Дискусије : Мој дом

 Коментар
Treba mi predlog za ukras iznad kamina
Draganessa
(Projektant)
29. август 2009. у 00.06
Prošle godine smo se preselili u novu kucu, i još nismo nasli rešenje za jedan problem u dnevnom boravku. Imamo kamin koji se nalazi u uglu sobe, a sa njegove leve i desne strane su prozori. Iznad kamina trebalo bi da stoji nešto sto bi predstavljalo centralnu tacku prostorije.

Evo kako je izgledalo pre nego sto smo se uselili (namestaj je stavljen cisto ukrasno):

http://farm3.static.flickr.com/2202/2517474032_52913b6898_b.jpg

A evo kako sada izgleda:

http://farm4.static.flickr.com/3491/3264931225_1d4a974958_b.jpg

Idealna bi bila neka veca skulptura, ali naravno tako nešto bi kostalo hiljade dolara.

Da li imate drugih predloga? Naročito bi mi znacili predlozi za nešto sto ste videli u radnji (u Americi, po mogućstvu), al da ne bude bas Ikea ili tako nešto prepoznatljivo sto svi imaju! :-)
ptica_prepelica
29. август 2009. у 00.31
A da možda stavis onaj ugaoni akvarijum? Dovoljno daleko (čitaj visoko) od dece, a mislim da bi mogao da bude centralna figura prostorije...

ptica_prepelica
29. август 2009. у 00.38
Draganessa
(Projektant)
29. август 2009. у 00.39
Kakva neocekivana ideja! Nikad mi ne bi palo na pamet.

Sad sam malo guglala i ove koje nalazim prave sa nekakvom platformom, ne znam da li bi moglo bez toga...

Ovaj je impresivan:

http://www.dreamhomedesignusa.com/jpegs/aquarium.gif

:-D
Draganessa
(Projektant)
29. август 2009. у 00.41
E ovo je skroz ludo sa kitom! Gde li samo to nadje!
ptica_prepelica
29. август 2009. у 00.42
A ovaj link iznad, koji sam okacila samo minut pre tebe? :)
ptica_prepelica
29. август 2009. у 00.42
hahahaha, meni je originalno skroz!
babydoll_sw
29. август 2009. у 12.33
Mi imamo isto tako kamin u uglu sobe, ali je nekako veci, a zid na tom mestu prati oblik kamina, tako da nemamo tu trouglastu dubinu...(ne znam da li sam lepo objasnila?). Tako da smo mi tu stavili sliku (ulje na platnu), a posto postoji lampa koja obasjava taj ugao dobro izgleda...

Po ovome kako vidim sa tvoje slike, ja bih stavljala ili manje ili samo jedan veci „ukras”. Moje srce uvek ostane u prodavnicama Kosta Boda-e ili Georg Jensen-u u Svedskoj/Danskoj, ali znam da ima tih prodavnica i u USA. Posebno kod tebe u velikom gradu...

dakle, nešto poput ovoga...

http://www.matsjonasson.com/images/masq/65804_b.jpg

http://www.matsjonasson.com/

javi da li možeš da otvoris site-ove...

Pozdrav
BD
Draganessa
(Projektant)
29. август 2009. у 14.24
BD,

Lako bi bilo kad ne bismo imali taj ugao jer slika imamo, a skulptura ne. Vidis kod tebe su se dobro setili da ga popune (možda ti imaš dimnjak tu).

Ja sam u međuvremenu nasla sajt koji prodaje jeftine skulpture, ima ih za svaki ukus, pa ćemo sigurno nešto izabrati odatle:

http://www.allsculptures.com

Najviše mi se svidelo ovo:

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=AC1029

Ali ima i drugih koje su po mom ukusu:

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=AC0871

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=R3 02B (bez saksije)

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=MT0201

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod= AC1062

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=KC0920

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=KC 0798

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=KC0825

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=KC08 57&cat=29

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=AC0592&cat=29

Imaju i Matsa Jonassona, ali to je sve daleko skuplje. Ja lično ne volim boju, već vise neke prirodne materijale.

Draganessa
(Projektant)
29. август 2009. у 14.25
Kod prekinutih linkova samo izbrisite razmak koji je ubacen.
Draganessa
(Projektant)
29. август 2009. у 14.30
Sad sam nasla još jeftinije mnoge od gornjih skulptura!

www.homedecorators.com

Ako nešto nabavimo, slikacu pa staviti ovde da vidite rezultat.
ptica_prepelica
29. август 2009. у 17.27
Draganessa, ne znam da li te nešto od ovih skulptura zanima:

http://structube.com/en/catalogue?page=shop.browse&category_id=945

Draganessa
(Projektant)
29. август 2009. у 19.42
E ove su super! Jedino sto nisu dovoljno velike. Sad sam izmerila i trebalo bi mi nešto oko 28„ (70cm) visoko. U suprotnom će ga taj prostor progutati.

Ova jabuka je bas po mom ukusu:

http://structube.com/en/catalogue?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1418&category_id... 5

onaodlaziuamsterdam
(rokenrol)
30. август 2009. у 04.58
Draganessa,

Dnevna soba je predivna! Ova druga slika, sa svima na okupu je prelepa. Bas deluje totalno prijatno i familijarno...Gde možeš da se ispruzis na kauc i uzivas sa svojim najblizim :)

Razmišljala sam...I ako ove skulpture koje si nasla ne bi izgledale loše, nekako mi kvare ambijent porodicne prostorije (previse ozbiljno & „hladno”). Pošto vidim da ima dece, mislila sam da možda deci das zadatak da nešto nacrtaju i da te radove uramis. Možda jedno desetak komada u razlicitom formatu pa da uramis i poredjas lepo iznad kamina. Daj im razno razne boje, nek im masta luduje po papiru...To bi, po meni, bas bio prelep detalj.
Draganessa
(Projektant)
30. август 2009. у 09.06
Onaodlaziuamsterdam,

Hvala ti na predlogu. Ja ukus formiram citanjem casopisa i gledanjem radnji lepog namestaja, a realnost je, kao sto vidis, jedan popriličan haos! Zato tražim neku skulpturu da taj kutak učini elegantnim. Moji klinci su još mali da bi znali da nacrtaju nešto prepoznatljivo!

Sinoć sam gledala malo i Ebay, i mislim da ću pre izabrati neku africku skulpturu jer za isti novac ne dobijam stancovan proizvod, a one ipak imaju neku organsku toplinu, i svrhu.

Recimo ovako nešto (mada ovo prevazilazi moj budzet):

http://www.hamillgallery.com/BAULE/BauleFigures/BauleFigure13.html

ALELUJAH
30. август 2009. у 11.39
Joj meni ove africke figure totalno out:(
valjda zato što je poslednje decenije bilo toliko jeftinih kopija i loše uradjenih figura, ispalo je nešto kao sa LV torbama!!vise i ne prepoznajes originalnost.
Meni je kamin sam po sebi dovoljan kao detalj,ja tu ništa ne bih ni drzala ne znam koliko je to zbog zagrevanja prakticno u principu drzati bilo šta...šta znam!
ali sam pala na ovu jabuku sto je Dragana postavila podsetime na modernizovanu disko kuglu:))))
arhitekta123
(kapi s oboda)
30. август 2009. у 11.51
I meni se dopada ideja sa decijim crtezima. Char i toplina je u tome da budu tako slobodni i neobavezni.
Evo još jedan predlog, stavis police (od zida do zida) i sve do vrha napunis knjigama?
Osecam da bi ova 2 pristupa ti dala veću toplinu doma nego skulptura, šta znam?
Pozdrav i okaci sliku šta god odlucis da uradis
Arhitekta123
(kapi s oboda)
30. август 2009. у 11.53
hoću reci: okaci fotku na net, kako izgleda na kraju... :)
onaodlaziuamsterdam
(rokenrol)
30. август 2009. у 12.04
Tačno tako arhitekta (neka s'tvoga vrata vijori sal od svile! morala sam!). Elem, upravo to...Deca uopste ne moraju da ZNAJU da crtaju i nacrtaju nešto prepoznatljivo. Daj im cetkice, tempere, papire i pusti ih - iznenadices se :)

