Дискусије : Религија

 Коментар
Biblijski dokazi za Trojstvo!!
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.19
Na temi Bozje Ime se disktant J svedok, Mudri logicar slozio da on i ja diskutujemo na ovu temu Trojstvo.

Reč trojstvo se ne nalazi u Bibliji.

Nalazimo stih koji kaže da su TROJE STO SVEDOCE. Otac Sin i duh sveti.

1.Joh 5:7 Jer je troje što svedoči na nebu: Otac, Reč, i Sveti Duh; i ovo je troje jedno.

Ali nalazimo i to što i sami JS priznaju da se i Isus vise puta u Bibliji naziva Bogom. I Duh sveti i on sam ima Bozanske atribute.
Zbog toga koristimo reč Trojstvo da opsiemo to što u Bibliji nalazimo sto i sami JS primecuju.
I neznaju šta će sa Isusovim Bozasntvom pa pokusavaju da ga umanje.

Da on jeste Bog ali nije nikakav Bog.

To tako ne moze.

Niko nemse da se naziva Bogom i da se tako obozava ako o nije.
Ili jeste ili nije.

Sa ovim želim da razresimo prvo pitanje reci trojstva. Da li sme neko da upotrebi reč koja ne stoji striktno u bibliji ali ima osnove za nju i sa njom želi da obajsni to što nalazi u bibliji Mudri logicaru.

Mudri logičar
Učlanjen
21.09.2011.

Može, slažem se.

Glasnik:
Mudri logicaru.
Nisam rekao da je to ejdini tekst kojim ću potvrditi trojstvo.

Moje pitanje je bilo

1. Sa ovim želim da razresimo prvo pitanje reci trojstva. Da li sme neko da upotrebi reč koja ne stoji striktno u bibliji ali ima osnove za nju i sa njom želi da objasni to što nalazi u bibliji Mudri logicaru.
Naravno on mora da argumentuje to što tvrdi da tamo nalazi.

Mudri logičar
Učlanjen
21.09.2011.
P
Ok, može se riječ trojstvo upotrebljavati ako se definira i definiciju potvrdi na temelju, a to je Biblija.

U Bibliji nesme da se koriste takve reci koje ne stoje u bibliji.

I to oni koji veruju u trojstvo i ne cine. Nigde u Bibliji ne prevode trojstvo.

Međutim to rade svedoci u svom prevodu. Novi svet prevod. navode ime jehova za koje sami kažu da nije sigurno tačno. Navode duh sveti Bozja delujuca sila koje uopste ne stoji u originalnom tekstu. I mnoge druge stiohove koje mogu da navedem.

Ovo je posebna tema i nećemo o tome možda drugom prilikom.
Ali sa time želim samo da kažem da koristiti reč trojstvo nije ništa loše ili tako strasno kako JS to naglsavaju, jer neki čak takve reci koje ne stoje u bibliji ubacuju u bibliju i to je strasno.
To jest sami svedoci to rade.

Off 22:18 Jer svedočim svakome koji čuje reči proroštva knjige ove; ako ko dometne ovome, Bog će nametnuti na njega zla napisana u knjizi ovoj;

Glasnik
10. октобар 2011. у 16.21
Kažeš M Logicaru, da je za tebe izjava da su otac i Sin i duh sveti jedinstveni kontradiktornast?

Pa da li imamo neki primer samih ljudi da su u svemu jeidnstveni da bi takvu jednu izjavu mogli da razumemo?

Ili nemamo?

Pa imamo hiljade takvih primera među ljudima. A kamoli među bezgresnim svetim bicima. A kamoli bicima koja cine Bozanstvo.

Bog nam je stvorio brak da bismo razumeli jedinstvo između bozanskih bica.
Mislim na agape ljubav i jeidnstvo ne eros jedinstvo.

Nravno, ljudi su popkvarili i brak.

Međutim, jedinstvo i ljubav koja vlada i danas čak u braku treba da nam bude slika jedinstva koje vlada između Oca, sina i duha Svetoga.

GOVORIM O RPAVOM BRAKU.

Da li će muž i žena koji žive u pravom braku raditi jedan protiv drugoga?
neće.

Oni se slazu i jedinstveni su u svemu sto je u kroist tog braka te zajednice..

Žena ili muž koji ne moze da ima dece neće biti ostavljen od onoga drugog ako između njih vlada istisnka ljubav.
Oni su i tada jedinstveni.

Onda kada dobiju decu. Jedinstvo koje vlada između roditelja prema detetu i deteta prema roditeljima je pravo cudo.

O tome bih mogao mnogo dabpisem.

A ipak su to vise osoba.

Bozja reč nam govvri o tom jedinstvu KOJE JE I TREBALO DA BUDE SLIKA TROJSTVA:

Marko 10:7 Zato ostaviće čovek oca svog i majku i prilepiće se k ženi svojoj,
Marko 10:8 I budu dvoje jedno telo. Tako nisu više dvoje nego jedno telo.

DVA TELA A IPAK JEDNO???

KAKO TO?

Dve licnosti a ipak jedna.

ONI SU SE STOPILI KAO JEDNO A IPAK SU DVE LICNOSTI.T
To je čak moguće među stvorenjima a kamoli kod onog koji ih je stvorio.

Bozja namera je bila da bracni drugovi budu kao jedno u svemu.
ZAISTA JE BRAK TREBAO DA BUDE SLIKA JEDINSTVA KOJE VLADA U TROJSTVU.

Pa i mnogi ljudi su jedinstveni u nekoj ideji, u poslu, u sportu.

Dva coveka otvore zajedno firmu i u svemu se slazu sto je na dobrobit te firme i rade kao jedan.

Dva coverka ilicv ise njih koji imaju zajdenicki hobi se u tome jedinstveni iako su vise osoba.

Itd, itd mogli bismo d anavodimo mnostvo porimera.

Poghledjamo zivotinjski svet i jednost u njemu.

Neke zivotinje su verne svome drugu do kraj zivota.
U svemu su kao jedno.

Bilo bi kontradiktorno kada to jedinstvo između vise osoba nebi nikako u nijdnom podrucju psotojalo.

A kakvo tek jedinstvo vlada između Oca sina i Duha svetoga!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oni su u svemu slozni i kao jedno. Kod njih ne psotoji nerazumevanja ili neslaganja.

Njihove misli, namere, htenja su ista i zajednicka.

Možda je malo teze da kao gresna bica u svojim mislima, dokucimo to savrseno jedinstvo koje vlada između tri Bozanska bica koja kao muž i žena sto cine jedno telo jedan brak, oni cine jedno Bozasntvo.
Sam si rekao da Bozanstvo nije ime nego titula.

A kakvo jedinstvo je trebalo da tek vlada između Adama i eve i ljudi koji bi se namnozili da su ostali poslusni!!!!!!

Kasnije ćemo o tome zašto je jedna sin,k drugi Otac a treci Duh sveti.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.22
Kao sto si sam rekao Bozanstvo nije ime nego titula.

To Bozanstvo cine vise licnosti, to jest tri.

Postavicu onda stihove koji govore o tome o kojiama možemo da razgovaramo.

Vlada jedne države ima samo jednu vladu iako tu vlöda cine možda 100 osoba ili vise.

Jednu familiju cine vise osoba iako je to samo jedna familija.

Uzmimo za primer da se neka familija zove Petkovic.

To je jedna familija iako nju cine vise osoba.

Recimo da tu familuju cine baba i deda Petkovic, Sin i snaja Petkovic i dvoje dece Petkovic.

6 osoba jedna familija.

Uzmimo za primer nasi organi ili organi zivotinje, koji rade jedinstveno a ima mnogo organa, a ipak cine jednu jedinstvenu osobu, biće, licnost kod ljudi, jedno telo.

ZAMISLITE KOJE JEDINSTVO VLAD IZMeđu TIH ORGANA KOJE JE TVORAC NACINIO.
Oni su kao jedno.

Sama priroda funkcionise tako ejdinbstveno iako ju je greh i covek pokvaro.
itd, itd.

Uzmimo za prime rjedna kompjuter u kojem ima mnostvo delova a svi rade tako jedinstveno za jedna kompjuter.
Samo delo coveka a tako ejdinstveno u jendome.

Da li su ova dva primera ili svi ovi primeri nemoguća ili teski za shvatanje da iako jedna valst ima toliko ljudi ipak je to jedna vlast ne 100.

Da iako jedna familija ima vise osoba ipak je to jedna familija ne 6 ?

I ostali navedeni primeri?

Jeli to teško ljudima da shvate?

Ne.

Isto je tako i sa Bogom.

Ako postoje informacije o tome da Boga cine vise osoba, onda zašto je to nemoguće kao u ostalim primerima???????????????

Samo zato što neki stvore neka ucenja pa sve procenuju kroz ta ucenja a ne kroz cinjenice koje postoje.

Onda oni moraju cvrsto da zatvaraju oci pred tim cinjeniciama ili da ih iskrivljuju.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.25
Marko 10:7 Zato ostaviće čovek oca svog i majku i prilepiće se k ženi svojoj,
Marko 10:8 I budu dvoje jedno telo. Tako nisu više dvoje nego jedno telo.

Šta znaci za tebe da će muž i žena postati jedno telo iako su dvoje iako su oboje sa svojom voljom.

Biblija kaže da je to ljudima moguće.

Ko sme da kaže da je takvo i vece jedinstvo Bogu nemoguće?
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.26
DRUGI NAJVECI Biblijski PRIMER M. logicaru JEDINSTVA KOJE VLADA U TROJSTVU TREBA DA BUDE NJEGOVA ZAJEDNICA ILI CRKVA NA ZEMLJI:

Jovan 17:21, 22, Isus se kao covek moli Ocu u vezi svojih učenika: „Da svi budu jedno, kao što si ti, Oče, u zajednici sa mnom i ja u zajednici s tobom, da i oni budu u zajednici s nama, ... da bi bili jedno, kao što smo mi jedno.

To jedinstvo koje ima Isus sa ocem u trojstvu želi da njegova zajednica na zemlji bude primer tog jedinstva i da stupi u toj istoj zajednici sa ocem i Sinom.

Toliko licnosti i zasebih volja a ipak jedno jedinstvo jedna zajednica.

Na zemlji postoji JEDNA Bozja zajednica, crkva NE DESET, za koju se Isus moli.

Kako je moguće da ta JEDNA zajednica postoji kada ima toliko ljudi u njoj i svaki sa svojom voljom??????

Pa tako što svi imaju uskladjenu volju.
Da nije tako rasturila bi se zajdnica.

I to je jeedan od najvecih pokazatelja jedinstva koje vlada u trosjtvu koje čini jednoga Boga iako tri zasebne licnosti svaka sa svojom voljom.
to nam pokazuje da je to moguće i sa Bogom a ipak jedan Bo.g

Bozasnke osobe su pravedne i vsete i sa time imaju daleko, daleko veću i apsolutno uskladjejnu volju.

Kao sto Bozja zajdenica za koju se Isus moli nije 100 zajdnice nego jedna, iako su jedinstvenei i svako ima svoju volju.

Tako licna volja vernih i jedinstvo ne čini mnostvo zajednica pa ni licna volja i jedinstvo Trojstva ne čini 3 Boga nego jednog.

Uskladjenja licna volja i jedinstvo u stvari cine slogu. Cine jedinstvo, cine jedno.

Pošto je postojanje jedne Bozje zajednice ljudi na zemlji, kao slika Bozjeg jedinstva postovani Mudri logicaru, moguća na zemlji, koliko je još vise moguće Bozje jedinstvo na nebu među Bozanskim bicima koja bas kroz tu zajdnicu mogu da sacinjavaju jednoga Boga ne tri !!!!!!!!

Upravo da nema tog savrsenog jedistva koje postoji među njima, nebi moglo da postoji jedan Bog iako tri lica.

Reci da nije tako je samo filozofiranje i javno odbacivanje ove Biblijske istine i bez argumenata.

Sa time još nismo dokazali tojstvo, već prvo da shvatimo šta je trojstvo a onda ćemo pogledati da li ono postoji, u bibliji iako si ti već rekao da imamo Oca, Sina i Duha svetoga.

Stihove o trojstvu ću tek izneti. ”
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.26
PRIMERI U BIBLIJI KOJI NAM JASNO GVORE O MNOZINI U TROJSTVU I O TROJSTVU:

Jevrejska reč za Boga Elohim je Mnozina. sto znači da Bog u svojoj biti nije usamljen.

Te osobe su objedinjene u ejdno Bozasntvo i jedno ime i postoje mnoga mesta u bibliji koja nas navode da verujemo i püosmtramo trojstvo u Bibliji:

Pocecu samo s anekima od njih pa ću nastaviti, da ne odem suvise da ne moze Mudri logicar da me stigne :

Mt 28:18 I pristupivši Isus reče im govoreći: Dade mi se svaka vlast na nebu i na zemlji.

2.Kor 13:14 Blagodat Gospoda našeg Isusa Hrista i ljubav Boga i Oca i zajednica Svetog Duha sa svima vama. Amin.

Prvi primer trojednog bozastva i mnozine nalazimo na samom pcoetku:

1.Mo 1:26 Potom reče Bog: Da načinimo čoveka po svom obličju, kao što smo mi, koji će biti gospodar od riba morskih i od ptica nebeskih i od stoke i od cele zemlje i od svih životinja što se miču po zemlji.

1.Mo 1:27 I stvori Bog čoveka po obličju svom, po obličju Božjem stvori ga; muško i žensko stvori ih.

Ovde jasno Bog hgovori u mnozini.
zato što Boga cine vise Osoba Otac , isus i duh sveti vidimo ovde razgovor tog bozastva u pluralu.

Malo kasnije Bog se opet obraca u mnozini, prularu i međusobnom arzgovoru:

1.Mo 3:22 I reče Gospod Bog: Eto, čovek posta kao jedan od nas znajući šta je dobro šta li zlo; ali sada da ne pruži ruku svoju i uzbere i s drveta od života, i okusi, te do veka živi.

Malo aksnije opet nalazimo isto, Bozanstvo u Mnozini i međusobnom razgovru

1.Mo 3:22 I reče Gospod Bog: Eto, čovek posta kao jedan od nas znajući šta je dobro šta li zlo; ali sada da ne pruži ruku svoju i uzbere i s drveta od života, i okusi, te do veka živi.
1.Mo 11:7 Hajde da siđemo, i da im pometemo jezik, da ne razumeju jedan drugog šta govore.

Ostale stihove koje budem naveo će još vise poitvrditi ovo.

Ovo je samo za početak.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.27
Zapazite da gore pomenutis tihove govore o mnozini Elohim.

