamenje.

Razlika jeste poveca, 18 godina, celo jedno punoletstvo.Izgleda da oboje nisu sazreli pa se nashli.Ili jednostavno to uopshte nije razlog već neki drugi njima primarni razlozi.

Ne znam shat nas ceka kasnije u zhivotu.Moj sin je trenutno sa godishnjakinjom sa fax-a.A varijacije su mu bile do sada ili 1-2 godine mladja ili 1 godinu starija.shat će biti kasnije ...veze nemam.
ali sigurno neću dramiti i dozhivljavati nervne slomove.Već videti razloge i upoznati tu osobu.Neću ići lomiti ruke i kukati.
Već pokushati da uvidim zashto se to desilo.I ako su zaista zaljubljeni i vole se onda je sve ostalo ciniti suvishno u tom periodu.
maslacakk
(cvet)
11. децембар 2011. у 08.05
Može se desiti da se osobe s velikom razlikom u godinama prepoznaju kao srodne duše, da se i fizički privuku i da se nađu na emotivnom i duhovnom planu - ali to je zaista retko. Najčešće takve veze ipak kratko traju, ljudi se malo zabave i rastanu se.

Nebi mi prijalo da se moja djeca nađu u toj situaciji.
Malateta
11. децембар 2011. у 08.26
Pa jednostavno ne znam ni šta da kažem.Svi mi kada tako te neke ne normalne veze gledamo sa strane,skloni smo reci pa šta, pa ovo, pa ono.Međutim, lično mislim da bih isto tako bila jako ne sretna i razocarana.Ajde bre,pa svaka sa 18 godomoze da rodi.a to znaci može da mu bude majka, pa nije ok.
zvonimirkaПорука негативно оцењена. Покажи

zvonimirka
(wife)
11. децембар 2011. у 08.28
njihov sin ima mentalnih problema ali oni izgleda još to ne znaju!
LeaDiKaprio
(shumska)
11. децембар 2011. у 09.09
Detetov zivot je detetov zivot i ima pravo da sa njim raspolaze kako hoće.

I to je otprilike to.

Njihov sin je mogao da bude kriminalac, narkoman, da ide da pljacka banke ili da bez gaca presrece ljude u haustorima. Kako bi mu pruzili podrsku da je tako nešto napravio kad toliko siziraju jer ženi osobu suprotnog pola (znaci mogao je zeniti i muskarca u ova moderna vremena).

Svasta i od njih. Jadan njihov sin kakve roditelje ima. Sve im je vaznije od sreće njihovog deteta (vaznije je šta komsiluk kaže, njihove lične predrasude, njihov racun bez krcmara koji su imali u vezi sinovljevog zivota).

Najtezi deo za roditelja je da svom detetu u potpunosti preda zivot i da se ne mesa. NAJTEZI deo.
vltava
11. децембар 2011. у 09.18
jeste velika razlika u godinama, ali to je na njima da otkriju, ili ustanove da su nasli svoje adekvatne polovine.

naravno da roditeljima nije svejedno, ali nije im sin oboleo od neizlecive bolesti da bi dobijali nervni slom!
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
11. децембар 2011. у 09.36
Razlika u godinama
kriska
11. decembar 2011. u 05.23

Zali mi se jedna poznanica da im sin odnedavno živi sa zenom koja je 18 godina starija od njega i ima sinove, skoro njegovo godiste.
Rekla sam joj da ga puste da živi svoj zivot, ali ona kaže da ih je sin strasno razocarao i da sa tim ne mogu da se pomire. Muž joj je doziveo nervni slom kad je saznao.
Kaže mi: „Lako je tebi da tako kažeš, a pitala bih te kad bi tebe snaslo to sa tvojim detetom kako bi ti bilo”
Iskreno, ne znam kako bih reagovala, ali sigurno ne bih bila odusevljena.

Kako biste vi kao roditelj reagovali?

-----------------

neka zhivi dete svoj zhivot

i verujem da se ti roditelji samo brinu shta tje narod retji i zbog toga je chova dozhiveo nervni slom

u nashim sredinama to vazhi ko bruka u drugim kulturama bash narod zabole goozica sa kim zhivi sin od komshinice sve dok redovno platja kiriju i porez i dok nepravi neku buku u zgradi

precious
11. децембар 2011. у 09.41
a joooj! jadni roditelji!
elektra4-
11. децембар 2011. у 10.26
ne valja ni kad roditelji ometaju decu u svemu i prave od njih debile, ako neko oce da trazi dlaku u jajetu uvek će je naći, možda ne valja nacionalnost, možda je krezuba,možda je neskolovana...
temudjinПорука негативно оцењена. Покажи

temudjin
(osvajac)
11. децембар 2011. у 13.10
LeaDiKaprio
(shumska)
2011-12-11 09:09 AM
Detetov zivot je detetov zivot i ima pravo da sa njim raspolaze kako hoće.

I to je otprilike to.
-------------------

A ja bih rekao ...otprilike...da se dete upravo i zove detetom jer nije u mogućnosti da racionalno donosi odluke. Pa onda ako bi donosilo racionalne odluke, zvali bi ga covekom a ne bi koristili naziv DETE,..zar ne...onako ..otprilike

Blago budalama po zelenim gorama
ja Boze mili,.. svakakvi li se majmuni danas zovu roditeljem!!:(

A što se teme tiče
A za šta tom deranu sluzi da 18 godina starija opajdara?
Ili za šta on njoj sluzi? kakvi su im planovi i šta im je buducnost? Radi čega? Kako se vide za 5 godina? da li će imati decu? na šta će liciti i njihova veza?

maja3s
(diskutant)
11. децембар 2011. у 13.13
imam poznanika...njegova žena je 2 godine mladja od njegove majke...i nije ga prošlo već 18 godina
problemi zbog generaciske razlike...familijarni odnosi uzasni...ona ima djecu koja su mladja od njega 5 7 godina...šta da vam pišem

nema tu sreće
efferalgan
(volim uvojke)
11. децембар 2011. у 13.58
Ne bih voljela da me tako nešto snadje.

Da ova žena nema djecu, možda bi i prosao komentar „malo se zaludio dok ne nauci gradivo i proćiće ga ta faza”. Ali posto je ta žena MAJKA i ima djecu njegovog uzrasta, to je morbidno i bolesno i ja bih joj svu kosu sa glave pocupala.
NYC40
11. децембар 2011. у 14.14
Nema tu buducnosti , bar ne na duge staze. Šta se ti Temudjine bunis? Ne napisa li ti pre dva tri Dana da možeš I dalje da nadjes mladu curu ko sto si Zeljku mladu nasao a I ti si istih godina ko ta stara opajdara iz ove teme????
temudjin
(osvajac)
11. децембар 2011. у 14.36
NYC, pre par dana si ti prokomentarisala ko po obicaju notornu glupost, pa si i dobila od mene odgovor koji sada vadis na ovoj temi iz kontexta.
Nalazim da si vrlo perfidna i pokvarena.

A što se tiče toga, muskarac i treba da je stariji od žene jer i sazreva kasnije.
Pored toga
Muskarac ima recimo 3 ml testasterona na vasih 0.03 ml, pa kada bi vas sistem dobio dnevnu dozu kao muskarac tog testasterona bi bilo isto kao kada se vi narokate extazija ili nasmrcete kokaina.
Mi sa tim živimo, pogotovo kad smo mladi. To nas tera na nepromišljene, ishitrene i vrlo opasne radnje.

da bi muskarac bio spreman ZA KUCU, BRAK I PORODICU prvi i osnovni uslov je da bude ZREO,..jer ako nije, onda vi fakticki dobijete djavola na kanapu ili 'yebivetra' po narodski.
Tako da nema tu 'demokratije' i da stariji muskarac nije isto kao starija žena
18 godina je mislim i velika razlika da muskarac bude stariji od žene, a kamo li žena.

Postoji i treci a to je fizioloski aspekt. A to je vreme kada žena prestaje da bude žena i postaje BABA. To je kada ne može da radja vise decu, kada je usla u klimakterij i prestaje sa menstrualnim ciklusima. Kod muskarca NE POSTOJI period DEDE, jer on i u 80-toj je sposoban imati potomstvo.

Tako da i socijalno i prirodno i fizioloski i eticki NIJE ISTO ako je muskarac stariji sa ako je žena starija.
Naravno ovde govorim O PREKO 10 godina

Mislim da u oba slučaja odgovarajuca starost i kod muskarca i kod žene, ne sme da predje generacijsku granicu. To znači da je sve NORMALNO ako jedan od partnera NIKAKO FIZIOLOSKI NE MOžE BITI OTAC ILI MAJKA tom svom partneru

Vidis NY moja žena jeste dosta mladja, ali joj ja nikako ne bi mogao biti otac ni fizioloski, ni zrelno ni socijalno
precious
11. децембар 2011. у 14.53
meni su oe kombinacije gdje je žena starija od muskarca 18 godina drasticne i ne bih sebe nikako mogla zamisliti s nekim toliko mladjim. isto tako mi nije prirodna veza kad je muskarac i 15 godina stariji od žene,opet iz licnog iskustva. možda da sam mladja pa sad nađemnekog u 40-im ...ali opet, teško je uskladiti interesovanja jedino bas da psotoji neka velika fizicka privlacnost, sigurnost koju bih nasla u partneru.

poznajem jednu filipinku koja se udala za dosta mladjeg i rodila mu u 46.! pa eto guraju, možda i može ak oje žena još sposobna za radjati ali što se tiče roditelja i kako se oni osjecaju, zasigruno im nije lako jer sam ubijedjena da vjeruju da je njihovo dijete moglo mnogo bolje i skepticni su prema vezi.

jasnami
(zivot je igra)
11. децембар 2011. у 15.21
Meni je to baš degutantno da ne upotrebim neku drugu reč.Ako je njima dobro nemam ništa protiv, ali da je reč o mom detetu baš mi ne bi bilo pravo.Obično se to završi razvodom, nema ta veza budućnost.Da sam na mestu roditelja pitala bih se gde sam to pogresila.
milunko
(optimista)
11. децембар 2011. у 15.42
Poznavao sam jednu ženu koja je imala decka 17 godina mladjeg, bili su divan par
Ona je imala brak iza sebe i sina
Njen decko je bio sjajan lik, vredan pozitivan, zajedno su izgledali divan par
Trajali su sve do njene smrti, nazalost ona je preminula od raka
Do kraja je bio uz nju
to je bilo pre pre 11 godina
Ne znam gde je on sad i da li je ozenjen, ali secam se da je bio pravi covek za nju do kraja
kriska
11. децембар 2011. у 16.16
Taj covek ima 30 godina, nije bio zenjen i nema decu. Živeo je buran zivot, imao je lepih devojaka, ali evo bas ova starija žena ga je privukla i resio je da se njome ozeni.
Ne bih rekla da je finansijski interes u pitanju, jer oboje imaju skromne mesecne plate i žive skromno kao i vecina ljudi u Srbiji.

Roditelji su očajni, jer žele unuke, a verujem da ima i onoga „bruka! šta će svet da kaže”. On im je sin jedinac i majka njegova kaže da nije ocekivala takav udarac.
Zao mi je tih roditelja, jer verujem da im je mnogo teško, a opet sa druge strane ne možeš svom detetu da biras i odredis zivotnog saputnika.
Srce bira, a ne razum.
MAKPO
(uljar)
11. децембар 2011. у 18.13
Niko ne može unistiti coveka kao sto (da prostite) p1ck@ može!

Mali se zaljubio u onu stvar, a njoj dobro sto on može izdrzati, mlad, pun snage i zeljan one stvari.

Duuuuleee Savic!

;o)

Pozdrav
temudjin
(osvajac)
11. децембар 2011. у 18.20
Doduse ako je njemu 30 a njoj eto 48, to je ipak drugacije. dakle nije reč o balavcu, nego totalnom kretenu kojem je 'ravaneli' kapnula par kapi menzesa u kafu
:):):)

Dje to pobogu ima..hahahah

Znaš, jednan moj fakultetski prijatelj posle ratista zaglavio u BG u Hare Krisna. Covek krenuo da budalase, da konzumira droge..roditelji očajni,..nasao neku kretenusu 12 godina stariju koja ga je i uvalila u to a koja se rokala i sa kim sve nije
Skupimo se nas nekoliko prijatelja, nađemoga i odvalimo ga od batina da je drugar zavrsio u sok sobi sa prelomljenom butnom, frakturom lobanje, jedno pet set rebara i šta ti ja sve znam.
Nađemoi nju i 'fino' je zamolimo da ga se mane inače...