Meni se takođe ove Africke figure ne svidjaju :) Rekoh već, ova tvoja druga slika gde su svi na okupu je kao fotka iz nekog magazina :))))) Deluje tako toplo, udobno...Nekako su mi sve ove skulpture previse ozbiljne i...ne znam. A i zamisli radost dece kad uramis i postavis njihove radove da svi vide? :)

Evo nadjoh nešto zanimljivo...Skenirane slike za bojenje, za decu, ima ih jako puno. To može da bude još jedna opcija...Nadjes nešto sto ti se svidja, das deci da OBOJADISU (sto bi moja pokojna prababa rekla) i vidis šta možeš da iskombinujes :)
onaodlaziuamsterdam
(rokenrol)
30. август 2009. у 12.57
Uh, naravno, bilo bi korisno da ostavim link :))))

http://www.artistshelpingchildren.org/coloringpages_coloringprintouts.html
Ninocka
30. август 2009. у 13.19
Mislim da bi najidealnija bila skulptura koja bi stajala ili visila. Neki dobar stakleni komad bi takođe bio dobar.

Ove bih ja izabrala, s' tim da moraju da budu dovoljno velike statue:

http://www.matsjonasson.com/images/masq/65804_b.jpg

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=AC102 9

http://www.allsculptures.com/proddetail.php?prod=MT0201
Javi šta si odlucila.
pollyanne
30. август 2009. у 15.04
Super ti je ovaj deo sa kaminom evo kako bih ja to sredila-prvo posto je ceo taj deo sav od uglova i pravih linija ja bih tu stavila samo nešto okruglo da da kontrast i tako se istakne,recimo skulpturu sunca,meseca itd.Ona jabuka je lepa ali mi je malo hladan detalj zbog metalne boje.Isto šta možeš da uradis je da taj zid iznad kamina ofarbas u neku boju a da nadjes okrugli detalj(po mogućnosti okacen na nevidljivu nit na plafon,tako da izgleda da lebdi) u kontrastnoj boji recimo lupam sad ali crveno (zid)i zeleno(viseci detalj),možeš da zalepis i tapetu recimo zebra pa crveni detalj.super kontrast.Šta ni slučajno nebih stavila je nešto dugacko jer će opticki smanjiti visinu prostora između kamina i plafona.Ajde pa kad se skontas šta bi i sredis postavi sliku da vidimo.Nemoj ljutis ono africko je bljak.
Draganessa
(Projektant)
30. август 2009. у 23.20
Hvala vam na idejama, bas zanimljivo kako mi neke stvari uopste ne bi ni pale na pamet (police, decji crtezi).

Polyanne, i meni se čini da bi nešto okruglo bilo prava stvar.

Inače, plafon je dovoljno visok da ne bi izgledalo naročito loše da se tu stavi nešto vertikalno, bar po mojoj nekoj ideji.

Nisam imala sliku da vam pokazem šta trenutno stoji u cosku iznad kamina, ali to je ova fotografija usta i tablete na jeziku, koja se ovde vidi u nasem bivšem stanu:

http://farm4.static.flickr.com/3026/2526172300_9b52ef5840_o.jpg

Nije dovoljno velika za sadasnji prostor, a i mislim da u tom cosku ne odgovara slika.

Draganessa
(Projektant)
30. август 2009. у 23.22
Ninocka, i meni se od ovih skulptura najviše svidjaju te dve. Mats Jonasson nije po mom ukusu.
suncokret1389
31. август 2009. у 01.10
Ja lično volim da mi kucni ambijent oslikava ono što se desava u prirodi i svako novo godisnje doba promenim sitnice i dobijem sasvim nov i svez izgled.Recimo ja obozavam grncariju i važe a mogu se pronaći tako lepi komadi da skoro podsecaju na skulpture.Bitno je izabrati jednu boju koja će ih sve povezati a onda birati sto drugaciji materijal i oblik; mat, svetlucave, metalik, mozaik.. visoke,niske,klasicne,moderne..
Pošto se radi o uglu treba izbalansirati raspored (leva i desna strana da budu slične a centar da ide u visinu) Važe idu prelepo uz svece koje mogu da se upale kad kamin ne radi.Slike ne bih okacila jer se ukrstaju pa je ugao gledanja pomeren, možda radove od gvozdja kao na ovoj slici http://2.bp.blogspot.com/_vswDWGRlsPw/Sn4449r6oYI/AAAAAAAADyQ/9qrZDafX2a0/s400/DSC01047.JPG

Svidjaju mi se jako i apotekarske tegle (apothecary jars)koje su providne i mogu da se pune svim i svacim(liscem,kestenjem,kamenjem,sisarkama,brusnicama,lampionima..)u zavisnosti od godisnjeg doba.
http://2.bp.blogspot.com/_31enJPDzOvQ/R6_jMNyME1I/AAAAAAAAATI/-ni3Ns_e_XQ/s400/tiffanie%2Bmantle%2B2.jpg

Targe t ima odličan izbor vaza po bojama, znam da sam videla odličnu kolekciju srebrnih vazi po jako povoljnim cenama.Za malo skuplje modele odlicna prodavnica je Crate & Barrel, Pottery Barn..mada sam ja nasla dosta umetnickih vazi i na ebay.com ili amazon.com
Draganessa
(Projektant)
31. август 2009. у 09.27
Suncokret, hvala ti, svidja mi se princip!

A šta kazete da posadimo ovog slona gore? Eventualno i onog malog majmuna na njega?

http://cgi.ebay.com/GORGEOUS-WHITE-ELEPHANT-SIDE-TABLE_W0QQitemZ350240200733QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDo... n_0?hash=item518bf1581d&_trksid=p3911.c0.m14#ht_623wt_1167
Ninocka
31. август 2009. у 09.47
Može nije losa ideja. Vise mi se svidja nego one okrugle statue. Samo proveri koliko su slon i majmun teski i da li će postolje da izdrzi tezinu (trebalo bi da hoće).

Ako bas hoćeš africke statue, možda bi mogla da kupis jednu providnu, staklenu važu (ogromnu) i u nju stavis statue.

silk1
(none)
31. август 2009. у 10.23
ja sam gledala takve stolove ali na gipsanoj ravnoj plohi slona je obično okruglo staklo
silk1
(none)
31. август 2009. у 10.30
dragana nisam citala svaki post ali ono sto sam vidjela je dovoljno ako sam shvtila imaš moderan crveni namjestaj i sve si u starom stanu sredila za 10 zbilja za kataloga nastavi tim stilom i u novoj kuci jer ti je takav namjestaj .
Draganessa
(Projektant)
31. август 2009. у 11.20
Ninocka, dobro si mi napomenula za tezinu, nisam uopste o tome razmišljala, jer ovo deluje cvrsto, ali kako poznajemo americki stil gradnje, lako je moguće da nije!!