Sledeći primeri nam to i pokazuju:

ELOHIM SE ODNOSI I NA VISE OSOBA A MOžE I NA JEDNU:

BOG NAZIVA SKUP BOGOVA MISIRSKIH, ELOHIM:

>>i sudicu svim bogovima ELOHIM misriskim<<
2 Mojsijeva 12,12.

Ne gradite uza me bogova ELOHIM srebrnih i bogova ELOHIM zlatnih.
2 Mojsijeva 20,23.

ELOHIM BOG; SE NA JEVREJSKOM JEZIKU IZGOVARA U PLURALU MNOZINI.

Da je to na Jevrjekom jeziku jedina moguća forma da se govori o pravome Bogu kao i o laznim bogovima, ELOHIM u PLURALU mnozini, onda bismo mogli da kažemo da nije moglo drugacije jer pisci nisu imali alternativu, pa je zato Korisceno Elohim plural, mnozina.

Međutim na jevrejskom postoje i druge mogućnosti i forme izgovaranja Boga.
Od Elohima postoji na jevrejskom SINGULAR ELOAH. I ovaj singular se koristi na nekoliko mesta u Bibliji kao na primer u 5 Mojsijevoj 32,15-17. Habkuka 3,3.

Dakle ova Singilarna forma mogla je u svim slučajevima da se koristi kada se govori o Bogu.

Međutim u singularu se govori o Bogu samo 250 puta u Bibliji a u pluralu MNOZINI 2500 puta.

Takođe I U GORE NAVEDENIMS TIHOVIMA U ZADNJEM PSOTU JE U PLURALU:
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.28
DALJI ARGUMENTI TROJSTVA I MNOZINE.

Koga ću poslati i ko će ZA NAS da ide?
Isaija 6,8.

A odgovor na to:

Presto je tvoj! Boze vecan i nepokolebljiv; skiptar je carstva tvojega skiptar pravice.
ljubis pravdu i mrzis na bezakonje; toga radi pomaza te BOZE, BOG TVOJ uljem radosti vise nego drugove tvoje.
Psalam 45,6,7.

ELOHIM 1. i ELOHIM 2.

ELOHIM BOG GOVORI:
A na dom judin smilovacu se, i izbavicu ih JHVH ELOHIMOM Bogom njihovijem...
Osija 1,7.

Bog Elohim 1 govori da će ih izbaviti Elohimom JHVH 2.

NE SAMO DA SA ELOHIM U ISTOM STIHU KORISTI NA DVE OSOBE VEC JE TO SLUčAJ I SA JEDINSTVENIM BOZJIM IMENOM JHVH!!!!!!!!!!!!!!

Tada pusti JHVH na Sodom i gomor od JHVH s neba dazd od sumpora i ognja.
1 Mojsijeva 19,24.

JHVH 1. JHVH 2.

Jer ovako govori JHVH nad vojskama, čija me je svetost poslala protiv naroda koji su vas plackali, jer ko vas dirne, dira u zenicu oka mojega -: da ja ću podici svoju ruku na njih i biće grabez svojim slugama.
I vi će te poznati da me je JHVH nad vojskama poslao.
Zaharija 2,12,13.

I ovde imamo jednog JHVH koji za poseban slučaj salje drugog JHVH
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.28
JEVREJSKI IZVORI:

Зохар је збирка текстова, углавном у пет томова. Као аутор, Шимон Бен Јохаија се зове, главни рабини Торе из другог века ...
де.википедиа.орг / вики / Зохар - Цацхед - Симилар пагес

Аутор Зохара открива плурализма у Тетраграматон, и зато пише:

„Дођите и откријте тајну речи JХВХ: Постоје три” нивоа „, сваки постоји по себи, али они су једно, толико великI да ниko nikako ne могу бити раздвојени. Свети sе од давнина у три лица (главе) открива који сu ujedinjeni у једну особу која стоји изнад три. Светитељ је оtkriven из стариne kao Тројицa, као светлост која исијава из њега, део је трojice. Али како неко може бити три? Зато су они jedno, јер ми називамо их један? Каоko може tri jedan бити možemo само preпозната кроз откривење Духа Светога ”(Зохар, том 111, стр 288;. вол 11, стр 43, хебрејски издање, види и Сонцино штампу издање, том 111, п.134))Der Autor des Zohar entdeckt die Pluralität im Tetragrammaton und schreibt deshalb:

«Komm und entdecke das Geheimnis des Wortes JHWH: Es gibt drei 'Stufen', wobei jede für sich existiert; dennoch sind sie eins, so vereint, dass keine von der anderen getrennt werden kann. Der Heilige von Alters her wird in drei Personen (Häuptern) offenbart, die vereinigt sind in einer Person, die über den Dreien steht. Der Heilige von Alters her wird als Dreiheit beschrieben, da das Licht, das von ihm ausströmt, in den dreien enthalten ist. Aber wie können drei eins sein? Sind sie deshalb eins, weil wir sie eins nennen? Wie drei eins sein können, kann nur durch die Offenbarung des Heiligen Geistes erkannt werden.» (Zohar, Band 111, S. 288; Band 11, S. 43; Hebräische Ausgabe; vgl. ebenso mit der Soncino Press Edition, Band 111, S.134)
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.29
DALJI DOKAZI

Cuj Izrailju: JHVH je Bog nas jedini (sam) JHVH.
5 Mojsijeva 6,4.

Reč u tekstu Bog nas STOJI U PLURALU mnozini.

Glavni argument kod ovog stiha se nalazi u reci JEDINI jevrejski ECHAD.

Ako pogledamo u jevrejskim tekstovima otkricemo brzo da ova reč ECHAD nikako ne znaci aposlutno jedini ili sam.

Nego skup u jedan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PRIMERI:

Bi vece i jutro dan prvi...
1 Mojsijeva 1,5.
Koristi se reč ECHAD

1 Mojsijeva 2,24. Govori o spajanju žene i muskarca i da će dvoje biti JEDNO telo.
Koristi se reč ECHAD jer će oboje biti JEDNO ECHAD.

Jezdra 3,1. govori o tome kako mnostvo naroda mnostvo individua se skupilo jednodusno koristi se reč ECHAD.

Sledeći primer apsolutno pokazuje kako se dvoje spajaju u jedno a ipak nisu apsolutno jedno i koristi se reč ECHAD.

I sastavi ih jedno (ECHAD) s drugim da budu kao JEDNO (ECHAD) u tvojoj ruci.
Jezekija 37,17.

Reč je o dva parceta drveta kako da se spoje da budu kao jedno iako su dva.

U JEVREJSKOM JEZIKU POSTOJI JEDNA REC KOJA GOVORI O APSOLUTNOJ JEDINSTVENOSTI.

To je reč : Yachid.

I nalazimo je na mnogim mestima u Bibliji kao na primer:

(1. Mojsije 22,2.12; Sudije 11,34; Price 4,3; Jeremia 6,26; Amos 8,10; Zacharja 12,10),

Ako je Mojsije hteo da uci o aposlutnoj Bozjoj jednini mogao je da koristi ovu reč Yachid.

Међу најважније јеврејске научника средњег века је Мојсијe Бен Маимон (1135-1204), такође познат као Маимонидес или Маимонидес.

Маимонидес je takođe bio svestan koji smisao ima reč Yachid i njen значај и затo је одлучио да користи ту реч у својim „13 чланака вере” уместо ECHAD. Ипак 5. Мојсијева 6:4 говори ECHAD za Бога ne Yachid.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.29
SVE TRI LICNOSTI U JEDNOM TEKSTU U STAROM ZAVETU:

„Чујте ме, Јакове, и Израелu kojega pozvah: Ја сам први, ја сам последњи. Да, моја рука је поставиla темеље земљu i moja desnica izmerila nebsa, kad ih zovnem svi dodju. Скупите се, свi i чујte ! Ко од њих је изјавио ове ствари? Господ га воли. Он ће наступити на Вавилон, , а рука njegova судice Калдејацima. , jer ја сам говорио, i pozvah ga. Ja ja rekoh, i pozvah ga, dovescu ga, i biće srećan na svom putu.
Pristupite k meni cujte ovo: ! Нисам говорио у тајности од kako to bi, bijah onde; a sada JHVH JHVH posla me i DUH NEJGOV. ”
Isija 48,12-16.

Треба напоменути да говорник говори о себи као одговорнom за стварање небеса и земље. Очигледно је да он govri o sebi kao Бога. Он говори са заменицama JA I MENI o sebi, али онда у стиху 16 razlikuje se од друга два лица. Разликује се од Господа JХВХ и Духa Божјega. Овде je Тројство је јасно дефинисана у хебрејском писму.

Takođe i u Isaiji 63,7-14. Procitajte sami.

Ovde u Isaiji преглед се односи на време егзодуса „, као и сва три лица Бога су присутни и активни . Господ JХВХ се помиње у стиху 7, andjeo Господњи у стиху 9 и Дух Божији у стиховима 10, 11 и 14 Док је у хебрејском писму, Бог често представља, који је искључиво SAM одговоран за избављење Израела из Египта.

DOK U OVIM STIHOVIMA GORE SVE TRI LICNOSTI DOBIJAJU TU CAST ZA TO DELO. Ипак не постоји контрадикторност овде, јер SVA TRI LICA NALAZE JEDINSTVENOST U BOZANSTVU U JEDNOM BOGU.”
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.30
DO SADA NAVEDENI BIBLIJSKI CITATI DOVOLJNO GOVORE O TOME DA SPRAVOM KORISTIMO REC TROJSTVO ZA ONO STO DO SADA NALAZIMO U BIBLIJI O BOGU I BOZANSTVU:

NEKA NAM SAMA KULA STRAZARA POTVRDI RECENO:

Da se poslužimo nacinom dokazivanja po metodi KULE STRAZARE i da tako i oni sami potvrde moje čitate koje ssm gore naveo:

13 [13:12b] Pozdravljaju vas svi sveti.
14 Blagodat Gospoda našeg Isusa Hrista i ljubav Boga i Oca i zajednica Svetog Duha sa svima vama. Amin.

Kula strazara pod naslovom Trebaš li verovati u trojstvo strana 23: Kaže sledeće:

Iako se u spomenutom delu 2 korincanima 13,13. ZAGOVARA TROJSTVO ne moze se ovde zakljuciti da ONI poseduju jednak autoritet i prirodu.

KULA STRAZARA SAMA PRIZNAJE DA SE OVDE ZAGOVARA TROJSTVO.
Iako se u ovom tekstu sve sto Kula kaže, iz ejdnog teksta ne moze zakluciti, je ru ovom slučaju nije bio to cilj tekstu, važno je da sami priznaju da imamo stihove koji ZAGOVARAJU TROJSTVO i da ovakvi stihovi zagovaraju trojstvo. sto zanci da Kula strazara sama priznaja da Hrišćani imaju rpavo sto koriste tu reč.!!!!!!!!

Reč eloheh (bog) u jevrejskom ima dva pluralna oblika ELOHIM bogovi i ELOHEH bogovi od.
Ovi se pluralni oblici odnose na JEHOVU i u tom slučaju se prevode u singularu (jednini) tj kao Bog.
Kula strazara Trebaš li verovati u Trojstvo strana 13.

Kula strazara ocigledno ima probelma sa ovim i nenamerno objašnjva ono sto ja sve vreme objašnjvam. da je Bog mnozina ali da je ipak jedan Bog.

Kula strazra ovde jasno priznaje da se reč Mnozina odnosi na JHWH na Jehovu.
Ali se prevode u jendini zato jer iako Boga cine tri Bozasnke licnosti one i dalje cine jednoga Boga JHWH ne tri.
Sama Kula to kaže.

NEKA NAM KULA STRAZARA I DLAJE JASNIJE POTVRDI ovu cinjenicu:

Elohim se skoro uvek konstruira sa SINGULARNIM glagolskim prediktom i zahteva singularni glagolski atribut.
primer, TITULA ELOHIM se javlja 35 puta u izvestaju o stvaranju i svaki put je glagol koji opisUje šta je Bog rekao, ili učinio je u singularu (jednini).
Kula strazara trebaš li verovati u trojstvo strana 13.

U prvom citatu Kula strazara priznaje da reč ELOHIM znaci mnozina, bogovi, ali da se taj Bog u svom delovanju iako znaci mnozina bogovi, on deluje kao JEDAN BOG.

STO POTVRDJUJE ONOcSTO CELOcVREME GOVORIM I ONOS TO VERUJEMO O ROJSTVO I ONO STO I MI PRIMECUJEMO U BIBLIJI KAO I SAMI SVEDOCI.

Elohim ne znaci osobe nego bogovi.
Oni koji tvrde da ova reč podrazumeva trojstvo, (tvrdi kula) sami sebe cine poloteistima obozavateljima vise nego jednoga Boga.
jer bi to zancilo da su u trojstvu tri boga.
Ali gotvo svi pobornici t rojstva odbacuju da su u trojstvu tri međusobno odvojena Boga.
Kula strazara Trebaš li verovati u trojstvo strana 13.

Kula strazara priznaje da je u ovim stihovima reč o tri bozasnke licnosti.
Ali zato navodno po njima zato što vecina hrišćana odbacuje da su to tri boga i zato što kula strazara ne moze da shvati oveBiblijske cinjenice, ili neće da ih shvati, koje sama priznaje da postoje, ona iako priznazje ove cinjenice da se u reci Elohim nalaze tri bozasnke licnosti koje čak i po objašnjenju kule strazare cine jednoga Boga, jedninu, ona ne prihvata trojstvo?
I to argumentuje nazivanjem onih koji prihvataju ovaj jasni Biblijski izvestaj politeistima sto nije tačno jer i sami objašnjvaju da sam Biblija kaže da ta bozanska lica cine jednoga Boga ne tri.

Kula strazara primecuje da je reč o Bozanskim licima.
Iako sama priznaje da sama bilbija ta bozasnka lica naziva jednim Bogom singular a opet pluiral.
Kula strazara je jednostavno odlucila da to ne prihvati.
Eto to ovde kaže Kula strazara kada se pazlivo cita.
Ona priznaje ove cinjenice ali ih opovrgava cinicnim odbijanjem.
To je čitav argumnt kule strazre.

Dalje nam kula strazara potvrdjuje:

Biblija upotrebljava reci elohim i elohah i kada se osvrce na niz krivih bogova ili na idole. (2 mojsijeva 12,12. 20, 23.)
2.Mo 12:12 Jer ću proći po zemlji misirskoj tu noć, i pobiću sve prvence u zemlji misirskoj od čoveka do živinčeta, i sudiću svim bogovima misirskim, ja Gospod.
2.Mo 20:23 Ne gradite uza me bogove srebrne, ni bogove zlatne ne gradite sebi.
Ocigledno upotrebe titula elohim i eloheh za krive bogove i čak za ljude nije zancila da su oni mnozina bogova...
Kula strazara Trebaš li verovati u trojstvo strana 13,14.