Danas lik ima troje prekrasne decice, radi kao masinski inzenjer u Detroitu, ozenjen SRPKINJOM i kako nam on kaže zahvaljuje dan i svecu pali kad mo mu sakama i nogama izbili 'bubice' iz glave te veceri.

Ja bih to parmak pa preko ledja,...da decko dodje sebi
..ali retko ko ima dobre prijatelje
temudjin
(osvajac)
11. децембар 2011. у 18.37
MAKPO
(uljar)

Mali se zaljubio u onu stvar, a njoj dobro sto on može izdrzati, mlad, pun snage i zeljan one stvari.
============
Može al u q/..
Znaš ono:
Mlad najcesce 'veseljak da stalno zapocne, al brzo zavrsava'

Pre će biti da ona nekom ide uz nos sa njim a što se njega tiče, brise sa njim prasinu po kuci koliko ga srozava i manipulise

Ti ljudi imaju teze probleme u zivotu i nekada su potrebne drasticne mere da se ljudi osveste. Sve prođe>ja sam gledao i bio sa sinovima koji su ginuli i cije su majke govorile „eto ode mi sin. velju, da se ne budem stidila zasta ga izgubih”
Momci zivotim branili pisljive ulice sto su politicari pokretom pera predavali i razmenjivali
I TO BUDE I PRođe!!!
I COVEK ZIVI ...i OPET LJUDI NASTAVE

a ne da ne uhvatis govedo, da mu kosti polomis i da mu izbijes pamet iz dupeta u glavu da ne sekira majku, da ga se njegovi ne stide i da sredi SVOJ ZIVOT i krene ko covek da se ponasa
Cuj molim te...'zaljubio se' hahahahaha...

More...
sharlota
(bez zanimanja)
11. децембар 2011. у 18.56
edipov kopleks:( prvo sto mi pada na pmaet.
davno sam citala knjigu (andjelko vuletic autor,čini mi se) u kojoj se mladjahni tip zaljubljuje u zensku stariju od sebe,ali izuzetno lijepu i izuzetno ocuvanu.
elem, posliije burne emotivne i fizicke veze, ispostavi se da mu je ona majka

da se roknes

veze u kojima je tolika razlika u godinama u korist žene nisu prirodne, tu nekom nešto fali,debelo.

istina, sada je trend da stare koke vodaju mladje frajere i na kraju izvise:(- sto je jedino prirodno
NYC40
11. децембар 2011. у 22.22
Za Temudjina:
Decak od 12 godina može već da napravi dete.
A što se tiče dece, možda ovo dvoje ne žele decu. Možda njemu treba zamene za mamu, nezreo iako ima 30g. I ako je tako onda je veza ista ko I da je on 48 a ona 30.
Odvratno I onako I ovako isudjeno na razvod . Mnoge žene su Veoma ocuvane sa 48 isto kao sto ima mnogo muskaraca tih godina koji nisu za ništa vise, ckembaci prekrili ONu stvar koja se ne dize bez vijagre.
Kad Sam ja bila cura od 18 I ako bi mi se neku stari momak nabacivao, samo bih kazala, hajde ciko produzi dalje. Nije mi trebao neko star I zreo , da mi kaže šta ti mala znaš, da mi ko tata soli pamet. Normalni mladi muskarci zaostaju u mentalnoj zrelosti za curama oko 4 godina najviše, ne 12. Kad Sam dosla u Ameriku sa 16 g. Starosti pa kad su navalile navodadzike da dovode momke sve neke skoro 30. Godina stare. Poneki već poceli da celave il da imaju prosedu kosu. Mislila sam , bezite bre , kakvi mu se lepi mladici nabacivali I sa kakvim Sam na korzo setala a svi najviše 20g stari a ovde me cikice salecu. Cikice koje ni jedna nije htela a ja da ih uzmem ??Ma badava bile I pare I kuce , I sto mi kažu , zreo pa će da me cuva. :) Joj majko, odrastoh bez ocevog cuvanja a sad bi mi dali „ tatu” da me cuva. :)

MAKPO
(uljar)
11. децембар 2011. у 22.50
Tek sad vides da mu je 30 god. Jaoj majko mila!

Šta je Temi, jel ti upalo šta smesno možda? ;o)
J380 ga ti, možda ga penzionerka poducila pravo, pa sad on misli da je neki dasa.

Njemu se osladilo, a vi se sada raspravljajte koliko hocete.

;o)

Cudi me kako ga 'novi' sinovi ne izlemaju.

Pozdrav
vltava
12. децембар 2011. у 01.16
testAsteron??? jel to od imenice tastatura? to ne postoji sveznajuci. postoji testOsteron, hormon. jesu li tebi blokirali google na kompjuteru??

batinanje, napukla lobanja, butna kost?? genijalno. siledzijski. ti uzmes zakon u svoje ruke?

„Doduse ako je njemu 30 a njoj eto 48, to je ipak drugacije. dakle nije reč o balavcu, nego totalnom kretenu kojem je 'ravaneli' kapnula par kapi menzesa u kafu
:):):)”
------------------

ti si otac dve devojcice i pišes ovakve bljuvotine?? hoćeš li i njima razbijati lobanju ako budu sa 30 godina cinile nešto sto ti nije po volji? siledzijo mentalni i fizicki.
estiho
(®)
12. децембар 2011. у 01.23
U 30 godina nije klinac ali ko zna, možda onu stvar nije video do tada pa mu ova bila prva. Još ona zna znanje. Normalno da roditelji ne odobravaju, jer koji će roditelj (ako im sin nije mentol pa gledaju da ga drugom uvale) biti srećni sa snakom koja može da mu bude mama? Ne ide... Njoj treba mlado meso, njemu treba iskusna, ali to je samo NJOJ razlog za brak. Kod njega je ionako zbogom pameti.
obicno
(.)
12. децембар 2011. у 03.50
Prije par godina smo bili u posjeti kod rodjaka, bracni par sa dva odrasla sina (tada oko 24 i 20) i kod njih se u kuci stalno skupljalo drustvo njihovih sinova i uvijek „puna kuca” uglavnom momaka. Otisli mi u hotel i ja se sjetim da sam nešto zaboravila pa se vratim, kad sam usla u kucu (na kucanje nije niko odgovarao), koja je uzgred uvijek otvorena uhvatim domaćicu se jednim „sinovim drugom” na djelu...dobro nije bas zadnji cin ali jako blizu. Kako mi se tad to smucilo: i ona i mladic i svo to „veselo druzenje” po kuci. Nisam to nikome ispricala, tak par mjeseci kasnije mome muzu jer je on stalno nešto spominjao te rodjake (uzgred radi se o njegovom bratu od tetke) i on mi nije vjerovao, pa možda ne bih ni ja da meni neko isprica, ali kad vidis vlastitim ocima: izgleda jadno i neprikladno i odvratno. Ne znam kako bih ja kao majka mogla svog sina da gledam u zagrljaju takvo jedno starije žene i ko god tvrdi da to treba prihvatiti valja gluposti, ja bih mogla samo trpiti ali nikada prihvatiti.
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
12. децембар 2011. у 05.46
LeaDiKaprio
(shumska)
2011-12-11 09:09 AM
Detetov zivot je detetov zivot i ima pravo da sa njim raspolaze kako hoće.

I to je otprilike to.
-------------------

A ja bih rekao ...otprilike...da se dete upravo i zove detetom jer nije u mogućnosti da racionalno donosi odluke. Pa onda ako bi donosilo racionalne odluke, zvali bi ga covekom a ne bi koristili naziv DETE,..zar ne...onako ..otprilike

Blago budalama po zelenim gorama
ja Boze mili,.. svakakvi li se majmuni danas zovu roditeljem!!:(

A što se teme tiče
A za šta tom deranu sluzi da 18 godina starija opajdara?
Ili za šta on njoj sluzi? kakvi su im planovi i šta im je buducnost? Radi čega? Kako se vide za 5 godina? da li će imati decu? na šta će liciti i njihova veza?

---------------------

tebe treba banovati

način komunikacije ti je katastrofalan + svima naturash svoje razmishljanje i tumachenje zhivota kao jedino ispravnim!

iza borisa tatica stoje neki roditelji koji smatraju da su svoje dete lepo odgojili a za mene je taj chovek teshka boodala

dijete treba odgajati u skladu za njegovim bicem a ne sa nekom silom, takođe kroz dijete nemozhesh da zhivish svoje lichne ambicije stim da tjesh njemu naturash svoje tumachenje i svoje propale snove!

NYC40
12. децембар 2011. у 07.44
Zao mi je tih roditelja. Ali posto je taj sin već presao da živi kod te žene Onda je on neće ostaviti zato što roditelji to hoće. Ako je ikada ostavi ili ga ona izbaci van to će biti jet će uvideti da nisu jedno za drugo. Roditeljima preostaje da smire zivce da ne zavrse u ludnicu. Verovatno su sve već kazali koliko su razocarani I ogorceni I nema vajde. Sebe I svoje zdravlje treba da cuvaju. Verovatno su starosti između 50 I 60 malo stariji od snahe.
temudjin
(osvajac)
12. децембар 2011. у 08.46
A tebe Pljuc Pljuc treba odavno u ludnicu a ne banovati.

Tebi je <<<nametanje deci sile>>>> kada se ODRASLIM BUDALAMA pokusava objasniti razlika između pojma DETE i pojma COVEK(Muskarac i Žena).
Lupetate ovde bez cilja i namene

<<Detetov zivot je detetov zivot i ima pravo da sa njim raspolaze kako hoće.>>>

Kakve sada ima veze „sila nad detetom” sa ovom iznad umobolnom konstatacijom?
temudjin
(osvajac)
12. децембар 2011. у 08.53
Ti ne znaš ni šta je pojam „biće”,..ali znaš da jel da nekako kažeš

„dijete treba odgajati u skladu za njegovim bicem...”

Ajdw fino objasni ovde svima šta je to BIćE, pa posle objasni šta smatras pod „odgajati u skladu sa njegovim bicem”

Ako znaš šta je pojam BIćE i kada to definises, pa uvrstis kao u formulu u iznad tvoju recenicu, TEK TADA CES DOBITI JASNO BESMISAO I NOTORNU GLUPOST koju si izvalila
precious
12. децембар 2011. у 08.53
ima li Munja djece?
temudjin
(osvajac)
12. децембар 2011. у 08.58
vltava, ti si bljuvotina od žene,..dzaba ti pisanje

Šta je? Za nekoga u ratu smatrate da je normalno popiti metak i zastititi drugu i prijatelju ledja,..to zovete uzvisenim i casnim ..ali vidi bre, istrog tog koga bi zivotom stitili u ratu sopstvenim zivotom,..brutalno vam je kada ga isprepucate da ga osvestite i zivot mu vratite na kolosek

:):):)

stoka licemerna

precious
12. децембар 2011. у 09.00
joj temudjine i meni je ova prica o prebijanju bila malo previse..i nekako „ne pije vode” izvini..
temudjin
(osvajac)
12. децембар 2011. у 09.13
A jeli precious?
Previse ti je
:):):)

Slusaj, ja ništa ne pišem da bi se neko slozio ili ne, jednostavno kao i drugi iznosim mišljenje

A da te pitam I TEBE i ostale licemere odavde koji se ne slazete, ali sa validnim primerom

Šta recimo da si nasla i otisla da živis sa siledzijom koji te tuce, koji te maltretira, preti ti, prosto te vuce na dno. Starh te da ga prijavis ili prosto zamisli mali milion situacija koje si za svih ovih godina slusala.

Da li mislis da ne bi pozelela BRATA, PRIJATELJA, DRUGA...da ode pa malo da tom tvom siledziji polomi koju kosku?? Da mu malo taj pripreti da te se mane pa ako ga policija neće dozvati pameti IMA KO CE
Šta mislis, da li bi ti to pozelela?

