Дискусије : Емиграција

 Коментар
Merkelova: propali multikulturalizam
Iranac
17. октобар 2010. у 09.35
http://www.bbc.co.uk/serbian/news/2010/10/101017_germany-merkel.shtml

Merkelova: propali multikulturalizam




Pokušaji da se u Nemačkoj izgradi multikulturno društvo su „potpuno propali”, izjavila je nemačka kancelarka Angela Merkel, dodavši da doseljenici treba da učine više kako bi se integrisali, uključujući učenje nemačkog jezika.
Ovi komentari izneti su u atmosferi rastućeg neprijateljstva prema strancima u Nemačkoj, gde, prema nedavnoj anketi, preko 30 odsto ljudi veruje da je zemlja preplavljena strancima.

Nalazi ankete takođe pokazuju da skoro isti procenat ljudi smatra da je veći broj od 16 miliona ljudi stranog porekla u Nemačkoj tu došao zbog nemačkih socijalnih povlastica.

G-đa Merkel je, na skupu mladih članova njene Unije hrišćanskih demokrata (CDU), rekla da je početkom 60-ih Nemačka pozvala strane radnike, koji su sad ostali da žive u zemlji, dodavši: „Neko vreme smo zavaravali sebe da će jednog dana otići, ali to se nije obistinilo”.

„A pokušaj da se izgradi multikulturno društvo gde bi svi zadovoljno živeli jedni pored drugih je propao, potpuno propao”, rekla je gđa Merkel.

Ona je, u svom govoru u Potsdamu, ipak jasno stavila do znanja da su imigranti dobrodošli u Nemačkoj.

Dopisnici kažu da je gđa Merkel pod pritiskom sopstvene stranke i njenih saveznika da zauzme oštriji stav prema strancima i zatraži od njih da se bolje prilagode nemačkom društvu.

Ranije ove nedelje, Herst Zihofer, lider sestrinske partije CDU-a, bavarske stranke CSU, izjavio je da imigranti iz drugačijih kultura, poput turske i arapske, imaju više teškoća da se integrišu.


Lesoto
(Viribus unitis)
17. октобар 2010. у 09.37
Iranac, koliko je sati u Dzordziji?
IranacПорука негативно оцењена. Покажи

Iranac
17. октобар 2010. у 09.39
Израчунај, писеман си за толико.
Iranac
17. октобар 2010. у 09.40
Јаоооо, Немци се надали да ће странци да дођу, одраде и оду. Лепо бога ми, лео. Токаже председник државе.

Па они су катастрофа.
LesotoПорука негативно оцењена. Покажи

Lesoto
(Viribus unitis)
17. октобар 2010. у 09.41
Ma ne mogu da nađemu kojoj je vremenskoj zonia nešto mi treba.
Sto si piz+da, samo pogledaj na sat.
A koja je temperatura vazduha trenutno?
Iranac
17. октобар 2010. у 09.47
Али све се уклапа:

Nemci priželjkuju novog firera
E. B. | 17. 10. 2010. - 00:02h | Komentara: 3

Rasistički, radikalni i nacistički stavovi sve prisutniji u nemačkom društvu, pokazuju podaci studije koju je sprovela Fondacija Fridrih-Ebart. Prema rezultatima studije, u ksenofobe se može ubrojiti 25 odsto stanovništva, a pre dve godine tako se moglo oceniti 20 odsto ispitanika.

Posebno je negativan stav prema muslimanima, pa čak 58,9 odsto anketiranih smatra da bi trebalo ograničiti islamske verske obrede. Za mnoge je iznenađujući podatak da 13 odsto ispitanika priželjkuje pojavu novog firera.

Naime, 10 odsto ispitanika drži da je nacionalsocijalizam imao „dobrih strana”, dok 17 odsto ispitanika smatra da Jevreji „imaju preveliki uticaj”.

Analitičari navode nekoliko razloga ovako snažnog otklona prema ekstremizmu. Globalna kriza jedan je od ključnih razloga jačanja radikalizma, koji zabrinjava jer je sve vidljiviji i kod glasača levog centra. Autori istraživanja su istakli da dobar deo krivice snose i političke elite koje nisu uspele da deluju na javnost.



Nezadovoljstvo vladama i opozicijom mnogi analitičari su već naveli kao razlog za rast ekstremne desnice u celoj Evropi.

----------------

Zoran
Nedelja, 17. 10. 2010. 05:39h

neregistrovan korisnik.Причао се пре једно 30 година виц: Велика напетост између Источног и Западног блока, на ивици нуклеарног рата, свет се уплашио, шта да се ради...кога да питају. Енглези реше да оду на онај свет и питају Черчила шта да се ради. Отишли тамо и буде Черчила: Слушај, таква и таква ствар, ужас, нуклерни рат, Руси, Амери, помажи???? Јел се ујединила Немачка? Није. Па шта ме онда будите.
LesotoПорука негативно оцењена. Покажи

Lesoto
(Viribus unitis)
17. октобар 2010. у 09.48
Dobro, hajde sacekacu da izguglas, hvala ti unapred.
Btw, kako je rodio pecan ove godine? Kol'ko kilo?
LesotoПорука негативно оцењена. Покажи

Lesoto
(Viribus unitis)
17. октобар 2010. у 09.50
Pusti Nemacku, imaš za to posebnu diskusiju, ovde samo o USA može da se diskutuje.
Je li, jel' taj pecan sličan nasem orahu?
Iranac
17. октобар 2010. у 10.08
Нисам очекивао до Немаца да буду овако настројени прем астранцима. А изгледа странци иду у Немачку највише због социјале. исти разлчог је што многи у Канади не иду у САД. То они кажу, веле: Овде је ипак сигурније, имаш здарвствено кад ен радиш, имаш социјалу, а има и наших.
nazalostSrbin
17. октобар 2010. у 10.15
IRANAC

ti si nepismeni seljak,šta se mesas u stvari koje su za tebe prevelike...a šta ti znaš bre covece.Slepcina si obična koja traca po monitoru.mogu da zamislim ko ti je žena kad može to da gleda svaki dan pored sebe,ista g-ovna
Iranac
17. октобар 2010. у 10.22
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6119844,00.html?maca=ser-Blic%20Online-2569-xml-mrss

Zehoferov plan

Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Za nemačku kulturu kao dominantnu:H. Zehofer

U subotu je minhenski nedeljnik Fokus objavio Zehoferov „plan u sedam tačaka”:

1. Nemačka nije zemlja useljavanja. Integracija „ne znači živeti jedan pored drugog, nego jedan sa drugim na zajedničkim osnovama sistema vrednosti nemačkog ustava i naše nemačke kulture koja je definisana hrišćansko-jevrejskim korenima i obeležena hrišćanstvom, humanizmom i prosvetiteljstvom”.

2. Prognoze o nedostatku stručnjaka ne mogu biti opravdanje za nekontrolisano useljavanje. Prema Zehoferovom mišljenju useljavanje najkvalifikovanijih „dovoljno je regulisano”.

3. Neprihvatljivo je ublažavanje restriktivnih odredbi sadašnjeg zakona o useljavanju i neprihvatljivo je useljavanje na osnovu kontingenata ili broja sakupljenih bodova.

4. Osim kvalifikacija, „spremnost na integraciju i sposobnost za integraciju”, trebalo bi da budu uvedeni kao dodatni kriterijumi za useljavanje.

5. Starost dece koja za roditeljima smeju da se usele u zemlju trebalo bi da bude smanjena sa 12 na šest godina. „Što su deca mlađa kada dođu u zemlju, to bolje i lakše mogu da se integrišu”, smatra Zehofer i zalaže se za promenu smernica EU u tom pogledu.

Ako treba, i kazne

6. Za one koji odbijaju da se integrišu Zehofer zahteva kazne – „od novčanih do smanjivanja pomoći. I oni koji sprečavaju integraciju članova porodice trebalo bi da budu kažnjeni kao i oni koji odbijaju da se integrišu.



7. Prema Zehoferovom mišljenju ovladavanje nemačkim jezikom jedan je od značajnih pokazatelja uspešne integracije. ”Dokaz o poznavanuju nemačkog jezika trebalo bi obezbediti već u zemlji porekla (pre dolaska)„, kaže se u Zehoferovom ”planu od sedam tačaka„ koji je objavio minhenski ”Fokus„.

nazalostSrbin
17. октобар 2010. у 10.33
Nemcima je stalo da se ljudi uklope u sistem i rade na tome.

Svaka cast svabama,mi ćemo tako za 1000 godina iuli kao ameri,biju crnce gde stignu i nedaju im posao i ako daju ,placen tako da mora da krade da bi preziveo
Iranac
17. октобар 2010. у 10.36
Па добро, нека их уклопе у своје друштво, ја немам ништа против, али очигледно НЕ МОЖЕ. Слабо им иде нешпто, не знам што.
Iranac
17. октобар 2010. у 11.09
Можда би требало да их бију као Амери што бију црнце, па ће се интегришу?

