Вести
Спорт
Селебрити
Лајфстајл
Дискусије
Кувар
Огласи
Дискусије
:
Брак и породица
+2 / -3
-1
Tucete li vi svoju djecu??
zg7666
19. јун 2011. у 19.21
U diskusijama, Emigracija, naisao sam na poprilično ruzan komentar u kome se majka prakticno hvali kako batinama vaspitava svoju djecu i naravno dobija podrsku i odobravanje nekog muskarcine koji se hvali kako i on tako isto i šta ima ko da mu govori šta će ona sa svojom djecom da radi (kao da su mu vlasnistvo, a ne djeca...). Gospodja kao razlog navodi, ima ih puno, pa se drugacije ne može. Sto cijelu stvar čini još groznijom.
Ovo je otprilike odgovor koji sam poslao, jer nisam mogao da precutim takvu grozotu, a i ova tema ima za cilj da vidim kakvo je vase mišljenje i možda, nadam se barem kod nekoga probudi savjest i potakne na razmišljanje.
„Zamislite invalida u kolicima, koji je možda i nešto neupuceniji gradjanin, te je uradio nešto sto vas je iznerviralo, naljutilo, rasrdilo do bola. Prema vasim pricama pretpostavljam da je ispravno rjesenje da ga zgazite nogama!?! Molim vas da zamislite kako tog bespomocnog invalida koji ne može da vam pbjegne tucete!
To pretpostavljam, samo pretpostavljam, ne biste uradili, ali svoju rođenu djecu, svoju krv smatrate da imate pravo klepiti??
E sada, razlika u fizickoj snazi, snazi licnosti, autoritetu, moći i mogućnosti izbora vas i vase djece je otprilike milijardu na milijardu puta veca!! (cisto da dobijete sliku o cemu pricam) -- Za početak, kleknite na koljena pa malo prohodajte po kuci, tako svijet izgleda za 7-8-9-togodisnje dijete, stanite ispred svoga supruznika, tako mu on izgleda. Zamislite sada da nemate nikakvog izbora. Zavisite potpuno od te, za metar vise osobe. Ako se naljuti, vas zivo je u pitanju! -Tako djecija podsvijest percipira stvari. Oni nemaj apsolutno nikakvu kontrolu nad svojim okruzenjem. Ono nema kome da se zali, ne može da pobjegne nigdje, nema nacina da se odbrani, ako vas samo malo uznemiri, njegova čitava emotivna struktura se mijenja i ide u stanje prezivljavanja (amigdula se zazari kao novogodisnja jelka), jer zaboga bez vas, neće prezivjeti ni tri dana!!! Zaboga, manja djeca ne mogu da izadju iz krevetca, iz sobe, ako niste tu.
I znaaam, znam sve izgovore, to je samo lagani dodir, samo po straznjici, drugacije neće da slusaju... bla bla bal!! Niko od vas neće naravno reci, u ...oga, ja sam zafrkala/o stvar. LOS SAM RODITELJ! Bolje da pocnem da popravljam stvari. Neee vi idete po instinktu.. jel da?? Pa i vas su tukli, šta vam fali!! Samo sto tucete svoju djecu i sprdate se još sa tim po internetu, apsolutno nepoznatim ljudima. Ne ništa vam ne fali!!
Samo kada sledeći put stariji udari mladjeg, ili kada se potuce u skoli ili na ulici ili kada vam precuti ocjenu, ili nešto daleko gore, pocne da bjezi od stvarnosti, video igrice, alkohol, cigare, droga, seksualno nudjenje... kada vam na pitanje, šta ima danas, odgovori ”ništa„, ili zakoluta ocima i kaže dajjj mamaa.. ili se bude stidio/la pred drugarima, a da ne pricam o emotivnoj nedostupnosti, o tome da ste sopstveno dijete osakatili za čitav zivot, o tome da ste ga unesrecili 99,99% - jer negdje ovo mora da ispliva, porodica, brak, posao, prijatelji, skolovanje, narkotici. Ili, ili... ZNACETE DA STE LOSI RODITELJI, jer nije da vam niko nije rekao!
.
Za sve vas koji ste procitali ono iznad i samo precutali, postavite sebi ista pitanja.
Ako jedno, makar neko od vas pozeli samo da provjeri o cemu pricam (jer ovo pokazuju sve iole ozbiljne neuroloske, psiholoske, socialne studije) prepustam vas da sami istrazujete, a evo samo par putokaza:
proguglajte - ”Peaceful Parenting„! , Philosophical parenting..
http://freedomainradio.com/Podcasts.aspx
- kategorije: Philosophical Parenting i Relationships
http://www.youtube.com/watch?v=UmfiiN4VBvs
http://feeds.feedburner.com/OriginsOfWar
P.S. Koliko ste vremena proveli skolujuci se? Koliko vremena ste proveli uceci za svoj posao? Koliko vremena provodite/ste proveli
brinuci se šta jedu, oblace, sa cime se igraju, sa kim se igraju.. i milion drugih stvari!? Koliko vremena provodite ovdje??... a koliko vremena ste proveli uceci o djecijoj psihologiji? Koliko o tome kako oni dozivljavaju svijet???
(I znammm, znammm, zato što je sada vas mozak u stanju opste uzbune, neću dobiti odgovor, hej.. o cemu se ovdje radi.. Interessantno, možeš li mi pojasniti?? Mislim da se ne slazem, možeš li mi reci.. možda nisam dobro shvatio.. i tako dalje, uopsteno, neće vas interesovati istina već će biti ono ma koo si ti, djeca su moja (kao da su predmet, a ne zivo, ljudsko biće! Vasi geni), lupaš, nemas pojma, ajde ”Zagrepcanin„..kao da je to bitno (p.s. ZG su inicijali!)... i kojekakve sve ne izgovore, da ponovicu, looosihh roditelja!)”
Postavljeno sa iskrenim, najboljim namjerama. Za one koji su se pronasli u nečemu od ovoga ili možda čak osjetili napadnutima - ne morate ni komentarisati ovdje, ne morate ništa nikome reci (mada to , je li, nikada nije pametno), samo potrosite sat vremene danas na nešto sto će možda vama i vasoj dijeci promijeniti zivote!
Pozdrav i svako dobro.
+1 / -1
0
Cocek
19. јун 2011. у 20.53
Jedna mala, ljepa beseda uz to od Svetog Nikolaja Velimirovica Srpskog :D :
Ко жали прут, мрзи на сина својега; а ко га љуби, кара га за времена (Приче Сол. 13, 24)
Човекољубље Божје превазилази човекољубље људско као што небо превазилази земљу, па ипак човекољубиви Бог бије људе. Бије Бог људе не да их убије него да их поправи и спасе. О благословеног бијења из љубави! Кога Господ љуби, онога и кара, и бије свакога сина којега прима (Јев. 12, 6). Чиме бије Бог? Прутом. Каквим прутом? Прутом болести, прутом недаћа, прутом губитка, прутом глади, прутом неродице, прутом суше, прутом поплаве, прутом смрти сродника и пријатеља, прутом злих демона, када овима попусти власт над човеком. То су прутови Божји, којима Бог шиба децу Своју, да би их поправио, уразумио, просветио и спасао.
Зашто родитељ да не бије децу своју, ако их истински воли? Прут је оруђе велике љубави и бриге. Ако је дете неосетљиво за духовна карања, осетљиво је за прут. И што је неко дете неосетљивије духом и савешћу, осетљивије је телом. Тело и није дато човеку да само собом нешто значи, него да буде слуга духа, да помогне духу, да користи духу. Ако телесна казна пробуди дух у човеку, и са духом савест, онда је тело савршено испунило своју дужност према духу, господару своме. Ако господар спава, онда се на слуге удара, да би га пробудили. Пробуде ли слуге господара свога у часу опасности, неће жалити ударце, које су примиле, јер су спасле господара свога. А пробуђени и спасени господар умеће се одужити слугама својим. Отуда ваистину, ко жали прут, мрзи на сина својега. Ко штеди слугу, издаје господара.
О Господе Премудри, отвори срце родитељима, да приме ову свету поуку Твоју. Теби слава и хвала вавек. Амин.
Možda nešto naucite :D
+3 / -0
+3
MAKPO
(uljar)
19. јун 2011. у 21.06
Batina je iz raja izasla! ;o)
Ne tucem svoju decu, samo ponekad dignem ruku pa po guzici, al' za to stvaaarno treba da me iznerviraju.
Ima roditelja gde za svaku sitnicu puknu dete, to je već pogresno.
Uvek probamo lepo, rečima par puta, al' ponekad tačno vidis da dete trazi da dobije po guzici, i čim je puknes jedared smiri se u roku od 2 minuta i ko da ništa nije bilo.
Cosak više ne radi, pokvario se ;o)
Starija cerka nije slusala komsinicu, i ona joj kaže kako će je mama tuci. A ona ti 'to ništa ne boli'. Onda joj ona kaže kako će je tata tuci. A ona ti opet 'ja ću malo placem i to mene prođe'.
I ajd sad ti budi normalan ;o)
Pozdrav
+3 / -6
-3
zg7666
Порука негативно оцењена.
Покажи
zg7666
19. јун 2011. у 21.17
@Cocek Da, da, poznata mi je veza između sizofrenika ovog tipa i mlacenja bespomocne djecice. Da li mislis da ti ovakve „mudrosti” daju za pravo da mlatis svoju krv??
@MAKPO Ništa tu normalno nema, niti zdravo.
Problemi koje spominjes nastaju zbog neprincipijalnog ponasanja od samog početka. Cekaj da doje pubertet pa ćeš vidjeti koliko si pogrijesio!
Za djecu ne postoji tvoja nervoza, kuca, posao, okolina već samo ti i tvoje raspoloženje. Dobro razmisli sledeći put prije no dignes ruku na svoje diejete, „samo malo”. Preporucujem i da potrosis 5minuta na ove linkove koje gore postavih.
+2 / -6
-4
zg7666
Порука негативно оцењена.
Покажи
zg7666
19. јун 2011. у 21.19
@Cocek Da, da, poznata mi je veza između sizofrenika ovog tipa i mlacenja bespomocne djecice. Da li mislis da ti ovakve „mudrosti” daju za pravo da mlatis svoju krv??
@MAKPO Ništa tu normalno nema, niti zdravo.
Problemi koje spominjes nastaju zbog neprincipijalnog ponasanja od samog početka. Cekaj da doje pubertet pa ćeš vidjeti koliko se stvari komplikuju.
Za djecu ne postoji tvoja nervoza, kuca, posao, okolina već samo ti i tvoje raspoloženje. Dobro razmisli sledeći put prije no dignes ruku na svoje diejete, „samo malo”. Preporucujem i da potrosis 5minuta na ove linkove koje gore postavih.
+2 / -0
+2
obicno
(.)
20. јун 2011. у 03.45
Ma tukla bih ga, ali je i jači i veci od mene
+2 / -0
+2
kriska
20. јун 2011. у 07.39
Mene moji roditelji nisu tukli, niti sam ja svoje dete ikada udarila, ali moralo je da se postuje red i disciplina.
Meni je bilo dovoljno da me majka popreko pogleda, pa da se od njenog pogleda sledim i da mi ne padne napamet da napravim neku glupost.,
međutim, sve vise imam utisak da se deca u danasnje vreme veoma bahato i razmazeno ponasaju, a roditelji im ne mogu ništa.