Ova zadnja izjava kule strazare nam pokazuje da je Kula strazara sama zbunjena ovim sto objašnjva i da se sama zamrsila us vojim objašnjenjima,
Prvo kaže i sve vreme objansjva da su reci elohim, elohah mnozina, bogovi ,onda nam navodi stihove koji se pored Boga koriste i kada se govori o MNOSTVU drugih BOGOVA.
A onda na kraju sami sebi protivurece i kažu da se te reci ne odnose na mnozinu bozastva iako kao argument navodi stihove koji potvrdjuju surotno????
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.31
DA POTVRDINO SVE DOSADA NAVEDENE STIHOVE A I OVO STO KULA STRAZARA PRIZNAJE I MUCI SE OKO TOGA:!!!

TRI BOZANSKE LICNOSTI NA JEDNOM MESTU U STAROM ZAVETU:

12 Čuj me, Jakove i Izrailju, kog ja pozvah: ja sam prvi, ja sam i poslednji.
13 I moja je ruka osnovala zemlju, i moja je desnica izmerila nebesa peđu; kad ih zovnem, svi dođu.
14 Skupite se svi i čujte: ko je od njih objavio ovo? Gospod ga miluje, on će izvršiti volju Njegovu na Vavilonu, i mišica će Njegova biti nasuprot Haldejcima.
15 Ja, ja rekoh, i pozvah ga, dovešću ga, i biće srećan na svom putu.

16 Pristupite k meni, čujte ovo: od početka nisam govorio tajno; otkako to bi, bejah onde; a sada Gospod Gospod posla me i Duh Njegov.
Isaija 48.

Čitajte pazljivo voe stihove gore i primeticete da onaj koji govori ove reci govri o samom sebi kao onome koji je odgvoran za stvaranja neba i zemlje.
Ocito je da ne moze o nikome drugom da govori nego os ebi kao bogu koji je sve tos tvorio.
On govri u pronomenu ja i meni, i o sebi samome.
Ali se onda u 16 stihu jasno razlikuje od druge dve osobe koje se pominju i 16 stihu.
Razlikuje je od Gospoda JHWH i Duha svetoga.
Ovde je trojstvo jasno izrazeno u starom zavetu.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.31
DALJI DOKAZI

6 Presto je Tvoj, Bože, večan i nepokolebljiv; skiptar je carstva Tvog skiptar pravice.
7 Ljubiš pravdu i mrziš na bezakonje; toga radi pomaza te, Bože, Bog Tvoj uljem radosti više nego drugove Tvoje.
Psalam 45.

6 I ona opet zatrudne i rodi kćer; i Gospod mu reče: Nadeni joj ime Loruhama: jer se više neću smilovati na dom Izrailjev, nego ću ih ukinuti sasvim.
7 A na dom Judin smilovaću se, i izbaviću ih Gospodom Bogom njihovim, a neću ih izbaviti lukom ni mačem ni rato
osija 1,7.

24 Tada pusti JHWH na Sodom i na Gomor od JHWH s neba dažd od sumpora i ognja,
25 I zatre one gradove i svu onu ravan, i sve ljude u gradovima i rod zemaljski.
1 Mojsijeva 19,23.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.32
DA LI JE ISUS STVORENO BIćE KAKO POGRESNO TVRDI KULA STRAZARA?

NARAVNO DA NIJE ALI DA VIDIMO.

Citat Original postavio Mudri logičar Pogledaj poruku
1. Mogu navesti stihove:

Kološanima 1:15 On je slika nevidljivog Boga, prvorođenac svega što je stvoreno.

Otkrivenje 3:14 Anđelu skupštine u Laodiceji napiši: Ovo govori Amen, svjedok vjerni i istiniti, početak Božjih djela stvaranja:

U oba biblijska citata je jasno naznačeno da je Isus u kategoriji stvorenja kao prvo Božje stvarstvo.

2. Adam se ne može nazvati Jhvh pošto je to ime jedinstveno, bez obzira što je stvoren direktno, i zbog svoga značenja može pripadati jedino Stvoritelju.

3. Isus se nigdje u Bibliji ne zove Jhvh.
Stih u Kolosanima 1,15. je objašnjen stihom koji si naveo iz otkrivenja 3,14. jer nam taj stih jasno kaže da je Isus zapoceo Bozje stvaranje, on nije nešto sto je Bog stvorio kao prvo.

Sledeći stihovi nam pokazuju da je Isus tvorac svega i sveta i da je sve kroz njega stvoreno, on je taj koji je zapoceo Bozje stvaranje:

1 U početku beše Reč, i Reč beše u Boga, i Bog (Isus) beše Reč.
2 Ona beše u početku u Boga.
3 Sve je kroz Nju postalo, i bez Nje ništa nije postalo što je postalo.

Isus jeste slika Bozja jer je on sam to Bozanstvo on je Bog.
Osim toga 15 stih koji si naveo u Kolosanima objašnjva i njegov kontekst, 16 stih koji govri da je Isus sve stovrio i da je on iznad svega stvorenog a ne kao sto tekst daje pogresan dojam na prvi pogled povrsnom citaocu, da je on prvi stvoren. To ćemo dokazati.:

15 Koji je obličje Boga što se ne vidi, koji je rođen pre svake tvari.
16 Jer kroz Njega bi sazdano sve što je na nebu i što je na zemlji, što se vidi i što se ne vidi, bili prestoli ili gospodstva ili poglavarstva, ili vlasti: sve se kroza Nj i za Nj sazda.

U 15 stihu Kolosanima se Isus naziva prvim, prvencem Bozjeg stvaranja.
Ovajs tih se pogresno shvata i njegovo znacnje je to da je Isus kao tvorac iznad svega stvorenog.
Ovaj tekst nikako ne kaže da je Isus prvi stvoren ili da je uopte stvoren.
Tekst želi da naglasi da je Isus kao tvorac iznad svega.

PRIMERI:

Ps 89:27 I ja ću ga učiniti prvencem, višim od careva zemaljskih.

Bog kaže da će Cara Daavida učiniti prvencem, prvorođenim.
Ali kako kada Bog nije otac Davidu a niti je David prvi sin nego najmladji .
OVDE NEZNACI PRVORođeNI DA JE ON PRVI RođeN;KL NEGO DA JE DAVID POSEBAN IZNAD SVIH CAREVA.

Jer 31:9 Ići će plačući, i s molitvama ću ih dovesti natrag; vodiću ih pokraj potoka pravim putem, na kome se neće spoticati; jer sam Otac Izrailju, i Jefrem je prvenac moj.

Ovde je Jefrem nazvan prvorođeni iako je Ruvim prvenac jakovljev. Kako to i vidimo u 1 Mojsijevoj 46, 2.
Ovde je reč o tome da je Jefrem poseban od ostlaih pred Bogom i iznad ostalih.

2.Mo 4:22 A ti ćeš reći Faraonu: Ovako kaže Gospod: Izrailj je sin moj, prvenac moj.
Ovde je Izrailj nazvan prvenac Bozji.
Izraz prvorođeni ne misli rođen pre svih ili stvoren pre svih već IZUZETAN; POSEBAN od svih.
I izrailj i jeste bio posebna Bogu od svih naroda.

Sto je sve ovo jasno iz Kolosanima 1,18.

Kol 1:18 I On (Isus) je glava telu crkve, koji je početak i prvorođeni iz mrtvih, da bude On u svemu prvi;

Isus je raskinuo lance groba, svi vaskrsli zavise od njega. On je poseban, iznad svih iz vaskrsenja.

Iako vremenki geldajuci ISUS NIJE PRVA VASKRSLA OSOBA !!!

Imamo ljude koje je sam Isus vaskrsavao. devojku, mladica, Lazara. imamo Mojsija koji je vaskrsao pre Isusa. Itd.

Kol 1:18 I On je glava telu crkve, koji je početak i prvorođeni iz mrtvih, da bude On u svemu prvi;

Ovde dalje vidimo zašto je Isus slika Boga, zato što je on sam Bog.

5 A Isus videvši veru njihovu reče uzetome: Sinko! Opraštaju ti se gresi tvoji.
6 A onde seđahu neki od književnika i pomišljahu u srcima svojim:
7 Šta ovaj tako huli na Boga? Ko može opraštati grehe osim jednog Boga?
Marko 2.
Joh 1:1 U početku beše Reč, i Reč beše u Boga, i Bog (Isus) beše Reč.
18 I zato još više gledahu Jevreji da Ga ubiju što ne samo kvaraše subotu nego i Ocem svojim nazivaše Boga i građaše se jednak Bogu.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.33
ISUS POSTAJE BOZJI SIN ON TO NIJE BIO PRE TOGA:

Isus nije rođeno ili stvoreno biće, ili Bozji sin. On to postaje.
Biva posinjen. da bi tako bio i Bozji i ljudski sin.
Da bi imao pravo da plati krivicu koju je samo covek morao da plati.

Ps 2:6 „Ja sam pomazao cara svog na Sionu, na svetoj gori svojoj.”
Ps 2:7 Kazaću naredbu Gospodnju; On reče meni: „Ti si sin moj, ja te sad rodih.

32 I mi vam javljamo obećanje koje bi očevima našim da je ovo Bog ispunio nama, deci njihovoj, podignuvši Isusa;
33 Kao što je napisano i u drugom psalmu: Ti si moj Sin, ja Te danas rodih.
Dela 13 glava.

Heb 1:5 Jer kome od anđela reče kad: Sin moj ti si, ja te danas rodih? I opet: Ja ću Mu biti Otac, i On će mi biti Sin.

Heb 5:5 Tako i Hristos ne proslavi sam sebe da bude poglavar sveštenički, nego Onaj koji Mu reče: Ti si moj sin, ja Te danas rodih.

2.Sam 7:14 Ja ću mu biti Otac, i on će mi biti sin: ako učini šta zlo, karaću ga prutom ljudskim i udarcima sinova čovečijih.

Isus psotaje uzima ulogu sina pre svog rođenja kroz Mariju. On ne postaje sin rođenjem ili stvranjem.

Niti njegovo postojanje pocinje rođenjem ili nekim stvranjem.

Vidimo da već zivom, postojecem Isusu Bog kaže od danas postajes moj sin ja ću ti biti otac.

Zašto Isus dolazi na ovaj način na zemlju?

Joh 3:16 Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

Bozasntvo Oca Sina i Duha svetoga odlucuje da jedno lice Bozanstva koje mi zovemo Isus koje je i stvorilo ovaj svet, dodje i odkupi covecanstvo:

5 Jer ovo da se misli među vama šta je i u Hristu Isusu,
6 Koji, ako je i bio u obličju Božijem, nije se otimao da se uporedi s Bogom;
7 Nego je ponizio sam sebe uzevši obličje sluge, postavši kao i drugi ljudi i na oči nađe se kao čovek.
8 Ponizio sam sebe postavši poslušan do same smrti, a smrti krstove:

Filibljanima 2 glava.

Tako da ucenje Kule strazare o stvorenom Isusu nema nikave podloge u bibliji niti u bibliji ima reci o tmoe mudri logicaru.

Nastavice se. ”
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.33
1. deo.

DA LI JE ISU BOG, STA KAžE SVETO PISMO O TOME?

Da li je Isus Bog u pravom smislu reci, koga su ljudi, molili, obozavali, padali pred njime, klanjali se i klecali sto može samo pred Bogom ne pred stvorenim bicem?

Da li je Isus prihvatao takva obozavanja koje nesme da prihvati jedno stvoreno biće.

Pa kaže da jeste.

Prvo isus kaže svojim ucenicima:

Mt 17:9 I silazeći s gore zapovedi im Isus govoreći: Nikom ne kazujte šta ste videli dok Sin čovečiji iz mrtvih ne ustane.

Isus se pred tri ucenika Preobrazio u svojoj nebeskoj slavi i kaže im da ne kazuju to dok ne vaskrsne.

Mt 16:20 Tada zapreti Isus učenicima svojim da nikom ne kazuju da je On Hristos.

Zašto je to trebala da bude tajna do odredjenog vremena?

Zato sto je to otezavalo Isusovu misju za koju je dosao.

SPASENJE COVECASTVA.

Kada je otkrivao svoj indentitet ljudi su besneli to jest sam sotona preko ljudi i proterivali ga, pokusavali su da ga ubiju i kamenuju.
Imamo vise primera u bibliji o tome.

A Isus nije koristio bozansku silu da sebi pomogne već samo kada je pomagao drugima.

Da je Isus govovrio stalno otvoreno o svom, Mesijasnkom i Bozanskom indentitetu on nebi mogao ništa da uradi i bio bi stalno ometan .

Nasuprot tome Isus kaže kako da ga ljudi prepoznaju šta je on:

Jovan 10:38 >> ako meni i ne verujete, delima mojim verujte, da poznate i verujete da je Otac u meni i ja u Njemu.<<

Jer kao Bog i Mesija koji je dosao u telu kada bi rekao ljudima ja sam to, kako i zašto bi ga verovali?
Stoji covek pred njima koji kaže da je Bog i Mesija?

NA KRAJU SU GA I UBILI JER NIJE KRIO SVOJE BOZASNKO I MESIJASNKO PROEKLO:
63 A Isus je ćutao. I poglavar sveštenički odgovarajući reče Mu: Zaklinjem te živim Bogom da nam kažeš jesi li ti Hristos sin Božji?
64 Reče mu Isus: Ti kaza. Ali ja vam kažem: odsele ćete videti Sina čovečijeg gde sedi s desne strane sile i ide na oblacima nebeskim.
65 Tada poglavar sveštenički razdre haljine svoje govoreći: Huli na Boga; šta nam trebaju više svedoci? Evo sad čuste hulu njegovu.
66 Šta mislite? A oni odgovarajući rekoše: Zaslužio je smrt.
67 Tada pljunuše Mu u lice, i udariše Ga po licu, a jedni Mu daše i priuške
68 Govoreći: Proreci nam, Hriste, ko te udari?
Matej 26.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.34
2. deo.
DA LI JE ISUS BOG STA KAžE SVETO PISMO O TOME?

DELA KOJA ISUS CINI POKAZUJU NJEGOVO BOZANSTVO.

