Дискусије : Емиграција

 Коментар
A sto mi ne kucamo na cirilici?
Otpisani
(KK)
07. август 2012. у 10.47
ljudi, stvarno.. pa ja kada ne kucam ja strogo pišem cirilicom, doduse retko kad se dohvatim olovke i papira, ali kad se dohvatim nekako mi je najlakse i najbrze da pišem cirilicom.

Vidim ovde ima dvoje troje koji kucaju cirilicom, a mi ostali?

eto, ako hoće svako ko kuca na latinici da navede razlog zašto, a ja ću uskoro defintivno preci na cirilicu.

vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 11.21
to je zato što moj telefon ne podržava cirilicu. :)
Lesoto
(Viribus Unitis)
07. август 2012. у 12.11
Meni je komplikovano jer sam navikla da kucam na latinici. Kada se desi da moram da koristim cirilično pismo onda nabadam po tastaturi trazeci slova, znaci interpunkcije imaju drugi raspored itd.
Kada pišem rukom onda koristim cirilicu.
any4pistols
07. август 2012. у 12.11
...ako hoće svako ko kuca na latinici da navede razlog zašto,...

Zato sto je „babo” tako naucio a i nedolaze svi sa cirilicnog podrucja!
vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 12.31
ja sam prvo naucio cirilicu, u prvom osnovne, pa tek zatim latinicu.

ipak latinica mi je mnogo laksa, a i univerzalno pismo jer je svetski priznata. pa kad kupis kompjuter, jel ga dobijes sa instaliranom latiniciom, ili cirilicom? i šta sad neko treba da se drnda i menja Language Settings, samo da bi Srbovao po Netu? smesno.

cirilica iako naše nacionalno pismo, je dosta arhaicno i pomalo prevazidjeno. da ne napominjem da ga koristi zanemarljiv deo covecanstva.
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
07. август 2012. у 12.46
А које је то ћирилично подручје, баш ме занима? Питам, обзиром да је већина нас, који смо завршили бар основно образовање у бившим ЈУ републикама, одрастала уз два равноправна писма.
any4pistols
07. август 2012. у 12.52
...Питам, обзиром да је већина нас, који смо завршили бар основно образовање у бившим ЈУ републикама, одрастала уз два равноправна писма...

Pa sto pitas onda? možda ima neko ko je ucio samo latinicu a jednom u dve sedmice od sat vremena cirilcu i opet super,sve sto nekada naucis ne možeš da zaboravis!
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
07. август 2012. у 13.01
А гдје си ти учила основно образовање?
vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 13.13
any4pistols,

pa ne znam bas da li je nemoguće zaboraviti sve sto jednom naucis. ja sam mnoge stvari koje sam znao potpuno zaboravio.

recimo ucio sam Ruski u skoli 4 godine, i buduci da je jako sličan jezik nasem, isao mi je dobro i mogao sam na njemu da se makar sporazumem. a danas se vise ničeg ne secam i nemam bukvalno nikakvog pojma...

ja mislim da to pravilo o nezaboravljanju vazi za voznju bicikla i plivanje.

:)
any4pistols
07. август 2012. у 13.14
U krvatskoj,a ti?
Znam samo da je ipak sistem obrazovanja bio puno vise „bratski” u Bosni tada u tom sistemu nego tu gdje sam ti i napisala.
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
07. август 2012. у 13.15
У Сарајеву.
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
07. август 2012. у 13.19
Па чекај, зар у Хрватској у то вријеме оба писма НИСУ била равноправна?
Видим да читаш и разумијеш ћирилицу, тако да ти није баш неки ЈАК разлог то што кажеш да долазиш из нећириличног подручја.

Помислила сам да си се школовала негдје у дијаспори.
any4pistols
07. август 2012. у 13.21
...ja mislim da to pravilo o nezaboravljanju vazi za voznju bicikla i plivanje...

nameless,moguće je, ali eto ja nisam zaboravila cirilicu mada smo ju ucili bas onako kako sam i napisala i ne znam zašto bi to sada bilo nekome nešto nejasno?
mada mi je naravno latinica puno laksa i većinom ju svi koriste pa čak i u Srbiji i u cemu je sada problem za nekoga? KK je fino pitala a mi smo dali odgovor:)
vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 13.26
meni je najinteresantnije bilo u JNA, čije je zvanicno pismo bila cirilica iz nekog razloga. znaci valjda se pretpostavljalo da svi moraju da je znaju?

međutim, buduci da sam ja bio zadnja generacija pomenute vojske, bas kad je poceo rat i raspad YU, bilo je jako puno tenzija između svih „bratksih” naroda i narodnosti. secam se da su neki Hrvati tvrdili da ne znaju te „hijeroglife”, jeda je čak bio toliko pop*izdeo da je razbio onu kasetu za stvari, kad je video da su mu bili napisali njegovo ime cirilicom. tu se još usput pohvalio da mu je djed bio u njemackoj Princ Eugen SS diviziji u II svetskom ratu. na šta je ovaj bio jako ponosan.
any4pistols
07. август 2012. у 13.26
...Помислила сам да си се школовала негдје у дијаспори...