Jedan moj poznanik za malo da 3 meseca odrobija u zatvoru, jer je osamario svog 15-ogodisnjeg sina, a to je uradio zato što ga je dete isprovociralo. Mali je tražio novac da kupi sebi nešto skupo, otac mu nije dao i decko skoci da udari oca.
Covek ga tada osamari, a sin ga prijavi za zlostavljanje i ocu stigne presuda na 3 meseca zatvora.
Kazna je povucena kad je covek otisao kod sudije i pitao ga:
„Zar to znači da ja, kao roditelj, moram mirno da stojim dok me moje rođeno dete bije? On mene može, a ja njega ne smem ni da taknem!
Pa on će sutra sve po kuci da nas ucenjuje i tuče, jer zna da je zakon na njegovoj strani!”
+2 / -0
+2
Leon01
(ekonomista)
20. јун 2011. у 07.52
kriska svi mi znamo ono sto smo ucili po skolama kako ide ona prica o detetu i cupu, da se treba biti pre nego sto razbije cup ;))))
za ta vremena su se možda tukla deca, ja bih to sad svatio ko, vaspitaj decu da ne razbije cup...a ako nema dete dobro vaspitanje taj će na svakog da digne ruku pa i na rodotelja.
+1 / -0
+1
kriska
20. јун 2011. у 08.05
Slazem se Leon. Sve zavisi od vaspitanja od malih nogu. Deca se mogu lepo vaspitati i bez batina.
Problem je u tome sto danas roditelji imaju veoma malo vremena da posvete deci. Umorni su, nervozni i bezvoljni za duge razgovore sa svojom decom.
Najlakse je da mu tutnu komjuter u ruke i ceo dan mir i tisina u kuci.
+2 / -4
-2
Ilkka
20. јун 2011. у 08.50
naravno da ne odobravam batine..i te kako postoje nacini da se vaspita dete bez da se udari. ja svog sina nikad nisam niti ću da udaram. pa nije on lutka..šta treba onda roditeljima da se uradi kad oni naprave sranje?
a to što je tamo neki mentalni bolesnika i nacista velimirovic ili za budale izmišljena kreatura bog rekla/napisala, osobu sa bar malo mozga ne bi trebalo da interesuje.
+5 / -4
+1
Cocek
20. јун 2011. у 10.39
a to što je tamo neki mentalni bolesnika i nacista velimirovic ili za budale izmišljena kreatura bog rekla/napisala, osobu sa bar malo mozga ne bi trebalo da interesuje.
--
ma da ti si pametna ti znaš. prava gorda osoba :) izgleda su tebe tvoji premalo lemali inače bi ti taj jezik ne bi bio toliko dugacak :) bez mozga si ti.
+3 / -6
-3
zg7666
Порука негативно оцењена.
Покажи
zg7666
20. јун 2011. у 12.44
@obično Mhmm.. a i trebace neko da se o tebi brine kada budes u gace opet mokrila, zar ne? Mislis li da je ispravno da on tebe tada namlati?
@kriska Naravno. Pazi, iz pedagogije znamo da je jedina „kontrola” ne-imati zelju i potrebu za kontrolom, je li tako? Galamiti, gledati porpijeko i slično je podjednako agresija, samo pasivno-agresivno ponasanje. Oblik je blazi naravno od otvorene agresije, ali su posledice teze za rijesiti jer korupcija licnosti (roditelja) nije tako ocigledna.
Ako smatras da je fizicka agresija losa, sto je ispravno od tebe, pogledaj malo ovu psiholosku stranu. Ima gore i par linkova, pa kada budes imala vremena baci pogled. Ako si već na pola puta, mislim da će ova druga polovina ići lakse :)
Da se razumijemo, niko ne kaže da djeca odredjene dobi mogu pojmiti šta je dobro za njih, niti da mogu shvatit dugotrajne posledice i slično, ali način, tehnika kojom se postize zeljeni cilj je presudna. Svaka vrsta agresivnosti, nedoslednosti, nemoralnosti se odmah primjeti i ostavlja posledice... dalje, ni mi sami ne možemo znati bez dugotrajne analize, dobrog pogleda u svoju proslost, kako se zaista ponasamo i da li igramo samo uloge iz svoga djetinjstva, ispunjavamo bihevioralni sablon svojih roditelja, pa onda familije, ucitelja itd. Zato svaki puta kada smo ljuti, uzbudjeni, nervozni, pa i pretjerano ushiceni, prvo trebamo moći shvatiti tu emociju, a onda se obratiti djetetu.
I na kraju dijete koje je od samog početka naucilo da izrazave emocije, komunicira, uceno logici i empirijskom, razumskom razmišljanju, mislite da mu se nešto neće moći objasniti?? Da li mislis da će takvo dijete udariti roditelja?? Šta mislis odakle mu ta ideja da ako se neko ne ponasa kako on želi, ima pravo i može da dobije sto želi silom?
(ovo pred kraj su onako vise pitanja za sve nas, ne odnosi se SAMO na tebe) :) Pozdrav.
Cao @Ilkka, hvala na tako dobro komentaru. I imaš svako pravo da se ljutis, jer ovo nisu neutralne stvari, nebitne i ne vezane za nas. Svako ko te pocne osudjivati jer se zaboga usuudis da progovoris na pisljivom netu protiv nemorala, nepravde i iracionalnosti, a pri tome ne govori ništa o tome šta si rekla, a daleko od toga da ima jednu konstruktivnu recenici, on samo svoj licni kukavicluk prema svojoj porodici i poimanju autoriteta lijeci na tebi! Da bi umirio svoje pravo ja, pusta ono lažno ja da napada nekoga koga vjerovatno nikada neće ni sresti.
Još jednom, super komentar, pogledaj linkove ako budes imala vremena, smatram da si prava osoba za ovo. Svako dobro.
@Cocek Ovo iznad bi naravno o tebi i tebi sličnima. Mislim da nemamo ništa zajednicko i da je svaka dalja konverzacija suvisna jer je prosto gubljenje vremena i energije. A da se pljujemo, bezveze je. Imaš par komentara, mojih starijih komentara, i na temama religije pa tamo izvoli dogmatisi. (P.S. Znaci ovdje ćeš dalje biti jednostavno ignorisan)
+4 / -1
+3
Cocek
20. јун 2011. у 13.07
Zagrebcanine, koga ti ignorises je za mene sasvim nebitno. Ne sjecam se da sam tebi i uopste ista pisao. Ovaj moj odgovor je bio na temi za odgajanje djece, taj sam i postavio. Nije sve samo sto je iz Biblije automaticno tema za religiju, jer ovdje se radi o odgoji djece, i na to i Crkva daje odgovor. Kao sto i vi imate pravo da stavljate mišljenja iz nekog casopisa, koji ljudi pišu, tako i ja koristim svoj izvor. A ko ovdje vrijedja na totalno vulgaran i bezobrazan način, ne samo mene nego cijeli vjerni narod i Boga i sve clanove Crkve, to si mogao vidjeti dolje odma iznad mog komentara. Onae je pokazala svoju primitivnosti i bezobrazluk.
Ti je još za te uvrijede i vulgarnost hvalis, mislim šta onda imam o tebi misliti, kakvu vrijednost imaju tvoje komentari koji su meni upucene ? Licemjer si pravi, rekao bi još nešto uz to, ali izgleda to ovdje nije rado vidjeno na ovoj liberalnoj platformi.
I spusti malo loptu zagrebcanine. Uzmite se ti i tvoja seka za ruku, pa vodite dalje na tom nivou diskuziju, jako ste prosti.
+5 / -1
+4
NDuke
20. јун 2011. у 13.45
Protivrecnosti je puno drustvo i socijalna sredina.
Evo recimo ovaj dudek iznad se poziva na psihologiju i šta tamo piše a u samoj psihologiji batina jeste mera discipline kao i odgoja. Primera radi jedan policajac pored svih sredstava za sopstvenu zastitu sebe i okoline ima i pendrek tj bas prosto receno batinu kao sredsstvo upravo discipline, ne i kazne napominjem vas, jer je sud zaduzen za kaznjavanje. Ta batina mu je bas data jer se zapravo zna u psihologiji da batina jeste disciplinsko sredstvo bas na jednoj strani stapa kao sto je verbalno ubedjivanjer i ukazivanje na drugoj.
Protivrecnosti se mogu i videti eto primera, što se u modernoj kao i staroj Psihologiji kao i Psihijatriji pederizam tj homoseksualizam dokazano naučno smatra sexualnom devijacijom licnosti, dok se javnosti i medijima danas ta naucna tj psiholoska dijagnoza i konstatacija krije i medijski odbacuje. Dakle mi zaista živimo u protivrijecno-oprecnom drustvu gde će se pojedinac pozivati na nauku i evo primera psihologiju a da nije nos zavukao šta ista kaže a sve na osnovu šta neki novinar ili bloger kao i kolumnista javno misli ili želi da kaže stvarajuci jasnu zabunu kod ljudi.
Batina jeste mera disciplinovanja ali takođe i ekstremna mera kojoj se pristupa tek u ekstremnim situacijama. Pogresno je primenjivati batinu za bilo šta ili bilo kakvo krsenje discipline u kojoj se pojedinac i dete nadje, ali je takođe i pogresno se odreci te mere.
Psihologija primera radi pominje 4 stepena interakcije kogd gradjenja licnosti i njenog disciplinovanja:
1)pricati
2)pricati
3)pricati
4)tuci
Naravno, mnoga deca stanu kod treceg stepena, neka kao takva shvataju i čak na već prvom stepenu tjest is prve, ali neka tek kada se fizicki obracunas sa njima i time im predocis svoje namere i njihove greške, jer su tvrdji po glavi nego po dupetu i lakse im je uterati pamet kroz dupe a ne kroz glavu, ako shvatate šta želim reci.
Tako da sva prica ovog duduka iznad kao i sam post koji je pretenciozno napisan ne da diskutuje o batinama kao sredstvu discipline, nego u svrhu pljuvanja i licnog napada na isto, je prazna kao i njegov rezon i poziv na Psihologiju gde ocito nije prismrdio ni da baci pogled šta se zapravo zaista tamo i kaže
+2 / -1
+1
NDuke
20. јун 2011. у 14.28
Još samo da dodam par reci.
Podsetio bi diskutante na jedan interesantan podatak i cinjenicu da je primera radi verbalno maltretiranje daleko i mnogostruko razornije i opasnije po mentalni i fizicko zdravlje pojedinca nego bilo kakav oblik fizickog maltretiranja koji je u toj meri da ne preti direktno zivotu pojedinca(recimo bez udarca koji bi usmrtio ili unakazio osobu).
Mucenje u poznatom zatvoru Guatanamo jeu 95% slučajeva verbalno i promenom stanja okoline a samo u pet posto slučajeva fizicka bol.
Takođe je dokazano da najvece opterecenje na samu psihu, nas metabolizam i hemiju, sistem kontrole secera(narodno: skakanje secera pri cemu se usne suse), pritisak na nervni i probavni sistem, sistem srcanog pritiska itd itd,..najviše trpi bas pri verbalnom maltretiranju i daleko je opasniji od bilo kojih fizickih povreda.
Stoga, ljudi bi trebalo da su vise optereceni i oprezni ko koga verbalno maltretira, sto rekli nasi ljudi 'hebe u mozak', nego ko koga bije. Niko nije poludio od batina, ali od hebavanja u mozak mnogi jesu
+3 / -0
+3
obicno
(.)