Primer II
Da li bi pozelela BRATA, PRIJATELJA, DRUGA...KADA SVAKA DržavNA INSTITUCIJA kojoj si se obratila a koja te mizerno izdala za dete koje ti je sekta preuzela, koje se drogira i nad kojim nemas vise ni kontrole ni uticaja a VIDIS GA/JE DA TONE,..da ti to dete izvuce iz ruku i celjusti ZLA pa ma kako SAMO DA GA IZVUCE

Pojma vi nemate šta pricate

Za vas je zivot TV serijal. Sve se može „fino” rešiti,..jel da
Dovoljan je 'verbalni rezolushn„:):):) zar ne

...sve dok VAS ne lupi po glavi

precious
12. децембар 2011. у 09.22
ali koliko sam ja razumila, decko je bio zaveden od neke starije djevojeke a on je popio batina da bi se dozvao???ako je po tvom zadnjem komenatru,bilo je dovoljno nju negdje isprepadati da ga se kane a ne njemu razbijati lobanju.

mislim ako su stvarno te batine pomogle, dobro i jest ali vjerovatnoca da ćeš odraslom covjeka batinam odvratiti od droge, sekte,zablude je malo vjerovatna..to ko oni svestenici sto su tukli narkomane pa bilo u novinama.

sve u svemu, drago mi je da se sve zavrsilo dobro, a je li to onaj sto mu je ta sektasica bacila sihire, sipala menstruaciju u kafu i to?
temudjin
(osvajac)
12. децембар 2011. у 09.26
A onoj bljuvotini sto mi pominje dve kcerke samo još ovo.
Bljuvotino ne pominji mi i u ta tvoj prljava usta mi ne uzimaj familiju.

Moje dve kcerke CE UVEK imati mene, AKO BRACE NEMAJU..da kada SVI drustveni i socijalni parametri IZDAJU, da ih JA kao otac zastitim i zaklonim PA AKO TREBA I SILOM

Ja ih nisam na ovaj svet donosio i odgajao da ih siledzije, sekte, manijaci, idioti, los sistem, droge i uslovi RUINIRAJU

Za državu se zakletva polaze da ćeš je braniti OD VANJSKIH isto kao i UNUTRASNJIH neprijatelja,..koji su zbilja ikoji postoje.

Tako i za coveka,..postoje okolni neprijatelji ali i taj covek može biti sam svoj neprijatelj STO JE PRIZNACETE sira pojava nego oni okolnih

Po cemu vi smatrate da ste toliko super roditelji da vase dete ne može SEBI BITI NEPRIJATELJ?
Kako vi mislite da će da sopstveno dete zastitite OD NJEGA samog?

ili ste vi UBER roditelji kojima se tone može desiti?

Vidim iznad ona Dikaprio bi ga pustila ko govno niz vodu ; da se samo koprca i polako potone' JER IMA PRAVO...ejjj pravo na svoj zivot!!!!
temudjin
(osvajac)
12. децембар 2011. у 09.33
A šta precious,..ti bi tog svog siledziju iz primera koji sam ti dao..malo prepadala:):):):)
Ja prostone znam ljudi gde ste vi i pod kakvim staklenim zvonom odrasli ili živite???
Loše stvari citajuci cas ovde su 'neke price' koje se tamo nekom desetom desavaju,..zar ne

Vi jel da ne bi voleli da vas sin primera radi ima takve drugove i prijatelje koji su U STANJU da kada VI ZAKAZETE i bespomocni ste i kada državne institucije zakazu i bespomocne su DA TI DRUGARI ULETE i da vam dete spasu od zla i terora,..i od okoline i od samog sebe:):):)

Vama se kanda TO NIKAKO ne može desiti,..jel da

Imaju države i pametnijih ljudi od nas ovde I UMNIJIH ljudi,..pa kako onda sve listom ratuju ilisu ratovale? Kako to i kada SILA mora da se upotrebi?
Naravno vi ste toliko nagutani latentne propagande da ste jel da pacifisti,..a kad bi vam neko potego 100 dolara kopali bi oci:):):):)
precious
12. децембар 2011. у 09.35
e jbg temudjine, pa ovaj lik iz primjera jeste nečije dijete ali nije vise dijete sa 30..zato ima pravo na izbor koji se roditeljima ne svidja i kao sto sam već napsila, potpuno ih razumijem.

moj rodjak se zabavljao s kanadjankom 7 godina. njegova majka je učinila sve ali bas sve da razyebe tu vezu jer nije „nasa”. niej upsjela,ovi su ozenjeni već 15 godina i žive odlično, kanadjanka je od njega nacinila radnog covjeka i dobrog oca, prije toga je bio obični „bum”.
precious
12. децембар 2011. у 09.37
koliko sam skontala vi ste ipsrebijali ZRTVU a ne SILEDZIJKU. to mi nije bilo jasno..ali ako se covjek dozvo od batina, fala Bogu, dobro i jest.
temudjin
(osvajac)
12. децембар 2011. у 09.48
Precious, tačno...nekad žrtvu treba isprepucat

Mislim ovde kada pricamo o Roditeljstvu svi nesta glume „Holier-than-thou”,..ko da su s Marsa pali.
Oni se postavljaju kao bajni roditelji a gle nikada DETE ne može sebi biti neprijatelj nego su tamo neki roditelji LOSI

Sve znaju kad ih pitas kako bi dete zastitili od OKOLNIH PRILIKA I NEPRIJATELJA,..a kada se povede ovako prica kad je ono samo SEBI NEPRIJATELJ, eh sad cekaj
pa to je jel da nemoguće,...'dete ima PRAVO'

da,.. dete ima PRAVO da samo sebe <<<<self-destruct>>>
i STA???
ako se pojavi NEKO kao ja ovde koji kaže da bi sopstveno dete I SILOM branio ne samo od okoline nego i od samog njega,..jave se pacificirane „s Marsa” brizne dusice koje će da mi KENJAJU o mojoj gresci i drugim samo rečima dami kažu
ali Neeeee,..dete ima pravo na svoj zivot,zavali se samo u fotelju i gledaj kako će da obmotano explozivom samo da pritisne dugme na self-destruct
BOZE SACUVAJ DA TI IMaš PRAVO DA SE MESAS,..ono ima pravo da se samounisti

koliko treba biti KRETEN pa progutati price ovih briznih majki gore kojih čitam iz godine u godinu i koje prosto ILI NEMAJU DECU ili su totalno LUDE.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
12. децембар 2011. у 10.21
Ja nisam za te velike razlike u godinama, a pogotovo kad je žena mnogo starija od muskarca.

Imamo mi ovdje jednog nazovimo ga poznanika - momak ima 24-25 god, lijep, zgodan, sportista - ali privlace ga starije žene. I sve je to OK u nekim granicama, pogotovo ako je prolazno i kratkog vijeka, ali eto npr. neki dan Temi mi rece da sad voda neku 'starku' od oko 45 godina. A mislim da mu i majka ima između 45-50 godina. To je za mene vece bas onako FUJ! Ne znam, eto sve predispozicije ima za neki normalan zivot, ali ocigledno da u glavi ne fercera sve bas kako treba.

Mislim, ipak neki red bi trebao da se zna i ne mogu da shvatim da se neki ljudi toliko malo cijene i do te mjere srozavaju.
precious
12. децембар 2011. у 10.51
a ova moja komsinka i prijateljcia kad je usla u 40-tu spopadne je jedan mladic iz komsiluka,20 godina mladji. ona bila još dobro drzeca, doktorka, vozila renoa, napucana, zgodna. ali decko nikako da se okane i ona popusti. vodali se tako 5-6 godina ali ona je znala da od toga nema ništa, kao odlucila već tad da je kasno za djecu niti je htjela da s njim stvara familiju jer je vjerovatno vidjela da nema buducnosti. rasturise se negdje poslije rata i on se naravno ozenio i djecu dobio, ona nije. i sad ja mislim da je on njoj ustvari syebo racun je da je bila pametna uhvatila bi 'zadni voz' s nekim s kim je možda mogal i tad roditi i imati dobru vezu i brak..
NYC40
12. децембар 2011. у 13.28
Ti si Temudjine sto posto u pravu. Da sam ja videla da se oko moje 18.g stare cerke mota neki stariji momak od 30g i te kako bih pozvala nekog rodjaka da ga isprebijaju da se dozove pameti. Šta ima da se mota oko tako mlade cure bez obzira sto je punoletn i kao navodno zna šta hoće u zivotu. Sve sto bi dobila bio bi muž koji bi je oblikovao onako kako on hoće da ga sluzi i slusa pa bi možda tako star i blizi mojim godinama i meni mozak solio. A da je kojim slučajem ona 16 a on 28 onda bi i metak popio ko u ratu , slazem se ja s tobom kad je mlada cura u pitanju i stariji cikica. Cerka mora da se cuva od vukova.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sretjko
(advajzor)
12. децембар 2011. у 14.58
pa neeeeka ih, nek se momak trenira.. Sve je to bre pocela ona nezajazljiva Demi Mur sto je ni loodi Brus nije mogao da zajazi. Pa onda ove raspustenice i dobro udate videle od nju. I eno, sutnula Kucera, on sad izigrava velikog majstora sa ovima od 25 i neku, a ona opet usvojila neko momce da ga trenira.

Šta bi ja dao da sam imao neku takvu da me uci godinu dve! Dobro, slazem se da ako je razlika 18 da je preterano, pa majka može da mu bude. Ali fitjfiritji to ne gledaju ako, oni gledaju doopence, kukitji, sise i to im je merilo, a ne godine. Ne treba nju napadati, ona radi ono o cemu 98 procenata dama u ovu kafanu masta.
Sretjko
(advajzor)
12. децембар 2011. у 15.05
nije mi samo jasno zašto te dame sto otje da imaju 18 godina mladji zbog nezajazljivost, zašto lepo ne pocnu da u slobodno vreme snimaju pornitji, ako treba i volonterski.
NYC40
12. децембар 2011. у 19.48
Ma Srećko bolji su udati dzentelmeni od 40 g. Od tih mladih klinaca. Udati dzentelmeni su ko dzukci na lancu, al kad se otkinu...
mrBin-boy
(Evgenije)
12. децембар 2011. у 23.42
-Kad se iscrpu sve pacifisticke metode,i rezultat bude porazavajuci za zdravu pamet,treba primeniti `Temudjinove metode`,naravno kao zadnji metod,koji je u narodu poznat kao veoma delotvorno sredstvo `uterivanja pameti u glavu` !

-Koliko je meni poznato,a jeste dosta,i ovi svestenici sto su lecili narkomane,kao krajnje sredstvo `batina je iz raja izasla`,imaju veoma dobar učinak u izlecenju,oko 99%.

-Ne bi mi bilo milo,da sutra svog sina gledam sa nekom takvom opajdarom,al bih ga pustio neko vreme da se `vjezba`,a lepim rečima pokusao da ga naucim „matematici zivota”.

-Ako to ne urodi plodom,u iskazanom strpljenju u realnom vremenskom periodu,morao bih sa reći da predjem na rucno ucerivanje pameti u glavu.
-Kolicina je srazmerna inatu i nedostatku pameti...
...ljubi ga majka,pa i tajo da doda po koju,za dobrobit njegovu[:))]
NYC40
13. децембар 2011. у 06.11
Pisanje o upotrebi sile u ovakvim slučajevima je cisto lupetanje I ništa vise.
PljucPljuc
(Pred ulazom misli na izlaz.:)))
13. децембар 2011. у 07.49
A tebe Pljuc Pljuc treba odavno u ludnicu a ne banovati.

Tebi je <<<nametanje deci sile>>>> kada se ODRASLIM BUDALAMA pokusava objasniti razlika između pojma DETE i pojma COVEK(Muskarac i Žena).
Lupetate ovde bez cilja i namene

<<Detetov zivot je detetov zivot i ima pravo da sa njim raspolaze kako hoće.>>>

Kakve sada ima veze „sila nad detetom” sa ovom iznad umobolnom konstatacijom?

-------------------

umnobolan ti je mozak

u hercegovini znam za dve priche gde su devojke bile mlade a udale se za starijeg momka njoj 20 njemu 38

niko se nije obratjao na to chak shto vishe on se vazhio kao domaćhin a za nju se kazivalo otishla je u dobru kuchu!

ima i obratnih situacija gde je jedna od 36 dovela sebi choveka od 26 i u toj prichi niko nije derao zhvalje chak shto vishe stari svijet govorio „takva ti je ljubav nikad neznash odakle tje de strefi”

a vi tipovi porno industrije (to u istinu jeste) ovde cvilite kako je mali namirisao vaginu! ispadoshe ljudi sa sela kulturnij od seljaka koji odoshe na asFalt pa im je mozak i dusha iskvarena!

vi ne vidite dalje od nosa i to je cijela tragedija u ovoj prichi kao shto nikad nisi video niti proshao svijeta niti razgovarao za bezkuchnikom, radnikom sa saltera ili seljakom koji svija sjeno u sred ljeta

ti si sirotanovitj od choveka pa makar u svili u kadifi zhiveo nedostaje ti razumjevanja kao i samog shvatanja!