Silk, hvala ti. Crveni namestaj je sad u drugoj sobi, ovde imamo neutralne boje, što se nazire na slici sa rođendana.
appassionata
(profesor)
31. август 2009. у 20.47
Pratim temu otkad je postavljena, a danas mi pade napamet ideja koju sam i ja realizovala u dnevnoj sobi. Imam divnu visoku staklenu zelenu važnu koja mi je stajala na podu i delovala prazno. Smišljala ja dugo šta da radim sa njom i smislila: pokupila otpale grane ispod drveca, stavila u važnu i na njih okacila male ukrasne crvene jabuke sa po jednim zelenim listicem (kupila u dolar storu). Za N.g. sam na to dodala ukrase. Izgleda divno.
Ti bi mogla na tvoj kamin neku keramicku važnu tople boje, grane, a njih ukrasi, recimo, slicicama svoje dece ili nekim zivopisnim figuricama.
Jevtino i originalno rešenje!
Javi šta si najzad odlucila.
appassionata
(profesor)
31. август 2009. у 20.48
Možeš i ogledalca da kacis...
Ninocka
31. август 2009. у 23.26
A da li dolazi u obzir da se u taj 'trougao' iznad kamina montira ovako jedan luster:
http://www.artefacto.rs/

ninocka
31. август 2009. у 23.31
Nešto link ne radi.
idi na njihov sajt (iznad) , pa na 'ponuda', pa 'rasveta'. Moj predlog je bio luster sa crvenim abazurima na strani 2 sa leve strane.

Ili da se okaci beo luster(kao skulptura), strana 4, leva strana.

A može i neki dooobar svecnjak ili par komada, kao na str.5.

(jaoooo, sto ja volim ovu novu diskusiju :))
Draganessa
(Projektant)
01. септембар 2009. у 00.02
Narode, odluka je pala, biće slon i majmun. Za tezinu smo dobili OK od coveka koji je gradio kucu.

Već sam ih porucila.

Znaci, majmun će sedeti na slonu.

Uglancana bela keramicka skulptura na mat beloj pozadini. Malo neocekivanog humora, deci će se dopasti, a meni odgovara što ne moram da mislim o bojama, koje su mi inače slaba strana.

Moracu da nađemneki diskretan izvor svetlosti da stavim u cosak, da bi se bolje videli kad padne mrak.

Već imamo lampe od bele keramike sa leve i desne strane od kamina pa će to biti u istom fazonu.

Evo dakle slika:

http://www.amazon.com/Small-Monkey-Banana-Bowl-Ceramic/dp/B001AQ6G5Q

http://4.bp.blogspot.com/_moutBSIQBlI/ SX52P62cZwI/AAAAAAAAA_o/Kgp5H5wLpXw/s1600-h/elephant+ceramic+side+table.jpg

Za specijalne prilike majmunu mogu u ciniju od banana da stavim neki relevantan ukrasan detalj.

Svima hvala na idejama, i nemojte da mislite da vas nisam poslusala! Ovo je po mom mišljenju bila zajednicka akcija jer ste tako gromoglasno pobile ideju africkih skulptura, pa i ovih drugih, da su hladne, i istovremeno mi dale gomilu neocekivanih predloga koji su me potakli da proširim vidike.

Ocekujem da će menazerija da stigne već ove nedelje pa odmah postavljam slike „pre” i „posle” akcije.

Verujem da će možda prostor izgledati prazno zbog silne beline ali zato ocekujem da lampica otpozadi obezbedi potrebnu dubinu. Možda stavim neku biljcicu za kontrast, ali nek diskusija o tome bude neka sledeća tema!

Inače, da nisam pala na ove keramicke zivotinje nosila sam se mišlju da nabavim ogledalo „sunce” u retro stilu:

http://3.bp.blogspot.com/_gDBb0CublZk/R5tZK3gCOVI/AAAAAAAAALs/6lzAhhvcjuQ/s1600-h/starburst+nikel.jpg
Draganessa
(Projektant)
01. септембар 2009. у 00.08
Evo ponovo prekinutog linka:

http://tinyurl.com/keramicki-slon
Ninocka
01. септембар 2009. у 00.21
Odlično, svidja mi se! Bas će biti otkacen detalj.

(ma kakvo sunce, sreća pa su ti slon i majmun pali na pamet ;)
Draganessa
(Projektant)
01. септембар 2009. у 00.27
:-) Cele veceri pricam o majmunu i slonu, moj muž samo kolaci ocima.
ptica_prepelica
01. септембар 2009. у 00.35
Prelep izbor, Draganessa! Ne znam da li je lepsi slon ili majmun...
suncokret1389
01. септембар 2009. у 01.54
Hehe simpaticna kombinacija..inače ovaj simbol u budizmu predstavlja mentalno blazenstvo(slon predstavlja um koji snaznom voljom i koncentracijom vodi svojim putem (predvodi)rastrojstvo i rasejanost majmuna koji bi hteo samo da se zabavlja.
mamicatatica
(roditelji)
01. септембар 2009. у 10.01
Slon, majmun još samo tarzan i lijane :))) salim se, fin izbor jedino mislim da tako velike figure poput slona treba da su na podu npr pored kamina a majmun naravno na kaminu. Meni se jedino ne svidja sto su bele, vise volim bronzane skulpture..
Svidjaju mi se antikviteti i tu bih npr stavila stari gramofon sa onom velikom tubom :) i sl. Takođe volim da razbijem monotoniju u kuci, npr mi trenutno u stanu imamo namestaj u crno- belo- crvenoj kombinaciji i kupili smo jako lepe figurice Toms company. Dizajn je totalno otkacen, boje lude..Imaju prelepe važe i svecnjake. Prilazem 2 linka..Pozz

http://miramar.ac3.com.au/tomscompany.de/eng/wholesalercatalogue/artistsexclusive.cfm

www.tomscompany.co m
mamicatatica
(roditelji)
01. септембар 2009. у 10.08
Draganessa
(Projektant)
01. септембар 2009. у 10.45
Suncokret, hvala ti na tumacenju, nisam imala pojma! Jel hoćeš da kažeš da majmun i slon kao jedinica predstavljaju simbol u budizmu (kad kažeš da predstavlja mentalno blazenstvo)? Jer kombinaciju sam ja napravila samo zato što mi je slon previse nizak sam za sebe, pa mi je trebao majmun da dobijem potrebnu visinu.

Mamiceitatice, verujem da bi ovde dve bele figure u tvom prostoru bile totalan promasaj jer ste vi sareni i veseli. Ti bi garantovano odmah na majmuna nakacila neke lance i eventualno kapu, da mu das svoj licni pecat, a možda mu čak i oci i usne obojila!

Kod mene pak nekako ne pristaju ove Tomove figure koje si predlozila, jer je bukvalno sve neutralno u dnevnom boravku, i tu neutralnost cuvam na jedvite jade. Da imam neograniceno para živela bih u nekom prostoru kao sa Ninockinog zadnjeg linka, a ovako stalno moram da se pazim da ne pretrpam postojeci namestaj suvisnim detaljima.
Mamicatatica
(roditelji)
01. септембар 2009. у 11.57
Ma kapiram te totalno jer mi dok smo živeli u Usa sve je bilo neutralno i nekako provaljen clasican fazon, ništa neobično.. Međutim ovi nas Spanci totalno odusevili ;) Imaju bas stila kad su boje u pitanju. Stan iznajmljujemo sa namestajom a namestaj je jako moderan. Nije sareno uglavnom sve je u crno beloj kombinaciji, dok je npr tepih crno, belo, crven, slike takođe i jedna ogrimna lampa i sl, mi smo kupili visoke internacionalne figure kuvara iz Fr, toreadora iz Es, berberina iz Indije, hipika iz Afrike... I sve nam se lepo uklopilo;
Sad trenutno kupujemo oklope, stitove, vitezove, sablje, knjige za radnu sobu u Usa kada se budemo vratili nazad. Odusevljeni smo starim tvrdjavama i dvorcima koje smo obisli sirom ES. Želim da imam nešto da mi evocira uspomene kada se vratimo(sl. godine)
Pozz
hana-banana
(.)
01. септембар 2009. у 20.07
Iskreno receno, meni se ne dopadaju te figure za taj prostor i boju zida. Zamislite da je to neki prostor dekorisan u istocnjackom fazonu, jarkih boja pa da bijele figure dodju kao detalj - ok, ali ovako... Osim toga, nisu nešto ni rijetke, kao i africkih figura ima ih svugdje sada te ne znam koliko ćeš izbjeci Ikea efekat.

