Diskusije : Politika

 Komentar
Познајемо ли довољно Новака Ђоковића
Lorka
(поета)
21. jul 2019. u 12.53
СРБИН ИНФО:

ШОКАНТАН ТЕКСТ Ђоковић пропагира три зла: југословенство, јогу и Егзит
20:04 20.07.2019.

Telegram

После титуле на Вимблдону, пажњу јавности је привукао шокантан текст просрпског аутора из Црне Горе Донка Ракочевића, који је Новаку Ђоковићу
замерио лош утицај на свој народ.

Део читалаца је текст оценио као непотребан напад на најбољег српског спортисту свих времена, који је своју земљу прославио широм света, док су
други похвалили текст, јер су у њему „ствари назване правим именом”.

Фото: Танјуг/AP

Текст преносимо у целости:
Донко Ракочевић: Ноле – између клања и орања!
Од три зла које пропагира Новак Ђоковић – југословенство, јога и Егзит – тешко је рећи које је најгоре. У сва три случаја ради се о наркотицима,
само што је један идеолошки, други је духовни, а трећи – класични! Ипак, највише проблема Србима је направио први – југословенство; за
последњих 100 година српски народ је много пропатио, и дан-данас плаћа цијену тог опијања.
Оно што посебно збуњује у овом трагичном путу Срба јесте чињеница да се упорно одбија извлачење поука из трагичних последица југословенства.
Несхватљиво је да југосовенска утопија на дјелу између два свјетска рата, а затим усташки ратни геноцид, поратно титоистичко искуство, те
грађански ратови 90-тих у којима су Срби протјерани са вјековних огњишта, нијесу активирали разлоге на страни Срба за повратак српском становишту.
Мало је народа у историји који су у тако кратком раздобљу толико штете нанијели сопственим интересима. Помагали су еманципацију (стварање
националног идентитета) других народа у Југославији и при том радили директно против својих интереса. То су биле чињенице, али српска
политичка мисао није била спремна да проникне у прави извор тог невиђеног багателисања сопствене историје и замрачивања властите будућности.
Сви су имали своја национална крила са јасним политичким циљевима, једино се српски народ заносио југословенством.
И таман када смо на размеђе два вијека помислили да су се Срби коначно опаметили, последњих година се повампирује југословенство. Али, и овај
пут само међу Србима. Предсједник Србије Александар Вучић инсистира на обнови „мостова” између екс-југословенских народа, а најпопуларнија
личност у српском народу – тенисер Новак Ђоковић готово свакодневно промовише југословенску идеју „братства и јединства”. Знајући колико велики
утицај ове двије личности имају на српску популацију, не треба сумњати колико ће се проширити број „дрогираних”, посебно међу млађим нараштајима.
А богами ни старије генерације нијесу у потпуности „скинуте” са тог опијата, о чему свједочи помама која траје ових дана – Срби свих узраста су
преплавили друштвене мреже текстовима из хрватске штампе у којима се велича Новак Ђоковић, па ми се чини да их је више обрадовала хрватска
подршка Нолету него сами његови успјеси!
Више и од Хрвата, па чак и од Срба, Ђоковићев последњи успјех обрадовао је националне Црногорце, који српског тенисера нијесу могли да смисле
док се крстио и дизао три прста, а сада му пишу оде. Сасвим је разумљив тај велеобрт код Хрвата и Црногораца. Јер, Ноле данас не промовише нити
једну српску традицију – ни српски језик, ни ћирилицу, ни Косовски завјет, ни православље (напротив, пропагира јогу која је негација хришћанства!),
ништа од онога што чини српски идентитет.
Вимблдонску титулу је, како можете видјети на видео-снимку на крају текста, прославио пјевајући пјесме „од Вардара то Триглава”, у ствари није се
могао сјетити ниједне словеначке, што га је баш изнервирало! Наравно, славље је завршено Бренином песмом „Југославија”!
У изјави за хрватске медије, Ноле је и жаљење што му у ложи, на финалном мечу, није био Горан Иванишевић за кога недавно сазнасмо да је имао
жарку жељу да убија Србе 90-тих година. У међувремену, именовање тог усташе за Нолетовог тренера, одушевило је и предсједника Вучића, који је
на конференцији за штампу, на очигледно наручено питање, казао како је то пут којим сви Срби треба да иду.
На Вучићеве и на Ђоковићеве путоказе, сви климају главом или у најбољем случају ћуте, па чак и Српска православна црква чији је патријарх пун
хвалоспјева за предсједника Србије, а Нолету је уручио највећи орден – Светог Саве првог реда. Једино дижу глас српски сужњи који чаме и данас у
хрватским казамтима, попут Капетана Драгана који је недавно, у отвореном писму, написао:
„Драги Ноле, немам ја потребну елоквенцију како бих могао речима да ти дочарам разочарење стотинак поробљених Срба у овом хрватском нацистичком
логору, након твојих хвалоспева Хрватима. Ти поробљени Срби нису никакви криминалци већ прави хероји који су својим животима бранили твоје Косово
и твој српски народ. Поред тога што су ти људи, који су нешто старији од тебе – хероји, то су исто тако породични људи, српски мужеви, очеви и синови.
Верујем да су теби родитељи поред часова тениса обезбедили и адекватно елементарно образовање…”
Шта на крају рећи? Бог је човјека створио слободног, а не роба. Он му је дао слободу да бира између добра и зла, вјечнога живота и вјечне смрти. Али,
као што је Адам у рају, у једном тренутку повјеровао ђаволу више него Богу, тако и многи из нашег народа, у последњих 100 година, више вјероваше
Марксу и Титу, него Христу и Светом Сави. За науку изабраше комунистички интернационализам, братство и јединство – без вјере и без Цркве. Клица
која је давно заметнута у српском народу, никако да се истријеби. Сада је сасвим јасно да је та српска заблуда трајног карактера.
Апостол Павле упозорава све нас који хоћемо да се зовемо Православни Хришћани: „Не знате ли да мало квасца све тијесто укисјели? Одбаците дакле
стари квасац, да буде ново тијесто. Зато да празнујемо (славимо Бога) не у квасцу старом, ни у квасцу злоће и неваљалства, него у бесквасним хљебовима
искрености и истине. Писах вам у посланици да се не мијешате са блудницима… а сад вам пишем да се не мијешате са неким који се брат зове, ако је блудник
или користољубац или идолопоклоник. С таквим заједно и да не једете… Избаците злога између себе.” (1. Кор. 5, 6-13.)