Ima masu ljudi koji su za svoju djecu zheleli najbolje i tom prilikom od svoje djece stvorili neurotichne osobe ili su tolko iztraumirani da je to Bogu plakati a sve je to posledica usadjivanja pogreshnih shvatanja i parametera vrijednosti i bezvrijednosti!

da dodam na kraju budesh li josh jednom mene lichno vredjajo i prochitam li josh negde da se tako nasilnichki obratjash svijetu na sc-u budi siguran da tju te prijaviti moderaciji i webmasteru!
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 08.17
svakoj ženi poslije 40-te treba mladji muskarac a muskarac poslije 40-te se umori i dok sam sebe zadovolji u WC-u:) pa vi sad vi'te šta vam je:)))

što se tiče teme, niti je ona menopauzalna žena, niti je on dijete. Muskraca u 30-tim je u najboljoj mentalnoj i fizickoj snazi do kasnih tridesetih. Žena koja je radjala do 30-te se tek opase snagom i sexulnoscu u 40-tim jer tada ponovo postaje žena poslije toliko godina bitisanja kao majka. Muskarac se, u drugu ruku, vazda trudio da bude yebac i ništa vise 9to im je glavni ponos i izvor samopouzdanja) pa ispucao i metke i snagu.

drugo, žena nije menopauzalna do sredine pedesetih ako je zdrava i nema traumaticnih situacija u njenom zivotu.

U stara vremena su doktori savjetovali ženama koje su bile u pedesetim godinama i pobolijevale zbog menopauze da zatrudne da bi obnovile zdravlje. I mnoge su žene radjale djecu skupa sa svojim kcerkama a ponekada su njihova ta nova djeca bila mladja od njihovih unucadi.

To sto kolega Smudjin piše o muskoj plodnosti...malo pobrkao sa potencijom. Preporucujem da se obrazuje o muskoj plodnosti do kada muskarac puca pravim metcima a od kada corcima.
Uostalom čak i kada bi bio plodan kako bi oplodio ženu onako onemocao? Ili kolega Smudjin preporucuje da ga mlada koristi kao vibrator i da sam sebe oplodi?

Vamp
(:Þ)
13. децембар 2011. у 08.33
„doktori savjetovali ženama koje su bile u pedesetim godinama i pobolijevale zbog menopauze da zatrudne da bi obnovile zdravlje.”

Apsolutno netačno - doktori posle neke 40. (ovde na zapadu idu do 45.) ne savetuju ženama da zatrudne (osim bas u specijalnim situacijama, ako nikad ranije nije radjala pa konacno uspela oplodnja, itd...) jer može da bude smrtonosno i za ženu i za dete. Ne znam gde si čula da trudnoća u pedesetim godinama obnavlja zdravlje?!?!?!
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 08.37
U Bosni gdje su žene radjale, i dok nije bilo ovo ono nego kako tijelo kaže.
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 09.03
by the way još nisam čula da je idena „baba” umrla na porodu ili dijete a za mladje mame i njihove bebe sam čula.
Mnogo se prica o defeknoj djeci ali kad pogledas brojke, opet je vise defekne djece kod mladjih roditelja. A zašto je to tako, ih ko će sad to listati:)
Vamp
(:Þ)
13. децембар 2011. у 09.06
dobro, to onda objašnjava sto je smrt pri porodjaju sada 1 u 3000, a ranije je bilo 1 u 16 ...
Vamp
(:Þ)
13. децембар 2011. у 09.10
„Mnogo se prica o defeknoj djeci ali kad pogledas brojke, opet je vise defekne djece kod mladjih roditelja. A zašto je to tako, ih ko će sad to listati:)”

Razlog je prost - (barem u Kanadi) - ako imaš preko 40 god. obavezan je amnio bas zbog povecanog rizika da beba bude mentalno ili fizicki poremecena (defektna). Ako se pokaze da jeste - radi se abortus. Tako da statisticki ima manje defektnih beba kod starijih roditelja, jer se to uvidi na vreme i plod se otkloni - insistiraju na tom testu...
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 09.11
šta da kažem na takvo pametno posmatranje napretka u medicini i lijekovima?
Vamp
(:Þ)
13. децембар 2011. у 09.14
ne moras ništa da kažeš - ti slobodno radjaj i u 60. ako mislis da možeš...
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 09.19
ja lično ne mislim da radjam jer već nekoliko puta napisah da ne volim djecu:) Ali ne volim kada se žena omalovazava kojekvim bijednim muskim zakljuccima o zenskom reproduktivnom sistemu i zdravlju.

Vamp
(:Þ)
13. децембар 2011. у 09.21
moderna medicina i „common sense” (sto bi ovde rekli!) su po tebi
„bijedni muski zakljucci” > hahaha pa super...
nadanikadaneumire
13. децембар 2011. у 09.24
Mislim da se malo skrenulo sa teme Sumnjam da bi iko od nas bio odusevljen da mu sin nadje takvu ženu ali pogledajmo to malo kao neutralni posmatraci.Teško je naći pravu ljubav i uz to da vjecno traje zato treba uzivati u njoj kada se nadje,koliko god trajala.Ako nam je djete sretno,treba da se radujemo s njim,zar to nije najvaznije?A za tugu će uvijek biti vremena.
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 09.25
zensko tijelo samo zna kada može da radja a kada ne, priroda udesila to. A kada je pogubno za produzenje rase, priroda ukine mogućnost oplodnje i radjanja. daklem, dok krvarim i dok imam jajnu celiju mogu i da rodim,,, samo je pitanje hocel kakav kvaran kukolj da uleti od kakvog 'trulog„ davaoca sjemena. ”
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 09.29
ma ne znam šta se nerviraju oko toga, ionako će ta žena da ga sutne za koju godinu kad se umori od derista i njegovog slinjenja a on opet ima vremena da mu roditelji odaberu zdravu mladu za potomke. I vucica sita i ovce na broju:)))
Vamp
(:Þ)
13. децембар 2011. у 09.30
da smo svi vodjeni samo prirodnim instinktima ne bi bili ništa bolji od zivotinja...
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 09.40
a cemu pogrde bez da se zna šta je i kako bilo? ja sam vidjela masu mladica od 28-34 koji izgledaju kao da im je 40 najmanje. Usukani, iscjedjeni, bore po celu ili stomacici ispred njih kao kod djedova. I šta njima vrijede te godine na papiru matere ti? ja ih ne bi vala ni da su zadnji!
Ima i gospodje koje izgledaju bolje od mladjih pa ne piše im na celu koliko im je godina. Šta ako su se sreli, zaljubili pod pogresnim uvjerenjima o godinama proizvodnje? I yebiga onda kad se zaljube, kasno ispravljati krstenice i rodne listove.

ja polazim od toga da je bila zabuna sa godinama jer malo je žena koje imaju odrasle sinove da s namjerom zapocnu vezu sa muskarcem pribliznih godina kao sinovi. nije prirodno.
E sad ili su bolesni ili su se zeznuli u procjeni prije no sto su se zaljubili.

kao pozitivac ne volim da mislim da je svako bolestan.
slatkoodsljiva
(glumica)
13. децембар 2011. у 09.46
jedna moja kolegica ima okruglo 50 godina. ja kao žena joj ne bih dala vise od 40 a bar mi žene imamo izpraksano oko za ocjenjivanje zenskog izgleda. daklem, šta bi sprijecilo jednog od 35 i neku da se zaleti na nju? Apsolutno ništa! A ne vjerujem da bi odmah raspredali o godinama. A šta bi nju zaustavilo da primi nabacivanje tog od 35 i neku? Apsolutno ništa jer se između njih ne bi vidjela velika razlika u godinama po samom izgledu.
Sretjko
(advajzor)
13. децембар 2011. у 10.52
toga od 35 i neku jedino bi sprečila vernotja, ako je udat. Ta vernotja, sto to ume da upropasti coveka i spreči ga da dozivi neki nezaboravni trenuci, npr dvaput bez vadj... To je prosto strasno.
Sretjko
(advajzor)
13. децембар 2011. у 12.00
otisao sam juče kod onu utegnutu doktorku, 42 i neku, da joj se pozalim kako vetj 4 dana imam neki pritisak u potiljak i da se vetj 4 dana ne mogu skoncentrisem na ono sto Lepa prica. A Lepa je isto bila kod nju pre 4 dana i eno pije uvin caj i neke tablete.

Kaže doktorka, uz osmeh, da to što se meni desava je zapravo najgora kombinacija koja može da se desi udatom dzentlmenu- taj pritisak, to je kaže od vernotju, a nedostatak koncentracije je od cetverodnevnu neyebicu. I kaže da imam 2 opcije, jedna je da mi prepise dve od 25 i neku, dvaput dnevno, a druga je kaže da mi prepise jednu od 42 i neku, jednom dnevno jer kaže ako je malo starija od tebe, a ima preko 4 banke, ta je mnogo efikasnija nego ove mladje.

Eto dokle je danas ta medicina dosla, i oni znaju kakve su te udate koje su par godina starije od dzentlmen.
444
13. децембар 2011. у 12.16
Takva veza nema sutra ima samo danas, za 12 godina će šta njemu biti 42 a njoj 60 :) nije prirodna, samim tim veza je još u startu osudena na propast.
Koliko sam razumela taj sin je jedinac, upravo u tome i jeste problem u pedagogiji postiji zasebno poglavlje dete jedinac - problem.
Ne problem nije u detetu problem je u roditeljima koji odgajaju to dete!
Odnosno da skratim roditelji jednog deteta, nesvesno sabotiraju odrastanje t.j.nastave da brinu za dete ili odraslu osobu onda kada to nije potrebno!
Cilj svakog dobrog roditelja je da pripremi dete za samostalan zivot u ljudskom drustvu.
Kad dete postepeno nauci da se brine samo o sebi, ono je odraslo jer je sposobno da se samo o sebi brine.
Problem je da dete jedinac nikada ne nauci da se samo o sebi brine!
Te ko u ovom slučaju on je nasao nekog ko će produziti da se brine o njemu jer roditelji su ga naucili da on za to nije sposoban.
Sretjko
(advajzor)
13. децембар 2011. у 12.21
a ti kriska bi mogla da promesas taj gulas, da ti ne zagori, umesto sto ovde popaljujes ove dobro udate sa te price o drastcno mladji muskarac.

Kako ti nije palo na pamet da postavis temu o dzentlmeni koji imaju 10-15 godina mladju ženu, pa makar mu to bila i druga po redu, to je mnogo cesci slučaj, sva sretja, nego ovakve nebuloze o 18 godina mladji.

I satje w3, Goga, Petka, Bombica, Lili, Njujorcanka posebno... Da pogledaju svoje muzeve i kažu u sebi kako su im muzevi mnogo bre matori, treba tu nešto dosta mladje.

Sva sretja pa moja Lepa ne zalazi u ove virtualne kafane, ona je vise „stara skola”.
kriska
13. децембар 2011. у 12.59
Ti si Srećko vidovit! Upravo imamo gulas za veceru, sa makarone.
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 14.59
I satje w3, Goga, Petka, Bombica, Lili, Njujorcanka posebno... Da pogledaju svoje muzeve i kažu u sebi kako su im muzevi mnogo bre matori, treba tu nešto dosta mladje.

------------------------
AAA ne to Sretjko to nikako ne bi ga menjala ni za duplo mladjeg :):) sad kad je mraz po kosi poceo pa one bore oko usta pa oci pune iskustva neka fala :):):)
w3
(Necu)
13. децембар 2011. у 15.38
Ma, ne bismo mi, al' ti mladji bas znaju biti agresivni. To se, 'bre', ničeg ne boji, ništa ne postuju. To bi glavom kroz zid.
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 16.39
Eh kolega Sretjko ja se bas i ne bi slozio sa tvoju konstataciju.
Nemoj me pogresno shvatiti ali koliko ja vidim mi muskarci daleko daleko lepse i bolje i izgledamo i starimo od ove 'lepse polovine'
Njima je dovoljno svaki dan da se pogledaju u ogledalo pa da znaju gde su bile pre nedelju a ne pre godinu dana

da one izgledaju bolje,..menjale bi one nas ne sekiraj se. Ovako mogu da nadju ako će mladje samo nekog bolesnika kome mama treba ne žena.
Mi dzentlmeni okreni-obrni smo zaista veciniz godina lepsi pol.

zato treba naći fino mladju ženu,..da balansira bre

PS
Gledaj sad kad one opletu o nekim primerima Tine tarner i šta ti ja znam,..tipa jedna u 100 miliona
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 16.43
Skoro si nešto drugo izjavio kolko me pamcenje sluzi druže Temi:):)
A ako ćemo tako sliku na sunce pa da vidimo tog dasu :P:P
Kladim se da imaš „pivski” stomak i „visoko celo” :):):)
Da me ubjedis u suprotno postavi slikicu pa ćemo da procjenimo :P:P
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 16.54
a sto će ti moja slika?
Eto ti tvog muza i tebe pa se pogledaj sa njim a šta ću ti ja?