20. јун 2011. у 14.33
@obično Mhmm.. a i trebace neko da se o tebi brine kada budes u gace opet mokrila, zar ne? Mislis li da je ispravno da on tebe tada namlati?
------------------------------------------------------------------
Čim sam ovo procitala, upisala sam se u gace... Je li sad treba da zovem sina da me prsvuce?
+3 / -5
-2
Ilkka
20. јун 2011. у 18.40
ma da ti si pametna ti znaš. prava gorda osoba :) izgleda su tebe tvoji premalo lemali inače bi ti taj jezik ne bi bio toliko dugacak :) bez mozga si ti.
--------
vidis, moji mene nikad nisu udarili, o svemu se RAZGOVARALO. o greškama, posledicama, šta treba, šta ne treba. moji roditelji svoju decu nisu smatrali kreaturama bez mozga kojima se jedino batinama može uterati neko znanje, meni i bratu su roditelji bili i roditelji i najbolji prijatelji kojima smo mogli sve da poverimo i o svemu da pricamo, a ne da se krijemo i saznajemo stvari sa ulice.
što se mene lično tiče, eto desilo se da imam magistarsku diplomu a sad krecem sa doktoratom. prosecna ocena na fakultetu (finskom) 4, sto je kod nas 9, a na magistarskom cum laude aprobatur (polozeno sa pohvalom). nadam se da sam koliko toliko pametna.
što se tiče lemanja zbog religije, malo teze..moji roditelji su pametni ljudi koji se ne daju zavarati budalastinama koje je ko zna ko napisao pre 2000 godina i koje su toliko nemerodavne u danasnjem drustvu, da ne pricam da mi uopste ne znamo koliko su normalni bili ti koji su izmislili religiju ili bi po danasnjim shvatanjima bili smesteni na psihijatrijsku kliniku. prema tome, te savete o vaspitanju sigurno neću da pratim.
a što se tiče starih skola o homoseksualnosti, pa ne tako stare rasne teorije su stavljale slovene, a to znaci i nas srbe, na dno evolucione lestvice..ja se radije ne bih drzala starih teorija, nisu bas povoljne po nas.
još da dodam da su moji roditelji za razliku od mnogih ovde kvazi vernika (a već se takvi vide i u ovoj diskusiji) uvek bili tradicionalni u smislu slavljenja kao i poznavanja religije, te ono sto mi neki ovde citiraju bez pravog poznavanja materije ne znaci apsolutno ništa. samo je smesno videti koliko ima nazovi vernika kojima je religija postala najnoviji modni hit.
a nešto se ne secam da je velimirovic imao dece pa je merodavan da daje savete o deci. da ne pominjem da su njegova anti-semitska (dakle nacisticka) shvatanja opste poznata stvar.
a što se tiče mog sina, on je jedan divan i uvek nasmejan decko koji ne mora da se plasi da će mama da ga odalami u trenutku frustracije. jer udaranje dece nije ništa drugo do frustracije roditelja koju lece na svojoj deci i lenjost da se ulozi trud u pravilno vaspitanje deteta. jer najlakse je dete udariti i tvrditi kako je to zasluzilo. najteze je imati strpljenja da se po sto puta objasni zašto nešto nije u redu i da tako ne treba. ali gde da se neke mame i tate odvoje od kafice, ogovaranja sa komsijama, pivca i sedenja ispred kompjutera.
have a nice day.
+1 / -5
-4
Ilkka
Порука негативно оцењена.
Покажи
Ilkka
20. јун 2011. у 19.10
pozdrav i tebi, zagrebcanin, pogledacu te linkove.
+2 / -5
-3
Ilkka
Порука негативно оцењена.
Покажи
Ilkka
20. јун 2011. у 19.21
nego, cocek, kad toliko volis decu, ja bih tebi preporucila da trazis nacina kako perverznjake tipa pahomija (a sigurno ih ima još i to dosta u SPC-u) izbaciti iz crkve, da više ne bi mogli da naude deci (ili to možda u bibliji stoji kao cin ljubavi prema deci?) a nas roditelje ostavi da vaspitavamo decu na normalna način - bez batina.
+2 / -2
0
ahha
(nemam)
20. јун 2011. у 21.59
Roditelji tuku djecu samo zato što su jači od njih a ne zato što je neko u pravu ili krivu.
Na zalost neki se tim postupcima ponose i hvale.
+3 / -0
+3
PustaZelja
(veciti student :))
20. јун 2011. у 23.08
Eto vidi šta si sad napravio - obična nam se upisala!
Obična, je l od muke ili od miline? :)
A ti si Zagi vrlo elokventan - milina je citati sa kakvom zustrinom pišes o kojekakvim budalastinama. :) Kanda ću se i ja upiskit od silne miline. :) Poredjenje invalida sa djetetom je vrhunac.
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 04.05
zeljka ti ćeš malo da pricekas da te tvoje biJu... obična je u prednosti :)))
+3 / -1
+2
PustaZelja
(veciti student :))
21. јун 2011. у 11.30
Tuklo bi to moj baxuze već sad, samo da mu se dozvoli. Nerijetko sam svjedok takvim prizorima.
Mora se znati ko kosi a ko vodu nosi... ili ti ko je koga rodio... ko s kim ovce cuv'o, itd :))
+2 / -6
-4
Ilkka
Порука негативно оцењена.
Покажи
Ilkka
21. јун 2011. у 12.18
Mora se znati ko kosi a ko vodu nosi... ili ti ko je koga rodio... ko s kim ovce cuv'o, itd :))
------------
samo zato što je neko nekog rodio, ne daju mu za pravo da se izivljava nad tim detetom. ako roditelj ima probleme sa agresivnoscu, postoje terapije za to. i lekovi.
a to bi znacilo po ovoj logici da roditelj i sa 80 godina ima pravo da tuce dete of 50 ako smatra da je dete pogresilo..nije važno koliko ima godina. :=)
još nešto..dete nije trazilo da se rodi, prema tome logika u onome da dete treba da bude zahvalno roditelju za zivot ne postoji. šta ako je zivot tog deteta uzas?
uopste ne postoji logika koja može da opravda nasilje. a nasilje radja nasilje. i posle se roditelji koji su udarali dete kao malo cude sto ih to dete nesvesno mrzi (ono može da bude divno prema roditeljima, ali sva deca koja su fizicki i psihicki maltretirani, negde duboko mrze svoje roditelje) i sto ih udara kad ojaca..pa i treba, potpuno podržavam da deca roditelja koja su tukla svoju decu kao malu dobiju takve batine da ih zapamte za ceo zivot i da vide kakav je to kukavicluk udarati slabije.
sto te iste isfrustrirane mame ne uhvate tatu i pobiju se sa njim? eto hoće da se biju, pa nek se biju sa svojim partnerom. sto žene kukaju ako ih muž udari, ili muž ako ih žena udari? znaci to nije u redu, ali je u redu udarati dete? sve su to mentoli kojima treba odmah oduzeti decu i poslati ih u neku ludnicu na lecenje.
+2 / -6
-4
Ilkka
Порука негативно оцењена.
Покажи
Ilkka
21. јун 2011. у 12.19
a što se tiče onog ko je koga rodio..pa svaka budala može da se razmnozava..za to nije potrebna neka naročita pamet.
+1 / -0
+1
-bombica-
(*)
21. јун 2011. у 12.45
Ne verujem da ovde postoji iko ko bi opravdao batinanje deteta.
Postoje situacije kada vecina roditelja primenjuje metodu klasicnog uslovljavanja strahom,blaga fizicka kazna. Npr. dete kreće prema uticnici ili istrcava na ulicu...
To su momenti kada se meri šta je bolje tj. manja steta, trenutak kada treba reagovati tako da dete ukapira da je nešto opasno a ipak je suvise malo da ukapira i zašto.Prica ne pomaze a pustiti ga da dirne uticnicu nije pametno.Steta po kasniji razvoj deteta prakticno ne postoji a korist je velika ne samo u datom momentu već i za u buduce.
Autoritet roditelja se stice nekim drugim stvarima a ne batinama.
+0 / -0
0
BGD_Tramvajdzija
21. јун 2011. у 12.45
koji ste vi mudros*ri :)
http://www.youtube.com/watch?v=FN18-hMvWAU&feature=related
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 12.49
a to bi znacilo po ovoj logici da roditelj i sa 80 godina ima pravo da tuce dete of 50 ako smatra da je dete pogresilo..nije važno koliko ima godina. :=)
---------
pa ja bih ga pre odalamila sa 80 nego sa 40... tad smo ravnopravni...
+0 / -0
0
-bombica-
(*)
21. јун 2011. у 12.51
samo nemoj po glavi,druže tramvajdzija:)
http://youtu.be/ubpfktqfKjw
+3 / -0
+3
PustaZelja
(veciti student :))
21. јун 2011. у 13.28
Ilka, obzirom da ja smatram da je dijete zeljelo da se rodi te nam se zivotna filozofija drasticno razlikuje, zaista nema potrebe za daljim diskutovanjem sa tobom na ovu temu.
Usput, zašto ako se pomenu batine ljudi odmah pomisle na nasilje, ubijanje od batina, zlostavljanje, itd.? Može to da bude i po koja vaspitna po dupetu, sto većinom i jeste slučaj.
+2 / -2
0
Sretjko
(advajzor)
21. јун 2011. у 13.53
Lepa i ja to povremeno, ali samo onako, puc po guzi, kad bas nešto zabrlja ili kad histerise. Inače, mislim da je mlatjenje za svaku glupost nešto najgore sto roditelj može da radi detetu. Prvo mesto, najgore, je da dozvolis da ti dete odraste pored tebe, a ne sa tobom.
Mada, mora da priznam, ja mnogo čestje Lepu pucnem po doopence. Ali onako, nezno. Šta tju kad voli :) I onda posle mora da ljubim tu di sam je pucnuo, ali... i okolo... mislim, to.
+0 / -0
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 14.10
Lepa ti rekne „dje udarac tu poljubac” pa moras staces :):)
A djecu e sad kad da ih tucem kad su mali pa nemaju pojma :) kad malo omudraju pa slatki kad te lažu u oci il kad već presisaju sve pa veci od roditelja?!?!?!
+3 / -4
-1
Ilkka
21. јун 2011. у 14.41
ova diskusija pokazuje koliko još primitivizma ima kod nas..eh kad bi se konacno za to nasao lek.
što se dece tiče, s obzirom da ne verujem u telepatiju, kojom bi nam potencijalna deca saopštila da žele da se rode, malo je teze poverovati da ona žele da se rode pre nego što se rode. :=)
+1 / -1
0
obicno
(.)
21. јун 2011. у 15.07
Ima nešto u toj teoriji o tome da djeca žele da budu rođena: mom sinu se nije izlazilo, morali su ga silom vaditi.
Ma sad mi to sve postade jasno, morat ću ga namlatiti zbog toga.
A sjetih se jednog dozivljaja:
Kad je ucio sabiranje do 10 ja sam imala slučajno pletece igle u rukama i kad ne zna odmah odgovor ja ga onako kucnem iglom po glavi onoliko puta koliki je razultat. I njemu se to svidjelo, pa kasnije kad su ucili dalje ide on i nosi pletecu iglu, kaže da ge pitam matematiku... A još je bolje bilo kad je tati saopštio da je naucio sabiranje i kad ga je tata pohvalio, kaže to je zato što ga je mama tukla po glavi. Tu muzevu facu neću nikad zaboraviti.