Извор: sedmica.me
Lorka
(поета)
21. jul 2019. u 12.54
Морам признати да сам и ја на страни оних који ствари називају ''правим именом''. Истина, рацио налаже да се човек односи према југословенству и европејству с објективним епитетима, али само у доменима у којима се те две категорије не подразумевају као антисрбство. Нажалост, на југословенском простору је управо то случај - у србском корпусу се, од стране Хрвата, Монтенегрина и осталих, хвале само они људи који пропагирају југословенство као негацију србства (згражавати се над три прста, згражавати се над ћирилицом, згражавати се над СПЦ...). Другим речима, пожељним се сматра само оно југословенство којим се хрватски политички и културни образац подиже на ниво југословенског стандарда. Тиме се тежи преко Југославије доћи до Велике Хрватске ''Од Триглава до Ђевђелије'', при чему би се једног дана и Југославија лако преименовала у Велику Хрватску.

Таква југословенска идеја за Србе је ваома опасна и погубна!

Не могу да схватим да су Срби склони толиком суициду и аутошовинизму! Југославија је била могућа само на начин да су у њој имали право једнаког легитимитета и ћирилица, и латиница, и крштење са три прста и оно с пуном шаком - једнако, слободно и равноправно на сваком дијелу југословенског простора. Међутим, такву Југославију нису хтјели управо они који данас не припадају србском корпусу а хвале Нолетово ''југословенство''.

Југославија у којој се од њеног највећег народа тражи да се одрекне своје културе и прихвати ону коју намеће њен латинизовани део, није и не може за Србе да буде Југославија, нити може да буде Југославија онај простор на коме је концепт Миле Будака и Анте Павелића доживио своје коначно остварење.

Због тога је за Србе јако опасно кад такав концепт заступа најугледнији и најбогатији спортиста света, јер је он узор младим Србима који сањају о томе да за велике паре пребацују жуту лоптицу преко мреже, а то - нажалост - сањају скоро сви.

Ако се на тренутак ставимо у Ђоковићеву кожу, можда бисмо га могли и разумети: он се бори да као светска личност буде прихваћен широм света, јер би у противном, тај (западни) свет врло брзо нашао начине да га својом мржњом скине са светског пиједестала моћи. Нолетов новац је само његов, а србски је врло мало или никако. Он га харчи по луксузним просторима Монте Карла. Добро, има ту и инвестиција по Србији, али то је економија. Нема то везе са србским националним бићем и духовношћу. Новац то не препознаје. И управо је у томе проблем: то што се новац и спортски углед једне личности која потиче из србског корпуса - сукобио са духовношћу властитог корпуса.