Видим црнци говоре енглески, не свахили или неки језик из Африке.

Или да им увале муслиманског председника, као Амери што им увалили црног?

Батина и лаж, пре свега, то пролази код народа, остало не.
Iranac
17. октобар 2010. у 11.16
Или да им ускрати сва права у вези рада и студирања, као Амњери што сукратили црнцима?

Видиш да амери малтретирају црне на сваком кораку, али ови се интегрисали, бар језик научили, ако ништа друго. А и менталитет у вези куповине усвојили, за разлику од муслимана у немачкој кјои ни то неће.

Само батина, бале, ништа друго. УДРИ. Тоооооооооо!

И дискриминација на расној сонови. Тоооооо! То фали немацима, па не могу да интегришу народ, за разлику од Амера.
nazalostSrbin
17. октобар 2010. у 11.47
Pa Srbi hteli da integrisu Siptare na tvoj način,pa uzese nam Kosovo.
Možda bi Nemcima uzeli Berlin,pa se boje da ih biju

U Nemackoj se radi samo o muslimanima.
Iranac
17. октобар 2010. у 11.51
Па то ти кажем. Слабо смо их млатили по Косову. Да смо их боље млатили асимиловали би их као Амери црнце.

Исти еј проблем и код Немаца. Слабо млате муислимане. Ево виоди овде, бију муслимане па их распичују, али затто се асимиловали.
Iranac
17. октобар 2010. у 11.53
Знам лекара који завршио студије у немачкој и дошао у детроит. каже он нама:

неће немац код мене, црн сам. У суштини, додаје он, слабо нас бију по немачкој, па не можемо да побелимо као немци, тро јест да се асимилујемо.
GZox
17. октобар 2010. у 11.54
iranac, je si li ti stvarno glup ili se pravis??
crni žive u americi nekoliko vekova a ovi u nemackoj 50 g
da ni ne objašnjavam dalje jer tvoj um to neće i ne može da shvati
važno je muž od americke lekarke nema za sladoled

Iranac
17. октобар 2010. у 11.59
Па опвај црнац лекар што дошао из немаче не живи вековиам у САД. Ниеј живео ни дан.
Iranac
17. октобар 2010. у 12.01
Знаш шта још каже овај небивени црнац у немачкој?

Овде боље, директор болнице са нама стално, тамо ретко кад видимо директопра болнице. Боље овде з амене.

Ја верујем да је у питању батина, нема шт адруго.
LesotoПорука негативно оцењена. Покажи

Lesoto
(Viribus unitis)
17. октобар 2010. у 12.07
Ја верујем да је у питању батина, нема шт адруго.
/////////////////////////////////////////////////
Nema, posebno sa kretene kao sto si ti. Batina je definitivno iz raja izasla.
Iranac
17. октобар 2010. у 12.09
Лепо ти рекао човек да дижеш руке од мене. Ни ноге да дигнеш ништа ти не би помогло. Послушј бар некад неког, ако нећеш мене.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 13.07
Merkelova... da prostis... &*%%*%O(*
Kad su se Albanci doseljavali na Kosovo.
oni se nisu integrisali u Srbiju.
Merkelova je uradila sve sto je bilo moguće
da „resi taj problem” i stvori Albancima novu državu.

Pa, neka sad postupi po istom receptu,
i onima koji se nisu integrisali u Nemackoj, neka
isto tako da posebnu državu.

Jednostavno, ne?
Iranac
17. октобар 2010. у 13.15
Ја разумем тебе да се ти радујеш, али фора је што је тако у Немачкој, не твоја срећа или туга што Америка пропада a и Европа.
Iranac
17. октобар 2010. у 13.16
Jednostavno, ne?.

Right Santa, right.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 13.24
Iranac
Šta će da uradi Merkelova s onima koji se nisu integrisali.
Da ih izbaci silom?
Mislim, Milosevic je bio pokusao.
Nije mi jasno zašto sad ona kuka.
Je li tebi?
Iranac
17. октобар 2010. у 13.29
Ја те то уопште не питам.Ја те питам што се нису симиловали. Ј.. бе ми с еи за Слобу и за Меркелову.

Што тако ниеј у САД?
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 13.39
Kako nije?!
Koliko ih ima po Americi sa pet, sest satelitskih antena,
samo da bi mogli gledati i slusati Aljazeera na arapskom.
Drugo ih ništa ne zanima...
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 13.43
Drugo pitanje:
Zašto im je toliko stalo
da izgrade dzamiju na Ground Zero?
Je li to deo „multikulturalizma”
ili nečeg drugog?
Iranac
17. октобар 2010. у 13.54
Али у САД нико не прави проблем око дизања џамије. Додуше ови наивни прави проблем, мисле муслимани им срушили оне две куле, али, сложићеш се и ти, то је америчко дело?

Осим тога, деца немају никакву фрку у школи, ево моје, ево овај Индијац са њом, нема издвајања по националној основи, а и ако има, ником то не смета. нека се дружи како ко оће.

Што то смета Немцима?

Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 13.57
New York City naivan?
Celi NYC je protiv, ako izuzmemo one koji
pripadaju muslimanima.

A to da nema rasizma po Amerikama, možeš nekom drugom.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 14.04

Jedan sto zna dobro da imitira pakistanski akcent,
je radi eksperimenta nazvao poslodavca
imitirijacu Pakistanca, raspitujuci se za posao.
Rekli su mu da su na posao već primili osobu.
Posle pet minuta je zvao istog poslodavca
bez akcenta. Odmah su ga pozvali na razgovor.
Ziva istina.
Iranac
17. октобар 2010. у 14.13
New York City naivan?
Celi NYC je protiv, ako izuzmemo one koji
pripadaju muslimanima.

A to da nema rasizma po Amerikama, možeš nekom drugom..

-------------------

Ко прича о расизму? Ко о чему ви о америчком расизму. Где сам ја поменуо нечији расизам овде? Ал сте ви оптерећениииииии.

Ја рачунам да они који се буне што се прави џамија поред оних срушених зграда су наивни, јер те зграде нису срушили муслимани, него Амери.

Јел тако? Ко срушио оне зграде?
GZox
17. октобар 2010. у 14.13
irianac, ti si ipak glup
kako može da se asimilira covek koji je tek dosao
africke crnce ne prihvataju ni americki crnci kako treba
zao mi je sto moram da te nazivam glupim ali ti
svim ljudima sto dolaze na sc udeljujes isti kompliment

tebi je ipak draže da te neko zove glupakom jer ti ostavlja prostora da i dalje vodis svoju ogranicenu internet-filozofiju

uzmi koliko ti treba vremena da radis, da spavas, spremis dorucak rucak,veceru itd da ne nabrajam dalje,oduzmi to vreme od 24
pa onda to što ostane uporedi sa tvojim vremenom koje provodis sa glupim srbima doici se svako ko ima imalo mozga da
tebe ameri, čak ni ti juzni, ne jehbu dva posto
a engleski si naucio u pm, isto kao i vecina imigranata
Iranac
17. октобар 2010. у 14.15
Jedan sto zna dobro da imitira pakistanski akcent,
je radi eksperimenta nazvao poslodavca
imitirijacu Pakistanca, raspitujuci se za posao.
Rekli su mu da su na posao već primili osobu.
Posle pet minuta je zvao istog poslodavca
bez akcenta. Odmah su ga pozvali na razgovor.
Ziva istina..

-----------

Знаш ти кад би ја примио на место ове сестре, која ради и на шалтеру и са пацијентима, неког са акцентом? Никад.

Не знам ти, али ја нисам будала.
Iranac
17. октобар 2010. у 14.19
Добро, примио би неког северњака са његовим акцентом или из западног дела Америке, али да ми пакистанац и Индијац ваљају врућ кромпир по устима кад причају, а, нека фала. Питање и ови овде колико би га разумели. Стално би било: А, сори, молим, уф, јао...

Може да ми програмира нешто, може башту да ми плеви, може коал да пере, може науком да ми се бави, али на шалтер, ТЕШКО.
Iranac
17. октобар 2010. у 14.26
Добро, деда, јесам ја сад расиста?
Iranac
17. октобар 2010. у 14.29
Зокс, ти прво поченш причу са неким да је глуп? Што бре са глупима уопште почињеш причу? Ја са глупима никад не разговорам. Разговорам са покваренима, са паметнима, са будалама, али са глупима никад.
GZox
17. октобар 2010. у 14.31
pa ti si delimicno glup :)
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 14.32
Pa, dobro Iranac, eto i sam kažeš da nikada ne bi primio coveka sa akcentom. Ne zameram ti. Daleko od toga da si jedini.
Međutim, kad znaš to iz prve ruke, onda kako ocekujes da
se ti ljudi asimiliraju u drustvo? Ne mogu i da hoće.
Mogu da se asimiliraju tamo radeci poslove za koje
nije potrebno nikakvo znanje. Ali, tih poslova je sve manje.
I kakav je to zivot? Ti ljudi su, hteli - ne hteli,
diskriminirani. Tu ne može biti asimilacije.
Iranac
17. октобар 2010. у 14.42
Pa, dobro Iranac, eto i sam kažeš da nikada ne bi primio coveka sa akcentom. Ne zameram ti. Daleko od toga da si jedini.
-----------

Питао сам да ли сам расиста?