Isus je ponekad indirektno pokusvao da im kaže da je on Bog, ali i tada su prepoznali njegove namere i pokusvali su da ga ubiju:

30 Ja i Otac jedno smo.
31 A Jevreji opet uzeše kamenje da Ga ubiju.
32 Isus im odgovori: Mnoga vam dobra dela javih od Oca svog; za koje od onih dela bacate kamenje na me?
33 Odgovoriše Mu Jevreji govoreći: Za dobro delo ne bacamo kamenje na te, nego za hulu na Boga, što ti, čovek budući, gradiš se Bog.
Jevreji su tačno znali akda isus kaže da je ejdno sa ocem da tzo ne moze niti sme da kaže stvoreno biće.
Da sebe gradi se jednak Bogu.

Na jednom drugom mestu vidimo takdoje kako Isus deluje kao Bog i to biva prepoznato

5 A Isus videvši veru njihovu reče uzetome: Sinko! Opraštaju ti se gresi tvoji.
6 A onde seđahu neki od književnika i pomišljahu u srcima svojim:
7 Šta ovaj tako huli na Boga? Ko može opraštati grehe osim jednog Boga?
Marko 2.

Ovde nam sami apostoli potvrdjuju Isusovo Boznstvo:

15 Koji je obličje Boga što se ne vidi, koji je rođen pre svake tvari.
16 Jer kroz Njega bi sazdano sve što je na nebu i što je na zemlji, što se vidi i što se ne vidi, bili prestoli ili gospodstva ili poglavarstva, ili vlasti: sve se kroza Nj i za Nj sazda.
17 I On je pre svega, i sve je u Njemu.

Jedan od apostola Toma Naziva Isusa Bog moj.

Nijedan covek nesme da nazove stzvorenje svojim bogom, jer bi to bilo bogohulenje ako ovaj nije bog.

Niti ijedno stvorenje nesme da prihvati takvo oslovljavanje jer bi i samo gresilo Bogu:

Joh 20:28 I odgovori Toma i reče Mu: Gospod moj i Bog moj.

I ovde U delima apostola apsotoli Isusa nazivaju Bogom što se suproti svim Bozjim nacelima ako Isus nije stavrno Bozansko lice:

dela 20:28 Pazite dakle na sebe i na sve stado u kome vas Duh Sveti postavi vladikama da pasete crkvu Gospoda i Boga koju steče krvlju svojom;

U Filibljanima apostoli kažu jasno da je Isus Bog:

6 Koji, ako je i bio u obličju Božijem, nije se otimao da se uporedi s Bogom;
7 Nego je ponizio sam sebe uzevši obličje sluge, postavši kao i drugi ljudi i na oči nađe se kao čovek.
8 Ponizio sam sebe postavši poslušan do same smrti, a smrti krstove.
Filibljanima 2.

I ovde appsotoli govore jasno o Isusovom Bozastvu:

1.Tim 3:16 I, kao što je priznato, velika je tajna pobožnosti: Bog se javi u telu, opravda se u Duhu, pokaza se anđelima, propovedi se neznabošcima, verova se na svetu, uznese se u slavi.

Sam Bog Otac govori o Isusovom Bozastvu:

Heb 1:8 A sinu: Presto je Tvoj, Bože, va vek veka; palica je pravde palica carstva Tvog.

I ovde apostoli govore jasno o Isusovom bozanstvu:

19 Znamo da smo od Boga i sav svet leži u zlu.
20 A znamo da Sin Božji dođe, i dao nam je razum da poznamo Boga Istinitog, i da budemo u istinitom Sinu Njegovom Isusu Hristu. Ovo je Istiniti Bog i Život večni.
1 jovanova 5.

I ovde apostoli jasno goovore o Isusovom bozasntvu:

Tit 2:13 Čekajući blaženu nadu i javljanje slave velikog Boga i Spasa našeg Isusa Hrista,

APOSTOLI KAžU DA JE ISUS U POTPUNOSTI I BOG I SVE VAN TOGA JE FILOZOFIRANJE I POGRESNO:

8 Braćo! Čuvajte se da vas ko ne zarobi filozofijom i praznom prevarom, po kazivanju čovečijem, po nauci sveta, a ne po Hristu.
9 Jer u Njemu živi svaka punina Božanstva telesno.
10 I da budete ispunjeni u Njemu koji je glava svakom poglavarstvu i vlasti;

3 deo Isusovog Bozanstva sledi.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.35
3. deo.
DA LI JE ISUS BOG STA KAžE SVETO PISMO?

DA LI JE ISUS PRUHVATAO KLANJANJE, POKJLANJANJE,PADANJE NA KOLENA PRED NJIM I MOLENJE KOJE PRIPADA SAMO BOGU?

PRIHVATAO JE.

I TO POKAZUJE NEJGOVO BOZANSTVO !!!

Pokrenuti bozjim duhom mudraci sa istoka su proucavali Biblijska prorocastva i saznali su za rođenje Isusa.
Pokrenuti bozjim duhom poklonili su mu se kao što se Bogu poklanja jer je isus bio Bog koji je dosao na zemlju.

Mt 2:2 Gde je car judejski što se rodio? Jer smo videli Njegovu zvezdu na istoku i došli smo da Mu se poklonimo.
Mt 2:11 I ušavši u kuću, videše dete s Marijom materom Njegovom, i padoše i pokloniše Mu se; pa otvoriše dare svoje i darivaše Ga: zlatom, i tamjanom, i smirnom.

Sam sotona je znao kome se klanjas njega priznajes za Bogap aje kusajuci isusa tražio od njega d amu s epokloni:
Mt 4:9 I reče Mu: Sve ovo daću tebi ako padneš i pokloniš mi se.

STA ODGOVARA ISUS SOTONI NA TO?

Mt 4:10 Tada reče njemu Isus: Idi od mene, sotono; jer stoji napisano: Gospodu Bogu svom poklanjaj se i Njemu jedino služi.
iSUS DOBRO ZNA DA SE KALNJANJEM SLUZI SAMO BOGU:

Međutim on sam prihvata takav oblik obozavanja koji kroz ove nejgove reci i samim cinom prihvatanja klanjanja priznaje da je Bog.

PRIMERI KALNJANJA I MOLENJA PRED ISUSOM I PADANJE NA KOLENA KOJE ON PRIHVATA..
:
Mt 14:33 A koji behu u lađi pristupiše i pokloniše Mu se govoreći: Vaistinu Ti si Sin Božji.

Mt 15:25 A ona pristupivši pokloni Mu se govoreći: Gospode pomozi mi!

Mt 28:9 A kad iđahu da jave učenicima Njegovim, i gle, srete ih Isus govoreći: Zdravo! A one pristupivši uhvatiše se za noge Njegove i pokloniše Mu se.

Mt 28:17 I kad Ga videše, pokloniše Mu se; a jedni posumnjaše.

Markus 5:6 A kad vide Isusa iz daleka, poteče i pokloni Mu se.

Apostoli se klanjaju Isusu:
Lk 24:52 I oni Mu su pokloniše, i vratiše se u Jerusalim s velikom radošću.

Joh 9:38 A on reče: Verujem Gospode! I pokloni Mu se.

PETAR KADA SU NJEMU HTELI DA SE KLANJAJU SVOJIM CINOM ODBIJANJA KLANJANJA, POKAZUJE DA JE ON SAMO COVEK A SA TIME POKAZUJE DA JE ISUS VISE OD COVEKA, SAM BOG:

25 A kad Petar htede da uđe, srete ga Kornilije, i padnuvši na noge njegove pokloni se.
26 I Petar ga podiže govoreći: Ustani, i ja sam čovek.
Dela 10

KAKO SE PONASAJU ANDJELI KADA LJUDI želE DA IMA SE KLANJAJU KAO BOGU?
ODBIJAJU:
Off 19:10 I padnuvši pred nogama njegovim poklonih mu se; i reče mi: Gle, nemoj, ja sam sluga kao i ti i braća tvoja koja imaju svedočanstvo Isusovo. Bogu se pokloni; jer je svedočanstvo Isusovo Duh Proroštva.

Off 22:8 I ja Jovan videh ovo i čuh; i kad čuh i videh, padoh da se poklonim na noge anđela koji mi ovo pokaza.

Off 22:9 I reče mi: Gle, nemoj, jer sam i ja sluga kao i ti i braća tvoja proroci i oni koji drže reči proroštva knjige ove. Bogu se pokloni.

Zašto postupaju tako andjeli?

Zato sto su stvorenja i znaju da klanjanje pripada smo Bogu i kada bi prihvatili tako nešto sa time bi rekli da su bogvi a to bi bio greh koji je upravo nacinio sam sotona pozeleci a bude Bog.

Pred Isusom padaju i mole ga a on ne postupa kao andjeli ili apsotoli ne kaže ne, već prihvata takvo obozavanje.:

22 I gle, dođe jedan od starešina zborničkih po imenu Jair; i videvši Ga pade pred noge Njegove.
23 I moljaše Ga vrlo govoreći: Kći je moja na samrti; da dođeš i da metneš na nju ruke da ozdravi i živi.

Markus 7:25 Jer čuvši za Nj žena što u njenoj kćeri beše duh nečisti, dođe i pade k nogama Njegovim.

Lk 5:12 I kad beše Isus u jednom gradu, i gle, čovek sav u gubi: i videvši Isusa pade ničice moleći Mu se i govoreći: Gospode! Ako hoćeš možeš me očistiti.

27 A kad iziđe On na zemlju, srete Ga jedan čovek iz grada u kome behu đavoli od mnogo godina, i u haljine ne oblačaše se, i ne življaše u kući, nego u grobovima.
28 A kad vide Isusa, povika i pripade k Njemu i reče zdravo: Šta je tebi do mene, Isuse, Sine Boga Najvišeg? Molim Te, ne muči me.
Luka 8.

Lk 8:41 I gle, dođe čovek po imenu Jair, koji beše starešina u zbornici, i pade pred noge Isusove, i moljaše Ga da uđe u kuću njegovu;

Lk 8:47 A kad vide žena da se nije sakrila, pristupi drhćući, i pade pred Njim, i kaza Mu pred svim narodom zašto Ga se dotače i kako odmah ozdravi.

15 A jedan od njih videvši da se isceli povrati se hvaleći Boga glasno,
16 I pade ničice pred noge Njegove, i zahvali Mu. I to beše Samarjanin.
Luka 17.

Joh 11:32 A Marija kako dođe gde beše Isus, i vide Ga, pade na noge Njegove govoreći Mu: Gospode! Da si Ti bio ovde, ne bi umro moj brat.

Markus 10:17 I kad izađe na put, pritrča neko, i kleknuvši na kolena pred Njim pitaše Ga: Učitelju blagi! Šta mi treba činiti da dobijem život večni?

Markus 5:23 I moljaše Ga vrlo govoreći: Kći je moja na samrti; da dođeš i da metneš na nju ruke da ozdravi i živi.

Lk 8:41 I gle, dođe čovek po imenu Jair, koji beše starešina u zbornici, i pade pred noge Isusove, i moljaše Ga da uđe u kuću njegovu;

Joh 4:47 Ovaj čuvši da Isus dođe iz Judeje u Galileju, dođe k Njemu i moljaše Ga da siđe i da mu isceli sina; jer beše na samrti.

24 I pođe s njim; i za Njim iđaše naroda mnogo i turkahu Ga.

Apostoli pozivaju na klanjanje Isusu:
Phil 2:10 Da se u ime Isusovo pokloni svako koleno onih koji su na nebu i na zemlji i pod zemljom;
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.37
Sam sotona je znao kome se klanjas njega priznajes za Boga pa je kusajuci Isusa tražio od njega da mu se pokloni:
Mt 4:9 I reče Mu: Sve ovo daću tebi ako padneš (proskyneo) i pokloniš mi se.

STA ODGOVARA ISUS SOTONI NA TO?

Mt 4:10 Tada reče njemu Isus: Idi od mene, sotono; jer stoji napisano: Gospodu Bogu svom poklanjaj (proskyneo)se i Njemu jedino služi.
ISUS DOBRO ZNA DA SE KALNJANJEM SLUZI SAMO BOGU.

Ljudi padaju na kolena pred isusom i mole muse.
Lk 5:12 I kad beše Isus u jednom gradu, i gle, čovek sav u gubi: i videvši Isusa pade ničice(proskyneo) moleći Mu se i govoreći: Gospode! Ako hoćeš možeš me očistiti.

Markus 10:17 I kad izađe na put, pritrča neko, i kleknuvši na kolena n(proskyneo) pred Njim pitaše Ga: Učitelju blagi! Šta mi treba činiti da dobijem život večni?

Mt 28:9 A kad iđahu da jave učenicima Njegovim, i gle, srete ih Isus govoreći: Zdravo! A one pristupivši uhvatiše se za noge Njegove i pokloniše (proskyneo) Mu se

Markus 5:6 A kad vide Isusa iz daleka, poteče i pokloni Mu se (proskyneo).

Joh 9:38 A on reče: Verujem Gospode! I pokloni Mu se.(proskyneo)

22 I gle, dođe jedan od starešina zborničkih po imenu Jair; i videvši Ga pade pred noge Njegove.(proskyneo)

Markus 7:25 Jer čuvši za Nj žena što u njenoj kćeri beše duh nečisti, dođe i pade k nogama Njegovim.(proskyneo)

ISTI SLUčAJ SA APOSTOLIMA ALI APSOTOLI NE PRIHVATAJU TAKVO PADANJE I KLANJANJE JER U TOME RAZUMEJU DA SE TAKO SAMO BOGU KLANJA NNE LJUDIMA.
25 A kad Petar htede da uđe, srete ga Kornilije, i padnuvši na noge njegove pokloni se.(proskyneo)
26 I Petar ga podiže govoreći: Ustani, i ja sam čovek.
Dela 10

Off 19:10 I padnuvši (rposkuneo)pred nogama njegovim poklonih mu se; i reče mi: Gle, nemoj, ja sam sluga kao i ti i braća tvoja koja imaju svedočanstvo Isusovo. Bogu se pokloni; (proskyneo) jer je svedočanstvo Isusovo Duh Proroštva.
Off 22:8 I ja Jovan videh ovo i čuh; i kad čuh i videh, padoh da se poklonim na noge anđela koji mi ovo pokaza.

Off 22:9 I reče mi: Gle, nemoj, jer sam i ja sluga kao i ti i braća tvoja proroci i oni koji drže reči proroštva knjige ove. Bogu se pokloni. (proskyneo)

Za apsotole za sotonu za Isusa je grcka reč PROSKYNEO način religioznog obozavnja boga.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.38
Mudri logicar:

U Hebrejima 1:6 piše da je anđelima rečeno „neka se poklone” Isusu. Prema Mateju 14:33, učenici su se ‘poklonili Isusu’; St kaže da su ‘pali preda nj ničice’.