Да упростим ствар: треба ли Србин да се одриче своја три прста само због тога да би га хвалио неки Хрват или Монтенегрин? Поставља се питање зашто тај Хрват и Монтенегрин не хвале спортске успехе таквог Србина и онда кад се крсти са три прста? Зашто таква Југославија за једног Хрвата није могућа? А иза тога следи још фрапантније питање: зашто такавом Србину ни у Европи нема места?
Novak
21. jul 2019. u 14.37
Новак Ђоковић, je izuzetan teniser,
za one koji neznaju šta je to tenis, treba reci
da je to posebna vestina koju odlikuje sinhronizovanost
misica sa mozgom, a ne mozga sa politikom ili religijom.
Potpuno je pogresno od bilo kakvog sportiste traziti ili
praviti nešto što ne pripada njegovoj uvezbanosti,
jer on je velik samo onoliko koliko je odvezbao i usavrsio
svoj urođeni a ne od države ili nacije dobijemi talenat.
Sportiste uglavnom ne prate nikakve intilektualne
vrline, a oni jako uspesni uvek su meta raznih lovca profitera.
Usput tenis i nije neki srpski sport slično kao ni Joga
psiho fizicka disciplina.
Starac_Foco
(--)
21. jul 2019. u 14.46
Postoje razlicita tumacenja ko je on. Kao npr:

https://hr.neciklopedija.org/wiki/Novak_%C4%90okovi%C4%87

Ovaj clanak pocinje nebulozom:

Novak Đoković crnogorsko-hrvatski tenisač rođen 22.svibnja 1987. od majke Hrvatice. Trenutno nastupa za Srbiju zbog toga što Hrvatska ima dovoljno kvalitetnih igrača...

Ali nije nužno sve ostalo u njemu 100% neistinito.
Novak
21. jul 2019. u 15.00
Sve u svemu pravi Jugoslaven, dobro darovao SPC
sto je već zaboravljeno kao sto će i on biti
brze nego sto mislimo.
Pjer
(svratio samo na 5 minuta)
21. jul 2019. u 17.45
„Југославија је била могућа само на начин да су у њој имали право једнаког легитимитета и ћирилица, и латиница, и крштење са три прста и оно с пуном шаком - једнако, слободно и равноправно на сваком дијелу југословенског простора.”
Potpisujem

Међутим, такву Југославију нису хтјели управо они који данас не припадају србском корпусу а хвале Нолетово ''југословенство''. „
Nije jasno na koga se misli. Ako se misli na Hrvate ili Crnogorce oni nisu ni u YU pripadali srpskoma korpusu. Ako se misli recimo na Pjera, koji misli da Novak ima pozitivan odnos prema narodima ex-YU, Pjer pripada srpskom korpusu.

Pjer
(svratio samo na 5 minuta)
21. jul 2019. u 19.00
Lorka
(поета)
21. jul 2019. u 19.03
Пјер, мисли са на Хрвате и Монтенегрине. Њима је добар само онај Србин југословенске оријентације који се стиди свога србства. С друге стране, Хрватима (част изузецима којих заиста има!) није добар ниједан Хрват који би хрватство подредио југословенству, а ту матрицу данас копирају и Монтенегрини. А то у вези Пјера нема везе са цитираним ставом. То што Новак има позитиван однос према народима Екс Ју, нема никакве везе са Новаком као тенисером, а ни са Пјером који је Србин. И Лорка је Србин и има позитиван однос према свим људима Екс Ју, веровали то или не. Али то не значи да Лорка треба да има позитиван однос и према њиховим политикама. Лорка је једнак критичар и према нацистичкој политици у Загребу, Сарајеву, Подгорици... као и према мафијашкој политици у Београду и Бањалуци. Људе различитих народа можеш да уважаваш, али то не значи да мораш уважавати и систем који њима руководи. Уважавати Нолета као тенисера не подразумева и подршку његовим јавним наступима изван тениса. Не подржавам југословенство тог типа (као антисрбство, или србство које се себе стиди). Титова Југославија је форсирала баш такво југословенство (латинизовано антисрбство), а мислим да се и данас та идеја развија по истој шеми. Како неко може да прича о неком 'добром народу' и југословенству с тим народом који је Крајину испразнио од њених становника?
Pjer
(svratio samo na 5 minuta)
21. jul 2019. u 19.22
Пјер, мисли са на Хрвате и Монтенегрине.