Međutim, kad znaš to iz prve ruke, onda kako ocekujes da
se ti ljudi asimiliraju u drustvo? Ne mogu i da hoće.

--------------

Ја не очекујем да се асимилирају. Где сам ја рекао да очекујем да се асимилирају нити да сма рекао да се у Америци асимилирали? нигде. То еј твоја жеља.

Ја само тврдим да нико не диже џеву У САД што они нису асимилирани.
Што се делел по расама, по нацији, по религији, по ...

Mogu da se asimiliraju tamo radeci poslove za koje
nije potrebno nikakvo znanje. Ali, tih poslova je sve manje.
I kakav je to zivot?
--------------

Па нека се врате ако им ане ваља. Шта је проблем? Нити су их трерали овде, нити их везали овде.

Ti ljudi su, hteli - ne hteli,
diskriminirani. Tu ne može biti asimilacije..

--------------

о чему? Што има нагласак? То еј исто као да си рекао да је дискриминисан онај са средњом школом јер неће га приме да предаје на фалултету. Јок бре, он једноставно ен зна тај посоа да ради добро.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 14.47
Ја те то уопште не питам.Ја те питам што се нису симиловали. Ј.. бе ми с еи за Слобу и за Меркелову.

Што тако ниеј у САД?
-------

Iranac
Ja sam samo elaborirao na tvoju gornju tvrdnju da USA nema taj problem.
Ti na kraju priznade da ima, čak šta vise, da i ti aktivno doprinosis tom problemu.
Iranac
17. октобар 2010. у 14.48
За нека занимања памет је битна, за нека је рука битна, за нека нога, за нека језик. Је...га, сад ако ћеш да играш фудбал, а немаш ноге, ниеј дискриминација ни фашизам што те нећу узмем у тим.

Извини бато, ћу да изгубим, а ја бих да победим, а ен да лечим твоје комплксе.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 14.51
Iranac
Po meni bi bilo mnogo postenije da tim ljudima ne daju vize.
Je li tako? Ako neće niko da ih zaposli, sto im daju vize?
santabarbara
(Penzioner)
17. октобар 2010. у 14.55
„Разговорам са покваренима, са паметнима, са будалама, али са глупима никад..”

Uf, uzdrzao sam se od ove diskusije, al vidim da Iranac ne divani sa ovim iz zadnje grupe, pa rekoh da probam da vidim dal će me zaobici tek toliko da vidim kako me je 'klasifikovao':).

A što se tiče 'asimilacije', pa postoji mnogo nacina kako da se asimilira i bez salterskog zaposlenja (ovo mi je poznato iz prve ruke).

U interesu biznisa gde je komunikacije kljucan deo poslovnog uspeha, svakako da akcenat može da ima negativan utisak na business, dok na mnogim drugim pozicijama nema problema. (Ako iz ovog proizilazi da se 'slazem' sa Irancem, neka mi dragi Bog Oprosti:)
Iranac
17. октобар 2010. у 14.55
Iranac
Po meni bi bilo mnogo postenije da tim ljudima ne daju vize.
Je li tako? Ako neće niko da ih zaposli, sto im daju vize?.

-------------

Хахахахахахахах----------- :))))))))))

Смешан си до бола. Па не могу ја уместо тебе да размишпљам и да те водим цео живот за рукав. Мораш сам да мислиш шта ћеш у жибвоту, јер мене једном неће да буде.

Добар дан.
Добар дан.
Пошто је ово?
Толико.
Могу да купим?
Можеш.
Ево паре.
Хвала.

те ја терам да купишп то? Јок. Мени циљ да ти продам. Ако имам интерес, ја ћу ти продам, ако немам, нећу ти продам. Ти ако имаш интерес, купи, ако немаш, немој да купиш.

Iranac
17. октобар 2010. у 15.00
Причам ја са тобом Санта, ниси ти глуп.
GZox
17. октобар 2010. у 15.02
ma iranac kakis ti mnogo, vise od svojih mogućnosti
sam si priznao da ona crnkinja sto imaš nameru da je nalupas na nekom
„krstarecem” brodu ne zna engleski onako kako bi trebalo, a treba da komunicira sa ljudima.
a vas dvoje,cokoladna i ti, ste toliko sposobni mozete da odete samo do najblize wawe da kupite virsle :)

Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 15.03
Iranac
Fora je u tome sto taj imigrant po tvojoj analogiji ne zna šta kupuje.
On s pravom podrazumeva ako mu daju vizu da će moći da nadje posao.
Kako da zna kakva je Amerika dok ne dodje u nju.
A kad dodje, onda je on kriv što se ne asimilira.
Ne kažem da svi koji dodju hoće da se asimiliraju,
ali oni i koji bi hteli, ne mogu i pored toga sto hoće.
Ljudi nisu u stanju da izbrisu akcent iz svog govora.
Malo ko je to od imigranata starih 20+ godina u stanju.
santabarbara
(Penzioner)
17. октобар 2010. у 15.07
Eh, hvala ti bracela do neba (sade samo da 'prokužim' u kojoj grupi spadam od one tri; pametan, pokvaren ili budala, ha?).

Dobro, što se tiče ocene moje familije o mom caskanju u ovoj kafani, to već znam - BUDALA)!
Iranac
17. октобар 2010. у 15.09
Iranac
Fora je u tome sto taj imigrant po tvojoj analogiji ne zna šta kupuje.
On s pravom podrazumeva ako mu daju vizu da će moći da nadje posao.
////////////////

Извини молим те, ови не проверавају стручност при уласку у замљу. Мислим не тестирају твоје знање. Рекао си да оћеш то да радиш, добро, нама треба, изволи визу. Рекао си да то знаш да радиш, нама не тренба, нема виза. А то да ли ти стварно знаш тај посоа и колико га добро знаш, то нико живи не може да установи при издавању виза. Ево ти уђи. Углавном, ако не радиш, нема за леба, јер социјала лоша, па се ти зезај и фолирај.

Kako da zna kakva je Amerika dok ne dodje u nju.
----------

Па нисам ни ја знаоп каква је Канада, па сам загрејао столицу и нашао посао. како да ја завршим факс, кад не знам колико тешки испити? Седи па учи, пида ти материна, ћеш ја да учим уместо тебе?
A kad dodje, onda je on kriv što se ne asimilira.

Нико га овде ен дира штро се ниеј асимилирао, за разлику однемачке, где је тај проблем дигнута на највиши ниво.

Ne kažem da svi koji dodju hoće da se asimiliraju,
ali oni i koji bi hteli, ne mogu i pored toga sto hoće.
Ljudi nisu u stanju da izbrisu akcent iz svog govora.
Malo ko je to od imigranata starih 20+ godina u stanju..

Окани се бре асимилирања у САД, нико те не тра нити прави пробклем. Твоја ствар.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 15.20

Извини молим те, ови не проверавају стручност при уласку у замљу. Мислим не тестирају твоје знање.
-------

Pa mogu da testiraju akcent.
To je problem.
Poslodavac kad cuje da imaš akcent, neće ni da prica s tobom,
a ne da ti proverava neko znanje. Sam si to priznao.
Zapnes na akcentu, i kvrc, dzaba ti sto si možda drugi Tesla.
GZox
17. октобар 2010. у 15.24
deda, ma šta se raspravljas sa irancem
vidis da ne sme da dovede ni svoje ni zenine roditelje
da vide „taj raj na zemlja”
iranac je toliko skrenuo da laže i svoju familiju pa čak i sebe
a kamoli nas ovde
Iranac
17. октобар 2010. у 15.24
Па шта сам ја све исфиловао оном у канадској амбасади да сам радио, ја верујем да је он остао запањен. Ударио сам му и равни у математици а у вези програмирања и брда и долине и лудорије, све што сам чуо. А нсиам радио ни 30% тога. је..га, после мало доучиш, мало ово, оно, углавном посао сам нашо.

Сад мени да ОН нађе посо и каља образ како гарантовао за мене? Јес боли га к... Налази сам, сам си тврдио да знаш.
Lesoto
(Viribus unitis)
17. октобар 2010. у 15.28
Tačno tako GZox, samo sto je i avionska karta skupa, treba se isprsiti a Iranac bas i nije baja, nekako bi se yebuckao za parice.
Iranac
17. октобар 2010. у 15.31
Ајде дај татици ручицу, па да ми пређемо улицу. Но но, немој тамо да идеш, гази чика колима, то опасно, не, нема дете после, нема.