+2 / -1
+1
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 16.10
ja ne poznajem ni jedan par roditelja koji dete mlate i ubijaju od batina... isto tako ne poznajem ni jednog koji nije dao koju vaspitno-popravnu po dupetu ili bar „pretio” recenicom (i prstom ili rukom)dobices po dupetu, i dobices batine...
+1 / -0
+1
obicno
(.)
21. јун 2011. у 16.18
Cuj lupili po dupetu, „prijetili”... zar oni ne znaju razgovarati sa djecom. Razgovor i samo razgovor i opet ragovor. Djeca to obozavaju.
+1 / -0
+1
obicno
(.)
21. јун 2011. у 16.22
Znaš kad ga fino zovnes: dodji na razgovor, a on kaže: pocni ti sad ću ja.
+1 / -0
+1
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 16.28
ma kakav bre razgovor... u detinjstvu mi je bilo lakse 5 minuta batina nego 35 minuta popovanja i vaspitnog razgovora... :)
salu na stranu... danas moras da razgovaras i budes fin, kao i diplomata, jer ti dete se 6 godina kaže: ja imam prava, ja znam koja su mi prava, zvacu socijalnog radnika ako me pipnes (i kad rukom nisi ni krenuo a kamo li dotakao) jer to je moje pravo... itd...
pa ti udari ako smes...
+0 / -0
0
obicno
(.)
21. јун 2011. у 16.34
Najteze je djeci socijalnih radnika, koga će oni zvati
+0 / -1
-1
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 16.40
:):) Obično vala si u pravu
Al mene je bas zao i ove djece sto su im roditelji kinezi covjece pa to sve zna karate i ajd stisni pa pogrijesi mislim stvarno :):):)
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 16.47
deca soc. radnika su lepo vaspitana... :)
+0 / -0
0
obicno
(.)
21. јун 2011. у 16.49
A djeca doktora zdrava k´o dren
+1 / -1
0
Mexico
(Trust Nobody)
21. јун 2011. у 17.07
Mene su moji tugli gdje god stignu,pa evo...ne kažem da sam normalan,al eto funkcionisem nekako.
Mati me znala i na spavanju istuc...Jednom posto nismo imali vodu u kuci,pa se umivali na potoku...ja dos'o da se umijem a ona iza mene dodje,pa udri...udri..udri.Pa sto me reko tuces zemska glavo.
Pa zato kaže.Nisam te rodila da te skolujem,nego da ima koga da bijem !!!
Ja reko: Aha..ok
+0 / -0
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 17.45
I sad ti vid pita Tucete li svoju djecu?? Ja ne tucem ni tudju a kamol svoju :)
Nekako mi ovo „svoju” bode oci cijelo vrijeme :):)
+0 / -0
0
M0DERAT0R
(@)
21. јун 2011. у 17.50
Cocek, post ti brisemo već četvrti put zbog ovakvih i sličnih recenica „Obična si guska glupa”. Kako vredjanje ucesnika nije lepo ni dozvoljeno, molimo te da se prilagodis kulturnoj konverzaciji i svoje misli dovedes u red pre nego sto ih izneses javno.
+5 / -2
+3
Cocek
21. јун 2011. у 17.52
„vidis, moji mene nikad nisu udarili, o svemu se RAZGOVARALO.”
-
I kod mene moji, samo ko je uopste spomenuo da nema razogovara i da se automaticno razgovor iskljucuje, o Boze moj mili. To je tvoja licna nelogicna teorija, odn. izmišljotinja.
„o greškama, posledicama, šta treba, šta ne treba. moji roditelji svoju decu nisu smatrali kreaturama bez mozga kojima se jedino batinama može uterati neko znanje,”
-
Niko to ovdje nije spomenuo, da se djeci JEDINO sa batinama može utjerati znanje. Opet stvaras neku svoju pricu. Ne branis neki svoj stav, nego stvaras novi.
„meni i bratu su roditelji bili i roditelji i najbolji prijatelji kojima smo mogli sve da poverimo i o svemu da pricamo, a ne da se krijemo i saznajemo stvari sa ulice.”
-
Ljepo je to, samo možda su treba li malo i da te nauce da ne budes arogantna i vulgarna.
„što se mene lično tiče, eto desilo se da imam magistarsku diplomu a sad krecem sa doktoratom. prosecna ocena na fakultetu (finskom) 4, sto je kod nas 9, a na magistarskom cum laude aprobatur (polozeno sa pohvalom). nadam se da sam koliko toliko pametna.”
-
Aj nemoj zezati, i doktorat kreces ? Wow kako si ti pametna, jaooooo, divim ti se. Pa ovo je stvarno nevidjeno, mislim, stvarno. Jel ti smijem biti prijatelj ? - inače ne vidim kakvu vezu tvoja potreba za dokzivanjem i zelja za slavom ima sa temom ?
„što se tiče lemanja zbog religije, malo teze..moji roditelji su pametni ljudi koji se ne daju zavarati budalastinama koje je ko zna ko napisao pre 2000 godina i koje su toliko nemerodavne u danasnjem drustvu, da ne pricam da mi uopste ne znamo koliko su normalni bili ti koji su izmislili religiju ili bi po danasnjim shvatanjima bili smesteni na psihijatrijsku kliniku. prema tome, te savete o vaspitanju sigurno neću da pratim.”
Šta lemanje ZBOG religije ? - ne znam sto ti uopste odgovaram, jer sa tobom od početka nema smisla da se diskutuje. Niko ne lema ZBOG religije. Jaooo vidi ovo, i roditelji su pametni ? - jel i djeda ?
Bili su veoma normalni.
„a što se tiče starih skola o homoseksualnosti, pa ne tako stare rasne teorije su stavljale slovene, a to znaci i nas srbe, na dno evolucione lestvice..ja se radije ne bih drzala starih teorija, nisu bas povoljne po nas.”
-
Kakve ti veze imaš sa Srbima, tebe se Srbi ne tiče, pa ti ni blizu nisi Srpkinja. Imaš odvratno ponasanje.
„još da dodam da su moji roditelji za razliku od mnogih ovde kvazi vernika (a već se takvi vide i u ovoj diskusiji) uvek bili tradicionalni u smislu slavljenja kao i poznavanja religije, te ono sto mi neki ovde citiraju bez pravog poznavanja materije ne znaci apsolutno ništa. samo je smesno videti koliko ima nazovi vernika kojima je religija postala najnoviji modni hit.”
-
Ej stvarno pretjerujes. Gore pišes da ti roditelji ne mare za vjerom, a sada još i nisu kvazi vjernici jer zato što se drže slave ? Upravo su to kvazi vjernici. „A već se takve i vide ” hahaha ej mala, ti imaš ocigledno velike komplekse, to se vidi i iz aviona. Ma ti znaš šta je materija.
„a nešto se ne secam da je velimirovic imao dece pa je merodavan da daje savete o deci. da ne pominjem da su njegova anti-semitska (dakle nacisticka) shvatanja opste poznata stvar.”
-
Kad' smo već kod Velimirovica, cudi me da vjerujuci covjek zvarsio dva doktorata, jedan u Bern- i drugi u Oxfordu i još neke dodatne stvari, i obisao pola svijeta. Kako to, po tvome vjerujuci mora da su glup narod ? Mislim nije svako tako pametan kao ti i tvoji roditelji i djeda i baka i pradjeda itd. Velimirovic nije i nikad nije bio nacista. Po tvom shvatanju i Sveti Pavle iz Svetog Pisma bi trebao biti antisemita (a sam je jevrej) i Sveti Oci iz prvih vijekova pa nadalje. Ti jednostavno nemas pojma o materiji, nego imaš velike komplekse sa vjerom i samo hoćeš da vrijedjas. Reci mi koju si knjigu od Velimirovica procitala, da ista znaš o njemu ? Procitaj koju, mislim da bi postala bolji covjek.
„a što se tiče mog sina, on je jedan divan i uvek nasmejan decko”
-
već ga sada zalim.
„ koji ne mora da se plasi da će mama da ga odalami u trenutku frustracije. jer udaranje dece nije ništa drugo do frustracije roditelja koju lece na svojoj deci i lenjost da se ulozi trud u pravilno vaspitanje deteta. jer najlakse je dete udariti i tvrditi kako je to zasluzilo. najteze je imati strpljenja da se po sto puta objasni zašto nešto nije u redu i da tako ne treba. ali gde da se neke mame i tate odvoje od kafice, ogovaranja sa komsijama, pivca i sedenja ispred kompjutera.”
-
Ne daje se batine iz frustracije i zbog svohij ličnih problema ili u vrsti neke kompenzacije, naprotiv, bez velike emocije, racionalno, koji sluzi na pedagoski način. A da vidim kada budes ti objašnjavala, a mali neće da te slusa, pa pocne da ti pljuje u lice, skace, vristi i sve oko sebe obara, udara, nema respekta.
A da ti si još i ekstra mama. Nerviras.
„have a nice day.”
-
Wow pa ti znaš i engleski. :)
+0 / -0
0
Cocek
21. јун 2011. у 17.53
izbrisao sam sada taj deo, ako toliko smeta.
+1 / -0
+1
M0DERAT0R
(@)
21. јун 2011. у 17.56
Hvala. Ubuduce obrati paznju na recnik. Osoba kojoj se obracas tebe nije izvredjala već napisala svoje mišljenje. Odgovori joj istom merom!
+1 / -1
0
Cocek
21. јун 2011. у 18.00
Jel se i ovo uracnuava samo u mišljenje ? - „a to što je tamo neki mentalni bolesnika i nacista velimirovic ili za budale izmišljena kreatura bog rekla/napisala, osobu sa bar malo mozga ne bi trebalo da interesuje.” - pisala Ilkka
+1 / -1
0
M0DERAT0R
(@)
21. јун 2011. у 18.06
Cocek, prijatan nastavak diskusije.
+1 / -1
0
Mexico
(Trust Nobody)
21. јун 2011. у 18.11
A mene u selu mlatili su svi...moj pijani chacha,ponajvise tiiiii...!!!
Gogo...Imal dje tamo mojih ovaca ...?
+1 / -1
0
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 18.15
pusti ovce, jel ima negde jagnjica da izvrsimo zločin nad njima... :))
+1 / -1
0
-bombica-
(*)
21. јун 2011. у 18.18
auuu ovde jagnjeca brigada:)))
+1 / -1
0
Mexico
(Trust Nobody)
21. јун 2011. у 18.23
Pa Baksuz je slatkohrana pravo...Sama napomena jaganjci,moras joj dat krpu da se malo obrise oko usta :))
+1 / -1
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 18.24
Pletem priglavak i cuvam ovce i naravno gledam da me ko ne prevari :):) a tvoje ovce su se po obicaju pomijesale s mojim moj Meksi :):):)
+1 / -1
0
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 18.25
mmmmm...jagnjetina na raznju...