Kladim se da je on i lepsi i zgodniji od tebe,..a to ću reci i za 99% svih parova iznad 35.
Pogledaj parove oko sebe. Iskreno receno ja zaista neću ono sto kažu 'ni po babu ni po stricevima',..ali meni brate muski lepse stare i bolje se drže,..zar i vi to ne primecujete?
Još se vi eto nešto batrgate sate svoje sisopodizaci, stikle, tipovi odece koji dizu ono pa ovo, sminke i kozmetike,..ali sto jest jest,...ne mozete nam opepeliti po izgledu i stasu iznad 35

onako, pricamo o ogromnoj vecini
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 16.56
Moj dragi je dasa al da je bolji od mene nije :)
Moja drugarica Zorka ko curica njen dilber kaže da joj je tata malo ocelavio malo osjedio sve mu se sastalo.
Drug od mog dragog visok i to je sve sto ostalo od one ljepote njegova mala kad se skocka nisi bas siguran jel uopste radjala ..
kod mene neki drugaciji komsiluk izgleda
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 17.05
ma ja,..kad se 'skocka':):)
Sve ste dobre kad se 'skockate'
:)

E ne znam. Živim uvelikom gradu, putujem, vidim pa mi 'blizi' primeri nisu dovoljni
Od 10 parova, samo jedan mogu naći da je žena bar u rangu muskarca sa kojim je i da mogu reći da ako ne lepsa da je isto tako atraktivna.
A i to bome u srednjim 30-tim. Kako idemo na sve starije,..ma daj Gogo ne mozete se porediti.
:):):)

a to da si bolja od muzati,...e cisto sumnjam,..al ne samo ti 99% vas
w3
(Necu)
13. децембар 2011. у 17.09
Ma dajte, koga briga kako ko stari. Ja mislim da to uopste nije važno. Pogotovo kad ti ovi deckici od 20, drže vrata otvorena i cekaju da ti prođes, još pogotovo kad si 50m udaljena. :)
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 17.14
To je izgleda kod vas vodom.
Ovdje nije tako čak šta vise obratno. Dokaza ima milion a ne kao sto ti kažeš jedan u 100.
w3
(Necu)
13. децембар 2011. у 17.15
Ili je to možda do lijepog vaspitanja. ;)
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 17.18
Hehe biće da je to mislim to vaspitanje :):)
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 17.19
ma vi u Kaliforniji Gogo ste endemi i ne racunate se u smrtnike,..a racunajuci po vasoj plasticnoj hirurgiji i njohovoj zaradi koja nadmasuje ostatak Sveta,..biće da si u pravu.

Kod nas smrtnika izvan Kalifornije gde se retko rade augmentacije guzova, sisa, liposakcija i rokanja botulinom situacija je drasticno drugacija
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 17.20
Voda kažem ja tebi a ti ne vjerujes ee moj Temi :):):):)
baxuz
(φεμμινα™)
13. децембар 2011. у 17.54
mrzelo me sve da čitam, osim topica...

veza sa 18 godina starijom zenom je prirodno osuđena pa propast...isto kao i sa 18 godina mladjom...

može sve da funkcionise kako treba, da ljubav cveta, da seks razbija, da je sve idila... ali privremeno, nekoliko godina dok strast ne prođe... i onako se sve bazira na seksu...

ali kad on napuni 45 ona će biti baba sa 63 i nemaju vise ništa zajednicko... on će još disati punim plucima, ona na skrge...

isto vazi i obrnuto...

ja još ni jedan primer u svojoj okolini nisam videla da je opstao sa tako velikom razlikom u godinama...

Sretjko
(advajzor)
13. децембар 2011. у 17.58
Gogo, to je u Kaliforniju zbog onih helanki sto u njih trcite niz plazu, pa onda uz plazu... Malo uz, malo niz, to otju da kažem.
precious
13. децембар 2011. у 18.00
kako baba sa 63, pa neki dan ste pricela da se u tim godinama nose minajci do po butke a poznajeme neke muskarce od 45 kojima je trbusina do zemlje, celavi, izborani..katastrofa:)))
baxuz
(φεμμινα™)
13. децембар 2011. у 18.25
ako ciljas na moju „babu” iliti kevu, moj otac je 4 godine stariji... nije sa tipom koji ima 40 a ona 58... :)

ovde se ne radi o tome šta ko oblaci već o necem dubljem...
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 18.32
Boze pa zar ovde niko ne vjeruje u ljubav ncncnc :):)
BIP ode u lijepi klinac kad smo nevjerne Tome:)
baxuz
(φεμμινα™)
13. децембар 2011. у 18.37
ne gogo, verujem u strast kad su takve veze u pitanju, a kad ona prođe ne ostane vise ništa...
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 18.40
Sretjko nema tu ništa s elankama već tako pa eto i to bez onih plasticnih stvarki sto Temi spominje. On zaboravio da ima žena koje drže do sebe i to je u zadnje vrijeme bas ocigledno ne kaže se djaba 40te su nove 30te za žene. Al ko je još s Romanincem ispravio krivu Drinu :):):):)
Ja poznajem dvije da su se pofaltnale i porozale u nekim ranim 40tim kasnim 30tim i to je to
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 18.40
Verujemo mi u ljubav,..ali znaš Gogo kako ja imam obicaj da kažem
„I ljubav ima svoje okvire”
zapamti to
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 18.45
A šta je s onim ljubav je slijepa; ljubav ne poznaje granice;
ljubav ne vidi godine; ljubav je kad se dvoje vole ...
Ne znam ko smije da sudi ako vidi PRAVU ljubav??
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 18.55
baxuz
(φεμμινα™)13. decembar 2011. u 18.37ne gogo, verujem u strast kad su takve veze u pitanju, a kad ona prođe ne ostane vise ništa...
---------------
A ko tebi meni Temiju nama garantuje da imamo trajnu vezu jel razlika u godinama il ti je onaj odozgora potpiso?
Nema pravila :):) ako je strast prošla koga briga jel ti 25 35 70.
Mislim da ljubav mijesamo sa seksom :):):
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 19.00
Gogo, to nije ljubav nego Zaljubljenost

zaljubljenost je hemijska reakcija
ljubav je duhovno stanje
Sretjko
(advajzor)
13. децембар 2011. у 19.03
ne bre Gogo, ja bih pre rekao da je ovde seks pomesan sa ljubavlju. Sto kaže Petka, 18 godina razlike, tu stvari samo rade oko seska. Dobro, ima možda malo i ljubavi, recimo ljubav prema mladim zdrepcima ili ljubav prema dobro utegnutoj a iskusnoj teti.
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 19.06
ma nemjesamo

Zamisli mnajbolje i najlepse jelo koje volis i onda ti toneko servira ,..ajde 5 godina

Zivot bre preuzme,..posao, deca, obaveze, prezivljavanja,..a jedes i lizes istu osobu 5 godina
Naravno da dodje do zasicenja i prosto ljudi postanu cimeri ophrvani svime drugim nemajuci čak vremena i za to „najlepse jelo koje volis” i koje jedes na brzaka i s nogu

Naravno da će ti dosaditi

Ali trik je sa vremena na vreme izdvojiti VREME SAMO ZA NAS i podsetiti se zašto smo se zaljubili pa zavolili te osobe sa kojima smo

ah da,..i pustiti partnera da dise punim plucima i da brak ne stoji na putu razvitkaporodice, karijere ili uopste personalnog zivota

ma prosto ko pasulj bre
baxuz
(φεμμινα™)
13. децембар 2011. у 19.11
gogo, ja, ti, temudjin (nisi druge navela pa da ih ne spominjem :) sa našim partnerima zajedno starimo... zivot smo paralelno gradili i izgradili... navike, poglede na svet, mišljenja, zelje itd... su nam iste ili slične... dopunjujemo se, oduzimamo i dodajemo...

to jedan par sa 18 godina razlike, po mom mišljenju, ne može da izgradi...

prosto ne može, protivprirodno je... može bre da ima dobar seks i na tome se sve zasniva... ali kad ona sa 50 i kusur upadne u klimaks, njoj je do seksa ko meni do ciscenja kuce... a on sa 45 bi i dalje mogao 3x na dan...

sve takve veze održava živim samo seks i početna zaljubljenost...

i još me niko koga znam nije demantovao... da ne racunam one koji su u takvom braku ali se svalerisu... i to je sr@nje...

ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 19.14
Tralala nije nego duhovno stanje ili hemijska reakcija po tebi nidje fizike :):) Kod Sretjka se ubija od fizike samo mi još biologiju uvedite ima da se roknem.
Ljubav je sveta i niko nema pravo da joj staje na put ali samo (ponavljam) ako je PRAVA :):)
baxuz
(φεμμινα™)
13. децембар 2011. у 19.16
e ove sa ovim visinskim razlikama su ti gogo umišljene... :)))
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 19.19
evo iskreno baxuz najbolje rece

Naravno da je ljubav bitna,.ali ima tu mnogo, mnogo toga.
Pa generacije i generacije ljudi su se sretali i 'uzimali' bez ikakvog zaljubljivanja ili te 'ljubavi' kojom se danas i levo i desno razmahuju/.
Ali su oni toliko zajedno izgradili i dusa i stvari, da IH VEZU DOSTA DUBLJI RAZLOZI,..i vreme,..ne zaboravimo vreme

Nisam ja eto prosao kroz vrt rajskih ruza. Imali smo ja i žena vrlo teskih prepreka koje smo zajedno prolazili. Smatram da se nismoSAMO NASLI,..nego smo gradili
To je mislim ipak mnogo vise nego kad te neko sexualno privlaci

Dakle,..šta taj decko može i ima da gradi sa tom zenom?
Cemu se nada?
Gde se vide?
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 19.32
a on sa 45 bi i dalje mogao 3x na dan
-----------------
Baxiii :):):) Ima i normanlnih ljudi nisu svi ko Sretjko i taj tvoj eve pitaj Temija :P:P:P :):):)
baxuz
(φεμμινα™)
13. децембар 2011. у 19.35
gogo nisam ja protiv takvih veza, ako nekom odgovara mnogo mladji ili mnogo stariji partner ko sam ja da se bunim... živi i pusti da žive, kažu ljudi...

meni ne odgovara takva veza i mislim da sam 100x to ovde izjavila... da ja sa nekim „dedicom” od recimo 55-60 ne bi znala šta da tražim osim da obilazimo lekare na VMA i KBC... surovo al istinito...

i zamisli ja bih još da izlazim a njemu se spava... ja bih da obilazim evropu a on je video 20 godina pre mene i ne interesuje ga da je vidi ponovo ali bi zato u banje rado isao...

e moj ujak ima ženu mladju 20 godina... pa ja joj ne bi bila u kozi... još kad kaže kako ona njega voli, ja samo kažem ana, tebi je falila ocinska figura u zivotu pa si nasla mog ujaka... koji će ti bre to u zivotu... pa joj ne bi dosta nego mu rodi dete pod stare dane, jedva potrci za klincem... pa i to dete trpi jer otac ima skoro 60 i nema snage da mu se posvecuje 100%, a mali pun zivota...

pa nije mi ujak majkl daglas da ima da plati 3 dadilje da umesto njega zabavljaju decu, kad se on umori i smori...

s druge strane da je ljubav tako slepa, hju hefner bi bar neku od onih zecica zadrzao a skoro svaka je jedna po jedna odlazila sa nekim mladjim od njega iliti ravnim sebi... aon ostajao sve gluvlji i gluvlji od konzumiranja vijagre...

ne može bre jedan 60-ogodisnjak da zameni 30-ogodisnjaka... :)))

mladoj ženi treba pastuv a ne raga :))

a kad starimo zajedno onda se sve to uklopi i priroda se pobrine da niko ne ostane ostecen :)))

ala sam se raspricala za sve pare... gogo inspirises me veceras... tvoja cista dusa bez trunke biologije je pravi mamac :))))

temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 19.40
da baxuze,..nisu svi Sretjko sa 3x bez
:):):)vadjenje
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 19.43
:p:p
Nema biologije to sam mrzila valjda zbog profesora spadala u ranim 40tim :):)
Ma slazem se i ja s tobom al svako pravilo ima izuzetak sto sad da osuđuješ tu ženu što se udala za ujaka(Zar ona ne bi trebalo tebi da bude ujna a ne žena tvog ujaka pobogu al o tom ćemo drugom prolikom)kaže da ga voli pa ne mora niko ništa da kaže ako ga voli to se vidi i onda to je to sto njoj treba:)
Eto sama kažeš da se s dragim ne slazes oko godisnejg on bi ovo ti bi ono pa nađetekompromis tako i ona a što se Hefnera tiče nejmu su pare i vijagra udarile i dje treba i dje ne treba :):)
temudjin
(osvajac)
13. децембар 2011. у 19.43
Zamisli tek blam, on ili ona bi sad u ko kakav diskac,..noćnizivot a tebi do glume krompira na kaucu ususkan uz knjigu ili kakvu dobru seriju,..tek dok ne dremnes:):):)

ma daj...
ZadnjaGoga
(...)
13. децембар 2011. у 19.54
Bog vas ne ubio tako mi i treba kad se s vama družim :):):):)
Buduci djuturumi :P:P:P
baxuz
(φεμμινα™)
13. децембар 2011. у 20.11
nemoj da me shvatis pogresno, ja moju ujnu obozavam, i klinca takođe... pa ona je samo 2 godine mladja od mene :)))

meni nje bre zao, šta će od zivota da vidi pored ovog sto je već dobar deo svog iskoristio još odavno zabavljajuci se do ludila kad mu je vreme bilo... njegovo vreme je prošlo a njeno doslo i polako prolazi...

meni zao sto će je pitati mladost u šta sprca nabolje godine... inače svi je u familiji gotivimo, teska dobricina je devojka/žena i strasno gotivan lik...

ali ta veza je do sad 100x pucala bas zbog te razlike u godinama... zato i pricam sve ovo... drzi ih dete na okupu...

a pre ili kasnije krenuce nju da muce gorka kajanja... to će samo vreme da potvrdi...