Znači li to da su oni Isusu iskazali vjersko štovanje, to jest obožavali ga kao Boga ?

Glasnik:

Pa ako je isu Bog jesu mu ukazivali versko postovanje.
A ako Isus nije Bog onda nisu.

Jeli isus Bog Mudri logicaru?
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.40
Šta nam još pokazuje da su pred Isusom padali odjauci mu bozansku slavu i obozavanje?

Pa to da su to većinom cinili kada je Isus pokazivao svoju bozasnku moc, cineci cuda, dizajuci mrtve, lececi, ljudi su prepoznavali u njemu Bozasntvo.

Nisu se oni pred Isuom kalnjali i padali samo kao pred nekim običnim covekom.

A Isus kao takav da nije Bog i d aje stvorenje nikako nebi smeo da prihavati takvo obozavanje.

On bi bio obavezan da kaže, kao i apsotoli ili andjeli.

ne ne cinite to.
I ja sam smao sluga i psolanik.

Bog je to ucnio ne ja.

isus kaže u stvari sviojim nacinom JA SAM TO UčinIO.

KSta kažu strucnjaci za biblijski recnik i komentatori?

isus je rekao moja dela pokazuju ko sam ja i u njima će te to rpepoznati kako sma citirao u gornjim psotovima:

Šta su ljudi prepoznvali pa su apdali pred isusom?

Lk 5:8 A kad vide Simon Petar, pripade ka kolenima Isusovim govoreći: Iziđi od mene, Gospode! Ja sam čovek grešan.
.

Petar je u Isusu prepoznao bozansko delo.
U prisustvu iIuove svetog uticaja petar prepoznaja svoju gresnost i nistavost i pada na kolena pred Iusom.

U rečima izadji iz moje kuce ja sma gresnik i pokazuje razliku koja postoji između coveka i bozastva.
Elberfelder Brockhaus biblijski komnetar originalnog teksta strana 994.

Ne smao to da

Lk 5:8 A kad vide Simon Petar, pripade ka kolenima Isusovim govoreći: Iziđi od mene, Gospode! Ja sam čovek grešan.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.41
DALJI DOKAZI ZA KLANJANJE ISUSU I ZNACENJE TOGA

Šta nam još pokazuje da su ljudi odavali Bozasnko obozavanje i postovanje Isusu a ne samo da su mu se klanjali i padali pred njim na kolena i na lice iz cisto ljudskog postovanja?

Pa to da u skoro svakom slučaju je Isus učinio neko cudo, ili izlecio nekoga ili vaskrsao nekoga ili zaustavio vetar i buru itd.
Pokazujuci svoju bozansku moc i pomazuci tako ljudima.

Isus je rako MOJA DELA CE VAM RECI KO SAM JA.
I u tim delima su Ljudi prepoznavali isusovo Boznstvo.

Nisu mu se oni klanjali iz nekog ljudskog postovanja.

Već iz prepoznavanja njegove Bozasnke moći koja ih je pokretala na to.

Lk 5:8 A kad vide Simon Petar, pripade ka kolenima Isusovim govoreći: Iziđi od mene, Gospode! Ja sam čovek grešan.
neutralni Strucnjaci i komentatori za originalni biblijski jezik na primer ovako komentarisu ovaj tekst od mnogih drugih sličnih:

Petar je u Isusu prepoznao Bozasnko delovanje.
Uz sveti Isusov uticaj Petar je shvatio svoju gresnost, i pada na kolena, poklanja mu se pokrenut isuovim uticajem. I moli Isusa da izadje jer je on gresnik nije dostojan da takvo biće bude u nejgovj kuci.
Sa time je Petar jasno prepoznao i izrazio rastojanje koje postoji između gresnika i Boga.
Elbelfelder Brockhaus biblijski komentar strana 1342.

Posle Isusovog Bozasnkog delovanja ljudi apdaju i kalnjaju mu se.

Ako Isus nije bog to ejst stvorenje, nikako nebi smeo d aprihvati takvo obozavanje i cast za ta dela koja je cinio.

On bi morao da kaže da bogu pripada cast ne njemu i da mu je tu moc dao bog.
Isu to ne čini ni u jendom slučaju!!!!!!!!

Zato sto je on Bog.

Kada je Mojsije samo jendom propustio da da postovanje Bogu za cudo koje je učinio, nego je raeko, evo vam voda.

Morao je da okusi smrt i nije mogao zbog toga da udje u obecanu zemlju.

Zato jer je stvorenje.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.43
Sama Biblija jasno kaže da je Isus stvoritelj i Mudri logicar kaže da nije?

O kome je reč ovde M. logicaru i šta kaže ko je stvorio svet?

1 U početku beše Reč, i Reč beše u Boga, i Bog beše Reč.
2 Ona beše u početku u Boga.
3 Sve je kroz Nju postalo, i bez Nje ništa nije postalo što je postalo.
Joh 1:9 Beše Videlo istinito koje obasjava svakog čoveka koji dolazi na svet.
Jovan 1.

Kol 1:16 Jer kroz Njega bi sazdano sve što je na nebu i što je na zemlji, što se vidi i što se ne vidi, bili prestoli ili gospodstva ili poglavarstva, ili vlasti: sve se kroza Nj i za Nj sazda.

Bog titula ne sooba dogovara se da stvori svet. I jedno lice Bozastva ga stvara.

Vlast koja čini vise osoba se dogovara da napravi most.
I jedna osoba iz vlasti odlazi i izdaje naredjenja pravi ga.

Ta osoba je vlast.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.45
Mudri logičar;Isus sam sebe nigdje u Bibliji nije nazivao Bogom, nego samo Božjim Sinom ili Sinom čovječijim, dok je njegov Otac na mnogo mijesta naznačavao da je JEDINI PRAVI BOG pod imenom JHVH.

Ezekijel 37:16 „Jehova nad vojskama, Bože Izraelov, koji sjediš nad kerubima, ti si jedini pravi Bog.

Nehemija 9:7 Ti si, Jehova, pravi Bog, koji si izabrao Abrama i izveo ga iz Ura Kaldejskoga i dao mu ime Abraham.

2. Kraljevima 19:19 A sada, Jehova, Bože naš, izbavi nas, molim te, iz ruke njegove, da sva kraljevstva zemaljska spoznaju da si ti, Jehova, Bog jedini!”

Zbog čega je Jehova na mnogo mijesta naglasio da je pravi Bog, a Isus niti na jednom mijestu ?

Glasnik
10. октобар 2011. у 16.46
Isus jeste sin bozji to nije polemika.

To sto kažeš bi bilo samo tada tačno kada ucenici nebi Isusa prepoznali kao Boga nego samo kao sina Bozjeg.

MeđuTIM UCENICI PREPOZNAJU ISUSU I KAO BOGA I KAO SINA BOZJEG:

Ako je predsednik neke zemlje sin nekoga seljaka neznaci da kada neko kaže da je on sin tog seljaka da zbog toga nije predsednik ili da sa time prestaje da bude predsednik.
Nego ond akazu, on je samo sin tog seljaka.
Ne on je sin tog seljaka ali i predsednik.

Ali je Isus i Bog. to kaže bilbija to kaže Kula starara.

Da je Petar smatrao da Isus nije vise od toga nikada ga nebi zvao Bogom niti bi smeo da mu se kllanja tako što je sam odbijao kada su drugi cinili njemu.

Niti bi isu smeo da prihvati takvo obozavanje kada čini cuda kako ti kažeš uz pomoć Bozju.

Isus kada bi bio js tvoreno biće kakot i akzes, morao da oda slavu Bogu uvek posle svakog cuda.

Ne, on sam prihvata tu slavu.

Cinjeníca je da je Isus uvek posle nekog cuda kada su ga ljudi obozavali prihvatao sam za sebe to obozavanje.

Apostoli prepoznaju Isusa i kao Boga.

Apg 20:28 Pazite dakle na sebe i na sve stado u kome vas Duh Sveti postavi vladikama da pasete crkvu Gospoda i Boga koju steče krvlju svojom;

1.Tim 3:16 I, kao što je priznato, velika je tajna pobožnosti: Bog se javi u telu, opravda se u Duhu, pokaza se anđelima, propovedi se neznabošcima, verova se na svetu, uznese se u slavi.

MUDRI LOGICARU; PREPOZNAJU LI UCENICI ISUSA SAMO KAO SINA BOZJEG ILI II KAO SINA BOZJEG I BOGA?
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.47


Objasnio sam ti zašto i kako je Isu pokazivao svoje Bozasntvo.
To su cinjecie koje covek ne moze da odbaci a da ne otvoreno laže.

Isus je pokazivoa svoje Bozasntvo. Isus je prihvatao kada su ga zvali Bogom.

Ljudi su u njegovim rečima prepoznavali njegovo Bozasntvo.

To su cinjecie.
Ako nije tako onda ti imaš pravo.
Ali jeste tako, zato mogu samo da kažem da ti nisi covek koji želi da prizna istinu.

Šta kaže Isus kada Toma kaže gospod i Bog moj?

Kaže da ja sam . Isus sne kaže, ne to nije tačno, Kula strazara kaže da ja nisam Bog.

Isu sprihvata Bozastvo.
Onda ti kažeš nije Isus rekao da je Bog?

Odakle onda Kula kaže da je Isus Bog kada nije sebe tako smatrao?

Sigurno da Isus jeste Bog... Isus je mocni bog.
kjula strazar Trebaš li verovati u trojstvo strana 28.

Kažeš da Isus nije za sebe govrio da je Bog?

Pa odakle onda to Kula potvrdjuje?

Dela su jača od reci i dela su reci, zar to Kula strazara nezna?

Da li je Isus pokazivao da je Bog

2 Isus im odgovori: Mnoga vam dobra dela javih od Oca svog; za koje od onih dela bacate kamenje na me?
33 Odgovoriše Mu Jevreji govoreći: Za dobro delo ne bacamo kamenje na te, nego za hulu na Boga, što ti, čovek budući, gradiš se Bog.

5 A Isus videvši veru njihovu reče uzetome: Sinko! Opraštaju ti se gresi tvoji.
6 A onde seđahu neki od književnika i pomišljahu u srcima svojim:
7 Šta ovaj tako huli na Boga? Ko može opraštati grehe osim jednog Boga?
Marko 2.

Isus se ponasao kao Bog, govorio kao Bog, radio kao Bog. Nije odbijao postovanje koje pripada smao Bozastvu.

Niti je ikada odbijao kada su ga ljudi nazivali Bog.

Isus im je pokazivao da je Bog.

Kako bi bilo nerazumno da im to samo kaže.

Ko bi to verovao?

Ima li icega Bolejg kada ljudi sami prepoznaju da je neko Bog i kada sami to kažu, i to neprijatelji?

Upravo se tod esilo sa Isusom.

J svedoci hoće da primoraju Isusa da se on ponasa samo kao covek.

Ali on se ipak ponasa i kao Bog.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.48
Mudri logicar:
Nitko ne kaže da Isus nema titulu boga i da nije božanske prirode.

Mudri logicar:
Isus sam sebe nigdje u Bibliji nije nazivao Bogom, nego samo Božjim Sinom.

Glasnik:
U prvoj izjavi kažeš da je Isus Bog, bozastvo, Bozastvo.

U drugoj izjavi želiš da kažeš da on nikada nije rekao d aje Bog i da to zanci da on to nije?

Kula strazara kaže da jeste Bog?

Koja zamrsena teorija ako je uopste teorija???

Ovo nema nikavih pravila niti arsine niti imao biblijskog osova.

Cista filozoifija a u filozofiji sve može.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.49
Da razjasnimo i ovo:

1. Mudri logicar: Zašto u Bibliji Sin Isus nigdje ne objašnjava svojim učenicima, i drugima, da je On stvarao svemir, Zemlju, životinje ili ljude, nego to uvijek pripisuje svome Ocu ?

2. Zašto se na temelju Pisma nitko ne smije nazvati bogom ?

Glasnik:

Ako Isus nije objasnio svojim ucenicima da je on stvoritelj odakle onda oni ovo znaju da zapisu???

1 U početku beše Reč, i Reč beše u Boga, i Bog beše Reč.
2 Ona beše u početku u Boga.
3 Sve je kroz Nju postalo, i bez Nje ništa nije postalo što je postalo.
Joh 1:9 Beše Videlo istinito koje obasjava svakog čoveka koji dolazi na svet.
Jovan 1.

Kol 1:16 Jer kroz Njega bi sazdano sve što je na nebu i što je na zemlji, što se vidi i što se ne vidi, bili prestoli ili gospodstva ili poglavarstva, ili vlasti: sve se kroza Nj i za Nj sazda.

Isu nije sam stvoritelj.

trojstvo radi zajdno.

Sva tri lica Bozastva su storitelji.

Bog torjstvo se dogvorili da stvori zemlju. Isus bozastvo, je sproveo njihov dogvor.

U nekomd rugom slučaju možda se dogvore da nekod rugi od njih stvara.

Sa time su i druge dve licnosti tvorci.

Vladu koju cine vise ljudi kada se dogovore da prave most. Jedan koji je takdoje vlada to sprovede ne svi, Ali i ostali clanovi svojom odlukom su stvoritelji.

Kasnije s ekaze da je vlad anapravila most.

Ali se kaže i za onoga koji je sproveo to da je napravio most.

Zato Isus kaže i za Oca da je i on stvoritelj.

Pa ako se svako sme nazvati Bogom KAKO TI KAžeš MUDRI LOGICARU evo ja sam sada tvoj Bog.

Hoćeš li se pokloniti PRedamnom i moitI me isto kao sto si ljudi cinili rped Isusom?
Ja sam Glasnik Bozji.

Evo, doći ću u mesto koje živis i snimacemo to kako mi kažeš: BOZE MOJ I PADNES PREMDNOM KAO TOMA PRED ISUSOM NA KOLENA PA NA MOJE NOGE a ja te blagoslovim..

A onda ćemo taj snimak da stavimo na youtube i pokazemo svima ovde.

Hoćeš li može li tako mudri logicaru???

Zašto da nesem da se nazovem bogom???

Evo zašto:

Ja sam Gospod Bog tvoj, koji sam te izveo iz zemlje misirske, iz doma ropskog.
3 Nemoj imati drugih bogova uza me.
2 Mojsijeva 20.

sotona je to pokusao pa je odpao.

Jeli pokusao sotona da bude bog i da se tako anzove Mudri logicaru?
jeste ili nije?

Kako je prevario sotona prve ljude Mudri logicaru???