Uopste, taj pristup dekorisanju mi je malo stran, mada totalno odgovara americkom nacinu zivota - trebaju mi ukrasi za kucu, idemo da ih kupimo; umjesto da to dodje nekako spontano kada na nekom putovanju, vasaru, zabacenom kutku nadjes bas taj odgovarajuci ukras koji će imati neku svoju pricu.
Draganessa
(Projektant)
01. септембар 2009. у 21.37
Hana-banana,

Ne iskljucujem mogućnost da na nekom putovanju na vasaru padnem na idealnu stvar koju ću staviti u ovaj cosak, ali do tada evo prošlo je vise od godinu dana kako za njega nemam rešenje, pa sam zato odlucila da se sa njim suocim upravo sad.

Inače, ne ocekujem da imam kamin kakav još nije vidjen, zapravo prva stajem u red da kopiram tudje ideje ako me inspirisu.

Mada nisam nigde videla skulpture zivotinja na kaminu, tako da konkretno za ovu ideju evo zvanicno zadržavam copyright. Ako neko hoće isto, slobodno to uradite, ali samo molim da u uglu stavite plaketicu „Prema zamisli Draganesse, sa diskusije ”Moj dom„, krajem avgusta 2009.”
ninocka
01. септембар 2009. у 22.14
Hhahaa Draganessa, originalna si!

Svi imamo razlicite ukuse i kod mene neka skulptura sa jakim bojama ne bi dosla ni pod 'razno' :)
A tek da vam ne pricam koliko volim slikarstvo i koliko su pogresili oni koji su nam na poklon donosili slike ;))

pingvinchek
02. септембар 2009. у 04.23
Hajde da i ja malo pametujem,mada je izbor već pao.

Ja bih u taj cosak iznad kamina stavila cvijece. Ili neku exoticnu puzavicu, koju bih mogla vremenom da oblikujem ili bih kupila razno suho/vjestacko cvijece i pravila razne ikebane, zavisno od godisnjeg doba ili neke svecane prilike.

Pošto je interior prilično bijel, u sklopu sa bojama cvijeca iz ikebane bih stavila detalje istih boja u vidu zavjesa i jastuka na sofi.

Sada ako već imamo majmuna i slona, kao izbor, zid, pa čak i cijeli kamin bih ofarbala u neku boju, da da kontrast i bude centrali fokus sobe. Čak i zavjese bi mogle sa obe strane kamina da budu u istoj boji, kako bi i bijele lampe dosle do izdrazaja. A ni pokoji jastuk ne bi bio na odmet. Ili bih zavjese i jastuke napravila sarenim, ali da u sebi sadrže boju kamina. Naravno svi ti detalji se mogu mijenjati, tako da soba uvijek ima „NEW LOOK”.
Ninocka
02. септембар 2009. у 09.40
Pingvinchek, pa gde si ti?!!
Verovala ili ne, pre neki dan sam te se setila. Nema te bas duže vreme.
Sve najbolje tebi i tvojima!
flute
(slikar)
02. септембар 2009. у 22.49
joj Ninocka dobra si, i moje slike pokloni zavrsise u „lokeru”-kuku prijatelji ne pitaju gde su, a ja stalno u strahu šta ako pitaju sledeći put.
Draganessa, meni se ove dopadaju, znam da su preskupe i da nisam od pomoći, ali eto ideje.
http://www.rosart.biz/en/index.phtml?categoryID=69
Draganessa
(Projektant)
03. септембар 2009. у 00.32
Flute, svidja mi se prva skulptura, ali sto kažeš za cene stoji. :-) Kako li su samo dosli do tih cifara da mi je znati: $4333,50?? Zar bas nisu mogli da zaokruže na $4334? ;-)
pingvinchek
03. септембар 2009. у 02.21
Caos Ninocka!

Nadam se da si me se sjetila po necem dobrom ;))))
Jeste, nije me dugo bilo. Prvo sto vise moj mali nije beba, pa mi bilo glupo da visim na Mamicama i trudnicama, a drugo sto sam pocela da radim, pa kad dodjem kuci samo se izvalim i pustim mozak na pasu, jer budem totalno umorna od jurcanja sa djecom. Ali ova nova diskusija Moj dom mi bas sjeda, ko budali samar, pa ću pokusati cesce da navratim. Ovih dana kampujem ovdje vise, jer me gripa pukla, pa sam kod kuce non-stop. Sve najbolje tebi i tvojoj porodici.
Draganessa
(Projektant)
04. септембар 2009. у 01.13
E da znaš da sam na taj svecnjak već bacila oko ali moj muž s pravom kaže da je malo morbidan jer posle nakapalog voska decak izgleda kao da place.

Takođe mi se svidja porodicno stablo, ali mislim da je dosta malo.

U svakom slučaju hvala ti na linku, volim ovakve radnje!

Slon je stigao, i bas mi nekako ne ispunjava taj prostor, koji mi sad deluje kao nezasiti vakuum. Moracu nekoliko dana da ga gledam da se naviknem. U međuvremenu će doći i majmun pa ćemo videti kako izgledaju zajedno. Po svemu sudeci biće potreban još neki elemenat da to nekako uoblici. Razmišljam da li bi crno drveno postolje kakvo se koristi za prezentaciju skulptura resilo stvar.

U međuvremenu sam pregledala monografiju jednog uticajnog dizajnera enterijera Kristijana Lijegra (Christian Liaigre), koga jako volim, i sad mi se čini da ću samo da pokvarim efekat minimalizma dodavanjem novih elemenata. Kod Lijegra nema ničega suvisnog!
appassionata
(profesor)
05. септембар 2009. у 13.57
Ako ti je minimalizam bio na umu kod uredjenja dnevne sobe, onda stani sa dodavanjem detalja.
Draganessa
(Projektant)
06. септембар 2009. у 00.35
Appassionata, upravo tako. Sad mi dodje da i ove lampe izbacim, i zamenim nekim manjim...
appassionata
(profesor)
06. септембар 2009. у 10.59
Ne bih izbacivala lampe - uklapaju ti se u koncepciju, ali bih ih stavila na pod. Ovako ti srtrce iznad ivice kamina.
Draganessa
(Projektant)
06. септембар 2009. у 12.41
Odlicna ideja, hvala! Sad sam ih stavila na pod, mislim da je mnogo mnogo bolje!
appassionata
(profesor)
06. септембар 2009. у 14.13
Molim. I ja imam lampe na podu, pa mi nije bilo teško da se setim:))
Mogla bi sada da slikas kamin.
appassionata
(profesor)
06. септембар 2009. у 15.59
Molim. I ja imam neke lampe na podu, pa mi je zato palo napamet.
Bilo bi lepo da uslikas kako sad izgleda kamin.
Draganessa
(Projektant)
06. септембар 2009. у 18.01
Evo slika.