Pjer NE ZNA na koga si TI mislio u citiranoj recenici kad si rekao nisu vise dio srpskog korpusa.
stinkyink
21. jul 2019. u 19.39


Hebe se djoletu šta vi pišete, stavio prst u uho i zapjevao….


https://tinyurl.com/yxg3788f
Starac_Foco
(--)
21. jul 2019. u 20.43
Djokovic je takođe drug sa Cilicem, koji je svoj naveci uspjeh u karijeri proslavio uz pomoć Marka Perkovica Tomsona. Ne znam da li je tom prilikom veselje uvelicano i uz onu:
Jasenovac i Gradiska Stara, to je kuca Maksovih mesara...
Ali i da nije, jasno je do je Cilic vise ustaša nego sto je Novak jugosloven...

Ali, zapadna Hercegovina je uvijek otvoreno ustaška bila, oni to uglavnom nisu ni krili. Moj pok otac je radio sa izvjesnim Barbaricem iz tih krajeva. Bila tada neka fudbalska utakmica između Jugoslavije i Zapadne Njemacke, ima tome blizu 50 godina, dok je još Joza bio ziv i zdrav. I pita moj otac ujkana prije utakmice (a znao je već odgovor): za koga ćeš ti da navijas? Naravno za Njemacku, kaže ujak. A šta bi trebalo da se desi pa da navijas za Jugoslaviju? Pa, možda kad bih ih igralo najviše iz Dinama i Veleza...
GrigorijeCamblak
21. jul 2019. u 21.03
Ne znam koji je moron napisao ovaj tekst, da bi stekao slavu što je, eto, napao Novaka Đokovića, nakon njegovog istorijskog trećeg trijumfa nad Federerom u finalima Vimbldona.

Sve, sve ali napadati Novaka , koji nosi pravoslavni krst oko vrata, a kome je rođena majka Hrvatica za JUgoslovenstvo je bezumno. Novak je jasno rekao da je Kosovo Srbija 2008., pa ponovio to 2012. itd.

Ali, najviše me je zaboleo komentar o jogi. Ja lično bih doneo zakon da se ovakvi ljudi kao što je pisac članka strogo kazne. Napasti jednu od najplemnitijih duhovnih disciplina Indije i čovečanstva je znak teške duševne bolesti. Čovek je mentalno poremećena osoba. Vrlo teško.

Novak ot kada praktikuje jogu je mentalno jako ojačao. Pazite - kad se on nađe na terenu sa Federerom a protiv njega je svih 20 000 ljudi koji urlaju protiv Đokovića - jedini način da ostane miran i sabran je upravo zasnovan na vežbama joge.

goodbadPoruka negativno ocenjena. Pokaži

goodbad
(gb&u)
21. jul 2019. u 21.31
to ustaško goMno se trenutno odmara na Kotculi u Hrvatskoj.
CAHJAP
21. jul 2019. u 21.49
Pomirenje među narodima bivše jugoslavije je najlogicniji korak ka svetlijoj buducnosti gde bi mrznja i ratovi bili samo deo mracne proslosti a sliga među narodima Balkana dovelo do istinkog prosperiteta i uzdizanja di nivoa ostatka evrope u ekonomskom i materijalnom smislu sto bi eliminisalo izvoz strucnjaka, mozgova i mladezi i uzdiglo prirodni natalitet. Međutim, udvaranje komsijama koje neskriveno ispoljavaju mrznju prema svemu Srpskom, koji se nikada nisu pokajali niti istinski izvinuli za milionske žrtve, za paklena mucenja nevinih ukljucujuci i decu, za proterivanje i prekrstavanje a uz to i uzdizanja i ozivljavanja ideologije ustaštva je zapravo negiranje i omalovazavanje svih zrtava, mucenika i proteranih. Nismo mi ti koji treba da se otvaraju prema hrvatima i time eliminisemo njihov osecaj krivice i greha već oni koji treba da shvate od čega je sastavljena njihova istorija i kom narodu istinski pripadaju i da tek tada se istinski pokaju za svoju mracnu proslost i traže istinski oprostaj od svakog Srbina.
U obe jugoslavije hrvati su pokazali njihivu mrznju prema Srbima i ni u jednoj se nisu nijednom pokajali, zar bi bilo drugacije i u nekom trecem vidu jugoslavije? Bez istinskog pokajanja i osudjivanja sopstvenih zločina nema promena. Djokovic je teniser a ne politicar i dobro je da ne gaji mrznju, i ne treba da mrzimo jer mrznja je losa za covekov duh ali treba biti svestan zločinaca i ljudi koji velicaju zločine a ne takve bodriti u fudbalu koji slave uz ustaškog pevaca i uzimati za trenera jednog takvog koji je javno isticao kako bi mitraljezom kosio po Srbima. Nisu svi hrvati zli ali država hrvatska je zasnovana na genocidu prema Srpskom narodu i jedino istinskim pokajanjem bi eventualno mogli da se sprijateljimo kao narod kada svako ustaško seme iscezne sa lica zemlje.
WerbaPoruka negativno ocenjena. Pokaži