Немој да дираш, ту има струја, ав, ав, пржи дете, изгори, па ће да плачеш. Но, но, опасно.

То рингла, вруће, не сме дира дете то, прижи прстиће, да пољубио татица његове златне прстиће. Види како су лепи, а ти да их изгориш на рингли, но, но.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 15.36
GZox
Ja volim da caskam s Irancem.
Prosto mi zabavno :)
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 15.38
Iranac
Reci mi sada šta to hoće Merkel.
Meni nije jasno.
santabarbara
(Penzioner)
17. октобар 2010. у 15.39
„Poslodavac kad cuje da imaš akcent, neće ni da prica s tobom,”

I ako sam bio rekao niz puta, ponovicu još jednom; za sve ove godine imao sam akcenat (i još ga uvek donekle imam) ali sam radio na poslovima i pored jake konkurencije od domaćih (čak i od 35-103:1) bez ikakvog poznanstva ili 'veze'. Svaku poziciju od Mgf., VP/COO, Dean/Provost, Prof. jedino sam imao - Resume! Pa i danas u ovim godinama, honorarno radim sa - akcentom:)

Da sam jedini u Americi to nisam, jer ima nas puno koji smo zaposljavali bez gledanja na akcenat koliko na sve ostalo (naravno, nikad nisam zaposljavao za salterske poslove)!
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 15.41
Santa
Druga su to vremena bila.
Bilo posla koliko hoćeš, za svakog.
Ljude su hvatali za rukave da im daju posao...
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 15.44
I Iranac bi trcao da primi nekog s akcentom da nema izbora.
Ali, ima rođenih Amerikanaca koliko hoćeš koji trce za istim takvim poslom...
Marko_011
(Slobodni umetnik)
17. октобар 2010. у 15.47
Zamisli Iranac na kojem si ti nivou, kada pored ovog najnizeg, tebe u Nemackoj nisu ni primili, pa od muke udaras non stop sa lošim vestima iz Nemacke.

Treba razumeti i tebe, naročito kada neko iz EU uzme u obzir da živis u nekom ZOO vrtu Dzordzije.
Iranac
17. октобар 2010. у 15.51
Моје дете у Канади. Немо дираш ринглу ће се изгориш. Ма не бре, вуче га нешто ко магнет. Жена: Јо ће се изгори, стално пипа ово. Па нек се изгори, што да се не изгори? Ти ниси нормалан. А што? Пали ринглу! Ти си луд! Ајде мали овамо. Јел волиш ринлге? Клима главом, а очи му светле. Ајде пипни. Вееееееееее, вруће. Па вруће, ми то и причамо, ал не вреди.

И лепо више ринглу не дира.

Лепо, изгори се једаред и или стави рукавице кад ваћа ринглу или ринглу више не ваћа. тако и ви, ако вам не ваља у САД, ви се вратите кући или научите да ваћате ринглу.
Iranac
17. октобар 2010. у 15.59
А ови по Немакој: Само да ја улетим у немачку, нити има рингла, нити ми требају рукавице, лако је после.

И зато у праву нмеци кад веле да иони улазе због социјале. Шта га боли к...најтеже је да добијеш ћагу, псоле лако. Ко наши кад заврше факс,. Да ја добиеј ћагу, псоел је лако. А овде другачије. тек ниеј лако кад завршиш школу и добијеш ћагу. Има и даље бриге, рингле, рукавице и осталеи кућни апарати.
santabarbara
(Penzioner)
17. октобар 2010. у 16.04
Alideda
(i četiries' 'ajduka)17. oktobar 2010. u 15.41Santa
Druga su to vremena bila.
Bilo posla koliko hoćeš, za svakog.
Ljude su hvatali za rukave da im daju posao...„
----

Slazem se da su to druga vremena bila, ali se nebih bas slozio sa ostalim sto si naveo bar što se tiče poslova gde je potraznja za za poslove/pozicije koje sam bio naveo u prethodnom komentaru su uvek bila (i još uvek jesu) veca od ponude poslodavaca!

Poenta je da AKCENAT je vise kljucan u salterskim, ili telefonskim poslovima nego ostalim, ukljucujuci tu i ”Top Executive„ ili administrativnim tipa jobs! ”
Iranac
17. октобар 2010. у 16.16
Једино нису немци у праву што се тиче како да реше тај проблем. То ен може ко овај што мислио у 7 тачарка. Па казна ако се не асимилује. Нема теоретске шансе да се то тако реши. Само још црње.

То мора да иде теорема о рингли. не може другачије. САМО РИНГЛА.
Могу ја ову ринглу да патентирам Санта?

Ал добро, како ко воли, тако и нек аради.

Једино ми жао што ми имамо једног комшију чија крава цркава, а преко пута имамо комшију чија крава жива и здрава. Наша крава цркла, ниеј проблем, али имамо још неколико њих.

Е ми гледамо овог комшију поред нас и радујемо му се што и његова цркава, али нам не пада напамет да видимо шта онај преко пута ради да му краве још живе и здраве.

Е па, ђшта ко виоли, то ће и да добиеј, а и добијао јје то што воли.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 16.16
Santa
Ovaj gore primer koji sam naveo sa pakistanskim akcentom
je bio neki cisto progamerski posao. Dakle, nikakva
eksterna komunikacija kao zahtev za taj posao nije
bio ukljucen. Nije bitno ako si programer kakvim akcentom
govoris, nego je bitno da znaš programski jezik kojim
programiras. Elem, poslodavac je odbio da razgovara
o poslu sa programerom koji je imitirao akcent.
Zašto? Zato sto je znao da će mu se javiti programer bez
akcenta. Tako je i bilo. Javi mu se isti programer posle pet minuta,
oavj put pricajuci bez akcenta, i poslodavac ga zove na razgovor.
Dakle, radi se o cistoj diskriminaciji.
To je bila poenta tog eksperimenta.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 16.19
Dakle Iranac.
Šta hoće gospodja Merkel?
santabarbara
(Penzioner)
17. октобар 2010. у 16.34
Oops, Alideda, ja sam se ukljucio u diskusiju posle tog primera sa komentarom na Irancevu primedbu o 'salterusi':). U svakom slučaju, slazem se da je po pitanju programera (ukoliko je razlika samo bila u 'akcentu'(?!) ne dozvoljena diskriminacija vise nego šta drugo.
GZox
17. октобар 2010. у 16.50
sb-i je lepo da posmatra „diskriminaciju” in njegovog rv-a
neće da prizna da su amerikanci isto obični ljudi skloni slabostima
kao i balkanci

imam osecaj da su sb i irianc iz istog centralnog komiteta ali iz razlicitih krila partije „postenih” ili „posteno pa ko koga zehjebe”
Iranac
17. октобар 2010. у 16.50
Алидеда има резон да ставим Кинеза или Пакиистанца на шалтер, а Амера да ми програмира. И Шиптара да ми проверава дрогу на граници, а и Ескима да пошаљем на такмичење у пливању?

Јер, ето,...га, Еским тражио визу да плива, Шиптар да јури дриогу на граници, а Пакистанац имао ЖИВОТНУ ЖЕЉУ да у сред САД ради н ашалтеру кад већ ниеј могао да предај енглески у некој основној школи у САД.

Боже ме приости...које лудило.
GZox
17. октобар 2010. у 16.52
iranac dudlaj ga bre vise, boi vsi predsednik bush je rekao da treba da se zaposljavaju indijici (ne indijanci)
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 17.37
Iranac
Da se ti ipak vratis na gospodju Markel? :)
Iranac
17. октобар 2010. у 19.50
Alo, deda, ако ти треба неки мајстор да ти позида нешто, знам ја једног пекара. Фини човек, баш фини, Србин.

Iranac
17. октобар 2010. у 19.53
Чујем има земља дембелија где примају само оне који могу 100% да нађу посао. И не губе. Чим изгубе посао, они оп на на суд државу која је примила:

Молим лепо, ви сте гарантовали да има посла за мене, шта је ово сад??

Моли одштету од 5000 долара месечно за плату и изневерене жеље, као и за претрпљен стрес.

Може, ево.

Фала, довиђења.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 19.59
Iranac
Ja tebe uporno nastojim da vratim na sopstvenu temu,
al' ti se ne das...
Iranac
17. октобар 2010. у 20.28
(i četiries' 'ajduka)17. октобар 2010. у 13.39Kako nije?!
Koliko ih ima po Americi sa pet, sest satelitskih antena,

-----------

Видиш ко први почео да прича о САД? Ја не.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 20.36
Ti si poceo prvi da pricas o SAD, i to sa znakom pitanja.
Znaci postavio si mi pitanje, na koje sam ja odgovorio.
Evo, ovaj tvoj post je iznad tog na koji se ti sad pozivas.