Ne nisam i apsolutno nije bio isti sistem obrazovanja u Hrvatskoj i tada Bosni. Dok ste vi ucili iskljucivo prvo cirilicu u osnovnoj mi smo ucili samo latinicu a cirilca se pojavila prvi put u sestom razredu osnovne,tako da ne mislis da zezam! a cirilicu me je ucio posebno kuci moj otac.
vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 13.34
any4pistols,

ma ja ti verujem! ;) samo kažem, da se i zaboravi ponesto, ako se ne koristi. ti si verovatno koliko-toliko, tu i tamo, makar u nekakvom dodiru sa tim pismom...eto ako ništa drugo, a ono kad odes dole, zar ne? pa ti sigurno i to pomaze da ne zaboravis.

a kakve veze ja imam sa ruskim? osim sto sam tu lupio neki nik bzvz na tom jeziku.

:)))
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
07. август 2012. у 13.36
Нисам знала, баш ти хвала за појашњење.
Ја сам у првом основне добила латиницу, рођак који је био исти разред само друго одјељење је добио ћирилицу.
У другом разреду смо учили ћирилицу, а касније кроз школовање ишло је наизмјенично.
Ја сам увијек више вољела ћирилицу. Данас пишем и једно и друго писмо, мада што рече КК, нешто и немам много писања руком.
Потпис је ћириличан и увијек исти, не мијењам га сигурно има 15 година.
any4pistols
07. август 2012. у 13.40
...a kakve veze ja imam sa ruskim? osim sto sam tu lupio neki nik bzvz na tom jeziku...

:)))

nameless,imaš veze sa ruskim ko i ja:)
a što se tiče moje cirilice da nisam ovdje u ovome kaficu najvjerovatnije da nebi znala skoro ništa. Znaci...da i ovaj način komunikacije ima makar jednu dobru stvar a to je da se „obrazujemo”! bas fino...
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
07. август 2012. у 13.40
Чисто ради неког поређења, првачић сам била далеке школске 1980/81. године.
any4pistols
07. август 2012. у 13.43
CPHA

Šta god da se nauci,dobro doslo a i sve je u zivotu stvar navike,u svakom slučaju super je i jedno i drugo i najvaznije je dobro se razumjeti.Sto vise jezika i pisama to bolje,protiv toga stvarno nemam ništa,pozz!
Otpisani
(KK)
07. август 2012. у 13.46
nema ova tema veze sa srbovanjem, šta si Iznogude odma' prohisterisao. Znamo da se uzasavas toga, ali zadrzi bre nešto u sebi, ne moras skroz otvoreno da rezis ovde.

Ovo sto kaže Lesoto, slazem se. Mislim da mnogi od nas kucaju na latinici jer nam je tako lakse. Neki čak ne ni zbog toga, nego jednostavno bi olovkom ne pišu cirilicu, pa sto bi onda kucali? I to je ok, ništa ja ne kažem za to, ali eto verujem da ima i puno nas koji pišemo cirilicom a eto kucamo na latinici. Znaci, u pitanju je samo vezba koju izbegavamo, a eto ja sam resila da dobro uvezbam cirilicu da kucam, opet kažem to je moje, moja odluka a drugi kako hoće. Jednostavno doslednost, ako pišem cirilicom što ne bih i kucala. Vezbacu ovih dana, verujem da ću brzo sve savladati na tastaturi i dostici zeljenu brzinu. Smesno je sto neko gore pomenu prebacivanje jezika na kompu, pa to je 5 sekundi posla, ode se na input language i to je.

