Diskusije : Brak i porodica

mileva69
(knjigovodja)
26. april 2018. u 13.47
Nisam primetila, a možda sam propustila jer sam bila veoma zauzeta poslom, da je neko ovde postaavio pitanje nasilja i krivnje u poznatom braku Natase Bekvalac i Luke Lazetica.
Od onoga sto nacuh mislim da nije kriva ljubav, seks ili ko zna šta, već samo jedna stvar - novac, i samo novac.
Kad dodje do ozbiljnog mimoilazenja oko toga kako trositi novac, svaki brak ulazi u krizne periode od kojih mnogi bivaju produzeni u nedogled tj dolazi do potpunog razlaza. Ti tebi svoje a ja sebi moje, pa odosmo umesto ujedinjeni u buducnost i te kako razjedinjeni, tj samci.
No, ko je po vama vise prav a ko kriv,,,ja krivnju vise bacam na razmazenicu Bekvalcevu,,,kad njene protheve nije mogao zadovoljavati jedan kralj secera poput Kostica,,onda mislim da npr ni Djokovic nebi imao dovoljno dubok dzep...to je krasotica, miljenica,,,potrosna bacvica bez dna kad je trosenje novca u pitanju.
Mexico1
(Trust_Nobody)
26. april 2018. u 18.36
Ne znam ko je kriv ali sam čuo kako je Natasa izjavljivala da želi I voli zestoke momke a ne tamo neke mlakonje.
Zelja joj se ostvarila.
Sneksi
(spanac)
29. april 2018. u 23.15
Strasno je koliko ste zlobni.

Amatercic
(Penzioner)
01. maj 2018. u 22.05
Normalni momci ne pune naslove u stampi.Znala je u kakav brak ulazi ne brere se bostan ako si posadio paradajz.Šta je tražila to je dobila novine su pune pisanije u vezi savrsenog braka.Nasilje nije trebalo da se dogodi bez obzira koliko je ona provocirala ili ne.
Mexico1
(Trust_Nobody)
02. maj 2018. u 15.00
Sneksi
(spanac)
29. april 2018. u 23.15

Strasno je koliko ste zlobni.
—————————————————————
Jes vala bas...Trebalo bi nas svi’u pobit 😂
barabarela
09. maj 2018. u 02.43
zato je najbolje nemati para
Viko
(Diplsp)
11. februar 2019. u 15.23
Ne svodite bracne problema samo na novac i na pitanje „ko je kriv, a ko nije”. To je previse jednostavno.
Viko
(Diplsp)
09. februar 2021. u 07.32
Mileva, ti previse „materijaliziras” bracnu zajednicu. Brak je mnogo vise od novca. Ti si previse tradicionalna kada mislis samo u relacijama „ko je kriv”. Taj pristup je previse „pojednostavljan”. Onaj ko primjenjuje silu u bracnoj zajednici on je uvijek „kriv”.Nasilje nema opravdanja. Jedan od vaznih faktora svake vrste bracnih sukoba je nedostatak samorefleksija. Samorefleksija je manjkava kod nas Balkanaca. Kada bismo bili u stanju da se vise „vidimo u spiglu”, bili bismo harmonicniji. To nije uvijek bas lako. Ponekad to nije ni moguće bez terapija.
 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Tassel Necklaces?