Sretjko
(advajzor)
13. децембар 2011. у 20.31
ja se slazem sa Petku, ženi od 35 i neku samo pastuv treba.

Imam i ja u daljnju familiju sličan slučaj kao Petka, strasno bre kad ih vidis zajedno, mislis da mu je tjerka.

Neka mene moje Lepe, ako tje trazi pastuvi od 25 i neku, neka traznei, ali ja sa nju imam i hemiju i fiziku i biologiju. Ne bi bilo loše da ima bar malkice vise ove, Gogine fizike, ali valjda tje i meni krene, samo da vise popije onaj dzak uvinog caja sto je kupila.
Tri_boje_plavo
14. децембар 2011. у 10.50
Pretpostavljam da su akteri ove drame ljudi sa našeg podneblja? Imam utisak da se radi o postenim, dobrim ljudima (mislim na roditelje) koji iz najbolje namere vodeci se onom cuvenom „želimo najbolje svom detetu”, kardinalno, tragicno grese. Njihov sin je 1) odrastao covek a ne pubertetlija od 15 godina i 2) ono sto je za njih dobro uopste ne mora da bude za njega (i obrnuto). Tj on samo sam treba da bira partnera a okolina treba da prihvati njegov izbor. Iskreno, sin bi trebao na njih da se ljuti zbog njihovog sebičnog stava, a ne oni na njega... Tj niko na nikoga ne bi trebao da bude ljut: u mojoj porodici već godinama postoji jedna veza koja je gotovo preslikana slika situacije koju diskutujemo i niko ni da trepne.

Razlika u godinama uopste nije glavni faktor (potencijalnog) pucanja ove veze. Toliko je veza/brakova koje su se srusile kao kule od karata iako su partneri istih godina ili pak, po tradiciji, on koju godinu stariji od nje.

Jedina realna prepraka toj vezi (ako preraste u ozbiljnu) je vezana za potomstvo: tj ako bi on zeleo decu, ona možda ne bi (ili pak, zbog ulaska u klimaks zacece može postati misaona imenica). Ali, bitno je napomenuti da je to absolutno njihova stvar, tj intima njihova kao para, a ne okoline.

Gomila roditelja osakati svoju decu ne dozvolivsi im da žive spostvene zivote. A roditeljstvo ne bi trebalo da ima mrvu sebičnosti u sebi već da razume, podrzi i ne okrece ledja (pogotovo kad su u pitanju trivijalne stvari kao ova).

bokvica
(Plantago)
14. децембар 2011. у 15.23
Razlika između mlađeg muža i starije žene se i te kako primećuje u kasnijim godinama.
Slučaj iz mog okruženja. On ima 40 godina, odlično izgleda, njegova žena izgleda starija, ali ne znam da procenim godine jer se na prvi pogled vidi da je prošla neke estetske operacije, lice joj je kao zamrznuto.
Onda čujem priču da je on bio klinac od 18 godina, a ona žena od 38, sa mužem i decom, kada joj se dogodila ljubav njenog života. Ona njemu bila prva (WOW!) Uglavnom, ona raskanta brak, decu ostavi mužu, podeli sa mužem lovu i krene u novi biznis sa novim, mlađanim mladoženjom.
Opstali su u braku, s tim što on juri sojke, ona se pravi da ne primećuje, deca joj prebacuju kako ih je ostavila, a ona ide po plastičnim operacijama da bi izgledala mlađa.
ZadnjaGoga
(...)
14. децембар 2011. у 16.24
Bokvice to ko spanska serija samo još ubaci jednog ubicu i sve ima:)
bokvica
(Plantago)
14. децембар 2011. у 17.13
Ćuti bre, ne znam koliko će ovaj njen da izdrži. Nadam se da neću čitati u novinama.
ahha
(nemam)
14. децембар 2011. у 21.16
Kao sto rece Republika , kad je žena s mladjim muskarcem sve drvlje i kamenje po njoj, a za muskarce potpuno normalno.

A ovaj primjer da žena živi s mladjim muskarcem a on ganja druge . . .rijetko se nadje muskarac da je u braku a da ne ganja druge, rijetko.
ahha
(nemam)
14. децембар 2011. у 21.20
Sjeca li se neko pijaniste Ive Pogorelica i njegove veze? Znam da smo se svi cudili ali oni trajali.
NYC40
14. децембар 2011. у 21.41
Ali ipak 18 Godina je prevelika razlika. Ja I dalje tvrdim da je do 7 godina razlike u godinama I za musharce I za žene najbolje. Vise od toga već pocinje generacijska razlika da se primecuje I ne mislim na izgled samo . Cesto Onaj ko je stariji pocne ili pokusava da dominira nad mladjim, naročito kad pocne da srari postaje I pozesivan. . Mladjem to dosadi I pre il kasnije starijem se ta dominacija Obije o glavu.
Leon01
(ekonomista)
15. децембар 2011. у 07.46
baxuz
(φεμμινα™)13. децембар 2011. у 19.35gogo nisam ja protiv takvih veza, ako nekom odgovara mnogo mladji ili mnogo stariji partner ko sam ja da se bunim... živi i pusti da žive, kažu ljudi...

meni ne odgovara takva veza i mislim da sam 100x to ovde izjavila... da ja sa nekim „dedicom” od recimo 55-60 ne bi znala šta da tražim osim da obilazimo lekare na VMA i KBC... surovo al istinito...

i zamisli ja bih još da izlazim a njemu se spava... ja bih da obilazim evropu a on je video 20 godina pre mene i ne interesuje ga da je vidi ponovo ali bi zato u banje rado isao...

e moj ujak ima ženu mladju 20 godina... pa ja joj ne bi bila u kozi... još kad kaže kako ona njega voli, ja samo kažem ana, tebi je falila ocinska figura u zivotu pa si nasla mog ujaka... koji će ti bre to u zivotu... pa joj ne bi dosta nego mu rodi dete pod stare dane, jedva potrci za klincem... pa i to dete trpi jer otac ima skoro 60 i nema snage da mu se posvecuje 100%, a mali pun zivota...

pa nije mi ujak majkl daglas da ima da plati 3 dadilje da umesto njega zabavljaju decu, kad se on umori i smori...

s druge strane da je ljubav tako slepa, hju hefner bi bar neku od onih zecica zadrzao a skoro svaka je jedna po jedna odlazila sa nekim mladjim od njega iliti ravnim sebi... aon ostajao sve gluvlji i gluvlji od konzumiranja vijagre...

ne može bre jedan 60-ogodisnjak da zameni 30-ogodisnjaka... :)))

mladoj ženi treba pastuv a ne raga :))

a kad starimo zajedno onda se sve to uklopi i priroda se pobrine da niko ne ostane ostecen :)))

ala sam se raspricala za sve pare... gogo inspirises me veceras... tvoja cista dusa bez trunke biologije je pravi mamac :))))

>>>

zacudjujes me sad, znamo mi da ovde na BiP su svi ko u dobrim vezama ništa im ne fali, al non stop neke price o drugima, why?

sad po tvojej tezi uzmuz se ko momak i devojka u 18-20 oj godini i kad imaju 35 onda su 15-17 g zajedno sad ćeš da mi pricas kako i jedan i drugo obozuavaju jedne druge i svak dan to po par puta rade ko pastuv??? naravucenije po tebi ona će traziti drugog jer on nema volje vise 3 put na dan, jer radi 10 sati dnevno ima decu i još i žena u najboljim godinama a ako se pojavi NYC reci će ti da su +40 najbolje a oni su do tad 25 godina zajedno kolko će tad ona da trazi;)))))

mislim nemojte me bas ozbiljno shvatiti jer je ironija, al cinjenica je da nisu svi još tako aktivni u 35 ako su tolko dugo zajedno.

cuj nabrajate tamo neke hefnere i tako to ko da su oni merilo za normalne ljude???

al i ja se slazem vise od 10 g ne bi smela da bude, ne radi keksa već radi opsteg shvatanja i stava prema svemu.

al i takve veze opstaju i ne znam dal su nesrecniji u takvim vezama, kad vidim kolko se razvode maldi onda nema veze sa razlikama u godinama već sa odnosom musko-zensko.
Sretjko
(advajzor)
15. децембар 2011. у 12.41
one dugonoge novinarke iz Blica, kao da prisluskuju šta se tjaska u ovu kafanu.

Kažu, čitam danas, kako je Demi Mur strasno postala opteretjena razlikom u godinama. A kod njih je razlika mnooogo manja nego u ovaj slučaj, kažu 15 godina.
Sretjko
(advajzor)
15. децембар 2011. у 12.44
ili da dovedemo Demi u kafanu, ovde, da vidi da ima i gorih od nju, ili da je pustimo da umesto Kucera nadje nekog starijeg, npr da bude 13-14 godina mladji.
baxuz
(φεμμινα™)
16. децембар 2011. у 04.03
leone, ne radi se o seksu uopste... seks je jedina stvar koga godine ne zanimaju, ali to u jednom momentu prođe, zanesenost i strast prodju...

radi se o razlici u mišljenju, vidjenju, dozivljavanju, vizijama itd...

tako velike razlike u godinama to ne mogu da isprate, cist sukob generacija...