„Ја те то уопште не питам.Ја те питам што се нису симиловали. Ј.. бе ми с еи за Слобу и за Меркелову.

Што тако ниеј у САД?”
Iranac
17. октобар 2010. у 20.36
Ајде да се вратим на Меркел, да те псолушам:

Kancelarkina tvrda linija prema imigrantima

Merkelova: Stranci moraju da uvaže nemačku kulturu
J. Stojković | 18. 10. 2010. - 00:02h | Foto: Reuters | Komentara: 0

Angela Merkel, nemačka kancelarka, proteklog vikenda odlučno je stala uz Horsta Zehofera, premijera Bavarske, ističući da je koncepcija multikulturalizma, suživota ljudi različitih kultura i običaja, u Nemačkoj doživela potpuni krah. Ona je u govoru pred omladinom vladajuće Hrišćansko-demokratske unije u Potsdamu ozbiljno upozorila da imigracija pritiska nemački društveni poredak.


Zavaravali smo se misleći da će strani radnici jednom otići: Angela Merkel„Početkom 60-ih godina prošlog veka naša zemlja je pozvala strane radnike da dođu u Nemačku i sada oni tu žive. Zavaravali smo se neko vreme misleći da neće ostati, da će jednom otići, ali se to nije desilo. Pristup građenju multikulturnog društva i suživota na zadovoljstvo obe strane je propao, potpuno propao”, kazala je Merkelova.

Kancelarka rekla je da se zalaže za nastavak doseljavanja visokokvalifikovanih stručnjaka, podržavši tako Ursulu fon Lajen, ministarku za rad. Merkelova je ipak naglasila da imigranti moraju da znaju nemački jezik i poznaju nemački zakonski sistem.

Zehofer, lider bavarske Hrišćanske socijalne unije, sestrinske partije demohrišćana, izazvao je reakcije u nemačkoj javnosti u subotu zbog toga što je multikulturalizam proglasio mrtvim.

„Mi se kao i Hrišćansko-demokratska unija zalažemo za dominaciju nemačke kulture i protivnici smo multikulturalizma - multikulturalizam je mrtav”, istakao je Zehofer u Potsdamu, na skupu na kojem je potom govorila i Merkelova.
Zehoferov najnoviji napad na ideju da je Nemačka zemlja imigranata usledio je posle nedavnog apela da se spreči doseljavanje Turaka i Arapa u Nemačku. Međutim, on je naglasio da njegov govor ne predstavlja skretanje udesno, već pokušaj da se „zaustave desničarski ludaci”, dodajući da se „političkim zavodnicima” mora pružiti otpor u parlamentu i da poslanici treba da se bave problemima birača.

„Oni koji žele da žive u Nemačkoj moraju da prihvate svakodnevnu kulturu zemlje”, izjavio je Zehofer, iako nije precizirao na koga tačno misli.

Merkelova je održala govor u Potsdamu nedelju dana posle razgovora sa Tajipom Erdoganom, turskim premijerom. Tom prilikom saopšteno je da dve strane moraju mnogo više da urade za bolju integraciju dva i po miliona Turaka u Nemačkoj. Abdulah Gil, predsednik Turske, takođe se oglasio tokom vikenda i apelovao na Turke u Nemačkoj da ulože veći napor da bi se integrisali u nemačko društvo, pre svega na taj način što će da nauče nemački jezik.

„Kad čovek ne zna jezik zemlje u kojoj živi, to nikome ne ide u korist, ni dotičnoj osobi, ni zemlji, niti društvu. Zato im ja u svakoj prilici govorim da nauče nemački i tečno ga govore bez akcenta. S tim treba početi od vrtića”, izjavio je Gil za „Ziddojče cajtung”.


Vulf u poseti Turskoj
Kristijan Vulf, nemački predsednik, započinje danas višednevnu posetu Turskoj, koja je, prema zajedničkim ocenama nemačkih medija, do sada njegovo najteže inostrano putovanje. On je postao čuven po rečenici „Islam pripada Nemačkoj”, u govoru 3. oktobra na Dan nemačkog ujedinjenja, koja je ubrzo rasplamsala diskusije o integraciji stranaca u nemačko društvo.




Porast netrpeljivosti
Nedavno istraživanje na uzorku od 2.411 građana Nemačke, koje je sprovela Fondacija „Fridrih Ebert”, pokazalo je porast netrpeljivosti prema imigrantima
- 34,3 odsto smatra da je 16 miliona imigranata u njihovu zemlju došlo da bi koristilo socijalnu pomoć
- 35,6 odsto veruje da su stranci „preplavili” Nemačku
- 10 odsto zalaže se za to da neki novi „firer” upravlja zemljom „čvrstom rukom”
- 32 odsto složilo se sa tvrdnjom „Strance treba vratiti kućama kad nema dovoljno posla”
- 58,4 odsto smatra da četiri miliona muslimana u Nemačkoj treba „znatno da ograniči” svoje verske običaje




Potrebno 400.000 inženjera
Po rečima Hansa Hajnriha Driftmana, predsednika Nemačke privredne komore, Nemačkoj hitno treba 400.000 inženjera i kvalifikovanih radnika. „Taj manjak nam smanjuje rast za oko jedan odsto”, izjavio je Driftman.


------------

Ови у немачкој дефинитивно убадају лудило.

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/212465/Merkelova-Stranci--moraju-da-uvaže-nemacku--kulturu
Iranac
17. октобар 2010. у 20.37
Грешка, нисам ни ја први шпочео, зезнуо си се.

Први почео овај:

Nemcima je stalo da se ljudi uklope u sistem i rade na tome.

Svaka cast svabama,mi ćemo tako za 1000 godina iuli kao ameri,biju crnce gde stignu i nedaju im posao i ako daju ,placen tako da mora da krade da bi preziveo.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 20.40
I kako ti komentarises ovo:

„Kancelarkina tvrda linija prema imigrantima...”

Šta to znaci u praksi u Nemackoj?
Iranac
17. октобар 2010. у 20.46
Zavaravali smo se misleći da će strani radnici jednom otići: Angela Merkel„Početkom 60-ih godina prošlog veka naša zemlja je pozvala strane radnike da dođu u Nemačku i sada oni tu žive. Zavaravali smo se neko vreme misleći da neće ostati, da će jednom otići, ali se to nije desilo

----------

Ово је врхунац глупости, само иритирају странце. Где им је памет...НЕВЕРОВАТНО.

Па је.. ли сте јежа у леђа, потаманиће вас странци као мраве за једну генерацију.”
Iranac
17. октобар 2010. у 20.47
I kako ti komentarises ovo:

„Kancelarkina tvrda linija prema imigrantima...”

Šta to znaci u praksi u Nemackoj?.

---------------

Показаће ти време.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
17. октобар 2010. у 20.50
Pokazace i tebi vreme, isto kao i meni.
Ja te pitam šta ti mislis o tome, sada.
Iranac
17. октобар 2010. у 21.48
Видећеш.
Iranac
17. октобар 2010. у 21.54
Видео си то већ, ал си заборавио. Ја сам исто видео, али нисам заборавио. Тако да ја немам шта да видим, то ћеш ти да се потсетиш.
GZox
17. октобар 2010. у 22.22
šta se bre zamlacujete sa irancem,treba mu samo govoriti da je budala
i neposten a da nije glup:) nego da je tup :)
covek je nevidjeno opicen ali još uvek nije izgubio instikt samoodrzanja, sutradan bi taj i mazio merkelovu macu za odredjenu sumu novca

evo neće da se sretne uzivo ni sa sb-om, čega se plasi?
pa nije santa babaroga samo jedan srbin koji veoma dugo živi
u americi pa je stoga poprimio neke karaktristike amera.
ne plasi s valjda da će santa da ga prebije
santa ima70+ godina a iranac 40+ + 190 cm
a obojica imaju sacmare :) znaci blaga prednost sa irianca
plus obojica se nisu asimilovali znaju srpski :))))
u cemu je problem,iranac, daj reci i nama da znamo
da nije možda sb zarazen velikim boginjama
ili je možda tajni agent
ako je budala ti si pametan te šta će ti biti
zbog jednog bureka i kafe u dzordziji
osim toga uvek možeš da kažeš ko te sisa sb, neće se vise družimo
lako je lalamuditi preko interneta ajde gledaj coveka u oci
pa lalamudi

je si bio u nemackoj, nisi caoooooooooooo, sto reko sojic
šta ti znaš šta je nemacka caooooooooo

razumes li iranac, samo onaj ko je živeo u obe zemlje može da upoređuje!
Iranac
17. октобар 2010. у 22.23
Сад причам овима мојиам:

Еј, ја сад у немачкој и да ми причају како очекују да ја одрадим и одем, да морам да прихватим немачkи језик и културу, да морам да знам немачки без акцента...мислим, шта мислиш како би се осећао?