+1 / -1
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 18.33
Ništa bez klempe :):) kakva janjetina pobogu :):)
+1 / -1
0
baxuz
(φεμμινα™)
21. јун 2011. у 18.37
tebi klempa, meni jagnje...može i jare... :)
+1 / -1
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 18.39
Klempo :):) ne klempa al more podijelicemo se tako meni klempo na raznju tebi janjetina ispod saca :):)
+1 / -1
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 18.41
Predlozila bi Bombi piletinu al se lijepi za prste stoga Bombic biraj od ova dva gore navedena :):):)
+1 / -1
0
-bombica-
(*)
21. јун 2011. у 18.43
OK, ja ću onda za sto sa Baxom:)
Ti Gogo cuvaj repic od klempe, da ga neko ne makne u prolazu;)
+2 / -0
+2
Cocek
21. јун 2011. у 18.44
Ja ne znam, koje veze ova vasa duza pricica ima sa temom ?
+1 / -1
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 18.48
Pa rekli smo šta mislimo o temi u necem se slazemo u necem ne al to nije razlog da se koljemo.
Sad nam na um pala hrana takvi smo pa eto.
+2 / -0
+2
Cocek
21. јун 2011. у 18.51
Nije razlog da se koljemo, ne znam i ko je to uopste rekao :), ali nije ni razlog da pišemo 100 km spam.
+1 / -1
0
-bombica-
(*)
21. јун 2011. у 18.55
Ajde bre vidis da smo gladni:) Pridruzi se ako hoćeš, dok nije nestala klopa a i mi sa njom:)
Naidje konobarica i sve odnese;)
+0 / -0
0
Cocek
21. јун 2011. у 19.01
Dobro vidim da volite da se družite, ljubav je opet pobjedila :D Izivnjavam se na smetnji :D Prijatno! :D
+0 / -0
0
MAKPO
(uljar)
21. јун 2011. у 19.18
J3b!g@ ZG77 ti od mene napravi teroristu.
Imaš li ti dece?
Pozdrav
+1 / -1
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 19.32
E Cocek ode a fin neki cova samo malo utegnut i nije gladan:):)
Makro (po nasem Markane) :):) ekstremista ne terorista :):) nego jel koje ti pecenje preferiras janjetinu il prasice :):):):)
+1 / -1
0
Mexico
(Trust Nobody)
21. јун 2011. у 19.35
Dok se vi dogovorite ja opuco dva kovrca zeljanice :))
+1 / -1
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 19.37
Mexi :):) narasce ti usi ko u zeca od tolkog zelja :):):)
+1 / -7
-6
Ilkka
Порука негативно оцењена.
Покажи
Ilkka
21. јун 2011. у 19.41
dragi moj cocek, ti si pokazao kakav si „vernik”..na zalost, za tebe, promasio si smisao religije, a to nije ponavljam isprazno ponavljanje materije.
nije bitno da li je studirao na oksfordu (u srpskom jeziku se piše kako se izgovara i ne koristi „x” u latinici), to ga ne čini manje antisemitom i boljim covekom.
i mengele je zavrsio medicinu i polozio hipokratovu zakletvu, pa je secirao zivu decu.
+1 / -5
-4
Ilkka
Порука негативно оцењена.
Покажи
Ilkka
21. јун 2011. у 19.44
a što se tiče jezika govorim:
srpski, nemacki, engleski, finski, nešto hebrejskog, francuskog, pristojan svedski i norveski, nešto slovenackog, malo italijanskog i holandskog, pomalo koreanski.
jel ti to dovoljno?
+6 / -0
+6
Cocek
21. јун 2011. у 19.45
I ti si meni pokazala tvoje licemjerstvo. Ne, nije bio nacista. Ako vrijedjas, racunaj sa time da ćeš dobiti uvrijede nazad. Cao!
+5 / -1
+4
-bombica-
(*)
21. јун 2011. у 19.50
Auuu aj sad nemojte vise da se svadjate i vredjate:)
Za početak Ilkka bi mogla da pokaze dobru volju da pored svih tih jezika koje zna i magistrature nauci i upotrebu velikog slova:)
Neće biti teško, kad si mogla sve to do sada da naucis:)
+0 / -0
0
ZadnjaGoga
(...)
21. јун 2011. у 19.53
Što se kace :):) de Bombo nemoj ljude vis da diskusuju :) nedajte se pometati samo naprijed a velka slova ma ko će to popamtit u nekom jeziku malo u nekom velko ništa vi samo gurajte :):):)
+0 / -0
0
-bombica-
(*)
21. јун 2011. у 20.09
I to što kažeš Gogo, zbrka se u glavi od tolikih jezika:)))
+4 / -0
+4
Cocek
21. јун 2011. у 21.12
U ostalom tebe se ne tiče kakvi sam ja vjernik. @ Ilkka
+6 / -0
+6
Cocek
21. јун 2011. у 21.48
a što se tiče jezika govorim:
srpski, nemacki, engleski, finski, nešto hebrejskog, francuskog, pristojan svedski i norveski, nešto slovenackog, malo italijanskog i holandskog, pomalo koreanski.
jel ti to dovoljno?
--
Ko je tebe uopste pitao koje jezike govoris ? Jel ti to sebi konstantno postavljas pitanja i odgovaras ? Ovaj odgovor je samo oblik tvoje jadnosti. Non stop gledaš, da se nekako hvalis.
I još jednom, tebe se ne tiče kakav sam ja vjernik, još manje ako vjeru kao takvu ne postujes.
A evo ti i za kraj pouka iz Biblije:„ Koji se sam podiže poniziće se; a koji se sam ponižuje podignuće se” LK 14,11
+1 / -0
+1
MAKPO
(uljar)
22. јун 2011. у 01.33
Gogo, ako nisi znala, danas je reč 'terorista' najpopularnija i zvuci onako zastrasujuce za ove zapadnjake, i veoma je rizicno koristiti tu reč ;o) izes zivot bez rizika, jel da? ;o)
Nego daj prasetinu pa ćemo onda zavrsiti k'o dezert sa toplom jagnjetinom ;o) I ako može sopska salata
Mislim, ako može ta kombinacija ;o)
Pozdrav
+0 / -0
0
kriska
22. јун 2011. у 09.06
Ja bih rostilj, ali onaj pravi na cumur. Ne preferiram elektricni gril.
+1 / -0
+1
baxuz
(φεμμινα™)
22. јун 2011. у 09.34
sad si me podsetila kriska... bio moj batica mali i mi rostiljali u dvoristu a on sve oko onog rostilja... i dzabe sto svi skacemo, sklanjamo ga, vicemo ne!, pricamo kako će se ispeci (efektivno bi mogao lepo da se opece) on i dalje da pipne meso... e tek dok ga otac nije tresnuo po dupetu nije shvatio...
ja sam za razliku od njega gurala prst u uticnicu od struje i sve tako dok ne dobih batine... posle vise nisam...
+1 / -6
-5
zg7666
Порука негативно оцењена.
Покажи
zg7666
22. јун 2011. у 11.38
Pozdrav svima, Vidim da ste se poprilično raspisali. Trenutno nemam vremena da sve čitam, ali vidim da tu ima svega. Sutra ću se potruditi da odgovorim po koju.
+0 / -0
0
kriska
22. јун 2011. у 12.37
A da se opekao, ne bi vise dirao :)
+3 / -0
+3
baxuz
(φεμμινα™)
22. јун 2011. у 13.30
bolje dandara po dupetu nego opekotina na ruci...
+0 / -0
0
kriska
22. јун 2011. у 14.36
Ma salim se Baks, naravno da se deci ne sme sve dozvoliti.
Protivnik sam batina i uvek sam za razumno, stalozeno i strpljivo rešenje.
Ja doduse nisam ni imala potrebu da nad svojim detetom nešto treniram strogocu, jer je ona po naravi bila dobra i poslusna, nekad nam se čak cinilo da je isuvise mirna,
ali ima dece cija je narav toliko tvrdoglava, da tu zaista nikakve price ne pomazu.
Primer je moje sestre malecki, (ako oni ne vode racuna o vaspitanju, sve finim i lepim, do bezgranicnog strpljenja... ja stvarno ne znam stalozenije roditelje) to je neverovatno svojeglavo dete da ne verujem da bi bilo koji strucnjak za deciju psihologiju uspeo da ga ukroti i promeni mu narav.
On je med medeni i ja ga neizmerno volim, ali samo jedan primer da vam dam, pa kazite kako biste vi postupili:
Ceo dan ništa neće da jede, jer se gospodinu ne svidja rucak, već trazi samo slatkise.
Ja kažem sestri:
„Ne daj mu, budi dosledna u stavu. Kad ogladni da vidis kako će da jede”
Ona kaže: „E ajde da vidis! Evo ga tebi, pa ga nahrani.”
Ja lepim i finim oko njega, pricam mu kako je to zdravo, kako će veliki, lep i jak da poraste... i ubih se ubedjujuci ga - ne vredi, što se vise trudim sve veci otpor pruza, ni da okusi jelo.
Već kenka i spava mu se. Poslednji put ga pitam: „Hoćeš li da jedes”, sad vise neće ni plazmu sa mlekom i odlazi gladan na spavanje.
Kažem ja sestri:
„Videces kad se probudi kako će sam da trazi bilo šta da jede.”
Odspavao malecki sat vremena i onako sanjiv ulazi kod nas u sobu, pa će najzalosnijim glasom, kao siroce:
„Ja sam mnoooogo gladan, ali neemam šta da jedem!”
Ponudimo mu corbu i ostalo od rucka - ma ni da okusi.
i šta da mu radis? Daj mu ono sto hoće, crce dete od gladi.
+1 / -0
+1
baxuz
(φεμμινα™)
22. јун 2011. у 16.54
ja kao dete nisam bila problematicna, ali brat jeste... zbog njega je deda znao da nas zatvori u kuhinju i dok ne pojedemo sve, nema napolje... ja bih moje pojela a brat je i posle 2 sata i dalje imao pun tanjir i nije mu padalo na pamet da pojede bilo šta...
jednostavno bio je takvo dete...da ubije vreme, igrao se sa hranom... od jedne mrsavice i neuhranjenka izrastao je u 90-okilasa...ništa mu ne fali...
dalje, treba definisati razliku između batina i vaspitno-popravne po dupetu... da ne mesamo babe i zabe...
batinjanje i mlacenje deteta danas je i meni nešto nezamislivo i ako sam kao dete dobijala ponekad dobre batine...
vaspitne po dupetu za moj pijam nisu ništa strasno, od toga se ne umire, uglavnom se ni ne pamte a pomazu...
+5 / -0
+5
Mexico
(Trust Nobody)
22. јун 2011. у 18.14
Sto koja generacija sve gore i gore...Nedavno gledam klinac od 6 ili 7 godina vozi biciklo i to sa pomoćnim tockicima po parku,a na njemu sto jada.
Kaciga za glavu,zastita za laktove,zastita za koljena...ma izgleda ko nindja kornjaca,a stari mu dovikuje:Tooooo Kevine ili ti... Way the go Kevin !!!
Yebote ja se mogu i sad sjetiti kako sam u njegovim godinama(ako ne i ranije) vozio ono veliko biciklo sa ramom.Nisam ni mog'o sjest na onaj cic nego protirum jednu nogu između rame i onako ko indijanac kad jase konja sa strane u kaubojskim filmovima vozim,pa se razbijem,ustanem malo se otresem i ajmo opet.U bazenima danas djeca imaju one kostime sa stiropolom i misice za ruke da ne potonu,a mene rodjak bacio u rijeku gdje smo se kupali(inače voda -20%),ma šta neznas kaže...PLIVAJ !~! i tako naucim...E sve ti je to danas zbog tolikog ugadjanja djeci.