Werba
(N/A)
21. jul 2019. u 22.33
Može se ocekivati da Djoka zajedno sa boodalijom poseti u dzamiji i sarajevskog hodzu.
Uzgred, Djoka je kupio (za 100.000.evrova)nekakvo poskuplje crkveno odlicje, kako bi glumio srbina. Toliko to gvojzdje kosta.

cenim_ja
21. jul 2019. u 23.03
Ne bih da ga branim..naprotiv,ako je srbin i ako se oseca i deklarise kao srbin nema šta da trazi u hrvatskoj sa klapom i uz oliverove note...ali šta da radi u beogradu? Može samo da umoci noge u fontanu i slusa rastu,karleusu i ostale izrode...
Ebi ga
Jocko4
(observer)
22. jul 2019. u 00.33
GrigorijeCamblak,

Немам ништа против јоге, али знамо да док је био под утицајем оног гуруа, Новак Ђоковић је дођивљавао неуспехе у тенису.
Такмичарски спортови и јога-медитације изгледа не иду заједно.
Popaj
22. jul 2019. u 00.42
Samo vas gledam...
http://novakdjokovic.com/en/
zupa
(DR.MR)
22. jul 2019. u 02.58
Новака треба игнорисати као сва Југословенска НАГОВ,још мало и оде у
историју а тамо те присваја ко стигне.
Сетих се Иванишевића кад је играо у Мелбургу дошли наши Срби да навијају
па разапели пароле Горане Србине,он јавно изјавио да је усташа наши ко
попишани изашли и никад више нису дошли.
Никад више Југословенство,прекид свих односа са Крватском док не врати
сву имовину и права ПРОТЕРАНИМ СРБИМА.
Ако би се прекинули сви односи са том умоболном државом рата гарантујем
никад не би било.
WerbaPoruka negativno ocenjena. Pokaži

Werba
(N/A)
22. jul 2019. u 03.50
ali šta da radi u beogradu? Može samo da umoci noge u fontanu i slusa rastu,karleusu i ostale izrode...
=====
preciznije pitanje bilo bi:

Šta radi u Beogradu?

Jedino u Beogradu-i većim gradovima sirom Srbije tatko palacinkar i srikan mu, mogu najjeftinije da podkupe opstinske celnike.

Palacinkar i strikan šta su sve podkupili u BGD,- u zagrebu i podgorici za te parinje ne bi mogli da izgrade ni dva teniska terena za iznajmljivanje. Pogorica i zagreb mnooogo su poskupi.
Možda može nešto jeftinije da prođe ubaaaznija kod Buuure, samo sto kod Buuure i Toma podmaz mora da radi na vreme...
zupa
(DR.MR)
22. jul 2019. u 05.22
https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3289429/ekskluzivno-neobična-prica-o-ravnogorcu-radovanu-iz-splita-deda-gorana-ivani sevica-ne-samo-da-je-bio-četnik-blizak-draži-mihailovicu-već-je-nosio-i-pocasnu-titulu-četnickog-vojvode
---------- --------------------------------------------------------------
Ево како се од ШТЕТНИКА постаје УСРАША,потребно је само да неко омирише
КУПИЧ од Курватице.
Lorka
(поета)
22. jul 2019. u 10.56
Овде је акценат на југословенству, а не на Ђоковићу као тенисеру. Он је исправан и као човек и као тенисер. У његове приходе се нико не може мешати јер је то његово.

Ми расправљамо о једном детаљу из уводног чланка - да ли је и какво југословенство могуће, корисно или штетно са аспекта србског страдања и надања. То што једну од варијанти југословенства заступа Новак Ђоковиће - врхунски спортиста и човек који је узор многим младим генерацијама - постаје упитно.