Моје дете: То да уватиш мачугу па да пребијеш.

Реко...па то тако и било и то два пута.

Iranac
17. октобар 2010. у 22.46
Сад ми јасно и што назив гастарбајтер - радник-гост. Па сваког госта три дана доста.

Јооооо, што ће тамо да буде „ватромета”, ијао.
santabarbara
(Penzioner)
17. октобар 2010. у 23.08
GZox: „ne plasi s valjda da će santa da ga prebije”

E vala..., bas ga pogodi, tim pre, sto su Lale poznati po - huliganstvu:)
barumba
18. октобар 2010. у 02.23
Tako i treba,uslov da bude znanje jezika i polozeni ispit iz historije o zemlji u kojoj se nalazis.Dosta vise neradnika i grebatora koji žive na racun države a drugi placaju svojim radom taxu da bi ovi ubirali socijalu i takmicili se tko će veću kucu sagraditi i komsiju ljubomornim napraviti. Angela,u pravu si!!!! Sve neradnike i one koji ne doprinose zemlji u kojoj žive ,mars napolje!!!!
Iranac
18. октобар 2010. у 07.15
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6121681,00.html?maca=ser-Blic%20Online-2569-xml-mrss

Tiha islamizacija Nemačke?

Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Prema „Bildu” 68 odsto Nemaca ne misli da je islam deo Nemačke, a 69 procenata protivi se prijemu Turske u EUReči predsednika Kristijana Volfa u govoru povodom dana ujedinjenja zemlje (3.10.) da i islam pripada Nemačkoj, trebalo je da smire raspravu oko knjige Tila Saracina u kojoj on upozorava na opasnost od islamizacije. Ali…

Međutim, Vulfov govor pre je doprineo novoj polarizaciji, bar sudeći prema izjavama anketiranih:



„Otkada to islam ide uz Nemačku?”



„Smatram da je to u redu. Islam je vera kao i svaka druga i na žalost se često izjednačava sa radikalizmom i terorizmom.”



„Mesto mu je na Orijentu. Islam, to uvek ima neke veze sa teroristima.”



„Glupost. Oni imaju svoju kulturu i mi imamo svoju kulturu.”



Istraživanje tabloida „Bild” pokazalo je da se 68 odsto ispitanika ne slaže sa Vulfom. Oko 69 odsto Nemaca protivi se prijemu Turske u Evropsku uniju. Prema istraživanju fondacije „Fridrih Ebert” dramatično je porastao antiislamizam.



Mobing u školskim dvorištima



Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Veliki odmor u jednoj školi u Duizburgu
Odraz tog raspoloženja je i prošlonedeljna izjava bavarskog premijera i predsednika CSU Horsta Zehofera da se protivi useljavanju iz, kako je rekao, „drugih kulturnih krugova”, pri čemu je pomenuo Tursku i arapske zemlje. A bavarski ministar unutrašnjih poslova Joahim Herman upozorava na radikalizaciju muslimana koji žive u Nemačkoj:



„Tiha islamizacija podstaknuta je iz Turske. Otkako je Erdogan došao na vlast tamo se situacija promenila i došlo je do opšte reislamizacije. Sada turske vlasti pokušavaju da taj proces prenesu i na Nemačku”.



Berlinska opština Nojkeln ima 300.000 stanovnika, natprosečno je veliki broj stranaca, 80 odsto mladih poreklom su stranci, pre svega Turci i Arapi i to se odražava i u školama. Tako predsednik opštine Hajnc Buškovski kaže:



„Ima devojčica koje već u obdanište idu sa maramom, neke ne idu na plivanje ili fizičko, jer se ne sme pokazati telo. U nastavi biologije nema ilustracija, jer to ne priliči. Postoji mobing u školskim dvorištima: šta imaš na sendviču? Svinjetinu? Ako jedeš svinjetinu, svinja si. To se dešava i u vrtićima, i u školama”.



Sada je generalni sekretar liberala Kristijan Lindner predložio da se uvede obaveza da se u školskim dvorištima govori samo nemački.



Autori: Betina Marks / Nenad Briski

Odgovorni urednik: Ivan Đerković

Iranac
18. октобар 2010. у 07.17
Tako i treba,uslov da bude znanje jezika i polozeni ispit iz historije o zemlji u kojoj se nalazis.
//////////////

Па и У САД тако и Канади одавно и нико ен прави проблем. Што у Немачкој ниеј тако?

Dosta vise neradnika i grebatora koji žive na racun države a drugi placaju svojim radom taxu da bi ovi ubirali socijalu i takmicili se tko će veću kucu sagraditi i komsiju ljubomornim napraviti. Angela,u pravu si!!!! Sve neradnike i one koji ne doprinose zemlji u kojoj žive ,mars napolje!!!!.

--------------

Проблем је што немачка нуди социјалу. Што да не искористи човек кад већ НУДЕ. Ко еј блесав да ради кад не мора.
Iranac
18. октобар 2010. у 07.19
Меркел, укини социјалу, као у САД, и решени сви проблеми. Долазиће само они који хоће да раде. А њима ниеј битно толико религија, неће бити тензија толиких, нема изолација већих по верској основи по школама.

Само укини социјалу.

Iranac
18. октобар 2010. у 07.36
Само то ће да иде мало теже, оће Европљанин социјалу.
barumba
18. октобар 2010. у 07.39

...Проблем је што немачка нуди социјалу. Што да не искористи човек кад већ НУДЕ. Ко еј блесав да ради кад не мора...

Pa dolazi i tome kraj kako kod Angele u njenoj kuci tako i u drugim zemljama EU na uzor na Njemacku,već je bilo vrijeme!
U samoj Srbiji ima jako talentovanih mladih ljudi zeljni za još većim znanjem i ako je tako njima treba dati sansu da odu van i da se usavrsavaju doprinoseci svojoj zemlji tj.matici tako i zemlji u kojoj se nastane a sve ove „velike” Srbe i politicare koji svoju majku Srbiju brane seruci ovako preko diskusija (Cast izuzetcima) direkt via Srbija nazad ili već odakle se dolazi,nevezano za vjeru i naciju. Dosta je bilo dzaba laba i slanja evrica za podizanje još većih objekata dok jedan Njemac,Englez,Svedjanin,Srbin itd.odlazeci ujutro na posao pruzio je priliku tim istim neradnicima da se preseravaju vozeci mercedes,BMV,Audi i u svakoj saci po jedan naaaaaj bolji mobilni zahvaljujuci nama koji radimo i njih uzdržavamo a sprdise godine i godine po Njemackoj i tko zna gdje i dalje trazeci tumaca kada odu na socijalu!!!!!!!!! Istina je istin
Iranac
18. октобар 2010. у 07.44
objekata dok jedan Njemac,Englez,Svedjanin,Srbin itd.odlazeci ujutro na posao pruzio je priliku tim istim neradnicima da se preseravaju vozeci mercedes,BMV

---------

Тај исти Немац, Швеђанин,...неће да рађа децу, неће да чисти клозете, неће да завршава БЕСПЛАТНО школовање. Зато и увози народ. Онда изволи, имају право на социјалу и да ти радиш за њих, а и они з атебе.
Halo3
(Operater)
18. октобар 2010. у 07.48
Koliko te placa SC da pišes ovde?
Iranac
18. октобар 2010. у 07.50
Муислиш што ми увек издваја теме и што ме стално банује?

Напад еј најбоља одбрана.
barumba
18. октобар 2010. у 07.52
...Тај исти Немац, Швеђанин,...неће да рађа децу,...

Pa nije to bas tako Iranac. Bolje da si napisao da „krkaju” djecu,pa to zaista neće ni jedan. Jer šta da „krka” djecu a nema šta da im pruzi u zivotu, a nekome ako je socijala vrhunac zivljenja pa onda nema šta tko da se cudi i protivi stavu zapada. Bas bi voljela da i kod nas stigne u Evropu sistem kao u Americi pa da vidis onda bato kako bi se svoja zemlja ho ruk gradila i pravila a Angelica bi na kraju se uhvatila za glavu kuda ode taj narod???
Lesoto
(Viribus unitis)
18. октобар 2010. у 07.53
Mislim da ga placaju na sat.:)
Lesoto
(Viribus unitis)
18. октобар 2010. у 07.56
Муислиш што ми увек издваја теме и што ме стално банује?
/////////////////////////////////////////
To je jedan oblik tvoje strategije. Loše. :)
Lesoto
(Viribus unitis)
18. октобар 2010. у 08.04
Sad sledi kratka pauza od nekih sat vremena, kobojagi da bi bilo upecatljivije, uziveo se covek u laži i izmišljeni zivot. U Dzordziji je osam sati i neki minut, ambulanta pocinje sa radom u devet, dok ode pesaka, provetri prostorije, pocisti i obrise prasinu eto njega uskoro sa nekom novom temom. Kako je poceo na pragu je da zezne i cuvenog barona.
Iranac
18. октобар 2010. у 08.56
..Тај исти Немац, Швеђанин,...неће да рађа децу,...