Pogled sa ulaza (desno je trpezarijski deo, a u nastavku kuhinja):

http://farm4.static.flickr.com/3453/3894543804_9f9b3ba2b4.jpg

Slon u kontekstu:

http://farm3.static.flickr.com/2502/3893754385_f41d3956be.jpg

Pogled odozgo:

http://farm3.static.flickr.com/2577/3894541926_a0cd324928.jpg

Efekat kad su lampe upaljene:

http://farm4.static.flickr.com/3473/3894522618_c08d89622a.jpg

Jednog dana ćemo zameniti taj ventilator necim savremenijim. Takođe ne volim fenjer na zidu do stola za rucavanje, to bih zamenila lampom za osvetljenje slike, pa ispod stavila veliku sliku. Možda bih tepih u dnevnoj sobi zamenila nekim jednobojnim, možda zlatne boje, sa nekom reljefnom povrsinom, ali to nećemo skoro.

appassionata
(profesor)
07. септембар 2009. у 08.23
Da, i ja bih tepih zamenila - ne uklapa ti se u minimalizam.
A da li si probala da lampe stavis pored kamina, a ne ispred?
Draganessa
(Projektant)
07. септембар 2009. у 09.23
Onda već nema mesta za staklene stocice, a ne usudjujem se da ih stavim na drugu stranu zbog dece, jer bas vole tu da skacu. Eksperimentisacu još malo. Možda ih skroz sklonim.
pingvinchek
07. септембар 2009. у 13.21
Mada je ovo daaaaaleko od onoga kako bih ja sredila taj lijepi prostor pored kamina, moram priznati da je bolje nego sto sam mislila.
Samo ne kontam koji će ti vrag ti stolici, ako si već lampe stavila na pod? Sto ih potpuno ne uklonis iz dnevne, a lampe stavis sa strana kamina, cisto da vidis (a i mi preko slika) kako tako izgleda :) Pozdrav.
Draganessa
(Projektant)
07. септембар 2009. у 14.26
Pingvinchek, stoliće smo imali u prethodnom stanu, i nekako nam bilo logicno da na njih stavimo lampe. Ali, sto kažeš, kad su već lampe na podu, ni stolići vise nemaju neku svrhu. Probacu bez, pa raportiram.
Kristiiinaaa
(kupachica)
07. септембар 2009. у 17.48
Niko me nije pitao, ali evo i ja da dam svoje mišljenje:)

Mislim da vam je cosak oko kamina jako „bizi” i da ste napravili grešku koju čini vecina Amerikanaca prilikom uredjivanja kuca. U Americi (da ne kažem USA:) se raspolaze velikim prostorom po kucama, a ljudi nabiju garnituru u jedan cosak sobe, i onda umesto da se stekne utisak da cela prostorija dise, čini se da je ostali deo prostora bez namestaja ne zavrsen. Mislim da bi bolji utisak postigli ukoliko bi garnituru malo odmakli od kamina, i posto su lampe već na podu, potpuno uklonili stocice i time omogućili kretanje po sobi i oko kauceva. Mislim da time sto će garnitura biti malo dalje od kamina ceo taj deo oko kamina neće izgubiti na intimnosti. Stocice bi mogli skloniti negde, ukoliko vam je ideja vodilja minimalizam, i koristili ih po potrebi.

Ne bi sad o slonu, i dalje mislim da teskom postolju za saksiju nije mesto na kaminu :), ali kao sto je neko rekao da ceo taj prostor drugacije zamišlja, tako i meni u celom prostoru, a najbolje će mesto za to biti na kaminu, posto već ima dece u kuci, nedostaje staklo, recimo dve ogromne providne važe, koje će popuniti prostor a neće vikati iz coska. I ne moraju biti sa cvecem, u zadnje vreme je tendencija da se umesto cveca koristi lisce. Doduse ne mora biti tako veliko kao ovo na slici

http://farm3.static.flickr.com/2605/3897361869_6367f2e450_o.jpg
Draganessa
(Projektant)
07. септембар 2009. у 22.59
Kristina, ovaj dnevni boravak je vrlo nezgodnog oblika. Kad stignem skeniracu plan da vidis o cemu se radi. Cinjenica da se nalazi u cosku, a sa desne strane sto za rucavanje, dok u prvom planu desno stepenice idu gore, nalaze da moramo da ostavimo dosta prostora okolo za prolazenje. Garnituru ne možemo da okrenemo tako da sa ulaza gledamo u njena ledja, znaci ovo je otprilike jedina konfiguracija koja prolazi. Slazem se da je bizi, kako kažeš, i ja bih bila najsrecnija kad bih mogla da ih razdvojim vise, ali onda nema mesta za sto za rucavanje desno. U obzir bi doslo da coffee table zamenimo manjim, i/ili staklenim, ali opet i to je za neki drugi momenat.

Što se velikih vazni tiče, sa listovima palme, svidja mi se to, ali mi je to vise nekako pomoćni ukrasni elemenat, a ne centralna tacka. Zato mi je trebalo nešto udarno tipa skulpture.
flute
(slikar)
07. септембар 2009. у 23.58
Dragana,
Kako ti rece „umesto fenjera iznad stola za rucavanje”, mogla bi da razmislis o nekom velikom ogledalu(skoro smo pricali o ogledalima u kuci/stanu). Ja bih stavila neko veliko, a da duže ivice ogledala budu paralelne sa ivicama stola. Mada i velika slika bi se lepo uklopila u taj prostor. Možda nešto ovako, osim sto bih ja za tvoj prostor izabrala tamnije ogledalo zbog svetlih zidova i tamnog stola.
http://www.gomodern.co.uk/store/files/large-product-images/GM-MILA-04-1-large.jpg
pingvinchek
08. септембар 2009. у 02.05
Mene intresuje šta se desilo sa onim pastelno tirkiznim tepihom sa prve slike, prije nego sto ćete se useliti u stan?

E, ako taj tepih imaš, možda bi bilo bolje da njega iskoristis u dnevnoj sobi, s tim da pretpostavljam on ne može stati između sofa po duzini, obzirom na njegovu velicinu i blizinu stepenica. Ja bih ga stavila po duzini, paralelno sa kaminom i na njega stavila sofe, s tim da bih sofe odmakla od kamina jedno 15-20 cm prema stepenicama. Ne mislim da bi ti toliko pomjeranje predstavljalo problem za prolaz na stepenice, a vizuelno bi se dobio osjecaj da mjesto vise dise, naravno ukloniti stolice, jer sada samo zauzimaju dragocjen prostor, a nemaju bas neku svrhu. I ne bih coskove sofa prislanjala na prozore, sto ćeš moći postici ukoliko pomjeris sve skupa za tih 15-20 cm. Možda ćeš morati trpezarijski sto malo pomaci prema kuhinji za koju si rekla da je u produzetku, ali onako gledajuci na slikama, koliko može da se vidi, mislim da imaš prostora za to.

Taj bordo tepih sto imaš vizuelno smanjuje prostor i na neki način dominira, tako da bih ga ja u svakom slučaju uklonila i nasla nešto drugo, možda iz neke druge sobe, ukoliko nemas onaj gore pomenuti tepih.

Ona ideja odozgo sa ogledalom je dobra, jer ogledala vizuelno povecavaju prostor.

E, i ako previse pametujem izvini. Pozdrav.
Draganessa
(Projektant)
09. септембар 2009. у 01.19
Flute, hvala na predlogu, nije loše, mada mi na prvi pogled deluje kao ogledalo za kupatilo, ali kapiram ideju.

Pingvinchek, onaj tepih je bio ogroman, 6m x 6m, ostavili smo ga u starom stanu jer nigde ne bi mogao da stane.

Evo poigrala sam se još malo sa namestajem, prema predlozima.