Leon01
(ekonomista)
16. децембар 2011. у 04.57
ne može bre jedan 60-ogodisnjak da zameni 30-ogodisnjaka... :)))

mladoj ženi treba pastuv a ne raga :))
>>>
a sto sad ponavljas sto sam ja rekao, pa to sam i rekao
ovo sam ja napisao
„al i ja se slazem vise od 10 g ne bi smela da bude, ne radi keksa već radi opsteg shvatanja i stava prema svemu.”
ovo ti
„leone, ne radi se o seksu uopste... seks je jedina stvar koga godine ne zanimaju, ali to u jednom momentu prođe, zanesenost i strast prodju...
radi se o razlici u mišljenju, vidjenju, dozivljavanju, vizijama itd...”
malo vise od meine si napisala a isto mislimo al kao si gore nabrojala ispadne da svaka trazi pastuva jer po tvojoj i NYC prici su žene 35+ ili +40 najaktivnije „afrika” a muskarac je uvek malo stariji a po tezi NYC muskarac nije vise ni za racku u 50etim ;))))
ne znam kako da objasnim, samo nemojte da mi pricate da seks nije bitan, sve se vrti oko seksa, i samo seks sve pokrece ostalo su price za malu decu i ne pucaju veze samo sto je neko zaboravio da baci djubre ili šta ja znam pocinje sa keksom i zavrsava se na pasti za zube... ;))))
baxuz
(φεμμινα™)
16. децембар 2011. у 05.07
leone, jednom prilikom sam ti već rekla da ti kad pišes ja tebe ne razumem uopste...

ni sad ne kapiram šta si ti ustvari meni hteo da kažeš... nabacao si tu copy/paste, sve na gomilu... ne razumem ni „ich”...
Leon01
(ekonomista)
16. децембар 2011. у 05.23
aham...

al i ja se slazem vise od 10 g ne bi smela da bude razlika, ne radi keksa, čitaj seksa već radi opsteg shvatanja i stava prema zivotu i svemu.„

a šta ovde nije jasno?

onda ni ja tebe ne razumem je lises te da treba pstuv te da ne treba, eto tu je razlika ti ko žena sve pišes u jednom postu i ovo i ono ko na pijaci da si a ja kažem samo sa manje reci.”
baxuz
(φεμμινα™)
16. децембар 2011. у 05.28
cek cek, ono prvo mi je jasno...

ovo nije:

„onda ni ja tebe ne razumem je lises te da treba pstuv te da ne treba, eto tu je razlika ti ko žena sve pišes u jednom postu i ovo i ono ko na pijaci da si a ja kažem samo sa manje reci.”

hoćeš ispočetka molim te?

ps. jesi ti rođen na zapadu kad ti srpski tako loše ide?
Leon01
(ekonomista)
16. децембар 2011. у 05.36
ahaha, dobro ponekad napisem na brzaka i ni ne procitam šta sam napisao.

ma nisam rođen al od svojih 35 i kusur godina pricao sam srpski iskljucivo samo jedno 8 g, pa zato ;)))

htedoh reći da ne razumem da u jednom postu objašnjavas kako ne ide tolka razlika u godinama zbog shvatanja, pogled na zivot i tako to a u istom dah kažeš da ženi treba pastuv a ne matorac, da bi posle toga opet objašnjavala sto sam ja reko.
al dobro sporazumeli smo se, da me nisi razumela ;)))
baxuz
(φεμμινα™)
16. децембар 2011. у 05.51
ja moram samo da se nasmejem... ništa mi drugo ne preostaje... :)
Leon01
(ekonomista)
16. децембар 2011. у 05.56
i to je napredak zamisli da te rasplacem ;)

;))
kriska
16. децембар 2011. у 10.34
„htedoh reći da ne razumem da u jednom postu objašnjavas kako ne ide tolka razlika u godinama zbog shvatanja, pogled na zivot i tako to a u istom dah kažeš da ženi treba pastuv a ne matorac, da bi posle toga opet objašnjavala sto sam ja reko.”

Leon, ovo je toliko konfuzno, 3x sam procitala i pokusavam da ukapiram šta je pisac hteo da kaže.
Ja volim da resavam rebuse i zagonetke, ali priznajem ovo nisam odgonetnula.

Ako bi bio ljubazan da prostom recenicom još jednom objasnis šta si hteo da kažeš?
baxuz
(φεμμινα™)
16. децембар 2011. у 10.53
ja nisam imala srca da treci put to pitam... :)))
Leon01
(ekonomista)
16. децембар 2011. у 11.02
;P

haha hajd nema veze, mrsko mi ba da ponavljam.

htedoh možda reći da ko svaka žena jedno misli drugo prica a s obzirom da nije razumela onda je rekla, sto ja mislim ;)))

a u njenom prvom postu, koji sam ja komatarisao je bila ona mischmasch prica i deluje ko kotriranje samom sebi ;))
Leon01
(ekonomista)
16. децембар 2011. у 11.05
baxuz
(φεμμινα™)16. децембар 2011. у 10.53ja nisam imala srca da treci put to pitam... :))).
>>
hahah hvala na obziru :P

al ja bih ti i 5 puta reko, kao sto sam i probo da objasnim da jednom kažeš da mladim ženama treba pastuv a onda da ženama nije samo do keksa već i sveg ostalog... sto si nabrojala... ;))

hvala sto si tako obzirna ;)

lep vikend..
baxuz
(φεμμινα™)
16. децембар 2011. у 11.23
:))))) leone potpuno si promasio i vezao 2 konteksta... objasnicu ti u ponedeljak kad ti se posle relax vikenda misli razbistre... :))

ZadnjaGoga
(...)
16. децембар 2011. у 11.24
Leone:):) ne daj da te zbune ovo je smišljeno :):)
Ja sam te potpuno razumjela a one ko eto nisu pa sad bi malo pricale pa bi se ubjedjivale pa pripitkivale uuuuu ko zna gdje bi to odvelo :):):)):
Znam ja takve :P:P:P:p
svabo-Stuttgart
(besposlicar)
16. децембар 2011. у 18.55

18 godina starija od mene, odnosno 65 godina stara žena?

još treba da zavrshim u tjorku, zbog seksualnog maltretiranja bakica:(
Leon01
(ekonomista)
17. децембар 2011. у 04.56
baxuz
(φεμμινα™)16. децембар 2011. у 11.23:))))) leone potpuno si promasio i vezao 2 konteksta... objasnicu ti u ponedeljak kad ti se posle relax vikenda misli razbistre... :))

ZadnjaGoga
(...)16. децембар 2011. у 11.24Leone:):) ne daj da te zbune ovo je smišljeno :):)
Ja sam te potpuno razumjela a one ko eto nisu pa sad bi malo pricale pa bi se ubjedjivale pa pripitkivale uuuuu ko zna gdje bi to odvelo :):):)):
Znam ja takve :P:P:P:p.

>>>
Goga jelda nije do mene, ma sprdaju se one sa mnom sve vreme pokusavam da objasnim kako jedno pricaju a drugo misle, a zemske su to da su devojke sad bi reko da tvrde pazar;)))))))

baxuz, sto u ponedeljak pa ja i danas radim a odmoran, ma ni u ponedeljak neću biti odmoran :(
Leon01
(ekonomista)
17. децембар 2011. у 05.02
svabo-Stuttgart
(besposlicar)16. децембар 2011. у 18.55
18 godina starija od mene, odnosno 65 godina stara žena?

još treba da zavrshim u tjorku, zbog seksualnog maltretiranja bakica:(.

>>>

brale a i ti si skoro 5 banke, sto bi rekla NYC nisi vise ni za q... ;)))
baxuz
(φεμμινα™)
17. децембар 2011. у 07.19
e leone radim i ja još par sati a onda živeo vikend :))
Leon01
(ekonomista)
17. децембар 2011. у 07.23
neću ni ja vise dugo još jedno stat pa si odoh i ja ca ;)
baxuz
(φεμμινα™)
17. децембар 2011. у 07.40
jesi ti dalmatinac kad ides ća? :)
Leon01
(ekonomista)
17. децембар 2011. у 07.48
ahaha nisma bre samo se zezam ;)
NYC40
17. децембар 2011. у 21.18
Leon me dva put pomenuo a ja nisam čula. Leone sve sto ti treba da znaš je da treba da se zenis sto pre. Pošto si 35 I neku za tebe je cura/ žena od 30. - 42. Znam da bi ti hteo neku od 25 ko Srećko I cela muska populacija . :)
negdedaleko
(radnik)
18. децембар 2011. у 01.18
Ne znam šta se blamirate pustite dete da živi vi svi znate šta je ljubav on je nešto nasao u njoj sto njemu odgovara a i ona u njemu.Neki roditelji sto dobevaju slom zivaca oni onda stvarno neznaju šta je ljubav. Zato pustite da deca žive nemojte gledati na godine.
Leon01
(ekonomista)
18. децембар 2011. у 06.49
čitaš me ti često al ne cujes;)))))))

do 35 sam preferirao starije, es sad mi granica polako ide na nize, al 25 i neku, pa nisam ja srećko;))))) a ako se setim on je reko da te hoće 5 x bez vadj ;)))))
Leon01
(ekonomista)
19. децембар 2011. у 05.37
baxuz
(φεμμινα™)16. децембар 2011. у 11.23:))))) leone potpuno si promasio i vezao 2 konteksta... objasnicu ti u ponedeljak kad ti se posle relax vikenda misli razbistre... :))

.

>>

ko ceka taj gubi vreme ;))
slatkoodsljiva
(glumica)
19. децембар 2011. у 08.32
i šta sad? Vi još niste umlatili tog mladjahnog Romea i postariju uvehlu Juliju? tz tz tz pa kako dopustate da sviju vuku za nos i rugaju se prirodi? od kada je to bilo da žena ima mladjeg muskarca? I šta će ona s njim kad se zna da je žena oduvijek sluzila muskarcu za zabavu a ne on njoj?!
:)
Isidora_C
(U,u,u - sapuce mrak...)
20. децембар 2011. у 11.06
He, he, dobra tema. Najjači mi je komentar kako u takvim vezama stariji pokusavaju da dominiraju. To je obično tačno za starije muskarce koji namjerno traže tinejdzerke da ih oblikuju po svojoj volji, ali u situaciji o kojoj se diskutuje najvjerovatnije se samo rodila ljubav.

Elem, ne znam za druge ‘tete’, ali meni dominacija nikako da podje za rukom, a još nisam bila sa starijim od sebe. Možda trebam zamijeniti 13 godina mladjeg sa 18 godina mladjim?

Jedini generacijski problem koji imamo je sto ‘momak ‘puno psuje, a on to i ne smatra vulgarnim. Isprica mu npr. neko nešto zanimljivo, a njegova reakcija je ‘Ne seri!’?! Na mom jeziku bi to bilo ‘Stvarno! Strasno!’ ili tako nešto...

I spavaju, brate, puno okolo pa te i u seksualnom iskustvu ‘usiju’. Šta je taj sve napravio do 27. ja ne bih ni do sezdesete. Kaže bio rat i poratna vremena, brzo se zivjelo i nisu klinke sto su bile u moje vrijeme...
PustaZelja
(i posle mene - ja)
20. децембар 2011. у 11.56
Welkomen Isi :) Isi, ako se ne varam, ti sa svojim muzem imaš zajednicko dijete. To je ipak velika razlika od ovog slučaja iz uvodnog posta gdje žena ima sinove koji su gotovo pa vrsnjaci sa tim sa kojim živi. Nije to bas isto, pa ni slično.
Isidora_C
(U,u,u - sapuce mrak...)
20. децембар 2011. у 13.47
Bolje vas nasla ;-) Slučaj jeste dosta drugaciji od našeg, ali sustina je da ne mogu tu roditelji ništa. Ako nastave da protestuju, mogu samo izgubiti sina jer zaljubljenost je opasna stvar.

Ne treba da se prave da su odusevljeni, ali isto tako njihov sin treba da zna da su mu vrata roditeljske kuce uvijek otvorena. Sa razlikom u godinama ili bez nje može se desiti da zaljubljenost brzo ispari. Najgore je kad ljudi shvate da su pogrijesili, ali ne mogu nazad iz ponosa i tvrdoglavosti.
ahha
(nemam)
21. децембар 2011. у 01.58
Kakva tema!!!!
Šta bi na ovo rekle Madona i J.LO.?
Strelica_
(NIJE VAZNO)
21. децембар 2011. у 07.37
Ismejah se raznim komentarima :-)

Elem, sve se plus-minus svede na zivotinjske instikte...ko kome dovoljno seksa i tako to. Pa ako tako nastave, možda i potraje, a!? Dobro naravucenije za mir u kuci ;-).

Moj rođeni brat je bio 3 god u vezi sa „vesticom” koja je 8 godina starija od njega i ima dete, ne zna se ni cije je. Čak je neko vreme i živeo kod nje, momak preko 30, nikad se nije zenio, prosao qurtu i murtu, sve je, ali ne neiskusan. E dok moja familija nije razbucala njihovu „zabludu”, nisu se ni ostavili posla. Mama je htela da se baci s mosta jer je bilo kako „doticna” kaže ili nikako. Bio se posvadjao sa svima živima, (nije razgovarao ni sa mnom neko vreme jer sam se usudila da prokomentarisem da je klasicna sponzorusa i da ga „muze” k'o budalu) da bi danas (prošlo 4 godine od kad su se razisli) komentarisao „ona babetina i k****, nisam nikad ni mislio da ćemo ostati zajedno, da ste me pustili da disem verovatno ne bih ni bio toliko sa njom”. Srpska posla, teranje inata, dokazivanje muskosti...ko bi ga znao.

Strelica_
(NIJE VAZNO)
21. децембар 2011. у 07.49
Da me pogresno ne shvatite, protivnik sam da se žene nazivaju imenima i ponizavaju, ali stvarno nas ima raznih (kao i muskaraca, naraFski). Ne znam o kakvoj se osobi radi u ovom slučaju, u kriskinoj prici nema detalja, ali cinjenica je da ima „majstorica svog zanata” da ti pamet okrenu da ne znaš kud udaras, sve uz osmeh i trepetanje okicama...a ovamo leleeeeeee majkeeeeee...
Leon01
(ekonomista)
21. децембар 2011. у 11.27
Srpska posla, teranje inata, dokazivanje muskosti...ko bi ga znao.