Pa nije to bas tako Iranac. Bolje da si napisao da „krkaju” djecu,pa to zaista neće ni jedan. Jer šta da „krka” djecu a nema šta da im pruzi u zivotu, a nekome ako je socijala vrhunac zivljenja pa onda nema šta tko da se cudi i protivi stavu zapada.

//////////

А овај што крка децу има шта да им ашружи, адок овај што не крка, нема шта да пружи. ја немам ништа против. Али онда морађш да увезеш. Ако увезеш, онда мора и он да има право на социјалу. То је поштено.

Bas bi voljela da i kod nas stigne u Evropu sistem kao u Americi pa da vidis onda bato kako bi se svoja zemlja ho ruk gradila i pravila a Angelica bi na kraju se uhvatila za glavu kuda ode taj narod??? .

--------------

Ће да видиш где ће да оде њен народ ако не прихватио америчко. То ћеш тек да видиш. Само замисли да кињиш мањину која ће постати већина, а теби наталитет никакав, лекари ти беже по суседним земљама, ђувбретари имају МАЊУ плату од лекара (бневероватна чињеница, било на дојче веле), па ћеш да видиш шта те чека. Поврх свега социјала, где нико не мора да ради у суштини. Опа бато, ако их не побију муслимани, онда ће их протерају.

А ниеј то немачкој први пут. Ово јој је трећи пут. И последњи, вероватно.
Halo3
(Operater)
18. октобар 2010. у 08.58
Ma verujemo ti Iranac, samo ti pisi.
GZox
18. октобар 2010. у 09.11
iranac, bolje bi ti bilo da pazis da te mexosi i cokoladni ne naguze.
:)
Iranac
18. октобар 2010. у 09.22
Лепо уведу школе за муслимане, као што у САД има, муслимани нека их граде и плаћају. па тамо ко воли од муслимана, нека иде. Нека уведу џамије да муслимани граде где им воља, као у САД. Прича ми мусиман из босне да лакше добију дозволу да гаде џамију у САД него у Босни. Нека уведу да ниеј иобавезно да с еприхвати немачка култура, него да радиш посао и плаћаш порез (то наравно подразумева нестајање социјале). Нека уведу да супружник који иде са носиоцем визе ниеј у обавези да зна немачки. Све еј то кињење народа, без потребе.

Све ће то о главу да се разбиеј немачкој по трећу пут. лепо био онај виц:

Енглези отишли код Черчила на онај свет да траже савет шта да раде јер хладан рат, Руси и Амери на прагу нуклеарног рата...буде га и вичу помажи. Черчил: јел се ујединила немачка? Није. Шта ме онда будите.
Iranac
18. октобар 2010. у 09.26
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6121597,00.html?maca=ser-Blic%20Online-2569-xml-mrss

Problem integracije ne rešava izolacija

Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Za Nemačku trenutno kao da nema važnijeg problema od integracijeIntegracija je i dalje top tema. Posle Saracina koji se pita da li „Nemačka ukida samu sebe”, Vulfa koji kaže da je i islam deo Nemačke i Zehofera koji bi da zabrani useljavanje, oglasila se i kancelarka Merkel…

U raspravu o integraciji uključili su se, razumljivo, i komentatori nemačkih listova i to je preovlađujuća tema u današnjoj štampi. Tako list Zarbriker cajtung piše:

„Način na koji kancelarka učestvuje u debati o integraciji gotovo da je neprihvatljiv: danas je za nju multikulturalnost mrtva, a istovremeno proglašava integraciju ključnom temom. Juče je bila protiv Saracina, onda je na strani predsednika Vulfa – islam pripada Nemačkoj, da bi na kraju pokazala razumevanje za Zehofera koji bi da zabrani useljavanje (iz Turske i arapskih zemalja). I na kraju Merkelova proglašava fudbalera Ecila za primer uspešne integracije. Sa dopuštenjem: to je koješta”, piše „Zarbriker cajtung”.



Komentator lista Ostze-cajtung piše:

„To što se Zehofer protivi nekontrolisanom useljavanju i što želi da se useljavanje reguliše kao u SAD ili Kanadi – u skladu sa nacionalnim interesima – sasvim je legitimno. Nemačkoj su potrebni stručnjaci iz inostranstva, ali – kako i sama ima tri miliona nezaposlenih – ne i šarolika vojska onih koji će konkurisati za nisko plaćene poslove. Ali onda Zehofer to mora jasno i da kaže, jer u protivnom samo podstiče neprijateljstvo prema strancima i strah od islama. Na taj način kratkoročno mogu da se sakupe poeni, naročito za kafanskim stolovima, ali ne može dugoročno da se vodi politika. Ako je već Unija protiv paralelnih svetova, onda neka bude protiv jaza koji se stvara između sveta rada i sveta finansija ili između naroda i narodnih stranaka”, piše „Ostze-cajtung”.



Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Zehofer, Merkel i Vulf
Tabloid Bild takođe pominje jezik i ustav i piše:

„U državi u kojoj žive ljudi iz velikog broja zemalja nemoguć je život bez zajedničke osnove. Nju pre svega čine nemački jezik i ustav. Ko ne zna nemački ne može ni da se integriše. Ko ne poštuje zakone nije ’obogaćenje’, nego opasnost. Turski predsednik Gul trezvenije posmatra nemačku realnost od mnogih ovdašnjih dobromislećih ljudi. Gulov zahtev zemljacima koji žive u Nemačkoj da nemački govore ’tečno i bez akcenta’ može se prevesti i kao ’zbogom multi-kulti’.”



Zakoni i jezik - DA, ali i useljavanje...



List Vestfalen blat piše:

„Neke stvari se podrazumevaju same po sebi, a suviše dugo su bile tabu. Na primer, da svi građani moraju da se pridržavaju zakona, a njihovu osnovu predstavlja ustav i sve što sledi iz njega. To važi za sve, bez obzira na stavove, poreklo ili veru. Takođe je nesporno da nemački nije samo službeni jezik. Kada se to spoji dolazi se do pojma dominantna kultura koji je dugo osporavan. Međutim, Horst Zehofer sužava raspravu kada odbacuje svako useljavanje iz ’drugih kultura’. Da, postoje slučajevi neuspešne integracije. Postoje i paralelna društva što mora da nas zabrine. I tačno je da su političari i vlasti predugo zatvarali oči pred tim problemima.



Sasvim sigurno moramo da učimo iz tih grešaka i to brzo kako ne bismo zatrovali atmosferu u zemlji. Međutim, problem nećemo rešiti ako se budemo bojali i izolovali, pa čak i ako se od sutra više ne useli ni jedan stranac. Podrazumeva se samo po sebi da Nemačka mora da aktivira svoje talente. Ali, na osnovu svega što znamo to neće biti dovoljno. Potrebno nam je useljavanje, jer već danas na mnogim poljima nedostaju stručnjaci i problem će se samo zaoštravati”, upozorava „Vestfalen blat”.



Strah od gubitka konzervativnih pristalica



Tim aspektom bavi se i list Fajnenšel tajms Dojčland:

„Za nemačku politiku trenutno kao da nema važnijeg problema od islama. Zbog čega? Da nije došlo do porasta nasilja, terorističkog napada, nekih novih zapanjujućih podataka? Ništa od toga se nije dogodilo. Jedini razlog je što stranke Unije strahuju da će izgubiti konzervativnu bazu, te predsednik CSU Horst Zehofer i predsednica CDU Angela Merkel veruju da će pojmovima iz osamdesetih godina kao što su ’multikulti’ ili ’dominantna kultura’ ponovo pridobiti izgubljene (pristalice). Zehofer je, na primer, protiv nekontrolisanog useljavanja, mada se već iz Nemačke iseljava više Turaka nego što ih dolazi. Međutim, radije ćute o hitnom i kontroverznom pitanju: kako regulisati useljavanje.



Današnji problemi ne mogu se rešavati borbenim pokličima iz osamdesetih – problemi kao što su sukob vera, nizak nivo obrazovanja mnogih useljenika ili potreba za stotinama hiljada stručnjaka u sledećim decenijama. Merkelova i Zehofer trebalo bi ponovo da pogledaju koalicioni sporazum u kome se govori o boljem školovanju i lakšem useljavanju univerzitetski obrazovanih. Priče o dominantnoj kulturi mogle bi se otpisati kao unutarstranačko sporenje da nemaju poguban efekat u inostranstvu. Informatičari iz Indije, inženjeri iz Japana i investitori iz Kuvajta teško će doći u zemlju čiji su političari protiv dolaska stranaca”, upozorava „Fajnenšel tajms Dojčland”.



