Дискусије : Немачка

Коментар
Kako letite iz Nemacke?
23. новембар 2013. у 03.15
Interesuje me varijanta leta sa nekog od aerodroma oko Minhena do Beograda i povratna ali naravno proverena varijanta. U obzir dolazi i Stutgart. Probao ja na fluege.de (i sličnim sajtovima) za online ali sve to nešto skupo. Iz Minhena za Beograd (povratna) u jednoj varijanti bese čak 400 EU a recimo do Chicaga i nazad 600 EU. Mislim, stvarno...
Gojko
23. новембар 2013. у 04.23
Germanwings Beograd-Stuttgart 160-200.- €
Flüge.de obracunava 50-60.-€ pri placanju kreditnom karticom.
U januaru sa nasom kompanijom (Air Serbia) možeš leteti za 140€
23. новембар 2013. у 09.11
Ne znam, za Minhen, ali iz Frankfurta povratna do BG, ako se na vreme uzme, bude ispod 200 Evra, recimo oko 180.

Hobbit
23. новембар 2013. у 12.10
Najjeftiniji je Wizzair iz Memmingena, povratna karta za neke datume bude čak 50 eura, retko je iznad 100.
Od Minhena do Memmingena imaš auto-put, stize se za sat vremena, a dan parkinga za auto je 6 eura.
Mislim da ima i autobusa koji vozi Minhen-Aerodrom Memmingen.
Kod njih je trik taj da prtaljag moras da platis 20 eura za kofer. Ako nosis samo rucni prtljag (mali kofer) koji unosis u avion, onda ne placas ništa dodatno.
Druga povoljna opcija je kao sto je napisano German Wings, treca Jat (uvek je najskuplji)
23. новембар 2013. у 16.40
E, pa to mi se mnogo svidja. Recimo, Air France iz Minhena do Chicaga leti za 580 eura (povratna) ali zato do Beograda neki drugi lete za 400 eura. Zanimljivo je to sve...Mislim da je sve to prilično skupo.
marijamhlc
25. новембар 2013. у 08.55
mi smo 2005 z Beograda platili kartu do Frankfurta 450 evra po osobi, a od Frankfurta do Dominikane još 450Evra, pa sad ti gledaj, nejasno kako!:)

mislim da je Wizzair najjeftiniji, ali ako rezervises karte 2-3msc unapred. Mi smo do Dortmunda uzeli 4-ri karte, tri u jednom pravcu i jedna povratna, 180Evra, prošle godine, doduse, rezervisali smo u septembru karte!:)

25. новембар 2013. у 10.27
U mojem poslu dva tri meseca ranije rezervacija karata je misaona imenica posto se ne zna u dan kada idem na odmor tako da ostaju isprobane varijante, autobus i naravno kola...
Hobbit
25. новембар 2013. у 10.36
Ako krenes ove subote i vratis se u utorak 3. Decembra, povratna karta je 140 eura (wizzair). Plus 40 eura za kofer u oba pravca, to je 180 eura. Verovatno je preko leta i velikih praznika skuplje, ali avionom nema povoljnije varijante
25. новембар 2013. у 11.12
Zdravo

Ja, ili neko od mojih, smo par puta koristili German Wings iz Stuttgarta.

Cene, svoje i German Wings-a, Lufthansa je tako uklopila, da ti se taman ne isplati ići za Stuttgart, ako si u blizini Frankfurta.

Ona cena od 180 Evra nije JAT-ova, već Lufthansin povratni let za BG.

Jedino treba da se uzme mesec, dva unapred.

Ja uvek uzimam karte preko Opodo.de, i evo unpravo ovog trenutka mi je izbacio let Muenchen-Beograd-Muenchen, doduse preko Ciriha, za 190 Evra. A Ciriski aerodrom je najbolji aerodrom za presedanje, stvarno vredi videti.

Evo linka, ne znam da li će raditi:

https://www.opodo.de/opodo/flights/search?tripType=R&departureAirportCode=MUC&departureAirport=Flughafen%2520 M%25C3%25BCnchen%2C%2520M%25C3%25BCnchen%2C%2520Deutschland%2520%255BMUC%255D&departureDay=02&departureMonth=201312&depa rtureTime=ANY&arrivalAirportCode=BEG&arrivalAirport=Belgrade%2520Nikola%2520Tesla%2520Airport%2C%2520Belgrad%2C%2520Serb ien%2520%255BBEG%255D&directFlight=false&flexible=false&numberOfAdults=1&numberOfChildren=0&numberOfInfants=0&cabinType= &backButton=false&searchLowCost=true&includeRailAndFly=true&searchCharter=true&collectionMethodValue=Cheapest&returnDay= 09&returnMonth=201312&returnTime=ANY

Pozdrav,

Leon01
(ekonomista)
26. новембар 2013. у 05.13
juče sam doso iz BG, povratna iz Frankfurta me kostla 154 +15 Evra service, Evra sa AirSrbija.
26. новембар 2013. у 06.56
Zdravo

Ispricaj malo kakva su prva iskustva sa letom AirSrbije.

Ja kada sam zadnji put leteo JAT-om, u odlasku iz Frankfurta imalo smo kasnjenje od tri sata, zato što je avion iz BG kasnio toliko.

Ali šta mi je još vise smetalo na tom letu, jeste sto je Steward bio nadrdan. Bile su neke putince, koje su izvoljevale nešto, ne secam se tačno vise šta. Zato se secam njegove reakcije, on im je izdeklamovao, kao su snjim pasli travu. Ma to je bilo neprijatno i meni samo za slusanje.

Tada sam rekao - 'ebes JAT.

Gojko
26. новембар 2013. у 08.09
Tada sam rekao - 'ebes JAT.
...
sada arapi zaveli red..Posada je toliko ljubazna da možeš čak i po stjuardu pljuvati
Leon01
(ekonomista)
27. новембар 2013. у 04.37
Sve je to subjektivno, meni jedan stujard izgledao nadrndan čak je nešto i odbrusio koleginici, čini mi se, nisam čuo šta.
inače su stujardese bas bile ljubazne koliko možeš da budes sa toliko ljudi i zelja i potreba.

Pa šta da vam kažem, kasnio je, navodno zbog lošeg vremena, dok sam cekao u frankfurtu, a bilo je loše vreme, jedno sat i pol. ja reko ma dobro može se desi.
iz BG zbog cekanja prtljaga nekog putnika koji je leteo iz pogorice kasnili smo jedno 45 minuta. sto sam ja odmah povezo sa time da je i na predhodnom letu opet kasnjenje bilo zbog drugih stvari a ne zbog lošeg vremena, što ne mora da znaci.

al eto da ispricam zašto je JAT zbog mene kasnio pola sata pre par godina. mora da se shvati da nije uvek kompanija kriva već i putnici.

dok sam prolazio kontrolu ispala mi je karta a presedao sam u milanu.
to sam reko stujardesi koja je otisla na salter da mi izvadi novu kartu posto bi imao problema u milanu, sto je trajalo jedno 20 minuta, tako da sam naucio da ne kudim uvek kompaniju.
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Tassel Necklaces?