Pogled sa ulaznih vrata (ovo su vrata od hodnika) - ovde se vidi kako je kauc delimicno okrenut ledjima ka ulazu:

http://farm3.static.flickr.com/2467/3902306785_2863536af1.jpg

Kad se otvore vrata:

http://farm3.static.flickr.com/2450/3902307089_8d76725a52.jpg

Kaucevi su povuceni dalje od prozora, stocici uklonjeni, i lampe pomerene u stranu:

http://farm3.static.flickr.com/2626/3902318519_9fae68ae4b.jpg

A evo varijante sa visokom podnom lampom koja obično osvetljava sto za rucavanje:

http://farm3.static.flickr.com/2460/3902318347_333dd30f5f.jpg

Kao sto rekoh, vrlo nezgodan oblik dnevnog boravka. Mislim da je dobra ideja da se namestaj malo udalji od zida, ali mi mnogo smeta što se sa ulaza vide ledja kauca. Najlakse bi bilo kad bismo mogli da ignorisemo kamin, jer onda možemo kauc uza zid sa njegove leve strane, a drugi kauc u nastavku, ali ledjima okrenut kaminu.

Takođe mi sve ovo deluje nekako nedovrseno, a majmun svakako neće biti ta stvar koja će sve da sjedini.

Ajte, da čujem šta još imate da predlozite.
appassionata
(profesor)
09. септембар 2009. у 07.25
Mislim da malo preterujemo. Žena tražila samo savet u vezi kamina...
pingvinchek
09. септембар 2009. у 13.13
Joj, smijem li ja ikako???

Ni meni se ne svidja ono kako je kauc okrenut ledjima prema vratima. To je veliko NE! u Feng Shui, ali ako ti taj kauc prati liniju zida, dobijas nezgodan prostor za sjedenje pored kamina. Kamin se opet nikako ne može ignorisati, jer je to ipak najljepsi dio u sobi. Tako da jedino rijesenje koje ja vidim je u tome da stavis „soffa table” iza kauca. Sad ne znam koliko je to prihvatljivo u minimalizmu, ali nešto jednostavno mislim da neće narusiti ideju.
Evo slike, da shvatis o cemu pricam, ako sam nejasna.

http://www.josephwinans.com/photos/furniture/broyhill2_carsonManor_SofaTable_559.jpg

Sad, znam da imaš one staklene stolice koje si izbacila iz sobe. Možda možeš njih iskoristiti umjesto soffa table - ne znam kako se to na nasem zove (sto iza kauca?). Problem je šta staviti na njih, da da taj zavrsni izgled, a da ne narusava ideju. Ja bih stavila bonsai drvce samo u bijeloj saksiji.

http://www.zengardenbonsai.com/files/2258230/uploaded/bigstockphoto_Mugo_Pine_Bonsai_With_Deadwood_1114566... pg

To ti ide uz ideju slona i majmuna, a zivo cvijece pokrece energiju u kuci.

Ili možda samo neku nisku puzavicu preko stolova.

Eto toliko od mene. Pozdav,
pingvinchek
09. септембар 2009. у 13.14
Draganessa
(Projektant)
09. септембар 2009. у 14.01
Probacu da stavim staklene stocice iza kauca da vidim kako to izgleda, pa ako bude dobro, mogu uvek da nađempravi stocic za iza kauca. Međutim i dalje mi je jako nezgodno sto kauc ne prati liniju zida. Videli ste da je i arhitekta bio primoran da ignorise kamin kad je postavio onaj privremeni namestaj za prodaju stana (gore na prvoj slici koju sam postavila).
Ninocka
09. септембар 2009. у 15.43
A da kauceve stavis paralelno sa prozorom, a ne paralelno jedan sa drugim? Ili makar da jedan kauc postavis paralenom sa prozorom i to ovaj na levoj strani?

Meni u sobi najviše 'smeta' ventilator na plafonu i to vise nego polozaj kauceva.

Inače, slon je bas legao onako kako sam zamislila. Originalno i simpaticno.
Draganessa
(Projektant)
09. септембар 2009. у 16.31
Pingvinchek,

Ovo nije loše ispalo sa stocicima, osim sto zbog njihove visine nisam sigurna kako bi bilo da još dodam biljke na njih:

http://farm3.static.flickr.com/2463/3904185401_32a2138c99_b.jpg

Cao Ninocka,

Probali smo da kaucevi ne budu paralelni, tj. da jedan ide paralelno sa zidom, ali mnogo bode oci taj nesklad.

Inače, verovala ili ne, ja umalo da sam odustala od ove kuce samo zbog tih glupih ventilatora, tako su mi smetali. A sad, godinu i nešto kasnije, jedva ih i primecujem.
ninocka
09. септембар 2009. у 16.40
Verujem da se vremenom naviknes na ventilatore. Nekako se uljuljkas u ambijent i neke stvari prestanes da primecujes. Mi smo imali sijalice na plafonu (2 komada) koje su trebale da se stave u one lampe koje su ravne, u nivou plafona. I još jedan otvor iznad sudopere planiran za visecu lampu. To je tako zjapilo ko zna koliko, tačno smo to vise prestali da primecujemo. Konacno smo to sredili ;)

Lepa je ova varijanta da stocicima iza kauca, ali ja na njih ne bih stavljala ništa visoko, jer bi fokus automatski pao na taj deo sobe.

BLBehar
10. септембар 2009. у 08.21
Ja bih prvo ofarbala zidove u neku neutralnu boju poput soft green/misty green ili antique butter da dobijes vise kontrasta između divnih prozora koje imaš u kuci. Ukoliko je boja na zidovima drugacija taj slon na kaminu će doći do izrazaja (trenutno se samo stopio sa sredinom oko sebe).

Boju kamina bih ostavila da bude u kontrastu sa zidovima, znaci u boji u kojoj je sada (ili možda i odstranila ta crna vrata i promjenila u nešto modernije).

Crveni tepih totalno odudara od ambijenta pa bih ga skroz izbacila iz te prostorije. Umjesto njega trebaš staviti nešto neutralnih boja jer je drveni pod fantastican ukras sobi, to treba biti fokus.

Namjestaj je lijep, samo je raspored hektican. Probaj staviti love seat na lijevu stranu, paralelno sa prozorom a kauc iskoristi da napravis prirodnu podjelu prostora sa trpezarijom (dakle, ledja kauca da su okrenuta trpezarijskom stolu). Ako ne ide, onda možda da izbacis taj love seat iz dnevne sobe i ubacis manju fotelju koja ne bi pravila toliki razdor u prostoru.

Pozdrav :)
Republica
10. септембар 2009. у 17.39
Draganessa kad sam videla da si izabrala slona navelo me da ti neshto predocim. Trenutno je u Amsterdamu Elephant Parada.

I ima fenomenalnih slonova raznih umetnika velicine malog slonceta ali ima i da se kupe replike raznih velicina u posebnom shopu.

Na www.elephantparade.nl mozhes videti ali vidim da će biti 2010 i u Londonu pa evo ti site da bi razumela.

http://www.elephantparade.com/london/
Ja merkam da kupim dragom poshto on skuplja godinama slonove..raznih velicina.

Evo i danas kad sam proshla gradom a ono skoro na svakom malo vecem trgu slonici raznih boja i u razlicitim polozhajima.
I danas su me obradovali...:0)))
Draganessa
(Projektant)
11. септембар 2009. у 00.16
BLBehar, tvoja analiza me podstakla da radikalnije pristupim čitavoj stvari.