Mislim da imamo sve uslove da kucamo na cirilici. Ova tastatura to apsolutno pruza, samo je u pitanju vezbanje. Ja sam inače za cirilicu jako vezana i volim to pismo. Zesce smo u osnovnoj skoli bili forsirani da pišemo cirilicu, bez obzira sto su se podjednako ucila oba pisma. |Ovde kada dodje do potpisivanja na raznim formularima, ja se naravno potpisem cirilicom, oduvek tako. Dobro, ovde nema veze i hijeroglifima da se potpises, važna je samo ta originalnost svojerucnog pisanja, ali znam da ima naših koji su sa svojerucnog potpisa na cirilici presli na latinicu misleci valjda da moraju tako jer su na engleskom govornom podrucju.
vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 13.48
CPHA,

vi ste u BiH od cele SFRJ bili najveci pokusni kunici sto bi rekli hrvati. priznaćeš lepse zvuci nego laboratorijski pacovi. ;)

elem, kod vas se u BiH najviše propagiralo, forsiralo i primilo to „bratstvo i jedinstvo”. otuda te razlike o kojima pricas.

BiH je kao trebala da bude nekakav lonac za topljenje (melting pot) po ugledu na Ameriku, gde će se svio izmesati i stopiti u jedno. ali smo svi videli da to u praksi bas i ne uspeva. naročito što se radilo o balkanskoj varijanti.
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
07. август 2012. у 13.52
Можда смо били изложени већем броју конститутивних народа, али видимо ко је до последњег даха чувао Југославију - Срби и Србија.
По тој твојој логици то је требала да буде баш Босна и Херцеговина али не лези враже.
Били су и Срби у Хрватској конститутивни народ, а данас имамо једину национално шисту државу у Европи, односно, ту несрећну Хрватску.
vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 14.53
CPHA,

pa vidi, Jugoslaviju i jesu najviše cuvali i u nju se najviše kleli Bosanci. odnosno Muslimani. oni su bili jugoslovensko jezgro u BiH. jedini su se oni osecali i izjasnjavali kao Jugosloveni. ali do odredjenog trenutka. kad su videli da je vrag odneo salu, stali su na svoju stranu. sto ih uopste ne krivim, jer je cela prica o ocuvanju Jugoslavije koju je Sloba forsirao bila najobičnija bajka za malu decu. zato i nije uspeo nikome da je proda pa čak ni mnogim Srbima u Srbiji. zato je bio 9. Mart i sve posle...ja sam recimo Srbin iz Srbije, i mrzeo sam ga i dalje ga mrzim, kao i svi ljudi koje poznajem. jedino sto je on stvarno hteo da ocuva je njegova fotelja. nije njega bilo briga ni za Srbe, ni za Jugoslaviju. i to je jasno moglo da se vidi, ko je hteo. podjednako ga nije bilo briga kako za Srbe preko Drine, tako i za Srbe u Srbiji.
-Seeb_M-
07. август 2012. у 15.04
Meni lično latinica je praktičnija, ali čirilica je ljepše pismo, posebno pisano rukom.

.
markovski
(kellner)
07. август 2012. у 15.49
nikad nisam pisao cirilicu
nikad se nisam potpisao cirilicom
latinicu pišem od malena
mada i jedno i drugo pismo čitam bez problema
oba pisma su zakonski priznata
kako u Yu tako i sada u Srb
pri vadjenju lične karte u NS
sluzbenica me pitala
„želite li LK cirilicom ili latinicom”
reko latinicom
i nikom ništa
Jovan Jovanovic je latinicom ZMAJ
Cirilicom 3Maj (treci maj)
po tome je on dobio nadimak ZMAJ (3maj)
vjecnaja_pamjat
07. август 2012. у 17.03
markovski,

e sad samo još da objasnis vezu između Jove Jovanovica i 3. maja

:)
sklopka
07. август 2012. у 17.18

any4pistols

07. август 2012. у 12.52

možda ima neko ko je ucio samo latinicu a jednom u dve sedmice od sat vremena cirilcu i opet super,sve sto nekada naucis ne možeš da zaboravis!
=========
Ti si Samokresu ucila Ustašicu, sto bi rek'o jedan diskutant sa jednih drugih diskusija...
sklopka
07. август 2012. у 17.25
Samokresu je deda rikno pod Staljingradom, cuzamen sa Syyeebovim..:))
sklopka
07. август 2012. у 17.38
Hrvatska je fasisticka tvorevina!
Sto je najveci fazon i svabe preziru hrvate.
Jedino ih gotive smrdljivi poljaci, valjda zato što su poljaci bili
po nemackim konc-logorima najbrutalniji kapoi, a hrvati bezprimerni koljaci.Mislim da je bas tu ostvarena ta cvrsta veza, bez obzira na
obostrani fanaticni katolicizam, koji ja smatram izopacenom verom,
-blago receno.
sklopka
07. август 2012. у 17.42