Тенисер који се прилагођава условима на светској јавној сцени је једна ствар, и логична, свакако.
Али човек који је узор младима и заступа идеју 'понизног србског југословенства', да га тако именујем, мора да се коментарише, јер тај став се више не тиче само тениса, него се тиче сваког човека који бе могао да буде понесен новим таласом такве идеје.
Збот те идеје Срби су страдали два пута у једном веку. Због ње би опет могли да страдају наши унуци кад све прекрије прашина заборава.
D-Man
(Analyst)
22. jul 2019. u 11.04
''Њима је добар само онај Србин југословенске оријентације који се стиди свога србства.''

Тешка тема о којој је немогуће расправљати без емоција. Шта год да кажеш, погрешићеш тј. нећеш бити схваћен од једног дела дискутаната.

Мени су, признајем, неке ствари постале много јасније одласком из отаџбине. Овде сам упознао Србе из буквално свих крајева бивше Југославије. И сви су они Срби и то велики Срби; толико могу да кажем и тврдим да је то тачно.

Е, сад, има ту једна занимљива ствар а тиче се тзв. ''југославенства''. То ''југославенство'' је први пут у историји Србе западно од Дрине ставило у исту државу са Србијом тј. са матицом.
До тог ''југославенства'' Срби западно од Дрине су увек били под нечијом окупаторском чизмом.
Распадом бивше Југославије, управо Срби западно од Дрине, упадају у једну велику дилему (мислим на оне Србе који су напустили данашњу БиХ и Хрватску). Рођени на подручју тих бивших југославенских република (а данас посебних држава) они у инострансту долазе у ситуацију да, својим изјашњавањем да су рођени у БиХ или Хрватској, ПРИЗНАЈУ те државе због који су, иначе, морали да напусте своја огњишта.
Знам неколико Срба са подручја Хрватске и БиХ којима још и данас у пасошма пише да су рођени у Југославији. Дакле, Југославија више не постоји али они бирају уписивање Југославије у своје пасоше радије него Хрватске или БиХ.

Дакле, ''очување југославенства'' у оваквим и сличном случајевима је њихов начин да и даље остану везани за Србију. Али, као што видимо из многобројних коментара и овде на овим дискусијама, у Србији је ''југославенство'' постало непријатељ број 1 међу српским националистима јер они мисле да је '' југославнество'' континуитет напада на српство а као што видимо код неких је нужно зло.

Шта хоћу да кажем на крају ове баладе? Нама Србима ни она Југославија не би била лоша да смо знали да се изборима за своје место у тој држави а није да нисмо могли. Били смо најбројнији народ али смо дозволии једном Хрвату да вечно влада. Хрвати и Словенци су нам кројили Уставе, увек били на најважнијим позицијама (не заборавите да је само један Србин био Председник Владе у бившој Југославији). Е, видите, ја за то кривим наше српске политичаре који су се продали том Брозу.
Ми једноставно имамо изузетно неспособне политичаре и то нам се понавља из године у годину, из деценије у деценију, из века у век!
Није нама криво ''југославенство'' већ наша неспособност да остваримо своје циљеве. Не заборавите, кроз ту Југославију ми Срби смо по први пут у историји остварили циљ да живимо у једној држави. Проблем је био што смо ми, генерално гледајући, као народ осакаћени и имамо проблем јер смо ужасно, ужасно наивни!
Нас та наша наивност скупо кошта! Тако је и дан данас.
Lorka
(поета)
22. jul 2019. u 12.30
Слажем се, Д-ман. Југославија није била лош пројекат ни за Србе ни за остале народе. То је био најидеалнији пројекат који је значио компромис за све.

Међутим, Југославија као компромис за све, а поготову Југославија која је у интересу Срба - није могућа. На такву Југославију Хрвати никад не би пристали. Ако међу Хрватима има Југословена, то су они који би желели Југославију Брозовог типа или ону коју ја зовем 'латинизована Југославија' - она којом владају католици.