Pripremio: Nenad Briski

Odgovorni urednik: Ivan Đerković

Lesoto
(Viribus unitis)
18. октобар 2010. у 10.31
Eto, 52 minuta mu je dovoljno.
Alideda
(i cetries' 'ajduka)
18. октобар 2010. у 12.08
„Merkelova: propali multikulturalizam”

Veoma je glupo da neko,
a pogotovo kad je taj „neko” na celu neke zemlje,
izjavi tako nešto.

Multikulturalizam nije nikada bio,
niti će ikada biti nečiji projekt,
pa tako ni nemacki, da se posle,
kada se vidi da stvari po nekoga
ne idu kako treba,
izjavi tako nešto.

Multikulturalizam je posledica,
a ne nečiji cilj.

Zabraniti „multikulturalizam”
bi bilo isto kao zabraniti
vodi da tece nizbrdo.

Ljudi se mesaju, a pogotovo
je to mesanje intenzivirano
poboljsanjem komunikacija
svih vrsta na svim nivoima.

Nemci su uvozili radnu snagu
jer im je bila preko potrebna,
a ne zato što su hteli da
naprave „multikulturalizam” u svojoj zemlji.

Dakle, „multikulturalizam” je prisutan,
i uvek će biti prisutan, hteo to neko ili ne.
Pitanje je kako se treba odnositi
prema tom pitanju. Bilo kakva represivna
ili opresivna politika u vezi ovog pitanja
je na dugu stazu pogubna.
unacombo
(Musician)
18. октобар 2010. у 16.57
*..ima nešto bitno,..kod njih se sve PLANIRA, i rečeno je „mislili smo da će otići”.Sada planiraju već poznato u Njemačkoj, ali na drugi način.
unacombo
(Musician)
18. октобар 2010. у 17.00
*..„djeco, ja vam želim sreću, ali morate tražiti državu u kojoj VAŠ BRAK-NIJE PROBLEM”!
Iranac
18. октобар 2010. у 18.05
Америка ја за Немачку по овом питању МАЈЧИЦА. Али МИЛА МАЈЧИЦА.
Iranac
18. октобар 2010. у 18.07
Не, ово је стварно појам толеранције за цео свет. Кад си унутар Америке, то је сјајно. Кад си напољу и слаб си, је..га, слушај или следе батине. Тако је код сваке МАЈЧИЦЕ.
Iranac
18. октобар 2010. у 18.10
Пази овамо:

Ја, овакав какав сам, само две могу на овом свету да ме истрпе.

Прва је моја жена, а друга је Америка.
GZox
18. октобар 2010. у 18.16
znacio bio sam pogodio,tvoj cale bi ti nalupao samare
kad bi ga doveo u ameriku da vidi nebeski raj na zemlji
Lesoto
(Viribus unitis)
18. октобар 2010. у 18.17
Istina ziva. :)
Iranac
18. октобар 2010. у 19.21
Angela Merkel objavila kraj multikulturalizma

Srpska zajednica u Nemačkoj dobro integrisana

N. Vlačo | 19. 10. 2010. - 00:02h | Foto: Reuters, V. L. | Komentara: 0

Žestoki ulazak Angele Merkel, nemačke kancelarke, u debatu o imigrantskom pitanju, pošto je tokom vikenda objavila da je koncept multikulturalizma u Nemačkoj doživeo potpuni krah, izazvao je suprotstavljene reakcije u medijima. Predstavnici srpske zajednice u Nemačkoj u izjavama za „Blic” slažu se u oceni da je komentar Merkelove bio usmeren pre svega na neuspeh u integraciji turske i arapske zajednice, dok je integracija Srba u nemačko društvo dostigla zadovoljavajući nivo.


Turska i arapska zajednica najteže se integrišu u NemačkojDragan Urošević, predsednik Saveza srpskih klubova i jedan od četiri člana iz Nemačke u Skupstini dijaspore, kaže za naš list da govor Merkelove nije bio usmeren na nemačke Srbe.

„Njene reči se ne odnose na nas, jer 90 odsto srpske dece ovde pohađa nemačke škole, od osnovnog obrazovanja, gimnazije do fakulteta, a već imamo i doktorante koji su ovde rođeni. S druge strane, većinu mladih Turaka ne interesuje da uče nemački, a ne shvataju da bez znanja jezika ne mogu da napreduju u Nemačkoj. Žene su im zatvorene u kućama i nemaju kontakta sa okolinom, pa je normalno da ne znaju jezik”, navodi Urošević i dodaje da njegovo udruženje okuplja oko 120.000 ljudi, od ukupno 625.000 državljana Srbije koji žive u Nemačkoj. On procenjuje da ukupan broj Srba, uključujući i one sa pasošima Hrvatske, BiH i Nemačke iznosi oko milion ljudi.

Ranko Prica iz Srpskog kulturnog centra u Ofenbahu, bivši potpredsednik Saveza srpskih udruženja u Nemačkoj, objašnjava za „Blic” da se cela diskusija oko imigranata rasplamsala nakon govora predsednika Kristijana Vulfa 3. oktobra na proslavi ujedinjenja zemlje, kada je kazao da „Islam pripada Nemačkoj”, što je izazvalo otpor demohrišćana.

„Nas ne mogu da porede sa Turcima ovde, jer se mi prilagođavamo i Nemci nemaju ni najmanje problema sa nama. Turci ostaju pri svojim običajima, po 30 ili 40 godina žive tu, a ne znaju ni tri reči nemačkog. Kod doktora u čekaonici dva tuska pacijenta govore turski, iako su okolo Nemci, dok Srba može da ima i deset u društvu, ali ako je tu i Nemac, trudiće se da pričaju nemački. Slično je i sa ljudima iz drugih republika bivše Jugoslavije”, smatra Prica i navodi da su, bez obzira na izjave političara, Nemačkoj potrebni strani radnici.


Srbi i u Minhenu podeljeni
Krajem novembra biće održani izbori za Savet stranaca u okviru Skupštine grada Minhena, a prema rečima Uroševića lokalni Srbi na ove izbore izlaze na dve odvojene liste, na jednoj je 40 kandidata, a na drugoj oko 30 ljudi. Savet stranaca je bitan zbog toga što utiče na gradsku pomoć klubovima imigranata.






Mas: Srbi deo nemačkog društva


Volfram Mas, nemački ambasador u Srbiji, rekao je za „Blic” da je srpska zajednica u Nemačkoj veoma dobro integrisana.



On je objasnio da nemačko Ministarstvo obrazovanja radi na pojednostavljivanju procedure priznavanja akademskih diploma iz Srbije što bi još više trebalo da olakša Srbima u Nemačkoj nalaženje posla u struci.

Ambasador Nemačke ne slaže se, s druge strane, sa ocenama da većina Turaka ne želi da se integriše u nemačko društvo i to potkrepljuje podatkom da u Nemačkoj postoji 40.000 poslova koje vode turski imigranti, od malih radnji do firmi.

„Strancima je potrebno dati pristup učenju nemačkog jezika, kako bi imali mogućnost da izgrade budućnost za sebe u Nemačkoj”, kaže ambasador Mas i dodaje da u toj zemlji živi oko osam miliona imigranata koji nemaju nemački pasoš.

Iranac
18. октобар 2010. у 22.31
.
.
.
.
.
.

СУПЕР. Наши се интегрисали.
dv2005
18. октобар 2010. у 22.36
Kod doktora u čekaonici dva tuska pacijenta govore turski, iako su okolo Nemci, dok Srba može da ima i deset u društvu, ali ako je tu i Nemac, trudiće se da pričaju nemački.
-------------------------------------------------------------------
koja glupost, pa šta ako su u cekaonici nemci , nisu oni prijatelji s tim turcima, i nije valjda da nemacki mora da se svuda prica sem u 4 zida. ajde prodji njujorkom ili bilo kojim većim gradom u americi nema puno sansi da cujes engleski, ali nešto kongres i partije u americi nisu zbog toga londzale i sastancile
a srbi, servilni, normalno je da će da pricaju nemacki čak iako ne poznaju tog nemca
Iranac
19. октобар 2010. у 07.26
Па ми смо паметан нардо имамо обзира према другом, не као муслимани.
zozo11
19. октобар 2010. у 09.19
Bas ko da gledam. Sjede dva Srbina u cekaonici i pricaju kako se skela na bausteli razvalila i da su mogli svi izginuti, kad eto ti penzionera Hansa na vrata, doso da izmjeri pritisak(a u stvari dosadno mu kuci, a još i dzabe).
Ma jedva siroma kvaku da je pritisnuo, kad ovaj nas Srbin munu ovog drugog u rebra: Dojce sprehen !
pustimela
(monter)
19. октобар 2010. у 10.25
Пизде не могу да падну са скеле.
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Chakra Necklaces and Bracelets?
.