BiH je kao trebala da bude nekakav lonac za topljenje (melting pot) po ugledu na Ameriku,
=======

Si ti čuo za bosanski lonac? ;)
any4pistols
07. август 2012. у 17.47
Prekidac,šta ja imam sa tobom da komentarisem? pa ti si covjece mentol svih vremena u ovome kaficu,idi bre pa se leci i deca ti se smeju !
sklopka
07. август 2012. у 18.06
Prangijo,
pa ti mi se penjes, a je te uporno skidam...
Rekao sam ti, samo kad budes lepo i pitomo blagoizvolela...:)
505
(zanimanje)
07. август 2012. у 21.25
Cirilica je najpre iscezla na Kosovu.
Koliko se vas u dijaspori potpisuje cirilicom.
U Kanadi nije zabranjeno staviti cirilicni potpis ni na jedan dokument.
A sada da vas obradujem znam jednog Hrvata koji to čini verovali ili ne..
Ninos1aw
(Selo, grad, red i rad)
08. август 2012. у 02.18
Па ћирилични потпис није нигде забрањен. Потпис може да буде какав год хоћеш и нико не тражи да буде читак. Потписујем се ћирилицом откад сам научуио да пишем и ни у једној земљи никада нико није питао било шта у вези тога.

Једино сам од једног пријатеља, босанца, чуо да му је једном хрватски полицајац на граници тражио да се потпише на празном папиру на латиници, јер му је сметао ћирилични потпис у пасошу. А и то је било пре више од 10 година, данас чак ни шокачким малоумницима тако нешто не би пало на памет.
penzioner__ka
08. август 2012. у 05.54
TEMA ZA SVADJU I PREPUCAVANJE !!!!!!!!!!!
Lesoto
(Viribus Unitis)
08. август 2012. у 05.58
Što se ti deres?
any4pistols
08. август 2012. у 07.32
Tema je bas interesantna, a to što je dokazano na ovim diskusijama da niko ne može istaci svoje mišljenje a da nebude pljuc...pljuc i frke,to je druga stvar!
vjecnaja_pamjat
08. август 2012. у 11.13
Tema nije glupa nego njena postavljacica. :) cuj kobila se u sred kanade potpisuje cirilicom! Hahahahhaa... Pa ne potpisujem se ni u srbiji cirilicom a kamoli preko...hahhaha...zamislite tu dijabolu? Ni posle 30 godina nije se prilagodila. Ustvari, verovatno nije nikada do kraja savladala latinicu. :))
any4pistols
08. август 2012. у 11.26
nameless,pa nije da mislis da se usred Kanade na poslovne papire ili neke druge potpisuje stvarno cirilicom???? gdje skoro na svakom papiru ispod stoji rubrika da se stampanim citljivo potpises:))
p.s.tako je makar u Svedskoja... cuj sada u Kanadi možda ima dio gdje je samo cirilica i pravilo vazi samo za taj dio države ili grada gdje se nalazis...
p.s.ti si tu u komsiliku pa de se raspitaj i javi!:)
pustimela
(monter)
08. август 2012. у 11.48
Каке бре везе има
потпис са именом и презименом!?
Потпис ти је ко кад удариш палац,
а име и презиме
дешифровани потпис,
од личне карте, пасоша,...
Зати и стоји у документима
- потпис
и
- име и презиме
sklopka
08. август 2012. у 13.42
Pistoljaro, kod tebe je evidentan osnovni problem:

još uvek ne razlikujes:
prnt name, od signature.
hahaaaa hebote, koja gluperda...

any4pistols
08. август 2012. у 13.48
Mentolu,ponasaj se za svoje godine kako bi ti spadalo i ne glumi dripca. Nisi mi zanimljiv ako mislis!

.
sklopka
08. август 2012. у 14.07
hahaaa,
šta sebi umišlja gluperda pistoljara,ni manje ni vise, nego da kao neko još ima zelju da joj bude zanimljiv???
pa ti si samo još „zanimljiva” svojim debilijadama koje kipujes
ovuda.A to polako istice...
Nego, si ti u zalosti ili u vesoloj gluposti?
:))
any4pistols
08. август 2012. у 14.10
Boze me sacuvaj...bez komentara!...
markovski
(kellner)
08. август 2012. у 14.18
Vuk Karadzic naturio cirilicu Srbima
a sam otisao živeo i umro u latinicnom podrucju
any4pistols
08. август 2012. у 14.20
...Vuk Karadzic naturio cirilicu Srbima
a sam otisao živeo i umro u latinicnom podrucju...