Hoćeš li ovo hoćeš li ono,ajd probaj ovako,nemoj to nije dobro,drzi,nedaj,ostavi...kad se nešto desi onda su svi ostali krivi osim roditelja.
Svakako da oni ljudi koji lemaju svoju djecu radi cistog izivljavanja i za svaku sitnicu nisu normalni,ali oni ljudi koji malo opucaju svoje djete preko guzice u datim situacijam davajuci mu do znanja šta smije a šta nesmije nisu azdaje,nego ljudi koji edukuju svoje dijete u odabiru između dobrog i lošeg.
Onaj koji uspije svoje dijete izvesti na pravi put bez ijedne batine može se smatrati najsrecnijim roditeljem.
Šta mislite koliki je procenat tih ljudi...?
Ovdje vidim da pojedini ako procitaju da je neko istukao dijete automatski svrstavaju roditelja u red zločinaca koji sjekirama,lopatama,cekicom udaraju svoju djecu.
Nema uopste veze sto neznaju kakvo je to dijete i kakvi su to njegovi roditelji i kako su to oni to dijete istukli,daj da ga razapnemo na krst jer on nije covjek,on je zivotinja hehehheh.
Pa mene je moja stara tukla prutom kad napravim neko sr*anje.Nije to bio bilo kakav prut,nego prut od breze koji kad te oshine 3 puta ti se obmota između nogu,masnice ostanu itako to.Ja sam joj i dan danas zahvalan na tome.Cudno zar ne...Pa jeste možda vama ali meni nije,jer sam naucio da nevalja razbijati case po kuci,da se nevalja svadjati u skoli sa nastavnicima da nevalja provocirati ženu u trafici za cigarete trazeci joj svako jutro gulas(nije mi to trebalo ali..) ili u slasticarni traziti eksera na kilu,da nevalja psovati starijem od sebe,da treba uciti kako bi ti bilo lakse u buducnosti,itd..itd...
Zayeban system evo vam kažem,jer danas se socijalni radnici ubise od posla,pogotovo ovdje gdje ja živim.Djete već od malena uce u skoli da ako ga roditelj udari odma okrene 911(policiju).Znaci moras dozvoliti djetetu da radi šta hoće i šta želi a ništa mu nesmijes.
Da li ste vi moralisti svjesni šta znaci lisavanje slobode u edukovanju sopstvenog djeteta...? Jeste ,ali u Pamprchichima.
+1 / -0
+1
kriska
22. јун 2011. у 18.44
Slazem se Meksi, bas se ide u krajnost. Sada ne smes takoreci ni glas da povisis na dete, odmah ispada da ga zlostavljas.
Deca i te kako to umeju da koriste, eno opisala sam iznad slučaj roditelja cije je dete skocilo da ga udari.
Meni je to nezamislivo!
Pa ja kad bih digla ruku na svog oca, tog momenta bi mi je odsekao!
+3 / -1
+2
Mexico
(Trust Nobody)
22. јун 2011. у 18.57
Ovdje na (DIVLJEM)zapadu nasi ljudi imaju pun klinac problema sa djecom.Nedavno je jednom nasem covjeku dosla policija kuci i odvela ga na ispitivanje zato što mu je dijete reklo uciteljici u skoli da ga je tata istukao.Covjek malo ispucao dijete po guzici jer nije slusalo i bas kad je trebalo u skolu,uciteljica primjeti da je dijete plakalo pa ga upita šta je bilo,a ono joj kaže da ga je istukao tata.
Jedva se covjek izvuko iz nevolje.
Zato ja svoju djecu pripucam uvijek Subotom,jer do Ponedeljka zaborave i opet me grle i ljube :))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
23. јун 2011. у 03.51
Zato ja svoju djecu pripucam uvijek Subotom,jer do Ponedeljka zaborave i opet me grle i ljube :))
----------
:)))))))))))))))))))))))
podsecas me na moju drugaricu koja kad dodje iz svedske u beograd odma opusti ruku... sve one dandare sto bi deci tamo udelila a ne sme dobiju kad dodju ovde na raspust...
+0 / -0
0
Mexico
(Trust Nobody)
23. јун 2011. у 12.00
Hehehheh...pa ja, varakamo se kako znamo i umijemo.
Kada tuto kompleto odemo u mol i djeca pocinju da izigravaju bjesne gliste ja samo kažem ženi daj ih malo povedi sa sobom u fiting room(prostorija gdje se probavaju artikli),posto se nadamo da tu nema kamera pa da ih tamo malo ispendrechi po guzici :))
+0 / -0
0
-bombica-
(*)
23. јун 2011. у 12.06
Yebote ja se mogu i sad sjetiti kako sam u njegovim godinama(ako ne i ranije) vozio ono veliko biciklo sa ramom.Nisam ni mog'o sjest na onaj cic nego protirum jednu nogu između rame i onako ko indijanac kad jase konja sa strane u kaubojskim filmovima vozim,pa se razbijem,ustanem malo se otresem i ajmo opet
__________
:))))
Prepoznah se:)
Kolena i laktovi vecito u krastama:)
+0 / -0
0
kriska
23. јун 2011. у 13.54
Prepoznah i ja svoje detinjstvo. Mi smo se igrali na uluci, skakali, padali...
Sve manje vidim dece ispred zgrade, sve se to zavuklo u kucu pored komjutera i ne izlazi.
Za batine i kazne, kad dete napravi neku glupost, su nasi stari umeli da kažu:
„Bolje da sada place on, nego sutra ja”
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
23. јун 2011. у 16.37
ih koliko puta sam ja dobila preventivnu dandaru...onu za svaki slučaj...
+0 / -0
0
Mexico
(Trust Nobody)
23. јун 2011. у 16.58
I eto, jel nam šta bilo...ništa.
Samo smo malo luckasti,a bolje biti i luckast nego krasti, ubijati i drogirati se zar ne :))
+0 / -0
0
-bombica-
(*)
23. јун 2011. у 17.11
To sto smo blesavi je od zelenih dzanarika (ringlov):)))
Danas deca i ne znaju šta je to a mi smo ih tamanili ko ludi;)
+0 / -0
0
Mexico
(Trust Nobody)
23. јун 2011. у 17.45
Šta sam pojeo jabuka ,tek nikle na grancici,krastavce samo iscupas sa zemlje niti ih gulis niti ih peres,malo protrljas od nogavicu(koja je prljavija od zemlje) i zmaris.
Smrklo se na polju,mati me zove u kucu a ja psujem u sebi sve zivo i derem se nazad:Mogu'l još malo !!!
Ne moze vice ona i smjesta da si dosao nisi ni vecerao...Pa šta ima da se jede,opet ja rastezem...Ma dolazi ovamo ima da jedes šta ti se postavi !!! :))
+0 / -0
0
baxuz
(φεμμινα™)
23. јун 2011. у 18.15
kod moje babe se jelo i cutalo... jer ako se bunis, stigne lagana zauska od dede (on je imao tesku ruku, baba ne)...
kada sam otisla od kuce, godinama boraniju nisam jela... ni kelj dan danas...smucili mi se u detinjstvu...
a šta je tek moj brat dobio batina zbog mene...
+1 / -0
+1
MAKPO
(uljar)
23. јун 2011. у 22.42
Daj bre ljudi šta radite to!?!?!?!!?
Pocela me nostalgija cimati ;o)
J380 majku (izvinite), po ceo dan me u kuci nije bilo, a nikada gladan. Po čitav dan na ulici i po komsiluku.
Sto bi cvrcak u pesmu reko 'sve je na dohvat ruke'.
Kad posedamo na bicikle pa opicimo nekih 9km do jezera, pa se prođe pored plantaza sangarepi, kakvo bre guljenje, obrises koliko možeš i ozezi po njima.
Pa onda plantaza breskvi, onako ne oprane kada ih pojedes, sve ti se lice zacrveni od onih dlacica na njima.
Biciklo, koliko sam bio lud na njemu motor mi uopste nije bio potreban ;o)
Pozdrav
+1 / -3
-2
zg7666
24. јун 2011. у 22.02
@Cocek Nisi pisao meni već temi koju sam ja postavio?? `Ajde ok.
Mislim da sam ti dao ukratko odgovor, autoritet glasova u necijoj glavi, koji još govori da se djeca trebaju tuci (ili prinijeti kao žrtva), kada sve humano, ljudski, moralno, empirijski, medicinski i ekonomski govori da je to najveci zločin, time i najveca moguća vulgarnost (agresija ka djeci),a meni je potpuno stran i tudj, nema nikakvu mjerodavnost i čak šta vise je tako vulgaran da ja nemam drugaciji odgovor. Izvini, moraces se suociti sa „pogresnoscu” i nemoralnoscu takvih stavova. I kako rekoh to nema ništa zajednicko sa mnom te nema potrebe da se dalje dopisujemo.
@NDuke Ne budi smijesan. Policajac, divan primjer, mislis onaj koji zica da ti uzme 5-10 eura ako ikako može, za cevape i pivce.. divno.
Ovakva nadri-psihologija divan primjer svega sto je trulo u čitavom „drustvu” i sam uzrok te trulezi. Olicenje i preslikavanje korupcije i nemorala koji se desava u porodici i jeste država. Zašto bi inače imali tako neprirodnu, nemoralnu, iskvarenu i korumpiranu tvorevinu!?
„post koji je pretenciozno napisan ne da diskutuje o batinama kao sredstvu discipline, nego u svrhu pljuvanja i licnog napada na isto”...mislim da je odgovor isti kao i ranije, slikovito - kada na ulici vidis nekoga kako mlati bespomocnu osobu (invalida) ne diskutujes sa njim o sredstvu disciplinovanja nego ga zaustavis!
Verbalno zlostavljanje jeste podjednako pogresno i nemoralno, i to sam gore pomenuo.
Svakako da se i od batina može poluditi.
Princip je jasan, inicijacija sile je nemoralna, pogresna. Probaj da nadjes nedoslednost!
Inicijacija sile nad bespomocnom, sopstvenom djecom je vrhunski nemoral!!
@ahha Da li si pogledao/la postavljene linkove? Pozdrav.
@PustaZelja Šta za tebe nije budalastina?
Za dijete ne postoji vaspitna. Drugo, stvar je principa i doslednosti.
@-bombica- „Autoritet roditelja se stice nekim drugim stvarima a ne batinama.” Upravo tako.
Primjer koji si navela svakako da stoji i potpuno je razumno da će se sprijeciti da dijete nastrada, kao sto bi bilo ispravno sprijeciti slijepca koji izlazi na auto-put. Mislim da je to svakome jasno.
Dakle ovde se sigurno ne radi o takvim stvarima, ovdje pricamo o nesposobnosti roditelja da prerade svoju proslost, o prenosenju svojih trauma na djecu i tako dalje. (pogledaj ako ti se da kraj ovog posta)
Dobar komentar, drago mi je sto si se ukljucila.
@baxuz Za ove parove, prvih je nazalost previse (a da ostane još samo jedan par i to bi bilo previse), ovih drugih je pre, pre malo, ali ima. Jesi li možda pogledao linkove?
@MAKPO Ne shvatih zašto?
Govorim o osnovinm, principijalnim stvarima. Pogledaj na kraj ovog komentara, nadam se da ću biti jasan.
Djece nemam... bla bla, znam, znam svu buku koja sada nastaje... MOzda je trebalo to reci gore u prvom komentaru, ali valjda iskren odgovor i sada nešto znaci.