BAS TAKVIM VEROVANJEM KOJE UPRAVO TI IMaš:

1.Mo 3:5 Nego zna Bog da će vam se u onaj dan kad okusite s njega otvoriti oči, pa ćete postati kao bogovi i znati šta je dobro šta li zlo.

I danas sotona kaže ljudima zašto da nesmete da se nazovete bogovima???
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.51
Na primer J svedoci kažu za Duha svetoga, Bozja delujuca sila. Iako u bibliji originalnom tekstu nema ni pomena za tako nešto.
Niti u bilo kojoj bibliji.
Oni ne samo da koriste nešto što ne postoji u bibliji, već idu dalje i zloupotrbljavaju tu reč koja tamo ne stoji pa ju prevode u svojoj Bilibji Novi svet prevod tako.

I to ne samo tu reč, nego na desetine takvih reci postoje u njihovom prevodu.

Dok niko ne prevodi i ne piše reč trojstvo u bibliji.

18 Jer svedočim svakome koji čuje reči proroštva knjige ove; ako ko dometne ovome, Bog će nametnuti na njega zla napisana u knjizi ovoj;
19 I ako ko oduzme od reči knjige proroštva ovog, Bog će oduzeti njegov deo od knjige života, i od grada svetog, i od onog što je napisano u knjizi ovoj.
20 Govori Onaj koji svedoči ovo: Da, doći ću skoro! Amin. Da, dođi, Gospode Isuse.
21 Blagodat Gospoda našeg Isusa Hrista sa svima vama. Amin.

I onda svedoci napadaju što se koristi reč trojstvo?

Oni čak zloupotrblöjavaju takve reci koje ne stoje u Bibliji pa ih unose tamo i koriste mnogo vise takvih reci.

Ali kao sto smo videli u bilbiji nalazimo jasno tri odvojene licnosti koje su jedno Bozasntvo.

Kao sto imamo vlast u državi i ljudi koji su na valsti cine jednu vlast, a i svaki od njih je vlast. a ipak jedna vlast.

Ako ministar vlade ode u neku zemlju on je vlada kao jedinka ali on i dalje sacinjava jednu vladu.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.52
KAO STO SMA OBECAO EVO BIBLIJSKIH DOKAZA DA JE I ISUS JHWH JAHVE U BIBLIJI

1.

ISUS JHVH:

6 Ovako govori JHVH Car Izrailjev i Izbavitelj njegov, Gospod nad vojskama: ja sam prvi i ja sam poslednji, i osim mene nema Boga.
Isaija 44,6.

JHVH gore u Isaiji je Isus, koji je bio i koji će doći, koji je umro, koga cekamo kako kaže novi zavet i koji je alfa i omega:

Off 1:8 Ja sam Alfa i Omega, Početak i Svršetak, govori Gospod, Koji jeste, i koji beše, i koji će doći, Svedržitelj.
17 I kad Ga videh, padoh k nogama Njegovim kao mrtav, i metnu desnicu svoju na me govoreći mi: Ne boj se, ja sam Prvi i Poslednji,
18 I Živi: i bejah mrtav i evo sam živ va vek veka, amin. I imam ključeve od pakla i od smrti.
Otrkivenje 1 glava.

Off 2:8 I anđelu crkve smiranske napiši: Tako govori Prvi i Poslednji, koji beše mrtav, i evo je živ:

12 I evo ću doći skoro, i plata moja sa mnom, da dam svakome po delima njegovim.
13 Ja sam Alfa i Omega, Početak i Svršetak, Prvi i Poslednji.
Otrkivenje 22 glava.

Glasnik
10. октобар 2011. у 16.52
2.

ISUS JHVH:

3 Jer ću javljati ime JHVH; veličajte Boga našeg.
4 Delo je te Stene savršeno, jer su svi putevi Njegovi pravda; Bog je veran, bez nepravde; pravedan je i istinit.
18 Stenu koja te je rodila zaboravio si; zaboravio si Boga Stvoritelja svog.
5 mojsijeva 32,3,4,18.

Šta kaže apostol Pavle, da je Isus ta stena, taj JHVH, da je on taj koji je izveo Izrailja iz Egipta i preko mora:

1 Ali neću vam zatajiti, braćo, da očevi naši svi pod oblakom biše, i svi kroz more prođoše;
2 I svi se u Mojsija krstiše u oblaku i moru;
3 I svi jedno jelo duhovno jedoše;
4 I svi jedno piće duhovno piše; jer pijahu od duhovne stene koja iđaše za njima: a stena beše Hristos.
1 Korincanima 10 glava.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.53
3.

ISUS JHWH:

5 Divno nam odgovaraš po pravdi svojoj, Bože, Spasitelju naš, uzdanico svih krajeva zemaljskih, i naroda preko mora daleko.
6 Koji si postavio gore svojom silom, opasao se jačinom,
Psalam 65,5.6.

24 Rekoh: Bože moj! Nemoj me uzeti u polovini dana mojih. Tvoje su godine od kolena do kolena.
25 Davno si postavio zemlju, i nebesa su delo ruku Tvojih.
26 To će proći, a Ti ćeš ostati; sve će to kao haljina ovetšati, kao haljinu promenićeš ih i promeniće se.
27 Ali Ti si taj isti i godine Tvoje neće isteći.

Isus je taj Bog i JHWH koji je stvorio zemlju i sve.

Heb 1:8 A sinu: Presto je Tvoj, Bože, va vek veka; palica je pravde palica carstva Tvog.

10 I opet: Ti si, Gospode, u početku osnovao zemlju, i nebesa su dela ruku Tvojih:
11 Ona će proći, a Ti ostaješ: i sva će ostareti kao haljina,
12 I savićeš ih kao haljinu, i izmeniće se: a Ti si Onaj isti, i Tvojih godina neće nestati.
Jevrejima 1 glava.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.53
4.

SUS JHVH:

Isaija prorokuje za Isusa kao JHVH kome će prpiraviti put:

Jes 40:3 Glas je nekoga koji viče: Pripravite u pustinji put Gospodnji, poravnite u pustoši stazu Bogu našem.

Jovan krstitelj kaže da je isus taj JHVH o kojem je Isaija govorio:

Mt 3:3 Jer je to onaj za koga je govorio prorok Isaija gde kaže: Glas onog što viče u pustinji: Pripravite put Gospodu, i poravnite staze Njegove.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.53
5.

ISUS JHWH:

1 Godine koje umre car Ozija videh JHVH gde sedi na prestolu visokom i izdignutom, i skut Mu ispunjavaše crkvu.
2 Serafimi stajahu više Njega, svaki ih imaše šest krila: dvema zaklanjaše lice svoje i dvema zaklanjaše noge svoje, a dvema leteše.
3 I vikahu jedan drugom govoreći: Svet, svet, svet je JHVH nad vojskama; puna je sva zemlja slave Njegove.
isaija 6 glava.

APSOTOL JOVAN KAžE DA JE OVDE GORE ISAIJA VIDEO ISUSOVU SLAVU KAO JHWH:

30 Isus odgovori i reče: Ovaj glas ne bi mene radi nego naroda radi.
31 Sad je sud ovom svetu; sad će biti isteran knez ovog sveta napolje.
32 I kad ja budem podignut od zemlje, sve ću privući k sebi.
33 A ovo govoraše da pokaže kakvom će smrti umreti.
34 Narod Mu odgovori: Mi čusmo iz zakona da će Hristos ostati vavek; kako ti govoriš da se sinu čovečijem valja podignuti? Ko je taj sin čovečiji?
35 A Isus im reče: Još je malo vremena videlo s vama; hodite dok videlo imate da vas tama ne obuzme; jer ko hodi po tami ne zna kuda ide.
36 Dok videlo imate verujte videlo, da budete sinovi videla. Rekavši ovo Isus otide i sakri se od njih.
37 Ako je i činio tolika čudesa pred njima, opet Ga ne verovahu;
38 Da se zbude reč Isaije proroka koji reče: Gospode! Ko verova govorenju našem? I ruka Gospodnja kome se otkri?
39 Zato ne mogahu verovati, jer opet reče Isaija:
40 Zaslepio je oči njihove i okamenio srca njihova, da ne vide očima ni srcem razumeju, i ne obrate se da ih iscelim.
41 Ovo reče Isaija kad vide slavu Njegovu i govori za Njega.

STAVIO SAM VAM VISE TEKSTA DA VIDITE JASNO DA JE TU REC O ISUSU.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.54
6.

ISUS JHVH

4. Knjiga Mojsijeva, 21. poglavlje,6. stih. Ovde se radilo o jednom specifičnom slučaju, kada su se Izraelci, na svom putu iz Egipta u obećanu zemlju, bunili protiv vođstva Mojsija i onako kako je Bog želeo da ih provede. I u 6. stihu kaže:
„A Gospod pusti na narod zmije vatrene koje ih ujedahu, te pomrije mnogo naroda u Izrailju.”
Ovde je bitno da zapamtimo da je Gospod to učinio. A kako apostol Pavle komentariše ovaj stih u 1. Korinćanima, 10. poglavlje?
Dakle, 1. Korinćanima, 10. poglavlje, 9. stih kaže:
„Niti da kušamo Hrista, kao što ga neki od njih kušaše i od zmija izgiboše.” Zapazimo, kad apostol Pavle govori o tom kušanju koje je bilo opisano u Mojsijevim knjigama, on kaže da su oni kušali Hrista, da je On bio to lice božanstva, da je On bio taj Gospod, da je On bio taj Jahve.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.54
7. ISUS JHWH Bog.

Propovednik 12:14 Jer će svako delo Bog izneti na sud i svaku tajnu, bila dobra ili zla.

2.Kor 5:10 Jer nam se svima valja javiti na sudu Hristovom, da primimo svaki šta je koji u telu činio, ili dobro ili zlo;

Joh 5:21 Jer kao što Otac podiže mrtve i oživljuje, tako i Sin koje hoće oživljuje.

Brz odgovor na ovu poruku Odgovorite Odgovorite sa citatom Odgovorite sa citatom Višestruko citiranje
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.55
8.

ISUS JHWH

2.Mo 20:11 Jer je za šest dana stvorio Gospod nebo i zemlju, more i šta je god u njima; a u sedmi dan počinu; zato je blagoslovio Gospod dan subotni i posvetio ga.

Marko 2:28 Dakle je Gospodar Sin čovečji i od subote.

Gospopdar jer je Isus JHWH stvorio subotu i ceo svet za 6 dana.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.55
Bozanstvo sacinjava tri licnosti. Odvojene licnosti.

Biblija kaže da je Bog Duh. i da je Bog sveto biće.
Sto znači da je Bog DUH SVETI.

Svaka od tri licnsoti je DUH SVETI.

Joh 4:24 Bog je Duh; i koji Mu se mole, duhom i istinom treba da se mole.
1.Sam 2:2 Nema svetog kao što je Gospod; jer nema drugog osim Tebe; i nema stene kao što je Bog naš.

Zbog plana spasenja ako znaš šta je to, nam se jedna od te 3 Bozanske osobe predstavlja kao Otac jer je posinio Isusa kaos to sam gore u ejdnom postu argumentovano i detaljno objasnio koji pre toga nije bio nejgov sin.
To je učinjeno radi plana spasenja.
Druga Bozanska licnost nam je predstavljena kao Sin.
A treće lice Bozanstva je ostalo samo Duh sveti.

Inače bismo morali da ih zovemo duh sveti broj jedna broj dva broj tri.

Ovako ih razlikujemo po njihovim ulogama koje su sami se bi odredili u planu spasenja coveka.

Ovde je lepo opisano šta je Hristos i zašto učinio:

5 Jer ovo da se misli među vama šta je i u Hristu Isusu,
6 Koji, ako je i bio u obličju Božijem, nije se otimao da se uporedi s Bogom;
7 Nego je ponizio sam sebe uzevši obličje sluge, postavši kao i drugi ljudi i na oči nađe se kao čovek.
8 Ponizio sam sebe postavši poslušan do same smrti, a smrti krstove.
Filibljanima 2.

Duh sveti, treće lice Bozastva je učinio da se drugo lice Bozastva utelovi kroz Mariju.

Mt 1:18 A rođenje Isusa Hrista bilo je ovako: kad je Marija, mati Njegova, bila isprošena za Josifa, a još dok se nisu bili sastali, nađe se da je ona trudna od Duha Svetog.

2.Kor 13:14 Blagodat Gospoda našeg Isusa Hrista i ljubav Boga i Oca i zajednica Svetog Duha sa svima vama. Amin.
U ovom stihu vidimo njihove zadatke u spasenju covecanstva.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.57
Pa nisi zapazio da se za Booga kaže da je duh.
Joh 4:23 Ali ide vreme, i već je nastalo, kad će se pravi bogomoljci moliti Ocu duhom i istinom, jer Otac hoće takve bogomoljce.
Sam Bog je Duh sveti, sve tri licnsoti bozastva su Duh sveti.
To neznaci da nisu licnosti.

Dakle ne znaci sada da Bog nije licnost.

Ako bi poceo da navodim dokaza za duha svetoga kao licnosti imao bih gomilu da navedem, ali evo nekih koji su apolutno dovoljni.

Međutim i Duh ima ime, trojstvo ima zajecnicko ime:

19 Idite dakle i naučite sve narode krsteći ih va ime Oca i Sina i Svetog Duha,
20 Učeći ih da sve drže što sam vam zapovedao; i evo ja sam s vama u sve dane do svršetka veka. Amin.

Kaos to vidis svako od njih ima ime pa i Duh sveti, a to je zajednicko ime JHWH.

DUH SVETI KAO LICNOST:

Röm 8:34 Ko će osuditi? Hristos Isus koji umre, pa još i vaskrse, koji je s desne strane Bogu, i moli za nas?

Isus nas zastupa pred Ocem. Može li neko da nas zastupa u molitvama ako nije osoba?

Röm 8:26 A tako i Duh pomaže nam u našim slabostima: jer ne znamo za šta ćemo se moliti kao što treba, nego sam Duh moli se za nas uzdisanjem neiskazanim
I duh sveti ans zastupa u molitvama, da li je on osoba?

Može li se neko ozalostiti ako nije osoba?

Eph 4:30 I ne ožalošćavajte Svetog Duha Božijeg, kojim ste zapečaćeni za dan izbavljenja.

Duh sveti cuje, javlja, upucuje, govri, može li to neko ako nije osoba:
Joh 16:13 A kad dođe On, Duh istine, uputiće vas na svaku istinu; jer neće od sebe govoriti, nego će govoriti šta čuje, i javiće vam šta će biti unapred.