Волео бих да видим ту Југославију у којој су ћирлица и латиница равноправне и у Загребу и у Београду. На такву Југославију никад не би пристали они који кажу 'хрватска стројница о хрватском рамену'. Због тога треба погледати истини у очи и не заносити се идејом југословенства у којој су Срби понизни а Хрвати и остали - поносни.
ostrigas
22. jul 2019. u 12.44
Dok god Nole igra tenis a zastava Srbije pored njegovog imena, i stoji mirno kada sa pusta srpska himna,treba ga postovati i cijeniti.
A svi ostalu kompleksasi sto pjene ovdje mogu...
Novak
22. jul 2019. u 14.59
То што једну од варијанти југословенства заступа Новак Ђоковиће „
---
Kou bi Lorka varijantu zastupao da ti je majka hrvatica a o otac srbin?
usput da si pun para i svetske slave i gde god dodjes si dobrodosao aaa.”
Starac_Foco
(--)
22. jul 2019. u 15.43
Istu to varijantu, a kad je u pitanju lelemudanje po Jadranu, zastupaju i svi ostali srpski duboki dzepovi, kapetani velikih ladja (Novakova je čak među manjim), a kojima nije majka hrvatica. Ide se tamo i brod se parkira gdje ćeš biti vidjen od strane drugih dubokih dzepova. Pošto Srbija nema mora, a i CG nije bas nešto previse „nasa”, kud će te velike hadzije nego u HR? Da plove Savom do Sapca i nazad?
D-Man
(Analyst)
22. jul 2019. u 17.25
Lorka,

Ја, претпостављам да си схватио, не заговарам ни Југославију нити тврдим да је она била могућа.
Да, била је могућа али на штету Срба (за што смо, по мом мишљењу, ми сами криви јер смо то дозволили).

Јавио сам се на ову тему само да кажем да има Срба који ће радије у пасоше нових држава уписати да су рођени у Југославији него у Хрватској, БиХ, Македонији, Словенији или Црној Гори.
Тим Србима је Југославија била једина веза са Србијом (када су рођени и док је постојала).
Њихова носталгија (уписујући као државу рођења Југославију) је носталгија за Србијом тј. за изгубљеном заједницом са својом матицом.
D-Man
(Analyst)
22. jul 2019. u 17.29
А што се тиче Ђоковића о њему заиста не вреди расправљати.
Он живи неким другим животом а не животом нас обичних смртника који нисмо богати као он.
Богаташи су свет за себе.

Не знам шта је у његовом случају и чему толико ''увлачење'' другима али претпостављам да може, хоће му се па то и чини.
Можда њему представља неко душевно задовољство да и део Хрвата и Муслимана навијају за њега иако ја заиста сумњам у њихово искрено навијање за њега.
Ту се, чини ми се, више ради о неком узвраћању услуге у стилу ''Не прича он лоше о нама па нећемо ни ми о њему!'').
Lorka
(поета)
22. jul 2019. u 19.55
Што се тиче мора, ми Срби данас имамо много већи избор. Док смо били део Југославије, Јадран нам је био приоритетни и такорећи једини избор. Данас, кад нам је јадранска обала постала иностранство, стављамо је у исти кош са осталим морима која су чак много лепша од хрватске и црногорске обале (а и јефтинија).

Каква је разлика између Ситоније и Далмације, рецимо? И Ситонија је некад била део Душановог царства као и Далмација. Међутим, у Сартију, на Егеју, јела и пића су три пута јефтинија него у Далмацији, плаже око Ситоније су већином пешчане, топле као на Карибима, вода бистра, услуга одлична, људи пријатни, нико им не лупа аута, србски језик се чује више него грчки, а пут је краћи, бољи и јефтинији него до, рецимо, Сплита. Неки иду у Турску, неки на Сардинију, неки на Карибе, неки на Крим... Шта је то што сад Србина привлачи више у Хрватску или Црну Гору, где га људи гледају попреко, малтретирају на граници, лупају табле на паркинзима...?

Управо ми пријатељ јавља како су га црногорски полицајци малтретирали на граници, а станодавац и угоститељи тотално избацили из такта да је одмах одлучио да се врати кући и одмор проведе на миру у својој викендици на Сребрном језеру. Али о томе можда други пут.