Naravno da planiram imati djecu. Zašto ih nemam? Zato sto djeca nisu nešto sto ti se desi, a i ako se mogu, kako rekoh gore, na sve manje bitne stvari potrositi godine ucenja i spremanja, mislim da za ovo takođe vrijedi uloziti neki trud i pripremiti se (prvenstveno pod tim mislim rijesiti svoju istoriju).
(p.s. Hvala na uljudnom odgovoru, izvini ako sam nastupio napadno, svakako da to nije bila namjera.)
@kriska Da li si pogledala nešto od postavljenih linkova?
Koliko je sestrino dijete? Da li mislis da njegov dotadasnji odgoj ima veze sa takvim ponasanjem?
Nije moguće godine lošeg vaspitanja obrnuti za dan, ali sigurno da je uz rad i strpljenje moguće.
p.s. Kakve posledice na tebe i sestru (prvenstveno mislim na tvoje stavove danas i ovdje) je ostavilo vaspitavanje vaseg oca?
Sve najbolje
„dalje, treba definisati razliku između batina i vaspitno-popravne po dupetu... da ne mesamo babe i zabe... ”
-Otprilike ovako misli vecina ljudi. Nazalost to je pogresno. Svakako da u obliku i ucestalosti fizicke agresije ka djetetu ima razlike, kao i u verbalnoj agresiji, ali u osnovi ovih stvari, nema razlike. To je ono sto sam gore pokusao da objasnim svakome ko želi da prevazidje loše iz svog djetinjstva, prevazidje isprazne izgovore i prizna da može da pogrijesi.
Ne zanima me preterano šta pišete ovdje, samo kada vas prođe bijes, strah ili šta već imate kao prvu reakciju na nešto sto sam napisao, a vama se ne svidja, malo razmislite o principima koji vode vas zivot. Naime, da li je inicijacija sile dozvoljena? (moralna, ispravna..)
Ako je odgovor možda, po nekada, malo... pitam vas za doslednost. Kako nešto može biti univerzalni princip, a imati izuzeke i to po nekada?? Kada, kako, zašto...
Onda se osvrnite na svoju porudicu i svoje najmilije, pa pogledajte da li ste grijesili prema nekome, posebno onima najbespomocinijima i najzavisnijima od vas, a najcesce, onima koji vas najviše i najiskrenije vole. Vasoj djeci.
Da li je tada po dupetu samo vaspitno-popravno ili je pogresno, neispravno i nedosledno? Stavite se u njihov polozaj, da za vas jednostavno ne postoji mnogo toga van porodice, van raspoloženja vasih roditelja i sl., da ne mozete kako treba otvoriti vrta, niti sjesti za sto, a da se onda neko 2, 3 puta veci od vas nadvije nad vama i vaspitno-popravno vas udari po dupetu!!
[Niko ne kaže da će dijete odmah ostati osakaceno za čitav zivot, ali na prvom mjestu tuci nekoga, bilo koga, bilo kada, a da nije samoodbrana je pogresno! To bi trebalo da je dovoljno, ali na to dodati još najveci mogući zamislivi razdor između autoriteta... to je pogresno da ne može biti „pogresnije”. Oni najbjedniji robovi u gulagu su bili u boljem polozaju u odnosu na Staljina, po pitanju autoriteta, nego li dijete u odnosu na roditelja! - barem su već bili formirane licnosti, kako-tako, barem su znali za svijet oko njih, barem su imali nekakve sanse da pobjegnu, itd, itd.
I ako vam sve to i dalje ne znaci ništa - sve to na stranu, efikasnost, zdravlje i moralnost vaseg odgoja je u pitanju, time i buducnost vasih potomaka. Postoje bolji, zdravaiji, pravilniji nacini vaspitavanja od prozivljavanja sopstvene istorije i trauma. Pa ako vam to sada ovdje već igra pred nosom, mislim da vrijedi barem malo proguglati.]
Za kraj, udarati i galamiti na dijete je kao udarati i galamiti na ogledalo, sjetite se toga svaki sledeći put kada vam skoci pritisak. Takođe razmislite ko je tu zrela i odrasla osoba i ko ne bi treba ni pod kakvim uslovima da izgubi kontrolu i pribranost!
Pozdrav svima, izvinjavam se sto upadam sada u pricu o klopi i prizivanju finih uspomena iz djetinjstva, ovo so oni odgovori koje sam ostao duzan (i možda još po nešto pride:)). Svako dobro, radujem se dobrim odgovorima.
+2 / -0
+2
obicno
(.)
25. јун 2011. у 01.41
Druže ucitelju, kada ćemo dobiti onaj listic gdje se ucitelji vrednuju (i to je dio modernog obrazovanja!).
Eto kao i u svakom razredu ima svakakvih ucenika. Nisi pohvalio odlikase, to su uradili oni sami,valjda i to neka moderna metoda.
+5 / -2
+3
PustaZelja
(veciti student :))
25. јун 2011. у 10.53
Zagi svasta nešto za mene nije budalastina. Ali je definitivno budalastina kada neko ko nema djece - čitaj: ti - sa ovoliko zara zastupa neke stavove po pitanju odgoja iste. E to je jedna velikaaaa budalastina! Bas ko kad bih ja sada na sva usta pocela da kukam kako je invalidima teško, a nisam invalid i pojma nemam kako im je.
+2 / -1
+1
MAKPO
(uljar)
25. јун 2011. у 17.25
zg, da si rekao da imaš decu, ja bih ti lepo rekao da ne guras nos po tudjim familijama i da pazis na svoju decu.
A ovako, posto ih još nemas... šta da ti kažem, odgovor verovatno i sam znaš. ;o)
Ako Bog da, da dobijes jednoga dana decu, onda nam se javi.
Imam još jedno pitanje za tebe.
Da li se boris za prava zivotinja?
Pozdrav
+0 / -3
-3
zg7666
Порука негативно оцењена.
Покажи
zg7666
25. јун 2011. у 22.08
@PustaZelja Naravno, potpuno prihvatam da je za tebe to tako. I naravno da nam je sve grdno da ne može biti grdje kada se nasilje nad djecom smatra budalastinom, a time i odgoj takođe.
Ja, a nadam se ni ti nisam invalid, niti sam „bio”, ali dijete sigurno jesam.
I jasno je da je pomalo ogavno to što pricas i jasno je i tebi samoj da su ove tvoje rijeci prava budalastina i samo izgovor, lažno ja iza koa se sakrivas da ne bi morala da se suocis sa sopstvenim greškama i još bolnije po tebe sa svojim traumama. Tuzno, ali ocigledno da je tako. Drugo šta nemam tu da dodam.
@MAKPO Otprilike sličan bi bio odgovor kao i gore i kao i onaj prije toga - Kada neko mlati invalida na ulici, a ja ga sprijecim, to nije guranje nosa u tudje stvari, te tako i ovo oko mlacenje djece. Drugo, procitaj kako je tema zapocela, nisam dosao da pametujem i držim predavanje nekome ili zavirujem u kucu/sobu, već zgranut razmjerima raširenosti trauma i lošeg odgoja odlucih da postavim ovu temu tamo gdje sam smatrao da je najprikladnije.
I sve je to isto tebi jasno! Kao i svima ovdje u ostalom. NIko ovdje nije glup i retardiran da ne može da shvati. Samo pojedinci odbijaju da prihvate odgovornost, priznaju greške i ono najteze zavire u svoju proslost i svoje zivote. ...zato što je to bolno i razara lažno ja-stit koji se godinama gradio.
Nema veze da li ja imam djecu ili ne sa tim da li je ovo sto govorim istina ili ne. Pogledajte pazljivo sve negativne komentare upucene meni, skoro niko (osim ovog duke) ne prica o temi, ne prica o tome da li grijesim negdje, ne pita vise, ne interesuje se... i slično, već samo napadi, uglavnom na licnom nivou, sto nema nikakve veze sa tim da li je ovo istina sto ja pricam ili ne.
To je tako je znate da je istina, vasa dusa, vas instinkt vam kaže da je nasilje pogresno ma u kojoj mjeri se primjenjivalo. Tacka.
Šta bi bila prava zivotinja??
+2 / -0
+2
NDuke
25. јун 2011. у 23.31
zg, retko se vratim da nekom repliciram nešto, na kraju krajeva ljudi imaju pravo na mišljenje, ali u tvom slučaju citajuci te mogu zakljuciti samo između dve stvari. Ili si ovde da provociras zamotavajuci provokaciju kroz realnu tematiku, ili si obična budala koja pojma nema i nije svesna šta lupeta.
Ti si kao nekakav kriticar koji bi kritikovao ucitelja jer ima djake koji dobijaju jedinice, ali u isto vreme ne bi ucitelju pripisivao kredit za djake iz iste ucionice i od istog ucitelj a koji su odlikasi.
To kako je uopste moguće da u istom razredu jedan ucitelj ima i jedinicare i odlikase se nikada nećeš osvrnuti isto i na isti način kako neko dete uspe da odraste bojeci se da se poreze a drugo se svo ispirsa i proizbada iglama. Suvise polazis od licnog prizemnog stava a ono šta ne znaš pitas Google gde i tamo niko jasan odgovor nije dao.
Na isti način kao sto rekoh,zaista postoje licnosti koje pamet primaju direktno u glavu i druge licnosti kojima pamet moras iz dupeta izbiti u glavu. Eto recimo, ja da te vidim isamaro bi te onako posteno, ne iz ljutnje nego da dodjes sebi pre nego napravis prestup i napravis nekoj kozi dete tako zelen i glup
+2 / -0
+2
NDuke
25. јун 2011. у 23.45
Najsmesnija stvar od svega je da ovi koje roditelji nikada nisu takli, su toliko prosto istraumirani batinama a ovi drugi koje su njihovi znali pedagoski da izlemaju, nemaju nikakvih trauma od batina.
PS
zg, a i te tri sestice na kraju nika ipak mnogo vise kažu nego se da primetiti na prvi pogled kakav si lik. Nisu one dzaba tu. mmmmm,..ipak mislim da si govno, onako iskreno,..sa oprostom ostalim diskutantima
+0 / -0
0
MAKPO
(uljar)
26. јун 2011. у 06.56
Ozariti koprivom po guzici, i udariti sibom po guzici su dve razlicite stvari!
Jel to teško shvatiti zg???
Pozdrav
+0 / -0
0
PustaZelja
(veciti student :))
26. јун 2011. у 07.33
Šta ću, sva sam ti istraumirana. Nego, jesi li ti za te psiho analize isao u skolu ili si prirodno tako pametan?
Zašto niko ne prica o temi? Zato sto tvoja tema nema veze sa nasiljem nad djecom već se bavi zgrazavanjem nad ljudima koji batine koriste kao vaspitno sredstvo, prvobitno onom covjeku i ženi iz tvog uvodnog komentara.
Kakve veze ima sto si bio dijete? I ja sam imala kalkulus u skoli pa ne znači da sam vrhunski matematicar niti da znam sve iz tog polja. Opet ti ponavljam, paralele koje povlacis su jadne koliko su glupe.
+0 / -0
0
Larami
26. јун 2011. у 08.27
Hmmm...covek bez dece,odnosno ne roditelj povlaci ovakvu temu?
Zašto? Šta ga tisti?
Imam utisak da su ga lesili od batina kad je bio mali.Ali ono bas!