:) aplause!!!!!:))))))
Lesoto
(Viribus Unitis)
08. август 2012. у 15.49
A zašto je otisao u Bec?:)
sklopka
08. август 2012. у 16.01
Da,
vuk karadzic je pre svega bio ausrougarski podanik,(konjusar) pa sve ostalo, zasta se predstavljao.
Njegova iskljuciva uloga i druzenju sa Strosmajerom bila je, stvaranje krvatskog pisma. I tu se sva prica o tom bradatom smrdi zavrsava.
Pa nije njega Milos Obrenovic hteo dzaba da sk.enja...
vjecnaja_pamjat
08. август 2012. у 17.05
ljudi, oce neko već jednom da objasni Kenjari zašto ona ne piše cirilicom? posto je o tome tema i posto joj treba tumacenje sopstvenih postupaka.

:)
diagnostika
(operator)
08. август 2012. у 17.32
појма немам зашто не пишем ћирилицу,можда зато што незнају сви да читају али то није битно мада сад се сјетих да је командир јединице у ЈНА када сам ја био на одслужењу крајем 80-тих потписивао дозволе и остале папире ћирилицом А КАСНије сам открио да и пише ћирилицом све своје забиљешке иако је био муслиман рођен у босни на служби у београду тек неколико година
vjecnaja_pamjat
08. август 2012. у 17.36
pa to i ja pricam...cirilica je bilo zvanicno pismo JNA...valjda je to ta srpska „hegemonija” koje su se toliko plasili?

any4pistols
09. август 2012. у 03.29
...иако је био муслиман рођен у босни на служби у београду тек неколико година...

Već sam napisala u gore navedenom,da je u Bosni prvo vazila cirilica pa zatim latinica kao pismo i to nema veze ko je ko za razliku od Hrvatske i bivšis republika. U Bosni je je cirilica bila vazeca i prvo i priznato pismo pa zatim sve ostalo. Danas je cirila odraz nacionalnog identiteta i uvodi se kao prvo i zvanicno pismo na bilo kojim prostorima gdje je vecinski srpski narod a pogotovo Republika Srpska gdje se izdavaju svi dokumenti iskljucivo na cirilici koju povratnici muslimani kao i hrvati moraju da prihvate i priznaju a i nebune se posto se vracaju tamo odakle su,ne vidim ništa sporno u tome? Da bi se potpisivala i kuckla na cirilici to nebi jer to nisam radila ni prije a ni tu ne vidim šta je problem za neke?

p.s.Eno u Istri u Puli i drugim djelovima cirilice koliko volis i Istra je takodjer uvjek bila posebna(pozitivno receno) za Srbe za razliku od vecinskih djelova Hrvatske i dan danas su drugaciji i civilizovaniji od drugih djelova po pitanju pisanja,citanja i govora!!!!

nameless,KK je lijepo napisala da žena vjezba cirilicu i da se vraca ovamo sa „novim pismom” tako treba da se strpis,rezulati stizu uskoro:)
markovski
(kellner)
09. август 2012. у 04.46
koliko ja znam
Cirilično pismo nije bilo sluzbeno pismo u JNA
ja u zivotu nisam video VP (Vojna Posta) cirilicom
Vojna knjizica latinica ispunjavano takođe latinicom(1967)
Radnicka knjizica latinica ispunjavano Cirilicom (1965)
Znaci to se nekad nije toliko ni gledalo
oba oisma bila su zakionski
a vi mlasdji koji ste pred rat bili u JNA to ne znam
sve je moguće pa i to da se cirilica potencirala
penzioner__ka
09. август 2012. у 05.41
POCELO JE, POCELO !!!!!!! (gluva penzioner__ka pa mora da se dere ).
any4pistols
09. август 2012. у 06.13
...Znaci to se nekad nije toliko ni gledalo
oba oisma bila su zakionski...