Duh sveti sebe naziva JA:
Apg 13:2 A kad oni služahu Gospodu i pošćahu, reče Duh Sveti: Odvojte mi Varnavu i Savla na delo na koje ih pozvah.

Apg 15:28 Jer nađe za dobro Sveti Duh i mi da nikakvih tegoba više ne mećemo na vas osim ovih potrebnih:

Apg 16:6 A kad prođoše Frigiju i galatijsku zemlju, zabrani im Duh Sveti govoriti reč u Aziji.

Röm 8:27 A Onaj što ispituje srca zna šta je misao Duha, jer po volji Božijoj moli se za svete.

DUH SVETI BOG:

1 A jedan čovek, po imenu Ananija, sa ženom svojom Sapfirom prodade njivu,
2 I sakri od novaca sa znanjem i žene svoje, i donesavši jedan deo metnu apostolima pred noge.
3 A Petar reče: Ananija! Zašto napuni sotona srce tvoje da slažeš Duhu Svetome i sakriješ od novaca što uze za njivu?
4 Kad je bila u tebe ne beše li tvoja? I kad je prodade ne beše li u tvojoj vlasti? Zašto si dakle takvu stvar metnuo u srce svoje? Ljudima nisi slagao nego Bogu.
Dela 5, 1-5.

1.Kor 12:11 A ovo sve čini jedan i taj isti Duh razdeljujući po svojoj vlasti svakome kako hoće.
1.Kor 12:28 I jedne dakle postavi Bog u crkvi prvo apostole, drugo proroke, treće učitelje, a potom čudotvorce, onda darove isceljivanja, pomaganja, upravljanja, različne jezike.
Duh sveti je Bog koji razdeljuje te darove i on ima VOLJU I VLAST I ODLUCUJE SAM KAKO STA I KOME.

2 Duh Gospodnji govori preko mene, i beseda Njegova bi na mom jeziku.
3 Reče Bog Izrailjev, kaza mi Stena Izrailjeva; koji vlada ljudima neka je pravedan, vladajući u strahu Božijem;
2 samuilova 23,2,3,
Bog Izrailjev je i Duh JHVH.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.57
Biblija kaže da je Bog Duh. i da je Bog sveto biće.
Sto znači da je Bog DUH SVETI.

Svaka od tri licnsoti je DUH SVETI.

Joh 4:24 Bog je Duh; i koji Mu se mole, duhom i istinom treba da se mole.
1.Sam 2:2 Nema svetog kao što je Gospod; jer nema drugog osim Tebe; i nema stene kao što je Bog naš.

2.Kor 13:14 Blagodat Gospoda našeg Isusa Hrista i ljubav Boga i Oca i zajednica Svetog Duha sa svima vama. Amin.
U ovom stihu vidimo njihove zadatke u spasenju covecanstva.

Da Duh sveti nije osoba, licnost, on nebi mogao ovde da bude ravnorpavno posebno pomenut.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.59

Andjeli su takođe duh i bica a i sam Bog je duh i biće da tako kažemo.

Znnaci DUH. koristi se reč DUH kao i za Duha svetoga, ista reč..

Ali za tebe duh sveti nije biće jer je Duh, Duh isto kao i Bog i andjeli.

Mudri logicaru. kao i uvek nisi mi odgvorio na pitanja ili samo jedan deo:

Na ovo nisi odgvorio, ne odgovara ti nešto?

1. Staznaci Bog je duh, nisi mi direktno odgvorio nego indirketno a tražio sma direktni odgovor?

2.Šta je Isus isterivao iz ljude? Dobre duhove ilu zle?

3.Da li su ti duhovi osobe posto mogu da udju u coveka.

Evo dodatnog pitanja:

Vi kazete da Duh sveti nije osoba jer može da udje ili ispuni coveka.

4. Pa kako to i i Bog to može a ipak je osoba:

2.Kor 6:16 Ili kako se udara crkva Božja s idolima? Jer ste vi crkve Boga Živoga, kao što reče Bog: Useliću se u njih, i živeću u njima, i biću im Bog, i oni će biti moj narod.
Glasnik
10. октобар 2011. у 16.59
Joh 16:13 A kad dođe On, Duh istine, uputiće vas na svaku istinu; jer neće od sebe govoriti, nego će govoriti šta čuje, i javiće vam šta će biti unapred.

Može li nešto sto nije sooba licnost, da govri, i da cuje?

Apg 8:29 A Duh reče Filipu: Pristupi i prilepi se tim kolima.
Duh sveti razgovara s aFiliom?

Koliko covek treba d abude slep da ovo ne vidi?

Apg 11:12 A Duh mi reče da idem s njima ne premišljajući ništa. A dođoše sa mnom i ovo šest braće, i uđosmo u kuću čovekovu.

Duh sveti komunicira sa apostolima, jasno i glasno.

Eph 4:30 I ne ožalošćavajte Svetog Duha Božijeg, kojim ste zapečaćeni za dan izbavljenja.
Duh sveti može da se ozalsoti a njije osoba kažu svedoci???

Apg 16:7 A kad dođoše u Misiju hteše da idu u Vitiniju, i Duh ne dade.

Apg 16:6 A kad prođoše Frigiju i galatijsku zemlju, zabrani im Duh Sveti govoriti reč u Aziji.

Röm 8:26 A tako i Duh pomaže nam u našim slabostima: jer ne znamo za šta ćemo se moliti kao što treba, nego sam Duh moli se za nas uzdisanjem neiskazanim.
Duh nam pomaze i moli se za nas, može li to neko ako nije osoba?

2.Kor 3:17 A Gospod je Duh: a gde je Duh onde je sloboda.
Ako je Gospd Duih, znaci li toi da nije osoba???
Glasnik
10. октобар 2011. у 17.00
Js. kažu da je Duh sveti Bozja delujuca sila. Dakle nije osiba nije licnost. Već je kao struja. Za tako nešto nemaju potvrdu u bubliji. Nigde se u Bibliji nekaze ta za duha svetoga, Bozja delujuca sila. A ipak kula strazara prevodi tako iako u originalnom tekstu to ne stoji.
To je cista a prevara i manipulacija.
Biblija kaže za Duha svetioga da on daje silu ne da je in neziva delujuca sila.
Apsolutno nebiblijsko ucenje o duhu svetome.
Glasnik
10. октобар 2011. у 17.01
Bog je Duh sveti:

Joh 4:24 Bog je Duh; i koji Mu se mole, duhom i istinom treba da se mole.
1.Sam 2:2 Nema svetog kao što je Gospod; jer nema drugog osim Tebe; i nema stene kao što je Bog naš
Glasnik
10. октобар 2011. у 17.05
Niko nije nikome podlozan.

Sin kao covek se oslanja na Oca jer u svemu treba da nam bude primer i treba u ljudskoj sili uz bozasnku silu da pobedi greh.

Dakle ne svojom silom.

Zato se Obraca Ocu kao ljudsko ali ne kao Bozasnko biće.

Ali uprkos tome da se Isus obraca Ocu da primi silu kao covek, on kaže da su on i otac jedno i da ko vide njega video je Oca.

Da Isus nije jednak ocu, da je samo stvorenje, to bi bilo teško bogohulenje, ovakve izjave.

Pošto su Isusa često osuđivali da dolazi od djavola, on tim ljudima kaže da ga je otac poslao, jer želi da im kaže odakle je nejgovo porklo.

Svedoci zanemarujuci ove cinjenice i gledajuci jednostrano, stvaraju pogresna ucenja.

Jevreji ga nisu prihvatili kao coveka koji dolazi od Boga a tek da im obajsni svoje Bozasntvo.

Ove cinjecie moramod aimamo na umu kada donosimo zakjlucke.

Zato imamo na drugim mestima gde se govori ili vidi njegovo Bozastvo.

Isto je sa duhom svetim tu se ne pokazuje da je duh sveti manji, nego jevrejima želi da se skrene poreklo duha Svetoga o kojem govre apostoli i isus, da to nije nešto strano i nepoznato, već da dolazi od Boga YHWH ne od djavola itd, i zato ga treba prihvatiti.

Duh sveti poznaje dubine Bozje!!!

Ko može to ako nije jednak Bogu nego je samo stvorenje ili ništa???

Način na koji deluje Duh sveti i sam Isus, se surpoti svim nacelima Bozjim ako te licnosti nisu Bozanske licnosti ravne Ocu.

Isus i duh sveti ne deluju kao stvorenja, to je cinjenica.

A takav način delovanja se suproti bozjoj volji i ucenju ako oni nisu bozasnka bica jednaka sa ocem.

Jedino u trojstvu nalazimo objasenjnje za sve to.
Glasnik
10. октобар 2011. у 17.06
Za Isusa kaže ovako:

On je slika nevedljivog Boga.

2.Kor 4:4 U kojima bog sveta ovog oslepi razume nevernika, da im ne zasvetli videlo jevanđelja slave Hristove, koji je obličje Boga, koji se ne vidi.

Kol 1:15 Koji je obličje Boga što se ne vidi...

Heb 1:3 Koji budući sjajnost slave i obličje bića Njegovog, i noseći sve u reči sile svoje, učinivši sobom očišćenje greha naših...

Isus je u Bozanskom smislu i sjajnost slave Bozje.

Koje stvoreno biće može da predstavlja slavu, svetlost Bozju???

Zato je Isus mogaod a kez:

Joh 10:30 Ja i Otac jedno smo.

To ejdinstvo je ovako iskazano:

Joh 14:11 Verujte meni da sam ja u Ocu i Otac u meni; ako li meni ne verujete, verujte mi po tim delima.

Koje stvoreno biće može da da ovakve izjave?

6 Isus mu reče: Ja sam put i istina i život; niko neće doći k Ocu do kroza me.
7 Kad biste mene znali onda biste znali i Oca mog; i odsele poznajete Ga, i videste Ga.
8 Reče Mu Filip: Gospode! Pokaži nam Oca i biće nam dosta.
9 Isus mu reče: Toliko sam vreme s vama i nisi me poznao, Filipe? Koji vide mene, vide Oca; pa kako ti govoriš: Pokaži nam Oca?

Koje stvorenje može da kaže ovako nešto???
GlasnikПорука негативно оцењена. Покажи

Glasnik
10. октобар 2011. у 17.06
5 Jer ovo da se misli među vama šta je i u Hristu Isusu,
6 Koji, ako je i bio u obličju Božijem, nije se otimao da se uporedi s Bogom;
7 Nego je ponizio sam sebe uzevši obličje sluge, postavši kao i drugi ljudi i na oči nađe se kao čovek.
8 Ponizio sam sebe postavši poslušan do same smrti, a smrti krstove.
Filibmlajnima 2.

A kako je Isus trebao da postupa kada je Buduci Bog ponizio sam sebe i uzeo oblicje coveka da bi nas spasio?

Kako bi nam on bio primer da se nije kao covek oslanjao na oca nego na svoje bozastvo koje vi J svedoci hulite?

Kako bi nam bio primer da je u svojoj Bozanskoj sili pobedio greh a ne kao covek u ocevoj kako i mi trebamo?

Šta apostol Pavle ovde kaže?

8 Braćo! Čuvajte se da vas ko ne zarobi filozofijom i praznom prevarom, po kazivanju čovečijem, po nauci sveta, a ne po Hristu.
9 Jer u Njemu živi svaka punina Božanstva telesno.

Apostol Pavle kaže, cuvajte se laznih filozofija, to su ljudske nauke. Isus je u potpunosti Bog, bozanstvo.

Da Pavle danas živi, rekao bi: cuvajte se filozofije i lazne nauke Kule strazare, Isus je u potpunosti Bog.
GlasnikПорука негативно оцењена. Покажи

Glasnik
10. октобар 2011. у 17.07
KADA ISUS NASTUPA KAO COVEK ON SE OSLANJA NA OCA; KADA NASTUPA KAO DARODAVAOC ZIVOTA, BOG, ONDA SE OSLANJA NA SVOJU BOZANSKU SILU

M logicaru kaže li biblija da je isus Bog?

Pošto znam da mi nećeš odgvoriti direktno jer posto i nisi na ovakvu vrstu pitanja, da bi sakrio isinu, neka nam kaže Kula:

Kula strazara sama jasno kaže, pod naslovom Trebaš li verovati u trojstvo strana 28.
Isus jestse Bog..,.
Isus je mocni Bog...

Biblija jasno kaže da je Isus Bog koga su svi obozavali iz religiznoh razloga i klanjali se i molili mu se.

Tit 2:13 Čekajući blaženu nadu i javljanje slave velikog Boga i Spasa našeg Isusa Hrista,
Joh 20:28 I odgovori Toma i reče Mu: Gospod moj i Bog moj.

Isus je cinio cuda pomazuci ljudima i kada su ga ljudi obozavali zbog toga, on je prihvatao obozavanje.

Niejdno stvorenje ili biće manje od Boga to nebi moglo da učini.

Da bilbija kaže da je Isus samo covek, onda bi tvoji jednostrani argumetni imali smisla M logicaru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ali biblija kaže kao sto smo videli u zadnjim stihovima gore; jasno da je Isus Bog.

Bog koji je dobrovoljno uzeo oblicje coveka da bi ga spasio.

Biblija kaže da se Isus ponizio dobrovoljno i zato čini tako kao covek oslanjajuci se na Oca.

Međutim kada Isus čini cuda da bi pomogao drugima a ne sebi, on tada koristi svoju bozansku silu.
I kada leci dize mrtve uvek nastuipa u svojoj sili.

Nikada ne kaže, Bog otac te je podigao, nego uvek kaže, JA ti kažem ustani, ozdravi, ozivi.

SAMO NEKI OD PRIMERA:
MarkO 5:41 I uzevši devojku za ruku reče joj: Talita kumi, koje znači: Devojko, tebi govorim, ustani.

Kada Isus nastupa kao covek i bori se protiv greha, oslanja se na Oca.

Kada nastupa kao Bog, i otklanja posledice greha; kao smrt ili bolest,, oslanja se na svoju Bozasnku silu.

On ne kaže, Otac Bog te podize it mrtvih.
Već kaže, JA ti KAžEM ustani.

Lk 7:12 Kad se približiše k vratima gradskim, i gle, iznošahu mrtvaca, jedinca sina matere njegove, i ona beše udovica i naroda iz grada mnogo iđaše s njom.
13 I videvši je Gospod sažali Mu se za njom, i reče joj: Ne plači.
14 I pristupivši prihvati za sanduk; a nosioci stadoše, i reče: Momče! Tebi govorim, ustani.
15 I sede mrtvac i stade govoriti; i dade ga materi njegovoj.
Luka 7.

STA KAžE ISUS; MOMCE; TEBI GOVORIM.