marisav
(Besposlicar)
23. jul 2019. u 06.15
Novak Djokovic je živi dokaz da ni stotine miliona zaradjenih dolara, a ni desetine gren slemova u tenisu nisu dovoljni da neko samo zbog toga ostane covek.
Svojim snishodljivim ponasanjem prema hrvatskoj tj ustaškoj jaavnosti Novak je krenuo putem Jelene Dokic,,ima velike sanse da grleci se sa kockastima ustašama tipa Modrica, Subasica, Mandzukica a odskora i sa onom bukvom od dalmatinsko crnogorske sume, siledzijom Ivanisevicem trajno umrlja svoju ikonastu sliku koju je stekao kod velikog dela srpskog naroda.
Oni Srbi kojima su ustašse sve pobile, trajno isterale iz visevekovnih ognjista ne mogu da razumeju multimilionera Djokovica koji se kaljuga po korculankom blatu i ugadja svojoj skorojevicki Jeleni...uostalom ko je taj lupetas reketa taj NOVAK DJOKOVIC..što se mene tiče izgubio je 50 procenata prvotnog kredita sto sam mu ga davao,,nastavi li ovako ubrzo može da to nedoraslo biće slavi i 50 gren slem,,,a ja ću sve njegove slike i sto s tim ide u kantu za smece,,,ko zna možda je tako i bolje,,,šta će nama svetski broj jedan kad mi takvog niti imamo niti se takav može roditi!!!!
Novak
23. jul 2019. u 08.28
Vidim Marisave nije ni tebe rodila hrvatica...
Lorka
(поета)
23. jul 2019. u 20.29
Ми о Новаку, а Novak међу нама, чита шта пишемо, па чак и коментарише на ову тему. :)
MC_
(Bihilist)
26. jul 2019. u 04.26
Naapadi na Djokovica su pokrenuti zato što odbija da podrzi Vucica i placa reket Andreju Vucicu.
Werba
(N/A)
26. jul 2019. u 13.56
Da je tako Djokovici (Djogaji) odavno bi izgubili sljaku u TSS i sve terene koje izgradili podkupljivanjem opstinske vlasti.
Pošto ne placa porez Srbiji, (negde mora da plati) deo pozamasnog novca uplacuje SNS u vidu doprinosa-simpatizera a ima i obavezu da tu i tamo po unutrasnjosti izgradi po neko obdaniste uglavom donacijom ne vecom od 20.000evrova. Obzirom da ta obdanista nemaju vise od 5-oro dece ta incesticija je taman..
Specijalnost su mu da obraduje decu u postojecim obdanistima
balonima, bombonama, cokoladicama (sa slikama sportista) medama, zakama, macama.. i sve to u reziji tate palancikara sa Kinezima po trgovackim motom kupvima na veliko= veliki popust/rabat, sto bi rekli
stari trgovci.
Tako da Djokin tatko to sve plati(najobičniji bofl uvijen u lepe sarene hartijice) najviše do 3.000evrova i sve to Jelena podeli deci uz licemerni kez...
keser
27. jul 2019. u 01.00
Код Ћокерових је и слика Хари Кришне на зиду у кући.
Има слика негде на нету.
Тако, није проблем само у Јоги као физичком вежбању већ и о религији коју је он можда прихватио.

Али, без обзира на то треба бити опрезан према њему, не бити манит и не слати поруке мржње у медијима. Ми немамо никакве користи да га отерамо од себе. Усташе би га радо примиле са све Хари Кришном и то искористиле у рату против нас.
drina1
29. jul 2019. u 08.14
Da mu prebrojimo krvna zrnca?
A ako po porijeklu ne pripada svetosavlju bar zadnjih 400 god, da i ne razmatramo, nego da zakljucimo da ne može biti srbin i da to javno saopštimo, te da ćemo cekati na pravog srpskog tenisera sa dokazanim srpskim dnk.
A trebalo bi i ostale u Srbiji nekako oznaciti, nek se zna jo je „pravi” i nas a ko to nije. Pa sacekat priliku za veliku cistku i napraviti konacbo rjesenje poslije kojeg će svi „cistokrvni” srbi zivjeti u miru i prosperitetu
Persival
(Ma, nista...)
01. avgust 2019. u 04.38
Новак је по оцу Србин (значи није Србијанац), док је по мајци Хрват.

Веома је интелигентан, образован, позитиван и добронамеран, није учествовао у рату у бившој Југославији...

Стога, нема ни један разлог да мрзи било кога, због онога што се дешавало у ближој или даљој прошлости, а у шта он није учествовао.

Што се тиче јоге и сличног, зар стварно очекујете од некога ко је веома интелигентан, образован, говори 5-6 језика, дружи се са светским фацама, има дивну супругу и децу... да се бави демонско-црномагијским заглупљивањем које пропагира Србијанска Православна Црква.

Злостављање коме су он и његова породица били изложени током протеклих година са циљем да се натера у православни тор, утицало је на њега на супротан начин: да схвати да он осим рођењем, нема ничега заједничког са Србијанцима и србијанском црквом. То схватање, водило је томе да се окрене својој ујчевини, на чему има право као уосталом и свако од нас.
 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for Tassel Earrings?
.