Danas sam freneticno pomerala kauceve i sto za rucavanje dok nisam pala na ovu kombinaciju, koja mislim da izgleda bolje od svih dosadasnjih:

http://farm3.static.flickr.com/2532/3908877480_f5fe51882a.jpg

Uvece sam dodala još ovu sliku:

http://farm3.static.flickr.com/2517/3908878390_eccf9a1cc5.jpg

A kasnije još ovu skulpturu desno od kauca (još treba da ukapiram gde idu lampe):

http://farm4.static.flickr.com/3434/3908879510_8b8471abd2.jpg

Ne verujem da ćemo imati energije da farbamo bilo šta, tako da je samo zongliranje namestajem u opciji.

Republica, slon je bio malko ostecen pa sam ga vratila a novi stize za koji dan. Bas zanimljivo da tvoj dragoljub sakuplja slonove. Moji klinci svakog jutra komentarisu o slonu kad sidjemo na dorucak.
pingvinchek
11. септембар 2009. у 03.27
E, ovo je već nešto!!!

Sad mi se svidja. Nećeš vjerovati ako ti kažem da sam mislila da ti predlozim da sto prebacis sa te strane, a kauc tamo gdje ti je bio sto, ali znajuci kakve sam ja reakcije dobijala kad sam takvu kombinaciju napravila u jednom od svojih bivših stanova, odustala sam. Bilo je:„Pa zar hranu nosis preeeeko čitave dnevne sobe i preeeeko bijelog tepiha. Sve ćeš uflekati” A trpezarijski sto je samo tako odgovarao uz ogromne prozore i pogled na grad. Neki ljudi moraju da budu u sablonu, pa to ti je. Drago mi je da ti nisi jedna od njih.
Pozdrav.
appassionata
(profesor)
11. септембар 2009. у 08.01
Odlično, svidja mi se. Soba je mnogo toplija i komotnija.
Draganessa
(Projektant)
11. септембар 2009. у 13.55
E hvala Bogu! Taman sam pomislila nikad vam neću udovoljiti! ;-)

Pingvinchek, mamin komentar je bas bio: „Ko će da nosi hranu tako daleko iz kuhinje!” Na šta sam ja rekla „Pa konobarica, naravno.”

Evo danas sam nabacila malo amaterskog stajlinga i dodala detalje od kojih neki odavno cekaju dom.

Pogled sa vrata od hodnika:

http://farm3.static.flickr.com/2469/3909503393_4eda552e91.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2624/3909504 305_bd57e6c00b.jpg

Ovo je sa druge strane, to još niste videli - tako je bilo od pre, nisam ništa menjala - a mala vrata vode u toalet:

http://farm3.static.flickr.com/2506/3910289042_9d6090242f.jpg

Pogled sa kauca:

http://farm3.static.flickr.com/2578/3909506229_0a459ffbde.jpg

Pogled prema kuhinji:

http://farm4.static.flickr.com/3501/3910289466_d56cd1c00e.jpg

Detalji:

http://farm4.static.flickr.com/ 3478/3910290986_ab93f1b47a.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2641/3910291776_eac7eb0a8b.jpg

http://farm3.static.f lickr.com/2610/3909508533_2f4a80fedf.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2662/3910293246_db31d93ecc.jpg

http://farm 3.static.flickr.com/2468/3910293938_343f88141d.jpg

Sve ovo je još sveze i sigurno će se menjati. Naročito kad stigne slon! ;-)
Draganessa
(Projektant)
11. септембар 2009. у 13.58
Draganessa
(Projektant)
11. септембар 2009. у 13.58
Draganessa
(Projektant)
11. септембар 2009. у 14.10
teogopa
(HECTBAPHA)
11. септембар 2009. у 19.22
kako si me nasmejala s onim „e nećeš vala” ehehe. Na poslu sam a ljudi oko mene misle „nije joj dobro”

Kuca ti je prelepa, zaista imaš ukusa. kradem ti ideje,a imamo isto zidno osvetljenje. Moje se pravo slaze us one staklene stolove sto sam pominjala gore, samo još da ih dragi postavi :)))
Ninocka
11. септембар 2009. у 19.46
Super je novi raspored. Deluje organizovano i harmonicno.
Dopadaju mi se ogromne slike devojaka u krupnom planu, koje daju poseban smek celom ambijentu.
Jedino još da skinete ventilator i zidne lampe. Sa slonom i majmunom ima da bude superiska!

Draganessa
(Projektant)
11. септембар 2009. у 21.47
Jao, čitav dan me držite na belom hlebu, nikakve reakcije, pa nema smisla. ;-)

Osecam se kao da smo se preselili, tako mi je dole sve novo! Mnogo vam hvala na pomoći, eto kad covek pristupi nečemu otvorena uma, rezultat nema da izbegne.

Sledeći koraci: naći tepih, i naći coffee table za koji se ne vidi iz aviona da je Ikea. (Mahanje Kristini)

U međuvremenu nameravam da se dam u umetnos - hoću da kupim veliko platno i ofarbam ga u crveno, pa preko u zlatno, i onda kad se zlatno osusi, istrljam ga da se nazire crveno. To će onda da se kaci kod stola za rucavanje.

Moderatori, imate moju dozvolu da skinete temu od izdvojenih! Misija obavljena. :-)
Barilli
(jane_of_all_trades)
12. септембар 2009. у 00.27
Cao Dragana,

pratim temu tu i tamo od početka, i grizem se što ne mogu da ucestvujem, jer mi nešto „visi na sisi” svaka dva-tri sata. Inače obozavam unutrasnju dekoraciju. Pogotovo kad si sam svoj „klijent”. Ipak, kao sto rece Ninocka, svoj prostor je teško uredjivati, jer izgubis „sveze oko” nekog ko udje prvi put u ambijent.

Svidja mi se kako si ovu ugaonu garnituru spojila, otvorila prostor, prodisalo je. Onako naspram jedno drugog je bilo previse usko, skoncentrisano na kamin. I ja imam cudnu dnevnu sobu, prolaznu, i kupili smo ugaonu koznu garnituru, gde ledja s jedne strane „odvajaju” sobu od prolaza, a sa druge od trpezarije.

Samo jedna sugestija: ja bih tepih okrenula za 90stepeni, da mu duza strana bude paralelna sa sofom. Inače tepih je super, i treba da imaš neki detalj u sobi koja je monohromatska ili neutralna. Meni se bas svidja sudar tradicionalnih istocnjackih tepiha sa ultramodernim namestajem.

Coffee table je inače po meni uzasno teško naći, tako da sam i ja u međuvremenu uzela IKEA-in, da se haba dok ne pronadjem nešto odgovarajuce. Jedan od mojih omiljenih je Noguchi http://www.chenmiji.com/furniture/pic/noguchi02.jpg
ali verovatno nije zgodan za malu decu
Barilli
(jane_of_all_trades)
12. септембар 2009. у 00.32
Još nešto, mozete da kupite neki mali okrugli sto za svakodnevne obroke, kao za eat-in kitchen, da ne prenosite hranu svaki dan za svaki obrok, a onda ovaj veliki trpezarijski sto da vam bude za „formalne” prilike, ili kad imate goste na veceri
pingvinchek
12. септембар 2009. у 03.12
Draganessa, sad stvarno lijepo izgleda, da još jednom kažem.

Ja mislim da je ovo super kako iz čitavog svijeta možemo neciju dnevnu sobu da „razglabamo” i da „namjestamo” onako kolektivno. Živio net!
Mila_
(prevodilac)
12. септембар 2009. у 04.30
Citala sam ceo post i gledala slike - tj proces :)

i za krajnji zigled sam se jaaako lepo iznenadila :) stvarno je odlično! mnogo dobro izgleda! I ja mislim da zidne svetiljke treba da lete, a sve drugo je super!