Ne kaže, momce, U Ime Oca tebi govorim ili slično.

Zato sto kada Isus drugima pomaze; čini to svojom bozasnkom silom.
Kada je on u pitanju ne koristi svoju silu, već se kao covek oslanja na ocevu DA BI NAM BIO PRIMER U SVEMU.
Heb 4:15 Jer nemamo Poglavara svešteničkog koji ne može postradati s našim slabostima, nego koji je u svačemu iskušan kao i mi, osim greha.

J svedoci su na zalsot jednostrani i predstavljaju ovako jasnu stvar uporno i otvoreno, jednostrano i neistinito.

Oni su se stavili otvoreno na strani necastivoga koji je neprijatelj ljudi.

JOS JEDAN PRIMER:

Marko 4:39 I ustavši zapreti vetru, i reče moru: Ćuti, prestani. I utoli vetar, i postade tišina velika.
Markus 4:41 I uplašiše se vrlo, i govorahu jedan drugom: Ko je Ovaj, dakle, da Ga i vetar i more slušaju?

ISUS LIčNO RPETI OLUJI; VETRU; VALOVIMA I ONI U TRENUTKU STAJU:
ONAJ KOJI JE STVORIO OVAJ SVET OVOM PRILIKOM KORISTI ISTU SVOJU BOZASNKU MOC I ZAUSTVLJA VELIKE SILE I STIHIJE.

Ucenici ne kažu. ko ti dade takvu slilu?
Već kažu ko je ovaj da ga ove sile slusaju?

Isus ne kaže, ne ja nego Bog na nebu je to učinio. ne ja nego Otac na nebu je to ucnio.

Isus je prihvatio ovo obozavanje i priznaje i cast, divljenje koje su mu ucenici iskazali, jer je Bog i jednak ocu kako sam kaže.

Iz reci ucenika je jasno da je Isus celu slavu za ovo delo sam prihvatio.

Nikada stvorenje i covek nebi moglo i smelo ovako da psotupi.

Isus ne kaže u ime Boga kažem ti stani.
ISUS BOG NAREđUJE STANI PRESTANI!!!

KnowHowПорука негативно оцењена. Покажи

KnowHow
(slobodan strelac)
10. октобар 2011. у 17.13
Glasnik, sve si rekao...

...takoda niko nema potrebu da bilo šta doda - kao sto vidis
PLPПорука негативно оцењена. Покажи

PLP
(driver)
10. октобар 2011. у 21.09
Postovanje Strelac,
sve je on napisao u svom monologu,stvarno nisam citao,jer me to umara,ali u Pismu piše da je JEDAN BOG otac i Posrednik Covek Hristos Isus,kao i sto piše da se BOG otac javio u telu,propovedao se neznaboscima,vazneo se i pojavio se i vratio sa kao duh,a u buducnosti će da stigne na oblacima u digi.
E sada posto je to tačno Glasnik odgovori zašto tvoji adventisti manipulisu ljudskom populacijom i davno pre prorekose dolazak Isusov,a to samo BOG otac zna.
neutralniПорука негативно оцењена. Покажи

neutralni
(teolog)
11. октобар 2011. у 10.05
B oanstvo je tajna za čovekov ograničem um i spsobnost shvatanja, prema tome, se mora prihvatiti verom. KAd je Hristos, u razgovoru sa samarijankom na jakovljevom bunaru,On je jasno rekao da je Bog Duh i koji mu se mile (ili služe, poštoju) treba u duhu i istinom da mu služe i mole. Molitva nije nešto samo da čovek upuri Bogu neki zahtev i samo da traži dabi zadopvolčjio svoje sebične prohteve, nego je način kako svaki vernik održava komunikaciju sa u duhu sa nevidljivim Bogom koji je isto duh. Gog se manifestira, kao Otac, kao sin, I kao Sveti Duh. ZAto je anđeo odgovrio Mariji da će biti zasenčana Duhom Svetim, i tako će zatrudnjeti i rodiće Sina pa da mu nadene ime Yashua, što znači Spasitelj, koji će spasiti svoj narod , ne od rimske okupacije nego od okupacije i ropstva greha. Yashua, je koren reč od YHWH, Elohim. OPet, bilo je nužno da Hristos, Mesija dođe i uzme deo u krvi i telu, kao isvako dete koji se rodi od žene, uzevši na sebe ljudsku palu prirodu da je satre smrću i vaskraao u slavnom telu, bez grešne prirode, i na taj način ju je uništio. jer je grešna priroda bila produkt čovekov pada u greh, na kojeg Sotona naveo prevarom i lažima. Zato je Hristos njega nazvao otac laži jer u njemu istine nema.
Bog se manifestirao u telu, kada se je Hristos rodio, manifestirao u Duhu kada se na dan pedestnice, u poonoj meri isili spustio sa Hristove sledbenika i Apostoje, i on se i danas manifestira, kad svaku grešnik ponizno se pred Bogom pokaje, dobije silu Duha Svatoga da mu pogne da živi pravednim životom verom u Hrista koji je početak i svršetak naše vere i kojom pobeđujem greh i svet. To je duhovni rat.

„Jer naš rat nije s krvlju i s telom, nego s poglavarima i vlastima, i s upraviteljima tame ovog sveta, s duhovima pakosti ispod neba.” Efes. 6:12.

TAj rat koji je počeo na nebu, sada je lucifer koji je postao sotona, prebačen je na zemlji čovekovim padom u greh i čovek je postao njemu rob. Kao što je Izrailski narod bio rob FAraonu u Egiptu i nisu se mogli sami osljoboditi ropstva, bez intervencije božanske sile. preko Mojsija, tako čovek ne može se osloboditi robovanju greha, bez intervencije božanske sile koja je delovala mpreko Isusa Hrista.

Mojsije je morao ličnop da se ide u Egipat kod Faraona da zatraži slobodu narosda Izraela, i hRisot je bio poslat od Boga das oslobodi čovečanstvo od rofbovanje grehu. TAkao je: Ako vas SIn oslobodi, zaista će te biti slovbodni, ne od rimljana kako su jevreji njegove generavcije shvatali, nego od greha. On je naučavao da reforma šošinje u srcu svakog čoveka i na to je radio sa svakim individualkcem, a ne kao naciju, jer religiozne vođe koje su kontrolisali narod, su pogrećnop tumačili proročanstva o dolasdku Mesije i pogrečnoi primenjivali, te zato je dođlo do toga da su ga odbacili. Akoliko bi ga prihvatili svaki je trebao da dsoživljava reformu u svojem životu, a potom ostale stvari, bi rezultirale kao produkt te individualne reforme.

Svaki koji verom u Hrista doživljava takfu reformu u svom životu individualno, pokazaće se po duhovnim rodovima njegovog karatera. Zato religija, koja je bazirana na tradicije i ljudske običaje, nema nikakve sile, da reformiše čoveka iz nutra, a vera Hristova ima, jer je On sam verom pobedio sva sotanska i iskušenja, trikoive i napade, koji je usmerio protiv njega. Dozvolio da ide na krst, da ga razapnu i da veropm u svbog nebeskog Oca, uspeo da ostane visokog moralnog duha daje na kraju, kao čovek, izdahnu, je rekao Oče u tvoje ruke predajem duh svoj.„ Na taj način je pobedio sotona i raskopao njegova dela.
”Koji tvori greh od đavola je, jer đavo greši od početka. Zato se javi Sin Božji da raskopa dela đavolja.„ 1 Jovanova. 3: 8. Ovde je reč o vljnom grehu, koj ga čovek čini pre nego što je verom prihvatio Hrista i osnovao bliski odnos s njim i od tada živi pravednim životom verom. Pravednik će od vere svoje živeti Avakum 2: 4. Rimljanima 1:17.
Galatima 3:26. Jer ste vi svi sinovi Božji verom Hrista Isusa;
27 Jer koji se god u Hrista krstiste, u Hrista se obukoste.28 Nema tu Jevrejina ni Grka, nema roba ni gospodara, nema muškog roda ni ženskog; jer ste vi svi jedno u Hristu Isusu.

GlasnikПорука негативно оцењена. Покажи

Glasnik
12. октобар 2011. у 17.02
Evo kako je nekada Veran samarao PLP bivšeg smeska:

Da li su JS mnogobosci?
veran
(planinar)
03. januar 2010. u 22.50
Ljudi, ovaj Smesko nas je zatrpao mnostvom svojih besmislica, tako da mi nismu u stanju ni da primetimo kako je to strasdna jeres.

Prvo. JS veruju u „UDRUZENJE BOGOVA”, koje postavlja i smenjuje Bog Jehova.

Drugo, oni veruiju da je i sotona bog.

Treće, u te mnoge bogove sa sotonom oni svrstavaju i Hrista, jer kako „boga sotonu” pišu malim slovom, tako pišu i Gospoda Isusa Hrista.(Vidi njihov prevod Biblije Joavan 1,1)

TO JE HULA NA BOGA.
Zato oni će vam uvek citirati psalam 82,1.6. ali ne i druge stihove iz istog psalma. Krivim tumacenjem toka Psalma oni nastoje da dokazu svoju jeres.
Zato cuvajte se prevare.

Da je to tako, kao sam rekao, evo dokaza iz Smeskovih usta:

OBVO DOKAZA DA JE SMESKO KAO I SVI js MNOGOBOSCI

Smesko:
„da u skladu Božijom recju ovde razmenimo naša mišljenja o tome šta znaci BOG, ko je sve nazvan BOGOM i koliko vrsta BOGOVA ima.

Odgovor:
Eto vam dokaza da Jegovini svedoci veruju u mnoge vrste bogova.
-----------
da se upoznamo sa BIBLIJKOM istinom o tome ko je taj SVEVIŠNJI ili SVEmoguć'I BOG kao autoriter hierarhije svih BOGOVA.

Odgovor:
Dakle oni veruju u celju ”hijararhiju bogova„
Prema Smeskovoj izjavi on zamišlja da postoji ”UDRUZENJE„ bogova i da je Jehova ”AUTORITET HIJERARHIJE SVIH BIOGOVA.„

Da li je Smesko u pravu” NIJE!

Smesko se poziva na Bibliju da ona spomine mnogo bogova i to je tačno,
ali Svemogući Bog nema nikakve veze sa izmišljenim i laznim bogovima.

1. Prvosvestenik Aron sagradio je tele od zlata i nazvao ka bogom izbaviteljem. 2. Mojsijeva 32,4., ali ono nije bio bog.

2. U Bibliji se spominje da je nekima čak i trbuh bog;
„KojimA JE SVRSETAK POGIBAO, KOJIMA JE BOG TRBUH.” Filibljanima 3,19.
U sirem smislu, sve ono sto vise postujemo nego Boga je nas idol ili bog, ali to su lažni bogov.

3. Smesko je otisao toliko daleko da je izjavio da je i sotona bog.

Ima BOGA! taj BOG je SVEVIŠNJI BOG, JEDAN i JEDINI „ISTINITI BOG” ostali BOGOVI jesu podložni SVEmoguć'EM BOGU!

Biblija naziva Isusa BOGOM, naziva i SOTONU BOGOM. Znači da neki BOGOVI imaju veću dok drugi manju moc ili vlast! jedino SVEMOCNI ili SVEmoguć'I Bog JEHOVA.

Odgovor:
Eto braco hrišćani sami ste čuli Smeskovu izjavu.
On veruje da su sotona i hristos bogovi.
Ovo je za neverovati. Zato kad god vam citiraju Psalam 82, znajte da tu jeres hoće da vam nametnu.
--------------------
No Bilija uci da JEHOVA Bog postavlja i skiga Bogove.„

Odgovor:
Gde to Bog (Jehova) postavlja i odakle skida te jehovisticke bogove?
Ljudi ovoakvo bezumlje nikad do sada nisam cuvo.
Ti ljudi mora da su pod demonskom upravoma.

Ovim je Smesko javjno pohulio na Boga.

Smesko je i sotonu priznao za boga.
Smesko je uporedio Hrista i sotonu zajedno.
To je hula nad hulama i pravo mnogobostvo.

4. Da vidimo kako je to Pavle objasnio:
”JER AKO I IMA KOJI SE BOGOVI ZOVU, ili na nebo ili na zemlji,
kao sto ima mnogo bogova i mnogo gospodara;
ALI MI IMAMO SAMO JEDNOGA BOGA OCA, OD KOJEGA JE SVE,
I MI U NJEMU, I JEDNOGA GOSPODA ISUSA HRISTA, KROZ KOJEGA JE SVE I
MI KROSA NJ.„ 1.Korincanima 8,5.6.

Otkuda da ovaj teks Smesko ne navede?
Zaista su mu demono0ni zmracili um i tmara kao po mraku.

”MNOGOBOSCI SU IZJAVLJIVALI DA POSTOJE MNOGI BOGOVI I GOSPODARI U SVEMIRU, ALI HrišćaNI SU REKLI DA POSTOJI SAMO JEDAN.
TU JE PAVLE IZNEO VELIKU ISTINU DA JE JEDINO BOG STVORIO SVE I DA JE TO UčinJENO DELOVANJEM GOSOIDA ISUSA HRISTA, SINA, KOJI JE DRUGO LICE BOZANSTVA.„ Bible Commentary, Vol. 6. p. 721.

Semesko: ”Zato neki BOGOVI imaju veću, dok drugi manju moc i cast„.
Ovo je opasna jeres.

Lažni bogovi nemaju nikakvu moc niti nikakvu cast, jer su od necastivoga.

Smesko:
No Bilija uci da JEHOVA Bog postavlja i skida Bogove ili daje vlast kome i kako kome on hoc'e!

Veran:
Brate Smesko svojom izjavom: ”jedino SVEMOC'NI ili SVEmoguć'I Bog JEHOVA je ISTINITI živi BOG ili taj što ima apsolutnu vlast i sve ostalo je njemu pokoreno„, ti priznajes mnogobostvo. Tako su upravo nasi preci verovali da postoje mnogi bogovi, a bog Sunca je najjači, svemocni. Ne postoje drugi bogovi, osim laznih koje su ljudi izmislisli, napravili, i nazvali bogovima. Svakako da Hristos i Sveti Duh ne pripadaju tim bogovima.

Drugo, iznenadila me je i ova tvoja izjava: ”da JEHOVA Bog postavlja i skiga Bogove.„ Čak si reč Bogove stavio velikim slovom) Možeš li nam naći biblijski tekst koji potvrdjuje da Bog postavlja i skida bogove?

Eto to vam je cisto Smeskovo i Jehovinih svedoka mnogobostvo.

 Коментар Запамти ову тему!

Looking for PomPom Keychains?
.