Ili čak seksualno zlostavljanje.
I još se nije sabrao siroma`
Ko zna jadnik kroz kakav pakao je prosao.
On mrzi ceo svet, a ubio bi nas da može.Agresija se izbija iz svake njegove reci.
Antipatican, agresivan, zao,
dvoličan, neduhovit, netolerantan, srednje obrazovan ...profil serijskog ubice?Ili pedofila?
U svakom slučaju nije normalan.
+0 / -1
-1
zg7666
28. јун 2011. у 11.21
@NDuke Ko je budala, a ko samo provocira mislim da je jasno iz svačijeg komentara po na osob. Odmah da ti kažem, što se mene tiče, ne moras se vracati da me pljujes.
Što se tiče argumentovanja sa strane efekta, mislim da je dovoljno da se covjek okrene oko sebe pa da vidi kakvi su rezultati tvoje male bajke. Imamo ogroman, potpuno korumpiran, tlacilacki, ubilacki sistem monopola sile - državu, ratove, bijedu, glad i tako dalje i tako dalje. Mislim da je prema tvojoj paraleli u ovom razredu jedva po koji dovoljan.
Nadam se da je sada jasnije o cemu pricam. Ako je već propast i zlodjela takvih metoda vise nego ocigledan, jedino meni logicno jeste da se preispitaju „metode ucenja”.
Mene da sretnes, vjerovatno bi pognu glavu i presao na drugu stranu ulice. Vjeruj mi. Inače me nasmijavaju agresivne kukavice koje sjede za tastaturom i prijete nekome.
Mislim da je svakome jasno zašto sa nasilnicima nema zdravorazumske komunikacije. Sa mnom je vise nećeš imati.
@MAKPO Shvatas li ti šta znaci ne inicijacija nasilja!?
@PustaZelja Šta ćeš - 2 do 5 godina terapije i introspekcije. Ne mislim da te bilo šta oko mene lično interesuje, te na ovo neću ni odgovoriti.
Ako to smatras temom, možeš slobodno da pricas i o tome. Za mene je tema ono sto je u naslovu, ako li koga u opste interesuje.
Opet, ako su ti glupe i blesave i nisu kao „kalkulus”, zašto u opste komentarises?? Šta tebe ovdje dodiruje do te mjere da gubis svoje vrijeme na običnu glupost?
Jasno je da je stvar u onome sto ti već gore rekoh, da se ne ponavljam.
Možemo pricati normalno, samo ako to želiš, ovo prepucavanje je isprazno i ne vodi ničemu.
@Larami Hmmm... covjek koji ne odobrava mlacenje djece je sigurno zao serijskog ubice ili pedofila, zlostavljan na neki način.
U svakom slučaju nije normalan.
Toliko o tome.
+0 / -1
-1
zg7666
28. јун 2011. у 11.29
*zao serijSKI ubicA
+2 / -0
+2
kriska
29. јун 2011. у 09.21
E, Zg, videces kad budes imao svoju decu koliko je teško izaci na kraj sa malim, prefriganim svojeglavcima.
Vaspitanje dece je tezak i odgovoran posao. Jedno su strucne literature i saveti strucnjaka, ne kažem da nije od koristi, ali u praksi je to sasvim drugacije.
Ja sam cvrstog stava da decu ne treba tuci, najezim se pri samoj pomisli na to, ali ti ides u neku krajnost i smatras da je i cuska po guzici mlacenje.
+0 / -1
-1
zg7666
29. јун 2011. у 21.24
Cao @kriska, u potpunosti se slazem da je odgovoran i tezak zadatak, te da ja mogu samo da pretpostavim iz ono malo iskustva kako je odgajati djecu. Smatram to najodgovornijim zadatkom u mom zivotu, pa zato i moj komentar da ne mislim da svako (u svom trenutnom stanju) može imati djecu, te da ja ne želim da mi se dese, niti da „nespreman” imam dijete. Zato i neću imati djecu dok ne budem sto posto siguran da neću nerazumno povisiti glas na njih, a kamoli upotrebljavati silu zarad puke kontrole i slično... nadam se da se razumijemo. A ovo se može jedino postici ako sam rijesio svoje probleme, svoju istoriju.., a sigurno da pomaze i ako imaš cvrsta sustinska ubjedjenja, tipa inicijacija sile je nemoralna i neproduktivna i slično.
Zato, vidis, ja ne smatram da su to što navodis iste stvari, već da obe ruse ovaj princip gore, a i da su za dijete daleko strasniji nego li mi shvatamo, te da signalisu djetetu na nedosljednost roditelja (odnosno autoriteta), stvaraju odredjenu podvojenost u njima sto ima poslije dublje posledice i komplikuje stvari...
U svakom slučaju tebi hvala na dobronamjernom komentaru, nadam se da će ih biti još. Ti nastavi sa dobrim principima i eto nadam se isto da ćeš se možda zainteresovati za neku od dosada pomenutih stvari (usput, jer postoje roditelji i djeca koja su odgajana na ovaj način, pa je možda dobro vidjeti neka od njihovih mišljenja i rezultata). Svakako tebi i tvojoj djeci želim sve najbolje u zivotu, a prije svega da budete srećni ;)
Pozdrav
+0 / -0
0
kriska
30. јун 2011. у 09.32
U jednome se slazem sa tobom Zg, ma koliko to mnogima zvuci kao glupost, ali i ja smatram da decu treba radjati onda kad osetis da si zreo, stabilan, i sposoban da ih primerno vaspitas i izvedes na pravi put.
Veoma je teško davati bilo kakve savete i uputstva o vaspitanju dece, jer svi mi roditelji imamo razlicita iskustva i ubeđena sam da svaki roditelj želi da svoje dete vaspita najbolje.
Ja tvrdim da veliku ulogu imaju geni i urođena narav deteta, jer kako objašnjavas da rođena braca, od iste majke i od istog oca nisu jednaki po naravi i ponasanju?
Pod istim krovom i pod istim uslovima su rasli, pa opet se drasticno razlikuju.
Jednan je poslusan, dobar djak, kulturan, vredan..., dok je drugi susta suprotnost - problematičan, neradnik, ne želi da se skoluje, skitnica...
Ne postoji formula i ja ne znam šta da kažem i kako da savetujem svoju cerku, koja je već odrasla i zrela licnost, kad me pita, a vise puta me je to pitala:
„Kako da ja sutra vaspitam svoju decu, kao sto ste ti i tata mene vaspitali. Ja želim da moja deca budu takva, ali bojim se da neću uspeti, da ću pogresiti negde.”
Ja zaista ne znam da joj kažem konkretan odgovor, jer ne postoji.
Bez lazne skromnosti, ja mogu da kažem da sam najsrecnija majka na svetu, jer nikada se nisam susrela ni sa jednim ozbiljnim problemom kad je moje dete u pitanju, ali mislim da je ona jednostavno takva i da tu nema puno mog udela.
+0 / -0
0
zg7666
01. јул 2011. у 12.31
Drago mi je da se slazemo, pa makar i oko jedne stvar, polako, mislim da ćeš uvidjeti da ih ima mnogo vise..
Svakako, možda moj nastup i nije potpuno ispravan i svima prihvatljiv, ali bi principi i sustina onoga sto pricam trebalo da bude. Ako je ispalo da nekome pridikujem ili pametujem to mi zaista nije bila namjera, već prvenstveno da skrenem paznju da postoje i drugacije, plemenitije i ispravnije metode vaspitanja.
I to je istina, dokazano je da su genetski odredjene samo osnovne crte karaktera. Takvi primjeri, koje pominjes, najcesce imaju veze sa „redosledom”, odnosno iskustvom koje roditelji sticu sa prvim, drugim djetetom itd., ..ali svakako opet ukazuje na disfunkcionalnost unutar porodice. Sto opet vraca na ono prethodno, treba rjesiti svoje probleme, prvenstveno sa svojom porodicom porijekla, da se ne bi greške ponavljale.
Takođe, ovo: „Pod istim krovom i pod istim uslovima su rasli” ...te genetika, meni govori samo da je galamiti na dijete, a kamo li primjenjivati silu, isto kao galamiti na ogledalo. Jer to je bio tvoj krov, tvoji uslovi, tvoja genetika...
A zar ne mislis da je ovo ipak neka formula, da su ne upotrba sile ili prisile, bilo kog oblika ipak neki principi u odgoju? Zatim doslednost, koja nekako i izrasta iz prethodnog. Onda da su postenje, iskrenost, njeznost i iskrena ljubav, te briznos, hrabrost, marljivost, samo-svijesnost (ako ta riječ postoji:)), sigurnost u sebe i slično...ipak neki principi u odgoju??
Odnosno sve su to orudja kojima se postize onaj neki krajnji cilj, a to bi bila sreća. Zar ne?
Drago mi je sto postoje takvi slučajevi i zaista se nadam i vjerujem da će i tvoja cerka imati isto iskustvo. To i jeste ljepota pravog odgoja i zdrave sredine, tako odgojenim osobama ove stvari dolaze prirodno i kada se u zivotu sretnu (a to će sigurno biti precesto) sa ne bas sređenimljudima, sa traumatiziranim osobama, u skoli, na poslu, drustvo, pa i partneri.. njima onaj ko ispred svega stavlja svoje lažno ja, onaj stit, i prica o neetickim i neprincipijalnim stvarima, zvuci kao neko ko prica na mandarinskom. Jednostavno je tako.
Moje najljepse zelje tvojoj porodici. Podržavaj cerku maksimalno, posebno u ubjedjenjima koja znaš da su ispravna, a vjerujem da je to vecina od gore navedenih, ako ne i sva. Za nesigurnost nema mjesta ako stoji na ispravnim principima.
Svako dobro.
+0 / -0
0
kriska
01. јул 2011. у 15.52
Hvala ti Zg na lepim rečima i pohvalama.
Kao roditelj trudila sam se mnogo i neumorno, sa puno strpljenja da svoje dete izvedem na pravi put.
Nadam se da sam uspesno obavila zadatak roditeljstva, ali videcemo nikad se ne zna kad može iskrsnuti problem.
Sve uvek treba prihvatiti sa rezervom i nikad ne smemo biti 100% ubeđeni u ispravnost svojih postupaka.
Želim i tebi svu sreću ovoga sveta i da i ti uskoro postanes roditelj.
To je velika odgovornost, ali ujedno i naveca sreća i radost koju covek može osetiti za zivota.
+0 / -0
0
zg7666
01. јул 2011. у 20.22
Svakako, svakako. Drago mi je da smo se razumjeli, hvala na lijepim zeljama. Vjerujem da je tako, a nadam se da ću saznati kada za to dodje vrijeme :))
Pozdrav kriska.
Looking for Oil Diffuser Bracelets?
Life Press
Kako prepoznati da vam je dete nadareno
Očaravajuća igra bebe i retrivera
Dekorište patike na simpatičan način
Napravite sami dezodorans za wc šolju
Napravite Sneška od filca
Moderna novogodišnja kapa
Изаберите државу:
Аустралија
Аустрија
Босна и Херцеговина
Велика Британија
Европска Унија
Канада
Немачка
Сједињене Америчке Државе (САД)
Србија
Француска
Холандија
Хрватска
Црна Гора
Швајцарска
Шведска
Ћирилица |
Latinica
|
English
© Trend Builder Inc. и сарадници. Сва права задржана.
Terms of use
-
Privacy policy
-
Маркетинг
.