Pozzz
appassionata
(profesor)
12. септембар 2009. у 09.10
Zidne lampe, luster-ventilator, Ikein stocic - napolje, a dodaj mali sto za rucavanje pored kuhinje - mislim da je dobra ideja. Tako ne bi morala da cimas svu hranu stalno od kuhinje u sasvim drugi deo sobe.
Svidja mi se važna sa granama pored kamina, a lepo bi bilo kad bi imala još jednu sa druge strane.
Ostalo je savrseno, bravo za nas:)))))
Kristiiinaaa
(kupachica)
12. септембар 2009. у 09.52
Mahanje nazad:)) Meni je svejedno da li je stocic IKEA ili nije, ali mislim da si ti Draganessa navela na početku da bi stavila na kamin nešto sto nemaju svi, recimo Ikea:)

I meni se svidja vas trenutni raspored, ne znam kako se ja toga nisam setila:) Probijanje kroz dnevnu sobu do trpezarije i nije neki problem. U jednom od ranijih stanova uradila sam nešto slično, u kuhinju se ulazilo sa desne strane sirokog dnevnog boravka a sa leve strane dnevnog boravka je bio stakleni trpezarijski sto smesten do velikih balkonskih vrata sa prelepim pogledom na ceo grad. Malo nelogican raspored, ali vizeulno je mnogo dobro izgledalo:)

Ne znam da li i dalje zastupate u stanu minimalizam, ali ovako kako je sada sa svim detaljima, prostor deluje jako prijatno, ne bi izbacivala ništa:)
Draganessa
(Projektant)
12. септембар 2009. у 09.59
Dobro jutro! Skroz ste u pravu o stolu u kuhinji - tamo sad imamo „ostrvo” gde deci dajemo uzinu, ali je dosta malo. U kuhinji nam bas nedostaje još radnih povrsina, tako da će vece ostrvo biti pravo rešenje, em za jelo, em za seckanje, em za ostavu. Pošto smo oslobodili čitav prostor ispred kuhinje sad kad je sto za rucavanje presao u dnevni boravak tamo ima mesta za vece ostrvo.

Barilli, svidja mi se Noguchi, razmišljala sam ja o tome, ali svakako zbog dece se ne bih usudila da izaberem golo staklo. Inače, tepih jeste paralelan uz duzu stranu kauca, nego je objektiv foto aparata to malo izoblicio.

Uzgred, nisam vam pokazala sve faze transformacije - bila je još i ova varijanta:

http://farm3.static.flickr.com/2578/3912504436_6c9d06d3cf_b.jpg

Sve me ruke bole od pomeranja namestaja!

Appassionata, probacu u PhotoShopu da dupliram važnu sa granama, da vidim da li nije previse „bizi”.
fee
12. септембар 2009. у 10.13
Prostorija je super, samim tim sto je velika, a to je nešto za čim pati vecina nas iz Evrope. Moje je mišljenje da je pre stolu mesto do kuhinje nego do ulaznih vrata, a i prakticnije je. Ta lampa i slike su definitivno bolja varijanta od slona. Mislim da je onaj slon pre za pod i saksiju.A da. Lično mi se svidjala predjasnja varijanta sa kaucima, bar kad sednes pogled ide prema prozoru i vani, ovako gledaš u ulazna vrata.zavisi koga šta opusta :) Ali je to sve nebitno. Vi ste još mladi i tek ćete kucu da napunite stvarima koji će pre svega vama biti drage i davati toplotu prostoriji. Bolje je uvek sa putovanja doneti nešto (ali opet ne neke kluposti i sakupljace prasine) nego tako namenski traziti i pod parolom sad ili nikad. Moje mišljenje. Pozdrav
Larami
12. септембар 2009. у 10.13
Hmmm bezveze je taj ugao iznad kamina i idealnog rešenja nema.
Ni ugao nego rupa koja bode u oci i kvari sve.
Bilo šta da stavis nije to to!

Ja bih uradila jedino moguće:zazidala ugao(sa uskom policom duz kamina kako i dolikuje)
„Zazidala” mislim bas ne moraju cigle...panel i ostale ploce, pa prefarbano, možda kamen ili statijaznam pa obradjeno?

Onda gore slika ili anticko ogledalo, kako volis, nije problem.;)

Tako bi sve imalo smisla.
BLBehar
12. септембар 2009. у 14.44
Draganessa,

jako mi se svidja sadasnji „ritam”, izgleda puno toplije i gostoprimivije. Još uvijek mislim da kada budete imali vremena i energije, trebali bi ofarbati zidove za potpuni dozivljaj.

Ali, ja sam totalno zaljubljena u taj vas drveni pod i velike prozore. :)
Draganessa
(Projektant)
12. септембар 2009. у 22.32
Hvala vam na komentarima...

Kristina, slazem se da detalji daju toplinu, bas mi sve deluje nekako „domaće”. Minimalizam je neki limes kome tezim ali ga nikad neću dostici!
ALELUJAH
13. септембар 2009. у 07.39
Sad mi se vise svidja,ja inače volim prostor sa malo namestaja.Još samo ventilatori i tepih da izlete i biće super.Kamin mi deluje pretrpan detaljima ali to je valjda trenutno dok ne stigne slon jelte:)
Obozavam one fotografije velikog formata mislim da ću postati „copycat”:)))
appassionata
(profesor)
13. септембар 2009. у 09.06
Sad mi tek pade napamet da ti/vam predlozim šta ubuduce da radite, umesto da cimate namestaj. Napravite umanjenu semu - tlocrt stana/kuce na papiru, pa isto toliko umanjen namestaj na drugom papiru, isecite, i onda premestajte do mile volje - neće misici da vas zabole:)) Čak se i rimuje!
To sam radila svaki put kad sam se selila, tako da su nosaci tačno znali gde da spuste namestaj. Usteda u vremenu i snazi!
mena_au
13. септембар 2009. у 12.03
imate mnogo lijepu kucu, meni se najviše svidja koliko svjetlosti vam pruzaju ti predivni prozori, čak sam i muza gnjavila da pogleda slike. :) trud se isplatio, sada mnogo bolje izgleda nego na početku, ali ja mislim da ni ova zadnja slika nije losa varijanta (meni lično se ta možda i najviše svidja), a mislim da i lampe i cvijece sasvim solidno izgledaju na kaminu. ne da se ja pitam, ali eto. :)
Kristiiinaaa
(kupachica)
13. септембар 2009. у 15.40
Ne znam jesmo li još uvek kod slonova, ali evo na šta sam naisla listajuci casopise:

http://farm3.static.flickr.com/2440/3916952296_ac68baeaaf.jpg
Draganessa
(Projektant)
13. септембар 2009. у 18.43
Mena_au, zadnja kombinacija koju vidis tu nije bila dobra jer je dugi naslon na kaucu zaklanjao kamin.

Kristina, slon je i dalje u igri, sutra stize novi. Razlika između tih i mog je sto su ovi klasicni, i tako su i upotrebljeni na ovoj slici, a moj je moderan, u stilu belih figura Jonathana Adlera:

http://www.jonathanadler.com/shop/home.php?cat=248

Tako ga ja dozivljavam, u svakom slučaju.
india
14. септембар 2009. у 10.57
ako ne nadjes odgovarajuce mjesto za slona u dnevnom boravku, stavi ga na hodnik ali da mu surla gleda u pravcu ulaznih ( kucnih ) vrata.
to navodno privlaci novac u kucu.
Belgrade966
14. септембар 2009. у 13.24
pogledaj lampe na sajtu www.3artglass.com možda će ti se svideti
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Oil Diffuser Bracelets?
.