>>>

nisu to samo srpska posla toga ima svuda i svačega taj inat u tom trenutku.

sami ti mislis da je on iskusan bio, proso on sve al malo toga nausicio.
jer ni muskost se tako ne dokazuje.
tanjica
(student)
21. децембар 2011. у 12.33
Nisam sve mogla da procitam, ali vidim da je ljudima nenormalno.

Moj tata je ostavio moju mamu zvog žene koja je moje godiste (34 godine) i koja ima sina od 9 godina.
Nas ovo razdire. On to negira iako traje godinama već. I zna da mi znamo,ali o tome ne prica.
Ja želim da on bude srećan. Ali ne mogu da prihvatim da je sa nekom moje godiste.
Pa me grize savest da je to sebično, da treba da budem srećna ako je moj tata srećan... A ne mogu da prestanem da mislim da je ona sa njim zato što joj treba neko materijalno bolji od nje, da bi obezbedila zivot svom sinu (ona radi mnogo loše placen posao).

Jel treba tatu podrzati, ko sto kažu neki moji prijatelji, ili i dalje mrzeti sve to, jer mi se gadi i kad pomislim na tu vezu...
PustaZelja
(i posle mene - ja)
21. децембар 2011. у 12.46
Tanjice, na tebi je da odlucis. Mislim da ne treba ni na šta da se forsiras već treba da preispitas svoja osjecanja i da pokusas, koliko je moguće, sve to objektivno da sagledas - znaci ni iz oceve, ni iz majcine perspektive, već prvenstveno svojim ocima, tj. ocima cerke svoga oca.

Lično, meni bi ta veza smetala i dala bih ocu do znanja, ali to ne znači da bih ga eliminisala iz svoga zivota. Međutim, nas kontakt bi poprilično bio limitiran tom vezom.
Leon01
(ekonomista)
21. децембар 2011. у 12.54
koja sebičnost da je ne poverovati...
Strelica_
(NIJE VAZNO)
22. децембар 2011. у 09.51
Tanjice, sumnjam da je tvoj otac bio srećan sa tvojom majkom, u suprotnom, teško da bi se ovako nešto desilo, osim ako nije emotivno nestabilna osoba. Malo prokopaj da vidis zašto se odlucio na taj korak. Lako je osudjivati, teško razumeti. Emocije nemaju veze sa logikom i šta bi „trebalo”, evo bas nešto uz kaficu razbiram i svoje po glavi, pa se pitam koji to „djavo” drzi pamet na lancu ; -).
kriska
22. децембар 2011. у 17.25
Ma nemoj! Nije bio srećan, pa tako nesrecan napravio decu i živeo u nesrecnom braku sve dok nije sreo ženu svog zivota koja ga je usrecila
kriska
22. децембар 2011. у 17.41
jao, jao Jorgovankoguzina, profesore nije ni tebi lako!
ahha
(nemam)
22. децембар 2011. у 22.26
Strelice,
ti upravo podržavas opste mišljenje- opravdavas muskarce u ovakvim vezama a pljujes žene.
Tanjici je teško, sigurna sam a ti joj tu pametujes@!

Sto ti nisi razumjela svoga brata kao sto savjetujes Tanjici da razumije svoga oca.A?
Strelica_
(NIJE VAZNO)
23. децембар 2011. у 09.18
Kriska, nije zivot crno-bela tehnika, a i muskarci i žene se razlikuju, svaki stap ima dva kraja. Mene je zivotno iskustvo naucilo da ne osuđujem,a nisam bas mala ; -). Odrasla sam pored izuzetno pametnog ali nesrecnog oca koji sebe pored moje majke nikad nije nasao i umro je (neka mu je laka crna zemlja) relativno mlad, nezadovoljan svojim zivotom. I!? Gde si bio – šta si radio!? A ne mislim ni da je ona bila preterano srećna jer se jednostavno nisu nasli i smem u zivot da se kladim da su ostali zajedno samo zbog dece. Tacka. Mi to nismo preterano osetili jer su se trudili da budu dobri roditelji. E, to je sad kao super jer smo pred ocima okoline delovali kao stabilna, uspesna i obrazovana porodica. Milioni takvih primera iz vremena Tita i partije : -).
Isto tako gledam oko sebe uzasno mnogo nesrecnih brakova, ljudi koji se ne vole i koji su samo zajedno pod istim krovom, koji ljubav i strast gledaju samo na televiziji. U vecini slučajeva tipicna slika: muskarci beze od kuce pod izgovorom da rade duže, idu na pecanje itd. a žene idu okolo i zale drugim ženama kako žive sa „kretenom”. I onda, u toj prici, jel treba da osudis jednu od te dve strane ako se okrene i ode trazeci sreću. A malo njih radi na tome da taj brak podignu, da unesu malo zivota, da urade nešto da usrece drugu osobu itd. Znaš onu od Zvonka Bogdana „ko te ima taj te nema”. E tako...

Ahha, ne znam gde si procitala da pljujem žene. Ako je neko nesrecan, bilo da je žena ili muskarac, ja sam za to da se nešto menja. Ili radi na tome da bude bolje ili nemoj biti tu gde jesi. Zivot je kratak i proleti dok trepnes...
U slučaju mog brata se radilo o jednoj perfidnoj i pokvarenoj ženi koja je svoj vrhunski izgled i „ispecen majstorski zanat” koristila da bi dosla do kola, garderobe, putovanja itd. Nemoralnoj osobi bez i trunke sustine. Nego to nije tema pa nije ni bitno : -).

kriska
23. децембар 2011. у 16.59
Strelice, pogresno si me razumela, ja apsolutno nikog ne osuđujem.
Svako neka živi svoj zivot onako kako mu je lepo. Ko sam ja da nekome sudim!?
Samo pokusavam iz sopstvene koze da shvatim ovog coveka a i njegove ogorcene roditelje.
ne bih volela da me to snadje, ali ko me pita, možda me bas takva sudbina ceka, ko zna!?
Neka su nam deca ziva, zdrava i srećna, a i mi sa njima.
To je moja jedina zelja.

Leon01
(ekonomista)
24. децембар 2011. у 05.05
kriska pa ti tvojoj deci nadji i ugovori već, ipak si rti iskusnija i bolje znaš šta ti odgovara šta ne i dal bi srećna bila ili ne, zato da oni ne brigaju tu brgu šta će tebi da odgovara ti ugovori na vreme ;)))
NYC40
24. децембар 2011. у 14.00
Odvratno !!!
Tata se ozeni sa zenskom osobom isrih godina ko sto mu je cerka.
A za pomahnitalog profesora Od 60 g. Nenam reci.
etranger
24. децембар 2011. у 14.44
Ne bih bio u kozi roditelja toga nesrecnika zaljubljenog.Ali citati seksualno gimnasticke poduhvate 60godishnjeg srpskog Ron Jeremy-a je odvratnije
5god+/- je idealna razlika za vezu a za avanturu jedno vece stvar je maste i perverzije
Isidora_C
(U,u,u - sapuce mrak...)
24. децембар 2011. у 18.06
Tanjice, ti imaš pravo da mrzis bilo koju ženu koja se umijesala u brak tvojih roditelja. Koliko joj je godina nije ni bitno. Dovoljno je stara da zna u šta se upetljala.

Profesore, cuvajte srcku! Puno je to sporta za jednog intelektualca u vasim godinama :-)))))))))
tambura
(prgrmr)
25. децембар 2011. у 08.15
A kako li je tek onim roditeljima kad saznaju da im je sin peder...ovi su još dobro i prošli
Leon01
(ekonomista)
26. децембар 2011. у 05.39
takvi mahom traže u drugoma grešku a ne vide da su sami pogresili negde na putu jer se pederi ne radjaju već postaju.
444
27. децембар 2011. у 13.23
jorgovankoguzina
22. decembar 2011. u 17.24KAKVE BALKANSKE PREDRASUDE NA JEDNOM MESTU. ZNATE KADA CEMO U EVROPU, NIKAD. KAKVE TO VEZE KO KOLIKO IMA GODINA? KAKVE GLUPOSTI? TO JE KAO DA RASPRAVLJAS KOJE JE BOLJE JELO, ILI KOJA JE BOLJA MUZIKA ITD.

SAMO NA BALKANU SE LJUDIMA MERE GODINE, I KO SA KIM SPAVA...I KOLIKO SPAVA, I KAKO SPAVA...

EVO RECIMO, JA IMAM SEZDESET GODINA, I RADIM KAO PROFESOR U AUSTRALIJI. VRLO CESTO, ZAVRSIM U KREVETU SA NEKOM MLADOM STUDENTKINJOM.
S JEDNE STRANE IMAM ZENU KOJA JE BABA, OD SEZDESET GODINA, I SA DRUGE STRANE MLADU ZATEGNUTU ZDREBICU OD 25. I STA SADA, MISLITE DA MI CVECE CVETA...ZAMISLITE DA NA VAS SKOCI NEKI KONJ PUN SNAGE, PA SKACHE PO VAMA PO CELU Noć..A VI SAMO ZELITE DA ZASPITE, POSLE PRVOG SEKSA.

I STA SADA AKO JE VELIKA RAZLIKA U GODINAMA...MISLITE DA JE TU NEKO NEKOG ZEZNUO...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Moderatori ako imate i malo humanosti trebalo bi da ispitate njegov slučaj odakle postira, cisto sumnjam da postira iz Australije, pre bi se reklo da postira iz naše domovine, prijavite ga

Pišem ovo zato što se zna uglavnom da profesori kod nas rade ovakve stvari ili ucenjuju studentkinje za sex, i ja kao i moja sestra smo bile žrtve ovakvog bahatog i necovecnog ponasanja i ucena!

Da mi je sad ova pamet, pristala bi pa bi njegovim matorim moodima nahranila ulične pse! BLJAK!
Norway
28. децембар 2011. у 05.47
To koliko ko godina ima uopste nije bitno,bitno je kako se ko oseca.Imate hiljade primera gde ljudi u recimo 40-tim imaju vise snage i volje za zivotom od onih u 20-tim i sl.

Po meni godine i razlike u godinama nisu uopste bitne ako se ljudi slazu i to im odgovara po svim parametrima.
NYC40
28. децембар 2011. у 19.19
Leone ne lupaj gluposti o pederima ko da živis u nekom selu I ni jednu knjigu nisi procitao.
slatkoodsljiva
(glumica)
29. децембар 2011. у 07.36
ja sinoć umalo da privedem jednog klinju. Njih dvojica zapeli ko mutavi za mene, ne možeš se otresti. I dzaba ja pricam da mi je 35 i neka i da ne volim balavu djecu, i da nisam iskusna u sexu ako misle da starije koke to jesu, ma ništa ne pomaze. Ne vjeruju mi za godine (hajd dobro to malo foliraju) ni za neiskustvo. ja ih gledam, cas u jednog cas u drugog, oni ko kucici slozili facu ma samo što ne kažu „de molim te povedi me”. I Ništa, nisam se mogla odluciti kojeg da pokvarim. Ostavim ih obojicu:)
Leon01
(ekonomista)
29. децембар 2011. у 08.53
ne lupam NYC gluposti ja poznajem par pedera, jedan moj radni kolega peder i on sam kaže a znam mu rodotelje, pored takvih roditelja možeš samo peder postati.
zoranvuk
(xxx)
31. децембар 2011. у 10.36
„slatkoodsljiva
(glumica)”
ih ti još dobro prođe ;)
ja 55 kuka a ve klinke od 15 leta. Ne mogih se otarasit Bog da mi dusu prosti;) i još e bogu molim ;) uz muziku
http://2.105.34.71/zor/
Zori zora a dan svice za mladice ;) veselo
zoranvuk
(xxx)
31. децембар 2011. у 10.55
„kriska” mene mama ucila Podmazi krisku i sve se glatko da ide;)
zora zori a dan svice Za mladice;)
http://2.105.34.71/zor/

slatkoodsljiva
(glumica)
02. јануар 2012. у 09.57
Zorane, ne seri matere ti:) Mora da si pokazao novcanik pun para a ja samo vito tijelo i osmijeh:)
zoranvuk
(xxx)
02. јануар 2012. у 15.58
slatkoodsljiva
(glumica)
Kinte nemam da me ebes! Mnogo ne jedem i tanko serem;)
Sam ti ko stiglic:) Nedaj boz da me sretes,nebi te se moga otarasiti.;)
ps.al volem slatkoodsljiva
polako_bolan
05. јануар 2012. у 23.57

zakljucismo da imamo dve vrste pedera, rođene i odgojene pedere

 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Tassel Keychain ?
.