Upravo tako! to je sto sam pokusala i da objasnim a danas kako je i za koga šta znaci sve bez obzira na nacionalnost,pojma nemam i ne interesuje me!
Lesoto
(Viribus Unitis)
09. август 2012. у 08.43
Nema potrebe, mi nismo gluvi. Nadam se da znaš da je upotreba velikih slova odraz nekulture.
vjecnaja_pamjat
09. август 2012. у 10.54
markovski,

tako je bilo kao sto kažem. ja stvarno nemam razloga da izmišljam. i svi drugi narodi, naročito hrvati i muslimani su suskali oko da se to ustvari od JNA pravi srpska vojska, i da se to od njih ne može sakriti. ja prvi u to nisam verovao, ali na kraju ispade da su bili u pravu. jbg. zivot tece dalje...
baresh
(zanatlija)
09. август 2012. у 16.15
markovski,

Cemu proizvoljne tvrdnje koji dokumenti i na kojim su od dva zvanicna pisma stampani? Stvaranjem vestackih država i naroda bez referenduma,bivša 'bratska'nam zajednica je unapred osuđena na propast.
Kad pomenu da je 'radna knjizica' bila latinicna,verovatno u nekim od sest(sedam) buducih država,što ne znaci u svakoj.Imajmo na umu da je svaka ondasnja republika(i pokrajine) bila država u državi.Imale svaka svoj skolski sistem,policiju,ekonomiju i još mnogo čega sto
nas je udaljavalo - umesto zblizavalo.

P.S. radnu knjizicu još uvek posedujem,iako sam četiri decenije u iseljenju.Izdata je polovinom 62-e na cirilici.Tvoja na latinici
verovatno u jednoj od tri države koje su izabrale ratnu opciju za otcepljenje.

P.S.S.,ne tvrdim pouzdano, već pretpostavljam.
markovski
(kellner)
10. август 2012. у 01.37
gosp. moj
ništa ne tvrdim proizvoljno
ja nikad nisam radio ni ujednoj novonastaloj državi na Balkanu
samo u Srbiji ciji sam i danas stanovnik pored Nemacke
ne bih zalazio u proslost jer sam vise naklonjen buducnosti sa moje 64 godine a ne volim ni sah da igram ispred zgrade sa penzionerima



vjecnaja_pamjat
10. август 2012. у 01.45
šta fali penzionerima koji igraju sah? nego šta treba da rade? jure zenske i pijance po kafanama možda?
markovski
(kellner)
10. август 2012. у 03.03
ne fali im ništa
ko tvrdi da im fali
ali ja ne igram sa njima sah
baresh
(zanatlija)
10. август 2012. у 09.58
markovski,

Nebi bilo loše da se ponekad pridružiš sahistima da osvezis pamcenje, umesto da pišes po nahodjenju.

P.S. nije poželjno;hvatati se u kolo koje si slusao, ali ne i igrao;).
vjecnaja_pamjat
10. август 2012. у 12.41
„markovski (kellner)

ne fali im ništa
ko tvrdi da im fali
ali ja ne igram sa njima sah”

ok, pa ako njima ne fali, onda šta fali tebi?

:)
any4pistols
10. август 2012. у 16.23
KK,JAVI SEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sto te nema,sto te nemaaaaaa? Bijelo Dugme...:)
Iranac
12. август 2012. у 12.30
A sto mi ne kucamo na cirilici?

Зато што сте ФОЛИРАНТИ, као и велиак већина на Балкану.
Iranac
12. август 2012. у 12.34
Ко ја кад сам отишо сад код друга, родило му се унуче, а 4 година старији од мене.

Пошло и наше дете, и он, наравно, хоће да провери знање српског. И гле ИЗНЕНАѕЂЕЊА, без грешке, савршено.

Реко пише оно и ћирилицу.

А син му (који с еоженио) додаје како он пише на латиници.

Ниеј вама ни МАерика ни Немачка ни Енглеска крива што сте слепци, него мајка природа и отац идиот.
any4pistols
12. август 2012. у 12.55
Ej Iranac,hajde majke ti pisi na latinici,:)
Iranac
12. август 2012. у 15.52
Слаб сам ја патриота да пишем на латиници.
vjecnaja_pamjat
12. август 2012. у 19.02
Usranac,

u cemu je problem? sto smo foliranti? mene jednostavno mrzi da instaliram glupu cirilicu i da se drndam sa tim. kad može i ovako. lakse je. sve sto nije neophodno u zivotu ja ne radim. znaci ako bilo šta iziskuje dodatni korak i napor, mene to jednostavno ne zanima. uostalom, na tastaturi ti nije ni obelezeno gde je koje slovo, i šta sad, znaci moram još i da ucim i pamtim gde je koje slovo samo da bi srbovao po internetu? ma da, nemam bas pametnija posla...

any4pistols
13. август 2012. у 05.40
nameless bas tako, ali on te tek sada nije ništa ukapirao:))))
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Tassel Necklaces?
.